gabi88 Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 am si eu o problema , acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul. azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal) am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una, daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 am si eu o problema , acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul. azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal) am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una, daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit Din ce povestesti tu, suna a lichid de frana cu ceva apa in el. Incearca sa schimbi lichidul de frana si fa-i o aerisire ca la carte. Dupa aia te gandesti la pompa. Bafta! Mesaj completat salve. 2. cauciucuri: Continental RoadAttack au cele mai tari review-uri. Mult peste BT la clasa touring! Eu am Michelin Pilot Road pe spate, mi se pare ok. Insa nu am mers deloc pe ploaie (inca ) Eu RoadAttack vreau sa iau cand se duc ce am acum. Opinia mea Am comandat deja Michelin Pilot Road. Sper sa fie o alegere buna. Merci oricum. Am DID X-ring, si l-am intins o singura data in 15000 de km. Dar e mereu curat si uns. Recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 (editat) Next on my list: DID VX X ring sau RK O ring, preferabil prima varianta! Intrebare sa-mi satisfac o curiozitate personala. RK e model de lant DID? Asa scrie si pe al meu si nu stiu ce foaita e. Si da, o sa fie tot din asta urmatorul. Ingrijit cum trebuie, poate mai maniacal nu a trebuit in 13 000 de km intins decat o data, a doua oara am vrut io insa nu cred ca s-a miscat pana la urma de unde era initial. Mai am cam jumate plus o linie luat dupa martori, insa daca trag cu mana de lant in spatele pinionului se misca putin, deci ceva uzura are. Bafta Editat August 23, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 NU, RK e marca! Din ce am vazut pe ebay, RK face lant pt Suzuki. Adica Suzuki nou (la vremea Kult-ului) ci ca cu RK venea din fabrica! Problema lantului meu e mai veche, insa s-a accentuat exponential datorita greutatii (bagaje) si pasagerului! Eu il tin curatat, uns ... nu e asta problema. Oricum, daca e sa judec lucrurile la rece si sa spun ca moto are intr-adevar 33 mii de km, lantul nu pare a fi schimbat. 33 mii un lant e super ok in opinia mea! PS: ca o chestie de invatat de la altii mai fraieri, ca mine eu cand am intins lantul nu am observat ca o parte a lui e mai intinsa si alta mai slabita. Nu stiu care din cele 2 parti ale lui am prins-o la intindere. Daca am prins partea mai stransa si am intins lantul atunci e ok. Dar dupa cum se misca treburile cred ca am prins partea mai slaba si am intins lantul fata de aceasta parte. Motiv pentru care cand a ajuns la partea stransa, lantul s-a fortat. Na..nu am fost inspirat sa verific lantul pe toata lungimea lui, nu credeam ca un lant poate sa se faca asa, jumate strans, jumate labartat. Dar...omul mai invata, din greselile lui, conform proverbului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salutare! Uichiendu asta a fost plin de intamplari. 1. Mi-am luat de la louis setu ala de polish si mi-am frezat ftoba finala, saxofoanele si capacul cu indicatorul de ulei. 2. Nu stiu cum dracu s-a agatat de perie cablul de la senzorul de acceleratie (e cablul ala care duce in carburator pe partea dreapta cum stai pe motor). Cu ce dracu influienteaza ala bunul mers al banditului? 3. Cum mergeam eu linistit, intr-o vale statea pe mijlocul drumului un caine. Claxonez de cateva ori si il vad ca o ia la fuga in acelasi sens cu mine pe mijlocul drumului. Cand ma apropii de el, se trage pe marginea din dreapta. Zic gata, il depasesc si ma dau stanga. In momentul urmator fix sub roata mea s-a bagat. Noroc ca m-am tinut tare in coarne ca era trantitura sigura. Imi pare in schimb rau de bietul animal . Asa ca aviz amatorilor. Cainii au o alta inteligenta fata de oameni (nu zic neaprat ca sunt mai prosti dar actioneaza altfel fata de noi ). Asfalt uscat si fara caini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 am si eu o problema , acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul. azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal) am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una, daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit Gabi ... ai schimbat si tu aproape tot lichidul ? Sau doar ai completat? Daca doar ai completat, ai facut un cah ... Trebuie schimbat tot prin aerisitor, bagi pedale, deschizi aeristorul sa iasa lichidul vechi, apoi strangi, apoi dai drumul la pedala ... si reiei ... cand apropae se goleste rezervorul, pui proaspat, iar dai pedale iar scoti prin aerisitor .. etc ...vezi ca e descrisa procedura pe undeva pe forum. Pompa nu are legatura. Ce ti se intampla tie e de la lichid. E vechi si umectat si la caldura degajata de franare isi pierde proprietatile si devine spongios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 - legat de lanturi: vechiul Tsubaki care s-a rupt si pe care l-am intins fix conform manualului a vrut sa fie intins destul de des, ii crestea jocul dupa fiecare citeva sute de km; DID-ul de acum (X ring, parca) nu pare sa simta nevoia; un singur lucru il fac altfel: ii las jocul mai mare, vreo 4 cm si ceva pe cricul laterale; dupa cele doua ture de ~3000 nu l-am intins si jocul e tot cum l-am reglat inainte - faza cu frina spate am patit-o si eu acum doi ani pe Oituz; lichidul fusese proaspat schimbat in service, placutele noi; de atunci am renuntat sa mai folosesc intens frina spate iar in momentul de fata o ignor complet - TPS-ul variaza avansul functie de pozitia fluturasului dar din ce-am auzit nu influenteaza foarte tare mersul motorului; dar daca e acolo nu stiu de ce nu l-ai repara; in manual zice sa nu-l demontezi de pe carburi ca e calibrat foarte precis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 - legat de lanturi: vechiul Tsubaki care s-a rupt si pe care l-am intins fix conform manualului a vrut sa fie intins destul de des, ii crestea jocul dupa fiecare citeva sute de km; DID-ul de acum (X ring, parca) nu pare sa simta nevoia; un singur lucru il fac altfel: ii las jocul mai mare, vreo 4 cm si ceva pe cricul laterale; dupa cele doua ture de ~3000 nu l-am intins si jocul e tot cum l-am reglat inainte - faza cu frina spate am patit-o si eu acum doi ani pe Oituz; lichidul fusese proaspat schimbat in service, placutele noi; de atunci am renuntat sa mai folosesc intens frina spate iar in momentul de fata o ignor complet - TPS-ul variaza avansul functie de pozitia fluturasului dar din ce-am auzit nu influenteaza foarte tare mersul motorului; dar daca e acolo nu stiu de ce nu l-ai repara; in manual zice sa nu-l demontezi de pe carburi ca e calibrat foarte precis Problema e ca s-au smuls firele din ele. L-as repara eu dar nu prea stiu ce si cum. Probabil o sa consult un mecanic. Mersi Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 frati banditi V-ati pus careva alimentare la bricheta pe motor? Cum ati facut ? eu vreau sa-mi trag o alimentare dubla pentru gps si statie si nu stiu de unde sa trag alimentare si unde sa montez bricheta. gasesti la louis, priza speciala moto, se monteaza f usor, are si clema pt ghidon, dar e doar cu-n slot. cu 2 sloturi gasesti in targ la vitan dar nu au prinderi pt ghidon, tre sa-ti faci tu. eu am una de la louis, priza o tin sub sa. Am fost pe TRansfagarasean in week-end. Sambata am vazut pe versantul sudic un B6 Pop Naked albastru, un B6 Kult S, si un B12 EVO S. era vreunu din voi? Drumul misto, dar praf intre Curtea de Arges si unde se termina Lacul Vidraru, dupa care asfalt proaspat. Daca pana acum nu eram hotarat, dupa drumul asta sigur tre' sa-mi schimb rulmentii la jug Duminica dimineata, intr-un camping de langa Sibiu, inainte sa plec dupa ce am montat bagajele, am uitat sa verfici daca atarna ceva pe codita, si atingea un sac de dormit, cand le-am dat jos in spatele blocului si am vazut portiuna dintre sa si manerul pasagerului... , s-a matuit vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 gasesti la louis, priza speciala moto, se monteaza f usor, are si clema pt ghidon, dar e doar cu-n slot. cu 2 sloturi gasesti in targ la vitan dar nu au prinderi pt ghidon, tre sa-ti faci tu. eu am una de la louis, priza o tin sub sa. Am fost pe TRansfagarasean in week-end. Sambata am vazut pe versantul sudic un B6 Pop Naked albastru, un B6 Kult S, si un B12 EVO S. era vreunu din voi? Drumul misto, dar praf intre Curtea de Arges si unde se termina Lacul Vidraru, dupa care asfalt proaspat. Daca pana acum nu eram hotarat, dupa drumul asta sigur tre' sa-mi schimb rulmentii la jug Duminica