Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

RvsS , chiar am vrut sa zic in legatura cu bagajele sa lipesti sub cutie unde se intalneste cu toba o folie tertmoizolanta , dar vad caa ai rezolvat deja, in rest nu ai de ce sa-ti faci griji ;)

 

Have fun ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai cumva un turometru...sau chiar bord, bandit 600N ?

nu mai am nimikc de fata. le-am dat primele..

Mesaj completat

roata fata ai?

nu mai am nimikc de fata. le-am dat primele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS drum bun si distractie placuta , te asteptam cu poze ! Si poate ma treci si pe mine acolo langa Macosoft , la treaba aia cu strada rosie ;)

;)

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos.

 

Am rezolvat cele 2 probleme - la sa erau suportii pusi de mine gresit, iar la bagajele laterale am miscat un pic suportul. Am cam 1 mm acum intre tobe si sidecase, sa speram ca va fi suficient ;)

 

De maine - it's on!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos.

 

Am rezolvat cele 2 probleme - la sa erau suportii pusi de mine gresit, iar la bagajele laterale am miscat un pic suportul. Am cam 1 mm acum intre tobe si sidecase, sa speram ca va fi suficient ;)

 

De maine - it's on!

 

drum bun! multa grija pe drum si multa distractie!

asteptam vesti si poze.

Mesaj completat

completare:

 

1mm este cam putin dar daca ai pus folie termoprotectoare ar trebui sa fie suficient.

 

sfat: pleci prin tari civilizate ... ar fi bine sa montezi silencerul de la toba. o sa te scuteasca de o gramada de explicatii.

 

drum bun! multa grija pe drum si multa distractie!

asteptam vesti si poze.

 

rugaminte: cand te intorci poate postezi niste poze cu sistemul de genti si racii de prindere, din fata (spate) si profil cu si fara genti... poate se mai lamuresc unii ca stau si ce modificari trebuie facute (mutat semnale...)

 

manualul de service de care vorbeai este de 650 k7 sau este cel de 1250?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca prind cablul de decelerare in piulitele lui acolo sub rezervor nu-si mai face treaba, daca-l las atarnat, decelereaza relativ bine. cat de finuta ar trebui sa fie decelerarea, cat de puternic ar trebui sa fie arcul respectiv care-mi inchide gazul? ce poate fi defect?

 

catalin

 

mersi

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Banditi!

Nu prea postez eu des pe acest subforum (sau oriunde altundeva, de altfel), dar m-am gandit ca ar fi cazul sa arat si chipul din spatele acestui nickname de pe forum.

Si ce prilej de pozat mai frumos ar putea fi decat o plimbare pe Transfagarasan, mai precis destinatia finala fiind Balea Lac?

Asadar, poze cu Banditul si cu mine pe Transfagarasan (fotograf amator prietena mea)

 

PS. O prezentare mai completa ar suna asa: Sebi, 23 de ani, din Sibiu, mandru posesor de Bandit Pop 600, an 2000, din toamna anului trecut

 

PPS. Indata ce voi tocmi meseriasul care sa-mi creeze un mid-pipe adecvat, voi monta si o toba de fibra de carbon Arrow prelevata de la un CBR 600

post-14305-1250276363_thumb.jpg

post-14305-1250276390_thumb.jpg

post-14305-1250276401_thumb.jpg

post-14305-1250276413_thumb.jpg

post-14305-1250276428_thumb.jpg

post-14305-1250276441_thumb.jpg

post-14305-1250276453_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Banditi!

Nu prea postez eu des pe acest subforum (sau oriunde altundeva, de altfel), dar m-am gandit ca ar fi cazul sa arat si chipul din spatele acestui nickname de pe forum.

Si ce prilej de pozat mai frumos ar putea fi decat o plimbare pe Transfagarasan, mai precis destinatia finala fiind Balea Lac?

Asadar, poze cu Banditul si cu mine pe Transfagarasan (fotograf amator prietena mea)

 

PS. O prezentare mai completa ar suna asa: Sebi, 23 de ani, din Sibiu, mandru posesor de Bandit Pop 600, an 2000, din toamna anului trecut

 

PPS. Indata ce voi tocmi meseriasul care sa-mi creeze un mid-pipe adecvat, voi monta si o toba de fibra de carbon Arrow prelevata de la un CBR 600

ce bandit ne-am tras domn'le! felicitari. (eu aveam candva un cb albastru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

De la Breaza va postez, nu prea am stat ca a trebuit sa caut un cauciuc pe care nu l-am gasit.

Aici lumea ....Mi-a zis unu care a fost anu trecut ca ieri ( vineri) era ca sambata anu trecut , deci multa lume.. astazi pe de alta parte a plouat si a plecat lumea in draci , desi venisera mai multi. Am inteles ca a fost si o mica bataie. deci so-la-la intalnirea.

