Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu m-am putut abtine si am scos balauru la o plimbare. Da prin padure, nu oricum. In total trei trante (prima dupa vreo 5 metri de mers prin padure, a doua in prima balta intalnita si a treia cand deja ma credeam rambo si mergeam cu A DOUA pe la vreo 30 la ora). Un cot julit si atata. Plus mult noroi pe pantaloni si maini.

 

Vreo doua poze facute cu telefonu, atasate mai jos. A se observa protectiile elegante purtate, culoarea pielii. Pantaloni enduro speciali, din panza deasa. Casca, flipup marimea S (eu port M) imprumutata, ca mi-a fost lene sa merg pana acasa sa o iau pe a mea.

 

Una peste alta, plecasem la o plimbare usoara, sa vad asa cam cum este. Nu m-am gandit ca e noroi, sunt balti si sleauri; nici nu aveam cum sa-mi dau seama decat daca ma gandeam ca a plouat in fiecare zi de vreo trei saptamani incoace. Drept pentru care nici nu am apucat sa plec bine de pe loc ca am alunecat pe un sleau, am virat sa ies si am reusit dar ma indreptam spre un copac, am luat mai tare de volan si am accelerat si eram gata intins pe jos. Stand in cot.

 

btw: daca l-am dat pe jos, o fi curs bateria? ca in rest pare ok, n-au fost trante dure, nu s-a indoit nimic desi pare ca porneste cam greu acuma

 

felicitari kamikaze, ai inceput bine :blink:

 

bateria n-are nici pe dreacu, nici eu nu ma pricepeam s-o tin cu partea de plastic in sus

bafta la intrebuintare.

apropos, stii unde are sediu bmw romania ?

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari kamikaze, ai inceput bine :blink:

 

bateria n-are nici pe dreacu, nici eu nu ma pricepeam s-o tin cu partea de plastic in sus

bafta la intrebuintare.

apropos, stii unde are sediu bmw romania ?

:laugh:

 

de ce intrebi, presimti ca o sa dau o tura in curand pe acolo? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, de fapt vrea sa-si aduca aminte ce inseamna o motocicleta cu suflet. Iar aia de la BMW sunt foarte sensibili si lui i-au picat cu tronc :blink:

 

Sfat: nu te mai baga la namoale fara experienta si cu gumele alea. Nu e tocmai fun sa spargi o carena :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, de fapt vrea sa-si aduca aminte ce inseamna o motocicleta cu suflet. Iar aia de la BMW sunt foarte sensibili si lui i-au picat cu tronc :D

 

Sfat: nu te mai baga la namoale fara experienta si cu gumele alea. Nu e tocmai fun sa spargi o carena :P

 

daca reuseste sa sparga vreo carena cu hepcourile ale, io platesc io :blink:

graulv, doar faceam misto, nu te lasa nimic, cel putin 50km de acum incolo :laugh:

...............................................

Am o problemă destul de serioasă. ÂŞtie cineva dacă e normal să am joc în bielă? Dacă nu, cât de grav e Âşi cum se rezolvă?

 

joc in biela ? cum ai ajuns la concluzia asta ?

asa in ideea in care amandoi ne referim la aceeasi piesa ( biela/manivela/piston)

eu cind am facut motorul, am verificat pistonul si biela si erau foarte ok , adica nu erau uzuri serioase, iar jocurile erau in limite.

la tine se aude vreun suntet deosebit ?

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, acum am vazut si schita,

ca si o parere de nespecialist, totul de pinde de cat de mare e jocul, fata de normal !

tolerante tre' sa aiba.

rezolvare e extrem de usoara si costisitoare

daca nu ma insel, ansamblu biela manivela la Ab e in jur de 1000Euro

demontatul motorului, plus garnituri, manopera samd te mai duce vreo 700E

si uite asa ajungi de mai bine cumperi alta

 

 

bafta !

 

ps: tot sunt nelamurit, cum ai ajuns la concluzia ca are joc ? demontant motorul ? sau are vreun suntet specific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat: nu te mai baga la namoale fara experienta si cu gumele alea. Nu e tocmai fun sa spargi o carena :lol:

 

ai dreptate, gumele nu-s de noroi; carena nu cred ca am cum sa o sparg, da-i clar ca balaurului nu-i place sa ajunga pe jos. Nici mie :)

Da prin namoale se invata multe, chiar recomand, da nu ca mine ci cu protectii hard si minim cate doi oameni, ca singur nu poti sa-ti ridici bicla de jos mai mult de doua ori

 

 

Am o problemă destul de serioasă. ÂŞtie cineva dacă e normal să am joc în bielă? Dacă nu, cât de grav e Âşi cum se rezolvă?

