Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

jordash, asta e consumul standard la Bandit la mers omenesc. eu tot timpul scot 5,5-6 in afara. nu merg f turat dar nici la ralanti.

 

da , i-am facut plinul de vreo 3 ori si asa mi-a iesit si mie consumul si skimbam dupa ureche , exact cum zicea si Macke undeva intre 5 si 6500...asa am simtit-o eu , ca acolo trebuie skimbat...eu avand inainte monocilindru nu prea eram obisnuit cu turatiile acestea mai ridicate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cineva tocmai si-a terminat de reparat motorul si a iesit foarte frumos dupa parerea mea. il las pe el sa povesteasca ;) si dupa aia vin si eu cu pozele.

 

dar pina una-alta... man, ce diferenta colosala de pozitie e intre Kult si Pop. Pop-ul i-o da la m.uie Kultului la capitolul ergonomie big time. pe a mea parca stau catarat cu bilutele pe rezervor, pe cind pe Pop stau exact cum trebuie. azi pentru prima data m-am gindit sa renunt la ghidonul streetfighter si sa ma intorc la stock, a inceput sa mi se faca lehamite sa ma intind dupa ghidon si sa ma doara diverse dupa ce ma dau jox de pe ea. pe bune, sa renunti la ergonomie pt. look chiar ca e o idiotenie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai mergeti subturati (asta daca mergeti pe la 80-90 intr-a 6-a ) ca va frecati motoarele degeaba ( bine, aproape degeaba , castigati bani, pierdeti timp - deci netul cred ca e pe minus ). Viteza de croaziera - (de la wikipedia citire ) - cruising speed, also known as the optimum cruise speed, is the most efficient speed in terms of distance, speed and fuel usage. (adica timp petrecut pe motor ) .

Luati-o pe aia cu 100-120 intr-a 6-a si tineti-va de ea.

 

 

Salutare!

 

Cum a zis si Gabi, eu cred ca sub 4000 e subturata. De la 4000 incepe sa se simta un pic de vlaga, iar cum eu am 40 de kile cu tot cu mobra nu mi se pare ca face un efort supraomenesc tragandu-ma. La 4500 la 90 e si mai ok parerea mea. Daca treci de 90 deja simti cum curentul e mai puternic si conteaza mai mult aerodinamica.

 

Numai Bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa va spun ca mi-am reglat ambreiajul!! Si nu din cablu sau numai din cablu, dar mai ales din apasare. Altfel spus am umblat la capacelul ala de cauciuc de pe partea stanga si am ajustat din surub si surubelnita apasarea ampbreiajului..adica l-am strans un pic. Acum merge mai bine, schimba mai usor, gamele dintre trepte se simt mai putin, iar treapta 1 intra infinit mai usor! Ca de fapt asta era problema mea...la rece intra bine, dar dupa ce mergeam o bucata de vreme, cu motorul fierbinte, nu mai intra asa usor 1 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai facut, ai desfacut putin piulita de contra, dupa care ai strans cu surubelnita surubelul ala surubarit care era tinut de piulita pana cand ai simtit ca se blocheaza si dupa l-ai desfacut o patrime spre o jumatate de tura si dupa ai strans din nou piulita ?

 

M-am facut inteles ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea dupa o absenta indelungata !

Am vazut ca discutati de consum, eu scot 4.5% afara la 90-100 km/h dar am alte carburi decat cele standard (tot keihin) cu mainjeturi de 9.2.

Voi ce uleiuri bagati in bandit ? In carte da o plaja imensa de uleiuri dar sunt curios catre ce se orienteaza majoritatea.

La mine cand se incalzeste bine uleiul se aud cam tare culbutorii, dar urmeaza sa-i reglez in uichend.

O pregatesc de drum, vine concediu acusica pe 1. Apropos .... in perioada urmatoare vreo drumetie cineva ?

Eu sunt dispus la orice traseu atat timp cat e in Romania ;)

Mi-am pregadit deja rucsacul cu tot ce trebuie ... astept doar uichendu sa schimb ulei,filtre,lant si sa mai fac mici reglaje si apoi zum zum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea dupa o absenta indelungata !

Am vazut ca discutati de consum, eu scot 4.5% afara la 90-100 km/h dar am alte carburi decat cele standard (tot keihin) cu mainjeturi de 9.2.

