Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Nu-mi prea pot da seama care este cauza problemei tale, dar in mod cert nu cred ca lipseste ceva la motor...ci este vorba doar de reglaje. La carburatorul meu (cumparat second hand dupa ce ala originalu' dadea sa moara subit), reglajele au fost deja facute si nu am facut nimic altceva decat sa reglez aerul, dar nu ca la carte, ci prin tatonari multiple...asta pana l-am dibuit pe cel bun. Cred ca asta se datoreaza uzurilor inerente, deci reglajele este bine sa se faca individual in functie de fiecare motor in parte. Ca la carte recomand reglajele doar cand motorul este reparat capital sau carburatorul este nou.

Cat priveste viteza maxima constructiva a caprelor noastre, am mai discutat-o cu ceva ani in urma...si pot spune ca a mea nu a prea avut noroc de un stapan care s-o menajeze si s-o foloseasca in limite medii, asa ca inca de la cumparare am fortat limita superioara astfel ca acul turometrului este obisnuit cu zona rosie si vad ca inca merge binisor. Testul suprem l-am facut acum un an cand am traversat autostrada Bucuresti-Pitesti avand incarcatura maxima si pasager, viteza maxima ajungand undeva spre 180 km/h pe distanta scurta si cea medie a fost de 150 km/h. Martor mi-a fost prietenul meu Nicu din Birca-Dolj cu BMW-ul 1200 LT care si-a cuplat sistemul "cruise-control" pe 150 km/h si am mers aproape tot drumul in paralel. E drept ca singur am atins de mai multe ori acel "top" de viteza, dar in general viteza la care simt ca dihania nu geme si merge placut este de 150 km/h sau undeva pina la aceasta. Nu-mi place sa merg la turatii pina in 3500 rot./min. fiindca am impresia ca motorul se rupe in doua, fapt pe care l-am intalnit si la altii cu acest model.

Asta trebuie trimisa in Germanica la mama lui sa vada si ei. Ca poate nu stiu.

Respecte, Nea Ivane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multam @Patrick M, dar daca le mai zic nemtilor si faptul ca fac schimbul de ulei la 10.000 km (uneori chiar depasit)...cred ca ma vor coopta in lotul de incercari motoare! Aveam un foarte bun prieten motociclist care avea o vorba :" daca un motor rezista de la vanzator pana acasa la Ivan, apai sa stii ca ala e un motor reusit!"...Singura conditie era ca distanta intre cei doi sa nu fie prea mare! :cheers: Chiar si troaca de masina pe care o am de vreo 9 sau 10 ani ( o Dacia Nova pe injectie Bosch sau "perfuzie" cum imi place s-o alint, cumparata la 16.000 km) daca stia ce-o asteapta din momentul in care a incaput pe mana mea, cred ca ar fi fugit din targul auto! Are peste 200.000 km facuti in regim de masina sport-enduro, primul reglaj la tacheti a fost pe la vreo 150.000 km, refacut motorul la fix 190.000 km dupa ce s-a facut varza tot, mai putin blocul...iar intretinerea este mai mult decat minimalista! Trebuie totusi sa recunosc faptul ca imi place sa fac "corp comun" cu masina sau motocicleta pe care o conduc si durerea ei o simt imediat si eu...Orice zgomot suspect sau defectiune care imi pune in pericol integritatea mea, a lor, sau a altora, ma face sa le doftoricesc si sa le alin batranetile, facandu-le sa se simta mereu tinere si in forma! Hai pe cai...si asfalt uscat! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura de evacuare:

 

07 Gasket 1 18112345037 $21.99 (65 lei la Dilly).

 

Pai po' sa'tz phutz valvele..

Am cumparat garnitura, a costat 60 ron la AB; Cum trebuie montata?Cu partea la 45 de grade spre exterior?

Suna destul de penibil intrebarea mea, insa nu vreau sa o stric(pare destul de fragila).

Va multumesc anitcipat pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat garnitura, a costat 60 ron la AB; Cum trebuie montata?Cu partea la 45 de grade spre exterior?

Suna destul de penibil intrebarea mea, insa nu vreau sa o stric(pare destul de fragila).

Va multumesc anitcipat pentru raspunsuri!

am cautat seria asta pe realoem si nu am gasit nimic. Cand a fost cumparata garnitura mai exact? Si unde vine ea pusa? pe mine, unul, ma intereseaza cea dintre cotul care pleaca din cilindru si teava tobei; mi s-a dus garnitura de klingerit a3-a oara si parca as cumpara originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat seria asta pe realoem si nu am gasit nimic. Cand a fost cumparata garnitura mai exact? Si unde vine ea pusa? pe mine, unul, ma intereseaza cea dintre cotul care pleaca din cilindru si teava tobei; mi s-a dus garnitura de klingerit a3-a oara si parca as cumpara originala.

Piesa 7 sau piesa 5 (mult mai probabil, asta e "consumabila" la Funduro)??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic: Asa se incarca cu bagaje un F650

 

post-16372-1273059327_thumb.jpg

 

Relatii la proprietar (in planul secund)

 

post-16372-1273059341_thumb.jpg

 

P.S- i-am dat constant 150 pe A1 si partial 165 (cu pasager si bagaje)Am avut senzatia ca e la maxim.Vreau sa o duc sa verifice supapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut dintr-un plastic si 3 nituri. De cumparat era parca vreo 30 de euro. plasticul l-am luat dintr-o bara de protectie de la masina pt ca e mai flexibil. eu zic sa incerci. 1 ora de munca e mai ieftina de 30 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar urgent extensie aripa fata F650 . HELP !!!

