Diddi Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Releu incarcare F650 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=2_18&products_id=1253&zenid=0e5ba798c72376dfa9ae16daabbdac15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 in caz ca mai are cineva problema expusa de mine anterior, era de la galeria de adminise, am schimbat-o si merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Gata, s-a rezolvat problema cu 250 de lei sh. Acum, sa vedem si cat tine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Ma mai bag si eu in seama: cumpar URGENT releu de incarcare BMW F 650 1995! 0730.660.418 - Madalin. Ma lasa nervii. Am mers cateva zile cu unul de pe o chinezarie de scuter, s-a parlit in doua zile, dar era gratis. Comand unul de aici, de pe site, SH, si imi trimite unul de Aprilia 125 RS, care e de doua ori mai mic decat asta si mufa e din alt film. Deci vreau si eu unul normal, ca sa nu mai arunc cu milioanele in dreapta si in stanga, Daca colegul de mai sus refuza sa imi inapoieze banii, ii spun si numele. Pana atunci sper sa fie vorba doar de necunostinta de cauza. Salut Madaline dupa cum ti-am spun cutia intradevar in ce ti-am trimis releul era de la alt releu... nu trebuie sa te exprimi aiurea si sa stii ca sunt de cuvant.. ti-am platit coletul adica releul pe care mi-l lai inapoiat stai linistit ca nu sunt tepar... o zi fana sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Am observat saptamana asta ca a inceput sa scartaie suspensia spate. Amortizorul pare sa functioneze inca. Are un scartait ca de arc, asemenea unui pat care scartaie , atunci cand tensionez/detensionez suspensia spate cu mana. Are cineva idee de unde ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Sa nu fie de la bascula, suruburile "oaselor" suspensie sau alta "articulatie" care lucreaza deodata cu arculi. Aplica wd40 peste tot si mai inspecteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Revin la voi cu o intrebare. Azi cand stateam la semafor, parca a inceput sa sune putin ciudat motorul. Se auzea ca un fel de suierat, aveam impresia ca e ventilatorul de la radiator pornit, dar nu era ca temperatura era mica. Oricum a fost ceva temporar doar, dupa ce am plecat nu s-a mai auzit. Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Sa nu fie de la bascula, suruburile "oaselor" suspensie sau alta "articulatie" care lucreaza deodata cu arculi. Aplica wd40 peste tot si mai inspecteaza de putin timp am observat ca am joc la toate cele 3 suruburi. ce sunt acolo? bucse, rulmenti? are idee cineva cat costa rezolvarea problemei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Si rulmenti si bucsa. La toate le poti lua cotee de pe realoem.com si mergi la magazin si iei chestii de calitate si le inlocuiesti singur. Cred ca gasesti modaltatea de reparare in dvd-urile de pe f650.com pe care le downloadezi gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 de putin timp am observat ca am joc la toate cele 3 suruburi. ce sunt acolo? bucse, rulmenti? are idee cineva cat costa rezolvarea problemei? sunt niste rulmenti cu ace, costa cam 150lei toti 3 la Bavaria(termen de livrare vreo 3 sapt), dar cred ca mai trebuiesc luate si alte nimicuri:bucse, etc http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51604&rnd=04302013 Eu m-am trezit cu o mare buba la G650GS 2010, care e identic cu F650GS-ul din 2006, curge rezervorul de ulei la partea superioara. Se pare ca rezervorul nu este dintr-o singura piesa, are un capac lateral(nr 2 din diagrama) care este lipit cu ceva adeziv special. Mi-a aparut o microfisura lunga de vreo 10cm, fix la imbinare si in afara de un poxipol nu prea stiu ce alta solutie am... http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51604&rnd=04302013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Intreaba-i pe baietii cu GS-uri. Aici suntem cu babutele mai vechi si, eu personal te-as ajuta dar nu stiu cum e cadrul si designul la cele mai noi. Dar cu siguranta este o solutie (romaneasca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Salut.Cine imi spune si mie unde gasesc un deflector pt vant ,sa adaug la parbrizul meu .Urmeaza un drum lung si nu mai suport vantul exact in casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Poti incerca pe louis.de dar sunt scumpe, dupa mine. Eu personal am scurtat parbrizul