Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut,

aveti idee, se potriveste un jug de gsxr 750 din 90 pe cadrul de bandit 600 din 97? Vreau sa schimb furca si daca a mai facut cineva modificarea asta as fi curios daca se pupa direct sau mai trebuie manarit ceva p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

aveti idee, se potriveste un jug de gsxr 750 din 90 pe cadrul de bandit 600 din 97? Vreau sa schimb furca si daca a mai facut cineva modificarea asta as fi curios daca se pupa direct sau mai trebuie manarit ceva p-acolo.

Daca nu se potriveste ... te rog da-mi mie furca. Am un gsx-r din 88 la care merge sigur.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 scurte:

1. M-am intalnit ieri cu Bandit negru N, B-15-SUZ cred, dar nu am apucat sa aud ce nick are, poate se prezinta virtual :lol:

Salut Razvan! :what:

Eu eram. Nu am mai apucat sa ma "prezint" pt. ca s-a pus verde. Nu puteam sa blocam circulatia :lol:

Toate bune,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu e nimeni tentat de o berica maine :what: am zis sa anunt din timp sa ca avem timp sa ne aranjam planurile...

eu unu vin daca e mai pe la 3, 4 sa avem timp de vb, ca la 8 am treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unu vin daca e mai pe la 3, 4 sa avem timp de vb, ca la 8 am treaba...

Eu vin. Postati ora si locul :lol:

Mi-am pus toba ... Arata ca o soba neagra cu burlan ... Sau ca o hota ... Plm :what: dar tot o sa vin chiar daca mi-e rusine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, nu vreau sa supar pe nimeni, insa mi se pare ca se impune deschiderea unui topic frate cu asta, pentru intalniri, excursii si bairame intre Banditi. Ceva similar cu "red carpetul" celor cu Horneturi.

 

Hai sa lasam topicul asta pentru "Discutii despre Suzuki Bandit".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, nu vreau sa supar pe nimeni, insa mi se pare ca se impune deschiderea unui topic frate cu asta, pentru intalniri, excursii si bairame intre Banditi. Ceva similar cu "red carpetul" celor cu Horneturi.

 

Hai sa lasam topicul asta pentru "Discutii despre Suzuki Bandit".

 

Ce ofticosi sunt unii...mai ales cei care sunt departe...=))

 

Ne vedem la arc :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ofticosi sunt unii...mai ales cei care sunt departe...=))

 

Ne vedem la arc :lol:

 

E bine pentru toti daca tinem topicul curat, nu e vorba de oftica. Dar numai o parte din Banditi sunt in Bucuresti, iar pe ceilalti informatiile legate de "unde bem un suc" nu-i ajuta prea mult...

 

 

P.S. Ba da ma oftic, aici e iarna :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man... pentru mine, cel putin, e foarte simplu sa intru pe un singur forum si sa selectez informatile utile. Dau un exemplu: eu, pe langa banditmania..."teoretic" mai fac parte si din grupul bercenarilor (motoris din cartierul berceni din bucuresti). bercenarii, au site si forum separat (pe langa ce se gaseste pe motociclism.ro). daca am mai deschide un topic seperat doar de intalniri intre banditi, gandeste-te cum ar fi in situatia urmatoare: XYZ din timisoara posteaza o intalnire la ora X in locul Y. Eu, nu stau sa ma uit tot timpul din ce locatie e cel care posteaza. si bag si eu ca sunt prezent. doua ore mai tarziu constat ca intalnirea e in alt oras. Asa... daca suntem toti pe acelasi forum, ne stim... adica ne obisnuim cu ideea ca X e din orasul Y, Z e din oras A si tot asa... noi postam aci cand sa ne vedem la cico, pentru ca e cea mai simpla metoda. se pot face site-uri de banditi separate pentru fiecare oras in parte... dar daca se va face asa ceva, eu nu as mai intra aci... daca as avea o intrebare, as posta-o pe site-ul banditilor din bucuresti si aia e... aci macar suntem toti in aceeasi galeata... ca o familie raspandita in care ne cunoastem, dar nu ne-am intalnit. imi pare rau ca in anumite orase nu sunt la fel de multi banditi incat sa iesiti la o bere (imi pare rau, dar ce ziceam mai devreme, chiar nu stiu din ce oras esti). Si eu am citit cu o lacrima pe obraz despre intalnirile de prin moldova sau din banat la care nu am putut ajunge... aia e... sunt de departe, am un serviciu cu un program de tot rahatu si ma resemnez... nu cred ca trebe sa facem un topip separat pentru intalniri, in care sa facem alte topicuri pentru diferite orase...

 

PS: am baut ceva pana acum so... am chef de vorba si lumea doarme p-aci =))))) Cheers, asflat uscat, si pentru cei prezenti, ne vedem maine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, Nu ma gandeam la cate un topic pentru fiecare intalnire, sau pentru fiecare regiune sau oras. Asa ceva exista deja.

