ThunderByte Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Având în vedere starea ei, după cum am văzut'o în poze, eu zic că-i preț normal. Cam atât am dat Âşi eu pe a mea, anu trecut, Âşi n-am regrete.Depinde de nivelul aÂşteptărilor tale. Baftă la cumpărat ! Corect dar spre exemplu in toamna gasisem unul tot din 97 cu 1350 ... negru, cu suport de topcase, boboc motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Salutare VFRisti! Din intamplare are cineva o trusa de scule in plus pentru VFR? M-ar cam foarte interesa sa o cumpar Alta intrebare: a folosit cineva placute de frana Carbone Lorraine? Cum se comporta fata unele Ferodo sau Goldfren de exemplu si cam ce durata de viata au? La pret sunt cu 70-80% mai scumpe. Inca una: a schimbat cineva conductele de frana cu unele asa-zise race? Cat de complicat a fost si cam la ce bani s-a ridicat toata distractia? Dan Am pus conducte racing, m-a costat 120 de Euro, dar pretul a fost mult subestimat, pentru ca cel care l-a facut nu a luat in calcul cele 13 furtune care au rezultat. Oricum, respect pentru ca s-a tzinut de cuvant. Complicat nu e deloc. Atentie la aerisire dupa schibare, sa nu uite de toate circuitele. In combinatzie cu placutzele Brembo, schimbarea in bine este semnificativa. Editat Februarie 25, 2011 de alex_gherman_agh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Pentru conducte de frână caută pe ebay.co.uk . Costul lor se plimbă în jurul valorii de 50 lire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 pt trusa scule: http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-VFR-800-V-TEC-...=item2c5b04bc7b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
munetanugeorgian Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 In atentia posesorilor de piese HONDA VFR750 sau de F2 sau modelele care se mai potrivesc ma intereseaza si pe una bucata contact pornire 0723507982 astept oferte. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Salutare! Multumesc pentru raspunsuri, m-am mai interesat si eu si cred ca ramane pentru la anul schimbatul conductelor. Costa cam 1300-1400 ron toata instalatia (furtune Goodridge). Legat de copierea cheii, am gasit undeva pe langa Budapesta, costa 150 ron cu cheia lor. Ma duc saptamana viitoare si revin cu detalii. In alta ordine de ideei, postez aici devizul pentru revizia de primavara, poate e interesant pentru voi. Ulei Motul 300V 10w40 - 260 Filtru ulei K&N - 65 Kit K&N curatare filtru aer - 60 Baterie Yuasa YTX12-BS - 260 Bujii NGK Iridium CR9EHIX9 - 4 x 60 - 240 Placute frana fata Carbone Lorraine A3+ - 145 x 2 - 290 Placute frana spate Carbone Lorraine RX - 145 Lichid frana + ambreiaj Motul 5.1 - 100 Diverse sprayuri + detergent moto - 170 ron Avem deja un total de ~ 1600 ron. Daca mai punem si anvelopele Michelin Pilot Road 3 - 285 eur ~ 1250 si RCA 1 an - 180 ajungem la frumoasa suma de 3020 ron, suma care nu include si servisarea motoretei + alte vise umede gen xenoane, angels eyes, reparatia carenelor ... In concluzie: cand ai de facut o revizie mai maricica e bine sa-ti faci calculele din timp, altfel (cazul meu) ai multe explicatii de dat consoartei nepasionate de acest sport. Cred ca e cazul sa-mi caut o amanta bogata pasionata de fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Salutare VFRisti(si nu numai....)sunt posesorul unui vfr vtec 2002 de o zi,si as avea o intrebare la voi.Se poate forma spuma in uleiul de motor din cauza condenzului sau al benzinei in cazul in care bujiile nu fac treaba si arderea nu e completa?spuma respectiva se formeaza dupa ce pornesc motorul si dispare dupa ce uleiul s-a racit.am dat jos uleiul sa verific dc nu cumva contine antigel,dar nam dat de nici o urma de antigel,fapt ptr care m-am riscat si am cumparat mot.fara sa stiu 100% care e explicatia spumei.dc aveti vreo parere rog postati.MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 (editat) ... ai multe explicatii de dat consoartei nepasionate de acest sport. Cred ca e cazul sa-mi caut o amanta bogata pasionata de fiare ... te inteleg (nedorit de) bine ... bafta multa si cu servisarea si cu ... amanta sper ca sotia-ti nu citeste acest forum ... Mesaj completat Salutare VFRisti(si nu numai....)sunt posesorul unui vfr vtec 2002 de o zi,si as avea o intrebare la voi.Se poate forma spuma in uleiul de motor din cauza condenzului sau al benzinei in cazul in care bujiile nu fac treaba si arderea nu e completa?spuma respectiva se formeaza dupa ce pornesc motorul si dispare dupa ce uleiul s-a racit.am dat jos uleiul sa verific dc nu cumva contine antigel,dar nam dat de nici o urma de antigel,fapt ptr care m-am riscat si am cumparat mot.fara sa stiu 100% care e explicatia spumei.dc aveti vreo parere rog postati.MULTUMESC una din cauze ar fi faptul ca, datorita vremii reci si a faptului ca motorul nu are timp sa se infierbante si/sau deplasarilor relativ scurte in acest sezon, ceva condens se fi strans in motor ... asta daca zici ca n-ai gasit urme de antigel/lichid de racire in ulei. Editat Februarie 27, 2011 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 multumesc de parere,sper si eu ca doar condenzul e de vina.am sa schimb oricum si bujiile ptr ca le are inca pe alea originale(cred)chestia e ca a si stat vreo 2 ani mot,si poate si din cauza asta sa depus spuma respectiva,si probabil la urmatorul schimb de ulei dispare spuma.ramane de vazut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Sansele sa faca spuma de la condens sunt cam mici, eu n-am intalnit niciodata chestia asta desi au fost perioade in care am folosit motorul si pe vreme rece si f rece. Benzina in ulei nu trebuie sa faca spuma, se amesteca imediat cu uleiul si-ti poti da seama daca s-a intamplat asta daca uleiul miroase a benzina. Antigelul+ apa creaza o spuma de culoarea cafelei cu lapte. Antigelul poate ajunge in ulei prin mai multe locuri, poate cel mai frecvent fiind simeringul de la pompa de apa. Ar fi bine sa verifici atent nivelul antigelului sa vezi daca nu cumva scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 multumesc binox ptr parere.chestia e ca in momentul in care am obs.spuma(ieri cand m-am dus sa cumpar mot)l-am pus pe tip sa schimbam uleiul si filtrul,sa vedem dc mai reapare spuma respectiva,iar cand a dat jos uleiul intr-un recipient transparent nu am obs nici un strop de antigel(antigelul trebuia sa se lase pe fundul recipientului.nu?)f ciudat....iar in legatura cu benzina,uleiul chiar mirosa a benzina,dar dupa spusele tale benzina nu face spume.motorul are 32500 km,in 2008 i s-a facut ultimul schimb in italia la 32000 km,deci mot. a stat vreo 2 ani,asa cum mi-a zis si fostul proprietar (respectivul aduce mot din italia ptr vanzare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Antigelul nu se lasa la fund, se "amesteca" cu uleiul si formeaza o spuma cafenie. Cantitatea de spuma si aspectul depind de cat antigel a ajuns in ulei. Verifica des uleiul proaspat pus poate intr-adevar spuma aia pe care ai vazut-o o fi fost de la condens. Deasemenea fii f atent la nivelul antigelului. Daca motorul a stat 2 ani nemers nu ar trebui sa fie vreo problema. Al meu cica ar fi stat intr-un garaj in Italia vreo 4 ani nemers dar n-am avut nici o problema de genul asta.(i-am schimbat doar cauciucurile care desi aveau profil bun erau crapate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 am sa verific atent nivelul antigelului.intre timp am vb cu un specialist din HU care imi spunea sa nu imi fac probleme ptr ca e din cauza condenzului.dc ne gandim logic la 32000 km nu ar trebui sa apara probleme serioase la mot.mai ales ca e vb de un vfr.multumesc frumos ptr ajutor.probabil o sa va mai stresez cu intrebari,avand in vedere ca nu am mai avut vfr pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Salut, Sunt Alex si sunt proaspat posesor de Honda VFR. Ma bucur ca am reintrat in bransa dupa o pauza de 2 ani si ma bucur de asemenea ca am facut alegerea asta, chiar daca nu am apucat inca gust din tainele VFR-ului M-am bazat pe experienta unui prieten care are VFR si care mi-a recomandat acest model cu caldura, pentru ceea ce vreau sa fac de acum incolo: touring. Intrebari si curiozitati as avea multe, dar pentru inceput am vrut sa-mi prezint jucaria si sa va salut. Honda VFR 800, model 2000 Numai bine si asfalt uscat...cat mai curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Ai facut o alegere foarte buna, e o mobra deosebita, sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Felicitari.este motorul pe care am vrut sa il cumpar eu acum 2 saptamani(de la oradea)e un motor in stare f buna.dc nu prindeam la ocazie vtec-ul ce am luat,at cu siguranta alegeam mot cumparat de tine.felicitari inca o data si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Felicitari.este motorul pe care am vrut sa il cumpar eu acum 2 saptamani(de la oradea)e un motor in stare f buna.dc nu prindeam la ocazie vtec-ul ce am luat,at cu siguranta alegeam mot cumparat de tine.felicitari inca o data si asfalt uscat Multumesc. Ai idee cat mai costa cartea, identificarea si RAR-ul? Ar trebui sa le inmatriculam in maxim o luna ca sa prindem inceputul sezonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 eu stiam ca in total in jur de 200 E,dar am sunat ieri la o intermediara la care am apelat de mai multe ori(auto,moto)si am fost tot timpul multumit de preturi.anul trecut de ex am inmatriculat un cbr fi care deja era inm in ro cu 600 lei cu tot cu nr.pref si asig.Ehh de data asta surpriza.mi-a calculat tipa 1300 ron cu asig,nr pref,tot.Mi se pare f mult,urmeaza sa ma mai interesez dc s-a scumpit inmatricularea moto,sau cei cu pretu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 eu stiam ca in total in jur de 200 E,dar am sunat ieri la o intermediara la care am apelat de mai multe ori(auto,moto)si am fost tot timpul multumit de preturi.anul trecut de ex am inmatriculat un cbr fi care deja era inm in ro cu 600 lei cu tot cu nr.pref si asig.Ehh de data asta surpriza.mi-a calculat tipa 1300 ron cu asig,nr pref,tot.Mi se pare f mult,urmeaza sa ma mai interesez dc s-a scumpit inmatricularea moto,sau cei cu pretu asta? Probabil ti-a calculat cu tot cu comisionul lor de intermediere. Sau? Mai stie cineva altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Vai de mine. De unde 1300 de RON, cum io dat la aia ? A mea a fost inmatriculată, am trecut-o doar pe mine. Nu cred ca am cheltuit, cu tot cu asigurare, mai mult de 350 de lei, nu mai stiu exact, dar pe aici pe undeva, anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 dc l-ai trecut numa pe tine at normal ca nu a fost mult,dar la moto dus de dincolo trebe facut si civ nu doar talon+acum am vb cu cnv.care a inmatriculat mot.acum 1 luna si a mai platit 400 ron ptr certificat de omologare ca cica mot nu e fabricat in UE(japonia,normal)da bine inteles ca asa ceva numa la RAR din Ro exista.ca doara noi suntem mai diferiti........nu?deci pana la urma lo costat 1200 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Neata! Am o alta intrebare ) deja. Stie careva daca trebuie platita vreo taxa sau impozit sau ceva asemanator, procent din valoarea sumei pe care am platit-o pt motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 N-am auzit de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 si eu mi-am luat bicicleta din germanica si n-a trebuit sa platesc nici o taxa. toata tarasenia s-a intamplat anul trecut dar nu cred ca s-a schimbat ceva. taxele sunt la masini. pt cine si-a bagat mainile in servisarea motocilcletei o alta intrebare: cat de greu e sa desfaci si sa pui la loc suspensiile fata? nu ma refer la dat jos de pe cadru ci la demontarea fiecarei suspensii in parte. din teorie nu pare prea dificil (am manualul service si pe cel de la haynes) dar practica e alta poveste ... cred. mercy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 pt cine si-a bagat mainile in servisarea motocilcletei o alta intrebare: cat de greu e sa desfaci si sa pui la loc suspensiile fata? nu ma refer la dat jos de pe cadru ci la demontarea fiecarei suspensii in parte. din teorie nu pare prea dificil (am manualul service si pe cel de la haynes) dar practica e alta poveste ... cred. mercy! O ora jumate mi-a luat sa le dau jos de pe cadru (cu ajutorul unui prieten) si cam 2 ore si un pic a durat servisarea lor. Eu le-am dus la Nicu Profesoru pt. asta si am stat pe langa el sa vad ce face Nu mi s-a parut asa complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.