mertan Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 numai zmei paici .......... luati-va ma R1 ca imi place sa ma uit la stiri =)) am inceput pe 600 cc da imi place sa fac caterinca pentru ca oricum va cumparati tot ce vreti ....... de ce slbz mai puneti intrebari dastea ca oricum tot ce vreti va cumparati .......... nu va iarta nici un motor asa ca ........... am un sezon pe 600 cc (primul motor proprietate personala) si nu te iarta daca esti neatent .......... il dau pe o roata ....... cateodata imi iese si un pic de stoppie si tot mi-am rupt capul de cateva ori ......... asta inainte sa incep sa il dau pe o roata si alte chestii ........... mai bine urmariti topicurile pentru echipamente de protectie auzi pe unii ca nu au avut nici un incident cu moto de nnnn ani de zile ......... mi-am luat motor sa simt adrenalina nu sa il folosesc pe post de scuter ......... gandeste-te ce fel de om esti inainte de SS parerea mea. bafta !!! oricum nu aveti nevoie de sfaturile unui rookie ca mine e tarziu si nu am somn ..... mai postez si eu paici pana ma ia somnul kamikaze scrie pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 pe toate topicurile citesc motive pentru care sa nu-ti cumperi ss, dar nu am vazut un post in care, in caz ca ti-ai luat un ss si esti incepator, ce anume trebuie sa faci sa nu iti risti viata. pana la urma mi se pare ca totul depinde de atitudinea motociclistului si de felul cum se comporta in trafic. astept sfaturi de la profesionisti . ---- nu vreau sa vad posturi gen... o sa te vedem la sectiunea accidente sau nu vrem sa-ti dam rip-uri. doar sfaturi! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 SS dă bine la femei,merge 'tare', s-aude miÂşto, iti creste e-pen.isul .... Daca tu ca incepator cu R6 din '99 ai scris ce-ai scris mai sus, nu stiu...e ca si cum ai intreba ce tre sa faci cand esti gol cu o tipa si ti se scoala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 SS dă bine la femei,merge 'tare', s-aude miÂşto, iti creste e-pen.isul .... Daca tu ca incepator cu R6 din '99 ai scris ce-ai scris mai sus, nu stiu...e ca si cum ai intreba ce tre sa faci cand esti gol cu o tipa si ti se scoala... ESti rau!Omu' si'a luat SS, vrea sa para superdur, dar cere sfaturi cum s amearga cu SSul ca sa nu isi mai ude chilotii de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Ca opinie personala (adica nu pretind sa fie cineva de acord cu mine) un SS pe sosea e aproape inutil. In oras nu ai ce face cu el si e mai putin manevrabil ca un naked sau un commuter, pe drumuri mai proaste e inutil, autostrazi avem putine si nu face nimeni naveta pe autostrada (e singurul caz in care chiar ar avea rost un SS, desi riscul radarelor si suspendarii permisului parca e prea mare). Circuite nu avem, sosele de rahat sunt destule, ca sa mergi cu pana la 200 km/h se poate si cu un Fazer sau Hornet, peste 250 nu ai unde, deci ce dracu' iti trebuie SS? Ca sa compenseze lipsa dintre picioare? Vise, nu are nici un efect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxx Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 mergi preventiv si nu da in ea decat in locurile unde este relativ sigur (drum drept, liber, cu asfalt bun, fara strazi perpendiculare, fara masini parcate pe lateral si de preferinta cu sens unic - ex : kiseleff, unirii, autostrada). preventiv inseamna sa presupui ca esti invizibil si sa te astepti oricand sa te incalece, sa nu-ti dea prioritate sau sa iti intoarca in fata orice masina. + un pic de talent + un pic de noroc si vei fi ok. se poate trai foarte frumos