Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Voi ce solutii ati adoptat la F650 clasic in privinta lampilor de semnalizare fata? La fiecare cazatura mi se rup si bratele semnalelor pe partea cazaturii... Le-am lipit cu superglue dar m-am saturat!! Aveti ceva solutii?

 

Salut !

Eu am luat din targ de la Vitan, acum 2 saptamani, de la un tip care vindea semnale (noi) pentru scutere. Ideea este ca nu stiu de la ce model sunt dar sunt aproape identice si am dat 20Ron pe 4 bucati (cu fire-mufe si becuri) si merg PERFECT, ba chiar se vad mai bine decat cele originale :ok: .

 

Cred ca e in fiecare sambata si duminica acolo si spunea ca are totdeauna cate o sacosa de semnale cu el. Le intinde pe capota unei masini in zona dinspre spatele targului, acolo unde se vand piese si accesorii moto.

 

Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Eu am cumparat din bilciul de masini second-hand doua prize de bricheta auto si am tras fire de la baterie amplasind una din prize sub sa,iar cealalalta cu fire trase din bord am montat-o undeva sub carena in fata,de unde pot alimenta o lampa,un incarcator,detectorul radar,etc.Toata afacerea m-a costat vreo 10 lei. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nu prezint problemele pe care le am cu offizieru', ca poate maine ii dau de cap (daca nu, o sa descriu in detaliu aici ce si cum).. in schimb caut un manual de service (Clymer sau Haynes) in engleza, ca pana acum n-am gasit decat spaniola si germana, si spaniola de "haliud" nu ajuta deloc (prea multi termeni tehnici)..

 

Ma intereseaza varianta in format digital, desi daca are cineva unul imprimat (si, bineinteles, nu mai are nevoie de el), nu pot sa refuz.. :lol: Motorul e un F650 din 96' (cred ca ST, ca are semnalele fata incadrate in carena, cu toate ca in CI e trecut ca F650 si-atat - oricum difera neglijabil de putin intre ele, zic eu)..

Mai e o varianta: sa fac comanda pentru el de nu stiu unde.. insa asta inseamna card (am, dar nu stiu daca functioneste la plati internationale!!), eventual cont PayPal sau mai stiu eu ce, plus cel putin doua saptamani (presupun) pana ajunge.. plus cine stie ce alte daraveli.. :lol:

 

Uhmm... help?? :)

John

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare si vreau sa ma ajutati ca sunt un pic indecis.

Vreau sa trec la un enduro-touring si nu stiu ce sa aleg intre un BMW F650 an 98 sau o Aprilia Pegaso din 2000.

Am citit ambele topicuri si vad ca la Aprilia apar ceva probleme de fiabilitate.

Vreau niste sfaturi va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare si vreau sa ma ajutati ca sunt un pic indecis.

Vreau sa trec la un enduro-touring si nu stiu ce sa aleg intre un BMW F650 an 98 sau o Aprilia Pegaso din 2000.

Am citit ambele topicuri si vad ca la Aprilia apar ceva probleme de fiabilitate.

Vreau niste sfaturi va rog

aprilia e nitel mai fortata decat bmw (are 50 cai pe carburatie - deh 5 supape pe cilindru) Iarasi piesele noi de aprilia sunt mai scumpe ca la bmw si le gasesti mai greu.

Fiabilitatea - mai mult pe la mici amanunte electrice, de restul nu prea ai griji daca o intretii.

Aprilia are furca upside down daca nu ma insel. Asta ar fi un avantaj fata de f650 clasic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Bestiei mele i-a murit bateria...si nici ajutata cu redresorul nu mai vrea sa o ia din cauza gerului! Oare BMW-ul este mai slab ca si CZ-ul la capitolul asta (CZ-ul pornea si la minus 30 grade daca-l ajutam putin cu redresorul!)?Si nu sint singurul care se confrunta cu imposibilitatea pornirii la temperaturi foarte scazute...am prieteni care m-au sunat si se intreaba de ce "japoneza" sau "bavareza" nu porneste,ca acum 20 ani IJ-ul sau MZ-ul pornea si cind crapau pietrele de ger! :lol: :bigstar:

 

 

SA VINA VARAAAAAAA! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bestiei mele i-a murit bateria...si nici ajutata cu redresorul nu mai vrea sa o ia din cauza gerului! Oare BMW-ul este mai slab ca si CZ-ul la capitolul asta (CZ-ul pornea si la minus 30 grade daca-l ajutam putin cu redresorul!)?Si nu sint singurul care se confrunta cu imposibilitatea pornirii la temperaturi foarte scazute...am prieteni care m-au sunat si se intreaba de ce "japoneza" sau "bavareza" nu porneste,ca acum 20 ani IJ-ul sau MZ-ul pornea si cind crapau pietrele de ger! :lol: :bigstar:

SA VINA VARAAAAAAA! :P

 

Nici lc4-ul meu nu vrea. Am patit asta si cu gs-ul 650 si imi aduc aminte ca si cu klr-ul 650.

