Lordgrec Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Daca am dimensiunile la cauciucuri altele decat cele din CIV, respectiv fata 120/70/17 si spatele 180/55/17 nu ar tb sa imi arate eronat viteza pe kilometraj? Pt ca am fost acum cateva zile cu motorul si cu GPS-ul din dotare si am ramas masca cand am vazut cu cata exactitate indica viteza kilometrajul,pe bord 120 km/h pe GPS 120 km/h, pe cand la masina cu cauciucuri recomandate in bord indica 120km/h si pe GPS 112 km/h mai toate fura... desi daca ma gandesc mai bine cred ca vitezometrul de pe mobra ta e de la mine(si nu fura ca e talhar tigan) Editat Mai 31, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Daca am dimensiunile la cauciucuri altele decat cele din CIV, respectiv fata 120/70/17 si spatele 180/55/17 nu ar tb sa imi arate eronat viteza pe kilometraj? Pt ca am fost acum cateva zile cu motorul si cu GPS-ul din dotare si am ramas masca cand am vazut cu cata exactitate indica viteza kilometrajul,pe bord 120 km/h pe GPS 120 km/h, pe cand la masina cu cauciucuri recomandate in bord indica 120km/h si pe GPS 112 km/h ba da. uite: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html baga niste dimensiuni diferite in josul paginii (dimensiuni de masina) si apoi vezi viteza reala cu noile cauciucuri. ceva de genul e si la motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 deci prin marirea circumferintei rotii fata a anulat furtul vitezometrului(fix pe fix) e bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 170 ?? Calin a luat 200 (pe ceas) spre Bacau, deci ceva era "dereglat" la ea .. intre 215 si 220...nu pot sa spun exact ca-mi cam clatina capatana Caline, m-ai uitat si pe mine la nakedurile clasice, la un moment dat o sa-mi iau si-un UJM ca-mi plac si alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 e, nici chiar UJM, cu toate ca m-ar amuza sa am o motocicleta din asta ultra simpla. daca e sa vorbim de stilul asta m-ar atragea un Triumph Boneville dar modelul curent, nu cele vechi. am vazut odata unul in Iasi si e frumos tare dar intr-un mod diferit de Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Hmm, nu va lipsesc zilele in care mai intreba cate cineva de o intalnire la arc ? Eu ma gandeam in felul urmator, poate ne intalnim intr-o zi acolo si facem o tura scurta pana la Snagov, sau de ce nu, o Sinaia/Cheia, odata ajunsi acolo, poate halim ceva, o limonada, o vorba si iar spre casa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Hmm, nu va lipsesc zilele in care mai intreba cate cineva de o intalnire la arc ? ia ghici eu as vrea sa mai zica unu' ca si-a luat un B12, ca si-a mai modificat ceva la mobra etc. slabe sperante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Eu nu convoc intalniri, si nici nu am mai modificat ceva la mobra. insa, mi-am cumparat un set de genti textile, foarte bine la banuti de la Louis, si peste o luna si un pic ne tiram in concediu. Deocamdata, planul este urmatorul: Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga. Din Praga, ramane sa ne mai hotaram pe unde ne intoarcem. si...cam atat. Astea sunt bagajele...setul m-a costat numai 400 de lei. 20l x2 plus rollbag de 60l. sistem de prindere mega-simplu si sigur. Apropo de modificari...are cineva niste semnalizatoare spate originale cu care nu mai are ce face??? din cauza gentilor, semnalele mele "tunate" nu se mai vad absolut deloc. am nevoie de niste semna standard pentru care sa construiesc un cadru pana in spatele gentilor unde sa fie montate semnalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) mi-am cumparat un set de genti textile, foarte bine la banuti de la Louis, .jpg] Astea sunt bagajele...setul m-a costat numai 400 de lei. 20l x2 plus rollbag de 60l. sistem de prindere mega-simplu si sigur. Apropo de modificari...are cineva niste semnalizatoare spate originale cu care nu mai are ce face??? din cauza gentilor, semnalele mele "tunate" nu se mai vad absolut deloc. am nevoie de niste semna standard pentru care sa construiesc un cadru pana in spatele gentilor unde sa fie montate semnalele. salut, foarte bune gentile!!! folosesc de vreo 4 ani un set asemanator. fooooooooooooooooarte multumit! cateva