Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

stimati colegi de azi sunt din nou in bussiness! mobra e good to go (mai buna ca inainte)!

nu prea imi place mie cum a iesit bascula de la strada vopsita dar isi face treaba.

imi fac datoria sa va previn cu privire la siguranta de la pinionul de atac. picionul de atac nu este acoperit decat de urechi si ici colo de o buza infima a sigurantei(am studiat problema la rece cu sigurantele de la ivanpedala(mc again)) altfel spus o bomba cu ceas(la mine or fo numa 600km)...sau poate nu...habar am dara dupa ce am patit si dupa ce am studiat cu pinionul si siguranta pusa......zic ca nu e safe. am facut rost de la un magazin de rulmenti si suruburi etc de o siguranta mare(nu-i cunosc denumirea ) pe care am luato pe o piatra de ascutit cutite la dimensiunea corecta(ca sa fie uniforma.la grosime). nu se compara cu siguranta normala!post-43689-1277561668_thumb.jpg

ps: nu prea imi place mie ansamblul ce fixeaza foaia si nici butucul asadar va rog da-ti un pm daca aveti aceste lucrusoare de dat sau o roata spate(in conditii bune catre fb)

Mesaj completat

mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor!

acuma...am tot studiat si rasucit variantele si am ajuns la concluzia ca numa de acolo.

imi supureaza ulei pe la capetele a 2 suruburi. primul cel de dedesubt mijloc de la capacul dr(am zis ca e garnitura si am schimbat-o deci nu ar mai avea voie, dat cu silicon, strans etc) si al doilea de la carter, aici am zis ca e fututa garnitura(le-m gasit si nestranse ca sa ma exprim asa)...am curatat, am strans, si am dat cu silicon auto(unu extrem de lipicios) pe lungimea carterului .

dara azi dupa 100km era ulei in aceleasi zone. m-am uitat bine si cele 2 suruburi prezentau ulei la capete(celalalte nu desi zona cu ulei era in perimetrul a 3suruburi) si se vedea un firicel de ulei ce ducea catre siroi(am exgerat ca sa nu zic firicelul principal)

care credeti ca este problema! cum credeti ca o pot rezolva, pen ca ma enerveaza sa nu fie in regula mobra mea!

multumesc anticipat!

ps: din ce m-am uitat pe forum vad ca numa a mea face nazuri!

Mesaj completat

pps: ca fapt divers timp de 1 saptamana in care mobra a stat loco si motorul a functionat doar 30 min cumulat nici o urma de ulei

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o problema:am tot incercat sa reglez ghidonul si comenzile de pe el si am observat pe blocul de comenzi electrice din partea dreapta a ghidonului,in partea de jos(se vede doar daca te bagi sub ghidon si te uiti in sus) o rotita. nu stiu ce sistem de prindere are si nici ce rol are acolo,dar acuma vad ca sta doar impinsa in locas si poate iesi foarte usor

ce stiti despre ea? ce rol are?si ce sistem de prindere?imi lipseste mie ceva acolo oare?

mersi

Aceeasi rotita o am si eu, si nu stiu daca are vreun rol sau nu. Banuiala mea e ca e de fapt un capac care acopera o gaura cu cine stie ce functie. Oricum, blocul dreapta nu se poate roti, e fixat printr-un surub care intra intr-un locas fix pe ghidon. Chiar saptamana trecuta m-am chinuit sa il rotesc si am ajuns sa il desfac si sa il dau jos complet. Chiar daca nu se roteste, se poate misca mai spre interiorul ghidonului, deci culisa spre stanga intr-un singur pas.

