Oryon Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz"). -nu dau nr. celor care mi-au taiat calea si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... -am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! -NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo). Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!! PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, cine stie? Poate am sa adaug in scurt timp concluziile mele ca incepator pe SS, tot dupa 1500km cat am la activ, aproximativ. Momentan nu prea ma simt in stare, dar, ca rezumat, listen to this man. Eu numai dupa ce am mers cu un alt motor, al unei prietene, mai usor, mai calm, mai 'sigur', mi-am dat seama intradevar ce fel de bestie am in garaj. N-o s-o dau pe ceva mai mic, fiindca e dragostea mea, dar in retrospectiva nu pot sa fiu ipocrit si sa nu recunosc ca, intradevar, NU se compara un SS cu alte modele recomandate pentru incepatori, chiar daca te poti invata si cu ele. Altfel, sunt destule de povestit... Editat Iunie 25, 2008 de Oryon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 din punctul meu de vedere e clar.NU VA LUAT SS CA INCEPATOR!! argumente: 1.esti incepator( ÎNCEPĂTĂR, -OĂRE, începători, -oare, adj., s.m. Âşi f. 1. Adj. Care începe; inițial. 2. S.m. Âşi f. Persoană care se inițiază lucrând într-un domeniu de activitate oarecare; novice. 3. S.m. Âşi f. (Rar) Persoană care inițiază ceva; inițiator) 2.nu poti nici macar sa stai pe motor, ptr ca asa cum a explicat cel ce a deschis super sb asta, e facuta ptr viteza, nu ptr mers cu 30km/h 3.nu stii sa franezi 4.nu stii sa faci un viraj 5.nu stii cum se comporta in conditii speciale(ud, caldura) si sigur mai sunt si altele.sfatul meu e sa ganditi cu capul, nu cu ochii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Si tu cine esti? Argumentele tale sunt nule. Acelasi lucru e valabil pentru orice motor ai avea ca incepator. Cat despre mers incet, invit pe oricine la un concurs de mers incet cu picioarele in scarite. Ai fi surprins. Altele erau problemele aici. Editat Iunie 26, 2008 de Oryon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Mi se pare un bullshit toata auto-convingerea asta "daca esti rational bla bla poti merge si pe hayabusa". Total gresit. Un incepator face multe greseli de...incepator. Trage aiurea de gaz, se panicheaza, se pierde, e neatent, nu poate sa-si foloseasca bine atentia distributiva si pe langa astea la un moment dat tot o sa fie manat de adrenalina si o sa ii dea in gura prea devreme sa vada ce poate. Incepatorii au un timp de reactie foarte mic si cu cat motorul este mai puternic cu atat mai periculos pentru ei. Plus ca nu sunt pregatiti sa "functioneze" normal atunci cand se accelereaza puternic. Parerea mea e ca aia care incep direct pe motoare de 100 cai in sus, is niste inconstienti norocosi (aia care scapa fara probleme binenteles). Cand te urci pe motor oricat de rational ai fi, fiind incepator, oricum iti apare un zambet pe mutra cand pornesti motoru si deja te transpui in alta dimensiune. Normal ca dupa ce te-ai vazut cu R6 in curte incepi sa te autoconvingi "mama ce treaba buna am facut, lasa ca eu is din ala rational nu ca restu" Yeah right! Toti incercam sa fim impacati cu sine de alegerile facute si din cauza asta ne mintim si ne auto-aburim foarte mult. Experienta spune totul. