Sari la conținut

Aprilia Pegaso 650


Postări Recomandate

OK, de vreo 2 saptamani am si eu o Aprilia Pegaso din 1995 si evident am si eu cateva intrebari.

 

- Ce fel de benzina recomandati? cu/fara plumb, cifra octanica, benzinaria preferata :(.

 

- Ati avut neplacerea de a schimba ambreiajul? Cam cati kilometrii ar trebui sa tina discurile si cat costa distractia. Ma ingrijoreaza aspectul asta avand in vedere ca io ii frec ambreiaju in oras, aproape zilnic, pe la orele de varf. :hug:

 

- O sa distrug si eu bendixul daca mai trag mult de bateria pe care o am acuma? Nu am probleme la pornire, da electromotorul nu prea are forta. Uneori apas starteru si electromotoru nici nu reuseste sa se invarta (probabil prinde pistonul pe compresie).

 

- Stiti ceva magazine in Timisoara de profil? piese, accesorii, echipamente. Nu stiu care-s regulile cu publicitatea mascata pe forumul asta, dar totusi eu zic ca-i bine sa circule informatia.

 

 

 

Pt posesorii de Pegasso 3,cam cate grade ar tb sa indice termometrul la apa cand intra ventilatorul in fuctiune? Cineva imi zice ca porneste abia cand intra pe rosu? La voi cum e?

 

 

 

La mine cupleaza/decupleaza undeva intre 80 si 90 grade. Chiar azi am testat. Pegaso din 1995.

 

 

 

Multam fain, numa bine!

Editat de bibix2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut pegas-istilor, am si io unu din 97 cu 34.000 km si sant multumit de el, nu este un motor extraordinar (pentru pretentiosi) dar la banii astia iti faci damblaua cu el in Romania pe toate drumurile si coclaurile.

Singura problema care ma deranjeaza e ca sub 2500 ture nu poate fi folosit, deoarece trepideaza motoru si trebuie sa schimbi mai des, dar se duce pana la 180 (pe kilometraj) si mergi intins cu 120 fara sa obosesti, aceeasi problema o are bmw 650, care nu e cu absolut nimic mai bun, nici la performante, nici la consum (am mers cu doua ale unor prieteni) iar povestea lu nea Nastase cu 3,4l/100 km e mai mare decat barba lui.

Printre micile probleme care le-am avut si le-am rezolvat usor:

- consuma cam 5,5 la media 100/h si l-am redus la 4,5 prin coborarea cuielor dozatoare de benzina de la jiglerele principale (au parca 5 pozitii si erau la mijloc iar eu le-am coborat la ultima pozitie) dar vreu sa spun ca acum se limiteaza pe la 170

- alta smecherie, imi curgea un telescp, l-am demontat si am taiat cam 5 mm din arcul semeringului rezolvand problema fara investitii

- imi curgea benzina daca uitam robinetul deschis, am gasit ca sub scaunul cuielor poantou erau doua garnituri o-ring uzate, le-am schimbat si am rezolvat problema

- in legatura cu uleiul nu va faceti mari probleme ca e 5-40, 10-40 sau 10-50, important e sa-l schimbati la timp, dar eu decat sa dau 500.000 pe litrul de 5-40 si sa-l tin 5000 km, mai bine ii pun 10-40 cu 220.000 si il schimb la 3000 km (la tot a doua schimbare pun filtru nou)

- lichidul de frana nu conteaza prea mult, DOT 3 nici nu cred ca se mai gaseste asa ca puneti linistit 4 sau 5

Bun topicu' asta ca mai scimbam si noi experienta, pareri, asa ca puneti si voi ce stiti si ce ati mai patit.

Salut si la anu asfalt uscat, ca anu asta ii gata pentru motoristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

probleme specifice pegaso:Toba din stanga se gaureste si duce la supra incalzirea si topirea in unele locuri a bateriei> gauri in baterie.

 

Sounds like fun! The same thing happened to me, except I was more like

1500 miles from home! During a holiday in France in the summer a hole in

the exhaust melted a rather large hole in the battery, spilling acid all

over the left side of my swingarm. It's now a funny yellow colour! I

managed to get a battery from a very nice guy on a Kawasaki I met at a

bank machine (an interesting conversation in french ensued!)

 

Slightly prior to this on the trip, a section of exhaust pipe just

before the right side silencer actually fell off, wedging itself between

the tyre and the middle part of the swingarm causing quite alot of the

tyre to turn into smoke and blind every driver including my mate behind

me for a few hundred meters!