Bafta

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles,..dar aproximativ ce greutate au?Am vb cu cineva si le face la strung si vreau sa stiu de cat le fac...100-200g etc

nu am masurat (decat cand mi-a cazut una pe picior :smoke: ) dar am impresia ca intre 200 si 300 g, chiar sunt greute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor!

acuma...am tot studiat si rasucit variantele si am ajuns la concluzia ca numa de acolo.

imi supureaza ulei pe la capetele a 2 suruburi. primul cel de dedesubt mijloc de la capacul dr(am zis ca e garnitura si am schimbat-o deci nu ar mai avea voie, dat cu silicon, strans etc) si al doilea de la carter, aici am zis ca e fututa garnitura(le-m gasit si nestranse ca sa ma exprim asa)...am curatat, am strans, si am dat cu silicon auto(unu extrem de lipicios) pe lungimea carterului .

dara azi dupa 100km era ulei in aceleasi zone. m-am uitat bine si cele 2 suruburi prezentau ulei la capete(celalalte nu desi zona cu ulei era in perimetrul a 3suruburi) si se vedea un firicel de ulei ce ducea catre siroi(am exgerat ca sa nu zic firicelul principal)

care credeti ca este problema! cum credeti ca o pot rezolva, pen ca ma enerveaza sa nu fie in regula mobra mea!

multumesc anticipat!

ps: din ce m-am uitat pe forum vad ca numa a mea face nazuri!

Mesaj completat

pps: ca fapt divers timp de 1 saptamana in care mobra a stat loco si motorul a functionat doar 30 min cumulat nici o urma de ulei

poze mai explicite:dsc00061is.th.jpg dsc00060ir.th.jpgastea-s poze dupa 20 si ceva de km. motocicleta a stat verticala cand am facut pozele si a fost aplecata insesizabil in 2-3 curbe. cand sta loco nu se intampla nimik

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi rotita o am si eu, si nu stiu daca are vreun rol sau nu. Banuiala mea e ca e de fapt un capac care acopera o gaura cu cine stie ce functie. Oricum, blocul dreapta nu se poate roti, e fixat printr-un surub care intra intr-un locas fix pe ghidon. Chiar saptamana trecuta m-am chinuit sa il rotesc si am ajuns sa il desfac si sa il dau jos complet. Chiar daca nu se roteste, se poate misca mai spre interiorul ghidonului, deci culisa spre stanga intr-un singur pas.

Bafta

MM

rotita aia, de fapt un dop, trebuia sa acopere la cablul de retur al acceleratiei, pe care mobrele astea nu il au, blocul ala e o piesa generica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor!

 

Serbane, nu sunt mecanic, dar pot incerca sa iti dau un sfat. Daca e de la suruburi, foloseste câlți (ca la instalatiile sanitare). Eu folosesc cu succes la surubul mare de la baia de ulei pe care l-am stricat si eu anul trecut (tu vad ca l-ai reparat, chiar as fi curios cum si cat de dificil a fost).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2000 de km am schimbat uleiul cu un 15-50. inainte am avut 10-40. a aparut un sunet care inainte nu il sesizam asa de tare, si anume la 4500 rpm ( nici mai sus, nici mai jos) face ca un zanganit cu o frecventa rapida. parca ar tremura ceva in motor exact la turatia aia dupa care, la 5000 de ture tace si merge normal. La ce sa ma uit? Pareri va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, la 5000 de ture tace si merge normal. La ce sa ma uit? Pareri va rog

Simplu de tot.....tine-o numa peste 5000 :smoke:

 

 

 

 

 

Glmeam si eu! daca e in partea de sus stanga s-ar putea sa fie de la distributie!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am si eu o intrebare,..si la voi se incinge asa rau teava de esapament....cateodata cred ca mai are un pic si se inroseste.

Mesaj completat

mai am si eu o intrebare,..si la voi se incinge asa rau teava de esapament....cateodata cred ca mai are un pic si se inroseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles,..dar aproximativ ce greutate au?Am vb cu cineva si le face la strung si vreau sa stiu de cat le fac...100-200g etc

 

Greutatile de la capetele ghidonului au 305 gr fiecare. Le-am cintarit azi cind am schimbat mansoanele de cauciuc.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutatile de la capetele ghidonului au 305 gr fiecare. Le-am cintarit azi cind am schimbat mansoanele de cauciuc.

Bafta.

mersi,m-i le-a facut tata din bara de inox la strung si au iesit super...au cam 300 de grame si se simte diferenta in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andro

"mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor!

