Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

eu am facut din clingherit de 1mm,am taiat o bucata lata de vre-o 2cm si lunga cat sa ajunga de am infasurat teava de vreo 3ori,am folosit asa mobra inca un an dupa care am vandut-o si nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am indesat cum am putut cateva straturi de folie, zona este foarte greu accesibila. Ma bucur ca am scapat de zgomotul de tractor .Iar motorul trage mult mai bine.Oricum improvizatia este provizorie. @Patrick.nu are ce sa se topeasca,este doar folie de aluminiu.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut din clingherit de 1mm,am taiat o bucata lata de vre-o 2cm si lunga cat sa ajunga de am infasurat teava de vreo 3ori,am folosit asa mobra inca un an dupa care am vandut-o si nu am avut probleme.

 

Eu am avut un MZ. Ca si tine, l-am vandut si nu am avut probleme. Nici cu vanzarea, nici cu esapamentul, nici cu altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva unde gasesc plansa de bord (suportul pe care vin prinse ceasurile) pt al meu BMW F650 ST din `99 ? As prefera SH daca nu e crapat/fisurat, sau nou in cel mai rau caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine imi poate spune ce rol are furtunul ce intra in partea din fata a rezervorului de ulei din partea de sus, iar celalalt cap intra in capacul ce acopera pinioanele si valvele. al meu e cam crapat si am o călătorie de facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare! :hug: Are o importanta mare fiindca acolo unde intra de fapt in cadru, sus, exista un filtru de ulei din sita fina, iar uleiul circula spre motor. De obicei acest furtun este cu insertie metalica sau din matase impletita pentru a nu se gitui, ori sa faca gilme la presiune. Cauta in magazinele auto furtun la metru cu dimensiunile acestuia si ai grija sa fie ceva mai greu de indoit, cu ceva insertie daca se poate, sau mai gros in carne. Atentie mare si la prinderea colierelor, sa nu sara la presiune. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare! :hug: Are o importanta mare fiindca acolo unde intra de fapt in cadru, sus, exista un filtru de ulei din sita fina, iar uleiul circula spre motor. De obicei acest furtun este cu insertie metalica sau din matase impletita pentru a nu se gitui, ori sa faca gilme la presiune. Cauta in magazinele auto furtun la metru cu dimensiunile acestuia si ai grija sa fie ceva mai greu de indoit, cu ceva insertie daca se poate, sau mai gros in carne. Atentie mare si la prinderea colierelor, sa nu sara la presiune. :peace:

adica furtunul ala transporta uleiul spre motor? imi vine greu sa cred. in rezervorul de sus intra 2 furtune iar despre cei care vorbesc este cel din fata. si intra la pastile. plus ca uleiul nu prea ajunge la furtunul ala, decat daca e prea mult ulei in rezervorul de ulei. esti sigur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eheee, neica...limba asta romana cit de grea este! Unde ai tu rezervor de ulei la F, ca io n-am vazut asa ceva?! Ce indrugi tu aci, este furtunul ce iese din capacul superior (al supapelor sau valve, cum vrei sa le zici), care are doar vapori de ulei pe el si uneori stropi fini, dar nu-i de neglijat nici asta! Trebuie sa reziste la temperatura si presiune, ca sa nu te spoiesti (tu si motorul) de picaturi fine de ulei. In rest, asta nu-i grav daca iti crapa! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eheee, neica...limba asta romana cit de grea este! Unde ai tu rezervor de ulei la F, ca io n-am vazut asa ceva?! Ce indrugi tu aci, este furtunul ce iese din capacul superior (al supapelor sau valve, cum vrei sa le zici), care are doar vapori de ulei pe el si uneori stropi fini, dar nu-i de neglijat nici asta! Trebuie sa reziste la temperatura si presiune, ca sa nu te spoiesti (tu si motorul) de picaturi fine de ulei. In rest, asta nu-i grav daca iti crapa! :nono:

