Patrick_M Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Nu-mi prea pot da seama care este cauza problemei tale, dar in mod cert nu cred ca lipseste ceva la motor...ci este vorba doar de reglaje. La carburatorul meu (cumparat second hand dupa ce ala originalu' dadea sa moara subit), reglajele au fost deja facute si nu am facut nimic altceva decat sa reglez aerul, dar nu ca la carte, ci prin tatonari multiple...asta pana l-am dibuit pe cel bun. Cred ca asta se datoreaza uzurilor inerente, deci reglajele este bine sa se faca individual in functie de fiecare motor in parte. Ca la carte recomand reglajele doar cand motorul este reparat capital sau carburatorul este nou.Cat priveste viteza maxima constructiva a caprelor noastre, am mai discutat-o cu ceva ani in urma...si pot spune ca a mea nu a prea avut noroc de un stapan care s-o menajeze si s-o foloseasca in limite medii, asa ca inca de la cumparare am fortat limita superioara astfel ca acul turometrului este obisnuit cu zona rosie si vad ca inca merge binisor. Testul suprem l-am facut acum un an cand am traversat autostrada Bucuresti-Pitesti avand incarcatura maxima si pasager, viteza maxima ajungand undeva spre 180 km/h pe distanta scurta si cea medie a fost de 150 km/h. Martor mi-a fost prietenul meu Nicu din Birca-Dolj cu BMW-ul 1200 LT care si-a cuplat sistemul "cruise-control" pe 150 km/h si am mers aproape tot drumul in paralel. E drept ca singur am atins de mai multe ori acel "top" de viteza, dar in general viteza la care simt ca dihania nu geme si merge placut este de 150 km/h sau undeva pina la aceasta. Nu-mi place sa merg la turatii pina in 3500 rot./min. fiindca am impresia ca motorul se rupe in doua, fapt pe care l-am intalnit si la altii cu acest model. Asta trebuie trimisa in Germanica la mama lui sa vada si ei. Ca poate nu stiu. Respecte, Nea Ivane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Multam @Patrick M, dar daca le mai zic nemtilor si faptul ca fac schimbul de ulei la 10.000 km (uneori chiar depasit)...cred ca ma vor coopta in lotul de incercari motoare! Aveam un foarte bun prieten motociclist care avea o vorba :" daca un motor rezista de la vanzator pana acasa la Ivan, apai sa stii ca ala e un motor reusit!"...Singura conditie era ca distanta intre cei doi sa nu fie prea mare! Chiar si troaca de masina pe care o am de vreo 9 sau 10 ani ( o Dacia Nova pe injectie Bosch sau "perfuzie" cum imi place s-o alint, cumparata la 16.000 km) daca stia ce-o asteapta din momentul in care a incaput pe mana mea, cred ca ar fi fugit din targul auto! Are peste 200.000 km facuti in regim de masina sport-enduro, primul reglaj la tacheti a fost pe la vreo 150.000 km, refacut motorul la fix 190.000 km dupa ce s-a facut varza tot, mai putin blocul...iar intretinerea este mai mult decat minimalista! Trebuie totusi sa recunosc faptul ca imi place sa fac "corp comun" cu masina sau motocicleta pe care o conduc si durerea ei o simt imediat si eu...Orice zgomot suspect sau defectiune care imi pune in pericol integritatea mea, a lor, sau a altora, ma face sa le doftoricesc si sa le alin batranetile, facandu-le sa se simta mereu tinere si in forma! Hai pe cai...si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Garnitura de evacuare: 07 Gasket 1 18112345037 $21.99 (65 lei la Dilly). Pai po' sa'tz phutz valvele.. Am cumparat garnitura, a costat 60 ron la AB; Cum trebuie montata?Cu partea la 45 de grade spre exterior? Suna destul de penibil intrebarea mea, insa nu vreau sa o stric(pare destul de fragila). Va multumesc anitcipat pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Am cumparat garnitura, a costat 60 ron la AB; Cum trebuie montata?Cu partea la 45 de grade spre exterior?Suna destul de penibil intrebarea mea, insa nu vreau sa o stric(pare destul de fragila). Va multumesc anitcipat pentru raspunsuri! am cautat seria asta pe realoem si nu am gasit nimic. Cand a fost cumparata garnitura mai exact? Si unde vine ea pusa? pe mine, unul, ma intereseaza cea dintre cotul care pleaca din cilindru si teava tobei; mi s-a dus garnitura de klingerit a3-a oara si parca as cumpara originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 am cautat seria asta pe realoem si nu am gasit nimic. Cand a fost cumparata garnitura mai exact? Si unde vine ea pusa? pe mine, unul, ma intereseaza cea dintre cotul care pleaca din cilindru si teava tobei; mi s-a dus garnitura de klingerit a3-a oara si parca as cumpara originala. Piesa 7 sau piesa 5 (mult mai probabil, asta e "consumabila" la Funduro)?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 On topic: Asa se incarca cu bagaje un F650 Relatii la proprietar (in planul secund) P.S- i-am dat constant 150 pe A1 si partial 165 (cu pasager si bagaje)Am avut senzatia ca e la maxim.Vreau sa o duc sa verifice supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Cumpar urgent extensie aripa fata F650 . HELP !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Eu mi-am facut dintr-un plastic si 3 nituri. De cumparat era parca vreo 30 de euro. plasticul l-am luat dintr-o bara de protectie de la masina pt ca e mai flexibil. eu zic sa incerci. 