gn77b Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 din cite stiu eu punctele de fixare sint la fel. la B12 Kult e o bara suplimentara-n cadru, in fata motorului. evident, alte carburi, cred ca si alt CDI. radiator ceva mai mare. da' ce te gindesti sa faci? PS: banuiesc ca ai luat in calcul si ca trebuie omologat, e posibil sa nu mearga chiar ca unsa treaba pe la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) pai ma gandeam sa bag b12-le pe b6 , la cdi nu m-am gandit . Daca motocicleta merge, n-are de ce sa nu-mi dea omologare. Ma gandeam daca e mai ieftin sa cumpar un motor de b12 decat o motocicleta intreaga b12 . E mai degraba un proiect , un mic moft. Ma gandeam ca daca duce sub 500 euro ar fii interesant. A cam picat. Mi s-a parut ca am gasit un motor de b12 la un gagiu, se pare ca nu. L-o facut bucati. Dar ramane o idee faina. Doar cand ma gandesc ca faci o gaurica de 4cm patrati in airbox si iei vro 10 cai in plus uhh.. jenial . Editat Mai 23, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 aa... tu mai 6-le. si eu ma gindeam intr-o vreme la treaba asta dar sint diverse probleme. chiar m-a uitat acuma pe ebay UK si vad ca motoare de 12 nu prea mai sint. mai precis n-am gasit unul singur intreg, doar cite un carter, o chiulasa. adevaru' e ca motoru e totusi vechi si disponibilitatea pieselor n-o sa fie infinita, la un moment dat n-o sa se mai gaseasca usor. intr-o vreme gaseai si cu 100 de lire, dar transportul te rupe. in mod normal motorul propriu zis ar trebui sa coste maxim 300 euro. mai vezi o chestie, un motor SH poate sa fie lejer muci, e mult mai usor de tras teapa. era un englez pe forum la ei care luase doua, ambele cu probleme mari. abia a reusit sa faca unu' ok din bucati. cu omologarea n-as fi 100% sigur ca nu-s probleme, e modificare mare si daca ai prins un meltean cu exces de zel in program nu-ti da. dar daca gasesti totusi motor ok si ieftin eu zic ca merita, mai ales ca tu ai altul cu care sa te dai intre timp. Doar cand ma gandesc ca faci o gaurica de 4cm patrati in airbox si iei vro 10 cai in plus uhh.. jenial . mai gindeste-te ca poti si sa elimini intirzierea la avans taind un fir sau ceva gen. am facut o tura scurta si pe intuneric si diferenta cu faruri curate e de la cer la pamint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Daca motocicleta merge, n-are de ce sa nu-mi dea omologare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) ma Mihai, stim toti ca voi acusi in Banat (care e mult mai avansat ca restul tarii) interziceti praful prin lege dar sa stii ca la Iasi exista un pod la baza caruia dupa ploaie (probabil ati interzis si ploaia in Banat, care e mult mai avansat ca restul tarii) se face o balta de 5 metri lungime si adincime vreo 20 cm. plus ca voi in Banat o spalati de 87 ori pe zi (ca acolo sint bani, nu ca-n restul tarii) ma la partea cu drumurile te inseli...stimatii nostri conducatori au investit tot timpul mai mult in moldova ca infrastructura decat in banat ,de spalat asta nu tine de zona ci de propietar acuma nu trebuie sa te oparesti pt fiecare observatie Editat Mai 23, 2012 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Mihai, sa stii ca eu de multe ori intru cind ma intorc de la crisma si a doua zi nici nu-mi aduc aminte ca am postat. ce sa fac, mi-au zis unii ca motociclistii adevarati tre' sa bea multa bere si eu i-am crezut nu stiu cum e in Banat da' aici cred ca a fost cel mai ciudat an de cind ma stiu eu, fara exagerare. iarna lunga cu geruri extreme prelungite, apoi cald, dupa iar frig si ploi, apoi un fel de vara timpurie si de o saptamina incoace ploua tare aproape zilnic. ieri a fost cald si a dat o torentiala, azi la fel cu torentiala la amiaza si de vreo ora toarna iar. in conditiile astea si mai ales ca eu ies zilnic cu motorul, spalatul inseamna nervi tocati. ai dreptate cu Moldova, drumurile is ok si recent Iasul a luat fonduri europene si se baga reabilitare serioasa. dar ce folos, ca totul se face pe bucati si din lipsa de planificare si asfaltare cum s-a nimerit s-au format niste mini-lacuri, care persista citeva zile chiar dupa ce se opreste ploaia. pacat ca n-am niste poze sa intelegi despre ce vorbesc. chiar ieri m-am trezit cu ditai iazul in fata si eram si pe sens unic si n-aveam cum sa ma intorc. nu mai spun ca sub balta aia de ~20 cm sau chiar si mai mult, zac niste gropi ale Marianelor de nu-i mare brinza sa te trezesti cu golanul submersat, daca ai ghinion http://iloveromania.