Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am si eu 2 intrebari...

 

1. care este procedura/ordinea strangerii jugului? Am facut eu niste prostii si m-am dat pe o roata si de-atunci ghidonul se misca prea usor stanga-dreapta si lasat liber cateodata intra progresiv in voblaj. E vreo procedura anume? desfac jugul si de la telescoape? scot placa de care se prinde ghidonul? am neveoie de cheie speciala?

 

Rulmentul nu pare sa fie afectat pentru ca nu agata la viraj si nici nu are joc fata-spate sau sa-l aud ca bate la franare.

 

2. Cum imi dau seama daca trebuie sa schimb uleiul din furca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Desfaci suruburile de la juguri. Toate. Si pe rand incepi: sus, le pui egale telescoapele si strangi cu roata suspendata. Coboara pe roti, scuturi roata, faci 2 frane inainte inapoi, o urci pe piciorul central si starngi si jos. Astfel, se vor alinia jugurile.

2. Teoretic schimbi la interval de timp specificat in manual, practic nu stiu ce sa zic. Eu am al 3 le sezon cu acelasi ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! trebuie sa umbli. din ce gandesc eu la tine nu e strans bine jugul.

slabesti partea superioara(si la jambe), desfaci piulita mare, dai jos partea superioara.

cu mobra supendata pe cric si roata fata in aer cauti sa vezi pe acolo ce se intampla, cum si pe ce directii ai joc.

strangi piulita superioara de la rulmentul de sus de la jug, nu f tare ... cu simt . intratat incat sa se miste lejer roata stg-dr dar nu foarte lejer(batranii strang la mana f tare apoi dau juma de tura inapoi).

pui totul la loc si vezi que passa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :) caut o piesa si nu o gasesc, poate aveti voi idei, sau sa incerc pe la dezmembrari, daca aveti recomandari : ciocul de jos de la ambreiaj (nu ii stiu denumirea in romana; in engleza este Clutch actuation arm

 

http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ClutchPhotos/CrackClutchForkArm.jpg

 

Al meu este cam crapat/fisurat si mi-e teama ca intr-o zi o sa se rupa.

 

LE : cel din poza care e putin crapat nu e al meu... al meu e mult mai rau.

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original.

Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original.

 

nu. una a tinut din militari pana pe podul grant. Cealalta solutie a pocnit a doua zi. Din pacate iti recomand numai originalul in cazul asta.

 

Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu :))

 

N-ai fi scris si aici. Ai lasat si pe altii sa invete tot din propria experienta. :)

 

Vestea buna e ca daca nu pierzi din bucati si doar se crapa azbestul ala... poti sa o pui si tine. Cel putin de 20.000 la mine tine inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma probabil ca este cineva in stare sa o fabrice din acelasi material insa nu cred ca merita osteneala. Probabil ca te costa mai mult la sfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la orice magazin care comanda piese auto pe internet poti comanda (sa ai certificatul de inmatriculare la tine). Stiu ca adusa la mine, in provincie, o astfel de garnitura a ajuns undeva aproape de 100 lei. Nu incerca s-o faci, nu va rezista si nici nu va etansa precum asta originala. Am incercat toate variantele care mi-au trecut prin minte...nu tine! Si mare grija la manipularea lor, fiindca asa cum zicea cineva mai sus, crapa si se rupe instant! Materialul din care se fac astfel de garnituri contine mult grafit, motiv pentru care sint asa de sfarimicioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le voi comanda pe original in cazul acesta.Cred ca o sa le schimb si pe cele din blocul motor. In alta ordine de idei,ieri am schimbat o-ringurile din carburator pe care l-am readus la setarile din fabrica(adjustat plutitoare,suruburile de mix la 3,5 rotatii,etc).Dupa operatiunea asta motorul nu mai vrea sa porneasca la cald decat cu socul tras,sau daca sta aprox 5 min .La rece porneste si fara soc,trage foarte bine (excluzand faptul ca are garniturile puscate).Ati mai intampinat asemenea probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am refacut carburatoarele (garnituri, cuie, membrane) si la fel imi face si mie. La cald nu vrea sa porneasca. Daca trag de gaz, se ineaca. Singura modalitate s-o pornesc la cald e sa trag socul un sfert. O ia instant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea in ultima vreme merge in hop-uri. Motorul merge ok dar la drum ca-i in sarcina sau nu are un batzait/tzopait si nu-mi dau seama de la ce.

 

Pt inceput suspectez jugul care trebuie sa-l strang oricum dar mi-am adus aminte ca si inainte sa am problema la jug mai facea asa cateodata. Si face si pe drum fara denivelari.

 

Care ar putea sa fie cauza? Furca, amortizorul spate, lantul strans prea tare, disc de frana ovalizat? In week-end vreau sa-i fac o mini revizie si mi-ar fi de folos niste indicatii ca sa stiu ce sa mai adaug pe lista de verificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...