bobocel007 Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Ce spuneti de locatia Maneciu, sunt ceva drumuri forestiere pe acolo? As pleca sambata intr-o plimbare scurta. Ar mai fi un amic cu un enduro de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Eu am pus acu cateva luni una din asta:http://www.motomike.eu/mike/category/10300.../article/281243 Dimensiunea, polaritatea bornelor si pretul sunt potrivite. Naaais .De unde si cat? Pana acuma n-a facut poc. Inseamna ca releul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Salutare, am si eu o problema , mi s-a spart capacul de la culbutori si impreuna cu acesta si o bucatica din suportul ce vine pe axele cu came. Nelamurirea mea este urmatoarea, din ce cauza s-a spart, cea lovit in suport de s-a spart capacul? Este posibil ca supapele sa se fi strambat? Alta treaba interesanta este ca nu am gasit bucatica sparta din suport si tare as vrea sa fi iesit afara si nu sa fi intrat pe undeva pe la motor. Astept niste pareri si eventual un pic de ajutor. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Salutare, am si eu o problema , mi s-a spart capacul de la culbutori si impreuna cu acesta si o bucatica din suportul ce vine pe axele cu came. Nelamurirea mea este urmatoarea, din ce cauza s-a spart, cea lovit in suport de s-a spart capacul? Este posibil ca supapele sa se fi strambat? Alta treaba interesanta este ca nu am gasit bucatica sparta din suport si tare as vrea sa fi iesit afara si nu sa fi intrat pe undeva pe la motor. Astept niste pareri si eventual un pic de ajutor. Multam! Poze? Dupa relatarea ta cred ca ai distributia facuta zob, numai o minune poate te scapa de o reparatie capitala a motorului! Pozele ar fi concludente si numai astfel ai putea primi un sfat pertinent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) Poze? Dupa relatarea ta cred ca ai distributia facuta zob, numai o minune poate te scapa de o reparatie capitala a motorului! Pozele ar fi concludente si numai astfel ai putea primi un sfat pertinent! Avem si poze. deocamdata doar astea, pe celelalte incerc sa le fac mai mici. Editat Octombrie 24, 2009 de irip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 S-ar parea ca deranjul sa nu fie asa mare, bag seama ca nu s-a spart decit in dreptul supapei nr.4 si asta se poate sa fie din cauza unei stringeri poate prea tari a suruburilor respective...sau asa cum ai spus si tu, din cauza supapei din locasul respectiv. Poti desface acolo sa scoti pastila si sa vezi coada supapei, daca aceasta calca pe centrul pastilei, nu cred sa fie strimba. Nu trebuie sa te sperii fiindca e o treaba minora, care la un atelier cu meseriasi cotati ca fiind mediocri se poate rezolva. Baiul cel mare este acel capac pe care in mod cert trebuie sa-l inlocuiesti, daca nu cu unul nou, macar cu unul bunicel second hand. Si cum stim toti ca piesele astea is usturator de scumpe, sper sa gasesti resurse ca sa nu stai pe dreapta in sezonul urmator. Spor la reparat! Mesaj completat P.S. - Cit priveste bucata lipsa, singurul loc pe unde putea sa "dispara" este pe linga lantul si pinioanele de la distributie, ajungind astfel jos la ambreiaj...ceea ce nu prea cred ca nu se facea remarcata! Nu cumva asa ai cumparat-o si acum cind n-ai avut de lucru si ai desfacut capacul ai observat lipsa bucatii? S-a manifestat in vreun fel anume de ai umblat acolo sau pur si simplu ai desfacut de curios ca sa...vezi?! Daca nu a avut manifestari ciudate motorul, insemna ca sigur bucata e lipsa din "antichitati" si s-a mers cu ea lipsa... Sfat: cauta-n istoricul caprei si vezi daca cel care a avut-o inainte a avut probleme si daca asta nu mai este posibil, incearca si cauta bucata lipsa desfacind capacul din stinga, sau macar verifica urme de pilitura de aluminiu in ulei sau carter. Daca n-a avut manifestari neortodoxe motorul, inlocuieste capacul si multumeste-te ca ai gasit o hiba ascunsa si cunoscuta de vechiul proprietar, la timp, fara sa ai mari neplaceri...si daca poti, multumeste-i calduros! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Avem si poze.deocamdata doar astea, pe celelalte incerc sa le fac mai mici. userul buzoianu are un motor de F de dezmembrat, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 cum te lauzi cu vfr ul? nu ti e dor de mono? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 cum te lauzi cu vfr ul?nu ti e dor de mono? de mono, NICIODATA ! de noroi, intotdeauna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 de mono, NICIODATA !de noroi, intotdeauna ! Atunci iti trebuie un tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 userul buzoianu are un motor de F de dezmembrat, bafta ! doar motorul sau si alte artefacte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Pedala de frana poate fi ajustata? eu am picioarele lungi si mi-ar fi venit mai bine indreptata mai in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Pedala de frana poate fi ajustata? eu am picioarele lungi si mi-ar fi venit mai bine indreptata mai in jos. vezi piulita din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 vezi piulita din poza sincer, nu cred ca asta e rolul acelei piulite. mi se pare mai degraba ca ajusteaza ceva la pistonasul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 (editat) sincer, nu cred ca asta e rolul acelei piulite. mi se pare mai degraba ca ajusteaza ceva la pistonasul de frana. Exact! Ca sa lasi pedala de frina mai jos poti doar indoind levierul (pedala), altfel nu vad cum! Piulita aceea fixeaza reglajul tijei pompei de frina, sau cursa! Editat Octombrie 28, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 micsorand cursa la pedala de frana cu ajutorul respectivei piulite, se obtine indreptarea pedalei de frana mai in jos; nu cu mult ce e drept insa totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Sau ai putea face rost de o tija identica pe care sa o filetezi mai mult si apoi sa o scurtezi dupa necesitati si dupa locul liber disponibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 doar motorul sau si alte artefacte? daca nu ma insel, are un F intreg dezmembrat. cred ca el stie mai bine, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 salutare! am si eu o intrebare. antigelul pt logan e bun la ofiter au nu-i place asta cu glico-pisici? altfel spus ce soi de antigel trebuie! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 are cineva ceva ca in atasament? sau se gandeste sa-si faca? ce-o fi? un fel de portbagaj zic sau cutie de scule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 are cineva ceva ca in atasament? sau se gandeste sa-si faca?ce-o fi? un fel de portbagaj zic sau cutie de scule... e loc pt sticla de tuica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Ptr. @raoulserban: - antigel merge si de la librarie, numai sa reziste la temperaturi sub 0 grade cit mai mult! Blocul motorului si simeringurile is facute sa reziste la componentele antigelului, indiferent de soi! Ptr. @thorald: - daca iei la rasfoit aceasta sectiune, vezi ca am io asa ceva (am pus poze la inceputul sezonului)! Io am folosit o cutie din tabla de bautura in care port un termos de un litru cu lichide pentru trup si suflet (fara alcool!)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerzson Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 salutare! am si eu o intrebare. antigelul pt logan e bun la ofiter au nu-i place asta cu glico-pisici?altfel spus ce soi de antigel trebuie! multumesc! Fara silicati si nitrati: http://faq.f650.com/FAQs/Coolant_Change_FAQ.htm#So what Coolant Should I use : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Ptr. @thorald: - daca iei la rasfoit aceasta sectiune, vezi ca am io asa ceva (am pus poze la inceputul sezonului)! Io am folosit o cutie din tabla de bautura in care port un termos de un litru cu lichide pentru trup si suflet (fara alcool!)! aasaaaa deci era rezervor pentru om! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Arată beton motoreta aia...... Cum a fost ridicată atât? Cu vre-un kit de ridicare atât? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.