Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

multam de link arw, uitasem complet de spritmonitor.de

 

 

@razvanusv: n-am mai aflat absolut nimic, mari sanse sa fie dezmembrata deja, fiindca numai eu stiam sa o pornesc (avea starteru extrem de mofturos) ..sau impinsa.

 

 

Ma gandesc si la bandit, pt ca-mi place, plus sa e o mobra care m-ar lasa sa dau frau liber ideilor de modificare :wacko: Nakedurile au ceva aparte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare banditilor.

 

rugaminte: spuneti-mi si voi care e consumul la Bandit

 

de 600 cc

de 1200 cc

 

Sunt FOARTE curios mai ales la cel de 1200. De asemenea, cat de al naibii de greu poate fi 1200-le? Tot aud pareri ca e bloc de ciment si inertia ei e mare...

Asa ca am zis sa intreb la sursa.

 

Thx :)

 

B12le meu ia intre 6,5% cu gagica + bagaje + mers cat de cat civilizat si 9% la mers dement afara. In oras nu stiu/nu ma intereseaza. Altii cica scot si 5%, nu am idee cum. Nu stiu cat e de greu sau usor insa in mod cert nu e o motoreta pt femei si poponari (prietenii stiu de ce/de care ;) ). E o motoreta pt baieti mari si cu capul pe umeri. 12le din prima generatie e cel mai usor, sub 220 de kile la gol, oricum e mai usor decat Banditu de 650 racit pe apa. Da, e bloc de ciment fata de plastifiate actuale de 600 care iti intra in kur cand te sui pe ele. Insa se misca cat de cat bine, zic eu. :wacko:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B12le meu ia intre 6,5% cu gagica + bagaje + mers cat de cat civilizat si 9% la mers dement afara. In oras nu stiu/nu ma intereseaza. Altii cica scot si 5%, nu am idee cum. Nu stiu cat e de greu sau usor insa in mod cert nu e o motoreta pt femei si poponari (prietenii stiu de ce/de care :) ). E o motoreta pt baieti mari si cu capul pe umeri. 12le din prima generatie e cel mai usor, sub 220 de kile la gol, oricum e mai usor decat Banditu de 650 racit pe apa. Da, e bloc de ciment fata de plastifiate actuale de 600 care iti intra in kur cand te sui pe ele. Insa se misca cat de cat bine, zic eu. :agree:

 

 

Salutare frati banditi !

 

Ascultati de tata Emppu ca stie jocu' ! :lol:

 

Numa' bine !

Florin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati banditi !

 

Ascultati de tata Emppu ca stie jocu' ! :)

 

Numa' bine !

Florin.

 

Da' ascultati si de tata Florin ca si el stie jocu'! De ex cum sa iti iei Bandit de 1200 cc... cu tot atatia Euro. :agree:

 

Baaa... ce motor ieftin ai! Nu ti-e rusine? :lol:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum te descurci la B12 cu doar 5 trepte de viteza?

 

Si am inteles ca are un cuplu nesimtit, incat poti sa mergi cu ea suveran de-a dreptu, fara sa o pui sa traga vocalize de peste 9000 de rot/min cand chiar ai nevoie sa o iei bine din loc.

Asta imi place la un motor, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa caut mono sau V-twin pt asa ceva :agree:.

 

Deci, cum sta cu plamanul, cum trage? Ma incanta ideea de motor care nu depune mult efort. Si da, imi place sa o tin mai degraba din curba ascendenta de cuplu decat din turatii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum te descurci la B12 cu doar 5 trepte de viteza?

 

Si am inteles ca are un cuplu nesimtit, incat poti sa mergi cu ea suveran de-a dreptu, fara sa o pui sa traga vocalize de peste 9000 de rot/min cand chiar ai nevoie sa o iei bine din loc.

Asta imi place la un motor, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa caut mono sau V-twin pt asa ceva :agree:.

