revo Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Care este parerea voastra in privinta unui scuter cu motor 2t:sa se anuleze pompa mecanica de amestec ulei-benzina si sa se puna uleiul in rezervor ,sau sa ramana cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Nu inteleg de ce vrei sa scoti pompa? Eu cred ca e mai comod cu ea;nu mai umbli cu sticla de ulei in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 pompa la`so acolo unde`i este locu... da pentru o ungere mai buna mai adauga 20ml de ulei la 1L benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 pompa are dezavantaju ca se poate deregla, si daca baga prea putin ulei, adio motor acum poate ca astea de pe scooterele mai noi is bune da cele care se pundeau pe etz erau de cacao , si io am vrut sa pun si mai multi specialisti au zis sa nu ma conplic cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Nu compara ce era pe ETZ cu ce e astazi. Ma uitam la Aprilia, are injectie de ulei ... controlata de computerul de bord. Cu precizia pe care o are la amestec nu cred ca se compara uleiul bagat de mina in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Care este parerea voastra in privinta unui scuter cu motor 2t:sa se anuleze pompa mecanica de amestec ulei-benzina si sa se puna uleiul in rezervor ,sau sa ramana cu ea? Cu pompa amestecul e mai bun. Lasa pompa cat timp functioneaza corect si treci la amestec cand s-o strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Un alt avantaj al pompei este ca iti face amestecul corect. Iar la astea care sunt reglate de computerul de bord, iti regleaza amestecul in functie de mai multi parametri (temperatura, turatie etc), deci concentratia de ulei in benzina variaza in tot timpul mersului motorului si nu vei avea niciodata probleme cu tobe infindate, bujii ancrasate si alte neplaceri. Deci sa nu te muste sarpele sa scoti pompa de ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 unii ziceau sa punem ulei si in benzina si in pompa:)...o fi bine,n-o fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 yo zic sa lasi pompa si sa adaugi ulei si in benzina in raport 1:50 , macar asa uleiul ajunge sigur acolo unde e nevoie de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 LASA POMPA CA FACE MAI BINE AMESTECUL DECAT MANUAL...PAREREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 NU ARE ROST SA PUI ULEI IN BENZINA DACA ARE POMAPA PT ASA CEVA. prea mult ulei strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 pompa e extraordinara, daca esti absolut sigur ca merge. daca s-a stricat pompa, te bucuri cativa km ca nu mai scoate fum si apoi se caleaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Daca functioneaza corect nu are rost sa o decuplezi. Preferi sa faci amestecul in flacon? De aceea ar trebui verificat periodic daca functioneaza calumea. Am si eu un scooter (sta saracu nemiscat de 2 ani in garaj) la care nu functioneaza corect pompa de amestec, pentru ca baga prea mult ulei. Asa ca am scos tot uleiul din rezervorul de ulei, si astfel am fost nevoit sa amestec in flacon benzina cu uleiul. Sper sa nu ti se intample asa ceva, ca de fiecare data cand bagi benzina, te "parfumezi" cu mirosul acesteaia, si nu prea da bine pe langa fete. PS: pentru scootere in 2T recomand Castrol Super TT (nu vreau sa fac reclama, e doar un sfat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 Pentru orice motor in 2 timpi recomand ulei de motoferestrau Stihl (de ala rosu) sau Husqvarna (de ala verde). O exceptie face IJ-ul la care recomand ulei romanesc de ala de petrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 acum cativa ani a fost un lot de castrol naspa care strica motoarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 Pentru orice motor in 2 timpi recomand ulei de motoferestrau Stihl (de ala rosu) sau Husqvarna (de ala verde). O exceptie face IJ-ul la care recomand ulei romanesc de ala de petrom. Eu nu cred ca bagi in scooter acelasi ulei care il bagi in mobra de exemplu. De fapt sunt sigur ca uleiul care e bun pentru o mobra nu e bun si in scooter, si invers. Chestie incercata.....cu mobra, MZ, si scootere. acum cativa ani a fost un lot de castrol naspa care strica motoarele... Acum cati ani mai exact? Si asta la toata gama de uleiuri castrol? Tu de unde sti? Eu am folosit doar castrol super TT (recomandat de service-ul unde mergeam pentru intretinere) intre 1999 si 2004 in mai multe scootere, si n-am avut nici o problema, decat atunci cand am folosit alt tip de ulei, bun pentru motoare mai "dure", pe care il scuipa pe esapament, datorita arderii incomplete a acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Februarie 10, 2006 Share Postat Februarie 10, 2006 (editat) Care este parerea voastra in privinta unui scuter cu motor 2t:sa se anuleze pompa mecanica de amestec