VladSpeed Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 iti iei SS pentru ca asa ai vazut tu la cineva , iti place cum se aude , mor fetele dupa tine...esti un geniu...si ajungi dupa 2 sapt la stiri ca ai murit pentru ca ti-a intrat o musca in ochi si ti-a sarit o furnica in fata si nu ai fost in stare sa o ocolesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 macar daca ar merge "reising".... dar ei merg orbeste. intra in starea febrila de viteza ... si uni ies..alti nu.. cu ceva exp m-am urcat pe un ss si m-am trezit fugind prin trafic...aiurea..te momeste...asa ca mai bine ia-ti ceva care chiar daca te momeste(ptr ca si un gs 500 e o racheta pe langa 66% din masini) macar sa nu fie extrema. acuma ca posesor de ss insemna ca am intrat in categ de sinucigasi?! nu cred...daca e sa fiu sinucigasi nu a inceput cu ss... a inceput f650gs.. si apoi ceva mai mare, apoi ceva mai sportiv si abia acum a 4-a e ss.. dar poate ca io sunt mai fricos... macar de-as fi si io semizeu pe cat sunt unii incepatori uite aicea adrenalina fara ss si va garantez ca-i fun.. mult mai fun decat in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 esti prea teribilist, nu-ti doresc sa ai parte de un accident in care sa-ti pierzi vreo mana sau sa ramai fara vreun organ, pt ca doar atunci vei realiza cate baliverne arunci, pana sa te dai tare, agresiv, racing sau cum spui tu mai ai de exersat, cu reflexele, cu atentia distributiva, sa-ti cunosti foarte bine fierul, etcSi stii care e semecheria?nici atunci nu vei scapa 100 % Concurs de care trage concluzii mai superficiale ? Sunt cum oi fi, da' cu siguranta nu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic La fel cum, la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razz Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului. Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd. Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat. Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Concurs de care trage concluzii mai superficiale ? Sunt cum oi fi, da' cu sigurantanu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic La fel cum, la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg. Tu esti constent ca debitezi ineptiile astea pe un topic de incepatori, sau ai dat din tastatura dupa ce ai fuma ceva "tare"? Eu pot sa va fac un rezumat (subiectiv e adevarat) despre accidentatii de pe forumul asta pe anul trecut: - Au murit 2 insi (sot si sotie) doborati de pe cruiser pentru ca un bou cu o duba a simtit nevoia sa le taie calea facand stanga cand nu avea prioritate; - A murit unul pe "capra" care se simtea zmeul zmeilor (mi-a taiat si mie o data fata ca sa-mi arate ca el stie sa sa dea pe roata din spate) si care dupa ce a dat sec intr-o masina pe Floreasca a facut cateva ore mai tarziu infarct la Spitalul Floreasca. - Au murit ceva scuteristi de genul. "cu gel in cap in loc de casca", dintre care retin un caz memorabil relatat aici de un politist unde respectivul (tzigan de etnie rroma, si beat pulbere) a uitat sa ia o curba si a murit dupa ce a lovit un pom care-i statea in cale... - In rest toti protagonistii care au avut accident grav mergea fie pe vitezana pura cu 4 cilindri in linie, fie pe rude de genul Suzuki SV... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h. Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima. Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului. Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd. Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat. Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream . Iarta-ma, nu crede ca ma iau de tine ca persoana, dar din 4 fraze ai zis 5 prostii. Tu crezi ca la 80kmh invarti de ghidon ca de volanul autobuzului? La viteza aia (modesta) ratezi o curba nu pentru ca n-ai mai avut unde rasuci ghidonul ca deh... are raza de bracare mica! Da, ia-ti un tourer! Aici chiar ai zis bine. Si mai intai cred... da de permis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razz Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Inca niste lucruri vreau sa mai spun si dupa aia o termin cu offtopicul asta enorm de pe topic : - o moto trebuie respectata pentru ceea ce este si nu ptr ca te poata ucide ! - cand stii sa'i dai blana pe drum drept si nu te'ai accidentat mortal inca, nu inseamna ca poti mereu face asta - pe