Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Salutare, in primul rand de unde iau un cablu de ambreiaj, in al doilea rand far second in stare buna sau nou dar mai ieftineanu, lista continua cu un parbriz si ar mai crashbaruri daca se gaseste cineva sa le confectioneze eventual prin zona Munteniei.

 

Urgente primele doua. Mersi

 

 

o poza cu model....frumos nu

post-3531-1276211518_thumb.jpg

Editat de irip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu merita guma mai lata, Pufarine! Am vazut 140 pus, arata ok, diferentele sunt destul de mici la comportament (tractiune, viraje et caetera), dar 150-ul s-ar simti mult mai crunt.. si nici nu cred ca intra, sau intra la mare limita.. :P

 

Practic, singurul "avantaj" este aspectul.. dar consider ca dezavantajele cantaresc mai greu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Michelin Anakee de vreo 10 000 km si mai merg inca pe atat. Le folosesc 80-90% pe asfalt si restul forestiere. Pe asfalt se comporta bine si pe uscat si pe ploaie. Nu vibreaza si nu fac zgomot la rulare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care aveti montata guma de 150 pe spate?

 

Intra sau trebuie modificat ceva?

 

Si daca are cineva montate Michelin Anakee,as dori ceva pareri!

 

Multzam fain! ;) :)

 

@ Pufarinu: Salutare. Si eu am Michelin Anakee pe fata si sunt f multumit...o am de vreo 5.000 km...si nici nu se simte ca e tocita...a si nu o am de noua...si crede-ma ca striatiile inca se vad cam 1 cm aproape...a, si am mers cam 70 % on-road si 30 % off-road...

 

Tin sa multumesc pt. idei domnului Ivan pedala... :D si sa va arat cum mi-am "tunat" eu mobra...

I-am pus o prelungire a aripei fata din cauciuc si acum am si eu in sfarsit radiatorul curat... :P

In plus am montat crash-barurile dupa ce le-am modificat putin si am facut si niste aparatori pt jambe din teava de PVC... :P

Ce s-ar face romanu daca nu ar fii inventiv...

Pozele...:

Multa bafta si km. multi fara probleme!!!

post-21576-1277136852_thumb.jpg

post-21576-1277137087_thumb.jpg

post-21576-1277137774_thumb.jpg

post-21576-1277138408_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus guma de 150, un Metzeler Turance, a intrat fara probleme numai ca am polizat-o cu toba :laugh: . A trebuit sa o dau jos.

Aici nu ar fi vre-o problema,pentru ca eu nu mai am toba stock!

 

Ma intereseaza cam ce distanta ramane intre lant si guma!

 

Multzam de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,sunt posesorul unui f650 st si nu am greutatile din capetele ghidonului si motocicleta vibreaza destul de tare,...vroiam sa va intreb cam ce greutate au ale voastre pentru ca oferta este destul de diversificata si nu stiu ce sa aleg,..banuiesc ca cu cat sunt mai grele cu atat e mai bine.Va rog sa ma ajutati in privinta asta...Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,sunt posesorul unui f650 st si nu am greutatile din capetele ghidonului si motocicleta vibreaza destul de tare,...vroiam sa va intreb cam ce greutate au ale voastre pentru ca oferta este destul de diversificata si nu stiu ce sa aleg,..banuiesc ca cu cat sunt mai grele cu atat e mai bine.Va rog sa ma ajutati in privinta asta...Multumesc anticipat

 

Capetele alea de ghidon eu stiu ca sunt un fel de protectii pt manete in caz de cazaturi usoare. In genul rotilelor ce se monteaza pe lateralul vitezanelor. Daca vibratia iti apare doar in mers, vezi daca ai rotile descentrate sau cauciucuri cu galme. Daca vibreaza si pe loc e de la singurul piston al motorului. Nu ai ce-i face. Poate doar sa montezi motorul pe tampoane de cauciuc. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o diferenta intre bar ends care doar protejeaza la cazaturi si arata frumos si bar weights. masa in plus atenueaza o mare parte din vibratiile transmise de bara care vibreaza, dar de acolo mai departe e numai preferinta personala. ale mele sunt destul de mari si grele, asa le avea mobra cand am luat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati colegi de azi sunt din nou in bussiness! mobra e good to go (mai buna ca inainte)!

