gn77b Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 - legat de lanturi: vechiul Tsubaki care s-a rupt si pe care l-am intins fix conform manualului a vrut sa fie intins destul de des, ii crestea jocul dupa fiecare citeva sute de km; DID-ul de acum (X ring, parca) nu pare sa simta nevoia; un singur lucru il fac altfel: ii las jocul mai mare, vreo 4 cm si ceva pe cricul laterale; dupa cele doua ture de ~3000 nu l-am intins si jocul e tot cum l-am reglat inainte - faza cu frina spate am patit-o si eu acum doi ani pe Oituz; lichidul fusese proaspat schimbat in service, placutele noi; de atunci am renuntat sa mai folosesc intens frina spate iar in momentul de fata o ignor complet - TPS-ul variaza avansul functie de pozitia fluturasului dar din ce-am auzit nu influenteaza foarte tare mersul motorului; dar daca e acolo nu stiu de ce nu l-ai repara; in manual zice sa nu-l demontezi de pe carburi ca e calibrat foarte precis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 - legat de lanturi: vechiul Tsubaki care s-a rupt si pe care l-am intins fix conform manualului a vrut sa fie intins destul de des, ii crestea jocul dupa fiecare citeva sute de km; DID-ul de acum (X ring, parca) nu pare sa simta nevoia; un singur lucru il fac altfel: ii las jocul mai mare, vreo 4 cm si ceva pe cricul laterale; dupa cele doua ture de ~3000 nu l-am intins si jocul e tot cum l-am reglat inainte - faza cu frina spate am patit-o si eu acum doi ani pe Oituz; lichidul fusese proaspat schimbat in service, placutele noi; de atunci am renuntat sa mai folosesc intens frina spate iar in momentul de fata o ignor complet - TPS-ul variaza avansul functie de pozitia fluturasului dar din ce-am auzit nu influenteaza foarte tare mersul motorului; dar daca e acolo nu stiu de ce nu l-ai repara; in manual zice sa nu-l demontezi de pe carburi ca e calibrat foarte precis Problema e ca s-au smuls firele din ele. L-as repara eu dar nu prea stiu ce si cum. Probabil o sa consult un mecanic. Mersi Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 frati banditi V-ati pus careva alimentare la bricheta pe motor? Cum ati facut ? eu vreau sa-mi trag o alimentare dubla pentru gps si statie si nu stiu de unde sa trag alimentare si unde sa montez bricheta. gasesti la louis, priza speciala moto, se monteaza f usor, are si clema pt ghidon, dar e doar cu-n slot. cu 2 sloturi gasesti in targ la vitan dar nu au prinderi pt ghidon, tre sa-ti faci tu. eu am una de la louis, priza o tin sub sa. Am fost pe TRansfagarasean in week-end. Sambata am vazut pe versantul sudic un B6 Pop Naked albastru, un B6 Kult S, si un B12 EVO S. era vreunu din voi? Drumul misto, dar praf intre Curtea de Arges si unde se termina Lacul Vidraru, dupa care asfalt proaspat. Daca pana acum nu eram hotarat, dupa drumul asta sigur tre' sa-mi schimb rulmentii la jug Duminica dimineata, intr-un camping de langa Sibiu, inainte sa plec dupa ce am montat bagajele, am uitat sa verfici daca atarna ceva pe codita, si atingea un sac de dormit, cand le-am dat jos in spatele blocului si am vazut portiuna dintre sa si manerul pasagerului... , s-a matuit vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 gasesti la louis, priza speciala moto, se monteaza f usor, are si clema pt ghidon, dar e doar cu-n slot. cu 2 sloturi gasesti in targ la vitan dar nu au prinderi pt ghidon, tre sa-ti faci tu. eu am una de la louis, priza o tin sub sa. Am fost pe TRansfagarasean in week-end. Sambata am vazut pe versantul sudic un B6 Pop Naked albastru, un B6 Kult S, si un B12 EVO S. era vreunu din voi? Drumul misto, dar praf intre Curtea de Arges si unde se termina Lacul Vidraru, dupa care asfalt proaspat. Daca pana acum nu eram hotarat, dupa drumul asta sigur tre' sa-mi schimb rulmentii la jug Duminica dimineata, intr-un camping de langa Sibiu, inainte sa plec dupa ce am montat bagajele, am uitat sa verfici daca atarna ceva pe codita, si atingea un sac de dormit, cand le-am dat jos in spatele blocului si am vazut portiuna dintre sa si manerul pasagerului... , s-a matuit vopseaua. si eu am