si normal si pe un SS, la fel ca si pe un enduro sau pe un scuter. acceleratia e la tine in mana, nu la altcineva. succesuri maxime ! Ca opinie personala (adica nu pretind sa fie cineva de acord cu mine) un SS pe sosea e aproape inutil. In oras nu ai ce face cu el si e mai putin manevrabil ca un naked sau un commuter, pe drumuri mai proaste e inutil, autostrazi avem putine si nu face nimeni naveta pe autostrada (e singurul caz in care chiar ar avea rost un SS, desi riscul radarelor si suspendarii permisului parca e prea mare). Circuite nu avem, sosele de rahat sunt destule, ca sa mergi cu pana la 200 km/h se poate si cu un Fazer sau Hornet, peste 250 nu ai unde, deci ce dracu' iti trebuie SS? Ca sa compenseze lipsa dintre picioare? Vise, nu are nici un efect opinia ta nu e gresita, insa tine si de gusturi si de ceea ce isi doreste fiecare de la un motor. eu recunosc, conteaza ca motorul meu sa arate bine. sa ma uit la el si sa-mi placa. iar un ss nu se compara din punctul asta de vedere cu niciun naked, enduro sau altceva. si care dintre noi nu recunoaste ca si-a luat motor si pentru ca (subliniez SI) e sexy, mananca rahat. pe langa asta mai e si feeling-ul pe care-l ai cand esti pe el. pozitia, comenzile, aerodinamica, iti dau un sentiment placut de sportivitate si putere. nu vad de ce dorinta de a simti aceste lucruri trebuiesc asociate cu lipsa dintre picioare sau cu alte complexe. dupa parerea mea, cine emite astfel de teorii (si mai ales cine le generalizeaza), ori e invidios, ori n-a incercat niciodata un SS. la fel si pentru partea cu "in oras nu ai ce face cu el". ba iti spun eu ca faci exact acelasi lucru ca si cu un Hornet (primul meu motor a fost Hornet). da, poate la inceput te dor un pic mainile, dar astea trec cu timpul. diferenta este ca daca vrei sa iesi din oras, pe Hornet te bate vantu de te capiaza cand treci de 120, in timp ce pe SS poti merge cu 180 constant fara sa ai nicio problema. respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 ... nu SS sunt piesa slaba, sau motoarele cu capacitate cilindrica mare sau orce alt fel de motor ci OMUL de la ghidon! daca ai cap .... traiesti daca nu ai cap .... selectie naturala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 cine emite astfel de teorii (si mai ales cine le generalizeaza), ori e invidios, ori n-a incercat niciodata un SS. Si tu generalizezi, din cate vad Si cu un Fazer se poate merge bine, arata bine, e ceva mai manevrabil in oras si nu vad unde poti merge cu 180 mai mult de cativa kilometri pe autostrada. Nu sunt invidios si nu am mers pe 600 ci pe ceva mai mare si mi-a placut, dar nu mi-as lua asa ceva desi as avea banii sa cumpar maine. Pana la urma chiar e o chestie de gust si de ce vrei de la o motocicleta. In sfarsit, pentru discutia de fata motivul de a nu lua un SS ca incepator ar fi "pentru ca exista motociclete aproape la fel de frumoase si de rapide dar mai putin periculoase si mai utile, gen Fazer sau Hornet carenat, SV650 si altele". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 nu e vb de viteza... deja l-am limitat la 5 mii de turatii... deja am citit pe alte posturi ca dc am luat ss daca nu vreau viteza... nu sunt masochist, doar realist. l-am luat pt ca imi place cum arata, imi place roata mare pe spate, imi place cum urla toba, cum se aude motorul cand il turezi ceea ce nu se compara cu alt tip de motocicleta. ps: pt IraSciBil, daca nu stii sa dai sfaturi, numai comenta. sau faci asta pe fiecare topic doar ca sa-ti creasca nr de mesaje postate. offtopic: de obicei prima data apar