 

I knew that the pipes were bad, but didn't think they were that bad.

 

Anyway, I'll get to the point. To replace the silencers, I bought 2 new

Rovab stainless silencers which come with the connecting pipes that the

stock silencers come with. They cost me £230 (350EUR) certainly a bit

cheaper and no labour involved!

 

Steve

 

DAVID STEVENS wrote:

>

> Hi All

> Sunday , sunny day , light traffic, out for a blast on the 2000 year

> Pegaso

> Slow for roundabout , engine cuts out , clitch in , hit starter button -

> nothing

> Pulls into the laybye, try again , nothing .Have lights , horn but no

> responce from starter motor.

> A lone biker stops , says need a hand , sure lets push start it

> After 2 attempts - nothing , I thank the biker , what to do am 22 miles

> from home

> Look for a safe place to leave the bike and phoned my wife

> She suggests I join the RAC to get me home , after several calls and

> repeating myself to 4 people, after 2 hours the pick up truck arrives.

> Get home applies charger to the battery it pulls 2amps , seems ok

> Monday

> Phone local Aprilia dealer , arranges pick up on Tuesday

> Tuesday

> Arrives at the dealer garage , so what is the problem ?

>

> I thought the starter relay had died - No

> Cause

> Small hole in exhaust allowed exhaust to burn a hole in the battery ,

> and reduce the power output .

> Try new battery , everything now functions

> Costs to repair . New exhaust pipes - £600 New battery £30 Labour £ 150

> Estimate total £800

> Better start saving

> Best regards

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta problema ar fi simeringurile.Cele originale ar fi avut dimensiunile(52x40x9.5),insa si au dat seama ca sunt prea "strimte"(scuze pt.limbajul non tehnic) si au fabricat ,ca si piese de schimb originale ,simeringuri cu dimen. 52.2x40x9.5.Din acest motiv simeringurile after market(52x40x9.5) au o viata destul de scurta.

 

so perhaps it's not impossible? I will use "52 x 40 x 9.5".

>

> Pegasodavid

 

WRONG size seals, this iss most probably your problem.

The original seals on the Peg3 were exactly that size and the bore

in the forktube a smidgin to big for them. So Aprilia decided to not

tell ANYONE, but get 52.2mmx40x9.5 made and sell them as OEM spares.

You have 3 choices: Use the 52 seals and replace again shortly, use

the Aprilia spares (52.2mm)(pay through the nose for them) and

hopefully they'll live longer, or machine the leg out a fraction and

use the next-up imperial size (with the next-down on the 40mm inner

diameter).

The 52 I can buy for A$8 each at the bearing/seals shop, the 52.2mm

Aprilia seals cost me A$52 EACH (not the pair). And all that because

Aprilia goofed up and took out too much meat out of the tube which

makes the 52mm fit sloppily and eventually it brakes-down.

 

Daca aveti probleme cu bendix ul si nu aveti o caruta de bani,cit costa unul nou de la aprilia,puteti sa l folositi pe cel de la KTM Duke, 1997, cod: KTM 58440026000 ( Free-wheel FWD 332008 BLS ) sau pe cel de la BMW cod: 12 11 2 343 296(aprox.90euro) -valabil pentru Pegaso 1997-2000.

 

 

Un site interesant cu piese de schimb: http://www.centroricambi.de/

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si eu am o aprilia de 650 din 94 putin modificata faruri si toba din doua intr-una arrow sunet criminal asta ca am dat o sita afara o am din octombrie am luat-o la 20000 si am facut cu ea pana acum 4800 de km stiu poate unii nu cred dar daca nu erau zile urate si asfalt umed cred ca ieseam cu ea zi de zi am mers mult cu ea la munca dar si 5 drumuri bucuresti- slanic prahova si acum ca sa indreptat vremea am dat de alta faza ma lasat cablul de ambreiaj

stie cineva de unde pot sa imi iau unul si cat costa

in rest sunt super multumit de motor am roti supermoto cauciucuri de strada noi nu fac off-rood decat ceva usor ca altfel imping la ea si nu prea usoara nu am avut probleme cu ea am vrut eu sa ii fac o revizie ca la carte placute frana ulei refacut amortizoare fata schimbat semeringuri si uleiul din ele si cat despre viteza pe dn 1 170 km/h asta sa vad cat poate fata pt un enduro street e super

apropo nu uitati cu ce v-am rugat daca stiti ceva de unde si cat costa un cablu de ambreiaj va las nr meu de tel 0722956391 sau id mes vigy_76_06

merci si

 

ASFALTT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am schimbat filtru de aer. Super murdar (mersul mult in oras). Deja trage mai bine.