drumurile din RO .. din pacate .. nu doar la soferi trebuie sa ai grija, mai sunt si tot felul de animalute, balegi si alte elemente cum ar fi nisip, pietris, tot felul de pete de ulei samd - deci mai multa atentie - pe topicul de incepatori si SS-uri, cred ca mai educativ si productiv ar fi sa se posteze cu oarece ratiune si anticipare a unor gesturi decat de dragul de-a te da zmeu - la inceputul lui aprilie, subsemnatul va avea prima moto : mai mult ca sigur un 600, si mai sigur o Honda - in final, as fi curios sa se faca un sondaj ceva : cati dintre cei cu moto (ss in special) o au pentru ca le place sentimentul de a calari un motor, imaginea rebela de ce nu data de aceasta, placerea sa auzi un esapament la 14 000 rpm, samd .... si NU doar ca asa e "cul" si "moare femeele dupe mine" ? Cu respect, un posibil incepator pe CBR600RR LE : Zappy .. permis am, luat o data cu B-ul insa n-am avut ocazia sa iau moto in B ptr ca nu mi-a trebuit. Despre aberatiile din postul de care zici, in mare masura si eu sunt constient .. am mai citit cate ceva, vorbit cu ceva motoristi si mi-au spus chestii asadar mea culpa ptr postul #632 - chiar se poate ascunde daca un moderator vrea. Cum spuneam, aia era parerea mea in acel moment - nu am spus nici ca e adevarul absolut nici ca ar fi o regula, so incepator fiind astept sfaturi si nu ironii, ok? Editat Martie 21, 2009 de Razz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Am un coleg care tentat de motorul meu, si-a luat un gsxr de 600 din 2005. Avea permisul de 1 saptamana si i-am spus ca greseste incepand pe un SS. A argumentat ca este foarte atent, responsabil si cumpatat, are experienta pe bicicleta. In plus, a devorat topicurile de accidente si imaginile/filmele necenzurate cu accidente astfel ca era terifiat de ce poate pati. A luat SS-ul, a mers 3 saptamini ca bunica, apoi a inceput sa uite ce zicea cu ceva timp in urma. Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba. Rezultatul: el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca) ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave motorul- dauna totala Urmeaza alta operatie ca sa-i scoata adaosul de titan. Aaaa, am uitat: avea pe el echipament de cel putin 1500 de euro cand a cazut. Acum nu mai vrea motor niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 (editat) Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h. Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima. Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare. Unde mai pui ca motorete precum Hornet, is mai fasnete si trag mai de jos decat SS-urile echivalente, cu vreo 2-3 mii de ture. Iar cum scade numarul cilindrilor, scade si turatia la care se obtine cuplul maxim > wheelie si alte nebunii (KTM Duke e cel mai bun exemplu). Editat Martie 22, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Martie 22, 2009 Autor Share Postat Martie 22, 2009 Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba.Rezultatul: el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca) ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave Asta e atat de evidenta incat nici nu prea se gandeste lumea s-o spuna: n-ai ce cauta cu pasager in primul an, nici pe scuter. Cred ca am cateva mii de km cu pasager si tot se simte o diferenta semnificativa fata de cand merg singur. Cu un pasager neexperimentat nici nu mai zic. N-ai ce cauta cu pasager ca incepator. Fara exceptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian. Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Sunt in totalitate de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 (editat) PS: Rossi are 30 de ani si a inceput la 18 ani pe o Aprilia 125cc, nu pe un CBR 600 RR. Abia la 22 de ani a trecut pe 500cc. Dar a condus de la 11 ani un 100cc. O mica corectie, Rossi a inceput pe carturi si mai apoi pe pocket-bike, numai pe urma, la 16 ani a trecut la 125cc......este undeva la fan-club rossi aici pe forum un link de pe youtube cu un filmuletz de spre el. Editat Martie 22, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razz Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 (editat) 100 % de acord la faza cu pasagerii, abia stii tu sa mergi, pentru tine cu moto la greutatea ta + a ei, pai sa mai pui si un pasager se schimba povestea - eu cand ii zic prietenei ca n'o voi lua cu mine pe moto crede ca ma duc s-o