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ma la partea cu drumurile te inseli...stimatii nostri conducatori au investit tot timpul mai mult in moldova ca infrastructura decat in banat ,de spalat asta nu tine de zona ci de propietar acuma nu trebuie sa te oparesti pt fiecare observatie Nu Mihai. In Banat s-a furat mai mult ca in Moldova, pentru ca strada aia (ca autostrada nu prea e) intre Arad si Timisoara are cativa zeci de ani de cand se spune ca o termina! DN2, intre Bucuresti si Iasi a fost facut acum 10 ani, terminat in 2006, iesit din garantie si e inca ok! Mai trebuie turnat un strat de uzura, dar mai bine-l lasa asa, ca daca toarna pe el il strica!! Una peste alta, pe timpul lui Seche au fost cele mai bune drumuri. Ori fi furat si ei, dar macar s-a vazut ca fac ceva! Acum ... e jale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Nu Mihai. In Banat s-a furat mai mult ca in Moldova, pentru ca strada aia (ca autostrada nu prea e) intre Arad si Timisoara are cativa zeci de ani de cand se spune ca o termina! DN2, intre Bucuresti si Iasi a fost facut acum 10 ani, terminat in 2006, iesit din garantie si e inca ok! Mai trebuie turnat un strat de uzura, dar mai bine-l lasa asa, ca daca toarna pe el il strica!! Una peste alta, pe timpul lui Seche au fost cele mai bune drumuri. Ori fi furat si ei, dar macar s-a vazut ca fac ceva! Acum ... e jale cu riscul de a-mi ridica toti moldovenii in cap...de furat se fura peste tot la fel..si din ultimele date cred ca somajul si salarile sunt mai mici in moldova deci ... daca vrei sa-mi spui ca de fapt nu s-a investit in moldova mai mult ci doar s-a furat mia putin atunci da niste argumente ca altfel pari ca esti pe langa subiect.am batut tara in lung is in lat si sosele ca in moldova nu am vazut niciunde si nu ma refer ca se lucra si nu se facea ci doar ca nu se faceau decat in moldova.nu poti sa furi de la un proiect care nu exista.arunca si tu un ochi la topul oraselor care trimit bani la buget si cati bani li se intorc de la buget...qed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Mihai are dreptate, nu ca m-as mindri cu Moldova sau ce se intimpla aici. in Banat n-am fost decit o data acuma ~10 ani da' cei care umbla toata tara frecvent mi-au zis ca Moldova e cam pe primul loc la calitatea drumurilor. dar, inca o data, una e drumul din afara, alta ce-i in oras. in interiorul Iasului au cam expirat toate drumurile, multe sint plomba linga plomba. fara reabilitarea asta ajungeam acusi la pamintul de sub asfalt. din pacate are dreptate si cu banii la buget, in Iasi s-a facut tot posibilul ca orice eventual mare investitor din afara sa fie respins. stiu o birfa cum ca IBM Israel ar fi vrut sa deschida un centru da' au luat-o la fuga cind au auzit pretul pt. chirie. cind proprietarul a aflat cine sint a cerut de citeva ori cit face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) salut! am o rampa de carburatoare completa pentru bandit600 an 2000-2004 de vanzare! daca are cineva nevoie de ea: 0765140314 Ofer montaj gratuit pentru cine le cumpara! Editat Mai 24, 2012 de porky08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Mihai are dreptate, nu ca m-as mindri cu Moldova sau ce se intimpla aici. in Banat n-am fost decit o data acuma ~10 ani da' cei care umbla toata tara frecvent mi-au zis ca Moldova e cam pe primul