fost pe traqnsfagarasan dar nu cred ca mai vazut am intrebat daca vine cineva dar nu ai vazut, era bine daca mergeam amandoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salutare. voi ati patit vreodata asa ceva?: de doua zile a inceput sa curga ulei pe la capacul de la ambreiaj (banuiesc eu ca ala e capacul de la ambreiaj... pe partea stanga a motorului, chiar sub pistoane, putin mai in fata de pinionul de la lant... capacul ala mare). in prima faza cand am descoperit, m-am gandit ca s-au slabit suruburile si am verificat... toate erau fixate asa cum trebe. faza nasoala e ca de doua zile n-am mai pornit mobra. in drum spre casa, am vazut ca am ulei pe bocancul stang. am ajuns acasa, m-am uitat la mobra si nimic... n-am vazut pe unde cerge. a doua zi dimineata, o pata cam cat palma de ulei sub mobra. nu parea sa mai curga (m-am gandit ca s-a racit si s-a ingrosat uleiul). o dau 10 cm mai in spate sa ma pot baga sub ea si sa incerc sa-i mai strang suruburile. cum am spus, erau stranse toate (nu le-am fortat). azi dimineata, alta pata de ulei (deci nu am pornit motoru... doar l-am miscat un pic). eu sper sa se fi mancat garnitura... voi ce parere aveti. cineva mi-a spus ca e posibil sa fi bagat mai mult ulei in motor decat trebuie. dar eu n-am mai schimbat uleiul din toamna si am cu el aproape de 4.000 km. sper sa nu fie altceva decat garnitura. voi ce parere aveti? cand ajung acasa o sa fac niste poze si o sa postez, sa vedeeti exact despre ce este vorba. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 acolo nu e ambreiajul, e asa-zisul bendix, sau ambreiajul de pornire, cam acelasi mecanism ca la bicicletele cu torpedo. schimba garnitura aia si dupa aia mai vezi tu. dar pune garnitura originala Suzuki, ca nu se compara. poti sa incerci si sa decupezi din carton sau material din ala special de pe Louis dar o sa transpire. si pune si o tira de silicon in locurile pe unde se imbina baia de ulei cu blocul motor ca daca o sa transpire pe acolo o s-o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 H4 bec la bandit cu far clasic, recomand bec de la Osram cel cu "up to 4000 Kelvin". Lumineaza foarte bine! Merge xenon pe kult ? ps. cat mi-ar lua cineva pt. demontat motor si toate cele pt. vopsit ? Mi se pare dificil cu motorul de pus la loc, ca sa fac eu asta.. As vrea sa vopsesc banditul in alb..cred ca ar arata mai bine asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 merge xenon pe Kult, Calin parca are. Vopsit ALB This should be interresting ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salutare, ajunge cineva la Heavy Riders Bike Fest in we ? Poate bem o bere, doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salutare, ajunge cineva la Heavy Riders Bike Fest in we ? Poate bem o bere, doua... Ploiesti ... nu? Vin eu, dar nu stiu cand sambata seara sau duminica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salutare, ajunge cineva la Heavy Riders Bike Fest in we ? Poate bem o bere, doua... Merg si eu sambata. Poate ne adunam mai multi. Tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face. merge..am eu bixenon...si am acum si balast si bec de spaer de la ultima problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face. ok, notat..retinut, acum trebuie aplicat..Eu nu vreau sa schimb farul original, as vrea sa merg cu proiectul cat mai aproape de stok(inafara de bug spoiler, care imi place foarte mult) Iarna se apropie cu pasi repezi, trebuie sa ma pregatesc pt. modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Avand in vedere ca in momentul in care mi-am luat motorul visam la modificari de o mie de euro, intre timp lovind adanc criza sectorul in care lucrez, am redus si eu visele la modul realizabil. Am taiat din ele, prioritizandu-le dupa compromisul intre pret, functionalitate si in ultimul rand estetica. Asa ca acum am ajuns sa nu prea ma tenteze sa mai modific radical aspectul mobrei, ci sa ma preocupe mai mult km facuti cu ea. Adica decat sa bag 2-300 de euroci in airbrush sau undertail de ex, mai bine ma duc la dracu sa am de