luciani67 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Cumpar urgent extensie aripa fata F650 . HELP !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Eu mi-am facut dintr-un plastic si 3 nituri. De cumparat era parca vreo 30 de euro. plasticul l-am luat dintr-o bara de protectie de la masina pt ca e mai flexibil. eu zic sa incerci. 1 ora de munca e mai ieftina de 30 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Cumpar urgent extensie aripa fata F650 . HELP !!! Ce este o extensie aripa fata si mai ales la ce foloseste? O fi ciocul de rata cu care a venit motorul meu (si pe care l-am dat jos rapid)? Nu glumesc, chiar as fi curios la ce foloseste. Ce am avut eu era ca o a doua aripa (touratech) montata sus sub far si al carei rost nu l-am inteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 La modelul clasic e prea scurtă apărătoarea Âşi în teren, dacă e noroi, îl aruncă pe radiator. Se pune pt protecția lui Âşi o răcire normală nu obturată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) P.S- i-am dat constant 150 pe A1 si partial 165 (cu pasager si bagaje)Am avut senzatia ca e la maxim.Vreau sa o duc sa verifice supapele. Pai maxim ar fi 170, deci 165 cu bagaje si remorca e onorabil. Un test de compresie e mai elocvent in cazul unui motor in varsta decat masuratul distantei la supape. Teoretic jocul valvelor trebuie masurat la fiecare 10.000km. Editat Mai 7, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Pai daca tot iti faci reclama, fa si tu un discount serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Eu mi-am facut dintr-un plastic si 3 nituri. De cumparat era parca vreo 30 de euro. plasticul l-am luat dintr-o bara de protectie de la masina pt ca e mai flexibil. eu zic sa incerci. 1 ora de munca e mai ieftina de 30 de euro Poti sa faci o poza te rugam si sa masori cu cat ai lungit arpia originala.. Si eu am de gand sa prelungesc aripa, urasc sa ma stropesc pe bocanci+pantaloni cand merg la lucru si e ud asfaltul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Un test de compresie e mai elocvent in cazul unui motor in varsta decat masuratul distantei la supape. Unde fac si eu testul asta,si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Poti sa faci o poza te rugam si sa masori cu cat ai lungit arpia originala.. Si eu am de gand sa prelungesc aripa, urasc sa ma stropesc pe bocanci+pantaloni cand merg la lucru si e ud asfaltul... cam asa ceva. Am uitat sa masor dar pot sa zic ca o puteam face si mai lunga cu vrei 4 cm. in fine. e mult mai bine. daca chiar vrei, o sa o masor maine. Editat Mai 8, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! Am reusit sa montez garnitura in ciuda faptului de a fi o treaba banala.Trebuie desfacute suruburile din celalalt capat, care daca ai "norocul" sa fie ruginite iti vor da ceva emotii. Initial am vrut sa pun garnitura pe teava din interior, sa o introduc in cealalta teava, sa strang colierul, lucru imposibil(garnitura este foarte fragila, ca de hartie). Am pus garnitura pe teava din interior, am introdus cealalta teava si am strans totul la loc..Intrebarea mea este ce se va intampla daca o parte din garnitura se va regasi in galeria de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Intrebarea mea este ce se va intampla daca o parte din garnitura se va regasi in galeria de evacuare? Nu stiu daca am inteles exact ce intrebi, dar in mod normal garnitura aia trebuie sa iasa de sub teava exterioara cu vreo 2-3mm, ca sa o tina colierul ala cum trebe.. Si-atunci nu-ti faci probleme despre ce s-ar intampla.. Cand mi-a picat mie ultima oara, nu era URMA de garnitura pe-acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salutare, Are careva vre-o termocuplă în plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salutare, Are careva vre-o termocuplă în plus? Vad ca nu mai esti de-al nostru Poate ne spui si noua cum e africana in comparatie cu f-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Salutare, E total altceva.... Partea interesantă e că deocamdată doar atât pot spune. Până nu înmatriculez dihania Âşi să mă dau cu ea mai mult nu pot spune nimic concret. Până acu am văzut că: + 1. merge frumos în 2000 RPM - regimul de turație e total altul 2. nu Âştii când sari bordura 3. fluieră tare frumos motoru 4. stai mai lejer în picioare pe scărițe 5. are martori de