Nu mai scoate fum negru asa mult decat cand o turez mai tare. La relanti nu murdareste hartia pusa la esapament. Din cate am vb cu ceva amici se pare ca benzina de la Rompetrol ar fi fost de vina. Murdarie multa. A fost singura data cand am bagat de acolo si nici nu ma mai prind ei vreodata. Voi schimba bujia si o sa incerc sa folosesc un Carb Cleaner ca sa se mai curetze din ce jeg a mai ramas pe acolo.

Nici la relanti nu merge chiar rotund. Probabil ca e carburatia. Sambata o duc la doctor. :wave:

Discurile de ambreiaj cred ca nu sunt de vina pentru ca la turatii mici trage ca nebuna, doar la turatii mai mari parca nu are putere.

 

A mea e Pegaso 3 din '97, cu 41.500

 

Dan

salut Dane!

am si io o aprilia din 2003 cu doar 4000km la bord .de curand am patit si i acelasi fapt pe care l-ai relatat aici, cand o turez la gol cam la 4000 de ture scoate fum negr de zici ca-i diesel . nu m-am gandit nici un moment ca pote fi din cauza uleiului uzat .te rog daca poti sa detaliezi un pic cum se comporta in situatii similare celor relatate de mine .numai bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreu sa schimb si eu filtru de aer cine ma ajutaa nu am umblat la el de cand am luat-o si am facut 7000 cu ea cred ca ar fi cazu sa umblu pe la el dati-mi un tel sau pe cineva doctor de Aprilia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Dane!

am si io o aprilia din 2003 cu doar 4000km la bord .de curand am patit si i acelasi fapt pe care l-ai relatat aici, cand o turez la gol cam la 4000 de ture scoate fum negr de zici ca-i diesel . nu m-am gandit nici un moment ca pote fi din cauza uleiului uzat .te rog daca poti sa detaliezi un pic cum se comporta in situatii similare celor relatate de mine .numai bine :wave:

 

Salut,

 

Cu fumul am rezolvat cu un carburator curat si reglat + filtru de aer nou.

Chiar ieri mi-am schimbat din nou filtrul de aer, se simte diferenta :hug:

 

 

 

vreu sa schimb si eu filtru de aer cine ma ajutaa nu am umblat la el de cand am luat-o si am facut 7000 cu ea cred ca ar fi cazu sa umblu pe la el dati-mi un tel sau pe cineva doctor de Aprilia

 

La tine, filtrul de aer e diferit de al meu, ca forma si pozitionare. E undeva in partea stanga, cum stai pe motor. E dreptunghiular, nu rotund ca la mine. E ff usor de schimbat. Il scoti si pui altul nou. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

salut Dane!

am si io o aprilia din 2003 cu doar 4000km la bord .de curand am patit si i acelasi fapt pe care l-ai relatat aici, cand o turez la gol cam la 4000 de ture scoate fum negr de zici ca-i diesel . nu m-am gandit nici un moment ca pote fi din cauza uleiului uzat .te rog daca poti sa detaliezi un pic cum se comporta in situatii similare celor relatate de mine .numai bine ;)

SAL la toti !

Dau si eu un reply la acest mesaj in speranta ca va voi ajuta cu cateva experiente !

Si Pegaso-ul meu de 650 a ajuns la doctor dupa ce mi s-a zic ca s-a ars garnitura de chiuloasa (defect specific la motorul Rotax 655) si astfel cand se incalzeste motorul si incepe sa fiarba apa, ajunge in motor, care incepe sa pufaie ca nebuna si manca si antigel (1L pe sapt)! Recomand un schimb de garnitura !

Am mai avut experienta ca dupa 14 ani cat are motorul sa schimb gumele acelea pe unde trage aerul in carburatoare...nu stiu cum le zice tehnic (sunt 2 gume mai mari intre motor si carburatoare). Alea au trebuit inlocuite cu unele noi, sa nu mai traga aer fals, deci pornea extrem de greu. Schimbate, porneste la primul buton ! Alte probleme deocamdata nimic...

