vis-a-vis Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Da, doarte dubios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 ok am inteles,..dar aproximativ ce greutate au?Am vb cu cineva si le face la strung si vreau sa stiu de cat le fac...100-200g etc Greutatile de la capetele ghidonului au 305 gr fiecare. Le-am cintarit azi cind am schimbat mansoanele de cauciuc. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Greutatile de la capetele ghidonului au 305 gr fiecare. Le-am cintarit azi cind am schimbat mansoanele de cauciuc.Bafta. mersi,m-i le-a facut tata din bara de inox la strung si au iesit super...au cam 300 de grame si se simte diferenta in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 @ andro "mai...pe mine ma urmareste demonul problemelor! Serbane, nu sunt mecanic, dar pot incerca sa iti dau un sfat. Daca e de la suruburi, foloseste câlți (ca la instalatiile sanitare). Eu folosesc cu succes la surubul mare de la baia de ulei pe care l-am stricat si eu anul trecut (tu vad ca l-ai reparat, chiar as fi curios cum si cat de dificil a fost). " bag sama ca suruburile trebuie sa fie ultima mea problema acuma(mai sunt si bugetar, soata la fel). oi pune silicon la capete si le-oi restrange. imi trebuie roata spate cu sprocket carrier ca sunt cam fututu dupa crash si mai nou bag de seama ca hacaie cand merg cu luminile stinse. tre sa verific regulatorul de tensiune! pentru baia de ulei iti trebuie tarod de 20 cu pas fin, si buson facut pe comanda la strung dupa pasul tarodului-1,5 e ideal, cu busonul te ajut eu. cam scump in comert tarodul *(100ron). si din pacate e universal adica nu sunt 3 bucati, asadar e prea lung ca sa ajungi sa dai filetul efectiv si va trebui sa-l tai. eu m-am pregatit cu totul dar am observat ca ultimele spire nu sunt afectate si nici prima, le-am verificat si am pus o garnitura de cupru cu miez de azbest sau ceva textil si acelasi buson. parese ca a prins bine de spirele ramase. busonul de la modelele k este ceva mai lung decat asta al nostru(nu lua de la louis, is identice) si pot fi folosite cu succes(sunt de ajuns ultimele 2 spire pt o fixare zdravana, nu e presiune deci merg) impreuna cu garnitura asta mai moale ce se aplatizeaza f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 va salut! aveti idee unde gasesc cablul ala de sarma de la tahometru? am gasit un kit de rep pe louis, dar pana la ala caut pe stocuri.. dupa ce am conchis ca 1 luna de asteptare este suficienta, azi am anulat comanda de la AB pt simeringurile de praf.. am gasit asa ceva pe ebay. se intampla sa aibe cineva? (producatorul e pyramid) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 tahometru este altceva! te referi la cablu turometru? ala patrat pe interior(cablu efectiv ), ce pleaca din poponeata motorului catre in fata! ala incearca la AB, ar trebui sa fie 90 ron(atat a fost anu trecut) sau la dillypoint or alt baiat ce aduce piese oem! simeringurile ...numa din comert sa nu fie...adica sa fie special pt moto ca tin mai mult (cauciucu mai elastic ) in rest..daca le pui bine, daca ai ceva protectii , nu circuli in mizerie sau ai ciorapi or burdufuri te tin muuult, muult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 (editat) tahometru este altceva! te referi la cablu turometru? ala patrat pe interior(cablu efectiv ), ce pleaca din poponeata motorului catre in fata! ala incearca la AB, ar trebui sa fie 90 ron(atat a fost anu trecut) sau la dillypoint or alt baiat ce aduce piese oem! simeringurile ...numa din comert sa nu fie...adica sa fie special pt moto ca tin mai mult (cauciucu mai elastic ) in rest..daca le pui bine, daca ai ceva protectii , nu circuli in mizerie sau ai ciorapi or burdufuri te tin muuult, muult de tot nu la turometru ma refer, la vitezometru. am gresit. deci ala care leaga melcu de ceasu din bord. capetele alea numai patrate nu mai sunt..de aici problema mea eu tocmai ce-am anulat o comanda la AB din cauza timpului