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Invatzatzi-va sa folositi frana spate.. sub 80 la ora, only. cu motoreta dreapta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Invatzatzi-va sa folositi frana spate.. sub 80 la ora, only. cu motoreta dreapta!!! vai domnu ak raptor...ne'am cam murdarit de engleza la gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 N-as vrea sa-i dau apa la moara Raptorului dar cred ca una din cele mai bune solutii la problemele incepatorului pe SS este sa mergi pe Amckart, daca nu la curs, macar singur. Ai ocazia sa te dai in conditii destul de sigure, vezi cat de varza esti in comparatie cu ceilalti, inveti sa franezi si sa iei curbe. Nu am SS dar am inceput pe 98 HP si regret ca nu m-am dus la Amckart de anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) N-as vrea sa-i dau apa la moara Raptorului dar cred ca una din cele mai bune solutii la problemele incepatorului pe SS este sa mergi pe Amckart, daca nu la curs, macar singur. Ai ocazia sa te dai in conditii destul de sigure, vezi cat de varza esti in comparatie cu ceilalti, inveti sa franezi si sa iei curbe. Nu am SS dar am inceput pe 98 HP si regret ca nu m-am dus la Amckart de anul trecut. Bai dar mai lasati-ma cu AMCKartu vostru. Tara asta e MARE, doar nu-ti imaginezi ca o sa vina din toate coltisoarele tarii ca sa-si faca training pe pseudocircuitul ala cu 200 mii la 10 minute. Daca era in fiecare oras mare cate unu mai ziceam...hai la campanie de training cu incepatorii...asa mai limitati-va invitatiile la bucuresteni si aia din imprejurimi. Editat Iunie 30, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Problema incepatorilor pe SS-uri puternice (nu chestii obosite din 1980 toamna) apare in orasele dezvoltate, care, surpriza emisiunii, cam au piste de karting, macar in apropiere. E posibil ca in Iasi sa nu fie nimic dar te asteptam cu draga inima sa te muti in Bucuresti sau ... in imprejurimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Si tu cine esti? Argumentele tale sunt nule. Acelasi lucru e valabil pentru orice motor ai avea ca incepator. Cat despre mers incet, invit pe oricine la un concurs de mers incet cu picioarele in scarite. Ai fi surprins. Altele erau problemele aici. pentru ca tu spui ca am argumente nule, de asta mor unii pe sosea.si ma refer la cei ce mor ptr ca vor putereeee.topicul este incepator pe supersport, asa ca nu vad ce alte probleme trebe discutate aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Daca imi permiteti si mie o opinie : asta cu incepator pe supersport e o prostie.Si eu sunt incepator,si imi plac foarte mult ss-urile,dar dupa ce m-am urcat pe unul si am vazut ce pozitie ai pe el, si mai ales dupa ce m-am plimbat (ca pasager) pe un R6, pot sa afirm linistit ca e o mare prostie sa iti iei supersport ca incepator. Deci , nu stiu, eu vad o gramada de dezavantaje la un supersport din punctul de vedere al unui incepator: - pozitie foarte plonjata in fata - lucru bun pt aerodinamica cand mergi cu 200 kmh,dar in rest doar stres si dureri de spate - consumabile foarte scumpe - e si normal avand in vedere ca supersportul este un motor de performanta ,dar ca intotdeauna performanta vine cu un cost - prin traficul din Bucuresti , e foarte greu de manevrat mai ales de catre un incepator - in cazul unei cazaturi,carenele se fac praf ,pe cand la un naked ,daca mai ai si crash-pad uri ,ai sanse sa scapi foarte ieftin daca o culci pe o parte - nu in ultimul rand , probabilitatea foarte mare sa pt un incepator sa ii dea "sa vada ce poate" si sa fie neplacut surprins de cat de mult poate motoru si cat de putin cel care conduce... Avantajele unui supersport?Arata superb si pt cine poate sa il conduca cum trebuie ofera senzatii intalnite doar pe masini de 2-300.000 E cu embleme cu caluti si tauri in fata. Recunosc,si eu am fost foarte tentat sa imi iau un Cbr de 600.Mai ales cand ii vezi pe baieti cum le forjeaza noaptea pe Dr. Taberei,cand il vezi pe Bardacu cum merge cu Ninja pe o roata pana la 150 ,felul cum suna si cum arata , iti vine sa vinzi tot ce ai prin casa ca sa iti iei si tu una...Dar odata ce m-am suit pe asa ceva mi-am dat seama ca nu e inca de nasul meu. Sau nu stiu,poate sunt eu un incepator prost,care nu se descurca,care nu are instincte,reflexe,care nu "le