Voi ce uleiuri bagati in bandit ? In carte da o plaja imensa de uleiuri dar sunt curios catre ce se orienteaza majoritatea.

La mine cand se incalzeste bine uleiul se aud cam tare culbutorii, dar urmeaza sa-i reglez in uichend.

O pregatesc de drum, vine concediu acusica pe 1. Apropos .... in perioada urmatoare vreo drumetie cineva ?

Eu sunt dispus la orice traseu atat timp cat e in Romania ;)

Mi-am pregadit deja rucsacul cu tot ce trebuie ... astept doar uichendu sa schimb ulei,filtre,lant si sa mai fac mici reglaje si apoi zum zum

 

 

Eu bag Motul 5100 15W50. Mi se pare si mie ca e zgomotul cam mare in motor, dar ambreiajul se simte mai bine cu asta (inainte imi baga nicu profesoru motorex).

Acum nu stiu ce sa zic. Bogdan Padure mi-a recomandat 300v de la motul.

Tu alegi ce sa faci!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oooooo...iar o dam in discutii cu uleiuri...CALLLLIIIINNNNN...unde esti? ;)

 

Eu am pus Castrol 10w-40 de pe Louis la promotie. Anul trecut am avut 7100 10w-40 Motul. Mie mi se pare ok cu ambele, desi cu Castrol parca e mai ok, desi e semisintetic :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa va spun ca mi-am reglat ambreiajul!! Si nu din cablu sau numai din cablu, dar mai ales din apasare. Altfel spus am umblat la capacelul ala de cauciuc de pe partea stanga si am ajustat din surub si surubelnita apasarea ampbreiajului..adica l-am strans un pic. Acum merge mai bine, schimba mai usor, gamele dintre trepte se simt mai putin, iar treapta 1 intra infinit mai usor! Ca de fapt asta era problema mea...la rece intra bine, dar dupa ce mergeam o bucata de vreme, cu motorul fierbinte, nu mai intra asa usor 1 ...

si eu vreau sa fac treaba asta de cateva zile si numai ajung ;)

acum intrebarea este dc face figuri mai mari la cald? uleiul incins isi pierde din proprietati , nu mai e la fel de vascos? se recomanda pe canicula un ulei cu grad mai mare de rezitenta la caldura? ma refer la acei indici 10w- 40 / 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform specificatiilor din manual, nu! 10w-40 este suficient! Si hai sa fim seriosi, ca nu traim in Israel, unde sunt 40 grade zilnic ... fata de anul trecut, la noi abia au ajuns temperaturile la 35 anul asta.

Poate ar mai trebui spus faptul ca nu caldura face un ulei sa se "duca" ci mai degraba forjele care si le fura!! La care se adauga: schimbat trepte frecvent, drumuri multe de oras cu multe opriri si porniri, netinut cont de faptul ca un motor rece nu se accelereaza la turarii mari, acceleratii de la turatii joase (subturatii) si lista poate continua. Astea sunt belelele care omoara uleiul. Eu as tine un ulei 15 mii de km, daca as merge 300 km pe zi drum intins... Asa...2 km oprit. 3 km de Bucuresti, ba cu treapta 1 si 30 km/h, ba brusc la 100 km/h cu 3-4 ... asa ajungi sa schimbi uleiul la 5000 ;)

 

Nu stiu de ce ambreiajul face asa, dar eu banuiesc si o uzura a lui. Motorul are 32500 de km, are niste ani ... apoi, eu iau in calcul cum schimb treptele toate. Daca doar 1 face asa, treapta 1 este si cea mai pretentioasa. Imediat dupa e 2. Daca nu sunt probleme in rest, eu zic ca e uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in timpul verii in Israel nu e mult mai cald decit in Romania, cel putin in ultimii ani ;) doar mai umed...

o chestie care se mai recomanda e ca la motoare mai uzate se pune ulei ceva mai gros.

eu totusi cred ca cel putin pentru mers mult in oras (asa cum merg eu) e bine de pus un ulei mai gos, racirea e mult mai slaba cind mergi incet.

fiecare citeste, cintareste argumentele si face ce vrea.

 

@klauze: vineri plecare spre BV, dormit acolo, Transfagarasan, dormit in Sibiu, intors in Iasi dum. seara.

Mesaj completat

Eu as tine un ulei 15 mii de km, daca as merge 300 km pe zi drum intins...

atit am sa-ti zic: M****n (stii tu de cine-i vorba).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 6000.

