Macke Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Cred ca aceasta contra intre marci este cauzata de ochi, feeling si multa subiectivitate. Faptul ca mie imi place spre exemplu Kawasaki Versus, e problema mea. La fel cum imi place si Z750 de la Kawa. Mi se pare niste motociclete frumoase. Cum spuneam: ochi - place, e frumos, e frumos ce-mi place mie! Feeling, pentru ca cica te simti mai bine pe un motor sau nu, si asta nu e subiectivism. Subiectivismul intervine atunci cand spui ca nu-mi place ceva pentru ca mie imi plac altfel (vezi noul far la bandit, comparativ cu modelele anterioare) .. si uite asa se naste "misoginismul motoristic" Personal, intre Honda, Yamaha, Kawasaki si Suzuki, ultimele 2 imi aduc cele mai mari ... placeri. Z750 mi se pare o motocicleta frumoasa, la fel ca si Banditul, indiferent ca e K1,k 10 sau K un milion. Mai sunt GSX-urile, 750 si 1400, parasi, SUPERBE. Insa...subiectivismul este predominant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Pune un B-King, un Z750, un GSX linga un Hornet... Cind m-am urcat pe-un Hornet aveam senzatia ca-s pe bicicleta. Si-apai eu vreau motocicleta, ca bicla am deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Multam pentru raspunsuri, chestia cu ochiu e adevarata , pana la urma stiu un om de 1,50 cu Aprilia Pegaso. De ce ? doar pentru ca asta ii place lui. Nu-mi place mult cum arata B6 , dar ma satisface rupere ca feeling.( mai mult deca Hornet-ul ala , in curbe ) Simeringurile alea cred ca au specificatiile in manual si de acolo o sa le dau lui REMI3. Multam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Eh, se pare ca ar trebui sa se faca un topic separat, pe linga Banditmania, "Posesori accidentali de Suzuki Bandit" Daca ai Bandit din '96 codul pt. simeringuri e 10042192. Costa 9,95 euro. Daca nu e Bandit de '96 cauti acolo modelul tau si-i dai lui ROMI3 codul. Mesaj completat LE: aici cauti simeringurile http://www.louis.de/_10900fc5dab2692beabb5...0&anzeige=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 (editat) Scuza-ma mane, se intampla si lucruri bune accidental. Iti multumesc din nou. Ma prinsesem si eu, nu doream ajutor. Neaccidental, iti multumesc, si neaccidental sunt multumit de bandit-ul meu. GN77A Spor. Editat August 19, 2009 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 (editat) Hai ca trebuie sa zic si eu una doua legat de subiectul de mai sus. Sunt Suzuki for life , poate pt ca prima mobra a fost suzy , poate pt ca prima mobra pe care am pus mana a fost suzy .. nu stiu , sunt subiectiv oricum. La faza cu si despre Bandit ca doar suntem pe Banditmania , imi place la nebunie , mai ales cuplul dupa cum toti posesorii o spun.Dar hai sa fim sinceri (Calin inclusiv) , parca as vrea niste frane de vitezana , parca as vrea suspensii mai bune .. bine e adevarat ca nu poti sa le ai pe toate. Calin daca ar fii sa iti iei maine o alta mobra in afara de Bandit , ce ai alege ? si de ce. Editat August 19, 2009 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 (editat) Normal ca niste frine mai bune n-ar strica, trebuie sa te infigi serios in ele in situatii de urgenta. Am citit odata un interviu cu inginerul sef al echipei care s-a ocupat de proiectare, in care zicea ca frinele au fost facute (partial) intentionat mai moderate, pentru ca Banditul a fost gindit ca un motor pentru incepatori sau semi-incepatori. Suspensiile or fi mai moi, dar eu zic ca sint OK si-asa (poate o fi ajutind ca am facut modificari la furca?). La drum lung nu ma joc cu aplecatul in curbe pentru ca sa cazi la 120 nu cred ca e chiar fun si de o motocicleta nu te poti bucura decit daca ai oasele intregi, dar in oras ma mai joc din cind in cind, si cu tot cu suspensiile astea de 2 parale am ajuns la marginea cauciucurilor de 160. Daca ar fi sa-mi iau miine alteva... GSX1400. Triumph Speed Triple e o alta dragoste de-a mea mai veche. Si Buell Lightning sau Firebolt sint niste un motoare pe care-as fi curios sa le testez. Mi se par motoare care au curajul sa fie altfel si asta e un lucru pe care-l apreciez intotdeauna. Iar daca ar fi sa ies din teritoriul nudist, as zice poate si Intruder. Se observa clar ca sint naked all the way si consider