ctlnext Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Salut tuturor, de 5 zile sunt si eu posesor de gsxf, am 2 mici nelamuriri: 1-imi tremura lumina la faruri, bord si stop(adica tot ce are bec), cand dau semnal imi scade intensitatea farului dupa cum se aprinde semnalul si 2-cand o pornesc trebuie sa o accelerez, daca nu o accelerez porneste la al 3-lea buton. Kinder, baga 10w40 chiar daca are peste 30000. Editat Aprilie 26, 2010 de ctlnext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 15w50 pe timp de vara in conditii de mers mult in oras 10w40 pe timp de vara in conditii de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) Salut tuturor, de 5 zile sunt si eu posesor de gsxf, am 2 mici nelamuriri: 1-imi tremura lumina la faruri, bord si stop(adica tot ce are bec), cand dau semnal imi scade intensitatea farului dupa cum se aprinde semnalul si 2-cand o pornesc trebuie sa o accelerez, daca nu o accelerez porneste la al 3-lea buton. Kinder, baga 10w40 chiar daca are peste 30000. Hai colega dati-mi si mie un sfat ca sa imi mearga bine... Editat Aprilie 28, 2010 de ctlnext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 La pornire dupa ce a stat mai mult timp (peste noapte) e normal sa accelerezi, dar foarte putin. Daca faci o curatare si o reglare la carburatoare posibil sa ajute. Electrica: 1. bateria si daca nu e in parametrii o schimbi (parametrii ii gasesti in manual, cauta Haynes Manual gsx600f pe guagal), iar testul il poti face la un magazin unde se vanda baterii auto - e unul pe B-dul Timisoara 17B (Caranda). Dai ceva la nenea si testeaza bateria, doar sa ii zici care is parametrii ca ei is obisnuiti cu auto. 2. mergi la un electician, chiar si auto daca nu special pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 La pornire dupa ce a stat mai mult timp (peste noapte) e normal sa accelerezi, dar foarte putin. Daca faci o curatare si o reglare la carburatoare posibil sa ajute. Electrica: 1. bateria si daca nu e in parametrii o schimbi (parametrii ii gasesti in manual, cauta Haynes Manual gsx600f pe guagal), iar testul il poti face la un magazin unde se vanda baterii auto - e unul pe B-dul Timisoara 17B (Caranda). Dai ceva la nenea si testeaza bateria, doar sa ii zici care is parametrii ca ei is obisnuiti cu auto. 2. mergi la un electician, chiar si auto daca nu special pt moto. Merci frumos Caron pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 sunt in situatia de a schimba bateria si nu prea am idee de cati amperi sa fie! in manual am gasit ceva de 14A, si pe ea a fost montat una de 12A. idei? precizez ca e modelul GN72A, si la astea luminile de intalnire se aprind cum ai pus contactul...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Hai colega dati-mi si mie un sfat ca sa imi mearga bine... Atat timp cat nu ai probleme la pornire, nu cred sa fie bateria ci releul regulator sau alternatorul. Mai intreaba si pe topicul "Service" ca sunt mai multi specialisti acolo, chiar daca n-or fi posesori de gsxf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Salut, Vand placute frana Lucas - fata - noi. Numai bine, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 sunt in situatia de a schimba bateria si nu prea am idee de cati amperi sa fie! in manual am gasit ceva de 14A, si pe ea a fost montat una de 12A. idei? precizez ca e modelul GN72A, si la astea luminile de intalnire se aprind cum ai pus contactul...... salut.am avut de 12a si motocicleta pornea dar dupa ce invartea aprox 5 sec.mi-am luat de 14 a(cica amperajul e folosit la pornire-asa am auzit)si de atunci porneste din prima scunda.bateria nu mi-a intrat un locasul ei asa ca a trebuit sa tai din platbanda care inchidea bateria(in partea laterala) si implicit sa maresc locasul bateriei.alegerea e a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 salut.am avut de 12a si motocicleta pornea dar dupa ce invartea aprox 5 sec.mi-am luat de 14 a(cica amperajul e folosit la pornire-asa am auzit)si de atunci porneste din prima scunda.bateria nu mi-a intrat un locasul ei asa ca a trebuit sa tai din platbanda care inchidea bateria(in partea laterala) si implicit sa maresc locasul bateriei.alegerea e a ta. ms ptr raspuns. in final dupa indelungi cautari am gasit codul bateriei si am luat yuasa YB10L-B2 11ah (cu asta vine si din fabrica) ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Atat timp cat nu ai probleme la pornire, nu cred sa fie bateria ci releul regulator sau alternatorul. Mai intreaba si pe topicul "Service" ca sunt mai multi specialisti acolo, chiar daca n-or fi posesori de gsxf. Merci frumos, o sa incerc si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 care poate sa ma lamureasca si pe mine.....am citit in manualul de intretinere ca uleiul se verifica cu motorul cald.....atunci la rece nivelul uleiului teoretic ar trebui sa fie peste maxim....