Multumesc Dan. Am lasat-o la Elf, am facut revizia, am luat-o in aceeasi zi.

Sunt gata pentru plecarea in Franta cu ea. Va las un reply cu un topic de calatorie dupa ce plec, poate va intereseaza parcursul.

post-21822-1280333947_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in timpul verii in Israel nu e mult mai cald decit in Romania, cel putin in ultimii ani :laugh: doar mai umed...

o chestie care se mai recomanda e ca la motoare mai uzate se pune ulei ceva mai gros.

eu totusi cred ca cel putin pentru mers mult in oras (asa cum merg eu) e bine de pus un ulei mai gos, racirea e mult mai slaba cind mergi incet.

fiecare citeste, cintareste argumentele si face ce vrea.

 

 

De acord cu Calin. Cu cat creste uzura motorului, cu atat se recomanda un ulei mai gros (are nevoie de o pelicula mai groasa care sa astupe suprafetele aschiate mai dur din int. motorului).

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti de urmatoarea trupa:

Bandit (eu), CBR600F, Transalp, SV650, Suzuki Savage si... Virago... 250 ;) cam astia plecam pe Transfagarasan. o sa fie... interesant, mai ales cu Virago-ul.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Dan. Am lasat-o la Elf, am facut revizia, am luat-o in aceeasi zi.

Sunt gata pentru plecarea in Franta cu ea. Va las un reply cu un topic de calatorie dupa ce plec, poate va intereseaza parcursul.

ce as mai merge si eu :)

bauiesc ca ai top case.uri , daca ai cat ai dat pe ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, topcase + 2 x sidecases din plastic de la Givi sau de la Kappa.

 

Cred ca au costat 1100 sau 1300 lei de la United Motors. Pe langa asta au mai costat prinderile laterale 600 lei daca tin bine minte de la SW-Motech. Si montajul putin pentru ca se muta spre spate semnalizatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scrisesem un roman in care laudam Virago 250 dar nu stiu cum dracu am reusit sa inchid firefox in timp ce tastam.

oricum.

Rezumat

Un Virago 250 ce a fost al pretinei cand io aveam Viroaga de 535:

- Pret achizite: 1500 euro (iulie 2008)

- 20 CP, 2 in V

- Viteza maxima: 130 km/h

- Viteza croaziera: 110 km/h

- Consum la 90-100 km/h = ~3L/100 km

- Consm in oras: rareori sare de 4L/100 km

- Cel mai mic consum scos 2.6/100 km.

- Manevrabilitate: bunicica (polizat scarite/tobe cu pasager pe valea oltului)

- Fiabilitate: maxima (an fabricatie 1990) in 1 an si 15.000 km- doar o mufa stricata din cauza apei (trecut prin baltoaca ce trecea de scarite), in rest: doar placute si ulei.

- Pret vanzare: 1300 euro (iulie 2009)

E f gigea pt oras, mai ales mers zilnic la munca... ma gandeam sa iau una, s-o chopperesc misto si s-o folosesc pt oras.

Asa ca nu te lua de Virago 250 :)

 

Picture%20102.jpg

IMG_6154.jpg

IMG_8304.jpg

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e ca unuia cu CBR600 poate o sa-i vina si sa mai faca cite o depasire citeodata, Virago 250... hm, ramine de vazut. motoru' am inteles ca e limitat la 110. acuma nu cred c-o sa-mi zici ca CBR600F si Virago 250 ii tot aia :)

