gn77b Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 repet ca inca nu-s hotarit sa le dau si le dau doar pe masura ce iau altele de pus in loc. la ghidon si oglinzi s-a abonat Nervoptik, daca ma hotarasc ii ramin lui. ma mai gindesc o tira la preturi, ideea e ca vreau sa nu cheltuiesc in plus. daca nu reusesc sa gasesc ghidon SH nu iese schema si nu le dau. numai ghidon si far ma duc cam la 100 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 alin fi atent cum facem...da-mi un pm cu numele adresa tel ,eu iti pun cauciucul la curier si cand ajunge daca dai niste benzina iti dau iban-ul daca nu sa fi sanatos ca nu stau in el. e ok asa? Salutare. Daca e de 120/70/17 il iau, altfel nu te deranja ca nu il montez, poate trebuie altcuiva. Daca e dimensiunea asta si mai are un minim de carnita trimite-l. Cat despre banuti, punem, dar nu pentru benzina ci pentru gheata sa pui pe ochi Iti scriu PM cu datele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 repet ca inca nu-s hotarit sa le dau si le dau doar pe masura ce iau altele de pus in loc. la ghidon si oglinzi s-a abonat Nervoptik, daca ma hotarasc ii ramin lui. ma mai gindesc o tira la preturi, ideea e ca vreau sa nu cheltuiesc in plus. daca nu reusesc sa gasesc ghidon SH nu iese schema si nu le dau. numai ghidon si far ma duc cam la 100 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 @Gabi - M-am documentat nitel pe internet si se pare ca pedala de frana de la banditul tau nu se potriveste la mine..Am nevoie doar din anii 95-04 Am gasit ceva interesant pe ebay: http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-BANDIT-GSF600...942514926294588 De ce zic interesant? Pai daca e sa mai culc mobra pe partea dreapta, pedala de frana nu va mai suferi, pentru ca se va arcui, precum scaritele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 @Gabi - M-am documentat nitel pe internet si se pare ca pedala de frana de la banditul tau nu se potriveste la mine..Am nevoie doar din anii 95-04 Am gasit ceva interesant pe ebay: http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-BANDIT-GSF600...942514926294588 De ce zic interesant? Pai daca e sa mai culc mobra pe partea dreapta, pedala de frana nu va mai suferi, pentru ca se va arcui, precum scaritele.. eu imi mentin parerea, faci cum vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 38 lire...~ 200 lei. Hmmm..nu ar fi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Salutare. Daca e de 120/70/17 il iau, altfel nu te deranja ca nu il montez, poate trebuie altcuiva. Daca e dimensiunea asta si mai are un minim de carnita trimite-l. Cat despre banuti, punem, dar nu pentru benzina ci pentru gheata sa pui pe ochi Iti scriu PM cu datele al meu e 120/60/17. nu stiu cum ai tu la pop 120/70/17 si nu vreau sa stiu ce stabilitate ai la 70...eu la masina sotiei i-am pus cauciucuri de vara de 50... daca il vrei let me know... Editat Aprilie 6, 2011 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 al meu e 120/60/17. nu stiu cum ai tu la pop 120/70/17 si nu vreau sa stiu ce stabilitate ai la 70...eu la masina sotiei i-am pus cauciucuri de vara de 50...daca il vrei let me know... Citez din manualul service : The standard tire fitted on this motorcycle is a 120/70 ZR17 (58 W) for the front (MICHELIN MACADAM 90XM) and a 180/55 ZR17 (73 W) for the rear (MICHELIN MACADAM 90XM). The use of tires other than those specified may cause instability. It is highly recommended to use the specified tires. Astea si numai astea imi sunt trecute si in carte respectiv talon, si nu as vrea sa le schimb deoarece imi vine randul la inspectie si nu trec cu cauciucuri neconforme. Plus ca nu stii ce idiot de politian ma opreste si se uita la ele ( mai nou pe drum european stau politie plus RAR, aia verifica tot, am patit-o cu masina). Asa ca o sa spun nu, cu multumiri inca o data , mare