nu prea imi place mie cum a iesit bascula de la strada vopsita dar isi face treaba.

imi fac datoria sa va previn cu privire la siguranta de la pinionul de atac. picionul de atac nu este acoperit decat de urechi si ici colo de o buza infima a sigurantei(am studiat problema la rece cu sigurantele de la ivanpedala(mc again)) altfel spus o bomba cu ceas(la mine or fo numa 600km)...sau poate nu...habar am dara dupa ce am patit si dupa ce am studiat cu pinionul si siguranta pusa......zic ca nu e safe. am facut rost de la un magazin de rulmenti si suruburi etc de o siguranta mare(nu-i cunosc denumirea ) pe care am luato pe o piatra de ascutit cutite la dimensiunea corecta(ca sa fie uniforma.la grosime). nu se compara cu siguranta normala!post-43689-1277561668_thumb.jpg

ps: nu prea imi place mie ansamblul ce fixeaza foaia si nici butucul asadar va rog da-ti un pm daca aveti aceste lucrusoare de dat sau o roata spate(in conditii bune catre fb)

Mesaj completat

mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor!

acuma...am tot studiat si rasucit variantele si am ajuns la concluzia ca numa de acolo.

imi supureaza ulei pe la capetele a 2 suruburi. primul cel de dedesubt mijloc de la capacul dr(am zis ca e garnitura si am schimbat-o deci nu ar mai avea voie, dat cu silicon, strans etc) si al doilea de la carter, aici am zis ca e fututa garnitura(le-m gasit si nestranse ca sa ma exprim asa)...am curatat, am strans, si am dat cu silicon auto(unu extrem de lipicios) pe lungimea carterului .

dara azi dupa 100km era ulei in aceleasi zone. m-am uitat bine si cele 2 suruburi prezentau ulei la capete(celalalte nu desi zona cu ulei era in perimetrul a 3suruburi) si se vedea un firicel de ulei ce ducea catre siroi(am exgerat ca sa nu zic firicelul principal)

care credeti ca este problema! cum credeti ca o pot rezolva, pen ca ma enerveaza sa nu fie in regula mobra mea!

multumesc anticipat!

ps: din ce m-am uitat pe forum vad ca numa a mea face nazuri!

Mesaj completat

pps: ca fapt divers timp de 1 saptamana in care mobra a stat loco si motorul a functionat doar 30 min cumulat nici o urma de ulei

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o problema:am tot incercat sa reglez ghidonul si comenzile de pe el si am observat pe blocul de comenzi electrice din partea dreapta a ghidonului,in partea de jos(se vede doar daca te bagi sub ghidon si te uiti in sus) o rotita. nu stiu ce sistem de prindere are si nici ce rol are acolo,dar acuma vad ca sta doar impinsa in locas si poate iesi foarte usor

ce stiti despre ea? ce rol are?si ce sistem de prindere?imi lipseste mie ceva acolo oare?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o problema:am tot incercat sa reglez ghidonul si comenzile de pe el si am observat pe blocul de comenzi electrice din partea dreapta a ghidonului,in partea de jos(se vede doar daca te bagi sub ghidon si te uiti in sus) o rotita. nu stiu ce sistem de prindere are si nici ce rol are acolo,dar acuma vad ca sta doar impinsa in locas si poate iesi foarte usor

ce stiti despre ea? ce rol are?si ce sistem de prindere?imi lipseste mie ceva acolo oare?

mersi

Aceeasi rotita o am si eu, si nu stiu daca are vreun rol sau nu. Banuiala mea e ca e de fapt un capac care acopera o gaura cu cine stie ce functie. Oricum, blocul dreapta nu se poate roti, e fixat printr-un surub care intra intr-un locas fix pe ghidon. Chiar saptamana trecuta m-am chinuit sa il rotesc si am ajuns sa il desfac si sa il dau jos complet. Chiar daca nu se roteste, se poate misca mai spre interiorul ghidonului, deci culisa spre stanga intr-un singur pas.