insel . scuza-ma spy .. dar nu pricep ce echipament de 1500 ? avea prietenul tau daca n'a fost in stare macar calcaiul sa i'l protejeze ?? Eu am Alpinestars S-MX Plus cu protectii de magneziu la calcai si pe laterale (aftermarket cumparate) si nu stiu cum ai putea sa te alegi cu un calcai zdrobit avand asa ceva, si au fost cam 200 ? deci se incadra in buget al tau amic. Revenind .. incep sa nu mai inteleg topicul asta, adica e vorba aici daca sa te risti ca incepator pe SS sau nu - punct. Exemplele si alte cazuri, auzite sau traite nu stiu cat loc au aici. Consider ca pilotul e primul si principalul vinovat pentru succes sau nu. Eu am vb cu amici din IT, unde chiar e patria lor, si spuneau ca tu esti primul si singurului responsabil + ca "ochio" la soferi, unde si in Milano sunt la fel de neatenti desi sunt catraliarde de scuteristi sau motociclisti. Un sfat foarte bun, mi-a fost dat in sensul ca .. pana nu o stapanesc destul de bine, sa nu am ce iesi in autostrada .. ca te tenteaza drumul drept sa-i dai, in rest, pe strazile astea unde au sute de intersectii cu sens giratoriu chiar n-ai unde sa-i dai. Asa e si cu RO banuiesc, nu te duci pe Soarelui sa vezi cum merge sau pe tot felul de drumuri drepte si libere gen Kiseleff pana nu esti sigur pe tine, restul de situatii sunt ne-noroc sau necunostinta in situatii extreme - parerea mea. Editat Martie 22, 2009 de Razz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razz Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) Salut, Treaba e in felul urmator : sambata ma duc sa fac actele la moto (cbr 600rr 2008 km 0) si cam intr-o sapt o voi avea inmatriculata, asadar disponibila de calarit. M-am tot gandit .. inca de cand vroiam moto, ma gandeam la 600RR, am tot amanat .. si acum cand am ocazia !! -> Sa ma orientez spre altceva ? - better not. Pentru mai multa siguranta, pe langa costumul Alpinestars 2 PC Geaca Vector rosie, pantaloni Alpinestars Track Pants negri, manusi Alpinestars GP Plus, Boots Alpinestars SMX Plus rosii si cagula -> mai vin spre mine un RX 7 RR Nicky replica si mai imi fac comanda zilele astea de Gilet Wave Neck de la Dainese cu protectie la gat, coloana, clavicula si piept - o sa fiu cam robocop, dar mai bine investeti o data si eviti alte posibile neplaceri. Asadar, sa am asflat uscat si experiente cat mai placute .. ne auzim poate si cu poze. V-am pupat, Razvan Editat Martie 23, 2009 de Razz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Salut,Treaba e in felul urmator : sambata ma duc sa fac actele la moto (cbr 600rr 2008 km 0) si cam intr-o sapt o voi avea inmatriculata, asadar disponibila de calarit. [...] Asadar, sa am asflat uscat si experiente cat mai placute .. ne auzim poate si cu poze. V-am pupat, Razvan sa o stapanesti sanatos si sa ajungi sa o vinzi fara nici o zgarietura. ce ar mai trebui sa stii (si asta e valabil pentru toti incepatorii): daca esti robocop cu echipament super bun nu inseamna ca esti safe, oasele se rup, creierul se face gel, ficatul si splina se rup, si tot asa. si in trafic, asa cum tu ii dai gaz pe bulevard si te doare'n pix de regulile de circulatie, la fel altii intorc masina precum caruta, cu aceeasi durere'n pix fata de aceleasi reguli de circulatie. ghici, cine ar putea iesi tavalit sau mort? poti sa fi pilot excelent pe circuit (unde singura regula e sa ramai pe pista), pe strada sunt alte reguli si asa cum tu esti dispus sa le incalci, la fel e valabil si pentru restul. vezi la accidente, un topic din 2007 cu doi copii care au murit pe plevnei cand o raba de 25+ tone a iesit din santier si nu i-a vazut (raba aia se misca greu, greu, chiar si asa motoristul nu a anticipat si a ajuns cu tot cu pasager sub roti; probabil nu mureau din cauza impactului, dar au murit striviti sub rotile basculantei). accident stupid? da! se putea evita daca avea experienta in mers pe strada? probabil ca da! a, si nu aveau SS. inca ceva: vizitele familiei si prietenilor la spital la reanimanre nu te scot din coma take care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 daca mergi cu 100 la ora in oras (nu zic mai mult) si iti iese cineva in fata e acelasi lucru cu orice motor. ba chiar as fi tentat sa zic ca supersporturile au frane ceva mai bune. accidentele nasoale cu ss (sau cu alte motociclete) nu cred ca sunt din cauza manevrabilitatii, cursei