Vizitator Kosh Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 motocicletele puternice sunt pentru oameni puternici... pentru fraieri sunt alea slabe... *si pentru femei bine fraiere Alo... unde te crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Iarta-l a uitat sa inchida " usa" la cort cand a plecat afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 cred ca vroiai sa postezi de fapt la sectiunea "fete motocicliste"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIOCIO25 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Pt. dan_junior si Sorin25.....nu la inceput se cade cu motorul,ci dupa putine zeci de mii de km,exact atunci cand crezi ca stii sa o tii mai bine si ca ai trecut cu bine de faza de incepator,eventual te si imbarbatezi ca ai evitat un contact cu ceva,datorat propriilor reflexe. Si un motor de 500cc fuge f tare,asa k iti trebuie 2 ani pana sa zici ca depasesti,ca si conducator,performantele lui tehnice.dar diferenta dintre unul de 500 si unul de 1000 este ca primul te iarta pe franare,pe curbe,pe asfalt ud,etc mult mai mult. Cu totii stim sa acceleram,si e si f f distractiv,dar nu cu totii ne si oprim in timp util,nu? f bine spus, aproband cele spuse de tine ceva din propria eperienta nu cred ca face rau: permis anu trecut inceput pe 600 ss intretimp schimbat 4 motorete 600...600...750..750. 30000 km toate bune si frumoase anu trecut nu am cazut, anu asta am facut 10000 am prins incredre mers pe circuit una alta si ce credeti pe strada buffffffff nu este de jucat cu gazul primele mii zeci iti este teama,prinzi incredre si imediat vine greseala, f mare atentie la momentul in care prinzi incredre in tine si te crezi batman .... nu esti Editat Iunie 22, 2011 de CIOCIO25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Ce-mi plac astia ca voi: blana pe linie dreapta, viteza de tricicleta pe curbe. Trece pe langa voi unu cu o partaitoare de 50cp si pasagera. Ii foarte boring sa vad cate un zmeu cu R6 si becul de frana aprins de inainte de curba si pana la iesire. Si dupa aia se mira de ce se inclina ei incet si motorul vrea sa ii scoata din curba. Cand esti motociclist si se aduna in spatele tau coloana de masini pe curbe, mai bine te reprofilezi. Sau incerci motocicleta gandita pentru oameni normali. Raceri de semafoare si bulevard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Ce-mi plac astia ca voi: blana pe linie dreapta, viteza de tricicleta pe curbe. Trece pe langa voi unu cu o partaitoare de 50cp si pasagera. Ii foarte boring sa vad cate un zmeu cu R6 si becul de frana aprins de inainte de curba si pana la iesire. Si dupa aia se mira de ce se inclina ei incet si motorul vrea sa ii scoata din curba. Cand esti motociclist si se aduna in spatele tau coloana de masini pe curbe, mai bine te reprofilezi. Sau incerci motocicleta gandita pentru oameni normali. Raceri de semafoare si bulevard. Nu e boring, e chiar amuzant. Ma distrez de minune sa trec cu Dominatorul de tot felul de R6-isti pe viraje. Dar am observat ca nu tine neaparat de motocicleta. Adica nu e musai ca daca ai inceput pe vitezana nu o sa inveti sa te dai. Totul e in atitudine, din cate am observat. Daca te apuci sa inveti sa te dai ca lumea, sa stii sa iei viraje rapid si safe, sa franezi etc. o sa te descurci OK indiferent de motocicleta. Daca o arzi in stil forjator de oras sau in stil "eu oricum vreau doar sa ma plimb, nu sa ma dau tare", o sa ai probleme mereu pe serpentine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Fix asa e si la masini. Se vedea perfect la raliu: venea cate un meseriash cu Evo si se vedea pe el ce se kko in pantalonasii lui ignifugi. Dupa aia veneau 3 cu cate un Saxo si aia faceau pistoanele sa sara din motor. Multe Saxo-uri scoteau timpi mai buni ca masinile cu motor multm ai mare si tractiune integrala doar pentru ca soferii stiau sa conduca. Da astialalti nuuuu... ca Saxo e caca, ori Evo ori STI restul is pt fraieri. Eu am bani de bo$$ ma dau cu masina de bo$$ chair daca nu am habar sa conduc nici partaitoarea de 160cp si tractiune fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ii foarte boring sa vad cate un zmeu cu R6... te cred ca ii foarte boring sa te uiti la R6, numai ca eu am R1. R1 nu ii boring sa vezi. .....dar cred ca cel mai si cel mai boring ii cand se uita prietenele voastre