 

In alta ordine de idei , mi-am gasit banditul cazut ( era la parcare afara pe strada , ca cu slickul meu nu mergea sa cobor) si damages --> maner ambreiaj rupt , scarita pasager stanga rupta , parbriz rupt in stanga langa suruburile de fixare :( ; and the bombshell motorul cazut pe dreapta. :cheers: Ori a intrat unu in ea cu masina , ori a cazut peste a altuia ( imi cer scuze daca a fost asa :D ) si ala s-a enervat si mi-a facut de munca. problema nu ar fi cele enumerate mai sus ci faptul ca daca la 5000 bag mana in gaz nu trage deloc( urca turometru , motorul merge cu aceeasi viteza ) , daca trag mai incet merge mai sus. Maine sa ma uit la ea.

Probabil ca manerele si scarita cu argon daca nu merge la electrod si parbrizul cu suruburi si o bucata de tabla... Ce fac eu cu acceleratia e problema.

 

La Breaza , prima mea intalnire , parca imi vine sa nu mai ma duc la altele.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Feedback:

manerul de ambreiaj avea rupta doar biluta si indoit putin ceea ce afecta cursa manetei ( de unde problema cu acceleratia )--> l-am pilit putin si e ok. parbrizul nu poate fi reparat , mai bine imi iau unu nou. Scarita pasager trebuie sudata sau una noua , daca aveti cumpar. @CalinD , parca aveai tu neste piese.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Feedback:

manerul de ambreiaj avea rupta doar biluta si indoit putin ceea ce afecta cursa manetei ( de unde problema cu acceleratia )--> l-am pilit putin si e ok. parbrizul nu poate fi reparat , mai bine imi iau unu nou. Scarita pasager trebuie sudata sau una noua , daca aveti cumpar. @CalinD , parca aveai tu neste piese.

 

Spor.

cum sunt scaritele tale de pasager?ca si cele de pilot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o poza sa se vada obiectele.

Si am adaugat si neste poze cu banditul pentru prima oara.

 

Stiu ... rosu.. :cheers:

 

Le: O spal acuma, nu sariti.

post-46846-1250414525_thumb.jpg

post-46846-1250414562_thumb.jpg

post-46846-1250414577_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Macke

este din '97 si e numai al meu :(

 

 

da' eu nu am vrut sa insinuez nimik :cheers:

 

Apropos ... am vorbit cu Razvan la Radauti, se pare ca motoarele noastre sunt surori de-abinelea ... au serii apropiate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' eu nu am vrut sa insinuez nimik :cheers:

 

Apropos ... am vorbit cu Razvan la Radauti, se pare ca motoarele noastre sunt surori de-abinelea ... au serii apropiate.

Asa, si lasa-ma sa ghicesc, amindoua consuma 4.5%, nu? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

completare:

 

1mm este cam putin dar daca ai pus folie termoprotectoare ar trebui sa fie suficient.

 

sfat: pleci prin tari civilizate ... ar fi bine sa montezi silencerul de la toba. o sa te scuteasca de o gramada de explicatii.

rugaminte: cand te intorci poate postezi niste poze cu sistemul de genti si racii de prindere, din fata (spate) si profil cu si fara genti... poate se mai lamuresc unii ca stau si ce modificari trebuie facute (mutat semnale...)

 

manualul de service de care vorbeai este de 650 k7 sau este cel de 1250?

Salutari,

 

Am ajuns pana in Germania deocamdata. E cam greu cu netul pe aici, de aceea sunt scurt.

1. Da, 1mm e putin, a ars toba tot ce a gasit in zona, dar materialul acela inca rezista. Caut insa un inlocuitor, unde as putea gasi ceva care sa reziste la caldura? Am incercat la magazine de piese auto, materiale constructii, etc. Mi s-a recomandat polistiren ignifugat, pe care evident ca l-a topit in 10 km. Noroc cu cel furnizat de cei care au dat suportii.

 

Instructiuni de montare se gasesc aici http://www.mo-tech.de/produkt/index.php?pr...ad722660148ad4f la sectiunea Download - e un PDF cu schema. Eu am montat la Elf ca sa nu stric ceva pe la electrica si au facut treaba buna.

 

2.Referitor la silencer - da, este montat de cand l-am luat. Dupa mine ar mai fi nevoie de inca unul sau unul mai mare, inca e prea tare toba. Din fericire merg doar pe austrostrada si in orase o tin sub 4000 rpm ca sa nu deranjez.

 

3.Manualul e de 1250, dar se potrivesc foarte multe detalii. Am pus link cu el acum cateva zeci de pagini si ti-l dau pe PM cand ma intorc daca nu dai de el.

 

Banditul merge bine desi e incarcat full acum. Se simte totusi de exemplu in urcare pe panta mai abrupta ca sta in turatie mai mare decat de obicei, dar si 130 km/h si bagaje pline si pasager... e totusi un motor de 650 cc. De remarcat ca nu face nazuri si merge cat ii ceri, doar sa il tii cam cu 1000 rpm mai sus decat erai obisnuit.

 

Am mers in Romania 600 km intr-o zi (drumuri horror pe alocuri) si afara 600 km azi. Nici aici nu e floare la ureche din cauza vantului, dar e cu totul altceva.

 

Una peste alta, noroc ca am schimbat saua, tapitarea se simte, nu cred ca rezistam fara ea. Revin cu poze in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...