Enduristul Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 (editat) Salut, Sunt proaspat propietar de BMW F650, din 1996. Prima problema, de fapt nu stiu daca este o problema sau asa trebuia sa fie: Motorul nu porneste cu cricul mic lasat si daca motorul functioneaza si la cricul se opreste. E normal? Daca nu...vreo sugestie? Multumesc, Inseamna ca cricul functioneaza ceea ce e bine Daca te enerveaza chestia asta ...taie firul si fa-i contact direct.Dar nu te sfatuiesc pt. ca poti pleca cu cricul pus shi te agatzi de ceva pe drum. Editat Aprilie 1, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex27 Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Ok, merci de raspuns. Este ceva specific BMW? Am vazut alte motociclete care stau pe cric cu motrul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Ok, merci de raspuns. Este ceva specific BMW? Am vazut alte motociclete care stau pe cric cu motrul pornit. si ale noastre stau dar pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) Intrebare. Vreau sa iau si eu un tankbag pentru F650 clasic. Dupa ce criterii il aleg ? Exista probleme de compatibilitate sau iau ce imi pica in mana prima data. Prindere cu catarame sau cu magneti ? Voi ce aveti pe F-urile voastre ? Pe advrider.com vad ca recomanda Wolfman pentru Bmw ( http://www.wolfmanluggage.com/BikeType/bmw.html ). Denali sau Explorer arata bine. Editat Mai 6, 2008 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Intrebare. Vreau sa iau si eu un tankbag pentru F650 clasic. Dupa ce criterii il aleg ?Exista probleme de compatibilitate sau iau ce imi pica in mana prima data. Prindere cu catarame sau cu magneti ? Voi ce aveti pe F-urile voastre ? Pe advrider.com vad ca recomanda Wolfman pentru Bmw ( http://www.wolfmanluggage.com/BikeType/bmw.html ). Denali sau Explorer arata bine. Daca ai intr'adevar un BMW F650 Clasic, aka un Funduro, cred ca va fi destul de dificil sa ancorezi tank bagul de rezervor utilizand magnetii... Nu de alta, dar rezervorul e din plastic. Magnet pt plastic... ceva mai greu de gasit pe planeta asta Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) E un Funduro din 1999. Din cate am vazut pana acum ... mai toate apar ca fiind pentru GS Scuze... nu m-am gandit la treaba cu plasticul Retrag ce am zis de magneti. E ok si cu curea...doar sa fie ceva care sa se potriveasca. Editat Mai 6, 2008 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 E un Funduro din 1999.Din cate am vazut pana acum ... mai toate apar ca fiind pentru GS Scuze... nu m-am gandit la treaba cu plasticul Retrag ce am zis de magneti. E ok si cu curea...doar sa fie ceva care sa se potriveasca. sal. am eu unul acasa pe care l-am folosit pe vechiul F650 din 95. e aproape nou, dar e de la Louis cred. daca il vrei, ti-l dau p-o bere da-mi un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Iar in privinta tankbagului (ca vazui mai sus discutia) daca mai exista acela al lui dragosego si se potriveste si la modelul nou, il vreau! Ca de cind am schimbat metalul cu plastic tare imi lipseste harta la ochi cind merg! Pot da la schimb al meu vechi cu magnet, ca nu mai am ce face cu el acum... PS Cele cu magneti sunt proaste oricum, desi f comode, pt ca zgirie rezervoruil ingrozitor! Evident, pt cine are asa ceva..... sorry, deja i l-am promis lui cosx, daca el ti-l cedeaza, io nu ma opun oricum, il puteti gasi si la magazinele louis de pe la noi, are si magneti (inutili pt 650 GS) si chingi de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Guy_ana . Ti-l pot ceda daca si dragosgeo e de acord Eu o sa imi schimb geanta de la aparatul foto (care imi ocupa jumate din top case) cu una tip rucsac (ca sa nu mai opresc motorul si sa scot cheia..desfacut top case etc). O sa am mai mult spatiu in top case asa si pot merge fara tank bag (momentan...pana mai inghesui ceva si iar trebuie spatiu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Guy_ana . Ti-l pot ceda daca si dragosgeo e de acord Eu o sa imi schimb geanta de la aparatul foto (care imi ocupa jumate din top case) cu una tip rucsac (ca sa nu mai opresc motorul si sa scot cheia..desfacut top case etc).O sa am mai mult spatiu in top case asa si pot merge fara tank bag (momentan...pana mai inghesui ceva si iar trebuie spatiu ) Thanks Andrei, dau bere cita tine! Deci, stimabile Dragosego, va astept pe amindoi