ghidonului, a cailor putere sau a carenelor. in general sunt din cauza vitezei. si dupa cum stim cu totii, motocicletele (chiar si cele supersport), sunt doar niste masinarii conduse de om, nicidecum niste fiare posedate de satana care accelereaza singure. deci sa lasam povestile cu nu-stiu-cine care se credea zmeu si a ratat o curba din cauza ca avea supersport. a ratat curba pentru ca fost idiot si mergea cu viteza. sau povestile de genul ca a murit nu stiu ce super biker, super experimentat; si daca a murit ala care avea 300000 km pe motor, tu o sa mori sigur maine pentru ca ai carnet doar de o luna. in cele mai multe cazuri, si bikerii astia super bazati care au schimbat 30 de motoare in cei 10 ani de experienta, tot din cauza vitezei mor pana la urma (chiar daca nu e neaparat 100% vina lor). cu alte cuvinte, daca esti bou poti sa mori si cu un maxi scuter, nu ai nevoie neaparat de ss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kowalski Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 daca mergi cu 100 la ora in oras (nu zic mai mult) si iti iese cineva in fata e acelasi lucru cu orice motor. ba chiar as fi tentat sa zic ca supersporturile au frane ceva mai bune.accidentele nasoale cu ss (sau cu alte motociclete) nu cred ca sunt din cauza manevrabilitatii, cursei ghidonului, a cailor putere sau a carenelor. in general sunt din cauza vitezei. si dupa cum stim cu totii, motocicletele (chiar si cele supersport), sunt doar niste masinarii conduse de om, nicidecum niste fiare posedate de satana care accelereaza singure. deci sa lasam povestile cu nu-stiu-cine care se credea zmeu si a ratat o curba din cauza ca avea supersport. a ratat curba pentru ca fost idiot si mergea cu viteza. sau povestile de genul ca a murit nu stiu ce super biker, super experimentat; si daca a murit ala care avea 300000 km pe motor, tu o sa mori sigur maine pentru ca ai carnet doar de o luna. in cele mai multe cazuri, si bikerii astia super bazati care au schimbat 30 de motoare in cei 10 ani de experienta, tot din cauza vitezei mor pana la urma (chiar daca nu e neaparat 100% vina lor). cu alte cuvinte, daca esti bou poti sa mori si cu un maxi scuter, nu ai nevoie neaparat de ss. Recomand tuturor celor care vor ss ca prima motocicleta sa incerce un suzuki burgman de 650 cc cu doi cilindrii si vreo 80 de cai, dar sa mearga neaparat prin traficul din bucuresti. 99% dintre acestia l-ar da pe jos fara sa-si dea seama de ce. Prea multe pretentii de la incepatori, prea multi se tavalesc cu ele, pt ca nu e o motocicleta care sa te ierte atunci cand gresesti, nu te nasti cu reflexe si cu experienta de a conduce asa ceva. Dar poate unii sunt mai talentati si mai `cumpatati`, asta pana trec cei 3-4 mii de km si vor avea impresia ca au invatat destule incat sa mareasca viteza considerabil, insa sa stea linistiti ca nu mama va plange dupa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Experienta (nici la 3-4 mii de km si nici la 50-60 de mii de km) nu te fereste de accidente. Asta tine in cea mai mare masura de noroc (sau ghinion dupa caz). Evident probabilitatea sa ai noroc scade odata cu cresterea vitezei. Nu am nimic de castigat sau de pierdut daca isi ia un incepator supersport (si eu sunt unul dintre ei), dar totusi mi se pare o exagerare sa spui ca ss-urile omoara asa fara sa le faci tu nimic. Dupa rationamentul asta poate cei care isi iau naked se gandesc ca pot sa mearga linistiti cu 150 in oras ca deh, e naked, asta nu te omoara ca un supersport. Nici nu contest faptul ca cele mai multe accidente sunt cu ss, asa o fi, dar am un sentiment ca de fapt cauza este viteza, respectiv cel care a accelerat motocicleta. Recunosc ca un naked se strecoara mai bine printre masini, sau e mai comod, sau e mai usor, sau nu se incalzeste asa tare vara, dar astea sunt considerente care tin de confort pana la urma, nu de siguranta. Cred ca sfatul cel mai bun pentru incepatorii pe supersport (si nu numai) este sa mearga REGULAMENTAR (nu ca asta iti da get out of jail free card sau face sa dispara orice sofer neatent care iti intoarce masina in fata, dar.... impulsul = masa * viteza). ....ah fetele incepatoare pe ss au avantajul ca nu au testoteron (care te face sa devii agresiv si un pic irational - spun asta studiile, nu eu). Editat Martie 26, 2009 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jacki3 