loc la calitatea drumurilor. dar, inca o data, una e drumul din afara, alta ce-i in oras. in interiorul Iasului au cam expirat toate drumurile, multe sint plomba linga plomba. fara reabilitarea asta ajungeam acusi la pamintul de sub asfalt. din pacate are dreptate si cu banii la buget, in Iasi s-a facut tot posibilul ca orice eventual mare investitor din afara sa fie respins. stiu o birfa cum ca IBM Israel ar fi vrut sa deschida un centru da' au luat-o la fuga cind au auzit pretul pt. chirie. cind proprietarul a aflat cine sint a cerut de citeva ori cit face -Eu stiu ce va lipseseste, nu aveti borduri suficiente..Cred ca trebuie sa treaca Videanu si pe acolo, la mine in cartier sunt locuri unde sunt si 3 straturi de borduri(da, puse una peste alta) -Ma gandeam sa-i fac o oferta unuia cu un 1200N, stiu ca nu face schimburi, dar incercarea moarte n-are..Mie mi se pare ca arata intr-o stare cam jalnica si ca am mult de investit in el, dar ce ati spune daca i-as oferi motorul meu+500 euro, se merita ? http://www.okazii.ro/motociclete-suzuki/suzuki-bandit-1200-n-a54558912 Editat Mai 24, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 wtf man, motoru' ala e la vinzare de vreun an sau chiar mai mult, mi-amintesc pozele. nimeni nu poate sa ghiceasca ce e-n motorul ala da' daca as fi convins ca nu are probleme mari (gen care necesita motor dat pe din noua) l-as lua. si ce daca arata jalnic? o carena, oricuit de pizdita ar fi, se repara de iese ca din fabrica si nu costa o avere. nu inteleg ce se c.aca toti pe ei ca "a fost cazut". iaca na, eu am cazut la ~70 km/h si-am facut slide pina pe cimp. motoru' tine drept cu miinile luate de pe ghidon. motoru' asta are cadru de otel. o fi tehnologie de pe vremea lu' Mihai Viteazu da' otelul e otel. pe de alta parte, chiar si daca-l dai pe din doua, mare k.kt. dar daca ai de schimbat niste cuzineti, segmenti, o supapa-doua te duci spre 1000 ioro FARA manopera. dar mai vreau sa-ti zic... Kultul S de 1200, pe care vroiam sa-l iau anul trecut era tot la pretul ala. fusese si ala cazut dar urmele erau minore, avea 3 case-uri mari (laterale si top) si era totusi S. sfatuieste-te cu niste oameni care se pricep, du-te sa-l vezi si nu ceda impulsului de moment. salut! am o rampa de carburatoare completa pentru bandit600 an 2000-2004 de vanzare! daca are cineva nevoie de ea: 0765140314 mersi de poza, mi-ai dat o idee legat de surubul de ralanti, la Kult e intr-o pozitie absolut imposibilta de te umpli de basici reglindu-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Moldova e cam pe primul loc la calitatea drumurilor. ntz! jud Sibiu are cele mai bune drumuri, din ce-am observat eu Si Bucale are nevoie de asfalt nou...nu s-a mai pus de prin 2006-2007 si deja in unele locuri iei gropi pe care nu le stiai... poate sacapam de dom 'doctor' cu al lui "Plombeaza-le ma asa de ochii lumii, sa nu-mi sara-n cap da-i dreacu'" si vine unu'mai bun, miram-as, ca vorba aia...la buget bagam 25% din PIB-ul tarii si primim inapoi f putin. http://observator.a1.ro/social/Primarul-general-Sorin-Oprescu-se-face-ca-astupa-g_4886.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Ai inteles gresit mesajul Mihai! Din pacate nu sunt pe langa subiect, am fost implicat (tangential) in proiectul numit DN2, de la inceperea lucrarilor si pana la finalizare! Nu Mihai. In Banat s-a furat mai mult ca in Moldova, pentru ca strada aia (ca autostrada nu prea e) intre Arad si Timisoara are cativa zeci de ani de cand se spune ca o termina! Adica vreau sa spun ca in Moldova la acel moment, 2003-2005 cand s-au facut lucrarile nu s-a tergiversat, nu s-a furat (asa mult) ci s-a muncit! Am stat printre ingineri, am vizitate santierele, am avut ocazia sa stau de vorba cu sefi de proiect direct implicati, etc. Autostrada aia sau drum de legatura, ce-o fi el, intre Arad si Timisoara se vorbeste de el de ani buni si nu mai tin minte, e dat in folosinta