Patrick_M Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Vezi pe realoem.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Am si eu 2 intrebari... 1. care este procedura/ordinea strangerii jugului? Am facut eu niste prostii si m-am dat pe o roata si de-atunci ghidonul se misca prea usor stanga-dreapta si lasat liber cateodata intra progresiv in voblaj. E vreo procedura anume? desfac jugul si de la telescoape? scot placa de care se prinde ghidonul? am neveoie de cheie speciala? Rulmentul nu pare sa fie afectat pentru ca nu agata la viraj si nici nu are joc fata-spate sau sa-l aud ca bate la franare. 2. Cum imi dau seama daca trebuie sa schimb uleiul din furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 1. Desfaci suruburile de la juguri. Toate. Si pe rand incepi: sus, le pui egale telescoapele si strangi cu roata suspendata. Coboara pe roti, scuturi roata, faci 2 frane inainte inapoi, o urci pe piciorul central si starngi si jos. Astfel, se vor alinia jugurile. 2. Teoretic schimbi la interval de timp specificat in manual, practic nu stiu ce sa zic. Eu am al 3 le sezon cu acelasi ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 1. eu de fapt am problema cu partea centrala a jugului si eram curios daca trebuie sa umblu si la suruburile de la telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 da! trebuie sa umbli. din ce gandesc eu la tine nu e strans bine jugul. slabesti partea superioara(si la jambe), desfaci piulita mare, dai jos partea superioara. cu mobra supendata pe cric si roata fata in aer cauti sa vezi pe acolo ce se intampla, cum si pe ce directii ai joc. strangi piulita superioara de la rulmentul de sus de la jug, nu f tare ... cu simt . intratat incat sa se miste lejer roata stg-dr dar nu foarte lejer(batranii strang la mana f tare apoi dau juma de tura inapoi). pui totul la loc si vezi que passa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Poate ar fi bine sa slabesti si roata fata si brida aia dintre telescoape, apoi sa faci faza cu comprimarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) Salutare caut o piesa si nu o gasesc, poate aveti voi idei, sau sa incerc pe la dezmembrari, daca aveti recomandari : ciocul de jos de la ambreiaj (nu ii stiu denumirea in romana; in engleza este Clutch actuation arm http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ClutchPhotos/CrackClutchForkArm.jpg Al meu este cam crapat/fisurat si mi-e teama ca intr-o zi o sa se rupa. LE : cel din poza care e putin crapat nu e al meu... al meu e mult mai rau. Editat Iunie 19, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Vezi daca nu merge de Aprilia. Se dezmembreaza mai multe pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Amortizor spate F650 Funduro, sigur a cedat. Parca de reparat nu merge reparat, daca stie cineva sau a trecut prin asa ceva? Am verificat sectiunea din http://faq.f650.com/FAQs/ShocksAftermarketFAQ.htm, cam scumpe Varianta SH nu stiu cat merita sau cat va tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original. Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Sau poti cere solutii de la o firma specializata pe esapamente. Dar stai si calculezi cat costa si cat a tinut si vezi daca renteaza o improvizatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original. nu. una a tinut din militari pana pe podul grant. Cealalta solutie a pocnit a doua zi. Din pacate iti recomand numai originalul in cazul asta. Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu ) N-ai fi scris si aici. Ai lasat si pe altii sa invete tot din propria experienta. Vestea buna e ca daca nu pierzi din bucati si doar se crapa azbestul ala... poti sa o pui si tine. Cel putin de 20.000 la mine tine inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 pana la urma probabil ca este cineva in stare sa o fabrice din acelasi material insa nu cred ca merita osteneala. Probabil ca te costa mai mult la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 intretinere preload? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 si eu mi-am schimbat ambele garnituri de la toba.Le-am luat noi de la BMW Baneasa.Cred ca am dat cam 120 pe amandoua (nu mai stiu exact) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Cam la orice magazin care comanda piese auto pe internet poti comanda (sa ai certificatul de inmatriculare la tine). Stiu ca adusa la mine, in provincie, o astfel de garnitura a ajuns undeva aproape de 100 lei. Nu incerca s-o faci, nu va rezista si nici nu va etansa precum asta originala. Am incercat toate variantele care mi-au trecut prin minte...nu tine! Si mare grija la manipularea lor, fiindca asa cum zicea cineva mai sus, crapa si se rupe instant! Materialul din care se fac astfel de garnituri contine mult grafit, motiv pentru care sint asa de sfarimicioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Le voi comanda pe original in cazul acesta.Cred ca o sa le schimb si pe cele din blocul motor. In alta ordine de idei,ieri am schimbat o-ringurile din carburator pe care l-am readus la setarile din fabrica(adjustat plutitoare,suruburile de mix la 3,5 rotatii,etc).Dupa operatiunea asta motorul nu mai vrea sa porneasca la cald decat cu socul tras,sau daca sta aprox 5 min .La rece porneste si fara soc,trage foarte bine (excluzand faptul ca are garniturile puscate).Ati mai intampinat asemenea probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Da. Am refacut carburatoarele (garnituri, cuie, membrane) si la fel imi face si mie. La cald nu vrea sa porneasca. Daca trag de gaz, se ineaca. Singura modalitate s-o pornesc la cald e sa trag socul un sfert. O ia instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Mobra mea in ultima vreme merge in hop-uri. Motorul merge ok dar la drum ca-i in sarcina sau nu are un batzait/tzopait si nu-mi dau seama de la ce. Pt inceput suspectez jugul care trebuie sa-l strang oricum dar mi-am adus aminte ca si inainte sa am problema la jug mai facea asa cateodata. Si face si pe drum fara denivelari. Care ar putea sa fie cauza? Furca, amortizorul spate, lantul strans prea tare, disc de frana ovalizat? In week-end vreau sa-i fac o mini revizie si mi-ar fi de folos niste indicatii ca sa stiu ce sa mai adaug pe lista de verificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Mobra mea in ultima vreme merge in hop-uri. Al meu mergea in hopuri din cauza unui lant uzat inegal. Dupa ce am schimbat tot kit-ul am zis ca-i alta motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Vezi daca nu merge de Aprilia. Se dezmembreaza mai multe pe forum. Nu am reusit sa ma lamuresc daca se potriveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Am vazut o poza la ceva aprilist si piesa pare identica. Google the images Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Astazi improvizez garnituri din folie de aluminiu(tava pt copt),sa vedem ce iese.Asta pana comand garnituri OE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Se nu se topeasca de la temperaturi si sa se sudeze. Si apoi sa vezi distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.