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 sal all ca incepator mi-am luat un ss de 600 (Honda CBR f4i) deja am avut un impact cu pamantul, stiu ce poate un SS, sunt constient de mobra asta. am 28 ani, permis cat B din 2000. mi-am luat un SS pentru ca altceva nu-mi place, nu in ideea sa-i dau la maxim, nu sunt vitezoman...... am senzatii pe motor si la 40-50 km/h in oras. ma satisface enorm motorul asta. daca aveti alte pareri va rog sa le spuneti. poate ma faceti sa-mi schimb motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 sal allca incepator mi-am luat un ss de 600 (Honda CBR f4i) deja am avut un impact cu pamantul, stiu ce poate un SS, sunt constient de mobra asta. am 28 ani, permis cat B din 2000. mi-am luat un SS pentru ca altceva nu-mi place, nu in ideea sa-i dau la maxim, nu sunt vitezoman...... am senzatii pe motor si la 40-50 km/h in oras. ma satisface enorm motorul asta. daca aveti alte pareri va rog sa le spuneti. poate ma faceti sa-mi schimb motorul. Acum dupa ce l-ai luat si spunand cate satisfactii iti aduce nu cred ca mai poate sa iti zica cineva ceva care sa te faca sa iti schimbi punctul de vedere asupra motorului ales ! Sa ai grija de tine , sa o iei incet si sa te bucuri de el ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 cum se face ca aici au postat numai detinatori de viteziste.? Pentru ca topicul este despre motorete ss...oare din acest motiv?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 sal allca incepator mi-am luat un ss de 600 (Honda CBR f4i) deja am avut un impact cu pamantul, stiu ce poate un SS, sunt constient de mobra asta. am 28 ani, permis cat B din 2000. mi-am luat un SS pentru ca altceva nu-mi place, nu in ideea sa-i dau la maxim, nu sunt vitezoman...... am senzatii pe motor si la 40-50 km/h in oras. ma satisface enorm motorul asta. daca aveti alte pareri va rog sa le spuneti. poate ma faceti sa-mi schimb motorul. Am 25 de ani si am inceput pe r6. M-a speriat la inceput marimea lui dar m-am obisnuit repede. Un singur incident am avut cu un caine, pe care nu puteam sa-l evit nici cu un scuter in rest toate bune si frumoase. Ca si tine l-am luat tot pentru ca "ma satisface" si nu pentru viteza. B-ul il am de aproape 7 ani si A-ul de un an. Ce am facut cand l-am luat: de teama sa nu cad cu el, sa nu il zgarii sau sa sparg carenele, i-am dat jos tot de la suport bord cu faruri si carene, absolut tot in afara de codita (un fel de naked) si i-am pus crash pad-uri, am invatat sa iau curbele, sa ma las stanga dreapta, sa fac counter steering, dupa ce am simtit ca il stapanesc cat de cat ok, i-am pus tot la loc si acum merg linistit si fara probleme. M-au ajutat mult si prietenii mai experimentati (desi m-au sfatuit sa nu-mi iau r6, dar deh incapatanarea nestiutorului si neexperiementatului), dar in sensul ca mi-au explicat ce si cum sa fac, dupa care am mers singur pe strada cu el. Mi-au spus ca m-ai mult m-ar incurca daca ar trebui sa merg cu ei, in sensul ca va trebui sa ma tin dupa ei, eu mergand mai incet, si exista posibilitatea sa ma jeneze in trafic, fiind incepator. Sfaturi nu pot sa dau ca inca sunt incepator. Motorul nu o sa-l schimb niciodata din motive de siguranta, l-as da doar pe unul mai nou. nu stati faceti multe posturi pe site, mai bine exersati ca e frumos afara:) asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am uitat sa zic de frane, le-am folosit maxim, sa vad cat tin, cum tin, la ce distanta tin si am incercat sa micsorez acea distanta si viteza de reactie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 ..luam supersport dar suntem oameni linistiti..nu depasim 50-60.. nu incercam sa vedem cat poate..nu ii dam treapta in 12 mii de ture..mda. Supersporturile, asa cum spunea si initiatorul topicului, sunt facute pt VITEZA! orice alta exploatare duce la un chin insuportabil. dupa 10 min in trafic aglomerat nu`ti mai simti incheieturile, spatele, gatul, umerii, etc! daca nu esti ..cum sa zic...un pic sarit de pe fix(ul unora) nu ai ce cauta pe supersport. nu esti vitezoman dar iti place ss? sunt o multime de s-touringuri care`s aproape identice cu ss. "gagicile" nu fac diferenta. nici unii dintre voi nu o faceti. stiu ca am citat din spusele topic-starter`ului, dar simteam nevoia sa va aduc aminte. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.