 

Serbane, nu sunt mecanic, dar pot incerca sa iti dau un sfat. Daca e de la suruburi, foloseste câlți (ca la instalatiile sanitare). Eu folosesc cu succes la surubul mare de la baia de ulei pe care l-am stricat si eu anul trecut (tu vad ca l-ai reparat, chiar as fi curios cum si cat de dificil a fost).

 

"

bag sama ca suruburile trebuie sa fie ultima mea problema acuma(mai sunt si bugetar, soata la fel). oi pune silicon la capete si le-oi restrange.

imi trebuie roata spate cu sprocket carrier ca sunt cam fututu dupa crash si mai nou bag de seama ca hacaie cand merg cu luminile stinse. tre sa verific regulatorul de tensiune! :smoke:

pentru baia de ulei iti trebuie tarod de 20 cu pas fin, si buson facut pe comanda la strung dupa pasul tarodului-1,5 e ideal, cu busonul te ajut eu. cam scump in comert tarodul *(100ron). si din pacate e universal adica nu sunt 3 bucati, asadar e prea lung ca sa ajungi sa dai filetul efectiv si va trebui sa-l tai. eu m-am pregatit cu totul dar am observat ca ultimele spire nu sunt afectate si nici prima, le-am verificat si am pus o garnitura de cupru cu miez de azbest sau ceva textil si acelasi buson. parese ca a prins bine de spirele ramase. busonul de la modelele k este ceva mai lung decat asta al nostru(nu lua de la louis, is identice) si pot fi folosite cu succes(sunt de ajuns ultimele 2 spire pt o fixare zdravana, nu e presiune deci merg) impreuna cu garnitura asta mai moale ce se aplatizeaza f bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut! aveti idee unde gasesc cablul ala de sarma de la tahometru? am gasit un kit de rep pe louis, dar pana la ala caut pe stocuri..

 

dupa ce am conchis ca 1 luna de asteptare este suficienta, azi am anulat comanda de la AB pt simeringurile de praf..

am gasit asa ceva pe ebay. se intampla sa aibe cineva? (producatorul e pyramid)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tahometru este altceva! te referi la cablu turometru? ala patrat pe interior(cablu efectiv ), ce pleaca din poponeata motorului catre in fata! ala incearca la AB, ar trebui sa fie 90 ron(atat a fost anu trecut) sau la dillypoint or alt baiat ce aduce piese oem! simeringurile ...numa din comert sa nu fie...adica sa fie special pt moto ca tin mai mult (cauciucu mai elastic ) in rest..daca le pui bine, daca ai ceva protectii , nu circuli in mizerie sau ai ciorapi or burdufuri te tin muuult, muult de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tahometru este altceva! te referi la cablu turometru? ala patrat pe interior(cablu efectiv ), ce pleaca din poponeata motorului catre in fata! ala incearca la AB, ar trebui sa fie 90 ron(atat a fost anu trecut) sau la dillypoint or alt baiat ce aduce piese oem! simeringurile ...numa din comert sa nu fie...adica sa fie special pt moto ca tin mai mult (cauciucu mai elastic ) in rest..daca le pui bine, daca ai ceva protectii , nu circuli in mizerie sau ai ciorapi or burdufuri te tin muuult, muult de tot

 

 

nu la turometru ma refer, la vitezometru. am gresit. deci ala care leaga melcu de ceasu din bord. capetele alea numai patrate nu mai sunt..de aici problema mea

eu tocmai ce-am anulat o comanda la AB din cauza timpului pierdut si tot acolo ma trimiti? :cheers:

de dillypoint uitasem. danke! :smoke:

 

tahometru nu-i tot aia cu turometru? :lol:

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablurile de la turometru si vitezometru sunt idem si la fel(pe interior si la mufele din bord), adica patrate, si mufele ce intra in bord la fel si au roti melcate inauntru ca sa transfere rotatiile.

tahometru este acel dispozitiv ce inregistreaza la masinile grele(tir-uri in special) de transport durata de sofat si orele in care se sofeaza, si parca mai inregistreaza ceva ,dar nu mai stiu. soferii de tir au niste reguli mai aparte de circulat(la timpii de sofat si viteza), nu ca masina mica cu care daca te tin bateriile mergi non stop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mea culpa...am atribuit tahometrului atributele tahografului!http://www.youtube.com/watch?v=-JkTF0QPmZI

http://www.scritube.com/diverse/TAHOMETRUL...-SI-EV32498.php

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut! aveti idee unde gasesc cablul ala de sarma de la tahometru? am gasit un kit de rep pe louis, dar pana la ala caut pe stocuri..