motocicletele carenate... naspa. Pur si simplu urite. Despre enduro and shit nu mai discutam ca deja e alta mincare de peste. De fiecare data cind vad un CBR600 zimbesc in sinea mea. Intotdeauna pentru mine primul criteriu de selectie al unei motociclete o sa fie aspectul. Cine vrea lucruri urite dar practice sa-si ia scuter. Sau Matiz. Gri, ca sa nu se vada zgiriieturile (vorba unui alt motorist iesean). Editat August 19, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf1250-sa-usa...ist/434204.htmlE diagrama pentru un 1250. Pentru 650 nu exista pe acel site, si din cite stiu eu, nici pe celelalte. daca rasfoiesti pe-acolo sigur gasesti si o diagrama cu pompa ambreiajului, in caz ca nu-s evidente lucrurile. Mane, nu te mai speria asa de mecanica, e lucruri simple, asa ceva se rezolva in 10 minute. Fiind hidraulic probabil se schimba mai usor decit la unul actionat prin cablu. Unde gasesti asa ceva in Germania e greu sa-ti zicem noi. Exista firme aftermarket care fac asa ceva, chiar si in Romania gasesti deobicei pe stoc. Cauta la Louis, intr-o vreme aveau si manete de frina/ambreiaj (cuvint cheie "kupplung"). Multumesc frumos. S-a rupt la ora 22 si a doua zi la 10 trebuia neaparat sa plec din orasul respectiv. Din fericire Passau are reprezentanta Suzuki si au avut piesa in stock. Montajul a fost facut de un mecanic pentru ca nu ma pricepeam, dar sunt doar 2 suruburi de strans, nici macar cablul nu a fost miscat si am facut apoi 600 + km imediat dupa schimbare. Am mai invatat ceva Oricum, daca nu erau crashbarurile acum eram tot in Passau probabil. Revin cu povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 fratilor revin si eu cu niste noutati din partea mea , dupa cele intamplate cu lantul si bla bla , am cumparat de toate si am inceput o mica servizare cu "bandit"ul meu.sa incepem asa asa: am gasit capacul de la pinion si ambreaj aici in apropiere de cj , m-am dus l-am cumparat cu 100 ron (pret bun zic eu) , cand am ajuns la gagiu am mai cumparat de la el senzorul de viteza (al meu era defect) aparatoarea cu suportul de nr de sub sa(al meu lipsea cand l-am luat) , mi-am mai cumparat simeringuri pt furca fatza, 1L de ulei pt furca.Toate bun si frumoase si pe cand sa ma dau si eu o tura curge ulei.....de unde? de la tija de la ambreaj care a fost si el indoit cand mi-a sarit lantul , am schimbat si tija dar se pare ca de la soc , sa distrus simeringul.intrebariile mele ar fi urmatoarele: 1 cum ajung eu sa schimb acel simering ca din cate m-am uitat ar trebui sa desfac o gramada pe acolo,sau is eu prea prost si nu vad bine , si 2 , in furciile din fata am bagat exact 500ml/furca si mi se par un pic cam moi , asa trebuie sa fie sau ar mai trebui sa complectez? am bagat si o poza sa vedeti banditul cum statea la preparat. astept niste raspunsuri daca se poate.va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 524ml in fiecare tub de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Furcile la Bandit si moi de la mama lor. Mai poti face smecheria pe care-am facut-o eu, adica adaugat 2 bucse de cca 12 mm grosime in fiecare telescop, ca sa mai comprime oleaca arcurile. Asta n-o sa le faca mai tari, amortizarea n-o sa fie afectata, dar eu zic ca imbunatateste cumva suspensiile per ansamblu. Ulei in telescoape pui cit sa ai de la marginea uleiului pin'la buza telescopului distanta prevazuta in manual (90 si ceva de mm, ma uit daca te intereseaza). Cantitatea cu telescoapele uscate e 521 ml, daca faci schimb de ulei mai ramine ceva ulei vechi inauntru si trebuie sa pui mai putin de 521 cc. Cit despre simering, mi-e teama ca nu ajungi la ele fara sa demontezi motorul. Daca-l vrei, am manualul Haynes de Bandit (pe care poti sa-l gasesti si tu pe net). Acolo e descris cu lux de amanunte ce-ai de facut ca sa-l schimbi. Piese pe cmsnl.com. Daca vrei, e un baiat in Iasi care se lauda ca aduce piese OEM mai ieftine decit la reprezentanta, si foarte repede pe de-asupra (nu am cumparat OEM de la el ca sa stiu daca e chiar asa, dar niste placi de frina EBC mi-au venit in 2 zile). Daca nu, sigur se gaseste cineva "echivalent" lprin alte parti. Mesaj completat LE: mane, mi se pare mie sau AI SPRIJINIT MOTORUL PE GALERII? Mesaj