la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punketamine Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Fix asa e si la masini. Se vedea perfect la raliu: venea cate un meseriash cu Evo si se vedea pe el ce se kko in pantalonasii lui ignifugi. Dupa aia veneau 3 cu cate un Saxo si aia faceau pistoanele sa sara din motor. Multe Saxo-uri scoteau timpi mai buni ca masinile cu motor multm ai mare si tractiune integrala doar pentru ca soferii stiau sa conduca. Da astialalti nuuuu... ca Saxo e caca, ori Evo ori STI restul is pt fraieri. Eu am bani de bo$ ma dau cu masina de bo$ chair daca nu am habar sa conduc nici partaitoarea de 160cp si tractiune fata. Eh, hai sa nu ne hazardam Saxo de care vorbesti , VTS, are 900 de kile (daca nu a mai scos nimic de pe el) si 120 cp motor de turatie, 1.6, 16v la raliu mi-as pune banii pe un saxo vts anytime Baftoc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana_dark Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Pentru cel care a initiat topicul... Apreciez mult sfaturile...voi incerca pe cat posibil sa tin cont... Am intrat de curand pe acest forum si imi place sa observ ca sunt oameni care se gandesc si la incepatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catablu Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Excelent topicul Silenti! Felicitare! Acum ca nou membru al acestei comunitati da-ti-mi voie sa va salut pe toti! Problema mea: 34 ani, experienta in trafic peste 1milion km (turism, tir, etc), greutate 110 kg, h=1.90 Toate astea fiind spuse vreau sa-mi recomandati si mie un motor din clasa sportivelor. M-am dat cu 600RR dar stau prost in ea, r6 nu prea mi sa parut stabila, imi place cum stau pe zx6r, dar prietenii mei imi recomnda ceva mai mare avand in vedere fizicul meu. Parerea voastra? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Ia-ti orice motoreta iti place tie La varsta si gabaritul tau, iti recomand ceva de 1000cc, sunt mai masive si ceva mai mari ca dimensiuni. Pur si simplu ia-ti ce iti place tie. Editat Iulie 5, 2011 de Luci03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Excelent topicul Silenti! Felicitare! Acum ca nou membru al acestei comunitati da-ti-mi voie sa va salut pe toti! Problema mea: 34 ani, experienta in trafic peste 1milion km (turism, tir, etc), greutate 110 kg, h=1.90 Toate astea fiind spuse vreau sa-mi recomandati si mie un motor din clasa sportivelor. M-am dat cu 600RR dar stau prost in ea, r6 nu prea mi sa parut stabila, imi place cum stau pe zx6r, dar prietenii mei imi recomnda ceva mai mare avand in vedere fizicul meu. Parerea voastra? Multumesc! Daca pe RR nu stai bine, iar R6 este instabila,parerea mea este ca singura motocicleta sport pentru tine este ...TIR-ul. (ca sa poti ajunge la 2 milioane KM ) Esti penibil....parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Excelent topicul Silenti! Felicitare! Acum ca nou membru al acestei comunitati da-ti-mi voie sa va salut pe toti! Problema mea: 34 ani, experienta in trafic peste 1milion km (turism, tir, etc), greutate 110 kg, h=1.90 Toate astea fiind spuse vreau sa-mi recomandati si mie un motor din clasa sportivelor. M-am dat cu 600RR dar stau prost in ea, r6 nu prea mi sa parut stabila, imi place cum stau pe zx6r, dar prietenii mei imi recomnda ceva mai mare avand in vedere fizicul meu. Parerea voastra? Multumesc! aa si am uitat sa-ti dau cel mai important sfat, nu citi prea mult pe aici! majoritatea sunt o adunatura de *#*#*#*#*# care iti vor recomanda in primii 4 ani maxim un virago de 250cc limitat cu cui la acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Da chiar asa iati una de 1000 cm3 si la 200 cp si ai sa vezi fuge mai tare ca un Tir dar si poate derapa la fel de repede cum fuge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Daca pe RR nu stai bine, iar R6 este instabila,parerea mea este ca singura motocicleta sport pentru tine este ...TIR-ul. (ca sa poti ajunge la 2 milioane KM ) Esti penibil....parerea mea. Foarte constructiv si educativ postul tau... la mai mare,poate ajungi super membru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catablu Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Merci Lucio! Zicea cineva de unii ca sunt o adunatura ceva mai sus, Teiu 29 chiar face parte din acea categorie! Daca am postat aici inseamna ca vreu sa iau o decizie cat mai buna cu ajutorul unor prieteni virtuali care poate au mai vazut "filmul". Am expus cam tot ce era de stiut in acest sens....sincer Teiu29 - PASTREAZA-TI PARERILE PENTRU TINE PE VIITOR!