avertizare ''low fuel'' 6. eÂşti protejat mai bine de vânt la genunghi 7. sigur mai sunt chestii care acum nu-mi vin în minte - 1. e greu 2. nu-l pot ridica singur pe cricul central 3. becurile de italia de 35W sunt chioare rău (detaliu - se schimbă) 4. cu siguranță o să consume cu 1 - 1,5 L % mai mult 5. vârsta îÂşi spune cuvântul - mai troncăne câte ceva (dar se face) Oricum F650 ce l-am avut .... m-a mulțumit total. Nu Âştiu ce trebuie să facă AT-u ăsta ca mă coafeze la fel, dar sunt convinsă că o va face. Editat Mai 11, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Imi poate imprumuta cineva din B un "alternator puller tool"? http://faq.f650.com/FAQs/EngineRemovalF650...g%20the%20motor Se pare ca presa respectiva este folosita si pe la japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 pai.. nu africana are nevoie de termocupla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! salut.acum cateva zile mi-am schimbat-o si eu.nu am remarcat nici o parte mai tesita.era un cilindru din ceva material ca si grafitul(asa l-am vazut eu cu ochiul de nespecialist) pe care l-am bagat cum s-a nimerit.sper ca am facut o magarie si o s-o pierd urgent ca sa pot fii mai atent data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Nu-i problema, daca este bine strinsa si nu se crapa la montaj, riscul ca ea sa se rupa este minim. Partea tesita este foarte putin sesizabila, iar daca se masoara cu sublerul se observa diferenta. Pot fi si garnituri egale la capete ca si grosime, nu cred ca influenteaza cumva mersul si durata de viata...singurul impediment cred ca este doar la montaj. Daca montajul a fost corect facut, iti urez asfalt uscat sau dupa gust...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salut. Postez pentru un prieten care are o problema cu motorul - ii curge continuu benzina din furtunul de prea plin. L-a desfacut de cateva ori dar nu isi da seama care ar putea fi problema si nici nu are experienta necesara. Iar benzina nu o poate opri deoarece si robinetul acela prin care vine benzina din rezervor este defect. Motorul - BMW F650 din '95 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ii curge continuu benzina din furtunul de prea plin. nu mai inchide cuiul (cuiele) pontou.Cumpara altele ,demonteaza carbelitoarele si le schimba.Cumpara si un robinet cu ocazia asta. Bine...asta in cazul in care plutitoarele sunt OK... Editat Mai 13, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salut. Postez pentru un prieten care are o problema cu motorul - ii curge continuu benzina din furtunul de prea plin. L-a desfacut de cateva ori dar nu isi da seama care ar putea fi problema si nici nu are experienta necesara. Iar benzina nu o poate opri deoarece si robinetul acela prin care vine benzina din rezervor este defect. Motorul - BMW F650 din '95 Multumesc. S-ar putea sa fie uzata doar garnitura scaunului cuiului poantou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) SALUTARI DOMNILOR POSESORI DE BMW ENDURO AM FOST POSESOR DE BMW K75S, DE CARE AM FOST FOARTE MULTUMIT,,,,DAR L-AM DAT...AU URMAT.... VARADERO DE 1000,APOI UN TRANSALP....DAR NICI BALENA (vara) SI NICI VACUTA (TA) NU M-AU INCANTAT PREA MULT.... ACUM AM GASIT IN ITALIA O NOUA JUCARICA CARE MA ATRAS PRIN FORMELE EI FRUMOASE...ESTE VORBA DE .... UN BMW CS SCARVER AN DE FABRICATIE 2000 CU VREO 18000 KM REALI IN BORD LA UN PRET DE SUB 2000 EURO... AM CAUTAT CEVA DATE DESPRE ACEST MODEL DAR AU FOST IRELEVANTE.... ASA CA VA ROG SA BINEVOITI SA-MI OFERITI DATE...SFATURI....TOT CE STITI DESPRE ACEST MODEL....DIN EXPERIENTA PROPRIE SAU DIN CUNOSTIINTELE DVS ACUMULATE DE-A LUNGUL ANILOR ....SI DACA CONSIDERATI CA UN ACEST MODEL SCARVER MERITA ACEI 2000E AM ATASAT FOTO DE PE NET CU ACEST MODEL VA MULTUMESC CU RESPECT ,STIMA ....THEO ASFALT USCAT SI O PASARICA UMEDA... Editat Mai 13, 2010 de PUTZUBIKER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut.daca si-a schimbat careva semnalizatoarele spate cu ceva mai cinash m-ar interesa cel vechi de pe partea stanga.ii modelul din 94 murgul meu.mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 SALUTARI DOMNILOR POSESORI DE BMW ENDURO AM FOST POSESOR DE BMW K75S, DE CARE AM FOST FOARTE MULTUMIT,,,,DAR L-AM DAT...AU URMAT.... VARADERO DE 1000,APOI UN TRANSALP....DAR NICI BALENA (vara) SI NICI VACUTA (TA) NU M-AU INCANTAT PREA MULT.... ACUM AM