Just_John Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Bujiile au fost schimbate anul trecut in toamna si sunt DNEPR8. Esti sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Bujiile trebuie sa fie cele din manual ,adica D8EA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Wellcome to the joyfull side of the force Felicitari.Nu o sa-ti para rau. The force is strong in that one Crucile alea pe rezervor ce semifică? Băbute călcate? Pentru babele calcate are bilute din alea de abac pe ghidon. Felicitari si uelcam. N-o sa-ti para rau. Acum trebuie sa-i pui exploziv si sa te pregatesti pentru cele 72 de virgine ce ti se cuvi.... ooops. Wrong forum Never mind... sa te bucuri de ea cum se bucura ea de drum. Multam multam Alea sunt petece de "artex" sau conform unui "cumparator" care a vazut-o inaintea mea sunt niste petece puse acolo sa acopere gaurile din rezervor de la un accident grav Graulv o sa imi aduca piesele azi OR ELSE...(Am de schimbat free wheel / rulmentii de la ghidon la el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Ați "lucrat" careva toba stock la interior? Are catalizator de ceva fel în partea aceea mai pătrată? Am văzut ceva prezentare unde îÂşi scoate tipul ceva bucăți din toba aia Âşi o sudează la loc. Am citit pe topicul de suzuki dr că Âşi-a pus Petrică tobă goală Âşi prezenta diferențele la turații. Păreri, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Daca intentionezi sa schimbi toba cu ceva mai barbatesc nu sta pe ganduri! Eu mi-am montat un micron free flow si sunt foarte incantat de sunet,iar daca mai si scoti dopurile alea din airbox te asigur ca ai sa simti diferenta intre 2500 si 3500 de ture! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Bujiile trebuie sa fie cele din manual ,adica D8EA corect, D8EA, am cumparat azi cu 7 ron ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 corect, D8EA, am cumparat azi cu 7 ron ) s-ar putea sa te tina fix de 7 RON. La mine au tinut 2 saptamani. La sfatul cuiva am acum o D8EA si o DPR8EA. Cand D8EA renunta din cauza umezelii DPR8EA porneste mobra si o usuca si pe prima. Au aceleasi specificatii la scanteie deci nu cred sa faca vreun damage. Mesaj completat LATER EDIT: Ca la un moment dat in trecut a fost o dilema.... daca mai puneti mobra pe-o parte si scurgeti electrolitul din baterie (destul cat sa nu mai mearga cu apa distilata) mi-a ramas in sticla proaspat cumparata ca nu dau decat la litru. Deci cine are nevoie... bateti un drum pana in Berceni si bagam aghiazma electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Cand D8EA renunta din cauza umezelii DPR8EA porneste mobra si o usuca si pe prima. Eu am D8EIX cu electrod de iridiu. Nu am vazut diferente fata de clasice.Despre umezeala ce sa zic,la mine nu ploua in cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 daca pofteste cineva la ceva de la louis sau hein gericke poate sa-mi spuna pentru ca-i aduc luni 7 iunie orice au astia in magazinele de aici (sunt plecat intr-un orasel din Austria cu serviciul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 daca pofteste cineva la ceva de la louis sau hein gericke poate sa-mi spuna pentru ca-i aduc luni 7 iunie orice au astia in magazinele de aici (sunt plecat intr-un orasel din Austria cu serviciul) In primul rand, LA MULTI ANI, Bogdane!! In al doilea rand, ai un site, ceva, unde sa vedem niscai produse si preturi Hein Gericke? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Are careva parbriz touring pe capră? Cel înalt Âşi mai drept? M-am săturat de vântul din cască. Vreau să fac ceva parbriz. Am 1,91 înălțime Âşi parbrizul stock cel negru mai lung îmi aruncă aerul în piept, bărbie Âşi tot intră sub cască. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 http://www.hein-gericke.at/0/ cred ca asta e siteul, cauta pe google mersi de urari. Au la Louis kit de lant cu 94 euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Salut bogdan! , as vrea si eu o baterie pentru F 650 - cred ca goala - fara lichid in ea - 10036804 cod pe louis Mesaj completat de unde imi iau baterie? vreau si eu YB12AL-A sau YB12AL-A2! Mesaj completat am luat de la bumbas.ro 155 ron cu baterie la schimb! Mesaj completat gata IN SFARSIT am facut si eu mobra. W-endul asta o sa fiu la mare dar dupa daca se mai iese COUNT ME IN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinezu Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Sa ma bag si eu in seama. Mandru proprietar de F650/'95. iata ce am produs zilele astea. Mi-am facut cutii si m-am gandit sa impart cu voi reteta asa ca iata.Am inceput cu un plan, pdf-ul apoi a iceput treaba. Precum se vede am avut si niste cutii de aluminiu mai mici pentru "inspiratie" dupa doua zile de ciocanit si gaurit (si degete ca io is calculatorist de profesie) am optinut doua cutii de 37 Litri bucata aproape ilegal de lucioase, dar o sa mai adaug patina timpului si ceva Km si o sa arate cinstit.Le-am prins in suruburi, 4/bucata, am uitat sa zic si sa pozez pe fatza ce este lipita de suporti am dublat-o cu o tabla de aluminiu de 4-5 mm metoda testata de un prieten ce a trantit de 3 ori un 1150 GS adventure pe cutiile intarite astfel fara urmari spectaculoase. Blocatoarele de la capace se asigura si ele cu un cuisor special sau un lacat, dupa preferinte. La materiale se mai pun 3m de cheder patru strangatoare un tub de silicon si cam 100 de nituri 3 falange si cam 200ml de sange astea nu sunt obligatorii, asa ca sa nu aud critici. Sa va fie de folos daca va intereseaza asfalt uscat! Cutii_Aluminiu.