are".Poate ca asa cum exista Supersporturi,exista si Superincepatori . Oricum ,asta e opinia mea de incepator,bafta la toata lumea Editat Iunie 30, 2008 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Problema incepatorilor pe SS-uri puternice (nu chestii obosite din 1980 toamna) apare in orasele dezvoltate, care, surpriza emisiunii, cam au piste de karting, macar in apropiere.E posibil ca in Iasi sa nu fie nimic dar te asteptam cu draga inima sa te muti in Bucuresti sau ... in imprejurimi Maaa...tu stii ca esti destept? Eu am uitat complet de Selena Karting de la Bacau http://www.selenamotorsport.ro/english/panorama.php Tre sa ma duc acolo, gata, cel putin din poze arata mai bine ca AMC-ul vostru Atentie mare - doar 200 de mii pe ORA! da...adica 60 de minute! Ihaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 pentru ca tu spui ca am argumente nule, de asta mor unii pe sosea.si ma refer la cei ce mor ptr ca vor putereeee.topicul este incepator pe supersport, asa ca nu vad ce alte probleme trebe discutate aici N-ai inteles nimic. In alta ordine de idei, sunt complet de acord ca SS-ul te surprinde mult mai repede si mai grav decat un alt motor mai potrivit incepatorilor, dar nu inseamna ca nu se poate merge si invata. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in oras. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in trafic. Vrei s-o inveti, iesi tati pe DN1 la 3 dimineata, singur pe sosea, si invata. E grea, da, e incomfortabila, foarte, te sperie foarte repede, ok, iti da "sansa" sa crapi mult mai repede daca esti idiot, foarte adevarat, dar nu e dracu' in persoana. Sigur nu e cea mai buna alegere pentru un incepator (sincer, nici alte motoare NEsportive dar cu cuplu mai mare as zice ca nu-s), dar nu sunt neincalecabile. Terminati cu paranoia. Daca te uiti la topicul de accidente, cate cazuri poti spune ca au fost cauzate de faptul ca pilotul mergea pe un SS? Cate situatii sunt UNICE supersporturilor? Nu prea multe. Majoritatea accidentelor se intampla la viteze mult prea comune pentru majoritatea motoarelor, din greseli ori ale altor participanti la trafic ori ale lor, erori de circulatie, nu de pilotaj! Intradevar, ponderea oamenilor cu supersporturi este mai mare, si de-asta si apar mai multi accidentati din categoria asta, dar, inca o data, nu fierul omoara, oamenii omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aileea Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 N-ai inteles nimic. In alta ordine de idei, sunt complet de acord ca SS-ul te surprinde mult mai repede si mai grav decat un alt motor mai potrivit incepatorilor, dar nu inseamna ca nu se poate merge si invata. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in oras. Nu te obliga nimeni sa-l forjezi in trafic. Vrei s-o inveti, iesi tati pe DN1 la 3 dimineata, singur pe sosea, si invata. E grea, da, e incomfortabila, foarte, te sperie foarte repede, ok, iti da "sansa" sa crapi mult mai repede daca esti idiot, foarte adevarat, dar nu e dracu' in persoana. Sigur nu e cea mai buna alegere pentru un incepator (sincer, nici alte motoare NEsportive dar cu cuplu mai mare as zice ca nu-s), dar nu sunt neincalecabile. Terminati cu paranoia. Daca te uiti la topicul de accidente, cate cazuri poti spune ca au fost cauzate de faptul ca pilotul mergea pe un SS? Cate situatii sunt UNICE supersporturilor? Nu prea multe. Majoritatea accidentelor se intampla la viteze mult prea comune pentru majoritatea motoarelor, din greseli ori ale altor participanti la trafic ori ale lor, erori de circulatie, nu de pilotaj! Intradevar, ponderea oamenilor cu supersporturi este mai mare, si de-asta si apar mai multi accidentati din categoria asta, dar, inca o data, nu fierul omoara, oamenii omoara. doamne...doamne....tare suparati sunt oamenii astia pe incepatorii cu SS. Bine ca nu s-a facut un topic cu fete incepatoare pe SS...ca ne "desfiintau"!