Maximo74 Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Salutare, Ma primiti cu un Bandit 650 N 2007? ...io zic ca te primesc cu drag...ca ie baieti buni banditii astia,la cum arata 2007 tau o sa fie cap de coloana! sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Vand amortizor central Suzuki GSF 600 Bandit anii 1995-1999, stare foarte buna pret 150 ron tel 0749805365 Editat Februarie 6, 2015 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 A folosit cineva linii de frana de la HEL ? Ale mele sunt destul de vechi (cele OEM) si as vrea sa le schimb. Au preturi destul de bune si trimit si la noi si pe alte forumuri se zice ca sunt printre cei mai buni. Sau daca nu de la HEL, aveti careva linii (furtune) de franare metalice? Ceva feedback? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 furmos banditul Multumesc Foarte frumos, are si abs, are tot ce ii trebuie Plimbari cat mai lungi si cat mai placute! Multumesc, e prima motocicleta cu ABS, o sa am un pic de emotii pana cand il vad in actiune ...io zic ca te primesc cu drag...ca ie baieti buni banditii astia,la cum arata 2007 tau o sa fie cap de coloana! sa-l stapanesti sanatos! Chiar cap nu, poate al doilea Azi am sa ii fac schimbul de ulei daca tot e vreme frumoasa, ca incet incet vine sezonul si trebuie sa ne pregatim. PS:Daca sunt colegi cu modele 2007+ sa imi vanda pe bere cate un pont cu ce trebuie sa verific mai in detaliu inaintea de inceprea sezonului nu ar fi rau.Ma gandesc ca sunt si piese comune cu 2007- asa ca si cei cu 2007- nu ezitati. Intre timp mai rasfoiesc forumul Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedrony Postat Februarie 8, 2015 Share Postat Februarie 8, 2015 (editat) Frumos exemplarul..!!! Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente, sa te bucuri de el si...bine ai venit in grupul BANDITILOR!!! HAI CU PRIMAVARA !!! Editat Februarie 8, 2015 de pedrony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Imi poate spune cineva ce dimensiuni are filtrul secundar de benzina la POP (cred ca e acelasi si la 650) si eventual voi ce folositi? Pana acum am gasit cu comanda in 10 zile la 75 ron original. Daca imi aduc aminte bine era de 8mm, am pus mai demult un Mahle de/cu hartie si numai probleme mi-a facut (mi-a dat peste cap carburatia). Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 pune orice filtru de benzina....75 de lei e enorm, eu am pus unul de 15-20 de lei (maxim) si nu am avut nicio problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Mulțumesc, eu am avut probleme cu ala de hartie, dar mai bagam o fisa si o sa caut unu "mai avansat". Si dudele sunt de 8 mm? As masura personal, dar motorul e la iernat in alta localitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMF Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Salut, Incerc sa readuc la viata un Bandit kult de 1200. Pentru asta caut furca fata, suport scarita schimbator+schimbator + suport scarita spate stanga + suport scarita-toba spate dreapta, far de N cu suporturi de prindere si ....multe altele. Intrucat furca fata e poate cea mai costisitoare dintre piese as avea rugamintea sa ma indrumati daca stiti vreo oferta de furca fata compatibila. Deocamdata am gasit o singura oferta in toata Romanica. Multumesc anticipat (si sper ca am postat in locul potrivit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Presupun ca ai cautat anunturi "dezmembrez suzuki bandit". Spre ex aici >> /index.php?/topic/717381-dezmembrez-suzuki-bandit-600n-din-1996/page-2 << nu mai are decat jugurile, fara telescoape 200 RON. Deci FOARTE costisitor nu e. Probabil ca cu 500 ron iei cam tot ce-ti trebuie (daca le gasesti pe toate intr-un singur loc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Salutare, Azi am facut primii km cu Bandit-ul(20km), dupa cateva luni de pauza de mers cu o motocicleta.Da,pot sa zic ca pt mine s-a deschis sezonul, afara e un soare caldut ce da 7-8 grade la umbra .Am ramas destul de impresionat de Bandit, are un cuplu foarte placut pt un motor 4 in linie avand in vedere ca vin de pe un SV650s, pe curbe se lasa fara efort, dupa 5000-6000 de ture isi arata adevarata putere.Pozitia pe ea o ador, nu stiu cum v-a fi la drumuri lungi...ramane de vazut, saua extrem de moale si confirtabila.Pana acum numai chestii pro, poate dupa mai multi km am sa le aflu si cele contra Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMF Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Presupun ca ai cautat anunturi "dezmembrez suzuki bandit". Spre ex aici >> /index.php?