alex-bandit Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 La mulți ani, tutoror! Momentan Banditu meu nu are un viitor foarte sigur, motorul lui fiind detaÂşat pe altceva. AÂşa că pentru a finanța nebunia mai departe vând buloanele GSG Moto neatinse Âşi (ruÂşinos) nu prea plimbate mult. Sunt de departe cele mai solide pe care le veți găsi. 100 iepuri cer. Detalii pe PM. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Hei. La multi ani tuturor. Am dat azi 2 ture prin oras, am dus animalu la un amic sa ii schimbe rulmentii de la jug. A fost EXCELENT, ca de fiecare data cand il calaresc dupa o vreme ( cam o luna de data asta). Si eu am dus motorul la iernat abia la sfarsitul lui decembrie,trebuia sa plec in voiaj.Cum m-a sfatuit cineva,am scos benzina din rezervor,am pornit motorul si l-am lasat sa mearga pana s-a consumat benzina din carburatoare si gata.Dar n-am mai plecat asa ca,dupa 3 saptamani am alimentat iar sa mai fac o tura.Numai ca n-a mai pornit nicicum,am omorat bateria si...nimic,nici macar un rateu!Cum faci sa o pornesti o data pe luna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Si eu am dus motorul la iernat abia la sfarsitul lui decembrie,trebuia sa plec in voiaj.Cum m-a sfatuit cineva,am scos benzina din rezervor,am pornit motorul si l-am lasat sa mearga pana s-a consumat benzina din carburatoare si gata.Dar n-am mai plecat asa ca,dupa 3 saptamani am alimentat iar sa mai fac o tura.Numai ca n-a mai pornit nicicum,am omorat bateria si...nimic,nici macar un rateu!Cum faci sa o pornesti o data pe luna? Salut, acuma eu nu cunosc motorul tau, nu stiu de ce nu a pornit dupa o perioada asa de scurta desi trebuia sa o faca. Stiu doar ca al meu sta in garaj, cu benzina in rezervor, cu bateria conectata, gata de drum. O data la luna cel putin primeste cate o cheie. S-a mai discutat de multe ori aici cum sa tii motorul la iernat si si atunci mi-am exprimat parerea, anume ca a lua bateria, a umple sau dupa unii a goli rezervorul, a unge diverse componente cu te miri ce solutii si cauciucurile cu tot felul sunt demne de motoare comuniste, nicidecum de ce calarim noi. Asta e parerea mea, dupa 7 ierni in care motoarele mele au fost pastrate in conditiile amintite mai sus, cu un singur esec: intr-o primavara (cam pe la 5 grade m-a mancat deja ), am reusit sa imi innec motorul din cauza ca erau cam gata bujiile. La tine pot fii mai multi factori, prea multi chiar, care sa fii determinat motorul sa nu porneasca. Amintesc doar starea bujiilor, poate l-ai innecat dand prea mult la automat cu motorul fara prea multa benzina (ziceai ca l-ai golit de tot, caz in care tre sa il inunzi cu benzina inainte de a porni, mutand robinetul pe pozitia PRI si asteptand cateva secunde bune), starea bateriei etc comtinuand cu cele mai putin placute gen starea compresiei. Bafta si iarna scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Salut, acuma eu nu cunosc motorul tau, nu stiu de ce nu a pornit dupa o perioada asa de scurta desi trebuia sa o faca. Stiu doar ca al meu sta in garaj, cu benzina in rezervor, cu bateria conectata, gata de drum. O data la luna cel putin primeste cate o cheie. S-a mai discutat de multe ori aici cum sa tii motorul la iernat si si atunci mi-am exprimat parerea, anume ca a lua bateria, a umple sau dupa unii a goli rezervorul, a unge diverse componente cu te miri ce solutii si cauciucurile cu tot felul sunt demne de motoare comuniste, nicidecum de ce calarim noi. Asta e parerea mea, dupa 7 ierni in care motoarele mele au fost pastrate in conditiile amintite mai sus, cu un singur esec: intr-o primavara (cam pe la 5 grade m-a mancat deja ), am reusit sa imi innec motorul din cauza ca erau cam gata bujiile. La tine pot fii mai multi factori, prea multi chiar, care sa fii determinat motorul sa nu porneasca. Amintesc doar starea bujiilor, poate l-ai innecat dand prea mult la automat cu motorul fara prea multa benzina (ziceai ca l-ai golit de tot, caz in care tre sa il inunzi cu benzina inainte de a porni, mutand robinetul pe pozitia PRI si asteptand cateva secunde bune), starea bateriei etc comtinuand cu cele mai putin placute gen starea compresiei. Bafta si iarna scurta. Am pus