Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Dupa ganduri, discutii, cearta prin casa .. am ajuns la concluzia ca CBR 600 RR va fi mereu disponibila, insa eu cu gatu' rupt nu .. asadar, ma voi limita la o alta clasa, mai potolita, intre o honda cu motor derivat din 600rr : CBF600S vs GSX650F

 

Multumesc forumului, poate voi mai trai sa povestesc :angry:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ganduri, discutii, cearta prin casa .. am ajuns la concluzia ca CBR 600 RR va fi mereu disponibila, insa eu cu gatu' rupt nu .. asadar, ma voi limita la o alta clasa, mai potolita, intre o honda cu motor derivat din 600rr : CBF600S vs GSX650F

 

Multumesc forumului, poate voi mai trai sa povestesc :angry:.

 

Te-ai certat cu ai tai prin casa daca sa iti iei CBR600RR sau CBF600S? Stiu parintii tai din astea? :angryfire: Esti norocos inseamna. Eu le-am spus doar ca imi iau motocicleta, apoi de care, nu avea rost sa le explic, ca nici acuma ca o am de un an nu stiu ei de care ii. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mosule, nu vreau sa fiu rau da sunt si tare curios cand au construit cei de la honda un monocilindru si l-au botezat `500 CB`

lasa omu in pace sa-si ia ce vrea, daca tu ca incepator nu esti in stare sa mergi pe asa ceva poate el e :angry:

Ai dreptate, azi m-am uitat mai atent la motocicleta vecinului si are 2 pipe de bujie, nu una cum imi inchipuiam eu (ca daca am vazut doar 2 galerii de evacuare mi-am inchipuit ca sunt 2 galerii separate pentru un mono-cilindru cu 4 supape pe cilindru). Oricum eu nu sunt expert in motociclete dar imi mentin ideea ca un asemenea motor (chiar daca e ilegal si asta pentru un incepator) e mult mai rezonabil decat unul Super-Sport.

Scuze, atunci am postat la nervi pentru ca sunt angajat cu 0 Euro/luna ca sa moderez la accidente si inca unul care mergea ca racheta pe super-sport (si fara carnet) tocmai daduse coltul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vladut - treaba cu cearta e un mod de a spune, cu prieten-mea am avut discutii pt ca orice moto = rupt capul, in conceptia ei :angry:. Ai mei n-au nici o treaba cu alegerile mele, eu platesc eu ma distrez.

 

E o diferenta destul de mare la kg intre ele CBF 220 kg vs CBR 180 .. in teorie, nu e mai usor de manevrat o moto mai usoara ? O fi mai mult legata manevrabilitatea de cursa ghidonului, care la CBF e gen Sport Tourer in schimb la CBR e f scurta ca pentru vitezane ( doar e vitezana :angryfire: ) ?

 

Senkiu all !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca am facut alegerea potrivita ...dar sunt incepator si am achizitionat un gsxr 600 din 98,asa am gasit la banii de care am dispus.pot spune ca stau ff bine in ea

 

nu stiu daca am facut alegerea potrivita ...dar sunt incepator si am achizitionat un gsxr 600 din 98,asa am gasit la banii de care am dispus.pot spune ca stau ff bine in ea

cred ca tzine in primul rand de maturitatea celui care o struneste si nu de motor pt ca el nu merge singur...asfalt uscat si fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incepi pe R1. Finetea necesara unei accelerari progresive, de bun simt, o capeti in 10-30 minute.

Restul tine numai de capatana ta, daca ii dai sau nu :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, haideti sa fim seriosi, ca vad ca multi fac afirmatii nefondate. de exemplu, oryon care dupa 3500 kilometrii s-a bagat in niste situatii neplacute. voi chiar credeti ca lucrul acesta are de-a face cu supersporturile??? credeti ca un fazer, un bandit sau un gpz nu ar atinge astfel de "performante"? nu mai fiti atat de limitati in gandire, daca esti bou, mori si pe 125cc. pe scurt, sa incepi pe ss nu e tocmai recomandat (nu in romania cel putin) insa de aici pana la a da vina pe ss pentru orice bucluc e cale lunga. pentru un incepator, cei 125 cai ai unui gsxr si cei 72 ai unui sv se "simt" la fel. pentru ca nu exista incepator pe lumea asta care sa foloseasca toti cei 125 cai ai unui motor.