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Salutare, in primul rand de unde iau un cablu de ambreiaj, in al doilea rand far second in stare buna sau nou dar mai ieftineanu, lista continua cu un parbriz si ar mai crashbaruri daca se gaseste cineva sa le confectioneze eventual prin zona Munteniei. Urgente primele doua. Mersi o poza cu model....frumos nu Editat Iunie 10, 2010 de irip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Care aveti montata guma de 150 pe spate? Intra sau trebuie modificat ceva? Si daca are cineva montate Michelin Anakee,as dori ceva pareri! Multzam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Nu merita guma mai lata, Pufarine! Am vazut 140 pus, arata ok, diferentele sunt destul de mici la comportament (tractiune, viraje et caetera), dar 150-ul s-ar simti mult mai crunt.. si nici nu cred ca intra, sau intra la mare limita.. Practic, singurul "avantaj" este aspectul.. dar consider ca dezavantajele cantaresc mai greu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Eu am Michelin Anakee de vreo 10 000 km si mai merg inca pe atat. Le folosesc 80-90% pe asfalt si restul forestiere. Pe asfalt se comporta bine si pe uscat si pe ploaie. Nu vibreaza si nu fac zgomot la rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinezu Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Eu mi-am pus guma de 150, un Metzeler Turance, a intrat fara probleme numai ca am polizat-o cu toba . A trebuit sa o dau jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Parca se dezmembra un f650..? Ma intereseaza aripa fata, fara ornamentele laterale. Daca stiti careva...Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Care aveti montata guma de 150 pe spate? Intra sau trebuie modificat ceva? Si daca are cineva montate Michelin Anakee,as dori ceva pareri! Multzam fain! @ Pufarinu: Salutare. Si eu am Michelin Anakee pe fata si sunt f multumit...o am de vreo 5.000 km...si nici nu se simte ca e tocita...a si nu o am de noua...si crede-ma ca striatiile inca se vad cam 1 cm aproape...a, si am mers cam 70 % on-road si 30 % off-road... Tin sa multumesc pt. idei domnului Ivan pedala... si sa va arat cum mi-am "tunat" eu mobra... I-am pus o prelungire a aripei fata din cauciuc si acum am si eu in sfarsit radiatorul curat... In plus am montat crash-barurile dupa ce le-am modificat putin si am facut si niste aparatori pt jambe din teava de PVC... Ce s-ar face romanu daca nu ar fii inventiv... Pozele...: Multa bafta si km. multi fara probleme!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Eu mi-am pus guma de 150, un Metzeler Turance, a intrat fara probleme numai ca am polizat-o cu toba . A trebuit sa o dau jos. Aici nu ar fi vre-o problema,pentru ca eu nu mai am toba stock! Ma intereseaza cam ce distanta ramane intre lant si guma! Multzam de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 salutari,sunt posesorul unui f650 st si nu am greutatile din capetele ghidonului si motocicleta vibreaza destul de tare,...vroiam sa va intreb cam ce greutate au ale voastre pentru ca oferta este destul de diversificata si nu stiu ce sa aleg,..banuiesc ca cu cat sunt mai grele cu atat e mai bine.Va rog sa ma ajutati in privinta asta...Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 salutari,sunt posesorul unui f650 st si nu am greutatile din capetele ghidonului si motocicleta vibreaza destul de tare,...vroiam sa va intreb cam ce greutate au ale voastre pentru ca oferta este destul de diversificata si nu stiu ce sa aleg,..banuiesc ca cu cat sunt mai grele cu atat e mai bine.Va rog sa ma ajutati in privinta asta...Multumesc anticipat Capetele alea de ghidon eu stiu ca sunt un fel de protectii pt manete in caz de cazaturi usoare. In genul rotilelor ce se monteaza pe lateralul vitezanelor. Daca vibratia iti apare doar in mers, vezi daca ai rotile descentrate sau cauciucuri cu galme. Daca vibreaza si pe loc e de la singurul piston al motorului. Nu ai ce-i face. Poate doar sa montezi motorul pe tampoane de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 e o diferenta intre bar ends care doar protejeaza la cazaturi si arata frumos si bar weights. masa in plus atenueaza o mare parte din vibratiile transmise de bara care vibreaza, dar de acolo mai departe e numai preferinta personala. ale mele sunt destul de mari si grele, asa le avea mobra cand am luat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.