inainte de trip cazane la o ultima planificare de tankbag /schimb/beute.....amanuntele la topicul cu pricina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Ieri am comis-o si eu. Am venit sambata cu motoreta murdara de noroi si am lasat-o in fata blocului pana luni dimineata cu gandul de a merge la spalatorie. Plec din fata de la Cora Militari catre Plaza si nu fac 200 m ca se aprinde becul de la apa . Merg taras cu ea pana la spalatorie (in fata la Plaza)...o spala aia pe toate partile si apoi plec spre Bucur Obor (traseu de vreo 10 km). Intre timp se stinsese becul ala. E..pana la Obor s-a aprins de 4 ori. Mergeam 1-2 km..trageam pe dreapta 5-10 min sa se stinga..si tot asa. Nu-mi explic ce are pentru ca nu a mai facut asa ceva de 2 luni de cand o am. Stiu ca se incalzeste in oras dar nici in halul asta. Tipul care o repara de obicei e plecat o saptamana din tara si stau cu ea legata de gard acu. Am inteles ca poate fi fie : apa (care nu stiu de unde se verifica) / pompa de apa / termostat de la radiator. Radiatorul nu e spart si nu curge nici un lichid pe nicaieri pe afara. F650-ul e din '99 modelul american (care are ceas pe bord in loc de indicator de temperatura pentru apa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) @CosX:La mine e sub carena stanga fata rezervorul de apa, nu e mare filosofie sa ii dai carenele jos. Incearca intai sa vezi daca ai apa suficient in el, apoi treci la pasul urmator cu termostat, pompa... Eu as tinde sa cred ca e vreun contact pe undeva, sa fi intrat umezeala de sambata, si eu am gasit ieri apa sub sha la mine tocmai de sambata, sau poate probabil de duminica cand am spalat-o. Deci vezi intai daca ai apa suficient, vezi sa fie si radiatorul curat, mai ales de noroi si mai las-o la soare ceva vreme. Bafta Editat Iunie 3, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 @CosX:La mine e sub carena stanga fata rezervorul de apa, nu e mare filosofie sa ii dai carenele jos. Incearca intai sa vezi daca ai apa suficient in el, apoi treci la pasul urmator cu termostat, pompa...Eu as tinde sa cred ca e vreun contact pe undeva, sa fi intrat umezeala de sambata, si eu am gasit ieri apa sub sha la mine tocmai de sambata, sau poate probabil de duminica cand am spalat-o. Deci vezi intai daca ai apa suficient, vezi sa fie si radiatorul curat, mai ales de noroi si mai las-o la soare ceva vreme. Bafta Mersi ! L-am sunat pana la urma pe fostu proprietar. Rezervorul de apa la asta e ascuns in carena dreapta spate. L-am dibuit dupa capacul de apa Dorna cu care e inchis. O sa iau totusi si o grila din aia de radiator. Ma gandesc ca poate si noroiul ala care s-a depus si s-a intarit a incurcat la racire. Am pus cam jumate de litru de apa . Am vazut ca isi da ea singura afara excesul de apa daca pun prea mult. Acu ramane sa o scot un pic printre blocuri sa vad daca mai face nazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Mersi ! L-am sunat pana la urma pe fostu proprietar. Rezervorul de apa la asta e ascuns in carena dreapta spate. L-am dibuit dupa capacul de apa Dorna cu care e inchis. O sa iau totusi si o grila din aia de radiator. Ma gandesc ca poate si noroiul ala care s-a depus si s-a intarit a incurcat la racire. Am pus cam jumate de litru de apa . Am vazut ca isi da ea singura afara excesul de apa daca pun prea mult. Acu ramane sa o scot un pic printre blocuri sa vad daca mai face nazuri. schimba lichidul de racire, pune apa distilata cu antigel special ca altfel faci gauri in radiator si duci pompa de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am pus apa distilata azi. Am iesit acum sa vad daca merge. De la Obor pana in Tei la Facultatea de Constructii s-a aprins din nou becul. Am stat 10 min in statia de masina la facultate sa se raceasca si sa se stinga becul si m-am intors inapoi aici. Nu o mai scot acum pana nu schimb si lichidul de racire. Ma duc la astia la Bmw maine sa imi dea si la sf saptamanii il schimb. M-am uitat si la ventilator si functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am pus apa distilata azi. Am iesit acum sa vad daca merge. De la Obor pana in Tei la Facultatea de Constructii s-a aprins din nou becul. Am stat 10 min in statia de masina la facultate sa se raceasca si sa se stinga becul si m-am intors inapoi aici. Nu o mai scot acum pana nu schimb si lichidul de racire. Ma duc