pierdut si tot acolo ma trimiti? de dillypoint uitasem. danke! tahometru nu-i tot aia cu turometru? Editat Iunie 30, 2010 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 cablurile de la turometru si vitezometru sunt idem si la fel(pe interior si la mufele din bord), adica patrate, si mufele ce intra in bord la fel si au roti melcate inauntru ca sa transfere rotatiile. tahometru este acel dispozitiv ce inregistreaza la masinile grele(tir-uri in special) de transport durata de sofat si orele in care se sofeaza, si parca mai inregistreaza ceva ,dar nu mai stiu. soferii de tir au niste reguli mai aparte de circulat(la timpii de sofat si viteza), nu ca masina mica cu care daca te tin bateriile mergi non stop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 http://dexonline.ro/definitie/tahometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 (editat) mea culpa...am atribuit tahometrului atributele tahografului!http://www.youtube.com/watch?v=-JkTF0QPmZI http://www.scritube.com/diverse/TAHOMETRUL...-SI-EV32498.php Editat Iunie 30, 2010 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 va salut! aveti idee unde gasesc cablul ala de sarma de la tahometru? am gasit un kit de rep pe louis, dar pana la ala caut pe stocuri.. dupa ce am conchis ca 1 luna de asteptare este suficienta, azi am anulat comanda de la AB pt simeringurile de praf.. am gasit asa ceva pe ebay. se intampla sa aibe cineva? (producatorul e pyramid) Ai cautat pe romimoto-piese.ro? Eu de acolo mi-am luat mie, si si pentru un tovaras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctin_alex_06 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Cine ma poate indruma d unde pot sa cumpar un stop frana (lampa cu totul sau doar sticla) pt un BMW F650, an 1996, ? Al meu l-am pierdut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Ok.AM inteles ca pentru prima asa face.La mine face la toate(e adevarat ca mai incet decat pentru prima ).E normal? Schimbarea in a doua era la fel de zgomotoasa.Am descoperit ca daca trecerea o fac lent,cu o pauza de o secunda pe neutru,se aude mult mai incet. verifica intinderea ambreiajului si rulmentul de la placa de presiune eu am ignoret o vreme pana a inceput sa shuiere cand debraiam... acum a cedat rulemntul de la ambielaj si nu mai vreau sa mai bag nimic in ea deci o dezmembrez... care aveti nevoe de ceva... Mesaj completat Monocilindrul F650 apare in urma unui parteneriat al bavarezilor cu italienii de la Aprilia, semnat in 1993. Acesta prevedea ca fabrica italiana sa produca doua modele asemanatoare, vandute apoi sub doua identitati diferite. In 1994 isi face aparitia o noua familie de motociclete BMW. Pentru prima data dupa mai multe decenii, BMW scotea la iveala un motor monocilindric asezat in cadrul unei motociclete polivalente. E drept, motorul provenea de la un fabricant renumit pentru produsele sale, destinate in special avioanelor usoare, Rotax (Austria), asamblarea componentelor facandu-se in Italia, la Aprilia. Rotax este cel care i-a ajutat pe specialistii in ale off-roadului de la Mattighoffen sa intre in lumea motoarelor in patru timpi. In 1982, 500 GS si 500 KS, aduceau KTM pe lista celor care cautau o motocicleta off-road echipata cu un motor fiabil si robust. Revenind la F 650, acesta era frate vitreg cu Aprilia Pegaso II, impartind mai multe componente, dintre care cea mai importanta era motorul de 652 cmc cu distributie DOHC. Chiulasa avea sa piarda una din cele cinci supape, in schimb primea o a doua bujie. De asemenea, a fost modificat ambielajul pentru o fiabilitate mai buna si pentru reducerea zgomotului. Alimentarea era asigurata de un carburator dublu-corp Mikuni care asigura un consum moderat si un raspuns ferm la orice solicitare din partea pilotului Ultima parte mi se pare cea mai importanta! A doua bujie ofera o aprindere mai eficienta in masa amestecului combustibil. Adio probleme cu pornirea la rece! A mea porneste de fiecare