comentatorii... de ce sa-si puna minta la contributie si sa dea un sfat... e mai usor sa critice si sa jigneasca. acestor useri le urez doar multa multa "sanatate" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) explozia de putere la ss este in functie de motorizarea fiecaruia si nu cred ca exista o cifra valabila ptr toate , nici macar asa pe aproape . cele mici vor merge mai turate (600) cele mari mai putin (miarele), la fel V urile in alte ture , etc . cel mai important e sa ajungi sa iti cunosti cu adevarat mobra de sub coor si sa -ti stapanesti pornirile cele rele . iara apropo de murit :eu vad ca se moare atat daca nu ai cap cat si daca ai . as spune totusi ca daca ai cap incepi usurel . iara de aici fiecare intelege ce vrea . Editat August 1, 2008 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) Puteti sa ma faceti naiv, dar eu sunt de parere e ca nu prea se moare daca ai cap sa nu te pui in situatii cu un oarecare grad de risc. Sigur, e posibil sa zboare o roata de camion si sa intre in tine si sa te faci pilaf, de exemplu, dar la fel de bine iti cade o caramida in cap mergand pe trotuar. Riscurile se POT minimiza, pe orice tip de motor. Poti merge cu o viteza care sa te lase sa eviti obstacole neasteptate (cratere, damburi, santuri) sau suprafete de drum periculoase. Poti depasi in asa fel incat sa nu-ti intoarca un dobitoc in fata si sa nu poti opri/evita. Dau un mic exemplu. Pe DN 1 mergeam pe banda a doua constant, ziua. Ajung la o portiune unde se aflau pe banda 1 doua autovehicule, foarte aproape unul de celalalt, incat ma intrebam daca nu cumva ala din spate e tractat. Automat te astepti ca ala din spate poate sa traga stanga si sa depaseasca. Am egalat viteza mea cu a lor, si am ramas pe banda 2, la o distanta in spate care simteam ca imi permite sa franez lejer in cazul in care ala se hotara sa faca stanga. Am stat acolo 5-10 secunde si i-am observat pe-amandoi, sa vad daca fac vreo manevra, dupa care m-am asigurat ca m-am facut vazut/auzit (claxoane, turat motor, xenon faza lunga (atat timp cat sunt in dreptul oglinzii, sunt absolut convins ca sunt vazut cu bijuteria asta mica de bec), m-am bagat pe stanga benzii, si i-am dat blana scurt cat sa trec cat mai repede de punctul "critic", dupa care mi-am revenit la regimul de mers normal. Nu ma dau mare, nu incerc sa ii denigrez pe altii. Fiecare merge in stilul lui. Aveam tot dreptul sa trec pe langa ei lejer, cu viteza legala, si sa mi se rupa de ei, fiindca trebuiau sa se asigure si sa semnalizeze inainte sa faca vreo manevra. Dar puteam sa fiu sigur? Nu. Asa ca mi-am luat toate masurile de precautie pe care puteam sa mi le iau in postura respectiva. Rabdare, atentie, calm. Raman la parerea ca nimic nu e letal atata timp cat nu ii permiti sa fie, chit ca iti dai seama sau nu cand ajungi la alegerea aia. Editat August 1, 2008 de Oryon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 limitatul la 5000 de ture nu mi se pare o chestie prea desteapta. Deci daca ti-e frica de motor si l-ai luat ptr fitze.... da-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 nu imi este frica de el si nu l-am luat de fitze sau ca sa agat fete. L-am luat ca imi place, dar nu vreau sa mor cu el, de-aia l-am limitat. multumesc pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinblajan Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 nu imi este frica de el si nu l-am luat de fitze sau ca sa agat fete. L-am luat ca imi place, dar nu vreau sa mor cu el, de-aia l-am limitat. multumesc pt sfaturi. Am acelasi motor ca si tine, e tot