Angi Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 BMW Camp Mesaj completat . . . . . BMW Camp - NOUL SITE GAZDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) aici ii zice freewheel! da....ciudat,dar si mai ciudat e ca la pct.15 tot freewheel ii zice ,adica "roata libera" desi sunt doua lucruri diferite (unul e stator iar celalalt volant) aici se numesc la fel Editat Aprilie 5, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Ala e Free Wheel-ul, adica frei-ul, adica ceea ce am comandat eu (ultima din pesele comandate.. ).. Adica un rulment unidirectional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 spuneti-mi cum sa-mi dau seama daca amortizorul spate este obosit peste limita! un test ceva si la ce sa ma astept. multumesc anticipat ps: ce ziceti de asa o achizitie http://cgi.ebay.co.uk/1996-BMW-F-650-BLACK...=item3efe8f287a pt reconditionare sau piese schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 spuneti-mi cum sa-mi dau seama daca amortizorul spate este obosit peste limita! un test ceva si la ce sa ma astept. multumesc anticipatps: ce ziceti de asa o achizitie http://cgi.ebay.co.uk/1996-BMW-F-650-BLACK...=item3efe8f287a pt reconditionare sau piese schimb Cred ca iti dai seama imediat cand o sa iti pice. Roaga-te sa nu fie cazul ca unul nou e cam 4-500 de euro, iar aftermarket ajung si mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 schimb oglinzi GS ( rotunde) cu oglinzi model F 650 model patrat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 AÂşa-i că-s mai faine alea mai pătrate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Baieti, ieri am ramas cu mobra in drum (de fapt in benzinarie). Am pornit de la munca, am bagat benzina si n-am mai pornit, pe motiv ca bateria era complet moarta. Singura chestie deosebita pe care am facut-o, a fost ca am mers cu faza lunga (in ultima vreme am mers doar cu faza scurta) Am pornit-o cu greu cu curent de la o masina, numai ca mergea intr-o bujie. Am aprins farurile si a inceput sa mearga bine. Daca le stingeam, iar mergea prost. Farurile si becurile de pe bord palpaiau ca flacara lumanarii, dar am ajuns cu ea inapoi la un garaj. Am oprit-o si evident n-a mai pornit, bateria fiind complet moarta in continuare (cu toate ca mersesem, nu mult, dar mersesem) Intrebare: are un releu de incarcare, daca da, unde e si e posibil sa fie ars? Cum pot verifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Intrebare: are un releu de incarcare, daca da, unde e si e posibil sa fie ars? Cum pot verifica? Releul de incarcare (Voltage regulator) se afla sub sea, e un "calorifer" de 10x10. Daca nu cumva l-a scos buzoianu' sub aripa dreapta spate. Cauta pe faq.f650.com despre cum se verifica et caetera, sau uita-te prin TOATE posturile astea (da un search pe topic dupa "releu"), ca s-a mai tot discutat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) . Editat Aprilie 9, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Cum pot verifica? Verifica intai nivelul de electrolit din baterie ca daca bate spre zero nu prea are ce sa incarce releul. Faci rost de un manometru,pornesti mobra cu faza scurta on ,semnale la fel, o tii la 3000 de ture si vezi daca incarca intre 13 si 14,5 . Daca arata mai mult sau mai putin e phutut Editat Aprilie 9, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Verifica intai nivelul de electrolit din baterie ca daca bate spre zero nu prea are ce sa incarce releul.Faci rost de un manometru,pornesti mobra cu faza scurta on ,semnale la fel, o tii la 3000 de ture si vezi daca incarca intre 13 si 14,5 . Daca arata mai mult sau mai putin e phutut Pentru tensiune - voltmetru. Manometrul e pt presiune. De ex la roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) . cam asa arata releul Editat Aprilie 9, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 cam asa arata releul Mai clar umpiculescu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Am avut activitate in weekendul asta Bucuresti - Cheile Bistritei - Tg Jiu - Rez Cioclovina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Referitor la releul de încărcare: l-am schimbat pe motoreta mea cu unul nou Âşi am repetat faza Âşi pe alt f650 tot cu unul nou. De asemenea le-am montat afară ca în poza de mai sus. Partea interesantă este că ambele motorete încarcă în jur de 15V. Părerea