Cred ca e din cauza uleiului de vara, mult prea gros pentru temperaturi scazute. Baga ceva foarte subtire si vezi atunci. Imi aduc aminte ca mai vedeam iarna camionagii tinand o torta aprinsa undeva sub motor. Cred ca era chiar sub baia de ulei. Cred ca faceau asta pentru incalzirea si subtierea uleiului.

Nu cred ca sunt motoarele de vina. Cred ca e doar uleiul inadecvat temperaturilor scazute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre sarbatori am fost bmw-ul meu la o cabana pe valea Muresului si peste noapte au fost -16 grade, motoru a stat afara da o pornit din prima. E a doua iarna cu f 650 gs si n-am avut pana acum probleme.

:bigstar: :P :lol:

eu o tin mereu legata de redresor, porneste fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre sarbatori am fost bmw-ul meu la o cabana pe valea Muresului si peste noapte au fost -16 grade, motoru a stat afara da o pornit din prima. E a doua iarna cu f 650 gs si n-am avut pana acum probleme.

:P :lol: :lol:

la fel si eu , dupa craciun am mers din buc in bacau a pornit dupa 4 zile de parcare, la minus 3 grade apoi la minus 18 in moldova acum 2 zile.. ulei 15 w 40. ca mi-a inghetat pe drum senzorul de la abs, kilomertajul nu mai functioneaza :bigstar: e alta poveste.. hai cu primavara :lol:

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Scuzati un nestiutor care indrazneste sa puna o intrebare in locul unui camarad ne-forumist:

 

Cum se schimba mai usor FILTRUL DE AER la un BMW F 650 GS din 1995? Noi am desfacut pe sub sea, insa n-am ajuns decat aparent mai aproape de filtru, pentru ca inca nu ne-am dumirit cum sa-l scoatem.

 

Rog cei care ma pot ajuta cu un sfat s-o faca. La mecanica ne pricepem (eu si amicul meu) doar cu putin mai mult decat la un joc Lego.

 

Multumesc! :blink:

 

--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 00:03 -------------

Pls help, fratilor. Dimineata mi-ar prinde bine un raspuns...

 

Deci cum scot pardalnicul ala de filtru de aer?? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci? Cum se schimba FILTRUL DE AER la un F 650 din '95?

 

Macar orientativ, dati-mi niste repere va rog!

 

Multumesc! :blink:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci? Cum se schimba FILTRUL DE AER la un F 650 din '95?

 

Macar orientativ, dati-mi niste repere va rog!

 

Multumesc! :blink:

cu putina bunavointa puteai sa dai si tu un search pe net, ca doar nu oi fi primu care vrea sa fac asta.

 

sunt sigur ca in manual e descrisa operatiunea. De altfel pt orice chestie poti sa cauti pe f650.com ca e plin de informatii.

 

http://faq.f650.com/FAQs/AirFilterFAQ.htm

 

 

 

pe linkul de mai sus ai descrierea operatiunii prin mai multe metode. ai si poze. multa bafta

 

al tau din 95 este f650 clasic. gs numai dupa 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am adresat intrebarea pentru un amic ne-forumist. Bunavointa s-a gasit, am citit azi-noapte vreo 40 de pagini in topicul asta, fara vreun raspuns.

 

 

Multumesc inca o data! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am adresat intrebarea pentru un amic ne-forumist. Bunavointa s-a gasit, am citit azi-noapte vreo 40 de pagini in topicul asta, fara vreun raspuns.

Multumesc inca o data! :laugh:

spune-i prietenului tau saaiba in vedere saitul ala, si noi tot de pe acolo aflam chestii si pe topicul asta e mentionat de cel putin 10 ori :o . acolo e forum bmw f650 only :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o problema la F650ul meu din '96: se descarca bateria in cam o zi (poate 30-40 km prin trafic) - am incercat cu trei baterii - cea veche, 2 de 6V puse in serial sau paralel (da, stiu.. :o ), plus una noua.. no luck, la fel!! Bagat in service, dar omu' nu prea stie ce si cum la BMW - nu despre asta vorbesc..

 

Mi s-a tot spus ca e de la releul de incarcare, dar ca poate duce si mai departe, la stator sau alternator.. Am masurat ieri cu un prieten fazele, si-mi arata aproape 3V pe doua dintre ele, si cam 1.5V pe a treia.. :laugh: Daca deconectez releul, toate indica la fel - aproximativ 13V, pana la 30sicevaV la turatii mai mari..

