Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Daca afara e un 5 grade celsius, nici prin vis nu se incalzeste motorul (80 de grade) mai repede de 15minute in mers. Pe loc se incalzeste si mai greu. Nu e fun deloc pe vremea asta borata. Uzura enorma pt motor si pt om.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@RvS daca ai modelul pe injectie, la pornire la rece motorul iti urca un pic de la sine(in cazul tau la 1400 rpm), dupa care coboara usor odata cu incalzirea motorului. Asta face injectia.

 

@Calin, pai eu asta zic. Incearca sa incalzesti motorul 2-3 minute dupa care sa pleci. Incearca asa sa vezi daca mai moare motorul. Oricum daca faci asa, ii faci si mai bine motorului.

am incercat si varianta asta. pe loc poti sa-l lasi o vesnicie, ca tot nu se incalzeste. e testat, nu ajuta la nimic. e posibil ca tu sa ai ralantiul reglat ceva mai sus. eu il am reglat astfel incit la incalzire completa (90-100 de grade) sa stea la 1100-1200. sint total de-acord cu Emppu, pe vremea asta mi se pare ca mai mult e amagire decit mers cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat si varianta asta. pe loc poti sa-l lasi o vesnicie, ca tot nu se incalzeste. e testat, nu ajuta la nimic. e posibil ca tu sa ai ralantiul reglat ceva mai sus. eu il am reglat astfel incit la incalzire completa (90-100 de grade) sa stea la 1100-1200. sint total de-acord cu Emppu, pe vremea asta mi se pare ca mai mult e amagire decit mers cu motorul.

Calin si la mine e la fel, la incalzire completa sa fie la 1200rpm. Dar totusi, dupa 10 secunde dupa ce merge motorul, imi sta intre 1000rpm si 1200. Si nu se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu cred :P mai curind as suspecta ca la tine e ceva dereglat.

 

 

:kiss:

 

M-ai facut sa rad in seara asta...bon, hai gata, lasati prostiile...bine ca merge si atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin si la mine e la fel, la incalzire completa sa fie la 1200rpm. Dar totusi, dupa 10 secunde dupa ce merge motorul, imi sta intre 1000rpm si 1200. Si nu se opreste.

 

Si mie-mi sta perfect la relanti, fara soc, dupa 1 minut cu socul. Am relantul reglat mai sus un pic, la incalzirea completa am cam 1500rpm - ceea ce nu prea am reusit s-o ating pe vremea asta, cu mersul prin oras. De obicei asa testez, in lipsa de termometru, cat de mult e incalzit motorul. La semafor, sau in timpul mersului cu ambreiajul tras, daca are 1000rpm idle, ii rece total; 1200 satisfacator, dar inca se simte ca nu are putere destula; peste 1300 deja ii vine toata forta, dar inca nu e total incalzit, iar la 1500 stiu ca pot s-o trag de ea de se rupe, si nu-i fac nici un rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cineva are de vanzare,la un pret rezonabil, undertail original de pop ma intereseaza pt un miniproiect

http://www.ricambiweiss.de/product_info.ph...0-1200-GSF.html

De la astia mi-am luat si eu bug spoiler-ul :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditi din bucuresti, am si eu nevoi maine dimineata de o maneta de abreiaj pentru o ora ca sa-mi aduc motocicleta acasa pentru ca niste "buni prieteni" de la serviciu s-au facut destul de intelesi ca intreaga parcare este doar a lor. Am nevoie de maneta doar pentru o ora pentru ca deocamdata nu am niciun fel de ban ca sa ma duc sa-mi cumpar una. Daca ma poate ajuta cineva, il rasplatesc la salariu.

Banditu meu e de 650 din 2005.

Mesaj completat

Ce modele de motocicleta functioneaza cu o maneta de ambreiaj asemanatoare cu cea a banditului din 2005? nu am ambreiaj hidraulic... d'ala simplu pe cablu...

parca am auzit pe undeva ca maneta de pe GS500 se potriveste, imi poate confirma cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditi din bucuresti, am si eu nevoi maine dimineata de o maneta de abreiaj pentru o ora ca sa-mi aduc motocicleta acasa pentru ca niste "buni prieteni" de la serviciu s-au facut destul de intelesi ca intreaga parcare este doar a lor. Am nevoie de maneta doar pentru o ora pentru ca deocamdata nu am niciun fel de ban ca sa ma duc sa-mi cumpar una. Daca ma poate ajuta cineva, il rasplatesc la salariu.

Banditu meu e de 650 din 2005.

 

Salut,

 

Daca mai ai nevoie te pot ajuta eu.

 

Alex: 0720.201.316

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cosmin,

Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor. Inteleg ca ai adus-o acasa?

 

Inca sunt la serviciu, cam in 4 ore o s-o duc acasa, dar am montat maneta. Ne auzim maine dupa-amiaza la telefon.

Mesaj completat

Inca sunt la serviciu, cam in 4 ore o s-o duc acasa, dar am montat maneta. Ne auzim maine dupa-amiaza la telefon.

Acum am ajuns acasa. Ne auzim maine la telefon.