mea e că ar trebui să-ți pui semne de întrebare referitoare la releul de încărcare dacă ai valori sub 12.9V (minim... Âşi să nu scadă niciodată sub această valore) Âşi maxim maxim 15.5V (valoare cam mare pentru o baterie pe acid). Dacă ai 15.3V..... nu e bine dar nici nu crapă nimic pe acolo... la mine merg de 10k km fără probleme. Dar pentru informarea mea referitoare la încărcare mi-am montat un voltmetru Âşi în felul ăsta Âştiu mereu cum stau cu încărcarea Âşi niciodată n-am avut probleme. Altă treabă referitoare la încărcarea de 15.x V e că va trebui să fii mereu atent la nivelul acidului din baterie Âşi să-l completezi doar cu apă distilată (nu cu acid!!!) până la nivelu inticat pe baterie. Evident că o încărcare ideală e între 13.5 Âşi 14.5.... dar practica mi-a indicat Âşi alte valori. Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Mai clar umpiculescu: Am si eu o intrebare... Firele care ies din releu, nu alea 3 galbene care vin de la stator, celelalte... ce reprezinta? 2 de plus si 2 de minus? Sau care e legenda? Ca am vazut regulatoare cu 2 fire ce ies, (+ si -), cu 3 fire ce ies si acu cu 4 Referitor la releul de încărcare: l-am schimbat pe motoreta mea cu unul nou Âşi am repetat faza Âşi pe alt f650 tot cu unul nou. De asemenea le-am montat afară ca în poza de mai sus. Partea interesantă este că ambele motorete încarcă în jur de 15V. Părerea mea e că ar trebui să-ți pui semne de întrebare referitoare la releul de încărcare dacă ai valori sub 12.9V (minim... Âşi să nu scadă niciodată sub această valore) Âşi maxim maxim 15.5V (valoare cam mare pentru o baterie pe acid). Dacă ai 15.3V..... nu e bine dar nici nu crapă nimic pe acolo... la mine merg de 10k km fără probleme. Dar pentru informarea mea referitoare la încărcare mi-am montat un voltmetru Âşi în felul ăsta Âştiu mereu cum stau cu încărcarea Âşi niciodată n-am avut probleme. Altă treabă referitoare la încărcarea de 15.x V e că va trebui să fii mereu atent la nivelul acidului din baterie Âşi să-l completezi doar cu apă distilată (nu cu acid!!!) până la nivelu inticat pe baterie. Evident că o încărcare ideală e între 13.5 Âşi 14.5.... dar practica mi-a indicat Âşi alte valori. Spor maxim. Ce voltmetru ai luat si de unde? Cum ti se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu e nimic special...... E modulul de leduri in vechea dacie. Sunt 3 leduri care se aprind în fucție de tensiune. Am găurit bordul Âşi l-am lipit frumuÂşel acolo. Am mai tot căutat Âşi alte voltmetre dar toate-s imense. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Am si eu o intrebare... Firele care ies din releu, nu alea 3 galbene care vin de la stator, celelalte... ce reprezinta? 2 de plus si 2 de minus? Sau care e legenda? Ca am vazut regulatoare cu 2 fire ce ies, (+ si -), cu 3 fire ce ies si acu cu 4 Nush sa'tz zic.. Astea de Funduro au doar doo, ala din imagine era doar pus pentru recunoastere mai usoara.. Daca stii sa citesti o schema electrica, o gasesti AICI pe cea a F-ului classic. VR-ul este in dreapta, mijloc. Trei galbene (stator), si doua pentru plus si minus. Asta cu patru o avea si alte alea de regulat.. VR-ul de F650 este ASTA, iar aici se vad cele doo fire (verde/rosu+alb.. plus maron = masa). VR-ul de GS are patru fire (AICI), si s-ar putea sa zica ceva despre ce face fiecare AICI. Sper sa ajute.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu e nimic special......E modulul de leduri in vechea dacie. Sunt 3 leduri care se aprind în fucție de tensiune. Am găurit bordul Âşi l-am lipit frumuÂşel acolo. Am mai tot căutat Âşi alte voltmetre dar toate-s imense. ma gandeam ca ai gasit ceva solutie fiabila si care sa nici nu coste o avere. chiezariile cu 30 ron is de-a dreptu chinezarii si nu merita nici macar sa pierzi timpul sa citesti anuntu cu articolu. Mesaj completat Nush sa'tz zic.. Astea de Funduro au doar doo, ala din imagine era doar pus pentru recunoastere mai usoara.. Daca stii sa citesti o schema electrica, o gasesti AICI pe cea a F-ului classic. VR-ul este in dreapta, mijloc. Trei galbene (stator), si doua pentru plus si minus. Asta cu patru o avea si alte alea de regulat.. VR-ul de F650 este ASTA, iar aici se vad cele doo fire (verde/rosu+alb.. plus maron = masa). VR-ul de GS are patru fire (AICI), si s-ar putea sa zica ceva despre ce face fiecare