benzina(10 l),am mutat robinetul pe PRI dar am incercat sa pornesc cu el pe pozitia asta.Compresie ar trebui sa aiba,are doar 34000 km dar nu stiu cum stau cu bujiile,le am cam de mult si nu le-am scos personal niciodata.Incerc maine iar si daca nu vrea,asta e,astept vara.Problema la mine este ca plec in voiaj pentru minim 5 luni si in tipul asta n-o porneste nimeni.Multumesc de raspuns si plimbari placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Am pus benzina(10 l),am mutat robinetul pe PRI dar am incercat sa pornesc cu el pe pozitia asta.Compresie ar trebui sa aiba,are doar 34000 km dar nu stiu cum stau cu bujiile,le am cam de mult si nu le-am scos personal niciodata.Incerc maine iar si daca nu vrea,asta e,astept vara.Problema la mine este ca plec in voiaj pentru minim 5 luni si in tipul asta n-o porneste nimeni.Multumesc de raspuns si plimbari placute! Multam de urari si voiaj placut, indiferent ca e vacanta sau serviciu. Daca e musai sa o pornesti incearca sa cureti si sa arzi putin bujiile, apoi da-i curent de la baterie de masina, la mine a mers de fiecare data. Motoarele aste nu ar trebui sa aiba figuri in cap. De cate ori am vazut banditi innecati, au luat-o odata cu curatarea bujiilor. Despre bujii ma abtin sa comentez, cica la 15000 parca ar trebui schimbate. Ale mele (si nu mi-e rusine sa o spun) erau pe motor cand l-am cumparat (28000 km) si acum sunt tot alea (50000km) si nu am niciun interes sa le schimb cat timp porneste la cheie. Pe pozitia PRI nu ar avea treaba daca incerci sa il pornesti, dar mai bine muta-l totusi pe ON sau RES, pe PRI inunzi carburatoarele cu benzina si poate se inneaca iar, mai ales de la soc. Apropo, am uitat, il pornesc NUMAI cu socul tras, fara accelerari in gol cu mana si alte tertipuri, indiferent ca e iarna sau vara. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Multam de urari si voiaj placut, indiferent ca e vacanta sau serviciu. Daca e musai sa o pornesti incearca sa cureti si sa arzi putin bujiile, apoi da-i curent de la baterie de masina, la mine a mers de fiecare data. Motoarele aste nu ar trebui sa aiba figuri in cap. De cate ori am vazut banditi innecati, au luat-o odata cu curatarea bujiilor. Despre bujii ma abtin sa comentez, cica la 15000 parca ar trebui schimbate. Ale mele (si nu mi-e rusine sa o spun) erau pe motor cand l-am cumparat (28000 km) si acum sunt tot alea (50000km) si nu am niciun interes sa le schimb cat timp porneste la cheie. Pe pozitia PRI nu ar avea treaba daca incerci sa il pornesti, dar mai bine muta-l totusi pe ON sau RES, pe PRI inunzi carburatoarele cu benzina si poate se inneaca iar, mai ales de la soc. Apropo, am uitat, il pornesc NUMAI cu socul tras, fara accelerari in gol cu mana si alte tertipuri, indiferent ca e iarna sau vara. Bafta. Poate aici am gresit,am incercat sa pornesc cu PRI+soc+acceleratie la maxim!Cat despre "vacanta" mea,daca mi-as fi putut permite 5 luni de vacanta as fi schimbat-o cu un BMW 1600 GT!!!Sunt marinar si plec la munca,tot fac vacante de-astea 8-9 luni pe an!Multumesc pentru sfaturi,i-ti scriu ce am facut daca ajung maine la tara.Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Pret nou: 600 Ron, pana la 31 martie!!! Pot sa-i aduc Db killer la pret de 20,5 Lire Sterine, de pe Ebay UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Iarna trecuta am pornit banditul in fiecare luna, ca sa nu fie problema..iarna asta, am dat o singura data husa jos de pe el, ca sa-l mut.. Sunt curios daca voi avea probleme la pornirea din primavara..nu am facut decat sa-i scot o borna de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 my 2 cents. - se lasa pe pri vre-un minut pana se umplu carb-urile. Se trece pe res ( daca il tii pe pri se inneaca si carburile si cilindrii ). Se da la automat fara sa tragi maneta de acceleratie dar cu soc-ul tras ca daca porneste si il accelerezi tu fu_ti motorul ca se ambaleaza fara ulei. Verifici si tu daca ai scanteie si daca sunt ude.. ma refer la bujii. Filtru de aer curat ? Side point- asta vara ne petreceam o zi frumoasa de vara pe la Mogosoaia pe la Palat .. distins cum sunt, binenteles nu la restaurant ci la o frumusete de balta sulfuroasa si anume lacul