 

Poti sa verifici simplu :) , citez:

 

"...se pune pe prisme si se verifica 4 jocuri (cu ceasul comparator):

- bataia axiala a volantelor (discurile ambielajului)

- bataia radiala a volantelor

- jocul lateral al bielei (masurat la capatul cu boltul pistonului) - fara

comparator.

- jocul culisant al bielei pe boltul din ambielaj (cu lera)

Toate astea trebuie sa se incadreze in tolerantele date de constructor.

Restul de metode (batutul in capul bielei cu podul palmei etc) fac doar diferenta dintre ujn ambielaj uzat si unul aproape mort."

 

Restul gasesti aici: /index.php?showtopic=23174

 

Partea buna este ca ambielajul se poate rectifica de cateva ori, deci daca nu e mort complet se face.

 

daca reuseste sa sparga vreo carena cu hepcourile ale, io platesc io

graulv, doar faceam misto, nu te lasa nimic, cel putin 50km de acum incolo

 

 

50 de km? Perfect, deci pot sa merg o ora linistit :)

Nu puteai sa mai pui un zero, macar de incurajare? :)

 

PS: foooooarte tare! "you have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message" <----- o stiati pe asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai concluzia am tras-o destul destul de simplu: pus mana pe biela, tras de ea sus-jos, observat joc serios, comparat cu un alt motor desfacut, intrat in panica.

 

Motorul este desfacut pentru cu totul alta problema, dar am observat chestia asta si ma gandesc sa schimb ce-i pe acolo. Numai sa gasesc piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai concluzia am tras-o destul destul de simplu: pus mana pe biela, tras de ea sus-jos, observat joc serios, comparat cu un alt motor desfacut, intrat in panica.

 

Motorul este desfacut pentru cu totul alta problema, dar am observat chestia asta si ma gandesc sa schimb ce-i pe acolo. Numai sa gasesc piese.

 

mda, asta poate fi un semn, dar totusi fa-i o masuratoare exacta sa vezi cum sta. iar daca n-a mai fost reconditionat, ambielajul se poate face (stiu mester, dar pentru motor de trabant).

 

totusi daca a capatat joc de la altceva decat mersul normal (cum ar fi corpuri straine in motor) atunci jocul poate fi prea mare pentru reconditionat si trebuie altu nou. dar numai un mecanic iti poate spune.

 

 

S-a rezolvat. Am gasit piesa.

 

 

cool...

cat a costat? acuma ai un ambielaj de rezerva? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai concluzia am tras-o destul destul de simplu: pus mana pe biela, tras de ea sus-jos, observat joc serios, comparat cu un alt motor desfacut, intrat in panica.

 

Motorul este desfacut pentru cu totul alta problema, dar am observat chestia asta si ma gandesc sa schimb ce-i pe acolo. Numai sa gasesc piese.

 

acum am inteles !

apropos, inainte de a desface motorul, se auzea bataia de biela ? sau ma rog un sunet ciudat dar in acelasi timp " TARE" ?

intreb, pt ca daca motorul suna la fel ca si unul normal, inseamna ca jocul e inca in limite !

 

 

.................................

graulv, ai ambreiaj nou, nu te intereseaza pretul ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am inteles !

apropos, inainte de a desface motorul, se auzea bataia de biela ? sau ma rog un sunet ciudat dar in acelasi timp " TARE" ?

intreb, pt ca daca motorul suna la fel ca si unul normal, inseamna ca jocul e inca in limite !

 

 

.................................

graulv, ai ambreiaj nou, nu te intereseaza pretul ! :lol:

 

 

intreba si el pentru altii care prefera sa face mult frana de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, vin sa ridic doua probleme grave, la care nu gasesc raspuns:

 

1. o persoana mai slabuta din fire (o fata) care nu ajunge cu picioarele la sol pe un f650, poate circula cu vreo 5-10 kile de nisip in topcase? Persoana respectiva are aceeasi inaltime ca si mine, doar ca e o diferenta de 10 kile intre noi. Eu ajung cu picioarele jos fara probleme, ea nu.

 

2. cricul central de aprilia pegaso 650 se potriveste la bmw f650?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adicatelea ie rau sa-i dai frina de motor ? :lol:

 

nu zic ca e rau, mie chiar mi se pare bine numai ca in loc sa tocesti placutzele de frana uzezi discul de ambreiaj

 

avantajul este ca nu risti sa blochezi rotile dezavantajul ca nu poate fi facut la fel de rapid

 

zic si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, vin sa ridic doua probleme grave, la care nu gasesc raspuns:

 

1. o persoana mai slabuta din fire (o fata) care nu ajunge cu picioarele la sol pe un f650, poate circula cu vreo 5-10 kile de nisip in topcase? Persoana respectiva are aceeasi inaltime ca si mine, doar ca e o diferenta de 10 kile intre noi. Eu ajung cu picioarele jos fara probleme, ea nu.