unde veni. Asta e, imbatranim. Ideil nu le voi uita niciodata, insa nu cred ca le voi putea materializa prea curand. In aceasta ordine de idei, urmatoarea chestie pe lista de achizitii ar fi , nu stiu, in functie de pret, xenon sau bixenon. Puteti sa imi dati un pret la toata sandramaua, care v-ati montat recent asa ceva? Pe naked ma refer. Eventual domnu ALex Bandit, daca mai intra pe aici si mai comercializeaza asa ceva, poate sa ma lamureasca. Ca sa vedeti cum se schimba omul, deja de luna viitoare strang bani pt concediul de anul viitor, ruta stabilind-o duminica trecuta . In felul asta se bucura si prietena de banii ei, nu doar se uita la salar cum sta pe motor sub forma unei tobe sau ceva de genul asta Cu xenonul e treaba veche la mine, ma tot miram de un amic care are xenon pe un R6, ziua iese in evidenta ,uitandu-ma in oglinzi , dintre alte 10 mobre, iar noaptea se face zi in fata lui. Ma gandesc ca devii si umpic mai vizibil pentru cadavrele care invart covrigul pe drumurile patriei. Sa auzim de bine L.E. E adaugat de aproape o luna, insa vi-l arat si voua daca nu il stiti. Parerea mea e ca merita banii http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1...tml?msg=2653261 Editat August 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Pretul e bun, dar 3 proprietari? La cei 18 mii cat vazusem ca are, fiecare a mers in medie 6000 ?! Mi se pare putin. De obicei motoarele cu 3 > proprietari sunt mai forjate. Fiecare are stilul lui de mers, fiecare trage de ea intr-un anume fel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salutare, Unde gasesc un USER MANUAL pentru bandit650 k8? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Avand in vedere ca in momentul in care mi-am luat motorul visam la modificari de o mie de euro, intre timp lovind adanc criza sectorul in care lucrez, am redus si eu visele la modul realizabil. Am taiat din ele, prioritizandu-le dupa compromisul intre pret, functionalitate si in ultimul rand estetica. Asa ca acum am ajuns sa nu prea ma tenteze sa mai modific radical aspectul mobrei, ci sa ma preocupe mai mult km facuti cu ea. Adica decat sa bag 2-300 de euroci in airbrush sau undertail de ex, mai bine ma duc la dracu sa am de unde veni. Asta e, imbatranim. Ideil nu le voi uita niciodata, insa nu cred ca le voi putea materializa prea curand. In aceasta ordine de idei, urmatoarea chestie pe lista de achizitii ar fi , nu stiu, in functie de pret, xenon sau bixenon. Puteti sa imi dati un pret la toata sandramaua, care v-ati montat recent asa ceva? Pe naked ma refer. Eventual domnu ALex Bandit, daca mai intra pe aici si mai comercializeaza asa ceva, poate sa ma lamureasca. Ca sa vedeti cum se schimba omul, deja de luna viitoare strang bani pt concediul de anul viitor, ruta stabilind-o duminica trecuta . In felul asta se bucura si prietena de banii ei, nu doar se uita la salar cum sta pe motor sub forma unei tobe sau ceva de genul asta Cu xenonul e treaba veche la mine, ma tot miram de un amic care are xenon pe un R6, ziua iese in evidenta ,uitandu-ma in oglinzi , dintre alte 10 mobre, iar noaptea se face zi in fata lui. Ma gandesc ca devii si umpic mai vizibil pentru cadavrele care invart covrigul pe drumurile patriei. Sa auzim de bine L.E. E adaugat de aproape o luna, insa vi-l arat si voua daca nu il stiti. Parerea mea e ca merita banii http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1...tml?msg=2653261 Ai dreptate..si eu am o lista foaaaaarte lunga de modificari..printre care si cromarea capacelor de la motor, oglinzi la capetele de ghidon(mi se par foarte utile in oras, pentru ca sunt sub maner, pe interior si nu mai exista sanse sa atingi oglinzile dubelor sau X-anelor) Si am mai vazut la unele modele streetfighter, niste conducte care vin din radiator, direct in motor..nu stiu daca sunt utile, sau sunt facute doar ca sa arate bine.. Sper sa fac si km multi..pana acum am facut cam 3500 km pe tot sezonul..chiar sunt curios cat faceti si voi pe sezon. Luna care vine sper sa ajung pe transfagarasan, sa vad cat cotizez la o nunta si dupa aia plimbarea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 cromarea costa foarte mult. nu merita, polisheaza-le ca atit timp cit speli doar cu sampon tine mult si intretinerea nu e complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Sper sa fac si km multi..pana acum am facut cam 3500 km pe tot sezonul..chiar sunt curios cat faceti si voi pe sezon. 