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Merci Lucio! Zicea cineva de unii ca sunt o adunatura ceva mai sus, Teiu 29 chiar face parte din acea categorie! Daca am postat aici inseamna ca vreu sa iau o decizie cat mai buna cu ajutorul unor prieteni virtuali care poate au mai vazut "filmul". Am expus cam tot ce era de stiut in acest sens....sincer Teiu29 - PASTREAZA-TI PARERILE PENTRU TINE PE VIITOR!!! Bun venit pe forum ! Din pacate va trece o vreme pana sa iti dai seama sfaturile cui sa le asculti. Luci are dreptate, majoritatea celor ce posteaza aici o fac doar de dragul de a aduna posturi, multe si fara continut. Sunt insa useri care te pot ajuta real cu sfaturi si informatii si care nu te vor lua peste picior chiar la primul post . Intre timp incearca sa citesti mai mult si sa scrii cat mai putin, vei vedea ca trecand prin topicurile de interes vei primi toate raspunsurile de care ai nevoie. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 dupa ce am condus una de 200 cc, am trecut la un gs 500 (tot cam pentru incepatori) mi s-a intamplat sa traversez o intersectie in bucuresti pe la Iancului in care sunt cateva denivelari, eram obosit si oarecum relaxat, si de la o denivelare am fost impins ushor in spate. Fara sa vreau am tras umpic de acceleratie, la capitolul asta am avut noroc ca sub mine era un gs 500 si nu un R1 , hayabusa sau altceva. Cu gs-ul am accelerat umpic cat sa ma trezesc si sa-mi dau seama de greseala mea (nu se merge obosit pe motoreta si esti atent cu acceleratia non-stop). Daca sub mine erau vreo 130 cp intr-un SS probabil as fii vazut copacul, sau vreo masina...oricum cadeam sigur. Intamplarea asta a avut loc dupa ce abia imi luasem motorul. Inca sunt incepator dar cand voi trece, daca voi trece, pe ceva mai puternic voi stii deja la ce sa ma astept si voi fii mai atent. -> un motiv bun "de ce nu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krys76 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Am inceput scoala moto anul trecut, am facut buff de 2 ori in poligon si abia anul asta mi-am facut curaj sa dau examen cu 3 saptamani inainte sa expire scoala. Stiu cum e atunci cand te crezi "stapan pe situatie" din experienta de sofer, mereu exista ceva ce ...nu ai prevazut, nu de alta dar nu esti singur pe sosea....bune sfaturi, mare grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Nea Kosh , multumesc ca ai scris topicul asta am stat cam o ora si ceva sa-l citesc pe tot cu atentie . Asta ne mai pune pe toti cu picioarele pe pamant la anu voi fi si eu pe mobra Respect Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) salutari si felicitari pentru acest thread. Sunt exact ce ai spus tu: incepator,pasionat de supersoprturi,carenate,cu cat mai multe turatii,si tobe cat mai spectaculoase....dar....si aici apare partea interesanta,Dar....am decis sa aman chestia asta pentru urmatorii 3-4 ani,pana invat sa conduc monstrul actual. Acum,ce zic eu ca este un monstru? un Suzuki gsx 400, un naked batran de 180 si ceva de kg,care...well...batran sau prost intretinut...iarta...si nu iarta. Istoria intamplarilor mele: -in prima seara,cand sa urc animaul pe cricul central (asa se invata la scoala),l-am busit.Bikini-ul de far s-a crapat putin.In acea seara...lectia 1: cricul lateral,nu central.Nu esti superman. -dupa cam 7 iesiri noaptea de la 1 pana dimineata la 6....trebuia realimentata...am decis ziua...ma simteam...zeu!....intamplarea a aparut pe o strada nefericita,cand sa intorc stanga la incredibila hiperviteza de...