melciu Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 pana la urma probabil ca este cineva in stare sa o fabrice din acelasi material insa nu cred ca merita osteneala. Probabil ca te costa mai mult la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 intretinere preload? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 si eu mi-am schimbat ambele garnituri de la toba.Le-am luat noi de la BMW Baneasa.Cred ca am dat cam 120 pe amandoua (nu mai stiu exact) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Cam la orice magazin care comanda piese auto pe internet poti comanda (sa ai certificatul de inmatriculare la tine). Stiu ca adusa la mine, in provincie, o astfel de garnitura a ajuns undeva aproape de 100 lei. Nu incerca s-o faci, nu va rezista si nici nu va etansa precum asta originala. Am incercat toate variantele care mi-au trecut prin minte...nu tine! Si mare grija la manipularea lor, fiindca asa cum zicea cineva mai sus, crapa si se rupe instant! Materialul din care se fac astfel de garnituri contine mult grafit, motiv pentru care sint asa de sfarimicioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Le voi comanda pe original in cazul acesta.Cred ca o sa le schimb si pe cele din blocul motor. In alta ordine de idei,ieri am schimbat o-ringurile din carburator pe care l-am readus la setarile din fabrica(adjustat plutitoare,suruburile de mix la 3,5 rotatii,etc).Dupa operatiunea asta motorul nu mai vrea sa porneasca la cald decat cu socul tras,sau daca sta aprox 5 min .La rece porneste si fara soc,trage foarte bine (excluzand faptul ca are garniturile puscate).Ati mai intampinat asemenea probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Da. Am refacut carburatoarele (garnituri, cuie, membrane) si la fel imi face si mie. La cald nu vrea sa porneasca. Daca trag de gaz, se ineaca. Singura modalitate s-o pornesc la cald e sa trag socul un sfert. O ia instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Mobra mea in ultima vreme merge in hop-uri. Motorul merge ok dar la drum ca-i in sarcina sau nu are un batzait/tzopait si nu-mi dau seama de la ce. Pt inceput suspectez jugul care trebuie sa-l strang oricum dar mi-am adus aminte ca si inainte sa am problema la jug mai facea asa cateodata. Si face si pe drum fara denivelari. Care ar putea sa fie cauza? Furca, amortizorul spate, lantul strans prea tare, disc de frana ovalizat? In week-end vreau sa-i fac o mini revizie si mi-ar fi de folos niste indicatii ca sa stiu ce sa mai adaug pe lista de verificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Mobra mea in ultima vreme merge in hop-uri. Al meu mergea in hopuri din cauza unui lant uzat inegal. Dupa ce am schimbat tot kit-ul am zis ca-i alta motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Vezi daca nu merge de Aprilia. Se dezmembreaza mai multe pe forum. Nu am reusit sa ma lamuresc daca se potriveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Am vazut o poza la ceva aprilist si piesa pare identica. Google the images Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Astazi improvizez garnituri din folie de aluminiu(tava pt copt),sa vedem ce iese.Asta pana comand garnituri OE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Se nu se topeasca de la temperaturi si sa se sudeze. Si apoi sa vezi distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 eu am facut din clingherit de 1mm,am taiat o bucata lata de vre-o 2cm si lunga cat sa ajunga de am infasurat teava de vreo 3ori,am folosit asa mobra inca un an dupa care am vandut-o si nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Am indesat cum am putut cateva straturi de folie, zona este foarte greu accesibila. Ma bucur ca am scapat de zgomotul de tractor .Iar motorul trage mult mai bine.Oricum improvizatia este provizorie. @Patrick.nu are ce sa se topeasca,este doar folie de aluminiu. Editat Iunie 27, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 eu am facut din clingherit de 1mm,am taiat o bucata lata de vre-o 2cm si lunga cat sa ajunga de am infasurat teava de vreo 3ori,am