de langa Le Palais du Mogosoaia. Trece 1 ora inapoi la motociclete. Unui gagiu cu un gsxf nu i se invarte motorul deloc... si hai cu impins ( la impins nu invartea ) .. si ( asta e prima si ultima oara cand o fac ) roata in roata pe la spate ( suna a pozitie ). Nimic. Eu plec. Este sunat un mecanic - rezolutia ? - Omul a mers cu motorul pe pri si la lasat pe pri , deci iata cum cilindrii s-au umplut cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Salutare, Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nici un posesor-fost sau actual- de suzuki gsx 1200fs inazuma, asadar m-am gandit sa postez aici fiindca e cam (desi e fortata asemanarea) verisor cu Banditul de 1200. Asadar, este cineva care poate oferi cateva impresii despre inazuma? Deasemenea, am cautat manualul de service, dar e de negasit-nici varianta pe bani nu am reusit sa gasesc decat la 1400. Stiam eu ca sunt rare modelele astea, dar chiar asa de rare..mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 La cum arata pot sa am impresii. ca arata beton. La cum functioneaza . nu stiu sa-ti spun decat ca are motor de gsxr 1100 din 88 modificat .. la fel ca banditul... despre care avem pareri foarte bune . cu exceptie pornire iarna dupa nefolosire care este un fel de sut la gioale pentru celelalte chestii bune si care apare cateodata nu se stie cand, la unii da , la altii nu. Daca ciclistica e asemanatoare cu banditul nu cred ca poti sa-ti faci probleme , imagineaza-ti ca hornetul are raza de intoarcere mai mare decat banditul ( la viteze mici ). Drept sa-ti spun nu prea stiu care e diferenta fata de banditul de 1200 ( exceptie sa si dublu amortizoare pe spate si rezervorul schimbat ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Am observat(dintr-o incercare) ca iarna nu prea ii place sa porneasca, dar m-am gandit ca e din cauza bujiilor. Motorul are 1157cmc, ceea ce il face diferit de cel al gsxr-ului din 88(din ce-am cautat cel vechi are 1052cmc-poate tocmai asta e diferenta). Iar banditul are cadrul diferit, pe langa celelalte diferente specificate anterior.. Dar in acelasi timp ma intreb de ce sunt asa de rare? Au probleme sau poate datorita influentelor clasice sunt mai exclusiviste?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Am observat(dintr-o incercare) ca iarna nu prea ii place sa porneasca, dar m-am gandit ca e din cauza bujiilor. Motorul are 1157cmc, ceea ce il face diferit de cel al gsxr-ului din 88(din ce-am cautat cel vechi are 1052cmc-poate tocmai asta e diferenta). Iar banditul are cadrul diferit, pe langa celelalte diferente specificate anterior.. Dar in acelasi timp ma intreb de ce sunt asa de rare? Au probleme sau poate datorita influentelor clasice sunt mai exclusiviste?.. Unele modele au mai multe "succesuri" altele nu. Eu zic ca nu ar trebui sa iti faci probleme. Este/pare un model de motoreta care nu e luata in calcul de bezmetici gen dat pe o roata, flacari pe esapament, burnout si alte cohones-isme d-astea. Motorul are capacitate cilindrica mare, ceea ce il face foarte fiabil. Eu unul m-as simti mai special stiind ca sunt putine exemplare din modelul detinut de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Am observat(dintr-o incercare) ca iarna nu prea ii place sa porneasca, dar m-am gandit ca e din cauza bujiilor. Motorul are 1157cmc, ceea ce il face diferit de cel al gsxr-ului din 88(din ce-am cautat cel vechi are 1052cmc-poate tocmai asta e diferenta). Iar banditul are cadrul diferit, pe langa celelalte diferente specificate anterior.. Dar in acelasi timp ma intreb de ce sunt asa de rare? Au probleme sau poate datorita influentelor clasice sunt mai exclusiviste?.. -mie imi place foarte mult modelul asta..daca as avea un asemenea model, cred ca as merge numai in blugi, geaca rock/chopper, un tricou negru, ochelari tip police si o casca retro (desigur, si motorul sa fie tot negru) -piese se gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Nu stiu daca se gasesc piese, cert e ca manualul de reparatii e de negasit. Oricum, eu fiind fost posesor de Hornet si apoi de f4i, parca nu m-as identifica chiar cu spiritul acestei mobre. Sa vedem, poate o iau, momentan ma gandesc cum/ce sa fac.. Pe