AICI. Sper sa ajute.. Pai in schema aia e easy, intra 3 galbene si ies doo, adeca plus si minus. Nelamurirea mea era legata de VR'urile ce au la iesire 3 sau 4 fire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) ma gandeam ca ai gasit ceva solutie fiabila si care sa nici nu coste o avere. chiezariile cu 30 ron is de-a dreptu chinezarii si nu merita nici macar sa pierzi timpul sa citesti anuntu cu articolu. Solutie fiabila si ieftina? Un mini-voltmetru facut in casa, pe baza de componente integrate plus cateva discrete, care aprinde intre 1 si 8 LEDuri in functie de tensiune (1 = <12, 8 = >15.5, sa zicem). Eventual folosit leduri patrate, pliate peste montajul efectiv, pt a economisi spatiu. Nu ar trebui sa fie mai mare de 40x15x10 placuta finala. Problema? Costa mai mult si e mai migalos decat chinezariile din targ si foloseste exact acelasi principiu. Doar ca alea au un singur integrat si eu as avea vreo 2 si mai multe piese discrete. Legat de mai multe fire: e posibil sa fie mai multe fire pentru a putea folosi fire mai subtiri. Un fir de 2.5 sa zicem deja scartzaie peste 7-8A. Daca pui doua fire de 2.5, deja duci 15A si te-ai scos pentru o motocicleta. Daca pui un fir mai gros, e aceeasi treaba. Mi se pare putin anormal sa ai 3 fire, din care doua de-un fel si unul de alt fel, dar e posibil sa fie vreo jmecherie de design. Nu stiu cum a gandit japonezu sau bavarezu acuma... Mesaj completat Cam asta e schema de principiu pt un mini-voltmetru: Mesaj completat www.ecelab.com/circuit-bargraph-voltmeter.jpg Editat Aprilie 12, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu Âştiu schema de la al meu, chiar dacă am căutat aÂşa ceva, iar ca să-mi dau seama ce e pe ea...... nu am reuÂşit. Are 3 leduri: roÂşu, galben, verde. roÂşu < 11,8 < rosu+galben < 12,2 < galben < 12,8 < verde < 15,2 < verde+rosu ....... restu Am vrut să-mi construesc eu ceva, dar nu mi-a ieÂşti Âşi am ajuns la varianta de mai sus. Oricum, din punctul meu de vedere mi se pare esențial la motocicletă, mai ales că releul ăla e păcătos la majoritatea motoretelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Nu Âştiu schema de la al meu, chiar dacă am căutat aÂşa ceva, iar ca să-mi dau seama ce e pe ea...... nu am reuÂşit. Are 3 leduri: roÂşu, galben, verde. roÂşu < 11,8 < rosu+galben < 12,2 < galben < 12,8 < verde < 15,2 < verde+rosu ....... restu Am vrut să-mi construesc eu ceva, dar nu mi-a ieÂşti Âşi am ajuns la varianta de mai sus. Oricum, din punctul meu de vedere mi se pare esențial la motocicletă, mai ales că releul ăla e păcătos la majoritatea motoretelor. E o schema similara, doar ca probabil sunt folosite 2 comparatoare si mai sunt folosite diode ici-colo. EDIT: NA,ca acu pot pune imagine: Editat Aprilie 12, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Da, se pot pune mai multe astfel de comparatoare, poti sa folosesti toata scara de 10 leduri din modulul ala Mesaj completat Ma gandeam la un moment dat sa imi montez inca o sonda lambda, pe langa aia ce o are motorul, ca sa vaz eo amestecu in timp real pe bord Atata doar ca trebuiesc comparate nivele de tensiune mai mici, de la 0.1 V in sus, incrementat cate 0,1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Nu Âştiu schema de la al meu, chiar dacă am căutat aÂşa ceva, iar ca să-mi dau seama ce e pe ea...... nu am reuÂşit. Are 3 leduri: roÂşu, galben, verde. roÂşu < 11,8 < rosu+galben < 12,2 < galben < 12,8 < verde < 15,2 < verde+rosu ....... restu Am vrut să-mi construesc eu ceva, dar nu mi-a ieÂşti Âşi am ajuns la varianta de mai sus. Oricum, din punctul meu de vedere mi se pare esențial la motocicletă, mai ales că releul ăla e păcătos la majoritatea motoretelor. Releul anterior l-am schimbat pentru ca incarca sub 14 cu luminile aprinse si imi descarca bateria (testat cu un multimetru la rece). Posibil sa fi picat voltajul cand se incalzea. Cel nou (cu care am 7000+ km, scos afara) imi indica intre 14,5 si 15. Unde vreau sa ajung e ca un voltmetru cu leduri nu va detecta neaparat un releu stricat. E bun unul cu afisaj. E un tip care si-a pus pe transalp, vedeti aici http://mesterila.wordpress.com/2010/01/17/montat-voltmetru. Un voltmetru din ala costa cateva sute de mii pe net in romania (plus cateva sute de mii transportul, dim pacate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.