Sari la conținut

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pana cum omu a adus argumente solide pentru tot ce a sustinut, unii vad ca va luati inutil de el doar pt ca conduce un alt fel de motor decat al vostru si argumenteaza dece.

Sonia conducea responsabil, dar asta nu schimba statistica de care amintea Galen si nici nu aduce un plus de fiablitate speed-urilor pe oras aici facand referire doar la unghiul de viraj ghidon si pozitia pe motor care limiteaza unghiul de vedere. Gusturile nu se discuta, dar asta nu te disculpa sa ii recunosti dezavantajele pe oras si avantajele pe piste si ALTFEL DE DRUMURI. Pana una alta, fiecare e liber sa isi cumpere ce vrea si sa se bucure de ce are chiar daca mereu va exista o nescrisa asociere intre cocalarii incepatori si speed-uri asa cum exista intre melteni si BMW-ul pisicuta. Am facut deja destul offtopic... ramai in amintirea noastra Andra

 

post-83031-0-56558300-1447591818_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce legatura are statistica lu cristos cu un caz concret? daca depasa cu un scooter de 700 era altfel?

fiabilitatea e o caracteristica ce se refera la altceva, nu la practicabilitate, eventual.

ce legatura are unghiul de viraj din ghidon vis-a-vis de un accident?

unghiul de vedere e limitat de casca nu de tipul motoretei

dezavantaje nu te pot disculpa decat daca te faci vinovat ca ai acel motor, si ma doare mintea incercand sa gasesc o logica in constructia expunerii.

asocieri "nescrise" poate face oricine, indiferent de apartenenta la un grup sau mai singuratic, pe baza a "cat il duce capu'".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana cum omu a adus argumente solide pentru tot ce a sustinut, unii vad ca va luati inutil de el doar pt ca conduce un alt fel de motor decat al vostru si argumenteaza dece.

Sonia conducea responsabil, dar asta nu schimba statistica de care amintea Galen si nici nu aduce un plus de fiablitate speed-urilor pe oras aici facand referire doar la unghiul de viraj ghidon si pozitia pe motor care limiteaza unghiul de vedere. Gusturile nu se discuta, dar asta nu te disculpa sa ii recunosti dezavantajele pe oras si avantajele pe piste si ALTFEL DE DRUMURI. Pana una alta, fiecare e liber sa isi cumpere ce vrea si sa se bucure de ce are chiar daca mereu va exista o nescrisa asociere intre cocalarii incepatori si speed-uri asa cum exista intre melteni si BMW-ul pisicuta. Am facut deja destul offtopic... ramai in amintirea noastra Andra

Meriti aplauze si tu. Crezi ca baietii sunt curiosi de sfaturile tale si ale "pretenului" tau? Cine crezi tu ca ii pasa ce motor are el??? Sau altul..

Puteti sa va luati de mana si sa faceti sute de km si milioane de poze pana va ies ochii din cap.

Pentru multi altii motociclismul inseamna si altceva in afara de asta.

Stai flexat ca sunt multi baieti in Cluj cu sportive care nu au avut nici un incident de ani de zile. Nu va mai legati voi de clasele de motoare. Fiecare cu ce vrea.

Dar sa-si vada fiecare de "ograda" lui.

Chiar nu are sens sa pierd timpul pe aici in balacareala asta.

Bafta sa aveti cu totii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa atasez trei linkuri cu marsul comemorativ de ieri :

 

Partea I:

 

Partea II:

 

Partea III:

 

Imi pare rau ca nu e pana la sfarsit dar a ramas camera fara baterie.

 

Odihneste-te in pace Sonya !

 

12249609_1082160858469011_23591204625023

Editat de BabyDihor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stalpii aia nu au nici o vina. In loc sa-i taiati mai bine ii imbracati cu aibaguri ca sa fie multumita toata lumea.

Desigur solutia banala ar fi sa nu mai trageti asa tare de gaz prin oras pentru ca pur si simplu traficul nu permite asa ceva.