intr-un fel e bine pt. ca asta se vrea o tura de relaxare (sau gay party, vorba unui coleg :)), nu de demonstrat cit de tare esti la cox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu un Bandit din '96 luat in aprilie anu asta. Normal ca imi place foarte mult, visam la un motor, un naked si l-am luat pe asta. (intre noi fie vorba de vreo 6 ani ma chinuiam sa imi iau motor). Acuma la cateva luni de cand il am as avea si eu nevoie de niste sfaturi. e primul meu motor. anu trecut am facut a-u. prima data cand m-am dat cu motoru pe drum (in afara de orele orele de la scoala si de la examen) a fost cand l-am cumparat pe a meu. mers in tg mures, vazut motoru, placut, incercat 50 de m cum merge, suit pe el si pana in zalau m-am dat o singura data jos. m-am cam invatat sa ma dau singur, fara cazaturi si alte trante. as vrea sa stiu de la cei cu mai multa experienta (io am facut 6000 de km cu el pana acum de cand l-am luat) cam la ce turatie il tineti cand mergeti normal, nu cand ii dati gaz? sa stiu si io daca ma dau cu el omeneste sau nu. in plus la el am o problema. am observat mi se umezeste putin un telescop cu ulei si mai ales cand e f cald. cred ca e uzat simeringu (bine zic? ca nu ma prea am eu cu mecanica). se poate completa ulei? sau trebuie schimbat cu totul? ca imi zicea unu ca nu stiu cum pe deasupra desfaci un surub si completezi uleiu, da drept sa va spun nu prea ma incred in vorbele lui. ca am incercat sa desfac surubu ala da degeaba, ca nu se misca. cam asta e singura problema a mea. daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. in rest motoru e bestial. pe oriunde ma duc toata lumea zice e ca lumea si ma tot intreaba de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu un Bandit din '96 luat in aprilie anu asta. Normal ca imi place foarte mult, visam la un motor, un naked si l-am luat pe asta. (intre noi fie vorba de vreo 6 ani ma chinuiam sa imi iau motor). Acuma la cateva luni de cand il am as avea si eu nevoie de niste sfaturi. e primul meu motor. anu trecut am facut a-u. prima data cand m-am dat cu motoru pe drum (in afara de orele orele de la scoala si de la examen) a fost cand l-am cumparat pe a meu. mers in tg mures, vazut motoru, placut, incercat 50 de m cum merge, suit pe el si pana in zalau m-am dat o singura data jos. m-am cam invatat sa ma dau singur, fara cazaturi si alte trante. as vrea sa stiu de la cei cu mai multa experienta (io am facut 6000 de km cu el pana acum de cand l-am luat) cam la ce turatie il tineti cand mergeti normal, nu cand ii dati gaz? sa stiu si io daca ma dau cu el omeneste sau nu. in plus la el am o problema. am observat mi se umezeste putin un telescop cu ulei si mai ales cand e f cald. cred ca e uzat simeringu (bine zic? ca nu ma prea am eu cu mecanica). se poate completa ulei? sau trebuie schimbat cu totul? ca imi zicea unu ca nu stiu cum pe deasupra desfaci un surub si completezi uleiu, da drept sa va spun nu prea ma incred in vorbele lui. ca am incercat sa desfac surubu ala da degeaba, ca nu se misca. cam asta e singura problema a mea. daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. in rest motoru e bestial. pe oriunde ma duc toata lumea zice e ca lumea si ma tot intreaba de el.

 

 

Salutare si bine ai venit!

 

Si eu zic ca semeringul e de vina. De desfacut nici eu nu l-am desfacut. Ia dintr-un manual daca vrei sa te bagi tu si vezi cum fac bajetii acolo.

Ca si turatie, ideile sunt impartite. Mie mi se pare ca minim trebuie sa ai cam 4000-4500 de ture. Acum depinde, daca mergi singur, cu pasager, cu bagaje, daca esti mai greu (eu am 20 de kile :) ).

 

Numai bine si sa te bucuri de el fara evenimente neplacute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@geografu Esti din Zalau?

La restu, buna ziua din nou, vad ca scrieti mai multi de concedii, eu tocmai m-am intors din el si o sa va scriu cate ceva legat de asta.

Planul era io cu B12, fostu B6 si un fazer, sa plecam duminica pana in Hunedoara , unde sa stam 2 zile, vedem ce trebuie prin judet, dupa care ata pe Transfagarasan, urcat pe munti etc.

Ciuciu. Duminica dimineata trezit, potop afara, au venit oamenii la mine si am stat vreo 2 ore, ne-am pierdut rabdarea si la drum.Pana in Cluj am prins cea mai aspra ploaie de 5 ani de cand am motor, pana la oaie am fost leci, murat in suc propriu. Am stat la un amic peste noapte in cluj, iar luni am plecat ata la Balea unde ne-a asteptat...................................ZAPADA, vreo 100 de metrii patrati. Pus cortul si stat o noapte si o zi pe ploaie. De seara de marti de la ora 7 nu a mai plouat, am stat in sfarsit la foc si palinci, iar miercuri am plecat la Geoagiu Bai in HD sa ne spalam. Acolo am gasit cazare brici la bani buni insa in strand nu am intrat, come on, 20 de lei pe persoana. Azi am pornit spre casa cu mandra, restul or mai ramas, noi avem treaba maine.