 

Ma gandeam doar sa pastram discutiile mai tehnice despre motocicleta Suzuki Bandit (cu piese, accesorii, probleme tehnice sau de mentenanta) separat de partea de "socializare". Cand mi-am luat Banditul (God bless this machine!) am citit tot topicul. E normal ca topicul sa se dilueze in timp, insa nu intratat incat sa devenim off-topic. Hai sa discutam despre Bandit aici, si despre sucuri, filme si performantele nationalei Romaniei la oina, in alta parte. :what:

 

Adica aceeasi familie de Banditi, vorbind despre altceva decat "discutii despre Suzuki Bandit".

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva cum am putea sa imbunatim franele de la Bandit?

 

Nu sunt proaste, dar simt ca se poate mai bine. Parca nu ingheata moto, o calmeaza doar. Sa iau niste placute de frana mai rasarite, alte solutii avem?

 

Si inca ceva - la franare cam se apleaca mult pe fata. Nu mai mult ca inainte, nu e o problema de uzare, este ceva de concept. O furca upside-down, suspensii Ohlins sau deja am inceput sa delirez si de banii aia iau alta moto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am inteles de la alte persoane, franele banditului se pot imbunatatii prin discuri, placute si etriere de motorete SS. La faza cu aplecatu pe fata la franare, e foarte siplu... mobra a fost gandita ca un mijloc de transport in oras, din punctul A in punctul B, fara forje, fara curse, fara liniute... daca vrei, ii poti schimba furca cu una USD. din ce am inteles, pe bandit poti monta furca de GSXR 600, 750, 1000 fara modificare (in afara de ghidon, unde tre sa modifici chestii depinde preferinte...). cel mai sigur, dupa parerea mea, cauta pe site-ulri de streetfightere. acolo gasesti banditi modificati pana la refuz. si ma refer aci la frane, furcaa si bascula... cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ulei mai "vartos" sa bag in furca fata ? un semering curge , da oricum am impresia ca ma pune in bot mai ales la viteza mica (cand franez in spatele masinilor la semafor , etc. Am luat semeringuri noi , dar ulei inca nu . Franele sunt ok , placutele mai au , lichidul e schimbat. Fiind prima motocicleta a mea ,nu am cu ce s-o compar . dar tot zic ca e extrem de "moale " fata. sau schimbarea uleiului de telescoape cu altceva (un model sau altul ) nu ar avea efect vizibil ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspensii Ohlins sau deja am inceput sa delirez si de banii aia iau alta moto ?

cam da. chiar iei alt motor la banii aia.

cea mai ieftina solutie e o fata (juguri + furca + etrieri + roata) SH de la alt motor. cum a zis Cosmin, GSXR de exemplu. e plin netul de lume care a facut modificarea asta.

sa te chinui sa imbunatatesti frina stock de la Bandit dupa parerea mea e pierdere de timp si bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS, tu te plangi de frane ... am inteles ca la Neo sunt mai bune decat la Kult...noi astia cu Kulturi ce sa mai spunem!?

 

PS: acum...nu mi-o luati in nume de rau, dar mie chiar imi plac franele la Bandit. In mai putin de 3/4 secunde de la 130 la 70, cu pasager. E chiar bine, nu am avut niciodata nesiguranta ca nu o voi opri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva cum am putea sa imbunatim franele de la Bandit?

 

Nu sunt proaste, dar simt ca se poate mai bine. Parca nu ingheata moto, o calmeaza doar. Sa iau niste placute de frana mai rasarite, alte solutii avem?

 

Si inca ceva - la franare cam se apleaca mult pe fata. Nu mai mult ca inainte, nu e o problema de uzare, este ceva de concept. O furca upside-down, suspensii Ohlins sau deja am inceput sa delirez si de banii aia iau alta moto ?

o idee buna

si eu sunt bolnav cu franele (mai ales la bicicleta)

am mers mult timp cu un srad 600 `97, are frane de 100 de ori mia bune decat banditu`(si nu exagerez), faza e ca ala are 4 pistonase pe etrier ,discuri mai mari ,furca se lasa mai putin,centru de greutate..

nu faci treaba cu placutele decat daca iei dalea pt circuit , dar se duc in 2-3 zile ...

sigur inbunatatesti franele daca pui furtunele racing (cred ca si daca intaresti furca se sinte )

p.s vrea sa stiu dc cineva a intarit furca la bandit si se simte o franare mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ulei mai "vartos" sa bag in furca fata ? un semering curge , da oricum am impresia ca ma pune in bot mai ales la viteza mica (cand franez in spatele masinilor la semafor , etc. Am luat semeringuri noi , dar ulei inca nu . Franele sunt ok , placutele mai au , lichidul e schimbat. Fiind prima motocicleta a mea ,nu am cu ce s-o compar . dar tot zic ca e extrem de "moale " fata. sau schimbarea uleiului de telescoape cu altceva (un model sau altul ) nu ar avea efect vizibil ?