obsevatii: -geanta din dr cand o incarci are tendinta sa atinga toba si sa se frece enervant de ea. se rezolva cu o fixare mai ferma ajutandu-te de cataramele de pe laterale si de chingi -ai grija pe ploaie: setul vine cu niste protectii transparente din pvc dar alea protejeaza doar exteriorul. apa aruncata de roata din spate, plina de noroi sare pe interiorul gentilor si ramane intre geanta si protectie imbiband totul. nu prea ai ce face daca trebuie sa mergi pe ploaie. trebuie insa sa bagi in pungi de plastic tot ce pui in genti. -daca mergi si e putin praf gentile ating carena pe codita si au tendinta sa matizeze un pic punctele de contact. eu a rezolvat-o protejand carena in locurile unde fac contact gentile cu banda galbena de hartie (d-aia de vopsit) oricum sa ai parte de drumuri frumoase si distractie! enjoy!!! si uitase de semnale: eu le-am mutat pe suportul de numar, tocmai din aceasta cauza, a gentilor. daca va intereseaza o sa pun niste poze. to eu. - Editat Iunie 2, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 -Daca tot povestim ce face fiecare in particular, iata ca eu tocmai ce fusei pe Cheia..timpul a tinut cu mine, a picurat putin in bucuresti, dar a fost ok in rest.. -Am mers pe dn1 pana la intrarea in brasov si de acolo, retur pe cheia..Am comandat un Bulz ciobanesc la un restaurant din sinaia, abia astept sa mai trec pe acolo, foarte buna mancarea.. -De anul trecut nu am mai facut un drum care sa depaseasca 60 km si nu mai sunt obisnuit, asa ca iar ma doare fundu Si 2 poze de pe drum, sper ca se vede si toba polishata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 ce motor stock ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 ce motor stock ai! Sa zicem ca investesc banii in benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Sa zicem ca investesc banii in benzina sa dai jos lopata de zapada care se numeste suport de numar nu costa,trebuie doar un drehmel si vreo 15 min daca vrei sa faci treaba profi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 lopata nici macar nu foloseste la ceva, de cind am taiat-o n-am remarcat vreo diferenta. uitindu-ma la motorul stock ma intreb cum de-am suportat s-o tin acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 lopata nici macar nu foloseste la ceva, de cind am taiat-o n-am remarcat vreo diferenta. uitindu-ma la motorul stock ma intreb cum de-am suportat s-o tin acolo. -Cata rautate domnule , ce aveti cu ea ? ma gandisem si eu s-o tai, dar mi-e sa nu-mi arunce pe spate noroi(ca sa o parchez, trebuie sa trec peste un petic de 1.5M de pamant si la cum a plouat in ultima vreme, cred ca m-as face dalmatian pe spate) -Totusi as vrea sa vad niste poze de la voi, cu sistemul de prindere al numarului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 (editat) nu arunca noroi, am mers o gramada pe ploaie. n-o tai de tot, numai partea aia urita din lateral si pastrezi suportul. asa am taiat-o eu. si daca vrei sa schimbi semnalele, astea sint ieftine si se observa FOARTE bine comparativ cu panaramele de bazar. http://www.louis.de/_20674244d985353a06e9b52207046c7710/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=409&list_total=57&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10033853 inca o poza din profil la cerere. Editat Iunie 3, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 salut, foarte bune gentile!!! folosesc de vreo 4 ani un set asemanator. fooooooooooooooooarte multumit! cateva obsevatii: -geanta din dr cand o incarci are tendinta sa atinga toba si sa se frece enervant de ea. se rezolva cu o fixare mai ferma ajutandu-te de cataramele de pe laterale si de chingi -ai grija pe ploaie: setul vine cu niste protectii transparente din pvc dar alea protejeaza doar exteriorul. apa aruncata de roata din spate, plina de noroi sare pe interiorul gentilor si ramane intre geanta si protectie imbiband totul. nu prea ai ce face daca trebuie sa mergi pe ploaie. trebuie insa sa bagi in pungi de plastic tot ce pui in genti. -daca mergi si e putin praf gentile ating carena pe codita si au tendinta sa matizeze un pic punctele de contact. eu a rezolvat-o protejand carena in locurile unde fac contact