3500 , " putin foarte putin " in 2 ani si 3 luni (adica pana acum) am facut 27 000 km eu sunt curios care bandit are cei mai multi km in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 3500 , " putin foarte putin " in 2 ani si 3 luni (adica pana acum) am facut 27 000 km eu sunt curios care bandit are cei mai multi km in bord n-o sa stii care Bandit are cei mai multi km pentru ca toate au kilometrajul aranjat. exista psihoza asta a celor 20000 km drept pentru care nu se poate sa pui unul cu 40000 de mii la vinzare... pe-al meu l-am luat cu 22000 dar pariez ca are vreo 60000. sincer ma doare la basca atit timp cit am compresia peste 10, nu maninca ulei si merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Eu am 1800 de km anul asta . Pur si simplu atat de prost a mers incat ... mai mult am stat cu motorul decat am mers. Sper la anul sa recuperez si sa revin spre 4-5000 km anual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 eu am ajuns la 41.000 km si l-am luat la 24.000. sezonul asta am facut cam 5.000 si se pare ca aci se va opri cronometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) 3000 si un pic anul asta pana acum, din care aproape 900 in concediu In primii 2 ani de motorit am facut vreo 23 000.........ce vremuri...................nu lucram insa aveam bani destul de multi.................hmmmmm Acu servici, stat in masina 6-8 ore pe zi, bani de mizerie.....................km la limita, cei mai multi facuti in proximitatea orasului. Km in total am strans cam 43 000 calare pe cei 2 banditi ai mei, 30 000 si ceva pe precedentul si 13 000 fara cateva zeci pe actualul, insa important e ca fara incidente majore si m-am bucurat din plin de ei, ceea ce va doresc si voua. In zona asta si sunt sigur ca peste tot sunt oameni care au motor insa nu iesit mai mult de 30-50 de km din orasul de resedinta. Acuma fiecare percepe altfel motociclismul, insa cunosc om care are motor de 15 ani si nu a mers la nicio intrunire, exceptie Valea Ierii (langa Cluj) in 2007, sambata de dimineata pana seara, si acolo cu masina unui amic. Faza cu motocicleta ca mijloc de transport nu prea era pe aici in vremea aia, ori sa fii motorist pt mine cel putin presupune si nebunii gen dormit la cort, eventual stand la foc sub clar de luna cu amicii, depanand amintiri sau zdranganind chitara, chiar daca nu asta rezuma totul. In timp ne stabilim prioritati, insa asta avem sau ar trebui sa avem in sange toti calaretii moderni, si sa nu imi ziceti ca sunt de moda veche. Daca nu stii cum e sa primesti ajutorul unui motorist pe care nu l-ai vazut in viata ta, sau sa nu te bucure fata multumita a motoristul necunoscut pe care il ajuti cand e la greu, esti cam degeaba. Aici am exemple cat se poate de concrete, unul impartasit voua cateva paginii mainainte (cel din concediul meu, din service-ul de langa Sibiu), altul patit de un amic, etc. Nu stiu la ce se referea Gabi cand a scris cati km au banditii, la motoare sau la rideri? Fostul meu motor are 61 000 de km acum, si merge ok. Actualul are 42 si ceva. Sunt de acord cu CalinD ca se dau la greu km inapoi, insa la cele 2 care au trecut prin mana mea pot sa garantez km. Daca stii unde sa te uiti, sunt chestii care dau de gol datul inapoi al km. Doar cine da, de obicei da cu miile, nu cu sutele. Ori cateva mii se vad in diverse locuri, sau se aud in diverse sunete etc Baftalo la evribadi P.S. Va astept langa Zalau in weekend, la intrunire. BAi termale and stuff, intrarea 30 de lei, lume buna Editat August 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 salutari ! ca sa transform mobra din S in N ce mai imi trebuie in afara de far ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.