/topic/717381-dezmembrez-suzuki-bandit-600n-din-1996/page-2 << nu mai are decat jugurile, fara telescoape 200 RON. Deci FOARTE costisitor nu e. Probabil ca cu 500 ron iei cam tot ce-ti trebuie (daca le gasesti pe toate intr-un singur loc). Salut, Multumesc pentru sprijin. Cred ca nu m-am exprimat bine mai sus - am nevoie si de telescoape, practic tot ansamblul. Am gasit unul singur...in alta parte. Mersi oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Salutare frati Banditi. Vin si eu cu o intrebare la voi. Unde pot sa gasesc semnale mai ieftine,cat mai apropiate de cele stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 http://accesorii-moto.ro/index.php/cPath/42_49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 salutare. am achiziționat de curând un bandit 600S din 2004. si am o intrebare lagată de acceleratie. în treapta 1 sau 2 daca o tin la relanti si apoi vreau sa accelerez incet zbiceste foarte tare. dece? » Post actualizat in 20 Feb 2015 09:07 de curand am vrut sa scriu dar s-a modificat singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 nu inteleg ce inseamna "zbiceste" ... de ce doar in treptele 1 si 2, sa inteleg ca accelerezi in viteza ... dar nu inteleg de ce ai accelera DIN RELANTI in treapta 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 vreau sa zic ca in momentul cand las acceleratia moale de nu mai accelerez apoi accelerez din nou dar foarte incet nu tare...simt un soc puternic te impinge pentru un moment foarte tare motocicleta si asta este inconfortabil mai ales daca faci un viraj la stanga sau la dreapta in momentul cand vrei sa accelerezi din nou te poate dezichilibra.e o senzatie ca si cum cineva te-ar lovii din spate. » Post actualizat in 21 Feb 2015 06:36 dece in treapta unu si doi? pentru ca le folosesc cel mai mult in oras, mai ales in aglomeratie trebuue sa accelerezi si decelerezi continu...iar in momentul cand vrei sa accelerezi putin (bum) parca cineva te loveste din spate... face si in celelalte trepte doar ca nu are atata putere sa te zbiceasca dar se seimte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 (editat) eu cred ca doar in primele 2 trepte simti tu fiind vorba de cuplu eu zic sa verifici cablurile de acceleratie si ambreiaj ca poate agata undeva pe de alta parte poate este ceva la ambreriaj unde merge patinat o perioada pana "prinde bine" - situatie in care simti numai in anumite trepte Editat Februarie 21, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Verifica si intinderea lantului. In frana de motor se intinde jos, in acceleratie se intinde sus. Daca este foarte slab lantul rezulta acea "pauza" in accelerare si acel soc, la reluarea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 corect. lantul verifica-l primul. treapta 1 si 2 au cel mai mare cuplu, si de-aia provoaca cel mai perceptibil moment. cred ca face si in alt trepte, dar nu e asa perceptibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-ID35wSW.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 mai banditi, nu uitati ca vand suport de topcase/portbagaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 da, problema s-a rezolvat..era de la lant...defapt e ceva normal, trebuie doar sa fiu mai atent cu acceleratia. As mai avea inca o intrebare, fiind incepator ca si motociclist dar si ca posesor de suzuki bandit (600S) intrebarea este urmatoarea: Ce trebuie controlat periodic la aceasta motocicleta sau ce trebuie schimbat? la cati km se schimba uleiul? la cati km se unge lantul? la cati km se face sincronizarea carburatoarelor? la cati km se schimba bujiile? cam cati km rezista un set de anvelope noi? si ultima intrebare, cati km poate rezista un motor de bandit 600 avand in vedere ca al meu are deja 45.000 km? intrebari ar mai fii multe..poate mai primesc de la voi cateva indici, cateva pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Salutare, printre pregatirile de sezon strecor si eu un video tras in weekend pe un drum mai mult offroad de cat asfaltat.Cert e ca a fost fun Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.