ulei-benzina si sa se puna uleiul in rezervor ,sau sa ramana cu ea? sal ! avantaje pompa: 1) debitul de ulei este in functie de turatia motorului (economie ulei+protejezi natura) 2) toba nu mai trebuie curatata sau faci asta mai rar (in functie decit te tine toba) 3) dupa ce ai mers mai mult timp in turatie "joasa" nu mai umpli strazile de ceata cind accelerezi dezavantaje pompa: 1) nu vezi cind iti "leasina" decit dupa ce ti-a calat 2) iti ia din putere pentru ca este angrenata de ambielaj (nesemnicativ dar iti ia) 3) daca nu bagi ulei de calitate (scump) se infunda sau "tace" de tot un exemplu: motor 2 timpi,mers cu ulei sintetic ELF din germania (a avut 5 litri) nici o problema! luat ulei de calitate (scump) din ro a calat ..... cil.alezati, pistoane noi, pompa noua (aia veche a lesinat) nu stiu daca a fost calitatea uleiului (amindoua cel din ro si cel din germ.au fost full sintetice)sau s-a stricat pompa singura .... cert e c-a lesinat imediat dupa ce a schimbat uleiul! (acum nu mai merge deloc cu ulei din ro sau comanda din timp) concluzia o poti trage singur Editat Februarie 10, 2006 de ticalosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 ROAD: Uleiul de ferestrau.....asigura ungerea la 14000 rotatii pe minut.....si sigur asigura si la 6000 cat are un scuter. Din propria experienta vorbesc. Ulei Stihl sau Husqvarna. E de culoare rosie, respectiv verde, costa 23 RON litru si se gaseste la orice distribuitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 sunt curios cum face pompa amestecul optim cand uleiul are vascozitate f mare (ca acum, din cauza frigului) ma poate lamuri cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Februarie 11, 2006 Autor Share Postat Februarie 11, 2006 uleiul ajunge printr-un furtun mic in diametru in carburator si fiindca carburatorul se afla deasupra motorului se mai incalzeste un pic si dezgheata uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 dar pana se incalzeste motorul, la temperaturile care sunt acum, cum se face ? logic, daca furtunul are diam mic si uleiul este vascos, cantitatea de ulei care va curge intr-un timp dat, va fi mica iar ungerea motorului trebuie sa se faca din primul moment al pornirii, cu atat mai mult cand acesta este rece (adica nu a ajuns la temperatura de regim) pompa este cu roti dintate, ca la sist de ungere ale motoarelor in 4T? numai bine PS ma pasioneaza subiectul pt ca ma batea gandul sa-i fac lui trabi pe care il am o asemenea instalatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Problema la scuterul meu ... sambata am reusit sa-mi crap melcul de acceleratie si am cautat pana azi melc sau distribuitor de cabluri si nu am gasit; doar pe comanda de la Geely dar nu-mi doresc sa stau pe tusa pana vine. Asa ca azi, mi-am schimbat cablul de acceleratie si l-am pus pe direct; am scos din uz pompa de ulei (dar am lasat-o la locul ei) si am dat jos rezervorul de ulei. Din cate am citit pe forum pe tema asta, nu am facut un lucru rau. Dar ca sa fie bun pana la capat vreau sa aflu cateva raspunsuri: - cat ulei pun in benzina? o medie a ceea ce am citit ar fi 25ml la 1L; e destul? Nu vreau sa pun nici prea mult ca sa nu se depuna calamina sau sa se ancaseze bujia - proportia de ulei in benzina variaza in functie de tipul uleiului ? (acum am un ulei mineral pe care astept sa il termin si revin la sintetic; motorul a mers tot timpul cu sintetic; OMV sau Motul) Sfatul vostru care ar fi? Dupa ce primesc melcul, sa revin la pompa? Sau sa raman definitiv cu solutia asta (nu ma deranjeaza sa pun ulei cand fac plinul) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 Problema la scuterul meu ... sambata am reusit sa-mi crap melcul de acceleratie si am cautat pana azi melc sau distribuitor de cabluri si nu am gasit; doar pe comanda de la Geely dar nu-mi doresc sa stau pe tusa pana vine. Asa ca azi, mi-am schimbat cablul de acceleratie si l-am pus pe direct; am scos din uz pompa de ulei (dar am lasat-o la locul ei) si am dat jos rezervorul de ulei. Din cate am citit pe forum pe tema asta, nu am facut un lucru rau. Dar ca sa fie bun pana la capat vreau sa aflu cateva raspunsuri: - cat ulei pun in benzina? o medie a ceea ce am citit ar fi 25ml la 1L; e destul? Nu vreau sa pun nici prea mult ca sa nu se depuna calamina sau sa se ancaseze bujia - proportia de ulei in benzina variaza in functie de tipul uleiului ? (acum am un ulei mineral pe care astept sa il termin si revin la sintetic; motorul a mers tot timpul cu sintetic; OMV sau Motul) Sfatul vostru care ar fi? Dupa ce primesc melcul, sa revin la pompa? Sau sa raman definitiv cu solutia asta (nu ma deranjeaza sa pun ulei cand fac plinul) ? 25 ml la litru benzina e ok!asa am facut calculul la consum cu pompa de ulei,la un rulaj de 1000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.