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 care poate sa ma lamureasca si pe mine.....am citit in manualul de intretinere ca uleiul se verifica cu motorul cald.....atunci la rece nivelul uleiului teoretic ar trebui sa fie peste maxim....? Nivelul uleiului se verifica cu motorul cald ca sa fii sigur ca s-a scurs tot in baie (cand e cald viscozitatea e mai mica si se scurge mai usor) DAR atentie! nu imediat ce ai oprit motorul, ci dupa ce l-ai lasat 5 - 10 min sa se scurga tot uleiul in baie, altfel te pacalesti, zici ca ai mai putin, il completezi si constati ca e peste maxim. In alta ordine de idei, vroiam sa mentionez ca am dat GSX-F-ul (nevoit fiind) si sa impartasesc impresiile mele de care poate va tine vreodata cont cineva cand vrea sa isi ia si eventual arunca o privire pe-aici: - este o motocicleta foarte buna la categoria ei (low cost sport-touring); si cand zic "low cost" ma refer atat la pretul ei de achizitie cat si la consturile de mentenanta, consumul de carburant, etc. - mai precis, in 4000 de km (nu e mult dar oricum, e "for the record") nu i-am facut absolut nimic, decat benzina si mers; motocicleta asta daca are consumabilele la zi si mergi cu ea normal si chiar si sportiv nu are de ce sa maraie. Ce mi-a placut: - pozitie buna, la inceput un pic incomoda (eu venind de pe enduro) dar odata obisnuit nu mi-a facut probleme nici la 300 de km facuti dintr-o bucata; - seaua are suficient loc pentru pasager si nu e dispusa totusi incomod ca la supersport, desi nu e nici asta cea mai comoda pozitie dar e un compromis foarte bun intre aerodinamicitate si "sezut mumos"; - suspensii foarte bune, tari cand trebuie si totusi mai inghit si cate un canal, o denivelare mica, o linie de tramvai (nu ca enduro dar e totusi bine); - protectie la vant excelenta, aici nu am chiar nimic de reprosat, e carenatura studiata bine; - motor echilibrat, elastic, cutie precisa; putere suficienta sa te deplasezi cu 150 - 170 km/h croaziera fara sa comenteze; - cadrul de teava din otel, solid, inspira incredere, da motocicletei greutate ca sa stea lipita de sosea; - consum foarte bun: am mers la drum lung, viteza de croaziera undeva intre 140 si 180 km/h: aproape 6 l / 100 km; in oras nu sare de 6 orice ar fi; - usurinta in conducere - comenzi fine si precise, acceleratia este puternica in ture mari dar nu brutala. Ce nu mi-a placut: - intre 4000 si 7500 rpm se simt un fel de mici vibratii in scaritele pasagerului, nu sunt deranjante decat pe la 7000 - 7500 rpm dar totusi...; (pilotul nu le simte deloc); - lungimea motocicletei este uneori deranjanta; e adevarat ca ai spatiu si se lipeste bine pe sosea in linie dreapta si curbe largi dar in rest trebuie putina obisnuinta; - ALTELE care tin de "defectele genului", nu neaparat probleme de model, si sunt subiective: bracheaza f putin - ca sa o intorci faci manevre ca si cu un tir , prin oras necesita putina atentie la manevratul printre conserve la stop - de cele mai multe ori oglinzile conservelor sunt fix la acelasi nivel cu oglinzile ei; lipsa de cuplu in ture joase dar care este oricum mai putin evidenta ca la CBR In concluzie este o motocicleta destul de neutra dar care face unele lucruri foarte bine si daca vrei neaparat sport-(touring) e potrivita pentru activitatea de zi cu zi, cat si pentru incepatorii care vor musai carenata (deh, tineretea asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Nivelul uleiului se verifica cu motorul cald ca sa fii sigur ca s-a scurs tot in baie (cand e cald viscozitatea e mai mica si se scurge mai usor) DAR atentie! nu imediat ce ai oprit motorul, ci dupa ce l-ai lasat 5 - 10 min sa se scurga tot uleiul in baie, altfel te