Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincer, m-ati cam speriat si nu ma risc, nu vreau dureri de cap, am destule.

acum am pus ochii pe un cb500 in stare buna, schimbate multe pe el, cauciucuri, lant, suspensie spate, consumabile si cred ca ar fii o afacere buna, nu prea mai necesita nici o investitie motocicleta aia. bine, nu e 500 de euro ca banditul, e dublu, dar daca incep iau banditu si incep sa bag in el cred ca trec foarte usor de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele nu se evalueaza si cumpara doar din anunturi de pe net. Ce face Dacro e inutil, gaseste anunturi si le supune aprobarii publice, sperand poate sa economiseasca bani si timp cu cautatul. Dar raspunderea tot a celui care da banul ramane :) ala va trage foloasele sau ponoasele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar asa Kevinn, clar ca o sa testez motocicleta cat pot eu de bine cand ma duc sa o vad doar ca mai incerc si eu sa strang o informatie, doua. Sunt habarnist si de asta intreb atatea si imi pun atatea semne de intrebare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai s-o luam asa. Eu am motorul luat de la motohaus din Germania. Am vazut B6 luat din Italia. Probabilistic al meu ar fi trebuit sa fie in stare mai buna pt. ca, stim toti, in Germania toti oamenii sint corecti, in limba germana nu exista cuvintul "minciuna" etc, pe cind italienii sint niste latini neseriosi, tepari toti si care nu fac decit mizerii gen Ferrari, Lamborghini si Brembo.

Dar totusi Banditul din IT a fost luat in stare mai buna in comparatie cu al meu si la bani mult mai putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai vb tu care n-ai fost pe un 600 sau un miar...si te asigur euu..Sunt foarte prost facute.din multe puncte de vedere.

Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne.

Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta.

Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere"

Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne.

Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta.

Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere"

Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns.

deci daca cu un miar ai merge majoritatea timpului in a treia sunt sigur ca nu sti cum trebuie sa mearga unul de 400 dar tu zici ca merge bine..am avut 2 de 400 unul japonez unul european adica unul cu bordul negru unul cu bordul alb unul cu capacul la culbutori rosu unul . cu capacul in culoarea gri.cel european are lantul de distributie normal ca dacia cel japonez avea in w cica mai putin zgomotos si totusi sa vi sa vezi ce multe piese am de la ele si curios de la celelate nema...bine daca mergi o data pe luna si 1000km pe an si maxim 120...e bun nu bun foarte bun..o sa te tina o viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu treapta ma gandeam mai mult la o sportiva dar cum ti-am spus nu am mers pe 1000 ca nu am fost curios sa imi cumpar deoarece am alte "antecedente" cu o alta mobra nervoasa.

Si da chiar cu 120 maxim merg am si zis ca nu o alerg si aia 120 in depasiri, defapt merg lafel ca si cu masina.

Am precizat de la inceput ca nu merg tare iar in rest porneste de fiecare data la sfert, nu mananca ulei, nu da nici un semn ca ar fi obosita, deci in cazul asta ce sa zic de ea? Ca e stricacioasa nu am cum, ca nu s-a stricat.

Si km fac ceva pe an doar numarand aproximativ 10 drumuri pe an pana Franta-Spania sa cumpar tigari mai ieftine :D (sa vezi ce se chiorasc aia la numarul meu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a da! scuze man, am uitat sa-ti raspund la mesaj :rusinica:

intr-adevar, nu prea as vrea facuta de Vick pt ca mai ies din tara si nu vreau sa am probleme cu astia de prin vest....asa, daca e omologata (E) nu sunt probleme...

in schimb daca nu gasesc pana se apropie ITP-ul, ma bag la un Vick cu silencer :), e ultima solutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a da! scuze man, am uitat sa-ti raspund la mesaj :rusinica:

intr-adevar, nu prea as vrea facuta de Vick pt ca mai ies din tara si nu vreau sa am probleme cu astia de prin vest....asa, daca e omologata (E) nu sunt probleme...

in schimb daca nu gasesc pana se apropie ITP-ul, ma bag la un Vick cu silencer :), e ultima solutie

 

Recomand Vick,face treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu poti sa pui dar nu stiu cat o sa te tina. Camasa nu cred ca trebuie neaparat schimbata doar ca incerca sa vezi daca nu e cumva cauza din care s-a rupt cablu initial, adica sa verifici daca nu cumva e ciupita pe interior si iti agata si cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cand se schimba ambreiajul(placi frictiune), intre nou si vechi sunt doar 0.3mm,eu am placile noi dar cand desfac busonul de ulei aprope ca sunt la fel ca cele vechi.

Adica o sa patineze si atunci stiu ca trebuie schimbat sau mai bine il schimb ca sa nu stric ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...