Patrick_M Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata. pai m-am uitat la capacul filtrului iar suruburile alea arata ca si cum nu s-a mai atins nimeni de ele de ani de zile. oricum e 30 ron, chiar nu e o avere. cat despre cheia de bujii, cred ca gasesc si in piata o tubulara de 16-18 pe care o invart cu o surubelnita (asta ca sa nu astept livrarea din Cluj de la Romimoto - filtru am gasit acum in Bucuresti, pentruca am vazut modelul pe site-ul recomandat de tine). Am incercat mai devreme sa scot fisele de pe bujii, de curiozitate... se pare ca sunt tare intepenite o sa mai incerc maine cu ajutorul cuiva mai puternic. Editat Iunie 8, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Fa o parghir cu o surubelnita si vei reusi. La cheia de bujii va greu la bujia de mai sus fiind mic locul in sus. Eventual verifica pipele pentru functionalitate. Ele se dezsurubeaza si le verifici cu aparatul pentru conductivitate. Si sa le dai cu wd40 inainte de remontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 intrebare scurta : mi-am cumaparat azi filtru de aer (burete negru) pentru al meu BMW si vreau sa il montez acum. dar am auzit ca ar trebui sa mai pun ulei pe el. E normal asa ceva ? asta mi-a zis tipul de la care l-am luat, dar eu nu am auzit de metoda asta. http://www.motovip.ro/produse/Y316%20-%20filtru%20de%20aer%20Champion_892.htm# Poza e in stanga sus,. sub Champion. Merci P.S. : ma ocup tot azi si de bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Da, buretele se impregneaza cu ulei pentru filtre de aer...sau in lipsa, cu un ulei de motor curat. Exista niste sprayuri speciale pentru aceasta operatiune, sau chiar set complet pentru spalat si uns filtre aer (vezi pe Louis sau in magazinele dedicate moto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am un spray de la Castrol parca, special de filtre de burete. De cand am motorul, de 5 ani il tot folosesc si inca mai este. Procedura e simpla. Speli filtrul( la prima folosire nu, doar cand incepe sa fie murdar) cu detergent lichid de vase, il lasi la uscat, dai cu spray, storci filtrul de excesul de ulei si gata. Daca vei merge mult in praf si off in coloana, vei repeta mai des actiunea decat la revzia clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Salut! Are ceva daca bag ulei 15w40 in loc de 20w50, cat scrie in manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Nu. Am folosit 3 ani si a mers perfect. Am trecut la 15-50 pe ca ma dau pe caldura, am imbatranit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 cam cati km pot duce motoarele asta, e mult 65k la un funduro ? (daca a fost servisat la timp ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 duc f multi km daca sunt ingrijite! din ce am studiat la vremea mea, si inca descopar pe alte site-uri mai toate duc 150-200.000km in conditiile in care sunte servisate ca la carte si nu mers pe rosu si off road puternic. dupa 150.000km cam trebuiesc piese schimbate pe la motor, aka trebuie desfacut in service si se ajunge la o reparatie de 100-1500euro sa-l scoti ca nou. La noi in tara mai toate batranetile astea au 60-70k km. nu stiu cat e de adevarat motiv pentru care km sunt ultimul reper la care sa te uiti cand cumperi o motocicleta/masina de fiabile sunt fiabile, piese sh se gasesc, manuale de reparatii idem...doar vointa trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 o segmentare cat costa la un motor de genu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Poate cineva sa-mi spuna dimensiunile celor doua o-ringuri(sunt doua cu cote diferite) din carburator,cel mic se monteaza pe tija plutirorului iar celalalt se pune pe piesa in care intra tija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Vezi pe realoem.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Am si eu 2 intrebari... 1. care este procedura/ordinea strangerii jugului? Am facut eu niste prostii si m-am dat pe o roata si de-atunci ghidonul se misca prea usor stanga-dreapta si lasat liber cateodata intra progresiv in voblaj. E vreo procedura anume? desfac jugul si de la telescoape? scot placa de care se prinde ghidonul? am neveoie de cheie speciala? Rulmentul nu pare sa fie afectat pentru ca nu agata la viraj si nici nu are joc fata-spate sau sa-l aud ca bate la franare. 2. Cum imi dau seama daca trebuie sa schimb uleiul din furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 1. Desfaci suruburile de la juguri. Toate. Si pe rand incepi: sus, le pui egale telescoapele si strangi cu roata suspendata. Coboara pe roti, scuturi roata, faci 2 frane inainte inapoi, o urci pe piciorul central si starngi si jos. Astfel, se vor alinia jugurile. 2. Teoretic schimbi la interval de timp specificat in manual, practic nu stiu ce sa zic. Eu am al 3 le sezon cu acelasi ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 1. eu de fapt am problema cu partea centrala a jugului si eram curios daca trebuie sa umblu si la suruburile de la telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 da! trebuie sa umbli. din ce gandesc eu la tine nu e strans bine jugul. slabesti partea superioara(si la jambe), desfaci piulita mare, dai jos partea superioara. cu mobra supendata pe cric si roata fata in aer cauti sa vezi pe acolo ce se intampla, cum si pe ce directii ai joc. strangi piulita superioara de la rulmentul de sus de la jug, nu f tare ... cu simt . intratat incat sa se miste lejer roata stg-dr dar nu foarte lejer(batranii strang la mana f tare apoi dau juma de tura inapoi). pui totul la loc si vezi que passa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Poate ar fi bine sa slabesti si roata fata si brida aia dintre telescoape, apoi sa faci faza cu comprimarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) Salutare caut o piesa si nu o gasesc, poate aveti voi idei, sau sa incerc pe la dezmembrari, daca aveti recomandari : ciocul de jos de la ambreiaj (nu ii stiu denumirea in romana; in engleza este Clutch actuation arm http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ClutchPhotos/CrackClutchForkArm.jpg Al meu este cam crapat/fisurat si mi-e teama ca intr-o zi o sa se rupa. LE : cel din poza care e putin crapat nu e al meu... al meu e mult mai rau. Editat Iunie 19, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Vezi daca nu merge de Aprilia. Se dezmembreaza mai multe pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Amortizor spate F650 Funduro, sigur a cedat. Parca de reparat nu merge reparat, daca stie cineva sau a trecut prin asa ceva? Am verificat sectiunea din http://faq.f650.com/FAQs/ShocksAftermarketFAQ.htm, cam scumpe Varianta SH nu stiu cat merita sau cat va tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original. Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Sau poti cere solutii de la o firma specializata pe esapamente. Dar stai si calculezi cat costa si cat a tinut si vezi daca renteaza o improvizatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original. nu. una a tinut din militari pana pe podul grant. Cealalta solutie a pocnit a doua zi. Din pacate iti recomand numai originalul in cazul asta. Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu ) N-ai fi scris si aici. Ai lasat si pe altii sa invete tot din propria experienta. Vestea buna e ca daca nu pierzi din bucati si doar se crapa azbestul ala... poti sa o pui si tine. Cel putin de 20.000 la mine tine inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.