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 da! e buna asta cu ideea topicului "fete incepatoare pe SS" Apropo! orice vehicul cu doua roti e periculos important este creierasul purtat in cap de fiecare si un gram de noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crisan Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Da ... fiecare cu opinia lui (de incepator)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 vai domnu ak raptor...ne'am cam murdarit de engleza la gura poate te murdaresc pe tine la gura de altceva. . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) poate te murdaresc pe tine la gura de altceva. . . Esti un batran trist,nu te cred in stare.Oricum s'ar putea sa te mai murdaresti tu de cate ceva la gura esti un batran trist,narcisist,comunist,basit. Editat Iulie 1, 2008 de alexutzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Salut! Super bine scris ...nota 10 pentru expunere. Problema mea care este: acum fac scoala, am 23 de ani, imi plac SS-urile f mult (de fapt doar SS imi plac). Eu voiam sa-mi iau un naked..dar nu prea merg prin oras...si nu-mi plac. SS, s-ar zice ca e mult pt incepator. Sincer pe mine nu ma intereseaza cat caluti are....poate sa aiba si 25 de cai ...dar sa aiba designul ca al unuia de 600....exact ca cel de 600...de la dimensiuni generale...pana la cele ale pneului spate...PS: am permis cat.B de 6 ani fara incidente in trafic...de nici un fel...pe o masina de 115CP (mult pt un incepator ). Deci cap am ...imi trebuie motor. PS2: Nu-mi plac motoarele de 125, 250....e vb de gust (si nu se discuta). Va salut!!! Respect pt topic! trist. era o reclama la Corvette parca ceva de genu: Small Penis? Nu zic ca trebuie sa iti iei naked sau altceva, dar nu poti sa spui ca vrei sa aibe designul unuia de 600 doar atat. ca asa iti cumperi o yamaha de 125 si gata, ai design si putere nema. Eu iti urez bafta dar sincer, nu cred ca o sa fie suficient. p.s: 115 cp pe masina mult pt un incepator? nu sufar sau altceva dar cam orice masina buna se invarte la cp astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosmoD Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Am vazut ce s-a mai scris in ultima vreme:unii au pareri asemanatoare cu a mea, altii din contra.Da am o intrebare:baietii care dau sfaturi sunt considerati "experimentati" dupa statusul de la profil (avansat sau expert sau mai stiu io ce cu peste 1000 de posturi la activ) sau dupa poza pe circuit care probabil ca este, probabil ca nu este a lor?Nu de alta da dc exista cineva "profi" cu adevarat pe aici l-as ruga sa mi lase si mie un id de mess sau un nr de tel, orice.Sincer m as baga la un curs de pilotaj pe circuit da cu unu mai cerebral ca sunt io dus cu tavanu' destul...cel putin imi dau seama ca ma risc cam prea mult...am incercat cu niste carti de pilotaj si tinuta de drum da e cam greu sa pui in practica teoria de unu singur. Nu ca nu ma descurc(chiar binisor as putea adauga), da cred ca mai sunt multe de invatat si intr o viitoare situatie cu adevarat "LIMITA" ar fi bine sa cunosc cat mai multe metode de iesire.. Merci dinainte si drum uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_rider Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Salut! Am 22 d ani, sunt nou p'aici cu toate k citesc forum'ul cu mare interes de ceva timp de'abia acum m'am hotarat sa devin "membru" si sa prezint unele din parerile mele despre ce inseamna motociclismul in viziunea mea! Ink nu am A'ul (B il am d 2 ani km 60.000 km) dar foarte curand sper s il am pt k am microbul asta d multi ani! Si cand o sa il am prima mea mobra va fi ss!!! Multi dintre voi o s ziceti "altul frate cu fitze d rider" sau "asta nu stie ce face" "alt forjator cu permis de 1 luna" sau nu mai stiu