sa inteleg ca asta de sus nu este rezervor? nu stiam cum sa ii zic. oricum daca il gasesc in timp util, il schimb. ms pt asistenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai indicat ar fi sa mergi la un atelier specializat.Probabil ca trebuie montata la o anumita distanta fata de traseul original.Sa nu ai vibrati mai mari fiind monocilindru.Si eu sunt de parere ca la modelul acesta finala originala trebuie schimbata.Sa ne ti la curent cu modificarea.Ce finala vrei sa-i montezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa-i pun un mivv. Fostul proprietar a avut mivv pe ea si mi-a zis ca se auzea super misto.

Partea proasta este ca trebuie adaptata, iar cotul ala e destul de lung si nasol.

 

Ma gandeam sa-i mai iau o toba stock ( am vazut ca e pe la vreo 100 ron) si sa-i scot sitele, sa vedem cum se aude, asta in cazul in care chiar nu gasesc sau nu reusesc sa adaptez una pt ea.

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aia stock transata nu stiu daca este o ideie buna, interesul tau este sa nu pierzi nici cuplu si nici cp,ci daca se poate sa castigi.Totusi pe un site de prin state parca am citit ca multi au scos ''cat-ul'' o fi vre-un catalizator din finala .Dupa aceasta modificare motorul suna mai misto si lucreaza mai bine la temp inalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am luat o a doua toba originala si ma apuc de treaba. Voi incerca sa-i scot sitele si sa o sudez la loc. O sa va tin la curent cu ce se intampla :).

 

Sper sa nu am un consum de 10% si sunet de cazan spart.

 

Am taiat toba in seara asta si am scos catalizatorul. Operatiunea este destul de grea si migaloasa (cam o ora).

Editat de infocod01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare interesant ar fi daca ai avea posibilitatea sa montezi acum finala si sa vezi ce s-a modificat.O alta chestie ar fi sa nu scoti inca sitele doar sa faci gaurile mai mari la ele.Oricum ma gandesc ca este prea mult de sudat si taiat pt asemenea teste .Din pacate eu nu am inca posibilitatea sa fac aceste modificari,poate la iarna .Tare satul sunt de sunetul original(ca de aspirator).Bafta in continuare,cel putin eu astept cu interes rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi incerca sa o lipesc cu ceva provizoriu si sa vad sunetul, dar nu stiu cat de concludent va fi rezultatul.

Oricum i-am dat o cheie fara toba....si sincer m-a ingrozit :)....in 3 sec a iesit o baba pe geam si a inceput sa tipe la mine. Se aude superrrr tare si gros. Sper totusi sa nu se auda in halul asta cu toba golita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a folosit cineva alte mărimi de cauciuc? am o oferta de 110/80/19 & 150/70/17..

Am folosit si folosesc in continuare 110 pe fata si 150 pe spate din simplul motiv ca am si un 1200 GS. Cand iau cauciucuri noi le pun un an-doi pe GS si apoi le mai trec un an si pe Funduro. Nu mi se pare nici o mare diferenta, iar consumul e acelasi. Doar la presiune sa fii atent 2 pe fata - 2,1-2,2 pe spate, adica ceva mai ridicata decat da in carte. In rest, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un mic upgrade si o modificare la design si functionalitate. Stopul e cu Smd si a fost 17 lire de pe ebay, iar aripa a fost incalzita cu feon industrial si indoita sa nu mai stropeasca topcaseul. Aripa de jos, peste roata am desfiintat-o. Era degeaba.

 

Poza

post-39072-0-05061700-1373264567_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa o operatie in care am schimbat partea de cauciuc dintre motor si carburator, imi pare ca se incalzeste mai tare plasticul care acopera toba finala si parca e mai fierbinte si la nivelul piciorului drept. acum, la voi se incalzeste ( sa fie destul de fierbinte) plasticul care acopera toba finala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...