Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

pana la urma probabil ca este cineva in stare sa o fabrice din acelasi material insa nu cred ca merita osteneala. Probabil ca te costa mai mult la sfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cam la orice magazin care comanda piese auto pe internet poti comanda (sa ai certificatul de inmatriculare la tine). Stiu ca adusa la mine, in provincie, o astfel de garnitura a ajuns undeva aproape de 100 lei. Nu incerca s-o faci, nu va rezista si nici nu va etansa precum asta originala. Am incercat toate variantele care mi-au trecut prin minte...nu tine! Si mare grija la manipularea lor, fiindca asa cum zicea cineva mai sus, crapa si se rupe instant! Materialul din care se fac astfel de garnituri contine mult grafit, motiv pentru care sint asa de sfarimicioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le voi comanda pe original in cazul acesta.Cred ca o sa le schimb si pe cele din blocul motor. In alta ordine de idei,ieri am schimbat o-ringurile din carburator pe care l-am readus la setarile din fabrica(adjustat plutitoare,suruburile de mix la 3,5 rotatii,etc).Dupa operatiunea asta motorul nu mai vrea sa porneasca la cald decat cu socul tras,sau daca sta aprox 5 min .La rece porneste si fara soc,trage foarte bine (excluzand faptul ca are garniturile puscate).Ati mai intampinat asemenea probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am refacut carburatoarele (garnituri, cuie, membrane) si la fel imi face si mie. La cald nu vrea sa porneasca. Daca trag de gaz, se ineaca. Singura modalitate s-o pornesc la cald e sa trag socul un sfert. O ia instant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea in ultima vreme merge in hop-uri. Motorul merge ok dar la drum ca-i in sarcina sau nu are un batzait/tzopait si nu-mi dau seama de la ce.

 

Pt inceput suspectez jugul care trebuie sa-l strang oricum dar mi-am adus aminte ca si inainte sa am problema la jug mai facea asa cateodata. Si face si pe drum fara denivelari.

 

Care ar putea sa fie cauza? Furca, amortizorul spate, lantul strans prea tare, disc de frana ovalizat? In week-end vreau sa-i fac o mini revizie si mi-ar fi de folos niste indicatii ca sa stiu ce sa mai adaug pe lista de verificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut din clingherit de 1mm,am taiat o bucata lata de vre-o 2cm si lunga cat sa ajunga de am infasurat teava de vreo 3ori,am folosit asa mobra inca un an dupa care am vandut-o si nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am indesat cum am putut cateva straturi de folie, zona este foarte greu accesibila. Ma bucur ca am scapat de zgomotul de tractor .Iar motorul trage mult mai bine.Oricum improvizatia este provizorie. @Patrick.nu are ce sa se topeasca,este doar folie de aluminiu.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut din clingherit de 1mm,am taiat o bucata lata de vre-o 2cm si lunga cat sa ajunga de am infasurat teava de vreo 3ori,am folosit asa mobra inca un an dupa care am vandut-o si nu am avut probleme.

 

Eu am avut un MZ. Ca si tine, l-am vandut si nu am avut probleme. Nici cu vanzarea, nici cu esapamentul, nici cu altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva unde gasesc plansa de bord (suportul pe care vin prinse ceasurile) pt al meu BMW F650 ST din `99 ? As prefera SH daca nu e crapat/fisurat, sau nou in cel mai rau caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva unde gasesc plansa de bord (suportul pe care vin prinse ceasurile) pt al meu BMW F650 ST din `99 ? As prefera SH daca nu e crapat/fisurat, sau nou in cel mai rau caz.

 

baga o poza.cred ca am eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine imi poate spune ce rol are furtunul ce intra in partea din fata a rezervorului de ulei din partea de sus, iar celalalt cap intra in capacul ce acopera pinioanele si valvele. al meu e cam crapat si am o călătorie de facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare! :hug: Are o importanta mare fiindca acolo unde intra de fapt in cadru, sus, exista un filtru de ulei din sita fina, iar uleiul circula spre motor. De obicei acest furtun este cu insertie metalica sau din matase impletita pentru a nu se gitui, ori sa faca gilme la presiune. Cauta in magazinele auto furtun la metru cu dimensiunile acestuia si ai grija sa fie ceva mai greu de indoit, cu ceva insertie daca se poate, sau mai gros in carne. Atentie mare si la prinderea colierelor, sa nu sara la presiune. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare! :hug: Are o importanta mare fiindca acolo unde intra de fapt in cadru, sus, exista un filtru de ulei din sita fina, iar uleiul circula spre motor. De obicei acest furtun este cu insertie metalica sau din matase impletita pentru a nu se gitui, ori sa faca gilme la presiune. Cauta in magazinele auto furtun la metru cu dimensiunile acestuia si ai grija sa fie ceva mai greu de indoit, cu ceva insertie daca se poate, sau mai gros in carne. Atentie mare si la prinderea colierelor, sa nu sara la presiune. :peace:

adica furtunul ala transporta uleiul spre motor? imi vine greu sa cred. in rezervorul de sus intra 2 furtune iar despre cei care vorbesc este cel din fata. si intra la pastile. plus ca uleiul nu prea ajunge la furtunul ala, decat daca e prea mult ulei in rezervorul de ulei. esti sigur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eheee, neica...limba asta romana cit de grea este! Unde ai tu rezervor de ulei la F, ca io n-am vazut asa ceva?! Ce indrugi tu aci, este furtunul ce iese din capacul superior (al supapelor sau valve, cum vrei sa le zici), care are doar vapori de ulei pe el si uneori stropi fini, dar nu-i de neglijat nici asta! Trebuie sa reziste la temperatura si presiune, ca sa nu te spoiesti (tu si motorul) de picaturi fine de ulei. In rest, asta nu-i grav daca iti crapa! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eheee, neica...limba asta romana cit de grea este! Unde ai tu rezervor de ulei la F, ca io n-am vazut asa ceva?! Ce indrugi tu aci, este furtunul ce iese din capacul superior (al supapelor sau valve, cum vrei sa le zici), care are doar vapori de ulei pe el si uneori stropi fini, dar nu-i de neglijat nici asta! Trebuie sa reziste la temperatura si presiune, ca sa nu te spoiesti (tu si motorul) de picaturi fine de ulei. In rest, asta nu-i grav daca iti crapa! :nono:

sa inteleg ca asta de sus nu este rezervor? nu stiam cum sa ii zic. oricum daca il gasesc in timp util, il schimb. ms pt asistenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...