Dar sa fim seriosi asa ceva e imposibil, doar nu de aia iti iei speed sa mergi cu maxim 50km/h.

Editat de leukodemos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conduc motoru de ceva timp, poate mai mult decat circula altii cu masina intr-un an si pot sa spun ca ma duc linistit fara agitatie mai ales in oras. Sii totusi dupa mi-a taiat un baietas calea si ma lipit de asfalt. Daca mai aveam si putin gaz poate nu mai eram printre voi. In oras iti trebuie de 3 ori atentia sporita si sa anticipezi ce se intampla in jurul tau SI FARA VITEZA. Asa poate mai ai sanse si scapi sifonat.


» Post actualizat in 16 Nov 2015 10:42

Si trebuie sa te faci sa fii vazut. NU strica daca porti o vesta reflectorizanta sau niste benzi reflectorizante pe tine sau pe motor.


» Post actualizat in 16 Nov 2015 10:43

Prioritatea se acorda in baza unei legi, nu este un drept mostenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stalpii aia nu au nici o vina. In loc sa-i taiati mai bine ii imbracati cu aibaguri ca sa fie multumita toata lumea.

Desigur solutia banala ar fi sa nu mai trageti asa tare de gaz prin oras pentru ca pur si simplu traficul nu permite asa ceva.

Dar sa fim seriosi asa ceva e imposibil, doar nu de aia iti iei speed sa mergi cu maxim 50km/h.

 

Buna ideea cu stalpii imbracati cu airbag dar sa ne gandim putin logic ce se va intampla?Va merge unul beat sau treaz sa spunem asa si da cu piciorul,se declanseaza airbagul si gata,pe astia de la primarie o sa-i doara in poponeata sa tina in permanenta airbagurile active,vine mobristul in acelasi loc are accident,Doamne fereste da cu capul si atat i-a fost.Referitor la asta va zic un alt exemplu,poate ati observat si voi,intr-o seara trec prin manastur mai jos de minerva linistit cu mobra unde este standul de biciclete de la cluj bike sau cum s-ar numi si ia ghici,aproape toate lampile de la biciclete erau pornite si se aprindeau intermitent,100 % unul care nu avut ce face le-a pornit,nu le va opri nimeni cu siguranta,se termina bateriile vine omul sa isi ia o bicicleta si nu ii mai merge nici farul si nici stopul si nu il vezi noaptea pe strada si il accidentezi.Asta o fost doar un exemplu,oameni buni,trebuie sa ne deschidem putin ochii pentru ca intr-o clipa de neatentie se poate intampla orice,din pacate traim in Jungla Romanie unde odata cu timpul a disparut si omenia,din pacate :-( Ce as vrea sa va mai spun,eu cred ca prea putini merg cu viteza legala tot timpul cu mobrele,si eu eram sa o patesc de foarte multe ori si toti sunt in acelasi oala,mi-o sarit in fata taximetrist,politist,a intors in fata mea in gilau autobuzul de gilau ca era sa ma lipesc de tabla lui,anul trecut un tirist a vrut sa ma bage in sant din cauza ca eu inafara orasului am mers cu 90 km/h si nu am mers mai tare ca el se grabea,nu pot numara pe toate degetele de la picioare si maini,am crezut ca acolo imi va fi sfarsitul dar am anticipat din timp,am fost atent,cand era de mers incet am mers incet,unde era loc am tras de motor dar vorba aia,nu poti evita inevitabilul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ideea cu stalpii imbracati cu airbag dar sa ne gandim putin logic ce se va intampla?Va merge unul beat sau treaz sa spunem asa si da cu piciorul,se declanseaza airbagul si gata,pe astia de la primarie o sa-i doara in poponeata sa tina in permanenta airbagurile active,vine mobristul in acelasi loc are accident,Doamne fereste da cu capul si atat i-a fost....