Ce este o extensie aripa fata si mai ales la ce foloseste? O fi ciocul de rata cu care a venit motorul meu (si pe care l-am dat jos rapid)? :)

Nu glumesc, chiar as fi curios la ce foloseste. Ce am avut eu era ca o a doua aripa (touratech) montata sus sub far si al carei rost nu l-am inteles....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S- i-am dat constant 150 pe A1 si partial 165 (cu pasager si bagaje)Am avut senzatia ca e la maxim.Vreau sa o duc sa verifice supapele.

 

Pai maxim ar fi 170, deci 165 cu bagaje si remorca e onorabil. Un test de compresie e mai elocvent in cazul unui motor in varsta decat masuratul distantei la supape. Teoretic jocul valvelor trebuie masurat la fiecare 10.000km.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut dintr-un plastic si 3 nituri. De cumparat era parca vreo 30 de euro. plasticul l-am luat dintr-o bara de protectie de la masina pt ca e mai flexibil. eu zic sa incerci. 1 ora de munca e mai ieftina de 30 de euro

Poti sa faci o poza te rugam si sa masori cu cat ai lungit arpia originala..

Si eu am de gand sa prelungesc aripa, urasc sa ma stropesc pe bocanci+pantaloni cand merg la lucru si e ud asfaltul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un test de compresie e mai elocvent in cazul unui motor in varsta decat masuratul distantei la supape.

Unde fac si eu testul asta,si cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa faci o poza te rugam si sa masori cu cat ai lungit arpia originala..

Si eu am de gand sa prelungesc aripa, urasc sa ma stropesc pe bocanci+pantaloni cand merg la lucru si e ud asfaltul...

cam asa ceva. Am uitat sa masor dar pot sa zic ca o puteam face si mai lunga cu vrei 4 cm. in fine. e mult mai bine. daca chiar vrei, o sa o masor maine.

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! :)

Am reusit sa montez garnitura in ciuda faptului de a fi o treaba banala.Trebuie desfacute suruburile din celalalt capat, care daca ai "norocul" sa fie ruginite iti vor da ceva emotii.

Initial am vrut sa pun garnitura pe teava din interior, sa o introduc in cealalta teava, sa strang colierul, lucru imposibil(garnitura este foarte fragila, ca de hartie).

Am pus garnitura pe teava din interior, am introdus cealalta teava si am strans totul la loc..Intrebarea mea este ce se va intampla daca o parte din garnitura se va regasi in galeria de evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea este ce se va intampla daca o parte din garnitura se va regasi in galeria de evacuare?

Nu stiu daca am inteles exact ce intrebi, dar in mod normal garnitura aia trebuie sa iasa de sub teava exterioara cu vreo 2-3mm, ca sa o tina colierul ala cum trebe.. Si-atunci nu-ti faci probleme despre ce s-ar intampla.. Cand mi-a picat mie ultima oara, nu era URMA de garnitura pe-acolo.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

Salutare,

E total altceva.... Partea interesantă e că deocamdată doar atât pot spune. Până nu înmatriculez dihania Âşi să mă dau cu ea mai mult nu pot spune nimic concret.

Până acu am văzut că:

 

+

1. merge frumos în 2000 RPM - regimul de turație e total altul

2. nu Âştii când sari bordura

3. fluieră tare frumos motoru

4. stai mai lejer în picioare pe scărițe

5. are martori de avertizare ''low fuel''

6. eÂşti protejat mai bine de vânt la genunghi

7. sigur mai sunt chestii care acum nu-mi vin în minte

 

-

1. e greu

2. nu-l pot ridica singur pe cricul central

3. becurile de italia de 35W sunt chioare rău (detaliu - se schimbă)

4. cu siguranță o să consume cu 1 - 1,5 L % mai mult

5. vârsta îÂşi spune cuvântul - mai troncăne câte ceva (dar se face)

 

 

Oricum F650 ce l-am avut .... m-a mulțumit total. Nu Âştiu ce trebuie să facă AT-u ăsta ca mă coafeze la fel, dar sunt convinsă că o va face.

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! :agree:

salut.acum cateva zile mi-am schimbat-o si eu.nu am remarcat nici o parte mai tesita.era un cilindru din ceva material ca si grafitul(asa l-am vazut eu cu ochiul de nespecialist) pe care l-am bagat cum s-a nimerit.sper ca am facut o magarie si o s-o pierd urgent ca sa pot fii mai atent data viitoare. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i problema, daca este bine strinsa si nu se crapa la montaj, riscul ca ea sa se rupa este minim. Partea tesita este foarte putin sesizabila, iar daca se masoara cu sublerul se observa diferenta. Pot fi si garnituri egale la capete ca si grosime, nu cred ca influenteaza cumva mersul si durata de viata...singurul impediment cred ca este doar la montaj. Daca montajul a fost corect facut, iti urez asfalt uscat sau dupa gust...!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...