 

Deci, cum sta cu plamanul, cum trage? Ma incanta ideea de motor care nu depune mult efort. Si da, imi place sa o tin mai degraba din curba ascendenta de cuplu decat din turatii. :)

 

Cuplul maxim real este in jur de 110 NM pe la 4500 rrpm, deci devreme. Trage de la relanti ca dobitocu. O iei din loc bine de tot fara sa ai senzatia ca tragi de el. Pleaca daca vrei doar din ambreiaj de pe loc, fara gaz, fara sa dea in nas. La drum intins poti merge si in regim "automat" adica in a 5 a si lucri din gaz ca la scuter pentru depasiri decente. Treptele sunt f lungi. Eu spun ca e ok cutia chiar si cu doar 5 trepte. Si in oras schimb mult mai putin fata de ala mic. Daca nu ma grabeste nimeni merg in 3 mii de ture, rar sar de 4000 si rar trec de a 3 a. A 1 a ia cam 120, in a 3 a te apropii de 200. Deci la viteze de croaziera relativ mari ai turatie mica in ultima treapta. La 120 in a 5 a am cam 4500, pe unde e miezu cuplului, deci iti dai seama cum depasesti la drum din a 5 a. Da, cam asta ar fi cuvantul potrivit: suveran.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200-le suna ... apetisant :agree:

 

Revenind putin la 650 cc, am facut un calcul de consum pe cei 5000 km din concediu, complet incarcat si cu pasager, in general pe autostrada.

 

A iesit 5,6 l/100 km. Mi se pare putin avand in vedere conditiile de drum. Pe de alta parte, am inteles ca o masina gen Volkswagen Polo cu motor de 1,2 si greutate mult mai mare scoate sub 5. Pentru cultura mea generala, cum scoate un motor mai mare care trage o greutate de 6 ori peste moto un consum mai mic? Stiu ca exista o explicatie logica, dar nu o cunosc :) Regimul de turatii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelele pe carburatoare, totul cred ca se rezuma la NUMARUL carburatoarelor :). Stiu de exemplu ca daca puneai pe un motor de Lada (1300 cc) un carburator de Dacie (aceeasi cilindree), cel de pe Lada pe original fiind cu dubla camera de amestec, consumul scadea pe masura. Invers, daca pe Dacie puneai carburator de Lada, erai la Peco zilnic :agree:

La injectie insa...nu stiu ce sa mai spun, teoretic consumul ar trebui sa fie mult mai mic

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200-le suna ... apetisant :agree:

 

Revenind putin la 650 cc, am facut un calcul de consum pe cei 5000 km din concediu, complet incarcat si cu pasager, in general pe autostrada.

 

A iesit 5,6 l/100 km. Mi se pare putin avand in vedere conditiile de drum. Pe de alta parte, am inteles ca o masina gen Volkswagen Polo cu motor de 1,2 si greutate mult mai mare scoate sub 5. Pentru cultura mea generala, cum scoate un motor mai mare care trage o greutate de 6 ori peste moto un consum mai mic? Stiu ca exista o explicatie logica, dar nu o cunosc :) Regimul de turatii ?

 

Tu pe motor, mai ales naked (chiar si semicarenat) ai o aerodinamica de caramida. Masinile, chiar si un Polo, au coeficient aerodinamic mult mai bun ca un motor. Odata ce au prins viteza au inertie (datorita greutatii) mai mare si pastreaza viteza aceea mai usor. Pe frana de motor nu scade atat de repede viteza ca la motor. Masina nu viseaza la 14 miii de ture iar turele alea tre' sa mance ceva. Incearca sa prinzi cu un Polo de 1.2 0-100 in 4 secunde. Capacitatea cilindrica nu e direct proportionala cu dimensiunea consumului. Exista motorete de 250 cc care papa 10% si peste. Si uite asa se poate ca un Polo de 1.2 / 60 de cai (morti) in 3 pistoane (ce idioti) sa consume mai mult decat cel de 1.4 in 4 pistoane si 80 de cai.