Man, lasati avioanele, i-auzi, airbaguri pe stalpi!! Si ce sa le declanseze? izbitura capului tau de stalp? guess what!?? too late for an airbag then!! rostul lor este ca in masina senzorii sunt montati in exteriorul habitaclului ori detecteaza tensionarea centurii, si asta le da timp suficient sa se umfle pana dai cu mufa de bord.

E foarte trist ce s-a intamplat, shit happens. Trebuie cautate solutii pertinente, rationale (daca exista) pentru evitarea pe cat se poate pe viitor a unor astfel de incidente triste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a fost o gluma dar cineva a luat-o in serios. Iar vizavi de becurile de la biciclete, stai linistit ca acolo unde sunt ele cuplate exact asta se si face: incarcarea acumulatorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul s-a terminat ieri. http://ziarulclujean.ro/motociclista-sonia-ucisa-din-neatentie-condusa-pe-ultimul-drum-de-sute-de-persoane/ . Concluzia "oficiala" motociclista ucisa de automobilista care a gresit grav. De acord, dar fiecare dintre noi stie in forul interior ca mai exista o latura, este vorba de supravietuirea in trafic in conditiile in care in medie de 3 ori pe an fiecare dintre cei care umbla zilnic se confrunta cu asemenea manevre. Mai intra in ecuatie uneori si ingerul pazitor dar eu nu m-asi baza pe asta, esentiala e mereu forta cu care invarti maneta, mai ales la motoarele care prind 90 in a doua.

RIP Sonia.

 

O poveste trista, un cuplu de tineri separat brutal pentru totdeauna. Eu imi doresc ca astfel de drame sa fie cat mai rare. Stiu de la inceput ca voi fi injurat de fiecare data cand intervin,dar asta n-o sa ma faca vreodata sa cosmetizez adevarul obiectiv. Doresc doar ca cei capabili sa traga invataminte din pataniile altora sa fie pe faza.E singura forma prin care pot sa ajut in mod real, sa-i trezesc pe unii. Motociclistii sunt de mult separati pe caprarii si bisericute, iar speedistii in mod clar si dintotdeuna un grup aparte. Poate ca reusiti sa remontati intalnirea de joi, extrem de utila pentru informatii si schimburi de experienta.

 

In rest indiferent cat de dur suna, selectia naturala are grija. Incercati sa fiti cinstiti cu voi insiva, calariti intotdeuna motorul pe care il puteti controla ca lumea. Nu va lasati sedusi de moda de preturi mici sau de anturaj, singura imagine care conteaza este aceea onesta, obiectiva pe care voi insiva o aveti despre voi. Asa ca intindeti-va doar pana unde va tine plapuma, statisticile nu sunt o gluma, sunt reale. Asta daca va pasa macar de p[arinti, prieteni, de iubiti/iubite. Si ochii in 4 in oras unde cred ca nimeni nu se poate lauda ca indiferent de motor, n-a luat macar o tranta la cativa ani. Antonio si inca vre-o doi ati punctat corect, comportamentul in oras al unui supravietuitor trebuie sa fie unul special din toate punctele de vedere, pentru ca din pacate nu poti prevedea totul, iar in acest context capacitatea de supravietuire conteaza cel mai mult. (echipament, viteza, abilitate).

 

ps. corectati-l careva pe "dl Goe" (la capitolul motoarele e totuna) care reflecta nivelul mediu de IQ din bransa, asta ca sa nu ramana careva cu idei gresite. Cred ca cel mai mult mi-asi dori s-o faca un speedist autentic, ca sunt si din astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul s-a terminat ieri. http://ziarulclujean.ro/motociclista-sonia-ucisa-din-neatentie-condusa-pe-ultimul-drum-de-sute-de-persoane/ . Concluzia "oficiala" motociclista ucisa de automobilista care a gresit grav. De acord, dar fiecare dintre noi stie in forul interior ca mai exista o latura, este vorba de supravietuirea in trafic in conditiile in care in medie de 3 ori pe an fiecare dintre cei care umbla zilnic se confrunta cu asemenea manevre. Mai intra in ecuatie uneori si ingerul pazitor dar eu nu m-asi baza pe asta, esentiala e mereu forta cu care invarti maneta, mai ales la motoarele care prind 90 in a doua.