primul meu motor dar am multi ani experienta de cat B. Nu am decat vreo 500 de km cu motorul asa ca nu sunt in masura sa-ti dau sfaturi. Tot ce pot sa-ti spun e cum fac eu, poate te ajuta, poate nu. In oras merg linistit, in acelasi ritm cu masinile, mereu cu ochii in 4. Nu ma bag printre masini, nici cand sunt oprite. Inca nu am ambitia sa plec primul de la semafor. Nici pe afara din oras nu exagerez cu viteza. Evident, ma mai dau la ea dar numai in conditii optime: drum drept, uscat, fara masini. Nu ies niciodata fara echipament complet. Probabil o sa primesc imediat intrebarea: de ce dracu' ti-ai mai luat atunci SS? Mi-am luat pentru ca imi place. Nu mai sunt la varsta la care sa impresionez adolescente cu motorul, nici nu am nimic de demonstrat nimanui. Imi place SS-ul si vreau sa invat sa merg bine. Multi cred ca daca iti iei SS inseamna ca trebuie sa fii racheta de a doua zi, altfel n-are rost sa-ti iei. Foarte important: gaseste un loc potrivit si exerseaza. Loc potrivit inseamna un loc in care sa poti prinde macar 70-80 km/h, fara trafic si fara obstacole astfel incat la o manevra gresita sa nu ajungi in pom sau pe contrasens, sub o masina. Poate fi si o parcare f mare, la orele cand e goala. Exerseaza viraje, countersteering. Exerseaza opriri de urgenta. Daca te simti tu mai bine cu ea limitata asta e... Eu nu sunt de acord cu asta. Limitarea trebuie sa fie in capul tau nu la motor. Sa zicem ca mergi un an cu ea limitata. Ce faci apoi? Dupa un an de mers cu limitare o sa tragi mereu de gaz pana la limitare pt ca asa te vei obisnui. Oricum va trebui sa inveti cum se simte la turatii ridicate, mai bine fa-o acum cand inca ti-e teama si esti mai prudent. Ia-o incet si va fi OK, pana in 7-8000 RPM nu-i nicio problema. Nu trebuie sa incerci zona rosie din prima. Mai bine o turezi acum in coditii controlate de tine decat sa o faci involuntar dupa ce ii scoti limitarea. Apoi, max 5000 RPM e ca si cum i-ai lega de gat o piatra de moara. In oras e cat de cat OK dar afara trebuie sa fie un chin. Nici 120 km/h nu prinzi iar la depasiri o sa fie jale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 am B de vreo 6 ani, am inceput sa ies cu ea usor usor in oras numai dupa 11, 12 noaptea cand este mai liber pe sosea, si mai exersez intr-o parcare la Billa. multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) Apoi, max 5000 RPM e ca si cum i-ai lega de gat o piatra de moara. In oras e cat de cat OK dar afara trebuie sa fie un chin. Nici 120 km/h nu prinzi iar la depasiri o sa fie jale. Asta asa e. Cel putin la CBR, de-abia de la 6000 in sus are forta sa traga repejor in depasire, iar in viteza a 6a la 5000 ture ai 120-130km/h. Ceea ce e mai mult decat decent pentru viteza de croaziera, dar totusi, nu mai ai nici un fel de rezerva de putere. Editat August 9, 2008 de Oryon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 am B de vreo 6 ani, am inceput sa ies cu ea usor usor in oras numai dupa 11, 12 noaptea cand este mai liber pe sosea, si mai exersez intr-o parcare la Billa. multumesc pentru sfaturi. scuza-ma dar chiar nu vad rostul unui motor in cazul tau. nu circuli cu el, dupa ce l-ai cumparat? asa tot inveti toata viata,dar cand te bucuri de el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicretu Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Am 24 de ani carnet de 1 luna jumatate si CBR600. Atat vreau sa zic: e a dracului de periculos! Motivele: 1. Motocicleta are 208 kile; daca ai inclinat-o la mai mult de 45 de grade stand pe loc, ii dai drumu ca nu poti sa o tii! 2. Are 100 cp....e super sport adica daca "scapi" un pic mana pe acceleratie fiind intr-o treapta adecvata (1a pe loc, a2a la 50-60 etc) mai altfel spus daca o smucesti ajungi in primul cires! 