dimineata, intr-un camping de langa Sibiu, inainte sa plec dupa ce am montat bagajele, am uitat sa verfici daca atarna ceva pe codita, si atingea un sac de dormit, cand le-am dat jos in spatele blocului si am vazut portiuna dintre sa si manerul pasagerului... , s-a matuit vopseaua. si eu am fost pe traqnsfagarasan dar nu cred ca mai vazut am intrebat daca vine cineva dar nu ai vazut, era bine daca mergeam amandoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salutare. voi ati patit vreodata asa ceva?: de doua zile a inceput sa curga ulei pe la capacul de la ambreiaj (banuiesc eu ca ala e capacul de la ambreiaj... pe partea stanga a motorului, chiar sub pistoane, putin mai in fata de pinionul de la lant... capacul ala mare). in prima faza cand am descoperit, m-am gandit ca s-au slabit suruburile si am verificat... toate erau fixate asa cum trebe. faza nasoala e ca de doua zile n-am mai pornit mobra. in drum spre casa, am vazut ca am ulei pe bocancul stang. am ajuns acasa, m-am uitat la mobra si nimic... n-am vazut pe unde cerge. a doua zi dimineata, o pata cam cat palma de ulei sub mobra. nu parea sa mai curga (m-am gandit ca s-a racit si s-a ingrosat uleiul). o dau 10 cm mai in spate sa ma pot baga sub ea si sa incerc sa-i mai strang suruburile. cum am spus, erau stranse toate (nu le-am fortat). azi dimineata, alta pata de ulei (deci nu am pornit motoru... doar l-am miscat un pic). eu sper sa se fi mancat garnitura... voi ce parere aveti. cineva mi-a spus ca e posibil sa fi bagat mai mult ulei in motor decat trebuie. dar eu n-am mai schimbat uleiul din toamna si am cu el aproape de 4.000 km. sper sa nu fie altceva decat garnitura. voi ce parere aveti? cand ajung acasa o sa fac niste poze si o sa postez, sa vedeeti exact despre ce este vorba. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 acolo nu e ambreiajul, e asa-zisul bendix, sau ambreiajul de pornire, cam acelasi mecanism ca la bicicletele cu torpedo. schimba garnitura aia si dupa aia mai vezi tu. dar pune garnitura originala Suzuki, ca nu se compara. poti sa incerci si sa decupezi din carton sau material din ala special de pe Louis dar o sa transpire. si pune si o tira de silicon in locurile pe unde se imbina baia de ulei cu blocul motor ca daca o sa transpire pe acolo o s-o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 H4 bec la bandit cu far clasic, recomand bec de la Osram cel cu "up to 4000 Kelvin". Lumineaza foarte bine! Merge xenon pe kult ? ps. cat mi-ar lua cineva pt. demontat motor si toate cele pt. vopsit ? Mi se pare dificil cu motorul de pus la loc, ca sa fac eu asta.. As vrea sa vopsesc banditul in alb..cred ca ar arata mai bine asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 merge xenon pe Kult, Calin parca are. Vopsit ALB This should be interresting ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salutare, ajunge cineva la Heavy Riders Bike Fest in we ? Poate bem o bere, doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salutare, ajunge cineva la Heavy Riders Bike Fest in we ? Poate bem o bere, doua... Ploiesti ... nu? Vin eu, dar nu stiu cand sambata seara sau duminica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Salutare, ajunge cineva la Heavy Riders Bike Fest in we ? Poate bem o bere, doua... Merg si eu sambata. Poate ne adunam mai multi. Tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face. merge..am eu bixenon...si am acum si balast si bec de spaer de la ultima problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face. ok, notat..retinut, acum trebuie aplicat..Eu nu vreau sa schimb farul original, as vrea sa merg cu proiectul cat mai aproape de stok(inafara de bug spoiler, care imi place foarte mult) Iarna se apropie cu pasi repezi, trebuie sa ma pregatesc pt. modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Avand in vedere ca in momentul in care mi-am luat motorul visam la modificari de o mie de euro, intre timp lovind adanc criza sectorul in care lucrez, am redus si eu visele la modul realizabil. Am taiat din ele, prioritizandu-le dupa compromisul intre pret, functionalitate si in ultimul rand estetica. Asa ca acum am ajuns sa nu prea ma tenteze sa mai modific radical aspectul mobrei, ci sa ma preocupe mai mult km facuti cu ea. Adica decat sa bag 2-300 de euroci in airbrush sau undertail de ex, mai bine ma duc