pacalesti, zici ca ai mai putin, il completezi si constati ca e peste maxim. In alta ordine de idei, vroiam sa mentionez ca am dat GSX-F-ul (nevoit fiind) si sa impartasesc impresiile mele de care poate va tine vreodata cont cineva cand vrea sa isi ia si eventual arunca o privire pe-aici: - este o motocicleta foarte buna la categoria ei (low cost sport-touring); si cand zic "low cost" ma refer atat la pretul ei de achizitie cat si la consturile de mentenanta, consumul de carburant, etc. - mai precis, in 4000 de km (nu e mult dar oricum, e "for the record") nu i-am facut absolut nimic, decat benzina si mers; motocicleta asta daca are consumabilele la zi si mergi cu ea normal si chiar si sportiv nu are de ce sa maraie. Ce mi-a placut: - pozitie buna, la inceput un pic incomoda (eu venind de pe enduro) dar odata obisnuit nu mi-a facut probleme nici la 300 de km facuti dintr-o bucata; - seaua are suficient loc pentru pasager si nu e dispusa totusi incomod ca la supersport, desi nu e nici asta cea mai comoda pozitie dar e un compromis foarte bun intre aerodinamicitate si "sezut mumos"; - suspensii foarte bune, tari cand trebuie si totusi mai inghit si cate un canal, o denivelare mica, o linie de tramvai (nu ca enduro dar e totusi bine); - protectie la vant excelenta, aici nu am chiar nimic de reprosat, e carenatura studiata bine; - motor echilibrat, elastic, cutie precisa; putere suficienta sa te deplasezi cu 150 - 170 km/h croaziera fara sa comenteze; - cadrul de teava din otel, solid, inspira incredere, da motocicletei greutate ca sa stea lipita de sosea; - consum foarte bun: am mers la drum lung, viteza de croaziera undeva intre 140 si 180 km/h: aproape 6 l / 100 km; in oras nu sare de 6 orice ar fi; - usurinta in conducere - comenzi fine si precise, acceleratia este puternica in ture mari dar nu brutala. Ce nu mi-a placut: - intre 4000 si 7500 rpm se simt un fel de mici vibratii in scaritele pasagerului, nu sunt deranjante decat pe la 7000 - 7500 rpm dar totusi...; (pilotul nu le simte deloc); - lungimea motocicletei este uneori deranjanta; e adevarat ca ai spatiu si se lipeste bine pe sosea in linie dreapta si curbe largi dar in rest trebuie putina obisnuinta; - ALTELE care tin de "defectele genului", nu neaparat probleme de model, si sunt subiective: bracheaza f putin - ca sa o intorci faci manevre ca si cu un tir , prin oras necesita putina atentie la manevratul printre conserve la stop - de cele mai multe ori oglinzile conservelor sunt fix la acelasi nivel cu oglinzile ei; lipsa de cuplu in ture joase dar care este oricum mai putin evidenta ca la CBR In concluzie este o motocicleta destul de neutra dar care face unele lucruri foarte bine si daca vrei neaparat sport-(touring) e potrivita pentru activitatea de zi cu zi, cat si pentru incepatorii care vor musai carenata (deh, tineretea asta). Foarte bun review-ul. As mai adauga ca minus faptul ca trebuie sa muncesti destul de mult la ea sa iei o curba stransa cu a doua sau a-intaia datorita lungimii si unghiului furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) Salut tuturor, de 1 luna de zile sunt si eu posesor de gsxf .Nu sunt orientat pe mecanica si nici nu am desfacut-o inca, dar as vrea sa stiu ce bujii folositi voi (iridium): DR8EIX sau DR9EIX ? Pe siteul de la NGK se da DR9EIX, dar pe siteul de la louis se da DR8EIX. Mi-am pus 160/60/17 spate si 120/70/17 pe fata.A mai avut cineva gume cu aceste dimensiuni ? Va multumesc. P.S. Unde pot gasi 2 discuri frana (fata) care sa nu zangane.In mers, se aud ca si cum as avea o cutie metalica plina cu suruburi sub ghidon.In repaus am verificat deplasarea pe verticala a discurilor fata si am remarcat o deplasare vizibila (5 mm).Unii sustin ca e normal, de la uzura, dar m-am dat si cu un RF600 R si discurile lui erau mai fixe decat ale mele. Later edit: era sa uit....e vorba de modelul din 1990 Editat Mai 8, 2010 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut, Am o intrebare, la voi cand bagati in viteza intai, se aude vre-un zgomot deranjant? Un fel de BANG!? Numai bine, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Cred ca la aproape toate motoarele (mai putin cele cu cutie automata) se aude acel 'bang' si motorul tresare sub tine. Am avut Pegaso si Honda si facea