 

pe scurt, incepe cu ce vrei dar abtine-te si totul e ok... faci pe zmeul, poate te arzi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angryfire: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :kali: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :baldy:

 

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

 

LE: vrei sa mergi legal si sa imbatranesti pe motor? Touring, naked, chopper, ce vrei tu, da' te asigur ca

nici alea nu-s asa cuminti, ca doar is motoare. Si ai sanse bune sa dai ortu' si pe alea. Nu asa faine ca pe

SS, da' sa fim seriosi, chiar credeti ca toti fumam iarba cu filtru? :angry:

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destui incepatori morti pe SS, unii chiar dadeau sfaturi ce buni sunt ei si recomandau SS-uri si altor incepatori (virilu, altu cu moartea vine pe motor, etc), invatati si din moartea lor, nu doar din pufanii care inca mai sunt in viata (nu se stie cat timp).

 

Nu exista "abtinut" la incepatori, mai ales in perioada 18-24 ani. Daca creierul uman era atat de controlabil nu mai existau obezi, fumatori si morti in accidente.

 

Pe "autocontrol" nu te poti baza si nu il poti recomanda, daca vrei sa prinzi 30 de ani in viata si cu toate oasele intregi e bine sa incepi pe ceva domol, ce nu iti permite sa tragi de gaz la maxim, "doar sa vezi cat baga". Pentru ca prima data ii dai gaz pe autostrada, nu se intampla nimic, a doua oara pe DN, eviti un bou dar tragi concluzia ca boul e de vina si tu esti suficient de bun sa-l eviti iar apoi ii dai gaz intr-un sat si mori pe-o balega de vaca.

 

Diferenta intre unu cu B de 10 ani care incepe pe SS si unu de 18 ani direct pe SS e ca ala cu B are o familie pe care nu vrea s-o lase de izbeliste, ala de 18 il doare in pix de viata lui. Ala de 28 stie deja ca prin sate sau chiar si pe drumuri nationale exista baligi/carute/nisip/remorci oprite in curbe, ala de 18 ani isi imagineaza ca orice drum public e o pista curata si uscata unde toti respecta legea si doar el poate sa o incalce.

 

Viata e frumoasa si scurta, n-o scurtati de tot. Daca vreti sa va invatati copii sa mearga pe motor, abtineti-va de la a va lua niste rachete de sinucigas pana nu aveti minim 5 ani de experienta in trafic cu B-ul si alti minim 2 cu A-ul pana in 50-60 CP. Daca va doare in pix de viata, alegeti o metoda mai sigura de a va sinucide, asta cu motorul nu e mereu eficienta, se mai lasa si cu paralizii si amputari. Mai bine doua roti de CB500 decat patru de carucior de invalid sau targa. Daca esti tanar si neexperimentat, mai bine iti pui pofta-n cui, decat capul.

 

Un SS pentru un incepator e fix ca o ruleta ruseasca: ai sanse sa mori dar si sanse sa scapi. Daca scapi nu castigi nimic, oricum ai putea gusta senzatiile alea mai tarziu dupa ce ai deja experienta. Intre a muri ca boul la 20 de ani pe un CBR 600 si a calari la 20 un CB500, la 25 un CBR 600F si la 30 o Busa, cred ca e de preferat a doua varianta.

 

Foarte fain spus. Creierul uman nu e asa usor de controlat. Sunt substante care creeaza dependenta (mai mult sau mai putin)...adrenalina, dopamina.....astea se secreta la viteza, la placere (heroina, sex, mancare, fumat, viteza, etc) si data viitoare e greu sa te abtii. Dupa aia iti tot vine sa ii dai gaz. Daca nu apar astia pe forum sa iti dea peste nas de la inceput, asa cum au facut si cu mine, si le multumesc, risti sa o patesti. Profesionistii si cei care stiu ce inseamna motociclismul recomanda motor mic la inceput. Stiu ei de ce. Numai nestiutorii afirma ca poti lua orice motor la inceput, ca de tine depinde. De aceeea sunt articole bine documentate despre nerecomandarea motoarelor mari la inceput si doar baliverne scrise la intamplare despre "ia-ti ce motor vrei la inceput" :angry:

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De condus SS in Bucuresti.... cu cap de catre incepator e treaba... :baldy:

 

 