RIP Sonia.

 

O poveste trista, un cuplu de tineri separat brutal pentru totdeauna. Eu imi doresc ca astfel de drame sa fie cat mai rare. Stiu de la inceput ca voi fi injurat de fiecare data cand intervin,dar asta n-o sa ma faca vreodata sa cosmetizez adevarul obiectiv. Doresc doar ca cei capabili sa traga invataminte din pataniile altora sa fie pe faza.E singura forma prin care pot sa ajut in mod real, sa-i trezesc pe unii. Motociclistii sunt de mult separati pe caprarii si bisericute, iar speedistii in mod clar si dintotdeuna un grup aparte. Poate ca reusiti sa remontati intalnirea de joi, extrem de utila pentru informatii si schimburi de experienta.

 

In rest indiferent cat de dur suna, selectia naturala are grija. Incercati sa fiti cinstiti cu voi insiva, calariti intotdeuna motorul pe care il puteti controla ca lumea. Nu va lasati sedusi de moda de preturi mici sau de anturaj, singura imagine care conteaza este aceea onesta, obiectiva pe care voi insiva o aveti despre voi. Asa ca intindeti-va doar pana unde va tine plapuma, statisticile nu sunt o gluma, sunt reale. Asta daca va pasa macar de p[arinti, prieteni, de iubiti/iubite. Si ochii in 4 in oras unde cred ca nimeni nu se poate lauda ca indiferent de motor, n-a luat macar o tranta la cativa ani. Antonio si inca vre-o doi ati punctat corect, comportamentul in oras al unui supravietuitor trebuie sa fie unul special din toate punctele de vedere, pentru ca din pacate nu poti prevedea totul, iar in acest context capacitatea de supravietuire conteaza cel mai mult. (echipament, viteza, abilitate).

 

ps. corectati-l careva pe "dl Goe" (la capitolul motoarele e totuna) care reflecta nivelul mediu de IQ din bransa, asta ca sa nu ramana careva cu idei gresite. Cred ca cel mai mult mi-asi dori s-o faca un speedist autentic, ca sunt si din astia.

Ba ma pot lauda, 10 ani, zeci de mii km, 2 ani jumate pe piste in campionate cu rezultate, doar sportive si nu am avut nici macar un incident nici pe strada nici pe pista! Nici unul!!!!

Editat de SspBike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Discutie pe marginea unui eveniment tragic dar care devine comedie semnata Galen .Dude , nu incerc nici sa te conving, de ceva anume, nici sa te discreditez.Te discreditezi singur suficient. Ai o platforma aici sa iti exprimi ineptiile, ma bucur pentru tine.Este destul de dezgustator insa felul cum de dai interesat si compatimitor doar ca in final sa trintesti concluzii de selectie naturala si alte aberatii, ca doar nu a fost vorba de vre-o oaie din turma marelui guru Galen ci un necredincios care a indrasnit sa pacatuiasca cu instrumentul satanei(vitezana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aiRbag-uri...

Aia cu "sa-i taiati" e tare!

Ai impresia ca tu nu i-ai putea modela cu fatza ta si asta,nu din viteza ta?

Dar oricum faptul ca ai completate datele tale la profil/avatar,spune tot...

 

Era o ironie oricum chestia cu airbagu. O ironie la adresa 'maestrilor' motociclismului care se cred miezu problemei in orice situatie si nu sint capabili sa se obiectiveze si sa-si recunoasca macar vreo urma de culpabilitate in pofida evidentelor. Sa ajungi sa dai vina pe niste stalpi cand tu violezi din cele mai kamasutra pozitii vocea interioara a instictului de conservare mi se pare un gest extrem de pueril.