GASIT IN ITALIA O NOUA JUCARICA CARE MA ATRAS PRIN FORMELE EI FRUMOASE...ESTE VORBA DE .... UN BMW CS SCARVER AN DE FABRICATIE 2000 CU VREO 18000 KM REALI IN BORD LA UN PRET DE SUB 2000 EURO... AM CAUTAT CEVA DATE DESPRE ACEST MODEL DAR AU FOST IRELEVANTE.... ASA CA VA ROG SA BINEVOITI SA-MI OFERITI DATE...SFATURI....TOT CE STITI DESPRE ACEST MODEL....DIN EXPERIENTA PROPRIE SAU DIN CUNOSTIINTELE DVS ACUMULATE DE-A LUNGUL ANILOR ....SI DACA CONSIDERATI CA UN ACEST MODEL SCARVER MERITA ACEI 2000E AM ATASAT FOTO DE PE NET CU ACEST MODEL VA MULTUMESC CU RESPECT ,STIMA ....THEO ASFALT USCAT SI O PASARICA UMEDA... Uzerul Yzulyka are unul. Intreaba-l si te ajuta. Si spune-i ca imi datoreaza 30 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Sunt userul yzulyka, si postez de pe un alt cont Bmw F650 CS Am 40.000 km facuti cu el, fabricat in 2003, fara ABS, cumarat din Belgia la 5000 km in urma cu 3 ani. Puncte forte: -garda sol mare, frane Brembo, eficace , injectie, consum max. 4L/100 km (150-180 km/h), manere incalzite, usor ca si greutate, foarte manevrabul, transmisie curea (nu ai grija intretinerii, plus de asta, se inlocuieste teoretic la 90.000 km, cu reglajele de intindere de rigoare), pozitie comoda la condus(nu imi plac motoarele pe care stau aplecat), 50 cp, cuplu suficient (cred ca vreo 60 Nm). -uleiul pe care il folosesc e Castrol BMW Motorad 20w50, la cca 50 euro 4L, iar al meu cel putin nu papa gram de ulei -oala sau locul de bagaj e super util, o intrebuintez de fff multe ori (pana si cartofi de la tara mi-am adus in ea ) Puncte slabe -pt unii, faptul ca e mono si vibreaza e un pct slab..pt mine e intermediar, adica nici nu ma plang dar nici nu sunt cel mai incantat. Aici ma refer la vibratii -farul e de toata jelea...nu vezi mai nimic cu el. Eu si noaptea circul cu faza lunga si nu ma blitzeaza nime' -protectie la vant slaba, din cauza ca e naked. La 100 euro exista parbriz touring. Mie nu i mi place..il las asa cum e. -suspensiile de supermotard, adica foarte tari si nereglabile. Pe asfalt e super, dar pe macadam (am facut cu el Transalpina) iti rupe mainile. -mansoanele originale care de la 20.000 km incep sa aiba uzura vizibila. -nu gasesc filtru de aer sport pt modelul meu. Probleme de-a lungul timpului. -rulmentii rata fata, ca m-au costat 60 de lei de la SKF. -janta fata indoita de la o groapa , dar care se dezdoaie foarte usor la masina de roluit, fiind din aliaj si nu cu spite -un bec din bord ars Consumabile: -inlocuiesc la fiecare 3000-3500 km ulei +filtru ,(250 ron total, din care 200 4L ulei,50 lei filtru; ulei imi ramane 1.5 l pt urmatorul schimb) iar la fiecare 10.000 km filtru aer, bujie(80 roni total), iar la fiecare 20k km filtru benzina (370 roni -e modelul cu regularizator) Daca mai ai alte nelamuriri: 0744 973 166 sau PM pe userul yzulyka Aici poze cu ea putin modificata, adica trasa in folie imitatie carbon, toba sport Sebring, tocase Givi. Va salut! Mesaj completat Daca vrei enduro..poti face, numai ca nu prea te ajuta cauciucurile. Pt asta mi-am luat XT-ul Mesaj completat Cureau transmisie la Bmw costa 1000 roni la AB,dar aceasi curea luata de la un distribuitor de curele costa 460 RONI. Pretul de 2000 euro l-as ma da inca o data , daca ar fi sa imi cumpar azi un motor. Pe al meu am dat 3500 eurocu tot cu transport Belgia-Cluj si RAR-ul facut. Am avut momente cand as fi vrut sa-l schimb, crezand ca 1150 GS ar fi compromisul perfect de touring-eduro, dar am scapat de cele pasarele dupa ce am testat 1100 GS-ul. Ce as verifica la un CS inainte sa il cumpar: -cutia de viteze sa nu cloncane excesiv, sa nu agate la treapta doi de viteza (treapta intai oricum suna cand o antrenezi), sa nu aiba prea mult ulei in airbox (in partea drepta fata e un stut, sub carena, de unde se goleste, ala daca ai posibilitatea da-l jos si verifica cat ulei e in airbox (oala de bagaj mai exact), sa fie cureaua neciupita, sa nu prezinte urme de crapaturi, da-i jos saua si vezi sa fie toate cablurile intacte, fara legaturi cu banda izolanta (denota interventii necrestinesti la sistemul de alimentare cu benzina, de exemplu), lupa de pe faza scurta sa nu aiba joc in far, ghidonul sa fie original si bineinteles nivelul de ulei (multi nu stiu cum se schimba corect si au prostul obicei de a pune prea mult)...si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.