Si as dori sa cer si eu ajutor sa gasesc o garnitura de chiuloasa ! Orice informatie e bine venita, link, telefon, magazin, oriunde in tara sau Ungaria (sunt Oradean). ms mult.

Safe ride to all ! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, nu stiti de unde as putea lua un semnalizator pentru pegaso-ul din generatia 2005, 2006 .... ? Sticla ei ma intereseaza mai degraba.

 

MS :ok:

str frunzisului nr 9 cluj napoca

(varianta manastur-zorilor )

sau

mess.yahoo ID " apriliacluj "

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...=191735&hl=

 

am nevoie de un raspuns de la un cunoscator si cum fac sa ii micsorez inaltimea la sha e problema!?!?

 

e pera inalta pentru mine si as vrea sa pun macar varfurile amandoua jos. asa cum e nu reusesc sa pun decat un picior (varful) si avand invedere ai faptul ca sunt incepator sigur o sa ne tavalim, in conditiile date, si nu as vrea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

Parca mai era un topic foarte popular pentru aprilia pegaso pana acum cateva luni("Pegasisti din toate colturile unitiva" sau ceva de genul, nu mai tin minte exact).... dar nu il mai gasesc ..... in sfarsit.

 

Am o problema mi s-a stricat incuitoarea de la sa... am tras prea tare de ea si s-a rupt. Are cineva una second? Are cineva o aprilia pegaso dezmebrata sa iau si eu incuitoare de la el?

 

Eu am inceput al doilea an deja cu pegaso-ul meu din 2000 :ok:. Bafta tinerilor pegasisti.

 

:( Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mai exista unu aici :

 

/index.php?showtopic=80133

 

pentru incuietoare ta stiu ca desfacut cineva un pegaso 2 intreaba-l parca pe a5u11 id mes

 

--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 20:50 -------------
da mai exista unu aici :

 

/index.php?showtopic=80133

 

pentru incuietoare ta stiu ca desfacut cineva un pegaso 2 intreaba-l parca pe asu11 id mes

Editat de pachemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal posesorilor de Aprilia

Intrebare : avetzi idee daca exista vre`un topic dedicat motoretelor Aprilia cu motorizari de 1000 cum ar fi RSV RST,FALCO etc ..etc ?

ms mult o zi buna :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut la toti !

Am nevoie urgent de spitze pt roata spate la Aprilia Pegaso din '94. Cine are idei unde pot gasi second-hand sau noi rog sa-mi scrie pe forum, prin a raspunde la acest mesaj !

Merci anticipat ! Vreme buna si safe ride ! IBU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. ma numesc cata si vad ca a mai aparut un topic despre, sau pentru pegaso...hai sa va vad: dc ajunge uleiul, in filtrul de aer, prin furtunul care vine de la capacul oalei cu magneti? mentionez ca motoru' mere super bine , rotund, nu scoate fum , nu bate , trage d rupe ....etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am fost ai pe la aprilia si mi-au prezentat aia deakol aprilia pegaso 650 strada.pret 6500 eur.ce parere aveti despre el?sunt incepator by the way am scuter si am mai avut de mic dar totusi ii o diferenta de la 5 cai la 48.ce pareri aveti despre noul model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am fost ai pe la aprilia si mi-au prezentat aia deakol aprilia pegaso 650 strada.pret 6500 eur.ce parere aveti despre el?sunt incepator by the way am scuter si am mai avut de mic dar totusi ii o diferenta de la 5 cai la 48.ce pareri aveti despre noul model?

Intreaba-l pe @thomas,el are o Strada noua.E relativ ok pt un incepator (preferabila unui SS :P ),numa sa fii tu oleaca mai inaltut sa n-ai probleme.Pt oras trebuie ca-i beton,in mod sigur e mai agila decat Cubele,si si cu ala valsezi prin trafic.Eu am avut ceva probleme cu motorul Rotax 655,dar asta-i motorizata de Yamaha,deci ar trebui sa fie super ok (mai ales ca motorul mai echipeaza alte 3 modele de la marci diferite).Bafta,dar ai grija ca nu-i scuter :(

 

In alta ordine de idei,va propun sa mutati discutiile pe topic-ul principal de Pegaso,de la sectiunea "Enduro touring&adventure",ca intra mai multa lume pe acolo,aveti mai multe sanse sa aflati raspunsuri :D

 

 

Bafta si s-auzim de bine :) :laugh:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...