In astfel de cazuri dramatice precum cel descris mai sus oricine si orice poarta o vina mai mica sau mai mare mai putin actorul suprem, ghostriderul. Absolut ridicol.

Editat de localghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi, stie cineva daca avea viteza? adica mai toti trecem pe langa coloane. evident nu esti idiot sa stai in coloana de 50-100m....mergi pe linie, bar!-bar! din gaz din cand in cand sa auda lumea ca vi, sa nu faca unu st. sau sa te trezesti cu o usa in bot si mergi....daca mergi linistit, fara zgomot si unu face brusc st. te catapulteaza direct spre stalpi. sunt conjuncturi in care deschizi gazul fara sa intentionezi, mai ales daca esti luat prin surprindere si nu ai suficienta experienta (chiar si cu astfel de situatii). nu stiu cum a fost aici dar se poate.....eu am patit (prea complicat sa expun toata situatia) sa ma catapultez fara sa vreau. nu mergeam tare, chiar stateam cuminte la coloana (mare prostie).

nu ai nevoie de un f mare impuls pentru o fractura la cervicala.

aia cu selectia naturala.....de mare porc (in contextul asta, in alte situatii....merge). nu cred ca alege pe nice sa viziteze. mor oameni nevinovati, mergand in treaba lor. daca intra unul in tine, sa apara altu sa invoce "selectia naturala"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu selectia naturala e clar un cliseu de care se abuzeaza mult prea mult. Daca e sa despicam firul in patru, din punctul de vedere al biologiei nu poate fi vorba de nicio selectie naturala, nici in cazul acesta, nici in altele. Pt selectie naturala, trebuie sa avem in primul rand o variabilitate genetica in cadrul populatiei, peste care actioneaza presiunea selectiva facand trierea, modificand astfel populatia. In lipsa variabilitatii genetice, poti sa insisti sa ii zici selectie, dar nealterand populatia, va fi doar un termen gol, fara sens; poti la fel de bine sa ii zici accident ca tot aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tendinta asta de a imparti motociclistii in speedisti, enduristi cioparusi si alte tampenii mi se pare absolut fortata si inutila.

 

La fel de usor mori pe orice motor daca un imbecil considera ca trebuie sa intoarca la 10 metri in fata ta fara sa se asigure, la fel iti rupi capul pe orice motor daca esti destul de idiot sa deschizi gazul cand nu i cazul.

 

Generalizari de genul asta sunt absolut gratuite.

 

Imi aduc aminte ca a murit de curand un baiat tot in cluj, pe un suzuki dr sau ceva de gen, tot intr o situatie asemanatoare cand un idiot i a intors in fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul s-a terminat ieri. http://ziarulclujean.ro/motociclista-sonia-ucisa-din-neatentie-condusa-pe-ultimul-drum-de-sute-de-persoane/ . Concluzia "oficiala" motociclista ucisa de automobilista care a gresit grav. De acord, dar fiecare dintre noi stie in forul interior ca mai exista o latura, este vorba de supravietuirea in trafic in conditiile in care in medie de 3 ori pe an fiecare dintre cei care umbla zilnic se confrunta cu asemenea manevre. Mai intra in ecuatie uneori si ingerul pazitor dar eu nu m-asi baza pe asta, esentiala e mereu forta cu care invarti maneta, mai ales la motoarele care prind 90 in a doua.

RIP Sonia.

 

O poveste trista, un cuplu de tineri separat brutal pentru totdeauna. Eu imi doresc ca astfel de drame sa fie cat mai rare. Stiu de la inceput ca voi fi injurat de fiecare data cand intervin,dar asta n-o sa ma faca vreodata sa cosmetizez adevarul obiectiv. Doresc doar ca cei capabili sa traga invataminte din pataniile altora sa fie pe faza.E singura forma prin care pot sa ajut in mod real, sa-i trezesc pe unii. Motociclistii sunt de mult separati pe caprarii si bisericute, iar speedistii in mod clar si dintotdeuna un grup aparte. Poate ca reusiti sa remontati intalnirea de joi, extrem de utila pentru informatii si schimburi de experienta.