eu ce cu toate k aveti dreptate in cea mai mare parte(general vorbind)! Am vazut si cunosc persoane cu A'ul proaspat luat kre forjau serios niste ss d 600 si dadeau cox cat cuprindeau cu toate k ei nu aveau habar ce aveau intre picioare! Dar faza e ca nu toti sunt la fel, sunt cazuri si cazuri! In cazul meu as fi vrut sa experimentez mai mult cu o mobra d 400, dar sincer nu as vrea decat ss d 600 pt inceput! A nu se intelege k fac asta din fitza sau ma scot banii afara din casa etc etc etc.NU!!! Pt mine motociclismul e mai mult dekt o pasiune, e o chemare p kre am simtit'o d mult timp( pt supersport Normal ) dar din diverse motive nu am putut s o fac (legal) poate si din motive legate d bani! Inteleg perfect la ce ma expun, si asta ar trebui s inteleaga toti kre vor face pasul asta dupa parerea mea, major! Dar vreau sa subliniez k foarte putini trec direct la ss nu pt fitze,nu pt figuri d ghostrider, nu pt fomei, nu pt smecherie ci pentru emotia p kre doar un ss poate s'o ofere!Nu incerc sa'i determin pe cei kre sunt la inceput sa inceapa cu ss, fiekre cu gusturile/inclinatiile lui dar sincer asta ma atrage si m'a atras din'totdeauna! Sunt multe pericole,si eu si toti le stiti prea bine, multi dintre voi chiar le'ati simtit p pielea voastra,dar au fost si multi kre au murit din motivele mult discutate aici p forum! Sunt multe de zis dar nu vreau s fac p filozofu p'aici si nu vreau s plictisesc! Oricum eu stiu exact ce am d facut si sper sa iasa bine si sa fie un inceput frumos cu viitorul meu calutz ss!Mult nu ar mai fi pana atunci:D! Dak am suparat p cineva cu privire la cele d mai sus atunci imi pare rau dar asta e parerea mea si numai a mea!Dak am gresit cu ceva va rog s ma corectati, k nu ma supar Apropo foarte bun topicul ! S ne auzim cu bine si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 inca o chestie... sa stiti ca daca sunteti incepatori si a-ti fost feriti de pericole, aveti mare grija... cucat capatati mai multa experienta cu atat pericolele cresc..... adica o sa vi se faca parul ca de gaina mai mereu.... so be carefull. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 inca o chestie... sa stiti ca daca sunteti incepatori si a-ti fost feriti de pericole, aveti mare grija... cucat capatati mai multa experienta cu atat pericolele cresc..... adica o sa vi se faca parul ca de gaina mai mereu.... so be carefull. da, intalniti pe strazi fel si fel de capcane, tepi, busteni, bile ca-n indiana jones eu as reformula ca cu cat cresti in experienta, cu atat capeti incredere in propriile forte si astfel, te risti la mai mult....si niciodata nu stii de unde sare "iepurele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dyck19_al3x Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 numai zmei paici .......... luati-va ma R1 ca imi place sa ma uit la stiri =)) am inceput pe 600 cc da imi place sa fac caterinca pentru ca oricum va cumparati tot ce vreti ....... de ce slbz mai puneti intrebari dastea ca oricum tot ce vreti va cumparati .......... nu va iarta nici un motor asa ca ........... am un sezon pe 600 cc (primul motor proprietate personala) si nu te iarta daca esti neatent .......... il dau pe o roata ....... cateodata imi iese si un pic de stoppie si tot mi-am rupt capul de cateva ori ......... asta inainte sa incep sa il dau pe o roata si alte chestii ........... mai bine urmariti topicurile pentru echipamente de protectie auzi pe unii ca nu au avut nici un incident cu moto de nnnn ani de zile ......... mi-am luat motor sa simt adrenalina nu sa il folosesc pe post de scuter ......... gandeste-te ce fel de om esti inainte de SS parerea mea. bafta !!! oricum nu aveti nevoie de sfaturile unui rookie ca mine e tarziu si nu am somn ..... mai postez si eu paici pana ma ia somnul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.