 

PS: conduc Polo 9N3 de 1.2, 60 de cai, 2 supape pe cilindru. Nu ia mult nici daca dai in el ca prostu insa nici nu scoti sub 5%. Pt cifre din astea porno iti trebe TDI, preferabil in 6 trepte, eventual Blue Motion cu gume din alea cu frecare diminuata si aerodinamica optimizata. Eu mi am luat motor sa ma dau si sa ma simt bine nu sa fac economii la transport. Nici nu imi trece prin cap sa ma oftic ca consuma mai mult ca un Golf TDI, chiar adca ala are 1,5 tone si motor de 1.9. Ar mai lipsi sa ii reprosez motoretei ca nu are clima si afisaj al presiunii din pneuri. Mie imi vine sa-i dau foc la motor doar atunci cand merg in acelasi ritm cu altii intr-o tura si de la un plin la altul la aceeasi nr de km, io bag benzina 100 de mii in plus. Acolo da, ma uit la consum si as turna juma de litru si pe el, sa-i dau foc. Insa cand ma gandesc la acceleratia si reprizele pe care mi le ofera si mai ales atunci cand ma sui iara in saua unui 600 si trag de el ca de guma de mestecat... imi trece si mi se rupe de 1-2 litri in plus.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: conduc Polo 9N3 de 1.2, 60 de cai, 2 supape pe cilindru.

...

Ar mai lipsi sa ii reprosez motoretei ca nu are clima si afisaj al presiunii din pneuri.

 

Desigur, cifrele de consum le aduc in discutie doar pentru ca imi sunt cele mai accesibile statistici si nu am noutati despre moto pana cand vine din revizia de 24 000 km :agree:

Am scris de Polo tocmai pentru ca stiam ca ai asa ceva (ai mentionat anterior) si era o curiozitate.

 

Referitor la afisare presiune (si aici torn gaz pe foc) - BMW :lol: Clima inca nu au bagat, dar pe LT au si sistem cu 6 discuri si boxe in spate. Dar am deviat din nou, fac un topic in alta parte, scuzati.

Mesaj completat

Sa fiu si ontopic:

 

M-au sunat de la reprezentata si au intrebat daca vreau bujii cu iridium. Nu stiu exact ce implica aceasta schimbare, e de bine ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-au sunat de la reprezentata si au intrebat daca vreau bujii cu iridium. Nu stiu exact ce implica aceasta schimbare, e de bine ? :agree:

 

Nu stiu cat se simte la bandit diferenta.Teoretic ai pornirea mai usoara,aprinderea amestecului mai buna,consum mai redus,dar practic nu stiu daca se simte.

 

Ce e sigur:tin de 2-3x mai mult ca cele clasice,dar sunt si mai scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur, cifrele de consum le aduc in discutie doar pentru ca imi sunt cele mai accesibile statistici si nu am noutati despre moto pana cand vine din revizia de 24 000 km :agree:

Am scris de Polo tocmai pentru ca stiam ca ai asa ceva (ai mentionat anterior) si era o curiozitate.

 

Referitor la afisare presiune (si aici torn gaz pe foc) - BMW :lol: Clima inca nu au bagat, dar pe LT au si sistem cu 6 discuri si boxe in spate. Dar am deviat din nou, fac un topic in alta parte, scuzati.

Mesaj completat

Sa fiu si ontopic:

 

M-au sunat de la reprezentata si au intrebat daca vreau bujii cu iridium. Nu stiu exact ce implica aceasta schimbare, e de bine ? :)

 

Nu torni gaz pe foc. Stiam ca BMW, in disperarea lor de a-si linge in coor clientela (pensionarobogata) am introdus inutilitatea aia care adds even more weight si care face brosurile mai pompoase. Daca nu ma insel povestea cu tire pressure sensor e si la ceva Kakasaki, cred ca GTR. Adevaru e daca esti fosila e greu sa te apleci pui manometru pe ventil. Oare pe cand prima servodirectie pe vun beemve? Oricum... sunt convins ca ai prins ideea pe care vroiam sa o transmit. Daca vrei confort si economicitate te dai cu masina, nici macar cu Golwing sau LT care e mai putin confortabil ca Polo meu. :lol:

 

Ontopic: bujii cu Iridium... da! Se simte diferenta la pornire, functionare relanti, mers stop & go. Consum si power, daca or fi optimizate, e cam insesizabil. Faza e ca tin mai mult decat alea normale, poate de 2 ori mai mult in conditiile in care nu au pret dublu, daca ai de unde sa le iei la pret corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-e rusine sa spun ca am zis ca vreau desi nu stiam ce sunt aceste bujii si cu ce ma ajuta :agree: Pretul este 67 lei/bujie la reprezentanta. Nici nu are sens sa verific preturile in alta parte, sunt sigur ca e mai scump de unde am luat eu.

 

Emppu: da, Kawa GTR mai are aceasta posibilitate care pana si mie mi se pare trasa de par ca utilitate. Pacat ca nu face si Suzuki un tourer mare(nu 1250GT nu e chiar un tourer mare, e o adaptare bunicica in schimb).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-e rusine sa spun ca am zis ca vreau desi nu stiam ce sunt aceste bujii si cu ce ma ajuta :) Pretul este 67 lei/bujie la reprezentanta. Nici nu are sens sa verific preturile in alta parte, sunt sigur ca e mai scump de unde am luat eu.

 

Emppu: da, Kawa GTR mai are aceasta posibilitate care pana si mie mi se pare trasa de par ca utilitate. Pacat ca nu face si Suzuki un tourer mare(nu 1250GT nu e chiar un tourer mare, e o adaptare bunicica in schimb).

aveam empuu mult mia ieftin anul trecut...eu de la el mi-am luat..parca au fost 130ron toate 4...era pret mai mic c ape louis :agree:

suziki are un cruiser de 1800cc...eu zic ca e ok ..

ps:ce baterie e mai buna si cam pe la ce pret se gaseste ca a mea cred ca ma lasa dupa 3 ani ca azi a luat-o mai greu la pornire(nu am dat-o jos nici iarna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kmihai, eu iti recomand Varta sau Yuasa. Sunt baterii foarte bune. Eu le-am testat pe amandoua si nu am fost dezamagit.

Cat despre bandit, fie el B6 sau B12....ROCK ON!

Bandit forever baby!

Cine n-are bandit, are nasu' mare ! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Din pacate am avut probleme cu hotii din romania

(/index.php?showtopic=35616&st=4160&start=4160)

si din acest motiv am nevoie de partile superioare de la prinderile de ghidon (adica 4 suruburi si cele doua piese metalice) pentru un bandit n600 an 2003.

Deci daca avesti sau stiti de unde as putea face rost, va rog sa-mi ziceti si mie.

 

Multumesc.

Editat de cataro23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Din pacate am avut probleme cu hotii din romania

(/index.php?showtopic=35616&st=4160&start=4160)

si din acest motiv am nevoie de partile superioare de la prinderile de ghidon (adica 4 suruburi si cele doua piese metalice) pentru un bandit n600 an 2003.

Deci daca avesti sau stiti de unde as putea face rost, va rog sa-mi ziceti si mie.

 

Multumesc.

 

E la Louis o solutie de la LSL dar modifica pozitia si costa 60 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cineva din bucuresti, care citeste acest topic si si-a modificat banditu pana in stadiul de streetfighter? :cheers: as avea si eu nevoie de niste pareri, sugestii, sfaturi si in viitor niste ajutor/asistenta. Ma mananca in c** sa transform mobra. :D Primul pas ar fi sa ridic codita cam cu 5 cm... nu vreau s-o tai sau s-o scurtez, ci doar s-o ridic p'aia stock (care spre deosebire de modelele mai vechi e mai subtire si mai ascutita ceea ce-mi place foarte mult). Urmatorul pas ar fi sa modific farul, unde merg pe ideea de "doua mai mici" :lol: Al treilea pas ar fi sa schimb ghidonul, insa aci ma lovesc de niste probleme pisihice :cheers: daca pun unul sport, probabil ca o sa am probleme cu mainile si cu spatele... :P Si ultima schimbare si cea mai costisitoare, ar fi sa trag evacuarea sub sa si eventual s-o sparg in doua tobe finale adunate sub sa (vezi FZ6, aprilia dorsoduro, aprilia shiver etc)