MAI INTERESANT DEVINE DUPA CE FACI VREO 3000 Km IN BUCURESTI (ESTI EXPERIMENTAT :angryfire: )

 

SI DAI DE SERPENTINE :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angryfire: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :kali: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :baldy:

 

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

 

LE: vrei sa mergi legal si sa imbatranesti pe motor? Touring, naked, chopper, ce vrei tu, da' te asigur ca

nici alea nu-s asa cuminti, ca doar is motoare. Si ai sanse bune sa dai ortu' si pe alea. Nu asa faine ca pe

SS, da' sa fim seriosi, chiar credeti ca toti fumam iarba cu filtru? :angry:

esti prea teribilist, nu-ti doresc sa ai parte de un accident in care sa-ti pierzi vreo mana sau sa ramai fara vreun organ, pt ca doar atunci vei realiza cate baliverne arunci, pana sa te dai tare, agresiv, racing sau cum spui tu mai ai de exersat, cu reflexele, cu atentia distributiva, sa-ti cunosti foarte bine fierul, etc

Si stii care e semecheria?nici atunci nu vei scapa 100 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeti ca un fazer, un bandit sau un gpz nu ar atinge astfel de "performante"? nu mai fiti atat de limitati in gandire, daca esti bou, mori si pe 125cc.

Mori si pe bicicleta, chiar fara sa fii bou. Dar asta e o gandire extrem de simplista, doar alb si negru. In realitate exista o gramada de gri-uri, probabilitati, statistici, procente. Si fiind vorba de un sport periculos ar trebui sa-ti acorzi toate sansele posibile. Daca un GS500 iti da 10% sanse in plus sa treci nevatamat de primii ani de motociclism fata de un SS ar trebui sa profiti de sansa aia in plus.

La fel si echipamentul de protectie. Poti sa mori si cu casca pe cap, poti sa supravietuiesti si fara ea. Dar sansele sunt cu totul altele.

Sunt oameni si oameni. Tu chiar nu realizezi ca fanii SS nu sunt genu' de oameni care sunt innebuniti

dupa conceptul de trait pan' la adanci batraneti? Mi-am luat CBR 600 sa merg tare, agresiv, periculos,

"reising" :angry: nu sa merg cu 50 in oras si 130 pe A2 :baldy: Orincine si-a luat SS din alte motive afar' de

adrenalina, funu pe 2 roti, viteza, nebuneli tineresti alea ale, ori abereaza grav, ori are buba la cap, ori

vrea sa f.ta si el ceva pitipoance :angryfire:

NU ITI IEI SS CA SA MERGI LEGAL SAU MACAR PRUDENT CU EL!?!

Lasa-ne cu filozofii d-astea cu vreau sa traiesc periculos si sa mor tanar. Tot dreptul tau sa traiesti dupa ele si sa le prezinti amicilor la o bere, dar pe sectiunea de incepatori ar trebui sa ai mai multa grija ce spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti iei SS pentru ca asa ai vazut tu la cineva , iti place cum se aude , mor fetele dupa tine...esti un geniu...si ajungi dupa 2 sapt la stiri ca ai murit pentru ca ti-a intrat o musca in ochi si ti-a sarit o furnica in fata si nu ai fost in stare sa o ocolesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar daca ar merge "reising".... dar ei merg orbeste.

intra in starea febrila de viteza ... si uni ies..alti nu..

cu ceva exp m-am urcat pe un ss si m-am trezit fugind prin trafic...aiurea..te momeste...asa ca mai bine ia-ti ceva care chiar daca te momeste(ptr ca si un gs 500 e o racheta pe langa 66% din masini) macar sa nu fie extrema.

acuma ca posesor de ss insemna ca am intrat in categ de sinucigasi?! nu cred...daca e sa fiu sinucigasi nu a inceput cu ss... a inceput f650gs.. si apoi ceva mai mare, apoi ceva mai sportiv si abia acum a 4-a e ss.. dar poate ca io sunt mai fricos... macar de-as fi si io semizeu pe cat sunt unii incepatori

uite aicea adrenalina fara ss si va garantez ca-i fun.. mult mai fun decat in trafic

post-10190-1237563248_thumb.jpg

post-10190-1237563265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti prea teribilist, nu-ti doresc sa ai parte de un accident in care sa-ti pierzi vreo mana sau sa ramai fara vreun organ, pt ca doar atunci vei realiza cate baliverne arunci, pana sa te dai tare, agresiv, racing sau cum spui tu mai ai de exersat, cu reflexele, cu atentia distributiva, sa-ti cunosti foarte bine fierul, etc

Si stii care e semecheria?nici atunci nu vei scapa 100 %

Concurs de care trage concluzii mai superficiale :angryfire: ? Sunt cum oi fi, da' cu siguranta

nu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic :angry: La fel cum,

la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic

mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului.