de alta parte, imi place cum ma simt pe motorul asta, e foarte comod, iar cuplul m-a dat pe spate.. Cu cat gasesc mai multe opinii pro/contra cu atat ma voi putea decide mai usor Oricum, imi face cu ochiul destul de tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 ai putea sa-ti iei un bandit de 1200.. la spec e la fel din ce citesc pe net. + ca ai piese cu toptanu si o gramada de moduri si chestii care sa mareasca puterea si sa arate altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Salutare. Cine imi poate spune si mie unde gasesc sa cumpar cabluri de acceleratie pentru Banditul 650 din 2005. Pe Louis nu am gasit, pe cjaccesories.co.uk nu am gasit si alte site-uri nu mai stiu. As vrea ceva sa-mi fie livra relativ repede (maximum o saptamana) nu sa stau o luna dupa ebay. Mersi! Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) eu am facut comenzi de piese originale la http://www.kampurmotors.ro/ (este reprezentanta din Bv) cel mai bine iei legatura cu andrei.stefan@kampurmotors.ro Termenul de livrare este sub 1 sapt. Editat Ianuarie 26, 2012 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Cablurile de acceleratie se vand la gramada cu cablurile de ambreiaj . Se vinde la set. Orice magazin moto trebuie sa aiba cablurile astea 2. ( sunt consumabile din pacate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Salutare. Cine imi poate spune si mie unde gasesc sa cumpar cabluri de acceleratie pentru Banditul 650 din 2005. Pe Louis nu am gasit, pe cjaccesories.co.uk nu am gasit si alte site-uri nu mai stiu. As vrea ceva sa-mi fie livra relativ repede (maximum o saptamana) nu sa stau o luna dupa ebay. Mersi! Cheers E reprezentanta in Dr. Taberei, pe Bulevardul Timisoara http://www.fannox.ro/Bucuresti/Auto-Moto/Dealeri-Moto/MotorTeam-Dealer-Suzuki-l167.html Suna la ei si vezi termenul de livrare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Vreau si eu sa-i iau incaltari banditului, insa am o mica problema cu alegerea marcii. Ce parare aveti despre Michelin Pilot Road 3 sau Pirelli Diablo Rosso. Daca mai aveti si alte pareri va rog sa ma ajutati. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Salutare, Revin cu o noua intrebare. Am cautat in manualul de utilizare al banditului de 1200 cum se numeste butonasul acela care reseteaza kilometrajul mic(pe care multa lume il pune pe zero dupa alimentare) insa nu am gasit. Va rog daca stiti cum se numeste sau unde se poate gasi sa-mi spuneti. ps: e pt gsx 1200 inazuma (banuiesc ca e identic cu cel de pe bandit fiindca manual de reparatii pt inazuma nu se gaseste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) Ce parare aveti despre Michelin Pilot Road 3 Daca mai aveti si alte pareri va rog sa ma ajutati. Pilot Road 2 (sunt mai ieftine decat PR3 si as zice ca-s ok pentru GSF ). Eu am vreo 2mii cu ele si nu am avut vreo clipa de nesiguranta, dar nici nu am incercat pe curbe foarte insistent, nu am avut ocazia. Vad ca diferenta la banuti intre PR2 si PR3 In august era diferenta mult mai mare, am ales PR2. Editat Ianuarie 30, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Salutare, Revin cu o noua intrebare. Am cautat in manualul de utilizare al banditului de 1200 cum se numeste butonasul acela care reseteaza kilometrajul mic(pe care multa lume il pune pe zero dupa alimentare) insa nu am gasit. Va rog daca stiti cum se numeste sau unde se poate gasi sa-mi spuneti. ps: e pt gsx 1200 inazuma (banuiesc ca e identic cu cel de pe bandit fiindca manual de reparatii pt inazuma nu se gaseste) www.cmsnl.com nu se vinde separat, asa cum banuiam. vitezometrul cu totul e numai 317 euro -> cauti unul nou la SH sau il cirpesti pe cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Vreau si eu sa-i iau incaltari banditului, insa am o mica problema cu alegerea marcii. Ce parare aveti despre Michelin Pilot Road 3 sau Pirelli Diablo Rosso. Daca mai aveti si alte pareri va rog sa ma ajutati. Multumesc Eu am PR2, puse acum vreo 2000 km si pot zice ca sunt perfecte si la mers agresiv pe curbe,numai ca tb sa ai grija sa le incalzesti bine inainte de asta,altfel la franari mai de urgenta iti fuge spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.