anul asta? (chiar nu imi aduc aminte). Asadar, perceptia ta ca drumurile sunt mai bune in Moldova este una ok, dar luand in considerare ca multe drumuri sunt facute acum 10 ani! In Bacau spre exemplu, starea drumurilor este mult mai proasta decat era acum 8 ani! Si nu o spun eu, ci tot vizitatori ca tine ... Si avand in vedere ca multe dintre ele inca rezista (vezi DN2) inseamna ca au fost facute mai bine (nu cum sunt facute acum autostrazile, in 6 luni trebuie reparatii la ele) Acum, ca o remarca .. mi se pare rautacioasa rau cea cu salariile, intrucat nu vorbeam de salarii. Si asta insemnand ca acolo unde salariile sunt mai mici sunt mai multi hoti..?! Hmmm ... Mai ramanea sa mai spui si ca am luat nota 4 la Bacalaureat si ca suntem analfabeti, daca tot furam ... mi-as masura un pic cuvintele .. nu am acuzat Banatul ca a furat ci s-a furat, ca sunt sigur ca multe lucrari au fost facute de anumiti "factori" de decizie... -Eu stiu ce va lipseseste, nu aveti borduri suficiente..Cred ca trebuie sa treaca Videanu si pe acolo, la mine in cartier sunt locuri unde sunt si 3 straturi de borduri(da, puse una peste alta) Exact asta face acum Stava (primarul), schimba borduri. Exasperant. A pus GRANIT .. fuck mee!!!Imi vine sa ma dau ... de pamant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Mihai s-a referit probabil la salariile mai mici care aduc mai putini bani la buget. oricum, ce ne plictisiiiiim sa stiti ca a folosit la ceva sa pun pozele alea, mi-am dat seama ca exista o diferenta destul de mare la cit se lasa furca cu arcurile aftermarket fata de cele stock. adica se modifica rake-ul si trail-ul. deci cine mai are arcuri aftermarket ar trebui sa-si mai lase oleaca furcile-n juguri, asa cum tocmai am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Daca este cineva interesat, pentru Bandit 2007 ofertele de Casco pe care le-am primit au fost intre 300 si... 900 EUR. Atractiv, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Daca este cineva interesat, pentru Bandit 2007 ofertele de Casco pe care le-am primit au fost intre 300 si... 900 EUR. Atractiv, nu ? nu inteleg ce te nedumireste. cind e vorba de luat bani, nimic nu ma mira. au am platit la a mea Casco citeva luni dupa ce mi-am luat-o (naivitatea inceputurilor) si era asigurata la o suma de nimic. dupa care m-am trezit si-am lasat-o balta. in plus, sper ca nu-si face cineva iluzii ca la accident iti dau banii teava. omu' de rind o sa fie tot timpu' supt de bani, in nici un caz invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Nu sunt nedumerit, am facut casco in fiecare an de cand o am, stiu cat este in general, cat e fransiza. Stiu ca nu iau mare lucru la accident minor, dar la furt... E interesanta insa oferta de 900 EUR, asa ceva nu am mai vazut pana acum. Sunt curios cat este la Multistrada, pastrand proportiile cred ca iti cer sa le dai cate un VW Polo in fiecare an ca sa asiguri asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 wtf man, motoru' ala e la vinzare de vreun an sau chiar mai mult, mi-amintesc pozele. nimeni nu poate sa ghiceasca ce e-n motorul ala da' daca as fi convins ca nu are probleme mari (gen care necesita motor dat pe din noua) l-as lua. si ce daca arata jalnic? o carena, oricuit de pizdita ar fi, se repara de iese ca din fabrica si nu costa o avere. nu inteleg ce se c.aca toti pe ei ca "a fost cazut". iaca na, eu am cazut la ~70 km/h si-am facut slide pina pe cimp. motoru' tine drept cu miinile luate de pe ghidon. motoru' asta are cadru de otel. o fi tehnologie de pe vremea lu' Mihai Viteazu da' otelul e otel. pe de alta parte, chiar si daca-l dai pe din doua, mare k.kt. dar daca ai de schimbat niste cuzineti, segmenti, o supapa-doua te duci spre 1000 ioro FARA manopera. dar mai vreau sa-ti zic... Kultul S de 1200, pe care vroiam sa-l iau anul trecut era tot la pretul ala. fusese si ala cazut dar urmele erau minore, avea 3 case-uri