completat LLE: ai Pop din cite bag seama, deci probabil nu sint 521 cc de ulei in furca, ci 524, dar ce conteaza de fapt e distanta pina la buza telescopului, nu cantitatea de ulei (ti-o spun din experienta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 2 , in furciile din fata am bagat exact 500ml/furca si mi se par un pic cam moi , asa trebuie sa fie sau ar mai trebui sa complectez? Salutare banditilor, @Icebox: sunt moi deoarece nu ai pus suficient ulei. Vad ca ai lasat si etrierii sa atarne in furtune.. nu le mai lasa asa. Am vazut si eu ca ai sprijinit motorul pe galerii, dar vad ca e pus si pe cricul central. Mai bine il sprijineai pe cadru. Acu vreo 2 zile am facut si eu service-ul la telescoape deoarece imi "plangea" unul dintre ei si era si vechi cauciucul. Bun... comandat seturile de simeringuri pt ulei si praf si apucat de treaba. Operatiunea a durat cam o ora si nu a fost asa de complicata pe cat ma asteptam. Am avut si cateva sfaturi secrete din partea unui mecanic care a facut de muuuuuulte ori operatiunea asta. Am pus exact 520 de ml in fiecare furca, asta dupa ce le-am lasat la scurs cate jumatate de ora(folosit ulei Motul Fork Oil 10W). Pentru cei care mai intentioneaza sa schimbe simeringurile, nu va mai comandati de pe louis setul ala de simeringuri, ci cautati din alea cu arc dublu(au un arc pe fiecare parte si sunt mai eficiente.). Dupa operatiune se simte diferenta...sunt mai tari un pic si la drum se pliaza parca mai bine pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Scot la vanzare rezervorul de aluminiu care l-am comandat in iarna. Nu a fost folosit decat la o proba scurta. Are capacul propriu de rezervor, 2 chei si se poate lasa descuiat si deschide fara cheie. Accepta cep de benzina standard de bandit 600/1200. Se potriveste doar pe prima generatie de banditi 600 si 1200. Capacitatea este de 30L, interiorul fiind compartimentat anti-val. Se poate polisa sau vopsi. Nou costa 600 euro, si dureaza ceva fabricarea fiind facute manual. (http://www.cmt-motorradtankbau.de) Intrucat mobra mea e prea ciopartita de modificari, pun niste poze cu el pe mobra unui prieten care sper sa nu se supere Orice intrebari aici sau pe 0744 974 317 -Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Razvan, pai zi-ne si noua de trucurile alea, ca doar de asta sintem aici pe forum. Dar ce nu-nteleg e cum se va fac probleme simeringurile, la mine nu iese ulei absolut deloc. Le bagati la enduro atit de des? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rookie Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Gata! Mi s-a pus pata....vreau B12!!! Asadar, scot la schimb +/- diferenta sau vanzare Bandit 600 N din 2000, 28000 km, toate reviziile la zi, kit lant nou, absolut impecabil. Mai ofer impreuna cu B6-le si o toba sport Arrow de fibra de carbon si un filtru K&N nou Ceea ce-mi doresc este un B12 ingrijit, preferabil versiunea N. Am postat mai intai aici pentru ca poate mai sunt posesori de B12 care vor sa treaca la altceva...incercarea moarte n-are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Gata! Mi s-a pus pata....vreau B12!!!Asadar, scot la schimb +/- diferenta sau vanzare Bandit 600 N din 2000, 28000 km, toate reviziile la zi, kit lant nou, absolut impecabil. Mai ofer impreuna cu B6-le si o toba sport Arrow de fibra de carbon si un filtru K&N nou Ceea ce-mi doresc este un B12 ingrijit, preferabil versiunea N. Am postat mai intai aici pentru ca poate mai sunt posesori de B12 care vor sa treaca la altceva...incercarea moarte n-are. Toba o dai si separat? sau dai tot la pachet cu mobra? daca o dai separat, da si mie un mesaj cu un pret. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rookie Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 @ cosminst2008 Toba se da numai la pachet cu motoreta. Maine (sper) sa se rezolve si cu mid-pipe-ul custom care trebuie facut pentru montarea pe Bandit (toba provine de la un CBR si trebuie facuta o adaptare) si atunci o sa o pun sus. Sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 (editat) @ cosminst2008 Toba se da numai la pachet cu motoreta. Maine (sper) sa se rezolve si cu mid-pipe-ul custom care trebuie facut pentru montarea pe Bandit (toba provine de la un CBR si trebuie facuta o adaptare) si atunci o sa o pun sus. Sorry Ata ete... Multa bafta la vanzare si sper ca noua mobra sa-ti aduca mai multa satisfactie si bucurie Editat August 21, 2009 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 @alex-bandit Tare rezervoru'. Tare si motoru accesoriu. Ce are prietenul tau pus pe motor ( engine ) ca pare ca un fel de crashpad . @razvanusv Si ma rog de unde cautam noi simeringuri cu dublu arc, cmsnl.com ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 @razvanusv Si ma rog de unde cautam noi simeringuri cu dublu arc, cmsnl.com ? Se gasesc pe ebay si nu sunt ca alea de pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 Tare rezervoru'. Tare si motoru accesoriu. Ce are prietenul tau pus pe motor ( engine ) ca pare ca un fel de crashpad . Mersi. Protectii sunt alea pe motor. Pentru cei interesati pretul la rezervor este de 400 de euro. Anuntul ramane valabil pana pe 28-29 August, dupa care zboara pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 Ma gandeam chiar sa fac un fel de descriere zilnica. Am vazut la calatorii ca sunt oameni care se intorc, pun poze si o poveste, dar daca in fiecare seara as face un update cu cateva poze? Poate ar fi mai interesant de urmarit, ca o telenovela Indraznesc sa dau si un nume telenovelei: Europe Coast to Coast In caz ca doriti sa aflati cum mai stam cu calatoria, am pornit o descriere aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Salutare, aveti cumva idee unde as putea gasi un stop cu leduri si cu semnale incorporate pentru Bandit 650N 2005? in afara de Louis sau eBay...inainte sa plasez comanda la Louis, vreau sa ma asigur ca nu gasesc printr-un magazin, pe undeva, pe stoc...daca nu gasesc, comand de pe Louis (49,95 Eur), astept vreo doua sapt pana vine si aia e. Vreau sa modific un pic codita mobrei, si anume sa-i tai protectie de noroi (pe care sunt prinse numarul si semnalele), si sa montez acel stop cu tot cu semnale pe leduri...sunt sigur ca va arata mult mai bine? Ce parere aveti? A mai facut careva din cei prezenti aici aceasta modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Salutare, aveti cumva idee unde as putea gasi un stop cu leduri si cu semnale incorporate pentru Bandit 650N 2005? in afara de Louis sau eBay...inainte sa plasez comanda la Louis, vreau sa ma asigur ca nu gasesc printr-un magazin, pe undeva, pe stoc...daca nu gasesc, comand de pe Louis (49,95 Eur), astept vreo doua sapt pana vine si aia e. Vreau sa modific un pic codita mobrei, si anume sa-i tai protectie de noroi (pe care sunt prinse numarul si semnalele), si sa montez acel stop cu tot cu semnale pe leduri...sunt sigur ca va arata mult mai bine? Ce parere aveti? A mai facut careva din cei prezenti aici aceasta modificare? Stopul cu LEDuri de la Louis nu are semnale incorporate (pt ca este o idiotenie inutila si nepractica, imposibil de omologat intr-o tara civilizata, aka nu isi da seama nici dreacu ca semnalizezi cu minunea aia si te spulbera din plin). Aici ma refer la alea Shin Yo, cu forma stock, stop + semnale cum sunt pe ebay. Sper ca nu te gandesti la nebuniile alea de la Kellermann cu stop integrat in minisemnale ca alea sunt si mai dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Stopul cu LEDuri de la Louis nu are semnale incorporate (pt ca este o idiotenie inutila si nepractica, imposibil de omologat intr-o tara civilizata, aka nu isi da seama nici dreacu ca semnalizezi cu minunea aia si te spulbera din plin). Aici ma refer la alea Shin Yo, cu forma stock, stop + semnale cum sunt pe ebay. Sper ca nu te gandesti la nebuniile alea de la Kellermann cu stop integrat in minisemnale ca alea sunt si mai dezastru. Sincer...nu ma gandeam la nimic anume, stiu doar ce vreau sa modific la motoreta, si se pare ca decizia de a posta aici, a fost una buna...chiar aveam de gand sa-l comand p'ala de la louis, acu m-am linistit, si cred ca cel mai bine ar fi daca as lasa stopul asa cum e, tai undertray-ul, si la suportul de numar pe care am de gand sa mi-l fac singur, sa-i mai adaug doua urechiute de care sa prind semnalele...cred ca e cel mai bine asa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.