la fel. Alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salut tuturor, de 1 luna de zile sunt si eu posesor de gsxf .Nu sunt orientat pe mecanica si nici nu am desfacut-o inca, dar as vrea sa stiu ce bujii folositi voi (iridium): DR8EIX sau DR9EIX ?Pe siteul de la NGK se da DR9EIX, dar pe siteul de la louis se da DR8EIX. Mi-am pus 160/60/17 spate si 120/70/17 pe fata.A mai avut cineva gume cu aceste dimensiuni ? Va multumesc. P.S. Unde pot gasi 2 discuri frana (fata) care sa nu zangane.In mers, se aud ca si cum as avea o cutie metalica plina cu suruburi sub ghidon.In repaus am verificat deplasarea pe verticala a discurilor fata si am remarcat o deplasare vizibila (5 mm).Unii sustin ca e normal, de la uzura, dar m-am dat si cu un RF600 R si discurile lui erau mai fixe decat ale mele. Later edit: era sa uit....e vorba de modelul din 1990 Nu e in regula, discurile au sistemul "floating" dar nu ar trebui sa se auda asa in mers, la mine se aud putin de tot dar doar cand pun frana. Mesaj completat Salut, Am o intrebare, la voi cand bagati in viteza intai, se aude vre-un zgomot deranjant? Un fel de BANG!? Numai bine, Laurentiu Asa se aude la toate mobrele, stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 in legatura cu discurile la gsx-f am observat o chestie.....eu la cel de stanga nu am joc pe cand la cel de dreapta am sa zic 2mm......m-am uitat si la alte gsx-f-uri (si in afara m-am uitat la 3 ) si am observat acelasi lucru....acum sa zic 5 mm e cam mult dar mai merge si asa o perioada....la un moment dat auzisem ca se pot strange 'bolturile' alea, dar nu stiu nimic concret..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Nu se pot strange; m-am interesat eu. Asta e.Mai caut sh o perioada....chestie nu e ca sunt uzate, ci ca ma deranjeaza ca si zgomot in mers. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Nivelul uleiului se verifica cu motorul cald ca sa fii sigur ca s-a scurs tot in baie (cand e cald viscozitatea e mai mica si se scurge mai usor) DAR atentie! nu imediat ce ai oprit motorul, ci dupa ce l-ai lasat 5 - 10 min sa se scurga tot uleiul in baie, altfel te pacalesti, zici ca ai mai putin, il completezi si constati ca e peste maxim. @LUPU stiam ca se verifica astfel, dar eu am intrebat de nivelul la 'rece'...de ce? 1-la mine la 'rece' este f putin peste mijloc spre max... 2-am pornit motorul dar doar 1-2 min, nu cat sa se in calzeasca cum trebuie ca sa pot verifica nivelul.....daca as stii cat este la altul nivelul la 'rece' mi-as da seama cat mai trebuie completat ptr ca sa nu pornesc iar motorul si sa vad ca este sub nivel (oricum am luat ptr schimb 4 litri de motul 7100 10w40 si in el este bagat motul 5100 15w40). sper ca m-ai inteles la ce ma refer....nasol ca ne-ai 'parasit grupul', dar sper sa mai intri pe aici.....am vazut ca ai trecut din nou la DR....bafta si milioane de km fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut baieti ...de curand am cumparat un gsxf din 2001 avariat ...carenele le-am facut dar mai am nevoie de far si suportu de far (cel de plastic ) stiti cumva vreo una pt dezmembrari ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Nu se pot strange; m-am interesat eu. Asta e.Mai caut sh o perioada....chestie nu e ca sunt uzate, ci ca ma deranjeaza ca si zgomot in mers. Asfalt uscat se strang o menghina mare si o bila de rulment evident tot mare si gata balciul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Explica-mi, te rog, procedeul Editat Mai 14, 2010 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Salutare! Dupa intense cautari si razgandiri si etc... cel mai probabil voi ajunge posesor de GSX in saptamanile urmatoare. Am gasit un GSX600F din 1999 si as dori niste tips vis-a-vis de lucrurile la care ar trebui sa fiu atent la cumparare. Care sunt problemele intalnite frecvent, urmele de uzura care n-ar fi asa de evidente pentru un necunoscator, etc. Va multumesc si sper sa ne vedem in curand calare :-D Mesaj completat P.S. Am gasit un manual pe net pentru GSX600F 98-2002 numai ca este format din multe jpeg-uri corespunzatoare fiecarei pagini. Exista la cineva o varianta pdf? Daca nu... voi incerca sa repaginez si sa fac un pdf din toate jpegurile astea. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.