Macke Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Nu banda....directia de mers. Iesi de pe drum principal, motorul sta pe loc, semnalizezi si ai luat mana de pe frana, ca te pregatesti sa faci stanga...ala din spate daca vede ce faci, semnalizeaza dreapta si te ia prin drepata .. cam asa ar trebui sa se intample. Ghinion, ca te poate matura lejer ... (de-acord ca e si neatentia un factor...) ca el nu vede ce vrei sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 La Multi Ani topicului!!! Lordgrec nu pui si tu ceva poze cu banditul tau ca cel putin pe mine m-ai facut curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 #Banditrider referitor la monster - italiencele sunt renumite ca avand preturi piperate fata de restu...am avut italianca cu motor rotax , acelasi motor care este si pe lc4 si pe f650...la pegaso aceeasi piesa din motor ,un rulment cu bile (start clutch) de pe la demaror , era de aproape 3x mai scumpa...asa ca ...virgula cantareste bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Banditrider, am fost eu pe la complexul ala acu cateva luni. E parasit, geamuri sparte la cabanute, totul abandonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 #Banditrider referitor la monster - italiencele sunt renumite ca avand preturi piperate fata de restu...am avut italianca cu motor rotax , acelasi motor care este si pe lc4 si pe f650...la pegaso aceeasi piesa din motor ,un rulment cu bile (start clutch) de pe la demaror , era de aproape 3x mai scumpa...asa ca ...virgula cantareste bine Alt moto nu stiu care sa ma mai atraga, poate fz6n, dar ala e si mai puternic.. Sv-ul are si ala vreo 75 hp.. @razvan - pai cred ca e deschis doar pe timpul verii, ca nu au calorifere inauntru si m-am uitat mai atent la poze, sunt si cu 1-2 paturi(pt. cei ce vor un mediu privat ) ps. buey, mai tineti minte cand vroiati sa faceti vesta cu banditmania ? mi-am amintit acum, de faza aia..sau banderola,ce era ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Alt moto nu stiu care sa ma mai atraga, poate fz6n, dar ala e si mai puternic.. Sv-ul are si ala vreo 75 hp.. eu zic ca-i mai bie sa-i ai( cp ) si sa nu-i folosesti , decat sa ai nevoie vreodata de ei si sa nu-i ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 eu zic ca-i mai bie sa-i ai( cp ) si sa nu-i folosesti , decat sa ai nevoie vreodata de ei si sa nu-i ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel. Banditrider, consumabilele la un monstru mic te costa fix la fel de mult ca la o japoneza. Piesele specifice (gen.. farul) sunt poate ceva mai scumpe, dar sunt putine la numar si in mod normal nu ai nevoie sa le schimbi prea des. Motorul racit pe aer e foarte simplu si robust - cu atat mai mult pe M600, care e pe carburi. Cai are cam putini fata de o japoneza echivalenta, dar in oras nu se simte - ba din contra, e ceva mai nervoasa datorita cuplului mai jos. Practic diferenta de putere se simte doar pe linii drepte, la viteze de peste 130-140 km/h (ex: autostrada). Per total, e o motocicleta mai impractica si mai de "show" fata de Bandit, care are o doza buna de versatilitate in el. Ca toate Ducati-urile, e o mobra de egoist (saua de pasager e mai mult de forma). Ai autonomie mai mica (rezervor cu vreo 5L mai mic) si cu greu o sa iei cu tine mai mult de un ghoizdan (nu se pune problema de side-bags sau topcase). Totusi, daca poti sa treci peste "neajunsurile" astea, ai parte de o experienta motociclistica pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel. cata drepatate ai : e italianca si asta spune totul...exact ca si in domeniul auto...fuge lumea de ele ca de draq...oricum , daca n-ai observat nu faceam comparatie intre motoare ci puneam omul in tema ca sa stie ca italienii-s ca frantuzii...daca nu te-ai lovit de anumite probleme e usor sa te contrazici...subiect off! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 am avut si eu ocazia sa merg pe un monster de 800 parca e foarte foarte foarte usor pe langa bandit , in ture joase e tare dar in ture mari banditu trece rau pe langa monster sa nu mai spun de sunetul pe masura si oricum monsterul e cel mai marfa naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel. Banditrider, consumabilele la un monstru mic te costa fix la fel de mult ca la o japoneza. Piesele specifice (gen.. farul) sunt poate ceva mai scumpe, dar sunt putine la numar si in mod normal nu ai nevoie sa le schimbi prea des. Motorul racit pe aer e foarte simplu si robust - cu atat mai mult pe M600, care e pe carburi. Cai are cam putini fata de o japoneza echivalenta, dar in oras nu se simte - ba din contra, e ceva mai nervoasa datorita cuplului mai jos. Practic diferenta de putere se simte doar pe linii drepte, la viteze de peste 130-140 km/h (ex: autostrada). Per total, e o motocicleta mai impractica si mai de "show" fata de Bandit, care are o doza buna de versatilitate in el. Ca toate Ducati-urile, e o mobra de egoist (saua de pasager e mai mult de forma). Ai autonomie mai mica (rezervor cu vreo 5L mai mic) si cu greu o sa iei cu tine mai mult de un ghoizdan (nu se pune problema de side-bags sau topcase). Totusi, daca poti sa treci peste "neajunsurile" astea, ai parte de o experienta motociclistica pe masura. Sunt totusi cateva inconveniente, cum ar fi: saua pt. pasager(cam micuta),rezervorul si nu mai imi vin altele in minte acum. Nu stiu cum se comporta la drum lung, ca si turing,(mai rar ce-i drept, dar e nevoie) sau pe serpentine.. Cu banditul ma simt in al 9-lea cer pe serpentine si fara sa fortez nota. Imi place ca are un top speed mai mic, greutate mult mai mica, look, etc Inafara de putere, si look, banditul iese castigator pt. nevoile mele, oricat as vrea eu sa schimb mobra Cred ca o sa ajung la vorba prietenei mele, un bandit mai nou.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Banditrider - am mai vazut oameni incercand sa faca "touring" (prin touring inteleg drumuri de 500+ km dintr-o bucata, cu pasager si bagaje) pe Monster si nu prea le-a iesit. Pe scurt, se poate, dar venind de pe Bandit, vei fi dezamagit. Crunt. Mobra nu e facuta pentru asa ceva. Iar pasager nu lua, decat daca vrei sa-l chinui prin dureri acute de c.. fund. Cum am zis, nu e o motocicleta practica si nici versatila. In schimb, daca pe Cheia esti in al 9-lea cer cu Bandit-ul, cu Monster-ul o sa fii pe la cerul 11+. Stie sa faca doar oras si curbe/serpentine. Dar le face bine. jordash, mai vorbim despre "cat de frantuji sunt italienii" dupa ce vei fi detinut si tu un Ducati. Pana atunci, comentarille tale pe subiect sunt la fel de relevante ca cele ale lui Gigi Becali asupra bosonului Higgs. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) La Multi Ani topicului!!! Lordgrec nu pui si tu ceva poze cu banditul tau ca cel putin pe mine m-ai facut curios. O sa pun cand voi fi eu multumit de cum va arata...momentan nu consider ca l-am terminat si nu pun poze...ti-l arat live daca vrei Si monsterul e mult mai adevarat pe frane si furca fata f adevarata...dar nu mi-as schimba banditul nici pt acest plus destul de mare...pt ca mai tre sa iau si pasager si sa mai ies si in afara bucurestiului cu el...si te cam muta vantul de pe benzi cu monsterul...dar in oras e mai potrivit(desi parca nu bracheaza la fel de mult precum banditul) Editat Mai 8, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 O sa pun cand voi fi eu multumit de cum va arata...momentan nu consider ca l-am terminat si nu pun poze...ti-l arat live daca vrei Si monsterul e mult mai adevarat pe frane si furca fata f adevarata...dar nu mi-as schimba banditul nici pt acest plus destul de mare...pt ca mai tre sa iau si pasager si sa mai ies si in afara bucurestiului cu el...si te cam muta vantul de pe benzi cu monsterul...dar in oras e mai potrivit(desi parca nu bracheaza la fel de mult precum banditul) mai prostanacule, tu mai traiesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutare, Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt? Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutare, Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt? Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei. Man, eu mi-am luat anul trecut, in toamna, de la ElfWorkshop EBC-uri cu 220 de lei toate placutele... si n-am avut probleme cu ele, nu au scartait (decat spatele un pic pe ploaie)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Io am SBS sinter - conform Calin cam freaca/mananca din discuri. Conform mie sunt foarte ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutare, Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt? Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei. depinde ce bani ai , raport pret/calitate (din ce ai enumerat tu ) toate sunt foarte ok, adica pe mine sbs m au tinut 10 000km ,iar tokico 20 000. alegerea e simpla Io am SBS sinter - conform Calin cam freaca/mananca din discuri. si mie mi s a parut ca freaca ceva mai mult decat cele originale (tokico) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutari dragi talhari, Daca este cineva interesat, am de vanzare o roata spate 190 care merge montata pe B6 fara nici o modificare a basculei sau a etrierului. Eu am avut-o pe al meu dar l-am bagat la vanzare si i-am pus inapoi roata originala. Asa ca se vinde cu 120 euro pret fix. Daca stiti pe cineva interesat de un Bandit din 2002 eu il dau cu 2200 euro usor negociabil. Sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutare, Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt? Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei. Si eu tot SBS am, le-am luat anul trecut cu 120 lei de disc. Fata = 240 lei Pe spate voi schimba vara asta.. De scartait nu scartaie..mie mi se par ok. ps. miercuri arc careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutare, Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt? Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei. Merci de raspunsuri! Voi delibera. Bafta Are careva un service manual care sa includa si Banditul 650s, 2008? Pe net n-am gasit decat unul in spaniola... frumoasa limba dar, deh! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) mai prostanacule, tu mai traiesti? Da mai agariciule traiesc, destul de bine...spre deosebire de altii care o ard numai pe forumuri..unde se simt mai destepti copiind de pe la altii . Eu folosesc GOLGfren si sunt f multumit de ele...nu mai tin minte pretul... Editat Mai 9, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 65 RON pe spate si 140 RON perechea pe fata, GoldFren AD (cele mai moi de la ei, care sunt cam mediile ale altora, ca tarie) tin cam 7000 km alea de pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Melc kilometraj pentru B6n '97 are cineva? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salutare everibody, se pare ca marea adunare a picat, din moment ce nu mai scrie nimeni nimic despre asta. Oare care e problema, lipsa de participanti sau faptul ca nu se implica nimeni mai tare in "organizare"? Oricare din ele, pana nu ne anuntam dorinta de a participa la asa ceva, nu se va face nimic mai departe pentru a cauta locatia. Adica nu o sa ma ocup eu ( spre exemplu) sa rezerv ceva in Poaina Brasov si la fata locului sa ma prezint eu si inca 2 din Satu Mare, cand ne putem vedea mai aproape. Ma rog, subiect inchis pt mine, ne vedem pe topic in continuare. In alta ordine de idei, poate cu cei de mai aproape (si nu numai) ne vom vedea la intrunirea de la Cluj de luna aceasta. Sunt 2 intruniri, Seth respectiv Transilvania. Seth fac in 20 in Faget ceilalti in 27 la Gilau, locatia unde anul trecut au organizat Seth. Eu la cea din urma voi fi prezent, in locatia de anul trecut , asta din lipsa de timp. Nu le pot onora ambele desi as vrea, cea Seth e recunoscuta pt organizare, tombola ( castigi un motor in fiecare an in ultii 3 ani), concerte. Cea a lui Transilvania, desi nu au mai tinut de vreo 3 ani, e cam gay : nici o regula in interior, concerte gay, ultima data s-a luat curentul, insa anul acesta o tin in campingul minunat de la Gilau unde ai conditii peste medii. Deci va fi un haos in locatie extraordinara, sper sa ma insel si sa nu se taraneasca lumea prea tare si sa nu vandalizeze campingul acela. Poate ne vedem acolo. Drumuri bune la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.