gabi88 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Sper sa fac si km multi..pana acum am facut cam 3500 km pe tot sezonul..chiar sunt curios cat faceti si voi pe sezon. 3500 , " putin foarte putin " in 2 ani si 3 luni (adica pana acum) am facut 27 000 km eu sunt curios care bandit are cei mai multi km in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 3500 , " putin foarte putin " in 2 ani si 3 luni (adica pana acum) am facut 27 000 km eu sunt curios care bandit are cei mai multi km in bord n-o sa stii care Bandit are cei mai multi km pentru ca toate au kilometrajul aranjat. exista psihoza asta a celor 20000 km drept pentru care nu se poate sa pui unul cu 40000 de mii la vinzare... pe-al meu l-am luat cu 22000 dar pariez ca are vreo 60000. sincer ma doare la basca atit timp cit am compresia peste 10, nu maninca ulei si merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Eu am 1800 de km anul asta . Pur si simplu atat de prost a mers incat ... mai mult am stat cu motorul decat am mers. Sper la anul sa recuperez si sa revin spre 4-5000 km anual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 eu am ajuns la 41.000 km si l-am luat la 24.000. sezonul asta am facut cam 5.000 si se pare ca aci se va opri cronometrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) 3000 si un pic anul asta pana acum, din care aproape 900 in concediu In primii 2 ani de motorit am facut vreo 23 000.........ce vremuri...................nu lucram insa aveam bani destul de multi.................hmmmmm Acu servici, stat in masina 6-8 ore pe zi, bani de mizerie.....................km la limita, cei mai multi facuti in proximitatea orasului. Km in total am strans cam 43 000 calare pe cei 2 banditi ai mei, 30 000 si ceva pe precedentul si 13 000 fara cateva zeci pe actualul, insa important e ca fara incidente majore si m-am bucurat din plin de ei, ceea ce va doresc si voua. In zona asta si sunt sigur ca peste tot sunt oameni care au motor insa nu iesit mai mult de 30-50 de km din orasul de resedinta. Acuma fiecare percepe altfel motociclismul, insa cunosc om care are motor de 15 ani si nu a mers la nicio intrunire, exceptie Valea Ierii (langa Cluj) in 2007, sambata de dimineata pana seara, si acolo cu masina unui amic. Faza cu motocicleta ca mijloc de transport nu prea era pe aici in vremea aia, ori sa fii motorist pt mine cel putin presupune si nebunii gen dormit la cort, eventual stand la foc sub clar de luna cu amicii, depanand amintiri sau zdranganind chitara, chiar daca nu asta rezuma totul. In timp ne stabilim prioritati, insa asta avem sau ar trebui sa avem in sange toti calaretii moderni, si sa nu imi ziceti ca sunt de moda veche. Daca nu stii cum e sa primesti ajutorul unui motorist pe care nu l-ai vazut in viata ta, sau sa nu te bucure fata multumita a motoristul necunoscut pe care il ajuti cand e la greu, esti cam degeaba. Aici am exemple cat se poate de concrete, unul impartasit voua cateva paginii mainainte (cel din concediul meu, din service-ul de langa Sibiu), altul patit de un amic, etc. Nu stiu la ce se referea Gabi cand a scris cati km au banditii, la motoare sau la rideri? Fostul meu motor are 61 000 de km acum, si merge ok. Actualul are 42 si ceva. Sunt de acord cu CalinD ca se dau la greu km inapoi, insa la cele 2 care au trecut prin mana mea pot sa garantez km. Daca stii unde sa te uiti, sunt chestii care dau de gol datul inapoi al km. Doar cine da, de obicei da cu miile, nu cu sutele. Ori cateva mii se vad in diverse locuri, sau se aud in diverse sunete etc Baftalo la evribadi P.S. Va astept langa Zalau in weekend, la intrunire. BAi termale and stuff, intrarea 30 de lei, lume buna Editat August 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 salutari ! ca sa transform mobra din S in N ce mai imi trebuie in afara de far ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 