 

dupa ce am conchis ca 1 luna de asteptare este suficienta, azi am anulat comanda de la AB pt simeringurile de praf..

am gasit asa ceva pe ebay. se intampla sa aibe cineva? (producatorul e pyramid)

Ai cautat pe romimoto-piese.ro? Eu de acolo mi-am luat mie, si si pentru un tovaras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.AM inteles ca pentru prima asa face.

La mine face la toate(e adevarat ca mai incet decat pentru prima ).E normal?

Schimbarea in a doua era la fel de zgomotoasa.Am descoperit ca daca trecerea o fac lent,cu o pauza de o secunda pe neutru,se aude mult mai incet.

verifica intinderea ambreiajului si rulmentul de la placa de presiune eu am ignoret o vreme pana a inceput sa shuiere cand debraiam...

acum a cedat rulemntul de la ambielaj si nu mai vreau sa mai bag nimic in ea deci o dezmembrez... care aveti nevoe de ceva...

 

 

Mesaj completat

Monocilindrul F650 apare in urma unui parteneriat al bavarezilor cu italienii de la Aprilia, semnat in 1993. Acesta prevedea ca fabrica italiana sa produca doua modele asemanatoare, vandute apoi sub doua identitati diferite. In 1994 isi face aparitia o noua familie de motociclete BMW. Pentru prima data dupa mai multe decenii, BMW scotea la iveala un motor monocilindric asezat in cadrul unei motociclete polivalente. E drept, motorul provenea de la un fabricant renumit pentru produsele sale, destinate in special avioanelor usoare, Rotax (Austria), asamblarea componentelor facandu-se in Italia, la Aprilia. Rotax este cel care i-a ajutat pe specialistii in ale off-roadului de la Mattighoffen sa intre in lumea motoarelor in patru timpi. In 1982, 500 GS si 500 KS, aduceau KTM pe lista celor care cautau o motocicleta off-road echipata cu un motor fiabil si robust. Revenind la F 650, acesta era frate vitreg cu Aprilia Pegaso II, impartind mai multe componente, dintre care cea mai importanta era motorul de 652 cmc cu distributie DOHC. Chiulasa avea sa piarda una din cele cinci supape, in schimb primea o a doua bujie. De asemenea, a fost modificat ambielajul pentru o fiabilitate mai buna si pentru reducerea zgomotului. Alimentarea era asigurata de un carburator dublu-corp Mikuni care asigura un consum moderat si un raspuns ferm la orice solicitare din partea pilotului

 

Ultima parte mi se pare cea mai importanta! A doua bujie ofera o aprindere mai eficienta in masa amestecului combustibil. Adio probleme cu pornirea la rece! A mea porneste de fiecare data din prima cheie chiar si iarna, dupa perioade lungi de ... inactivitate.

Faptul ca a fost eliminata o supapa nu poate decat sa ajute mecanismul motor reducand masa si numarul componentelor mecanice aflate in miscare.

Incearca sa citesti si in topicul deschis de posesorii de aprilia de 650.

 

 

Asa, la partea cu consumul..ce sa-ti zic... Carburatorul da cat i se cere ;)

F650 din 97 consuma cam 5,5 la suta in afara (100-120km/h, tr 5) iar in oras..duce la 7,5-8 (depinde cat de agresiv conduci)

ai o problema cu apetitul... al meu la 100-110 lua 4,5% iar in oras nu trecea de 6.5 si cine ma stie stie ca nu merg prea regulamentar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...