 

Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd.

 

Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat.

 

Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream :blink:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concurs de care trage concluzii mai superficiale ;) ? Sunt cum oi fi, da' cu siguranta

nu pot sa sper la sanse de 100% de a scapa nici cu 5 ani de mers zilnic :blink: La fel cum,

la polul opus, pot spera ca n-o sa am nimic, in stilul in care imi place sa merg (un pic

mai taricel) si nu neaparat in stilul in care trebuie sa merg.

Tu esti constent ca debitezi ineptiile astea pe un topic de incepatori, sau ai dat din tastatura dupa ce ai fuma ceva "tare"?

 

Eu pot sa va fac un rezumat (subiectiv e adevarat) despre accidentatii de pe forumul asta pe anul trecut:

- Au murit 2 insi (sot si sotie) doborati de pe cruiser pentru ca un bou cu o duba a simtit nevoia sa le taie calea facand stanga cand nu avea prioritate;

- A murit unul pe "capra" care se simtea zmeul zmeilor (mi-a taiat si mie o data fata ca sa-mi arate ca el stie sa sa dea pe roata din spate) si care dupa ce a dat sec intr-o masina pe Floreasca a facut cateva ore mai tarziu infarct la Spitalul Floreasca.

- Au murit ceva scuteristi de genul. "cu gel in cap in loc de casca", dintre care retin un caz memorabil relatat aici de un politist unde respectivul (tzigan de etnie rroma, si beat pulbere) a uitat sa ia o curba si a murit dupa ce a lovit un pom care-i statea in cale...

- In rest toti protagonistii care au avut accident grav mergea fie pe vitezana pura cu 4 cilindri in linie, fie pe rude de genul Suzuki SV...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h.

Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima.

Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, o supersport de 600cmc nu e cu nimic mai presus decat o oricare alta motocicleta cu motor de 600 cmc, cu exceptia cursei ghidonului.

 

Adica ... avand experienta cu masina si bicicleta, iti poti da seama cum e cu echilibrul dar si schimbatul vitezelor,stapanitul acceleratiei,samd.

 

Problema intervine cand iti pierzi putin echilibrul dar nu poti contrabraca directia pentru ca e limitata ca si miscare, atat.

 

Eu ma gandesc la o moto gen tourer, ce are cursa ghidonului mai mare din acest motiv .. daca cbr600rr avea cursa aceeasi cu cbf sa zicem, acum deja o calaream :blink: .

 

Iarta-ma, nu crede ca ma iau de tine ca persoana, dar din 4 fraze ai zis 5 prostii. Tu crezi ca la 80kmh invarti de ghidon ca de volanul autobuzului? La viteza aia (modesta) ratezi o curba nu pentru ca n-ai mai avut unde rasuci ghidonul ca deh... are raza de bracare mica!

 

Da, ia-ti un tourer! Aici chiar ai zis bine. Si mai intai cred... da de permis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca niste lucruri vreau sa mai spun si dupa aia o termin cu offtopicul asta enorm de pe topic :

- o moto trebuie respectata pentru ceea ce este si nu ptr ca te poata ucide !

- cand stii sa'i dai blana pe drum drept si nu te'ai accidentat mortal inca, nu inseamna ca poti mereu face asta

- pe drumurile din RO .. din pacate .. nu doar la soferi trebuie sa ai grija, mai sunt si tot felul de animalute, balegi si alte elemente cum ar fi nisip, pietris, tot felul de pete de ulei samd - deci mai multa atentie

- pe topicul de incepatori si SS-uri, cred ca mai educativ si productiv ar fi sa se posteze cu oarece ratiune si anticipare a unor gesturi decat de dragul de-a te da zmeu

- la inceputul lui aprilie, subsemnatul va avea prima moto : mai mult ca sigur un 600, si mai sigur o Honda

- in final, as fi curios sa se faca un sondaj ceva : cati dintre cei cu moto (ss in special) o au pentru ca le place sentimentul de a calari un motor, imaginea rebela de ce nu data de aceasta, placerea sa auzi un esapament la 14 000 rpm, samd .... si NU doar ca asa e "cul" si "moare femeele dupe mine" ?