 

cred ca daca folosesti un ulei de "firma" nu are mare importanta pentru sunt cam la fel de bune. important e sa respecti vascozitatea (10W), cantitatea (521cc) si nivelul (97mm)

acum, din experienta mea, simpla schimbare a doar a uleiului si semeringurilor imbunatateste foarte mult comportamentul plonjator al banditului pe franare (observi asta mai ales daca nu afost schimbat de mult si a mai si curs). eu unul am ramas surprins dupa schimb (a trebuit chiar sa reglez farul ca batea un pic cam sus)

 

ca variante de up-grade poti sa schimbi si arcurile cu unele mai tari ei eventual progresive, sa folosesti un ulei mai sport, 15 chiar 20W... pererea mea este insa ca astea sunt niste modificari pe care sa le faca cineva care chiar trage de motor si ajunge cu el la limita mai ales pe circuit.

 

 

Stiti cumva cum am putea sa imbunatim franele de la Bandit?

 

Nu sunt proaste, dar simt ca se poate mai bine. Parca nu ingheata moto, o calmeaza doar. Sa iau niste placute de frana mai rasarite, alte solutii avem?

 

Si inca ceva - la franare cam se apleaca mult pe fata. Nu mai mult ca inainte, nu e o problema de uzare, este ceva de concept. O furca upside-down, suspensii Ohlins sau deja am inceput sa delirez si de banii aia iau alta moto ?

 

chiar asa... franale de la modelul nou chiar musca bine... daca nu esti atent intra abs-ul imediat, mai ales spate...

imbunatatiri se pot aduce: schimband lichidul de frana, furtulele cu unele racing, placutele si etrierele in ordinea asta, respectand costurile din ce in ce mai mari...

 

daca nu ma insel intr-unul din ultimele numere universmoto a fost exact o chestie d-asta: o moto standard la care au schimbat in etape elementele de franare si observau schimbarile in comprtamentul pe franare. daca nu gasesti da-im un semn si scanez eu paginile si le pun aici.

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de unde sinteti voi atit de convinsi ca schimbarea furtunurilor cu unele racing ajuta atit de mult. va bazati poate pe faptul ca cele stock sint de cauciuc? va anunt ca ZX10-R 2008 (e primul care-mi vine-n cap) are furtunuri de cauciuc.

daca pur si simplu va place sa va dichisiti (estetic) motorul, puneti-va ce vreti pe el, dar daca vreti upgrade-uri cu raport rezultate/pret bun nu va pierdeti vremea si banii cu asa ceva. veriga slaba sint etrierii, punct.

pe de alta parte sint niste frine foarte bune pentru ce ii trebuie unui om normal, isi fac treaba. mie unul chiar imi place ca nu "musca" brutal, ca la SS-uri.

cine vrea un upgrade serios isi schimba fata complet (USD etc).

Mesaj completat

am si o intrebare. azi am pus pentru prima data-n viata ema benzina de 100 (OMV Carrera). nu pot sa bag mina-n foc dar parca merge mai bine motorul. in primul rind am senzatia ca s-a schimbat sunetul motorului in zona 3000-5000 ture. a mai testat cineva?

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si o intrebare. azi am pus pentru prima data-n viata ema benzina de 100 (OMV Carrera). nu pot sa bag mina-n foc dar parca merge mai bine motorul. in primul rind am senzatia ca s-a schimbat sunetul motorului in zona 3000-5000 ture. a mai testat cineva?

 

E intr-adevar mai buna, dar mai buna ca cea de la OMV e cea de la Rompetrol - Alto 101.

Mesaj completat

am si o intrebare. azi am pus pentru prima data-n viata ema benzina de 100 (OMV Carrera). nu pot sa bag mina-n foc dar parca merge mai bine motorul. in primul rind am senzatia ca s-a schimbat sunetul motorului in zona 3000-5000 ture. a mai testat cineva?

 

 

E intr-adevar mai buna, dar mai buna ca cea de la OMV e cea de la Rompetrol - Alto 101.

 

Mesaj completat

am si o intrebare. azi am pus pentru prima data-n viata ema benzina de 100 (OMV Carrera). nu pot sa bag mina-n foc dar parca merge mai bine motorul. in primul rind am senzatia ca s-a schimbat sunetul motorului in zona 3000-5000 ture. a mai testat cineva?

 

 

E intr-adevar mai buna, dar mai buna ca cea de la OMV e cea de la Rompetrol - Alto 101.

Mesaj completat

 

 

Incurca pe cineva un "robinet" de comutare ON-PRI-RES? Ca pe al meu...niste pasionati de motorete...l-au furat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, va salut din vama. Va rog, cu dulcegariile aferente sau cu amaraciune, dupa cum ii este meteahna fiecaruia sa ma ajutati inr-o mini problema. se pare ca lantul meu s-a uscat subit pe drum pe undeva pe la mangalia. am intrebat motoristii de aici, dar nici unul nu are lubrifiantul la el.intrebarea ar fi: cu ce sa-i dau pana la primul lube pe care il gasesc? si :trebuie neaparat sa-l spal pana la bucuresti.. acolo o sa fie. multam mult pentru orice raspuns

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...