1 ora de munca e mai ieftina de 30 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Cumpar urgent extensie aripa fata F650 . HELP !!! Ce este o extensie aripa fata si mai ales la ce foloseste? O fi ciocul de rata cu care a venit motorul meu (si pe care l-am dat jos rapid)? Nu glumesc, chiar as fi curios la ce foloseste. Ce am avut eu era ca o a doua aripa (touratech) montata sus sub far si al carei rost nu l-am inteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 La modelul clasic e prea scurtă apărătoarea Âşi în teren, dacă e noroi, îl aruncă pe radiator. Se pune pt protecția lui Âşi o răcire normală nu obturată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) P.S- i-am dat constant 150 pe A1 si partial 165 (cu pasager si bagaje)Am avut senzatia ca e la maxim.Vreau sa o duc sa verifice supapele. Pai maxim ar fi 170, deci 165 cu bagaje si remorca e onorabil. Un test de compresie e mai elocvent in cazul unui motor in varsta decat masuratul distantei la supape. Teoretic jocul valvelor trebuie masurat la fiecare 10.000km. Editat Mai 7, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Pai daca tot iti faci reclama, fa si tu un discount serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Eu mi-am facut dintr-un plastic si 3 nituri. De cumparat era parca vreo 30 de euro. plasticul l-am luat dintr-o bara de protectie de la masina pt ca e mai flexibil. eu zic sa incerci. 1 ora de munca e mai ieftina de 30 de euro Poti sa faci o poza te rugam si sa masori cu cat ai lungit arpia originala.. Si eu am de gand sa prelungesc aripa, urasc sa ma stropesc pe bocanci+pantaloni cand merg la lucru si e ud asfaltul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Un test de compresie e mai elocvent in cazul unui motor in varsta decat masuratul distantei la supape. Unde fac si eu testul asta,si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Poti sa faci o poza te rugam si sa masori cu cat ai lungit arpia originala.. Si eu am de gand sa prelungesc aripa, urasc sa ma stropesc pe bocanci+pantaloni cand merg la lucru si e ud asfaltul... cam asa ceva. Am uitat sa masor dar pot sa zic ca o puteam face si mai lunga cu vrei 4 cm. in fine. e mult mai bine. daca chiar vrei, o sa o masor maine. Editat Mai 8, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! Am reusit sa montez garnitura in ciuda faptului de a fi o treaba banala.Trebuie desfacute suruburile din celalalt capat, care daca ai "norocul" sa fie ruginite iti vor da ceva emotii. Initial am vrut sa pun garnitura pe teava din interior, sa o introduc in cealalta teava, sa strang colierul, lucru imposibil(garnitura este foarte fragila, ca de hartie). Am pus garnitura pe teava din interior, am introdus cealalta teava si am strans totul la loc..Intrebarea mea este ce se va intampla daca o parte din garnitura se va regasi in galeria de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Intrebarea mea este ce se va intampla daca o parte din garnitura se va regasi in galeria de evacuare? Nu stiu daca am inteles exact ce intrebi, dar in mod normal garnitura aia trebuie sa iasa de sub teava exterioara cu vreo 2-3mm, ca sa o tina colierul ala cum trebe.. Si-atunci nu-ti faci probleme despre ce s-ar intampla.. Cand mi-a picat mie ultima oara, nu era URMA de garnitura pe-acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salutare, Are careva vre-o termocuplă în plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salutare, Are careva vre-o termocuplă în plus? Vad ca nu mai esti de-al nostru Poate ne spui si noua cum e africana in comparatie cu f-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Salutare, E total altceva.... Partea interesantă e că deocamdată doar atât pot spune. Până nu înmatriculez dihania Âşi să mă dau cu ea mai mult nu pot spune nimic concret. Până acu am văzut că: + 1. merge frumos în 2000 RPM - regimul de turație e total altul 2. nu Âştii când sari bordura 3. fluieră tare frumos motoru 4. stai mai lejer în picioare pe scărițe 5. are martori de avertizare ''low fuel'' 6. eÂşti protejat mai bine de vânt la genunghi 7. sigur mai sunt chestii care acum nu-mi vin în minte - 1. e greu 2. nu-l pot ridica singur pe cricul central 3. becurile de italia de 35W sunt chioare rău (detaliu - se schimbă) 4. cu siguranță o să consume cu 1 - 1,5 L % mai mult 5. vârsta îÂşi spune cuvântul - mai troncăne câte ceva (dar se face) Oricum F650 ce l-am avut .... m-a mulțumit total. Nu Âştiu ce trebuie să facă AT-u ăsta ca mă coafeze la fel, dar sunt convinsă că o va face. Editat Mai 11, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Imi poate imprumuta cineva din B un "alternator puller tool"? http://faq.f650.com/FAQs/EngineRemovalF650...g%20the%20motor Se pare ca presa respectiva este folosita si pe la japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 pai.. nu africana are nevoie de termocupla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! salut.acum cateva zile mi-am schimbat-o si eu.nu am remarcat nici o parte mai tesita.era un cilindru din ceva material ca si grafitul(asa l-am vazut eu cu ochiul de nespecialist) pe care l-am bagat cum s-a nimerit.sper ca am facut o magarie si o s-o pierd urgent ca sa pot fii mai atent data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Nu-i problema, daca este bine strinsa si nu se crapa la montaj, riscul ca ea sa se rupa este minim. Partea tesita este foarte putin sesizabila, iar daca se masoara cu sublerul se observa diferenta. Pot fi si garnituri egale la capete ca si grosime, nu cred ca influenteaza cumva mersul si durata de viata...singurul impediment cred ca este doar la montaj. Daca montajul a fost corect facut, iti urez asfalt uscat sau dupa gust...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.