 

Cu respect,

un posibil incepator pe CBR600RR

 

LE : Zappy .. permis am, luat o data cu B-ul insa n-am avut ocazia sa iau moto in B ptr ca nu mi-a trebuit. Despre aberatiile din postul de care zici, in mare masura si eu sunt constient .. am mai citit cate ceva, vorbit cu ceva motoristi si mi-au spus chestii asadar mea culpa ptr postul #632 - chiar se poate ascunde daca un moderator vrea.

 

Cum spuneam, aia era parerea mea in acel moment - nu am spus nici ca e adevarul absolut nici ca ar fi o regula, so incepator fiind astept sfaturi si nu ironii, ok?

Editat de Razz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un coleg care tentat de motorul meu, si-a luat un gsxr de 600 din 2005. Avea permisul de 1 saptamana si i-am spus ca greseste incepand pe un SS. A argumentat ca este foarte atent, responsabil si cumpatat, are experienta pe bicicleta. In plus, a devorat topicurile de accidente si imaginile/filmele necenzurate cu accidente astfel ca era terifiat de ce poate pati. A luat SS-ul, a mers 3 saptamini ca bunica, apoi a inceput sa uite ce zicea cu ceva timp in urma. Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba.

Rezultatul:

el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca)

ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave

motorul- dauna totala

Urmeaza alta operatie ca sa-i scoata adaosul de titan.

 

Aaaa, am uitat: avea pe el echipament de cel putin 1500 de euro cand a cazut.

Acum nu mai vrea motor niciodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, cand va aud ca ziceti "nu luati SS, luati-va naked" parca nu prea-mi vine sa va cred!! Pai un Fazer are 95 CP, un Hornet are 98 CP (sau si mai multi, depinde de anii de fabricatie). Nu sunt deloc motociclete blande, daca tragi de gaz, incepi sa-ti pui niste intrebari existentiale. Un avantaj pe care il au SS-urile in fata nakedurilor e ca de obicei vin cu suspensii superioare acestora si frane mult mai bune, dar asta nu-i o regula. Deci, daca esti maniac, si nu vrei SS ca poti trage de gaz si o belesti, nakedurile (Hornet, Fazer, Z750, Bandit, SV650, Monster, KTM Duke, Triumph Street Triple, GSR) nu sunt o solutie. Singurul punct de inferioritate la nakedurile astea e top speed-ul, dar toate cele enumerate mai sus ating usor 200 km/h.

Vrei SS si numai SS, ia-ti! Da' ai grija, pentru inceput cel mai bine ar fi sa inveti nu cum se trage de gaz, ci cum o poti controla mai bine, cum poti folosi franele alea performante la eficineta lor maxima.

Mi-am reinnoit sistemul de franare de pe fatza (etrieri, pompa de frana de R1 si furtunase sport + o suspensie intarita) si cum m-am obisnuit cu frana mai ferma, cum am inceput sa merg mai tare.

 

:blink:

Unde mai pui ca motorete precum Hornet, is mai fasnete si trag mai de jos decat SS-urile echivalente, cu vreo 2-3 mii de ture. Iar cum scade numarul cilindrilor, scade si turatia la care se obtine cuplul maxim > wheelie si alte nebunii ;) (KTM Duke e cel mai bun exemplu).

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 2 luni si 3000 de km, era zmeu dar intr-o zi s-a intamplat: venea de la Giurgiu si a ratat o curba.

Rezultatul:

el- clavicula in suruburi, calcai zdrobit si altele - 7 luni medical si recuperare (acum 3 zile s-a intors la munca)

ea- fractura deschisa de femur (tija), mana rupta +altele mai putin grave

Asta e atat de evidenta incat nici nu prea se gandeste lumea s-o spuna: n-ai ce cauta cu pasager in primul an, nici pe scuter.

Cred ca am cateva mii de km cu pasager si tot se simte o diferenta semnificativa fata de cand merg singur. Cu un pasager neexperimentat nici nu mai zic. N-ai ce cauta cu pasager ca incepator. Fara exceptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...