Multam

Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am mai apucat sa scriu pe aici. news update pe scurt: se pare ca vopsirea cadrului e o treaba mult mai complicata decit am crezut. daca-l vopsesc cu vopsea lichida cica nu va rezista in timp, mai ales daca-l dau cu lac (daca nu-l dau ma intorc de unde am plecat, adica fac tot o treaba de mintuiala). pentru vopsire electrostatica (am gasit unde) cica trebuie decapat la "otelul gol". asta inseamna ori:

- decapare chimica - mizerie, nu stiu daca gasesc decapant, gaze degajate posibil toxice

- sablare - nisipul e agresiv cu metalul si poate sa-l "manince", plus ca e posibil ca vopseaua originala (probabil depusa tot electrostatic) sa fie extrem de rezistenta si sa nu mearga

- arderea vopselei urmata de sablare - ma cam stringe-n spate sa pun torta pe cadru

 

ca lucrurile sa fie si mai complicate, cadrul trebuie dus imediat la vopsire pentru a nu se oxida sau daca nu, trebuie sa treaca prin niste bai de degresare si prelucrare inainte de vopsire. anm inteles ca ar fi vorba de un proces electrolitic. asta inseamna ca ar trebui sa scot ghizii de la rulmentii jugului ca sa nu fie afectati. and so on...

 

per ansamblu e o treaba cam de c.acat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am mai apucat sa scriu pe aici. news update pe scurt: se pare ca vopsirea cadrului e o treaba mult mai complicata decit am crezut. daca-l vopsesc cu vopsea lichida cica nu va rezista in timp, mai ales daca-l dau cu lac (daca nu-l dau ma intorc de unde am plecat, adica fac tot o treaba de mintuiala). pentru vopsire electrostatica (am gasit unde) cica trebuie decapat la "otelul gol". asta inseamna ori:

- decapare chimica - mizerie, nu stiu daca gasesc decapant, gaze degajate posibil toxice

- sablare - nisipul e agresiv cu metalul si poate sa-l "manince", plus ca e posibil ca vopseaua originala (probabil depusa tot electrostatic) sa fie extrem de rezistenta si sa nu mearga

- arderea vopselei urmata de sablare - ma cam stringe-n spate sa pun torta pe cadru

 

ca lucrurile sa fie si mai complicate, cadrul trebuie dus imediat la vopsire pentru a nu se oxida sau daca nu, trebuie sa treaca prin niste bai de degresare si prelucrare inainte de vopsire. anm inteles ca ar fi vorba de un proces electrolitic. asta inseamna ca ar trebui sa scot ghizii de la rulmentii jugului ca sa nu fie afectati. and so on...

 

per ansamblu e o treaba cam de c.acat.

dc nu incerci sa il slefuiesti cat mai bine ..dai o mana d filler ...3 randuri d vopsea ..si 2 d lac si o sa iasa destul de bine ..nu stiu ce ai auzit de chestia cu lacu dar cred k o sa reziste , bine inteles daca este un lac de 2 lei nu stiu daca va rezista ...o vopsea electrostatica ar fi foarte buna dar ...este o operatiune foarte greu de realizat ....

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi, te invit sa desfaci complet motocicleta, sa vezi cit injuri facind asta. dupa ce o sa petreci un weekend stind in genunchi linga ea o sa te convingi ca nu prea-ti vine sa te bazezi pe un "cred ca o sa reziste". e un chin s-o desfaci, ca sa nu mai zic de remontat. n-o revopsesc pt. ca mi s-a sculat mie sa-i schimb culoarea, ci pentru ca incepuse sa arate jalnic. nu intentionez sa o revopsesc tot jalnic. cadrul e supus la vibratii, se flexeaza, se indoaie, se incalzeste de la motor (dupa care eventual se raceste brusc cind e frig afara), sare mizerie pe el. nu e ca si cum ai vopsi o capota de masina. de ce crezi ca jantele sint vopsite doar electrostatic din fabrica?

pe mine m-a asigurat cineva ca a vazut cadru dat cu lac care dupa un an arata jalnic si-l cred. nu stiu ce-s alea lacuri de calitate si lacuri de necalitate, pentru ca daca e sa ma iau dupa miticii incompetenti de la vopsitorii cu siguranta toate sint bune. dat fiind ca e iarna oricum citeva luni n-o sa merg pe motor. am scris ce-am scris mai sus doar ca avertisment pentru eventualii amatori de-asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caline D,

 

m-am chinuit 10 minute sa aflu din ce oras esti..nu am reusit...n-ai inceput o munca usoara cu vopsirea cadrului, numai ca tu spre deosebire de alti nefericiti ai unde sa ingenunchezi in fata motorului 2 -3 zile si sa lucrezi(deci nu e pisica asa de neagra B)) ). in concluzie daca ai nevoie de ajutor de ajut bucuros: stiu o fabrica italiana aici in sibiu care face vopsire electrostatica(cand am mers acolo, emppu poate sa certifice, lucrau la niste cricuri pt ducatti doar pentru export). aveau culorile negru si portocaliu mat sau lucios. calitatea e f buna si toata afacerea e aproape moca(nu vreau sa te entuziasmez dar vopsirea cadrului nu cred ca te-ar costa mai mult de 300 de lei).asta am estimat in functie de piesele pe care mi le-am vopsit acolo. ar trebui mers si intrebat exact si ar trebui dicutata si posibilitatea unei alte culori. am un prieten care poate sa sableze si care daca ar putea sa introduca acel cadru in fabrica, s-ar bucura sa faca un ban, mai ales ca si el e motociclist.

 

daca nu gasesti solutii poti sa ma suni si-ti dau numarul lui florin ca sa vorbiti detalii despre sablat(si daca se poate!!!) si (din orice oras ai fi) eu zic ca merita sa ajungi in sibiu la fabrica asta de care iti ziceam sa vorbesti cu italianu(care e si el pasionat de motoare)

 

 

 

numai bine, spor la treaba.

 

 

 

cata. 0763655338

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...