3. La viteze mari daca pisti frana fata ceva mai tare faci flicu ca Bruce-Lee si ajungi dupa cum spunea unu sa culegi stiuleti in lanu cu porumb! 4. Cu acrobatii gen mers pe o roata, fara maini, fara picioare...ajungi sa mergi fara dinti, fara cap. 5. E foarte obositoare la drum intins, trebuie sa mergi cu bengay dupa tine. 6. Ca sa conduci un SS trebuie sa ai ceva km mancati, a conduce un SS nu inseamna a da blana pan la 200 si gata. E o arta sa schimbi vitezele, sa franezi, sa te inscrii in curbe, SA FRANEZI IN CURBE si pe conditii meteo nefavorabile! In plus atentie la tiruri, pietricele pe carosabil, pete de ulei, pamant (glod), vegetatie, etc. Asadar a fi motociclist si mai ales a conduce eficient si sigur o vitezana e o treaba foarte grea si trebuie multa experienta! Eu pot sa zic ca am aproape 3000km in luna asta si jumatate si cand ma sui pe ea ma gandesc ca vreau sa ajung si acasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) 1) 45 de grade? . Nu cumva vrei sa spui fo 20 (daca nu chiar mai putin de atat?)?? Editat August 11, 2008 de Lt. Navarro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinblajan Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Am 24 de ani carnet de 1 luna jumatate si CBR600. Atat vreau sa zic: e a dracului de periculos! Motivele: 1. Motocicleta are 208 kile; daca ai inclinat-o la mai mult de 45 de grade stand pe loc, ii dai drumu ca nu poti sa o tii! 2. Are 100 cp....e super sport adica daca "scapi" un pic mana pe acceleratie fiind intr-o treapta adecvata (1a pe loc, a2a la 50-60 etc) mai altfel spus daca o smucesti ajungi in primul cires! 3. La viteze mari daca pisti frana fata ceva mai tare faci flicu ca Bruce-Lee si ajungi dupa cum spunea unu sa culegi stiuleti in lanu cu porumb! 4. Cu acrobatii gen mers pe o roata, fara maini, fara picioare...ajungi sa mergi fara dinti, fara cap. 5. E foarte obositoare la drum intins, trebuie sa mergi cu bengay dupa tine. 6. Ca sa conduci un SS trebuie sa ai ceva km mancati, a conduce un SS nu inseamna a da blana pan la 200 si gata. E o arta sa schimbi vitezele, sa franezi, sa te inscrii in curbe, SA FRANEZI IN CURBE si pe conditii meteo nefavorabile! In plus atentie la tiruri, pietricele pe carosabil, pete de ulei, pamant (glod), vegetatie, etc. Asadar a fi motociclist si mai ales a conduce eficient si sigur o vitezana e o treaba foarte grea si trebuie multa experienta! Eu pot sa zic ca am aproape 3000km in luna asta si jumatate si cand ma sui pe ea ma gandesc ca vreau sa ajung si acasa! 1. 45 de grade e muuuult, o scapi mult mai repede. Dar nici daca avea 150 de kile n-o puteai tine, asa ca... 2. Asta e un mit pe care, culmea, vad ca il intretin si unii dintre cei care au SS si stiu ca nu-i adevarat. Nu poti accelera involuntar atat de tare incat sa pierzi controlul. Da, te poate smuci un pic dar atat. 3. Franeaza progresiv, pe masura ce se incarca fata si o sa fii uimit cat de tare poti sa franezi. 4. Lasa acrobatiile pe mai tarziu 5. La drum lung, vrei sa spui. Aici nu te contrazic. Dar cred ca daca imi mai imbunatatesc pozitia o sa fie mai bine. Dar nici n-am luat-o pentru drumuri lungi. 6. Asta e valabil pentru orice moto. Crezi ca alte modele merg singure? Editat August 11, 2008 de dorinblajan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicretu Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 1. 