mari (laterale si top) si era totusi S. sfatuieste-te cu niste oameni care se pricep, du-te sa-l vezi si nu ceda impulsului de moment. -I-am trimis mesajul, cu toate ca(dupa mine) motorul meu, este net superior aluia..am schimbat cam tot ce se putea schimba si am incredere ca nu mai are ce sa se strice Ma incanta faptul ca ala are motor de 1200, dar trebuie iar sa stau sa investesc in el, ceea ce ma seaca.. -Apropo, tot nu am scapat de scartaitul de la placutele ebc..imi este si rusine sa mai pun frana cu spatele (data viitoare vor fi cu siguranta SBS, cum am si pe fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 arw-ule, adica ce vrei sa spui, ca te dai peste limita legala? de unde esti arw-ule??? Ai numar de PH. Poate Ploiesti??? asa. n-am rezistat tentatiei si mi-am vopsit farurile in negru. mai exact numai capacele, lasint ramele cromate-n pace, raminind sa le vopsesc si pe ele daca nu-mi place. sint multumit de rezultat, arata mai bine decit inainte. si apropo. nu stiu daca la farurile stock se intimpla asa, dar cu ocazia vopsirii am spalat cu detergent lentila si oglinda farurilor, dupa care am curatat suplimetar cu solutie de sters ochelarii. cind le-am pus inapoi si am aprins pozitiile am ramas "WTF". e ca si cum as fi trecut de la sticla mata la clara, aveam pe ambele lentile un fel de ceata, dracu' stie de la ce. e diferenta de la cer la pamint, acum pina si pozitiile se vad MULT mai bine. golan 2012: si asa, de chestie, una din pozele din anunturile de pe mobile.de. 2008 ce draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut (eu sunt in urma cu ce ati mai facut voi pe la mobre). As avea nevoie sa-mi schimb oglinzile. Cum le-ai facut palea cu semnalizari (asa se vede din poza, nu?) Cum ti se par? P.S.: retrag ce-am spus. Aratao foarte misto cu farurile, capacele,parbrizul vopsite si rezervorul imbracat si topa (carbon) tot neagra. Arata, cum zici tu... "badass" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 ce draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut (eu sunt in urma cu ce ati mai facut voi pe la mobre). As avea nevoie sa-mi schimb oglinzile. Cum le-ai facut palea cu semnalizari (asa se vede din poza, nu?) Cum ti se par? P.S.: retrag ce-am spus. Aratao foarte misto cu farurile, capacele,parbrizul vopsite si rezervorul imbracat si topa (carbon) tot neagra. Arata, cum zici tu... "badass" Esti sigur ca vrei sa le schimbi ? am avut si eu alte oglinzi si nu vedeam aproape nimic in ele, asa ca am revenit la original..intre look si util, aleg utilul D-asta e bine sa tii piesele originale, sa poti oricand sa revii la modelul stoc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 oglinzile sint nemodificate, le-am luat de pe Louis. sint multumit, nu vibreaza de sa nu pot vedea in ele. oricum, schimbind ghidon, oglinzi, capete de ghidon si alte chestii la fata se modifica frecventa de rezonanta, deci de vibrat la o anumita turatie, tot o sa vibreze. singura problema e legata de semnale, nu prea se vad chiar cum as vrea eu. dar la o adica se pot schimba LED-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 subscriu , oglinzile de bandit "originale" (adicatelea alea rotunde ) sunt pulbere. Luati-va ceva rectangular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 subscriu , oglinzile de bandit "originale" (adicatelea alea rotunde ) sunt pulbere. Luati-va ceva rectangular. -Sa nu exageram, eu vad foarte bine in ele, spre deosebire de altele aftermarket,pe care le-am tinut mai putin de un sezon, pentru ca nu vedeam in spatele meu.. -Oglinzile originale(alea rotunde) ma ajuta sa ma asigur ca cel din spatele meu are timp sa puna frana, in caz ca se face rosu la semafor..prefer sa trec pe rosu decat sa fiu lovit..cu cele aftermarket, nu vedeam in spatele meu, doar in laterale(in caz ca sunt depasit, sau chestii de gen) -Pentru mine, stock rullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.