alin_barburas Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Vezi ca eu am incercat sa si echilibrez roata fata si nu are nici un efectBafta Da-mi voie sa te contrazic. Eu unul aveam joc foarte violent la ghidon la viteze mici, stnga-dreapta, si cu acelasi cauciuc, dupa echilibrare nu se mai simte DELOC. S-a mai discutat aici despre cauzele miscarii asteai parazite, de la rulmenti, la uzura anvelopei, la sarme rupte in cauciuc, la roti neechilibrate etc. Ideea e ca daca la tine e alta cauza, nu inseamna ca echilibratul rotii nu are efect, la mine a avut. Norock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) e cineva care nu are echilibrate rotille ? ai vrut sa ma intrebi pe mine sau sa intrebi in general ? hai la victoriei diseara sa facem schimb de mobre Editat Septembrie 16, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 e cineva care nu are echilibrate rotille ? ai vrut sa ma intrebi pe mine sau sa intrebi in general ? hai la victoriei diseara sa facem schimb de mobre Da eu nu le am . Ideea e ca le-am echilibrat la shama acum ceva timp si nu prea am simtit mare diferenta (eu personal). Cum zicea si Alin, ce se aplica la unu nu se aplica la toti; ne spunem si noi parerile personale. Daca imi termin treaba repede poate ne vedem pe la victoriei, de ce nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare banditi, de multe ori ma gandeam sa-mi schimb toba pt. un sunet mai frumos si ceva siguranta in trafic, dar nu eram niciodata hotarat. Acum nici nu mai incape urma de indoiala, o schimb, duca-se.. Azi dimineata era sa fiu linsat de o dubita, care nu s-a asigurat..Eram pe banda 3, iar omu venea peste mine de pe banda 2(sa-i dea Dumnezeu sanatate lu' ala care a pus claxon pe bandit) Nu e deloc placut sa vezi cum esti strans intre o duba si un gard..iar de data asta, chiar nu aveam nici o vina, iar soferul daca se uita in oglinda, ma vedea, nu eram in nici un punct mort. Ma gandeam la Leo Vince..Sper sa scoata un sunet care sa atraga atentia.. Mai bine raman fara talon, decat sa raman fara picioare.. Mare vorba asta cu "Loud Pipes Save Lives"..Sper ca zilele astea sa-mi achizitionez toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 eu zic ca situatiile in care te salveaza toba sint foarte putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 eu zic ca situatiile in care te salveaza toba sint foarte putine. Daca eram mai galagios, nu aveam accidentul cu taxiul..bine ca la mine nu au fost avarii, ca nu aveam viteza.. Acum eram foarte aproape de duba, eram chiar paralel cu el, sigur ma auzea daca eram mai galagios..sunt multe situatii in care te ajuta toba zgomotoasa..mai ales pe Podul Grand, unde se merge bara la bara, cum e face putin loc, se gaseste unu sa schimbe banda..si nu numai aici, peste tot asta.. Eu zic ca sunt multe situatii in care ma poate ajuta toba, mai ales in Bucurestiul asta aglomerat al nostru.. Nu stiu cum va afecta consumul, sau puterea motocicletei..daca stie cineva mai multe detalii ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) Daca eram mai galagios, nu aveam accidentul cu taxiul..bine ca la mine nu au fost avarii, ca nu aveam viteza..Acum eram foarte aproape de duba, eram chiar paralel cu el, sigur ma auzea daca eram mai galagios..sunt multe situatii in care te ajuta toba zgomotoasa..mai ales pe Podul Grand, unde se merge bara la bara, cum e face putin loc, se gaseste unu sa schimbe banda..si nu numai aici, peste tot asta.. Eu zic ca sunt multe situatii in care ma poate ajuta toba, mai ales in Bucurestiul asta aglomerat al nostru.. Nu stiu cum va afecta consumul, sau puterea motocicletei..daca stie cineva mai multe detalii ?? E cam vaga informatia, adica are multe variabile raspunsul. Depinde, cica la scimbarea tobei, tre sa iti reglezi din nou toate celea la motor (aer, amestec, blablabla) deoarece orice toba aftermarket are evacuarea mai mare decat cea originala. Exceptie fac cateva modele ale unor firme producatoare de tobe care cica garanteaza ca nu tre sa umbli la motor, vezi