45 de grade e muuuult, o scapi mult mai repede. Dar nici daca avea 150 n-o puteai tine, asa ca...2. Asta e un mit pe care, culmea, vad ca il intretin si unii dintre cei care au SS si stiu ca nu-i adevarat. Nu poti accelera involuntar atat de tare incat sa pierzi controlul. Da, te poate smuci un pic dar atat. 3. Franeaza progresiv, pe masura ce se incarca fata si o sa fii uimit cat de tare poti sa franezi. 4. Lasa acrobatiile pe mai tarziu 5. La drum lung, vrei sa spui. Aici nu te contrazic. Dar cred ca daca imi mai imbunatatesc pozitia o sa fie mai bine. 6. Asta e valabil pentru orice moto. Crezi ca alte modele merg singure? Pai de franat oricum franezi progresiv numai ca in functie de model, motoarele au frane mai puternice sau mai putin-puternice. Acrobatii nu fac pt ca nu e sanatos pt cutie sa faci wheelie si iti trebuie si drum calumea si experienta. La punctul 6 un touring altfel se comporta, un SS altfel (mai sensibil la gropi, la pietre), un ON/OFF (gen F650, Freewind, Africa Twin) altfel se aseaza la drum accidentat si altfel ia virajele. Deci ca o concluzie un SS pe langa faptul ca e mult mai brutal si violent ca orice alt motor, nu e facut pt drumurile noastre (pt oras e criminal - se incinge f tare, mergi maxim cu a2a in unele locuri, si asa in 4 mii de ture, e solicitant la gropi - iti rupi spinarea si consuma in draci!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinblajan Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 scuza-ma dar chiar nu vad rostul unui motor in cazul tau. nu circuli cu el, dupa ce l-ai cumparat? asa tot inveti toata viata,dar cand te bucuri de el??? Fiecare vede aspectele astea in felul lui... Oricum inveti toata viata, nu? Cand poti sa tragi linie si sa spui ca nu mai ai nimic de invatat? Pentru mine si a invata sa merg bine face parte din bucuria de a merge pe motor. Stiam de cand l-am luat ca n-o sa merg in fiecare zi, nu de asta l-am luat. Tu cum intelegi sa te bucuri de el? Apoi nici iarna nu merg la ski in fiecare saptamana. Asta inseamna ca nu avea rost sa-mi iau schiuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius13 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Buna am si eu o intrebare -cat ar trebui sa consume un Suzuki Savage LS650? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinblajan Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 in viteza a 6a la 5000 ture ai 120-130km/h Cred ca ai chiar mai putin, verifica intr-o zi. Daca ar fi asa, atunci la 10000 ture ai avea 240-260 km/h. Cam mult... Eu cred ca am cam 100 km/h la 5000 RPM in treapta a 6-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) QUOTE (danieI @ Aug 8 2008, 06:21 PM) am B de vreo 6 ani, am inceput sa ies cu ea usor usor in oras numai dupa 11, 12 noaptea cand este mai liber pe sosea, si mai exersez intr-o parcare la Billa. multumesc pentru sfaturi. QUOTE (aoleks) scuza-ma dar chiar nu vad rostul unui motor in cazul tau. nu circuli cu el, dupa ce l-ai cumparat? asa tot inveti toata viata,dar cand te bucuri de el??? am inceput sa ma bucur de el. Ma descurc ok in trafic, ma plimbam asa inainte (in parcare la billa) sa invat cum sa iau curbele, cum sa schimb vitezele, nu puteam sa ies cu motocicleta pe strada imediat cum am avut si cat "A" in mana. vreau sa fiu sigur pe reflexele mele, imi place sa conduc mai preventiv, poate de-aia nu am avut nici un accindent cu masina... desi conduc in fiecare zi. sper sa ma bucur de aceeasi experienta si cu motorul. sper ca acum vezi rostul! Editat August 15, 2008 de danieI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.