Bafta

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles,..dar aproximativ ce greutate au?Am vb cu cineva si le face la strung si vreau sa stiu de cat le fac...100-200g etc

nu am masurat (decat cand mi-a cazut una pe picior :smoke: ) dar am impresia ca intre 200 si 300 g, chiar sunt greute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor!

acuma...am tot studiat si rasucit variantele si am ajuns la concluzia ca numa de acolo.

imi supureaza ulei pe la capetele a 2 suruburi. primul cel de dedesubt mijloc de la capacul dr(am zis ca e garnitura si am schimbat-o deci nu ar mai avea voie, dat cu silicon, strans etc) si al doilea de la carter, aici am zis ca e fututa garnitura(le-m gasit si nestranse ca sa ma exprim asa)...am curatat, am strans, si am dat cu silicon auto(unu extrem de lipicios) pe lungimea carterului .

dara azi dupa 100km era ulei in aceleasi zone. m-am uitat bine si cele 2 suruburi prezentau ulei la capete(celalalte nu desi zona cu ulei era in perimetrul a 3suruburi) si se vedea un firicel de ulei ce ducea catre siroi(am exgerat ca sa nu zic firicelul principal)

care credeti ca este problema! cum credeti ca o pot rezolva, pen ca ma enerveaza sa nu fie in regula mobra mea!

multumesc anticipat!

ps: din ce m-am uitat pe forum vad ca numa a mea face nazuri!

Mesaj completat

pps: ca fapt divers timp de 1 saptamana in care mobra a stat loco si motorul a functionat doar 30 min cumulat nici o urma de ulei

poze mai explicite:dsc00061is.th.jpg dsc00060ir.th.jpgastea-s poze dupa 20 si ceva de km. motocicleta a stat verticala cand am facut pozele si a fost aplecata insesizabil in 2-3 curbe. cand sta loco nu se intampla nimik

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi rotita o am si eu, si nu stiu daca are vreun rol sau nu. Banuiala mea e ca e de fapt un capac care acopera o gaura cu cine stie ce functie. Oricum, blocul dreapta nu se poate roti, e fixat printr-un surub care intra intr-un locas fix pe ghidon. Chiar saptamana trecuta m-am chinuit sa il rotesc si am ajuns sa il desfac si sa il dau jos complet. Chiar daca nu se roteste, se poate misca mai spre interiorul ghidonului, deci culisa spre stanga intr-un singur pas.

Bafta

MM

rotita aia, de fapt un dop, trebuia sa acopere la cablul de retur al acceleratiei, pe care mobrele astea nu il au, blocul ala e o piesa generica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi

am dat de ea incercand sa reglez ghidonul intr o pozitie maxim apropiata de mine si putin in jos,pentru un confort mai bun,lucru pe care nu l am reusit pentru ca asa cum zicea biohazard comenzile nu am putut sa le reglez,ramaneau orientate in jos,deranjant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor!

 

Serbane, nu sunt mecanic, dar pot incerca sa iti dau un sfat. Daca e de la suruburi, foloseste câlți (ca la instalatiile sanitare). Eu folosesc cu succes la surubul mare de la baia de ulei pe care l-am stricat si eu anul trecut (tu vad ca l-ai reparat, chiar as fi curios cum si cat de dificil a fost).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2000 de km am schimbat uleiul cu un 15-50. inainte am avut 10-40. a aparut un sunet care inainte nu il sesizam asa de tare, si anume la 4500 rpm ( nici mai sus, nici mai jos) face ca un zanganit cu o frecventa rapida. parca ar tremura ceva in motor exact la turatia aia dupa care, la 5000 de ture tace si merge normal. La ce sa ma uit? Pareri va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, la 5000 de ture tace si merge normal. La ce sa ma uit? Pareri va rog

Simplu de tot.....tine-o numa peste 5000 :smoke:

 

 

 

 

 

Glmeam si eu! daca e in partea de sus stanga s-ar putea sa fie de la distributie!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am si eu o intrebare,..si la voi se incinge asa rau teava de esapament....cateodata cred ca mai are un pic si se inroseste.

Mesaj completat

mai am si eu o intrebare,..si la voi se incinge asa rau teava de esapament....cateodata cred ca mai are un pic si se inroseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...