 

PS din ce am auzit (neconfirmat inca de nimeni), pe bandit s-ar potrivi codita de R1, ceea ce inseamna ca de la dezmenbrari as putea face rost cu tot cu galeria de evacuare pe care s-o tai si s-o imbin cu cea stock de la bandit

 

Astept pareri si sugestii in legatura cu plaurile mele de viitor.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cineva din bucuresti, care citeste acest topic si si-a modificat banditu pana in stadiul de streetfighter? :cheers: as avea si eu nevoie de niste pareri, sugestii, sfaturi si in viitor niste ajutor/asistenta. Ma mananca in c** sa transform mobra. :D Primul pas ar fi sa ridic codita cam cu 5 cm... nu vreau s-o tai sau s-o scurtez, ci doar s-o ridic p'aia stock (care spre deosebire de modelele mai vechi e mai subtire si mai ascutita ceea ce-mi place foarte mult). Urmatorul pas ar fi sa modific farul, unde merg pe ideea de "doua mai mici" :lol: Al treilea pas ar fi sa schimb ghidonul, insa aci ma lovesc de niste probleme pisihice :cheers: daca pun unul sport, probabil ca o sa am probleme cu mainile si cu spatele... :P Si ultima schimbare si cea mai costisitoare, ar fi sa trag evacuarea sub sa si eventual s-o sparg in doua tobe finale adunate sub sa (vezi FZ6, aprilia dorsoduro, aprilia shiver etc)

 

PS din ce am auzit (neconfirmat inca de nimeni), pe bandit s-ar potrivi codita de R1, ceea ce inseamna ca de la dezmenbrari as putea face rost cu tot cu galeria de evacuare pe care s-o tai si s-o imbin cu cea stock de la bandit

 

Astept pareri si sugestii in legatura cu plaurile mele de viitor.

 

mersi

 

Codita o ridici cu kit de ridicare. Ala e de 3,5 cm cu omologare, sau de 5 cm (extrem) fara omologare de pe ebay.de. Imbunatateste handlingul ridicarea dar 5 cm e deja prea mult, deja devine mai instabila la viteza mare.

Ce intelegi prin ghidon sport? Sper ca nu te gandesti sa-i pui semighidoane ca s niste mizerii si phooti tot meciu, parerea mea.

Toba sub sa... aici o sa ai de lucru bine de tot, mie unul nu-mi surade ideea.

Codita de R1 sau alte SSuri nu prea pui pe motoreta fara sa bagi flexul in cadru, moment in care trebuie sa fii foarte sigur ca vrei si stii ce faci. Cel putin la Kult, stiu de la alex-bandit ca ai full time job incercand sa pui coada de R1. Poate la Neo sa fie mai usor insa mie mi se pare superba coada lui stock (eventual iip ui un stop pe leduri si un undertail), iar cea de R1 ca nuca-n perete. Mai bine ai investi energia si cascavalul intr-o furca upside down + frane calumea. E mult mai de effect, atat opric cat si ca upgrade.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codita o ridici cu kit de ridicare. Ala e de 3,5 cm cu omologare, sau de 5 cm (extrem) fara omologare de pe ebay.de. Imbunatateste handlingul ridicarea dar 5 cm e deja prea mult, deja devine mai instabila la viteza mare.

Ce intelegi prin ghidon sport? Sper ca nu te gandesti sa-i pui semighidoane ca s niste mizerii si phooti tot meciu, parerea mea.

Toba sub sa... aici o sa ai de lucru bine de tot, mie unul nu-mi surade ideea.