~15km/ora. cazatura m-a lasat fara pantaloni,cu cadrul de protectie zgariat (actual si ruginita la zgarietura,uraaa),si genunchii raschetati.au urmat 2 saptamani din care pot mentiona fara jena ca prima a fost iad...mi-era greu sa ma ridic din pat sa merg la toaleta sa fac...necesitatile,din cauza ca flexam genunchii,si se rupeau intentiile de coji care existau...ca sa nu mentionez ce fun era cand schimbam pansamentul pt ca se umplea de ser,sange,etc...horror~! -dupa 2 saptamani,imprumutandu-ma inclusiv la pisica,am mers la smaeb cu genunchii...vai sanatatea lor,CHITIT sa imi iau echipament full: casca,genunchiere,geaca cu insertii,manusi. am uitat sa mentionez ca am mers cu casca imprumutata,care mi-era larga. SMAEB mi-a adus un lazer care si acum ma strange la obraji...dar...parca ma simt mai safe asa. LECTIA 2: armura...pana la colt la paine!obligatoriu. -cazatura acum cateva zile: mergeam eu fericit si linistit dupa o zi stresanta la niste cursuri ndt pe niste stradute spre dambovita,sa ajung repede acasa....dintre masini,o...blonda (da,mereu blondele)sare din masini....acum,de cand cu incidentul cu genunchii donati peticului de asfalt cu nispi de mai sus,suflam si in iaurt,si tineam 5-6 m fata de cel din fata musai,si la 40-50 la ora...nu am abs,nu imi permit sa fac pe zmeul nici la viteza asta....si...sare dintre masini,pe o zona nemarcata,si fuge prin fata mea...acum...sunt sofer de ceva vreme,si pot spune ca am km la bordul unei masini cat ar trebui sa aibe femeile dupa 20 de ani...instinctul imediat,neconditionat a fost frana!....evident,blocat fata,cazut.poc. si...m-am ridicat de pe jos. acum,nu va mint...dupa 2 luni ,am genunchii mov in continuare,si stangul inca ma doare nitel...nu a fost nimic rupt,cred,sper...dar...e inca mov inchis spre maro..dupa 2 luni...si e de marimea unei monezi... oricum...m-am ridicat de jos,si m-am inspectat: nici o zgarietura eu geaca..fara avarii,genunchierele vaaag de tot raschetate, dar insesizabil....viteza accidentului: aceiasi 15 km/h. mai trist a fost cu motorul pt ca in cazatura i s-a strambat o pedala...si gasiti voi service auti care nu are un gigi imbecil care baga autogen pe otel....pt ca el cu ciocanul nu stie sa indrepte....draci,nervi,sters,drumuri,ma rog..am rezolvat-o. ce va pot spune,ca incepator cu aburi de supersport in cap e ca DA, este complet adevarat....Daca tot am supravietuit atata, acum ma bucur de motor....uitandu-ma in parcare la el,pt ca am pana ) Asfalt uscat,reflexe bune,si franare prudenta....recomand ca incepator sa blocati spatele , decat sa blocati fata.Fata nu iarta,cazi INSTANT.(sfatul e nul in curbe!...logic,totusi) edit: imi cer scuze ca am scris cu stanga,dar e 3 dimineata si imi pica ochii in gura de somn.sper sa revin cu un edit. Editat Iulie 19, 2011 de Darkthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Kosh Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) ... Stai usurel si nu iesi in full trafic cu motocicleta! Parerea mea este sa iti acorzi mai mult timp! Gaseste o zona (parcare mare, strada slab circulata) si, seara, executa diverse exercitii gen, blocat spate, accelerarii bruste, franari extreme, evitari etc. etc. Nu uita sa nu bruschezi comenzile motocicletei avand anvelopele reci, sau pe nisip, ud, frunze etc etc. Ochii beliti, si ia-o usor: timp e destul! Nu incerca sa trisezi! PS: nu cred ca tre' sa mai amintesc despre purtarea echipamentului... Editat Iulie 19, 2011 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) Ca tot incepator cu supersport am fost, nu prea recomand,cel putin nu doar pt oras Desi micut, dragut are ceva putere si un zxr400. Si e ciudat in oras (cel putin pt mine) care am 1,85 si 90kg sa ma chinui ca ma lovesc de cadru, de carene la manevre cand dau maxim de ghidon. La drum lung da...mai o inclinare, o viteza de croaziera ceva mai mare ca la o masina, dar si aici pe mine ma cam obosea pozitia aia aplecata peste rezervor. Apropo, drumurile din care am invatat au fost facute dimineata, in weekenduri, cand nu prea erau masini. Prinsesem si o bucata buna din iarna si chiar imi placeau iesirile astea. (ca tot auzisem pe undeva: cine e nebun sa iasa cu sport-ul iarna? raspuns: eu )Si desi aveam B de ceva vreme, tot nu eram obisnuit cu traficul de zi de zi cand ieseam cu motorul. Asta e un alt sfat: treziti-va mai de dimineata, sa nu prindeti traficul asta si garantez ca dupa 2 weekenduri din astea, faceti fata cu brio si traficului de zi cu zi. Inca ceva: sport-urile sunt frumoase, atrag privirile, au zgomotul ala de 4 in linie frumos (majoritatea), dar va vor fi si utile, sau doar o sa le admirati de la terase? Zic asta, nu din rautate pt poseseri (doh! inca sunt si eu posesor de sport, desi vreau sa il dau), ci sa nu faceti ca mine, sa vedeti ca nu vi se potriveste ca si stil (nu vestimentar). Bine, la mine a fost si altceva pt ca eu o gasisem in oras la pret bun si nu am vrut sa plec la drum ca incepator. Editat Iulie 19, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.