folosit asa mobra inca un an dupa care am vandut-o si nu am avut probleme. Eu am avut un MZ. Ca si tine, l-am vandut si nu am avut probleme. Nici cu vanzarea, nici cu esapamentul, nici cu altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViRuSaKe Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salut, stie cineva unde gasesc plansa de bord (suportul pe care vin prinse ceasurile) pt al meu BMW F650 ST din `99 ? As prefera SH daca nu e crapat/fisurat, sau nou in cel mai rau caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salut, stie cineva unde gasesc plansa de bord (suportul pe care vin prinse ceasurile) pt al meu BMW F650 ST din `99 ? As prefera SH daca nu e crapat/fisurat, sau nou in cel mai rau caz. baga o poza.cred ca am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 cine imi poate spune ce rol are furtunul ce intra in partea din fata a rezervorului de ulei din partea de sus, iar celalalt cap intra in capacul ce acopera pinioanele si valvele. al meu e cam crapat si am o călătorie de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Mare! Are o importanta mare fiindca acolo unde intra de fapt in cadru, sus, exista un filtru de ulei din sita fina, iar uleiul circula spre motor. De obicei acest furtun este cu insertie metalica sau din matase impletita pentru a nu se gitui, ori sa faca gilme la presiune. Cauta in magazinele auto furtun la metru cu dimensiunile acestuia si ai grija sa fie ceva mai greu de indoit, cu ceva insertie daca se poate, sau mai gros in carne. Atentie mare si la prinderea colierelor, sa nu sara la presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Mare! Are o importanta mare fiindca acolo unde intra de fapt in cadru, sus, exista un filtru de ulei din sita fina, iar uleiul circula spre motor. De obicei acest furtun este cu insertie metalica sau din matase impletita pentru a nu se gitui, ori sa faca gilme la presiune. Cauta in magazinele auto furtun la metru cu dimensiunile acestuia si ai grija sa fie ceva mai greu de indoit, cu ceva insertie daca se poate, sau mai gros in carne. Atentie mare si la prinderea colierelor, sa nu sara la presiune. adica furtunul ala transporta uleiul spre motor? imi vine greu sa cred. in rezervorul de sus intra 2 furtune iar despre cei care vorbesc este cel din fata. si intra la pastile. plus ca uleiul nu prea ajunge la furtunul ala, decat daca e prea mult ulei in rezervorul de ulei. esti sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Eheee, neica...limba asta romana cit de grea este! Unde ai tu rezervor de ulei la F, ca io n-am vazut asa ceva?! Ce indrugi tu aci, este furtunul ce iese din capacul superior (al supapelor sau valve, cum vrei sa le zici), care are doar vapori de ulei pe el si uneori stropi fini, dar nu-i de neglijat nici asta! Trebuie sa reziste la temperatura si presiune, ca sa nu te spoiesti (tu si motorul) de picaturi fine de ulei. In rest, asta nu-i grav daca iti crapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Eheee, neica...limba asta romana cit de grea este! Unde ai tu rezervor de ulei la F, ca io n-am vazut asa ceva?! Ce indrugi tu aci, este furtunul ce iese din capacul superior (al supapelor sau valve, cum vrei sa le zici), care are doar vapori de ulei pe el si uneori stropi fini, dar nu-i de neglijat nici asta! Trebuie sa reziste la temperatura si presiune, ca sa nu te spoiesti (tu si motorul) de picaturi fine de ulei. In rest, asta nu-i grav daca iti crapa! sa inteleg ca asta de sus nu este rezervor? nu stiam cum sa ii zic. oricum daca il gasesc in timp util, il schimb. ms pt asistenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Are careva semnalizari cu sticla clara, transparenta? Vreau sa o intineresc putin. Nu ma omor cu cele pe led... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 a folosit cineva alte mărimi de cauciuc? am o oferta de 110/80/19 & 150/70/17.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 Salut, Ma poate ajuta si pe mine cineva cu adaptarea unei tobe sport pe un BMW F650 din 96 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.