 

2. cricul central de aprilia pegaso 650 se potriveste la bmw f650?

Nush de cric, insa..

 

Grija mare la greutatea adaugata in topcase, modifica centrul de greutate destul de mult.. in mers n-o sa se simta prea tare, decat la curbe mai "aplecate", insa pe loc poa' sa dea cu beemeru' de pamant..

 

Vorbeste cu Darian (id pe forum), pentru o eventuala remodelare de sa.. daca o lasa cu 2 cm si o ingusteaza umpiculescu, s-ar putea sa fie suficient.. :lol:

 

nu zic ca e rau, mie chiar mi se pare bine numai ca in loc sa tocesti placutzele de frana uzezi discul de ambreiaj

 

avantajul este ca nu risti sa blochezi rotile dezavantajul ca nu poate fi facut la fel de rapid

 

zic si eu...

Nici bine nu e, dar de multe ori e recomandata frana de motor prin anumite zone (in general la coborare, la serpentine).. Grija mare, ca animalu' asta are frana de motor zdravana!! :)

 

De blocat, poti bloca rotile si din frana de motor, daca e prea brutala (turatii prea mari), si mai ales daca nu ai cauciucuri prea grozave!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush de cric, insa..

 

Grija mare la greutatea adaugata in topcase, modifica centrul de greutate destul de mult.. in mers n-o sa se simta prea tare, decat la curbe mai "aplecate", insa pe loc poa' sa dea cu beemeru' de pamant..

 

Vorbeste cu Darian (id pe forum), pentru o eventuala remodelare de sa.. daca o lasa cu 2 cm si o ingusteaza umpiculescu, s-ar putea sa fie suficient.. :)

 

De blocat, poti bloca rotile si din frana de motor, daca e prea brutala (turatii prea mari), si mai ales daca nu ai cauciucuri prea grozave!!

 

Danke! O sa vorbesc cu Darian, o modificare a inaltimii ar fi o idee excelenta

 

da cricu de cs 2003 o fi bun? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat am avut mobra, foloseam exclusiv frina de motor !

si acu' cu suhi incerc, dar e mult prea putin violenta, de unde rezulta ca e usor degeaba

asta cu stricatu ambreiajului, e folclor !

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca violenta asta vine de la carburatie.

si eu folosesc excesiv frana de motor, dar nu vad legatura cu ambreiajul, care e folosit o fractiune de secunda la downshift :|

Am mai auzit asta (anume, ca cele pe injectie nu's la fel de brutale).. nush cat de adevarata o fi, da' monocilindrosu' meu pe carburatie rupe asfaltu'.. :)

 

Cat despre ambreiaj.. probabil Cehashel il tine din ambreiaj, sa nu incetineasca prea tare.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat am avut mobra, foloseam exclusiv frina de motor !

si acu' cu suhi incerc, dar e mult prea putin violenta, de unde rezulta ca e usor degeaba

asta cu stricatu ambreiajului, e folclor !

 

 

bafta !

 

pai e normal sa nu fie la fel. Orice e intens si pasional la un BMW va fi incet si plictisitor la o Honda. :lol:

 

Hehehe. In primul rand are legatura cu marimea cilindrului.

La BMW ai un singur cilindru care se opune care are ceva mai mult de-o sticla de cola de jumate. Acelasi avantaj care-ti da cuplul sa pleci in sus din rampa direct in deal cu BMW-ul e cel care iti da si frana de motor.

La 'onda (scuze, uindousu' meu are self correct, cand scriu Honda corecteaza singur sa nu scrie chestii porcoase :)) se vor opune mai multi cilindri, umpic mai mic fiecare decat o sticla mica de cola. In cazul asta socul (relativ echivalent) va fi impartit in mai multe parti mai mici si nu va mai fi la fel de violent.

 

Ambreiajul nu vad sa aiba de suferit in urma franei de motor, motorul poate suferi doar in cazul unor franari foarte bruste cand poate foarte usor sa explodeze.

Daca vii cu 120 la vale intr-a 5-a, tragi ambreiajul si dai pana la 1-a sau a 2-a si dai drumul la ambreiaj vei avea parte si de blocat roata in frana de motor, si de o franare violenta cum 3 in 1 n-o sa mai vada ca si-a vandut motorul si si-a luat bibelou :), dar mai ales de un puzzle pe care daca-l pui inapoi cu superglue o sa-ti iasa ca un motor de F650.

 

 

toarsu' Nick. Permiteti sa raportez. In timpul patrularii am observat una bucata pereche de cutii laterale tip moto pentru moto capitalista tip BMW care mi-au placut foarte mult.

 

Sa zicem ca ati face o cooperativa de produs asemenea cutii, ati fi interesat? Si daca da, cam la ce pret ar putea poporul muncitor cumpara un asemenea set?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...