3500 , " putin foarte putin " in 2 ani si 3 luni (adica pana acum) am facut 27 000 km eu sunt curios care bandit are cei mai multi km in bord Eu in trei sezoane am doar 6000 si ceva cu el.Dar sunt mai mult plecat,am venit pe 31-07 si probabil plec iar in septembrie pana vara urmatoare.Nr.de km ai motorului:33700 si nu cred ca s-a "lucrat" kilometrajul(aspectul scaritelor,al manetelor...mici amanunte).Motorul merge bine dar...voi cum stati cu consumul? Am alimentat pe centura Bucurestiului,pe autostrada constant 130(doar de 2-3 ori 150 in depasire),si la iesirea din autostrada eram pe rosu bine,in nici un caz sa ajung la Constanta! (BANDIT 1200 N din 2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 n-o sa stii care Bandit are cei mai multi km pentru ca toate au kilometrajul aranjat. exista psihoza asta a celor 20000 km drept pentru care nu se poate sa pui unul cu 40000 de mii la vinzare... pe-al meu l-am luat cu 22000 dar pariez ca are vreo 60000. sincer ma doare la basca atit timp cit am compresia peste 10, nu maninca ulei si merge bine. nu extrapola experienta ta si in cazul altora. unii s-au dus frumos in germanica si l-au luat de la proprietara cu toate actele,devizele si chitantele, si cartea de service in original... cele luate de la romanasi,turci,rusi sau persoane care se ocupa cu bishnitzul sunt in proportie de 99% ori trantite ori cu km dati inapoi...si nu stiu de ce dar majoritatea is aduse din italia,oameni care nu sunt chiar renumiti pt grija care o poarta motoarelor sau masinilor de fel. oricum cam toate studile arata ca un bandit in conditi de uzura normala si cu service-ul facut la timp pana la 80-90.000km nu prea ai ce sa schimbi major la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) eu am facut aproape 10.000 deja cu banditul meu (9.500 mai precis) si-l am din aprilie. 2.500 facuti in ultimele 2-3 saptamani in total are aproape 41.000 bandit rulz! Editat August 25, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 nu extrapola experienta ta si in cazul altora. unii s-au dus frumos in germanica si l-au luat de la proprietara cu toate actele,devizele si chitantele, si cartea de service in original...cele luate de la romanasi,turci,rusi sau persoane care se ocupa cu bishnitzul sunt in proportie de 99% ori trantite ori cu km dati inapoi...si nu stiu de ce dar majoritatea is aduse din italia,oameni care nu sunt chiar renumiti pt grija care o poarta motoarelor sau masinilor de fel. oricum cam toate studile arata ca un bandit in conditi de uzura normala si cu service-ul facut la timp pana la 80-90.000km nu prea ai ce sa schimbi major la el. iaca eu l-am luat de la un grec si sint in stare sa pariez ca el a aranjat cu minuta lui kilometrajul. tot tigan anyway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Eu am banditul din martie..si sincer sa fiu, nu cred ca a stat careva sa dea kilometrajul inapoi..motorul suna impecabil, si arata la fel(inafara de 2-3 inperfectiuni, nu am ce sa critic la el) Are putin peste 27.000 km, a venit din Germania si a avut un singur proprietar in ro, el sigur nu a mers multi km cu mobra. Sper ca anul viitor sa fac mai multi km..Nu vreau sa laud Suzuki Bandit, dar mie mi se pare un model foarte fiabil, cel putin asta este impresia care mi-a lasat-o al meu.. Singurele probleme care le-am avut cu mobra au fost urmatoarele: 1. Cablu de ambreiaj gripat(a fost schimbat cu altul nou in momentul achizitionarii) 2. Nu mergea stopul pe frana cand am fost la inmatriculare(pozitia mergea, l-am schimbat tot la locul faptei) 3. Baterie schimbata(am completat cu apa distilata in bateria veche, iar dupa 5 zile nu mai pornea decat impinsa, acum am baterie noua) Astea au fost singurele probleme..nu stiu cum sunt alte mobre, dar banditul este super tare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Nu