Beowulf, Boss. Se poate si sa ai noroc sa iei ceva second sau nou si sa nu modifice in jos parametrii motorului, din contra, dandu-i ceva putere. Pe ex-ul meu de 600 am pus o toba de carbon luata de pe un ZX6, facuta manual de un italian. I-a cam taiat din caluti, am observat dupa ceva vreme cand m-am dat cu alt motor ca al meu.. Ulterior am rezolvat problema la mecanic, si-a bagat ala labele si intradevar s-a simtit ca trage calumea din nou. Consumul cica creste, personal nu am verificat asta. Oricum, eu zic ca nesemnificativ. Creste din vina ta, avand toba mai galagioasa (dupa cea silent originala) ai tendinta de a merge mai turat pentru a auzi toba, de aici si cresterea de consum. Poate totusi creste undeva la 0,5 in plus. Bafta Editat Septembrie 17, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Toba galagioasa e nasoala la drum lung, asa cu Calin a constatat. Eu nu am toba galagioasa, insa am un prieten bun care si am mers in grup cu motociclisti cu tobe "sparte". E criminal...Eu vorbesc cu nevasta-mea pe motor, o intreb una-alta .. daca toba urla, trebuie sa imi iau portavoce S'apoi, poate ca in oras ar merita, dar in afara nu cred ca e cazul..asta e opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 E cam vaga informatia, adica are multe variabile raspunsul. Depinde, cica la scimbarea tobei, tre sa iti reglezi din nou toate celea la motor (aer, amestec, blablabla) deoarece orice toba aftermarket are evacuarea mai mare decat cea originala. Exceptie fac cateva modele ale unor firme producatoare de tobe care cica garanteaza ca nu tre sa umbli la motor, vezi Beowulf, Boss. Se poate si sa ai noroc sa iei ceva second sau nou si sa nu modifice in jos parametrii motorului, din contra, dandu-i ceva putere.Pe ex-ul meu de 600 am pus o toba de carbon luata de pe un ZX6, facuta manual de un italian. I-a cam taiat din caluti, am observat dupa ceva vreme cand m-am dat cu alt motor ca al meu.. Ulterior am rezolvat problema la mecanic, si-a bagat ala labele si intradevar s-a simtit ca trage calumea din nou. Consumul cica creste, personal nu am verificat asta. Oricum, eu zic ca nesemnificativ. Creste din vina ta, avand toba mai galagioasa (dupa cea silent originala) ai tendinta de a merge mai turat pentru a auzi toba, de aici si cresterea de consum. Poate totusi creste undeva la 0,5 in plus. Bafta Alin are dreptate 100%. ideea e ca modificind/schimbind toba nu prea se obtine imbunatatire fara modificari suplimentare. deobicei tobele mai permisive cresc puterea la turatii mari dar o scad la turatii medii, deci e discutabil daca e chiar vorba de imbunatatire. ca sa faci treaba ca la carte trebuie schimbate jicloarele etc (kit Dynoject, Factory Pro), numai umblind la surubul pilot nu faci absolut nimic (contrar a ceea ce-ti zic unii pseudo-mecanici), ala influenteaza functionarea de la ralanti pina la 1/4 din cursa acceleratiei (influenta scazind pe masura ce creste turatia). daca nu ma credeti cautati pe net, pe site-ul Mikuni (Pop-ul are carburi Mikuni, Kultu-ul Keihin) erau si grafice. si ca sa pui motoru' pe stand tre' sa-l gasesti si sa dai bani, plus ca nu stii daca aia se pricep si fac treaba sau doar iau banii. si tot pe site-ul Mikuni sint explicate multe chestii interesante. as da linkuri da' acum chiar n-am timp. eu zic ca singura imbunatatire la toba aftermarket e ca suna misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Sa nu ma injurati dak va intrerup discutia despre "loud pipes" (btw: imi plac foarte mult, dar la altii ). Vreau sa va intreb daca este normal ca la schimbarea treptei de viteza din 1 in 2 (poate pentru ca trece prin N ca la alte trepte nu se simte) trosneste (nu-mi dau seama exact ce anume: cutia, sau mai degraba lantzul). Ideea e k la peste 3000 RPM, cu cat turatia este mai mare cu atat smucitura aia mai violenta. Nici nu visez sa o dau pe a 2-a la peste 5000 k mi-e sa nu-mi rupa lantzul. Kitul de lantz este montat asta primavara si are aprox 1000km si este intins corespunzator conform cotelor din carte. Este