gest, mare caracter. Ma inclin Cat despre stabilitate e ok, insa nu pot compara cu stabilitatea data de guma pe 60 deoarece nu am avut niciodata montata una. Insa nu am simtit ca il pierd in veci pe curbe. Cum il pui, asa sta. Salu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Citez din manualul service : The standard tire fitted on this motorcycle is a 120/70 ZR17 (58 W) for the front (MICHELIN MACADAM 90XM) and a 180/55 ZR17 (73 W) for the rear (MICHELIN MACADAM 90XM). The use of tires other than those specified may cause instability. It is highly recommended to use the specified tires. Astea si numai astea imi sunt trecute si in carte respectiv talon, si nu as vrea sa le schimb deoarece imi vine randul la inspectie si nu trec cu cauciucuri neconforme. Plus ca nu stii ce idiot de politian ma opreste si se uita la ele ( mai nou pe drum european stau politie plus RAR, aia verifica tot, am patit-o cu masina). Asa ca o sa spun nu, cu multumiri inca o data , mare gest, mare caracter. Ma inclin Cat despre stabilitate e ok, insa nu pot compara cu stabilitatea data de guma pe 60 deoarece nu am avut niciodata montata una. Insa nu am simtit ca il pierd in veci pe curbe. Cum il pui, asa sta. Salu' nu acum nu stiu ce sa zic ...eu am pe 60 trecut in talon si fata si spatele la motor al meu e de 600 din 2001...nu stiu de ce difera...oricum mi se pare ciudat sa difere talonul de la roata fata la roata spate ca doar nu e enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 pai de ce ar fi la fel, avind in vedere ca al lui Alin e de 1200? si de la Kult la Pop de 600 difera pneul fata (110 vs. 120). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 pai de ce ar fi la fel, avind in vedere ca al lui Alin e de 1200? si de la Kult la Pop de 600 difera pneul fata (110 vs. 120). ma eu vb de talonul cauciucului nu latimea lui..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 ma eu inteleg ce vorbesti acolo, da' asa cum au schimbat talonul pot sa schimbe orice altceva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 ma eu inteleg ce vorbesti acolo, da' asa cum au schimbat talonul pot sa schimbe orice altceva..... ma omule e talon diferit de la cauciucul de fata la cel de spate pe acelasi motor...diametrul jentii e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) banditul nou vine stock cu 120/60 si 160/60. Kult-ul avea 110/70 si 150/70. Marimile sunt intr-o anumita masura echivalente...scade talonul, creste latimea. La B12 lucrurile difera ... cel putin pe Pop si eu stiu de 120/70 si 180/55 parca...dar na... gasit in manual: 120/60 vine doar pe banditul de 600! pe B12 120/70 Editat Aprilie 6, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Ce parere aveti de cauciucurile Heidenau in general? Dar de urmatoarele: fata: 110/70 - 17 TL 54H K68 -179 lei spate: 150/70 B 17 TL 69H K68 - 354 lei http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau...e/categoria-426 Acum am pe kult de 120 si 160 puse anul trecut Pirelli Diabolo... Sa le schimb sa fiu "legal"? Editat Aprilie 6, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 le poti lua doar ca sa treci ITP-ul. in rest...go for 120 si 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 eu pe al meu l-am luat cu 120/70 si 180/55 si e kult de 600 din 95,si pot spune ca niciodata nu am avut probleme cu el pe curbe,cum il inclinam asa statea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 ITP am pana in 2012, eu ma gandeam la statii RAR de verificare pe drum... Stiti care e sanctiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 mare grija sa nu ramaneti fara talon..de statiile ITP de pe drumurile nationale ma feresc si eu cu toba mea, care nu e stok..verifica astia orice.. Eu cred ca o sa optez pt. un silencer pt. afara orasului si noaptea prin oras.. ps. era sa uit 24 zile ? parca atat au mai ramas..nu mai stiu ca am