la astia la Bmw maine sa imi dea si la sf saptamanii il schimb. M-am uitat si la ventilator si functioneaza. Verifica daca siguranta pt ventilator sa nu fie arsa. Pe urma verifica ventilatorul daca se invarte cand se incalzeste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) O sa ma uit si la siguranta maine (le iau prin eliminare). Cat am stat in statia de autobuz..eram cu contactul oprit. Cand puneam contactul, pornea imediat si ventilatorul. Motorul era cald pentru ca facusem vreo 2-3 km si il lasasem si inainte sa plec cam 1-2 minute pornit pana sa pun casca si manusile. Revin cu detalii dupa aceea Multumesc pentru informatii !! Editat Iunie 3, 2008 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: Ce placute de frana imi recomandati pentu un BMW F650 din 1996? Vreau sa mi le schimb si nu stiu ce marca ar fi mai buna Brembo, Ferodo, Lucas, Saito. Si nu stiu care ii diferenta intre ele ( de ex Ferodo Platinium sau ST ). Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 avea dealer unu de gs la pret ok cauta topicul lui cu piese Merci ,am cautat dar el vinde un CDI iar eu am carburatie ca e din '99.Cred ca o sa cumpar de la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Am si eu o intrebare pentru cunoscatori: Ce placute de frana imi recomandati pentu un BMW F650 din 1996? Vreau sa mi le schimb si nu stiu ce marca ar fi mai buna Brembo, Ferodo, Lucas, Saito. Si nu stiu care ii diferenta intre ele ( de ex Ferodo Platinium sau ST ). Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 am pus ferodo organice pe spate si probabil nu le-am rodat cum trebuie cand se incalzesc face ca basculanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Salve bre! Am ramas fara lumina de drum/intalnire azi, mi s-a evaporat becu' la offizier.. Ce tip de bec trebe, si pe unde as putea sa gasesc? (eventual si cam cat costa unul).. Ce-am vaz't eu pana acu', cica H4 60/55 110/100, sau ceva de genul.. 'abar n-am ce inseamna, poate imi spuneti voi ce sa-i cer vanzatorului, sa nu ma duc complet ciunga la magazin.. Offizeru' = F650 classic din '96 Ca tot apelez la ajutorul vostru: ce inseamna schimbarea becului? e necesar sa se dea bordul/farul jos, pentru operatie, sau e umpic mai simplu de-atat? M-am uitat pe versiunea "explodata" a farului (atasez poxa, pentru usurinta "directziilor"), dar nu m-am prins daca trebuie dat jos. Pe faq.f650.com scrie ca se poate in ambele moduri, dar doar daca ai dejte de pianist, asa ca m-au lasat la fel de luminat pe cat de vazut ma face becu' acum in trafic.. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Aveti idee daca se potrivesc roțile de la F650 și la GS? Fără adaptări, meștereli sau alte "invenții"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Aveti idee daca se potrivesc roțile de la F650 și la GS? Fără adaptări, meștereli sau alte "invenții"... De pe www.f650.com citire: "Q: Are wheels and hubs the same between the Classic and the GS? A: The hubs are but Classic hubs have no provision for the ABS sensor ring. The rear wheels are the same. Wheel size can be confirmed by looking at your rims where you will find it stamped into the surface. Of course the 21" front wheel on the Dakar model was never an option on a Classic. Q. Do the GS Wheels fit the Classic? A. Yes, the wheels will fit. The GS may have mounting bosses for the ABS ring that you will not need." Singura problema este ca nu vei putea monta discul pt ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 De pe www.f650.com citire: "Q: Are wheels and hubs the same between the Classic and the GS? A: The hubs are but Classic hubs have no provision for the ABS sensor ring. The rear wheels are the same. Wheel size can be confirmed by looking at your rims where you will find it stamped into the surface. Of course the 21" front wheel on the Dakar model was never an option on a Classic. Q. Do the GS Wheels fit the Classic? A. Yes, the wheels will fit. The GS may have mounting bosses for the ABS ring that you will not need." Singura problema este ca nu vei putea monta discul pt ABS. chiar daca nu ai abs roata spate are inelu ala pt vitezometru. deci cu roata spate de clasic nu o sa mearga deloc vitezometru si ata afecteaza functionarea motorului (injectia tine cont si de viteza) invers o tabla in plus nu deranjeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.