si acum vantul imi vine in piept si uniform. Am 192 cm inaltimea si parbrizul original era prea curbat si nu ma ajuta. Acum caut sa testez unul de la puig, din-acela mai drept si cu buza. Daca e ok, imi voi comanda unul, daca nu, raman cu ciotul. Totusi sunt 150 de euro. Spor la incercari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 poate te ajjuta asta cu ceva,daca nu ,incearca la bogdan harea http://www.louis.de/_10a5a075fce2930665fdd853ed1d50f1c4/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10006546 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Da , intreaba-l pe @bogdan harea daca poate produce parbriz pentru acest model de motocicleta , ca nu face pentru orice moto . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) I-am trimis PM si astept raspuns ,din ce am inteles pana acuma acel deflector de vant este ''apa de ploaie '' doar da impresia ca protejeaza. Editat Septembrie 19, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Deflectorul de vant asa cum ii este numele deflecteaza curentul de aer inca putin in sus dar cel mai mult ajuta prin modificarea in bine a turbioanelor facute de parbriz. Pt ca un parbriz mare te protejeaza de curentul direct dar iti bataie capul din cauza turbioanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Daca afara bate si vantul ,la mine in casca-i tornada .Bine nici casca mea nu-i una super sofisticata ,dar totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Incerca sa-i trimiti casca lui Moto Dan @ la Timisoara. Mie mi-a refacut captuseala la o casca decupata obosita si a adaugat un burete izolant fonic incredibil. Dpdv fonic acea casca decupata, este mai buna ca AGV noua integrala de 250 euro. In rest pt motorul asta nu exista solutii. Casca buna si mers incet, max 120, dar cel mai bine 110. Altfel un motor reusit. Mie mi-a ramas in suflet dupa 3 ani excelenti de plimbari si 60 000 km fara probleme. Editat Septembrie 20, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Incerc sa caut o solutie pt traseul ce urmeaza sa-l fac Athena -Lugoj (1500 km).Altfel in oras sau un drum de 50-100 km este suportabil ,pt oras chiar montez parbrizul cel mic pe care il are . Intradevar este o motocicleta super(prima detinuta de mine) ,nu ma pot plange ,cu o intretinere corespunzatoare nu te lasa in drum.Sunt putin deranjat de vibratiile produse in rest totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Vara aceasta am fost pana la viena pe autostrada si retur cu parbrizul mic. Problemele de zgomot si turbulente le-am rezolvat cu casti si muzica si pentru ca imi permite casca, ochelari de cross pe sub viziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Am observat si eu ,cu parbrizul mic turbulentele nu sunt asa mari(parbrizul mare directioneaza tot aerul spre casca),in schimb te bate vantul in piept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Daca te ajuta experienta mea proprie si personala... Am luat parbriz inalt de la Kappa, la vreo 90 de euro. Asa cum s-a spus, deflecteaza un pic in casca curentul de aer. Se aseaza bine si il directioneaza in sus abia peste 130-135 km/h. Atunci e bine si liniste si nici motorul nu mai vibreaza. E indicat mersul asa la drum lung dar atentie la radar. In rest, deflectoarele alea de pe Louis, pe care le-am incercat, sunt un mare zero barat care costa 60 de iepuroi. Nu te baga la asa ceva, parerea mea. Mentionez ca eu 1,85 inaltime si presupun ca pentru cineva un pic mai scund, parbrizul ar trebui sa-si faca treaba si mai bine. In aceiasi ordine de idei iti spun ca disconfortul cu vantul la 120-130 pe ora il am si cu cealalta moto, un BMW 1200 GS, cu parbriz de Adventure. Asa ca.... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 va rog sa imi recomandati niste cauciucuri cu care sa merg 80% pe asfalt si restul pe alte drumuri. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Metzeler tourance. Sunt la a 3 pereche ( iarna asta iau din nou). Lumea va zice ca sunt mai scumpe, dar linistea mea sufleteasca merita. Pe ud sau uscat sunt la fel de bune aderente. In teren, pt ce o sa faci sunt ideale. Mai sunt si ceva Michelin si de la Continental dar te las pe tine sa hotarasti. Preturi bune sunt pe amvelopemoto.eu. Spor P.s. anvelopemoto.eu (tastatura telefonului nu e pe masura degetelor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.