fost la terasa, si am pierdut numarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 pai pe talon nu scrie dimensiunile cauciucurilor,doar pe bascula ii lipita o folie pe care tb sa o dau jos,pe folia resp fiind dimensiunile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 pai pe talon nu scrie dimensiunile cauciucurilor,doar pe bascula ii lipita o folie pe care tb sa o dau jos,pe folia resp fiind dimensiunile ai dreptate cu talonul... dar la itp/rar se verifica dupa cartea de identitate si dupa omologare... ca doar nu-ti inchipui ca politia sta sa-ti verifice motorul dupa abtibildurile lipite cine stie pe unde. cu toba de esapament nu conteaza daca nu e stock, atata timp cat este omologata CE in aceeasi tema am un prieten care a luat anul asta o amenda in ungaria pentru ca avea xenoane, fara hartie de omologare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Stai putin, cum sa nu scrie in talon dimensiunile anvelopelor? Adica stai, pe astea format "heuropean" nu sunt trecute? Eu am din ala vechi si acolo apar. La cel de 600 imi erau trecute la mentiuni " alte anvelope admise: 120/60/17 si 160/60/17" Legat de mobra mea, asa vine ea din fabrica. Si pe site-uri de anvelope cand cautam dupa modelul de motocicleta imi dadea singur pa inaltimea de 70 pe fata. Daca te prinde rar-ul se uita, trust me. Mie la Matiz mi-au facut inclusiv vreo 10 poze, la seria caroseriei, profil, fata etc. S-au uitat PRIMUL LUCRU la anvelope ( dimensiuni si uzura), au miscat volanul stanga-dreapta pt a vedea daca am joc la directie etc, amu chiar franele nu le verifica. Si m-au lasat fara talon pt ca nu aveam numar pe spate, gume corespunzatoare si aveam parbrizul fisurat Normal, orice ai neconform pe motor sau masina, sanctiunea e saltarea talonului pana la remedierea problemei sau inlocuirea pieselor neconforme sau montarea celor lipsa, iar amenda la alegrea caschetarului. Asa ca, watch out. Sunt rare controalele astea mixte , insa aici stau intr-un loc pe drumul european, deci trafic maricel. Daca e trafic mare, opresc cei care ies in evidenta ( gen bec ars, sunet ciudat la motor etc), daca e lejer traficul, opresc la rand sau cum li se scoala Editat Aprilie 7, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Sunt rare controalele astea mixte , insa aici stau intr-un loc pe drumul european, deci trafic maricel. Pai..pe Europene merge cel mai mult, cel putin in Moldova E85 e bine facut si merita sa mergi pe el. Eu de cand fac acest drum, in 10 ani nu m-a oprit niciodata ARR-ul. Dar..inca nu e tarziu PS: eu am stock, pentru linistea mea. Anul trecut mergeam pe 120/70 pe fata, si mi s-a parul ca stateam binisor pe curbe . Dar aveam si morcov in c*r daca ma opreste ARR_ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 eu pe al meu l-am luat cu 120/70 si 180/55 si e kult de 600 din 95,si pot spune ca niciodata nu am avut probleme cu el pe curbe,cum il inclinam asa statea La tine e alta treaba in ce priveste latimea cauciucului. Bandit_mik ti-a schimbat janta spate si d-aia poti pune 180. Cat priveste inaltimea cauciucului si stabilitatea, eu am 70 fatza si 67 spate si vreau sa zic ca e ultimu lucru de care ma plang. Ba mai mult, in curbe "cade" mult mai usor si am ceva mai mare incredere (pe spate am tot 180 cu janta schimbata). PS: Frumoasa jucarie are "Vulturu cu Dinti", mi-as vinde un rinichi pt ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Azi am trecut pe la Suzy sa mai scot din ulei, ca aveam prea mult.. Am utilizat procedeul "doua paie de suc, mufate intre ele"..Am scos in stilul asta, 2 pahare de cumpana pline ochi.. Din ce am vazut pe geamul motorului, acum ar fi ok..oricum, nu am avut cheia la mine ca sa-l pornesc si sa verific cum trebuie.. Daca am scos prea mult, voi completa cu ulei fresh, dar ma indoiesc ca va fi nevoie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.