data din prima cheie chiar si iarna, dupa perioade lungi de ... inactivitate. Faptul ca a fost eliminata o supapa nu poate decat sa ajute mecanismul motor reducand masa si numarul componentelor mecanice aflate in miscare. Incearca sa citesti si in topicul deschis de posesorii de aprilia de 650. Asa, la partea cu consumul..ce sa-ti zic... Carburatorul da cat i se cere F650 din 97 consuma cam 5,5 la suta in afara (100-120km/h, tr 5) iar in oras..duce la 7,5-8 (depinde cat de agresiv conduci) ai o problema cu apetitul... al meu la 100-110 lua 4,5% iar in oras nu trecea de 6.5 si cine ma stie stie ca nu merg prea regulamentar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 ai o problema cu apetitul... al meu la 100-110 lua 4,5% iar in oras nu trecea de 6.5 si cine ma stie stie ca nu merg prea regulamentar... In afara imi ia maxim 4,5% la 100-110, sare cam la 5 la 120 constant, insa in oras fac constant (dupa indicator) 200 - 210 km cu un plin (pana la rezerva, adica ~7.5%.. e adevarat ca circul numai intre 8 si 9 dimineata, si 6 si 7 seara, deci la cele mai crunte ore.. Dar tot mi se pare mult. Acum doua veri, in absolut aceleasi conditii (traficul era simtitor mai lejer decat acum), imi lua 5.5, maxim 6%.. Schimbat supape, pipe, bujii, reglat carburator, schimbat pana si axe cu came si suporti, schimbat distributie, s'mor daca stiu de ce haleste atat in oras.. M-am cam impacat cu gandul, mai ales ca merg relativ agresiv (dar foarte foarte atent in 99% din timp - hei, nu's perfect! ).. Ceva idei in legatura cu posibila problema a consumului meu destul de ridicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 In afara imi ia maxim 4,5% la 100-110, sare cam la 5 la 120 constant, insa in oras fac constant (dupa indicator) 200 - 210 km cu un plin (pana la rezerva, adica ~7.5%.. e adevarat ca circul numai intre 8 si 9 dimineata, si 6 si 7 seara, deci la cele mai crunte ore.. Dar tot mi se pare mult. Acum doua veri, in absolut aceleasi conditii (traficul era simtitor mai lejer decat acum), imi lua 5.5, maxim 6%.. Schimbat supape, pipe, bujii, reglat carburator, schimbat pana si axe cu came si suporti, schimbat distributie, s'mor daca stiu de ce haleste atat in oras.. M-am cam impacat cu gandul, mai ales ca merg relativ agresiv (dar foarte foarte atent in 99% din timp - hei, nu's perfect! ).. Ceva idei in legatura cu posibila problema a consumului meu destul de ridicat? ia carburile mele si mergi numai dupa 9.30 dimineata si dupa 7 seara te-ai scos 5.5 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 In afara imi ia maxim 4,5% la 100-110, sare cam la 5 la 120 constant, insa in oras fac constant (dupa indicator) 200 - 210 km cu un plin (pana la rezerva, adica ~7.5%.. e adevarat ca circul numai intre 8 si 9 dimineata, si 6 si 7 seara, deci la cele mai crunte ore.. Dar tot mi se pare mult. Acum doua veri, in absolut aceleasi conditii (traficul era simtitor mai lejer decat acum), imi lua 5.5, maxim 6%.. Schimbat supape, pipe, bujii, reglat carburator, schimbat pana si axe cu came si suporti, schimbat distributie, s'mor daca stiu de ce haleste atat in oras.. M-am cam impacat cu gandul, mai ales ca merg relativ agresiv (dar foarte foarte atent in 99% din timp - hei, nu's perfect! ).. Ceva idei in legatura cu posibila problema a consumului meu destul de ridicat? de la 5.5-6 la 7.5 e totusi un salt..esti sigur ca jocul la supape a fost facut corect? reglajul carburatorului? a mea ia ~6.5..mult, putin, normal..nu stiu...am auzit baieti care spun ca a lor de 5 si un pic nu sare.. poate nu stiu eu sa merg.. revenind la consum, eu as mai vrea sa-i schimb jicloarele si sa fac jocul la supape. voi da un semn daca voi semnala diferente mai multe despre consum, aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 A inceput sa imi porneasca foarte foarte greu daca o las peste noapte sau mai multe zile nepornita (ca si cum ai vrea sa pornesti un motor fara benzina, iar dupa o buna bucata de timp in care nu porneste, apas butonul de start si o ia imediat). Inchid gazul peste noapte, shocul functioneaza, bujii si fise schimbate foarte recent, bateria are vreo 4 ani dar inca invarte motorul. Dupa ce o pornesc merge absolut perfect si porneste imediat dupa ce o opresc. Am analizat in detaliu f650.com, dar nimic asemanator cu simptomele astea. Apa nu cred ca are in benzina si nici gunoaie ca s-ar fi inecat dupa ce porneste. Eu suspectez ca se goleste carburatorul (cu toate ca nu vad scurgeri si nici nu miroase a benzina). Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 E.Z. - scarita spate dreapta o mai ai? alexei - nu sunt fan de astfel de lucrari dar cateodata functioneaza chiar mai bine. O prietena cu un wakasachi a dat o carca de banuti pe un cablu de km oem si la service aveau si un cablu de scuter de 10 lei. Erau perfect identice si daca te uitai cum sunt lucrate nu se vedea diferenta de 80 de lei nicaieri. Si Buzoianu mergea cu un cablu de scuter de cand avea mobra si nu era nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Cine ma poate indruma d unde pot sa cumpar un stop frana (lampa cu totul sau doar sticla) pt un BMW F650, an 1996, ? Al meu l-am pierdut Apeleaza cu incredere la Romimoto...eu am luat mai multe de la ei si sunt multumit. http://www.romimoto-piese.ro/ Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Salutare. Am o problema cu al meu f650 din 96. De cateva saptamani în timpul mersului smânceÂşte sau chiar se opreÂşte după care porneÂşte ca Âşi cum nu are nimic. Acum o zi a smâncit mai des, la un moment dat s-a oprit după care pornea Âşi în 5 sec. se oprea. Asta a făcut de cel puțin 20 ori. Pornea relativ repede, lăsat la relanti mergea 5 10 secunde Âşi se oprea iar dacă încercam să accelerez se oprea imediat. După o oră de necaz a pornit Âşi am ajuns la garaj. Am verificat benzina e OK, am verificat carburatoarele sunt OK, am verificat filtrele fără mizerie. HELP. Mulțumesc. Am descoperit ceva probleme la dinam adică firele din cupru dezizolate în scurt etc. Poate fi de acolo? Apropo... cumpăr dinam(alternator) f 650 din 96. Ionut 0744 557522. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctin_alex_06 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 multum pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Salutare. Am o problema cu al meu f650 din 96. De cateva saptamani în timpul mersului smânceÂşte sau chiar se opreÂşte după care porneÂşte ca Âşi cum nu are nimic. Acum o zi a smâncit mai des, la un moment dat s-a oprit după care pornea Âşi în 5 sec. se oprea. Asta a făcut de cel puțin 20 ori. Pornea relativ repede, lăsat la relanti mergea 5 10 secunde Âşi se oprea iar dacă încercam să accelerez se oprea imediat. După o oră de necaz a pornit Âşi am ajuns la garaj. Am verificat benzina e OK, am verificat carburatoarele sunt OK, am verificat filtrele fără mizerie. HELP. Mulțumesc. Am descoperit ceva probleme la dinam adică firele din cupru dezizolate în scurt etc. Poate fi de acolo? Apropo... cumpăr dinam(alternator) f 650 din 96. Ionut 0744 557522. PorneÂşte-o pe întuneric Âşi verifică dacă nu ai scânteie aiurea pe la bujii. Asemenea simptome aveam când erau pipele praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 PorneÂşte-o pe întuneric Âşi verifică dacă nu ai scânteie aiurea pe la bujii. Asemenea simptome aveam când erau pipele praf. OK. Dupa ce găsesc un alternator Âşi o pornesc încerc Âşi asta. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 dupa o saptamana in care am stresat oameni sa-mi caute piese pe ebay sau la dezmembrari , suparat necajit m-am decis sa nu mai pun asa mult suflet intr-un fier efectiv. si asa buboasa cum a ramas(saptamana viitoare le rezolv) i-am dat ceva cox pe off si surpriza ...... a fost docila si fara nazuri ca pana acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 She just needed a deep k(d)icking!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.