la dracu sa am de unde veni. Asta e, imbatranim. Ideil nu le voi uita niciodata, insa nu cred ca le voi putea materializa prea curand. In aceasta ordine de idei, urmatoarea chestie pe lista de achizitii ar fi , nu stiu, in functie de pret, xenon sau bixenon. Puteti sa imi dati un pret la toata sandramaua, care v-ati montat recent asa ceva? Pe naked ma refer. Eventual domnu ALex Bandit, daca mai intra pe aici si mai comercializeaza asa ceva, poate sa ma lamureasca. Ca sa vedeti cum se schimba omul, deja de luna viitoare strang bani pt concediul de anul viitor, ruta stabilind-o duminica trecuta . In felul asta se bucura si prietena de banii ei, nu doar se uita la salar cum sta pe motor sub forma unei tobe sau ceva de genul asta Cu xenonul e treaba veche la mine, ma tot miram de un amic care are xenon pe un R6, ziua iese in evidenta ,uitandu-ma in oglinzi , dintre alte 10 mobre, iar noaptea se face zi in fata lui. Ma gandesc ca devii si umpic mai vizibil pentru cadavrele care invart covrigul pe drumurile patriei. Sa auzim de bine L.E. E adaugat de aproape o luna, insa vi-l arat si voua daca nu il stiti. Parerea mea e ca merita banii http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1...tml?msg=2653261 Editat August 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Pretul e bun, dar 3 proprietari? La cei 18 mii cat vazusem ca are, fiecare a mers in medie 6000 ?! Mi se pare putin. De obicei motoarele cu 3 > proprietari sunt mai forjate. Fiecare are stilul lui de mers, fiecare trage de ea intr-un anume fel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salutare, Unde gasesc un USER MANUAL pentru bandit650 k8? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Avand in vedere ca in momentul in care mi-am luat motorul visam la modificari de o mie de euro, intre timp lovind adanc criza sectorul in care lucrez, am redus si eu visele la modul realizabil. Am taiat din ele, prioritizandu-le dupa compromisul intre pret, functionalitate si in ultimul rand estetica. Asa ca acum am ajuns sa nu prea ma tenteze sa mai modific radical aspectul mobrei, ci sa ma preocupe mai mult km facuti cu ea. Adica decat sa bag 2-300 de euroci in airbrush sau undertail de ex, mai bine ma duc la dracu sa am de unde veni. Asta e, imbatranim. Ideil nu le voi uita niciodata, insa nu cred ca le voi putea materializa prea curand. In aceasta ordine de idei, urmatoarea chestie pe lista de achizitii ar fi , nu stiu, in functie de pret, xenon sau bixenon. Puteti sa imi dati un pret la toata sandramaua, care v-ati montat recent asa ceva? Pe naked ma refer. Eventual domnu ALex Bandit, daca mai intra pe aici si mai comercializeaza asa ceva, poate sa ma lamureasca. Ca sa vedeti cum se schimba omul, deja de luna viitoare strang bani pt concediul de anul viitor, ruta stabilind-o duminica trecuta . In felul asta se bucura si prietena de banii ei, nu doar se uita la salar cum sta pe motor sub forma unei tobe sau ceva de genul asta Cu xenonul e treaba veche la mine, ma tot miram de un amic care are xenon pe un R6, ziua iese in evidenta ,uitandu-ma in oglinzi , dintre alte 10 mobre, iar noaptea se face zi in fata lui. Ma gandesc ca devii si umpic mai vizibil pentru cadavrele care invart covrigul pe drumurile patriei. Sa auzim de bine L.E. E adaugat de aproape o luna, insa vi-l arat si voua daca nu il stiti. Parerea mea e ca merita banii http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1...tml?msg=2653261 Ai dreptate..si eu am o lista foaaaaarte lunga de modificari..printre care si cromarea capacelor de la motor, oglinzi la capetele de ghidon(mi se par foarte utile in oras, pentru ca sunt sub maner, pe interior si nu mai exista sanse sa atingi oglinzile dubelor sau X-anelor) Si am mai vazut la unele modele streetfighter, niste conducte care vin din radiator, direct in motor..nu stiu daca sunt utile, sau sunt facute doar ca sa arate bine.. Sper sa fac si km multi..pana acum am facut cam 3500 km pe tot sezonul..chiar sunt curios cat faceti si voi pe sezon. Luna care vine sper sa ajung pe transfagarasan, sa vad cat cotizez la o nunta si dupa aia plimbarea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 cromarea costa foarte mult. nu merita, polisheaza-le ca atit timp cit speli doar cu sampon tine mult si intretinerea nu e complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.