gentile cu banda galbena de hartie (d-aia de vopsit) oricum sa ai parte de drumuri frumoase si distractie! enjoy!!! si uitase de semnale: eu le-am mutat pe suportul de numar, tocmai din aceasta cauza, a gentilor. daca va intereseaza o sa pun niste poze. to eu. - Multam mult de info. Si eu m-am gandit sa securizez gentile laterale in asa fel incat sa nu cada pe toba de esapament. deja stiu si cum o s-o fac. Mi-ar fi de folos poze cu adaptarea semnalelor. acum stau si ma gandesc cum sa le fac sistemul de prindere ca sa ajunga semnalele in spatele gentilor in asa fel incat sa fie vizibile. -Cata rautate domnule , ce aveti cu ea ? ma gandisem si eu s-o tai, dar mi-e sa nu-mi arunce pe spate noroi(ca sa o parchez, trebuie sa trec peste un petic de 1.5M de pamant si la cum a plouat in ultima vreme, cred ca m-as face dalmatian pe spate) -Totusi as vrea sa vad niste poze de la voi, cu sistemul de prindere al numarului.. Dupa ce mi-am taiat "lopata", mi-am facut eu o placa metalica cu suport de numar si suport de semnale. in poza se poate observa. am vopsit-o negru mat ca sa nu fie foarte diferita fata de undertailul din plastic. mie imi place muuuuuuult mai mult cum arata acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 nu arunca noroi, am mers o gramada pe ploaie. n-o tai de tot, numai partea aia urita din lateral si pastrezi suportul. asa am taiat-o eu. si daca vrei sa schimbi semnalele, astea sint ieftine si se observa FOARTE bine comparativ cu panaramele de bazar. http://www.louis.de/_20674244d985353a06e9b52207046c7710/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=409&list_total=57&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10033853 inca o poza din profil la cerere. -Nu mi se pare asa mare diferenta, ca sa iasa ceva calumea, e mult de lucru si investit, dupa cum spunem ceva mai sus -Trebuie cumparate undertail(parca asa se numea) si schimbat stopul de spate(exista alte stopuri, care au incorporat si semnalele, pe acelasi plastic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 well, de gustibus. pina la urma urmei, exista chiar si oameni carora le plac Hondele, totul e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Ce ai ma raule cu Onda'? eu n-am nimic, ce sa le fac daca-s cum is? Honda n-o sa faca vreodata niste motoare ca Banditul, ca GSX1400, XJR, Z1000 etc. nu e vorba ca nu vor, e vorba ca nu pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 eu n-am nimic, ce sa le fac daca-s cum is? Honda n-o sa faca vreodata niste motoare ca Banditul, ca GSX1400, XJR, Z1000 etc. nu e vorba ca nu vor, e vorba ca nu pot Ei poate! Dar sunt preocupati sa faca motoare pentru cei care zic "Honda e honda". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 eu n-am nimic, ce sa le fac daca-s cum is? Honda n-o sa faca vreodata niste motoare ca Banditul, ca GSX1400, XJR, Z1000 etc. nu e vorba ca nu vor, e vorba ca nu pot Dar CB 1000 BigOne si CB1300?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Dar CB 1000 BigOne si CB1300?? Eu am fost indragostit de CB1000R...pana sa ma dau cu una...mi-a trecut )))) prefer banditu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Dar CB 1000 BigOne si CB1300?? CB1000R ar fi unul din nakedurile mai futuriste care-mi plac dar n-ar fi prima pe lista. CB1300? motor clasic cu racire pe apa? vorbesti serios? @Cosmin: ce nu ti-a placut la CB1000? Editat Iunie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 CB1000R ar fi unul din nakedurile mai futuriste care-mi plac dar n-ar fi prima pe lista. CB1300? motor clasic cu racire pe apa? vorbesti serios? @Cosmin: ce nu ti-a placut la CB1000? Pozitia. daca "din afara" arata impecabil, cand am incalecat, inaltimea mea si-a sous cuvantul si m-a incomodat foarte mult. Este mica, adunata...nu m-am simtit deloc bine pe drum. La cum se conduce, nu prea am ce sa-i reprosez, insa, distanta foarte scurta intre șa si ghidon, pentru mine, este un mare minus. Problema asta am mai intalnit-o si la Z1000. Banditu e mai lung, mai bine proportionat pentru rideri de 1.90m +. parerea mea. Un pic off topic. Vine vreun bandit in seara asta la concertu Slayer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.