Am pus si topic la "Service", dar inca n-am primit nici un fel de raspuns..

 

E numai de la releu?? valorile sunt corecte?? daca nu, care sunt valorile corecte?? Vreau sa fiu sigur ca nu schimb releul degeaba, si ca nu-l schimb doar ca sa-l rup si pe cel nou.. Sunt sigur ca releul, chiar daca inca functioneaza, si buba e de la altceva, e destul de obosit, deci ar merita sa-l schimb, deoarece fazele sunt destul de parlite, si mufa cam la fel..

Multumesc anticipat :blink:

John

 

PS: Mentionez ca manualele pe care le am sunt in spaniola si germana (pdf), si ma uit cam crucis in amandoua (sunt destul de paralel la electronica, si foarte paralel la mecanica).. M-am uitat si aici dar nu specifica nicaieri valorile pe care ar trebui sa le scoata cu releul deconectat..

 

PPS: Daca merg doua-trei zile cu releul deconectat (sunt curios cat ma tine bateria astfel), pot face buba mai mare??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

O intrebare pt cunoscatori si priceputi. Vreau sa montez un radiator de ulei la un F650 din 99. Am observat ca vara la peste 120 km/h si cu pasager se incalzeste uleiul peste 100grade si cred ca un radiator de ulei ar face bine. Din motor catre rezevorul de ulei din cadru ies niste furtune, intrebarea este unde ar fi indicat sa intercalez radiatorul. A mai facut cineva miscarea asta? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pt cunoscatori si priceputi. Vreau sa montez un radiator de ulei la un F650 din 99. Am observat ca vara la peste 120 km/h si cu pasager se incalzeste uleiul peste 100grade si cred ca un radiator de ulei ar face bine. Din motor catre rezevorul de ulei din cadru ies niste furtune, intrebarea este unde ar fi indicat sa intercalez radiatorul. A mai facut cineva miscarea asta? :kiss:

http://faq.f650.com/FAQs/Overheating_FAQ.htm#Oil%20Cooler

 

Vezi cum si-a facut asta.

Eu m-as orienta mai degraba la curatzirea radiatorului.Cum stii tu ca se incinge uleiul prea tare?Se aprinde becul sau ai termometru pe joja?`care to `splain? :kiss:

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt orientare. Am termometru pe joja de ulei si temperatura uleiului urca peste 120 grade daca depasesc 120 km/h.Radiatorul este curat ca sant maniac cu spalatul motorului. :kiss:

Norocos sant ca n-am termometre...

Esti sigur ca termometrul ala chiar este asa de perfect?Cati Km ai?Stiu ca trebuie sa treca de 100 celsius ca apa sa se evapore,sincer sa fiu as controla nivelul(ceea ce cred ca ai facut)stiu ca prea mult ulei duce la supraincalzire,radiator curatit afara cat si inauntru,schimbat sau testat termostatul,interesant ca nu se aprinde becul la temperatura.Ajusteaza tipul de ulei la temperatura de operare.Pompa de ulei?uzura?

Succes si-s tare curios de rezultat.

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare

Prima iesire moto..ptima tranta... cu F650 din '99

Plecat de la Obor pana la Piata Progresul. Am ajuns la acolo (fara vreun incident pe drum) si am zis sa urc motorul pe trotuar, accelerand un pic atat cat sa urce bordura. Problema a aparut cand mi-a scapat ambreiajul (in 1 a ) si a zburat evectiv motorul cu mine. M-am oprit 10 m mai incolo intr-o teava din aia de juma de metru care delimiteaza gradina blocului si un tomberon plin. Motorul s-a oprit acolo si m-a aruncat pe mine 2 m mai incolo peste tomberon. Urmari : o julitura la genunchiul drept si o lovitura in spate pe partea stanga deasupra bazinului (nu s-a rupt nimic...doar ca am o durere acum atunci cand dormi cu aerul conditionat pornit noaptea..nu prea pot sa ma aplec).

Motorul are semnalizatorul dreapta fata desprins (atarna), geamul de la semnalizatorul stanga spate despris si plastice crapate (aparatorile laterale la motor si in zona de deasupra farului..pana in parbriz). In rest nu pare sa aiba nimic, nu curge nimic..eu nu prea ma pricep asa bine la partea mecanica.

Aveti idee cat costa plasticele astea sa le inlocuiesc + semnalizatoare ?

Daca stiti tarifele, dati-mi si pentru carene . una e zgariata si una are o crapatura jos de vreo 2 cm.

Norocul meu a fost tomberonul ala plin...la 4-5 m de el era zidul blocului... Nu pot sa-mi explic ce-o fi fost in capul meu...mai bine ma dadeam jos si impingeam fierul ala peste bordura

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...