Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am pus acu cateva luni una din asta:

http://www.motomike.eu/mike/category/10300.../article/281243

Dimensiunea, polaritatea bornelor si pretul sunt potrivite.

Naaais .De unde si cat?

 

Pana acuma n-a facut poc.

Inseamna ca releul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema , mi s-a spart capacul de la culbutori si impreuna cu acesta si o bucatica din suportul ce vine pe axele cu came. Nelamurirea mea este urmatoarea, din ce cauza s-a spart, cea lovit in suport de s-a spart capacul? Este posibil ca supapele sa se fi strambat? Alta treaba interesanta este ca nu am gasit bucatica sparta din suport si tare as vrea sa fi iesit afara si nu sa fi intrat pe undeva pe la motor. Astept niste pareri si eventual un pic de ajutor. Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema , mi s-a spart capacul de la culbutori si impreuna cu acesta si o bucatica din suportul ce vine pe axele cu came. Nelamurirea mea este urmatoarea, din ce cauza s-a spart, cea lovit in suport de s-a spart capacul? Este posibil ca supapele sa se fi strambat? Alta treaba interesanta este ca nu am gasit bucatica sparta din suport si tare as vrea sa fi iesit afara si nu sa fi intrat pe undeva pe la motor. Astept niste pareri si eventual un pic de ajutor. Multam!

Poze? :D

Dupa relatarea ta cred ca ai distributia facuta zob, numai o minune poate te scapa de o reparatie capitala a motorului!

Pozele ar fi concludente si numai astfel ai putea primi un sfat pertinent! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze? :D

Dupa relatarea ta cred ca ai distributia facuta zob, numai o minune poate te scapa de o reparatie capitala a motorului!

Pozele ar fi concludente si numai astfel ai putea primi un sfat pertinent! :rolleyes:

Avem si poze.

deocamdata doar astea, pe celelalte incerc sa le fac mai mici.

post-3531-1256398468_thumb.jpg

post-3531-1256398551_thumb.jpg

Editat de irip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar parea ca deranjul sa nu fie asa mare, bag seama ca nu s-a spart decit in dreptul supapei nr.4 si asta se poate sa fie din cauza unei stringeri poate prea tari a suruburilor respective...sau asa cum ai spus si tu, din cauza supapei din locasul respectiv.

Poti desface acolo sa scoti pastila si sa vezi coada supapei, daca aceasta calca pe centrul pastilei, nu cred sa fie strimba.

Nu trebuie sa te sperii fiindca e o treaba minora, care la un atelier cu meseriasi cotati ca fiind mediocri se poate rezolva. Baiul cel mare este acel capac pe care in mod cert trebuie sa-l inlocuiesti, daca nu cu unul nou, macar cu unul bunicel second hand. Si cum stim toti ca piesele astea is usturator de scumpe, sper sa gasesti resurse ca sa nu stai pe dreapta in sezonul urmator.

Spor la reparat! :rolleyes:

Mesaj completat

P.S. - Cit priveste bucata lipsa, singurul loc pe unde putea sa "dispara" este pe linga lantul si pinioanele de la distributie, ajungind astfel jos la ambreiaj...ceea ce nu prea cred ca nu se facea remarcata!

Nu cumva asa ai cumparat-o si acum cind n-ai avut de lucru si ai desfacut capacul ai observat lipsa bucatii?

S-a manifestat in vreun fel anume de ai umblat acolo sau pur si simplu ai desfacut de curios ca sa...vezi?!

Daca nu a avut manifestari ciudate motorul, insemna ca sigur bucata e lipsa din "antichitati" si s-a mers cu ea lipsa...

Sfat: cauta-n istoricul caprei si vezi daca cel care a avut-o inainte a avut probleme si daca asta nu mai este posibil, incearca si cauta bucata lipsa desfacind capacul din stinga, sau macar verifica urme de pilitura de aluminiu in ulei sau carter.

Daca n-a avut manifestari neortodoxe motorul, inlocuieste capacul si multumeste-te ca ai gasit o hiba ascunsa si cunoscuta de vechiul proprietar, la timp, fara sa ai mari neplaceri...si daca poti, multumeste-i calduros! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, nu cred ca asta e rolul acelei piulite. mi se pare mai degraba ca ajusteaza ceva la pistonasul de frana.

;) Exact!

Ca sa lasi pedala de frina mai jos poti doar indoind levierul (pedala), altfel nu vad cum!

Piulita aceea fixeaza reglajul tijei pompei de frina, sau cursa!

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr. @raoulserban: - antigel merge si de la librarie, numai sa reziste la temperaturi sub 0 grade cit mai mult! Blocul motorului si simeringurile is facute sa reziste la componentele antigelului, indiferent de soi!

Ptr. @thorald: - daca iei la rasfoit aceasta sectiune, vezi ca am io asa ceva (am pus poze la inceputul sezonului)! Io am folosit o cutie din tabla de bautura in care port un termos de un litru cu lichide pentru trup si suflet (fara alcool!)! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr. @thorald: - daca iei la rasfoit aceasta sectiune, vezi ca am io asa ceva (am pus poze la inceputul sezonului)! Io am folosit o cutie din tabla de bautura in care port un termos de un litru cu lichide pentru trup si suflet (fara alcool!)! :kiss:

aasaaaa deci era rezervor pentru om! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...