 

In rest indiferent cat de dur suna, selectia naturala are grija. Incercati sa fiti cinstiti cu voi insiva, calariti intotdeuna motorul pe care il puteti controla ca lumea. Nu va lasati sedusi de moda de preturi mici sau de anturaj, singura imagine care conteaza este aceea onesta, obiectiva pe care voi insiva o aveti despre voi. Asa ca intindeti-va doar pana unde va tine plapuma, statisticile nu sunt o gluma, sunt reale. Asta daca va pasa macar de p[arinti, prieteni, de iubiti/iubite. Si ochii in 4 in oras unde cred ca nimeni nu se poate lauda ca indiferent de motor, n-a luat macar o tranta la cativa ani. Antonio si inca vre-o doi ati punctat corect, comportamentul in oras al unui supravietuitor trebuie sa fie unul special din toate punctele de vedere, pentru ca din pacate nu poti prevedea totul, iar in acest context capacitatea de supravietuire conteaza cel mai mult. (echipament, viteza, abilitate).

 

ps. corectati-l careva pe "dl Goe" (la capitolul motoarele e totuna) care reflecta nivelul mediu de IQ din bransa, asta ca sa nu ramana careva cu idei gresite. Cred ca cel mai mult mi-asi dori s-o faca un speedist autentic, ca sunt si din astia.

Ooooo ce vad eu aici ......... ''lupul isi schimba parul dar naravul ba" aka functia se schimba da poezia ba ........ domnule ex fost moderator, cred ca deja juma de Romanie va stie replica cu ''selectia naturala" bla bla ....... va rugam frumos stimate coleg,mai luati o pauza

 

RIP Sonya

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tendinta asta de a imparti motociclistii in speedisti, enduristi cioparusi si alte tampenii mi se pare absolut fortata si inutila.

 

La fel de usor mori pe orice motor daca un imbecil considera ca trebuie sa intoarca la 10 metri in fata ta fara sa se asigure, la fel iti rupi capul pe orice motor daca esti destul de idiot sa deschizi gazul cand nu i cazul.

 

Generalizari de genul asta sunt absolut gratuite.

 

Imi aduc aminte ca a murit de curand un baiat tot in cluj, pe un suzuki dr sau ceva de gen, tot intr o situatie asemanatoare cand un idiot i a intors in fata

+1

 

Ooooo ce vad eu aici ......... ''lupul isi schimba parul dar naravul ba" aka functia se schimba da poezia ba ........ domnule ex fost moderator, cred ca deja juma de Romanie va stie replica cu ''selectia naturala" bla bla ....... va rugam frumos stimate coleg,mai luati o pauza

 

RIP Sonya

sanzieni, etc, reloaded....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acul de turometru al soniei era blocat la 6000 de ture, pe kilometrajul digital, ulterior, s-a pus direct curent si astfel indica ultima viteza, s-a indicat 48km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Chestia cu turometrul si viteza indicata sunt irelevante pentru ca nu sunt verificabile si nu se poate demonstra ca in orice caz rezultatele vor fi demontrabil realitatea .Desteptul cu 80/h la ora doar se dadea interesant ca stie si el ca o vitezana ajunge la viteza aia in "a doua" ,pe cind multe depasesc 100 in prima , din nou irelevant.

» Post actualizat in 19 Nov 2015 07:53

Cel mai probabil fata a fost surprinsa asa din scurt ca nu a mai avut timp de nici o reactie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dai amunitie marilor moralisti . Ma retrag de la discutia asta .Pacat, mare pacat... Le vedem le auzim le cintarim si tot ne asumam riscurile si satisfactiile care vin cu aceasta pasiune. Mortii cu mortii vii cu vii dar parca un pic mai mult respect pentru cei care nu mai sunt printre noi se poate , sau macar sa nu strigam slogane urite sau de prost gust imediat dupa evenimente atit de tragice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...