Codita de R1 sau alte SSuri nu prea pui pe motoreta fara sa bagi flexul in cadru, moment in care trebuie sa fii foarte sigur ca vrei si stii ce faci. Cel putin la Kult, stiu de la alex-bandit ca ai full time job incercand sa pui coada de R1. Poate la Neo sa fie mai usor insa mie mi se pare superba coada lui stock (eventual iip ui un stop pe leduri si un undertail), iar cea de R1 ca nuca-n perete. Mai bine ai investi energia si cascavalul intr-o furca upside down + frane calumea. E mult mai de effect, atat opric cat si ca upgrade.

 

Spor la treaba.

 

Sar'na de raspuns si sugestii :cheers:

Codita: exact asa ma gandeam si eu, pastrez codita stock ca-mi place de mor, doar o inalt un pic cu kitu de 3,5 cm (am gasit pe un site din anglia si cu tot cu transport ma costa aprox 120 E, pretul de catalog fiind 90E). undertailu costa enorm din ce am vazut eu pe site-uri... eu am pus mana pe fierastrau si am taiat aparatoare de noroi cu tot cu suportu de numar si de semnale si am improvizat eu niste suporti (am postat o poza acum vreo 2 pagini) si arata mult mai bine... n-are niciun rost sa mai dau banii pe un undertail

Ghidon: nu ma gandeam la nimic pentru ca nu stiu exact ce vreau... asta stock, parca e prea inalt pentru un streetfighter, poate sa pun unu un pic mai drept, parca Calin isi montase asa ceva si se plangea ca-i amortesc mainile...

Iar la furca si frane... e vorba in momentu asta de niste bani de care nu dispun. cred ca abia la primavara o sa am bani sa iau o furga de gixer si s-o montez :cheers: (tot de pe net am aflat ca se potriveste foarte bine pe bandit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima vedere, fara sa ma uit pe cifre:

 

GSF 650 S ti se va parea mai grea decat Hornetul si cred ca si mai putin fasneata. Daca nu ma insel este si putin mai inalta. Protectia la vant este suficienta pentru DN-uri si daca nu te infigi peste viteza legala este ok si pe autostrada.

 

Nu stiu cum trage Hornetul desi am auzit lucruri bune, dar Bandit-ul nu te face de rusine, incepand din 5000 rpm e chiar ok.

 

Cu mici modificari la sistemul de bagaje si parbriz poti sa mergi toata Europa cu ea (I did :cheers: ).

 

Pe scurt:

Ca motor nu cred ca vei vedea o diferenta majora, nu va trage mult mai tare/putin ca Hornetul.

Ca protectie la vant si confort cred ca vei fi mai impacat cu Bandit-ul, mai ales daca retapitezi saua (o investitie minora).

 

Din 2007 Banditul este pe injectie si din 2006 daca nu ma insel exista si modele cu ABS pe care il poti obtine cu o crestere relativ mica a pretului de achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Mi-am vandut Horneta Naked si as vrea sa-mi cumpar GSF 650S.

Ce parere aveti de modelul asta? poate e careva pe-aci care detine un astfel de model.

Va multumesc. Numai bine.

 

Iti dai seama ca ai nimerit pe topicul de banditi. Toti o sa-ti spunem sa iti iei! :cheers:

Serios acum, pentru 650S ai 2 variante: carburatie si injectie. Prima ar fi 2005-2006 si injectia 2007-2009

Eu am modelul de 2006 si sunt foarte incantat de el (mai ales ca are si ABS). Pentru mine ca incepator in categoria A, treaba cu franarea ma intereseaza mai mult decat treaba cu accelerarea.

 

In ce bani trebuie sa te incadrezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru sfaturi,

Daca zici ca e mai inalta e mai nasol ca eu ajungem (dar nu cu toata talpa) pe Horneta.

Ma gandeam si la Honda CBF600S, ce parere aveti? poate v-ati gandit si la asta cand ati ales Suzi.

http://www.hoc.org.uk/gallery/wallpaper/CBF600S_2005-800.jpg :cheers:

Multam, numai bine.

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...