normal (mi-au mai zis si altii la alte mobre de-ale lor ca face la fel e.g.: Varadero 1000 2005, Ducati Monster 599 dar ambele sunt v-uri dak are vreo importanta)? La fel face si la voi, sau trebuie sa-mi dea de gandit treaba asta? Asfalt uscat cat despre tobe, cred k aceasta este investitia minima necesara : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Orice toba sport/performance (galerii + finale) imbunatateste performanta motorului. Intr-adevar, foarte putin, poate chiar imperceptibil, dar o evacuare complet goala faciliteaza evacuarea gazelor => castig de performanta, motorul este "schimbat". De asta carburatoarele trebuiesc reglate iar la injectie, centralina modificata (si asta chiar daca schimbi doar finala) dupa o astfel de modificare. Ma rog, asta doar ca o mica precizie. Daca nu combini schimbul de evacuare (macar) si cu un schimb de admisie de aer, inseamna ca ti-ai luat toba doar pentru ca suna misto. Si, sa fim seriosi, cam toti facem asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Vreau sa va intreb daca este normal ca la schimbarea treptei de viteza din 1 in 2 (poate pentru ca trece prin N ca la alte trepte nu se simte) trosneste (nu-mi dau seama exact ce anume: cutia, sau mai degraba lantzul). Ideea e k la peste 3000 RPM, cu cat turatia este mai mare cu atat smucitura aia mai violenta. Nici nu visez sa o dau pe a 2-a la peste 5000 k mi-e sa nu-mi rupa lantzul. Da, si la mine face la fel. Insa eu m-am obisnuit sa schimb usor 1-2. Treaba provine de la faptul ca lantul se invarte continuu, iar turatia de schimb corelata cu viteza lantului difera. Fa un alt experiment: da 3-4...scoate pe liber .. las-o sa curga si pe la 30 km/h baga 2. Zi-mi cum face PS: Lantul nu-l rupe, dar folosit in exces aceasta schimbare, cu smucitura, poate crea probleme la treapta 2 in timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Sa nu ma injurati dak va intrerup discutia despre "loud pipes" (btw: imi plac foarte mult, dar la altii ). Vreau sa va intreb daca este normal ca la schimbarea treptei de viteza din 1 in 2 (poate pentru ca trece prin N ca la alte trepte nu se simte) trosneste (nu-mi dau seama exact ce anume: cutia, sau mai degraba lantzul). Ideea e k la peste 3000 RPM, cu cat turatia este mai mare cu atat smucitura aia mai violenta. Nici nu visez sa o dau pe a 2-a la peste 5000 k mi-e sa nu-mi rupa lantzul.Kitul de lantz este montat asta primavara si are aprox 1000km si este intins corespunzator conform cotelor din carte. Este normal (mi-au mai zis si altii la alte mobre de-ale lor ca face la fel e.g.: Varadero 1000 2005, Ducati Monster 599 dar ambele sunt v-uri dak are vreo importanta)? La fel face si la voi, sau trebuie sa-mi dea de gandit treaba asta? Asfalt uscat cat despre tobe, cred k aceasta este investitia minima necesara : faza cu trancanitul e normala si din cite stiu eu e din cauza ca in treapta intii raportul de demultiplicare are un "salt" mai mare comparativ cu celellate trepte, de unde si sincronizarea viteza/turatie diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 . Fa un alt experiment: da 3-4...scoate pe liber .. las-o sa curga si pe la 30 km/h baga 2. De asta la motociclete nu e ca la masini. Nu scoti pe liber niciodata decat atunci cand stai pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 De asta la motociclete nu e ca la masini. Nu scoti pe liber niciodata decat atunci cand stai pe loc. Nu stiu ce sa zic despre putere, despre siguranta, dar eu iubesc evacuarile sport pentru modul cum se aude. Nu mi-as pune nici mort evacuare stock. Dar e o chestie care tine de fiecare. Yoshimurea RS-3 - ul meu se aude relativ domol la turatii joase, iar cand trece de 6k creste suntetul in profunzime simtitor . Si sa nu uitam ca arata si foarte bine fata de evacuarea stock care e cat un burlan. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 De asta la motociclete nu e ca la masini. Nu scoti pe liber niciodata decat atunci cand stai pe loc. oarecum, ca eu nu scot pe liber, dar am uitat cate trepte am schimbat in jos, si m-am trezit in N. Puteam sa dau si 1 la 30 km/h, sa vezi ce zburau pinioanele Si avand un pic de viteza, nu am bagat 1, ci 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Ok, am inteles. Mersi de lamuriri. Desigur ca avand o oarecare teama, am exploatat-o in totdeauna rational spre safety. Sincer chiar mi-e mila sa schimb a 2-a la peste 3000. Prefer sa tin 8-9000 pe a1-a si apoi s-o las in frana de motor (de ex dak vreau sa fac neaparat o depasire in oras, k altfel nu se justifica) dekt sa dau a 2-a. Zici k pleaca cu tot cu scarite ). Si acum parca are si logica de ce nu se poate scoate pe N oricand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Ok, am inteles. Mersi de lamuriri. Desigur ca avand o oarecare teama, am exploatat-o in totdeauna rational spre safety. Sincer chiar mi-e mila sa schimb a 2-a la peste 3000. Prefer sa tin 8-9000 pe a1-a si apoi s-o las in frana de motor (de ex dak vreau sa fac neaparat o depasire in oras, k altfel nu se justifica) dekt sa dau a 2-a. Zici k pleaca cu tot cu scarite ).Si acum parca are si logica de ce nu se poate scoate pe N oricand. am o intrebare referitor la trosnitura: trosneste cand o schimbi cu maneta de ambreiaj normal sau doar cand o schimbi din jocul acceleratie ambreiaj (pedala)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Gata, am schimbat toba..Am Leo Vince EVO 2, suna exact cum trebuie, nici prea tare, nici prea incet..am si silencer..asta in caz ca vreau sa merg noaptea sau sa ies din oras..(ca sa nu am probleme cu domnu` polististu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 baga un filmulet pe youtube. here's mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Gata, am schimbat toba..Am Leo Vince EVO 2, suna exact cum trebuie, nici prea tare, nici prea incet..am si silencer..asta in caz ca vreau sa merg noaptea sau sa ies din oras..(ca sa nu am probleme cu domnu` polististu` zi si cat ai dat pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 am o intrebare referitor la trosnitura:trosneste cand o schimbi cu maneta de ambreiaj normal sau doar cand o schimbi din jocul acceleratie ambreiaj (pedala)? poti te rog sa reformulezi; nu inteleg ce spui (ambreaj normal, joc acceleratie ambreiaj ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 zi si cat ai dat pe ea Am luat-o second, cu 140 de europeni din Ploiesti..m-am intors cu ea in ghiozdan, mi-a cam indreptat spatele..mai avea omu inca una din carbon, dar ma gandeam ca asta o fi si ea calculata.. Sunetul ma unge pe suflet..maine daca nu am ce face, o sa fac un filmulet.. Important este ca se AUDE, asta ma interesa in primul rand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Am luat-o second, cu 140 de europeni din Ploiesti..m-am intors cu ea in ghiozdan, mi-a cam indreptat spatele..mai avea omu inca una din carbon, dar ma gandeam ca asta o fi si ea calculata..Sunetul ma unge pe suflet..maine daca nu am ce face, o sa fac un filmulet.. Important este ca se AUDE, asta ma interesa in primul rand... mai avea una tot leo vince pt bandit ? se potriveste si la al meu ca poate o iau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 poti te rog sa reformulezi; nu inteleg ce spui (ambreaj normal, joc acceleratie ambreiaj ) se cheama parca power shifting. am crezut ca la asta te referi si anume la schimbarea vitezelor fara ajutorul manetei de mana, doar din picior si jocul de acceleratie. la bandit am aflat ca din treapta 1-2 trebuie sa faci schimbarea din mana altfel te smuceste etc. (asa a fost prevazut... la honda CBR de ex. nu te smuceste cand treci 1-2) de la 2 pana la 6 merge foarte bine si powershifting. doar de la 1-2 e problematic. cat despre zgomotul pe care il face cutia cand schimbi vitezele 1-2 se aude un poc mai puternic dar poate fi si o impresie datorita faptului ca la viteza mica zgomotele adiacente se reduc deci auzi cutia mai pregnant; cand viteza creste, zgomotul motorului, aer etc creste si zgomotul cutiei se estompeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.