Asta ar fii partea fun a concediului, mai putin ploaia , faptul ca nu am mai fost in Hunedoara pe la Sarmisegetuza etc si ca nu am mai urcat pe Negoiu.

Intamplarea a fost insa alta.

Am fost blestemat inca dinainte de a porni, de la vreme ploioasa la bube cu motoru

Sambata, inainte sa plecam, ma gandesc sa imi suflu cu aer comprimat filtrul de aer, e cam vechi si nu am bani de altu nou. Ok. Il desfac, il suflu , il pun la loc. Duminica vrem sa pornim, ......sufletu. Ii dau buton, tuseste, moare. Dau jos bagajele, desfac toate pe acolo, si ce vad: furtunul de vacum era iesit din rezervor. Tineti minte. Il pun la loc, cheie, merge. Pe drum tot il simt ca nu trage, are o plaja de turati unde intra in bot, urla ca un motor cu toba sparta, apoi ii da explozie dintr-o data. Zic io, s-o fi infundat. Ii dau morti, rateaza in toba de numa. In Cluj bag benzina de 100 din OMV, nimic. Ba, zic e de la filtru. Si ma duc inainte. La iesire din Turda , bataie la lant. Franoc puternic, tras pe dreapta. S-a intins magaru de la bagaje de zici ca sta sa se rupa. Rezolvam, motoru tot cu intreruperi, tot mai dese si mai naspa, abia ma tineam dupa 600. Coborand de laBalea, la amicul cu B6 ii cad la propriu placutele de pe spate. In Sibiu intram la vreo 5 magazine, nu au decat pe comanda de pe o zi pe alta. CUm iesi din Sibiu spre Alba, urmeaza satul Cristian. Acolo este un magazin/service moto, tragem pe stanga, intram. Doi baieti, patronul si mecanicul(cred). Coincidenta, au tot Suzuki si avea un set de placute pe stoc, luate pt el. Se ofera sa le si schimbe. Intre timp le zic buba mea. Zice omul sa dau filtrul jos, il tureaza, il asculta, vine cu un colier din ala de plastic, il prinde pe furtunul de vacum de care scriam anterior in partea unde intra in rezervor si gata. Zice omu ca asta e tot. Nu imi vine sa cred, zic il incerc io in sarcina. Ideea e ca oamenii aia sunt de milioane, daca citesc asta le multumesc din suflet inca odata. Nu au vrut sa ia bani pt schimbul de placute si pt operatia mea, nici macar o sticluta de Palinca de Zalau, din pruna lu bunica :) nu au vrut sa ia. Surprinzator, am pornit mai departe si motorul a mers ireprosabil, nu imi venea sa cred, parca il intalneam a doua oara

Concluzia, morala, cum vreti:

Tre sa ai mare noroc pe cine nimeresti cand e bai cu motorul. Baietii astia au zis ca e boala la Suzuki asta, adica nu boala neaparat, pe cat e destul de frecvent, nu stiu, nu mai statea furtunul etans la locul lui si tragea aer mult in motor. Poate se intampla si la voi la careva, sa stiti unde sa va uitati. Coincidenta vetii, vorbesac cu un prieten din Cluj cu un RF600 care imi zice ca are exact acelasi sindorm. Se uita omul si exact acelasi rezultat. Furtunul cela era fisurat. Deci sub rezervor, in partea cu robinetul , e un furtun mic in diametru, cam cat o tigara slim, ala e inculpatul.

Eu m-am intrebat cand am vazut ca mi-a inviat motorul: daca mergeam la un service oarecare, ca multi isi spun mecanici degeaba, ma lua cu schimb de filtru de aer, reglat, sincronizat si curatat carburi, etc si ma sugea de vreo 3-400 de lei, cand de fapt ati citit si voi ce avea. Mare noroc pe capul meu.

Ma scuzati ca am scris atat de mult, recuperam cat am lipsit.

Sa va bucurati de motoare, sa aveti concedii placute si fara evenimente. E prima buba la B12, nu ii doresc nimanui sa calareasca motorul cand isi da duhul sub tine, parca ti se taie sufletul.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...