vreau sa laud Suzuki Bandit... Ba da, fa-o, aici ai voie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Italienii sunt intr-adevar jalnici la a-si proteja masina si cred ca si motoarele, insa eu cred ca in ecuatia asta ai nevoie de foarte mult noroc. Si dupa noroc, atentie multa la intretinere!! Ulei schimbat la timp, filtre, verificat din cand in cand presiunea la ulei, verificat joc la supape ... si lucrurile vor sta bine! Daca o neglijezi....atunci suferi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 pont: discuri si toba de Bandit /index.php?showtopic=570178 discurile sint "numai" 150 euro si sa stiti ca sint de 600 dar merg si pe 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Si io mi-l am tot de la italieni luat in august anu trecut, 17000 km cu el si zbarnaie . el zbarnaie, io nu. Nu stiu cum sunt italienii , dar eu am avut bafta. Asteptam primavara pentru o reinoire de forte. Agree la macke ( m-am saturat sa-ti dau dreptate ) . Grije de el si el are grije de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 salutari !ca sa transform mobra din S in N ce mai imi trebuie in afara de far ? parca-s prinse altfel ceasurile la S da' n-as jura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 al meu tot S a fost,dar fostul proprietar la facut N,asta la modelul din 1995,dar avand in vedere ca pana in 99 e la fel ceasurile sunt prinse ca la N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 ma refeream la km motocicletei ! eram curios cat poate sa duca bandtiu fara probleme majore, al meu are 50 000 fara probleme..deocamdata:D stiu ca majoritatea le dau km inapoi si au in jur de 20 000 toate dupa net . eu am avut noroc de o motocicleta perfecta, km reali , nici macar cazuta de pe cric (dar am avut eu grija sa cada ) si intretinuta perfect de un italian de 47 de ani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Am uitat sa va spun ce prostii a mai debitat Macke Plec la Radauti. Seara, ajung eu acasa, aud franele fata scartaind. Zic ok, le dau cu niste spray de curatat. Dimineata ies, ma duc la masina, iau spray-ul, e de curatat, dar nu frane. Valvoline. Zic...eh, merge si asta. Dau, curat, plec. Merg vreo 3 km, apasam frana fata, pana cand nu puneam piciorul pe cea spate, nu se oprea motorul nici cu forta! Ma zic...ce dracu are?!? Merg asa si imi aduc aminte ca Valvoline e un pic uleios. Zic FUCK ME!! Dupa ce am ajuns la Falticeni si am luat un spray de frane, lucrurile s-au imbunatatit considerabil. Oricum as cam vrea sa schimb placutele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 adevaru' e ca mai trebuie si unse frinele alea din cind in cind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) pont: discuri si toba de Bandit /index.php?showtopic=570178discurile sint "numai" 150 euro si sa stiti ca sint de 600 dar merg si pe 1200 totusi discuri braking cu 150euro hmmm....ce o fi wrong cu ele ca sunt caum 350-400 ca ma tot uit cu jund de ceva vreme la asa ceva Editat August 26, 2010 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 totusi discuri braking cu 150euro hmmm....ce o fi wrong cu ele ca sunt caum 350-400 ca ma tot uit cu jund de ceva vreme la asa ceva Or fi uzate considerabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 mama ce liniste e aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 al meu tot S a fost,dar fostul proprietar la facut N,asta la modelul din 1995,dar avand in vedere ca pana in 99 e la fel ceasurile sunt prinse ca la N. deci mi-ar trebui doar farul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 deci mi-ar trebui doar farul .. Eu stiu ca iti trebuie doar farul..la modelul kult, si varianta naked si varianta semicarenata, au ceasurile identice.. Daca vrei, ne putem intalni intr-o zi sa te uiti la al meu si sa faci o comparatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.