cosminst2008 Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Ca tot se discuta p-aci de vanzari si schimbari de banditi, recunosc ca si eu vreau sa-mi iau alt motor. Daca imi merge bine, cel putin ca pana acum, in primavara imi indeplinesc visul. Avand in vedere nr. de km adunati de banditu meu in ultimii ani, daca il vand nu voi lua mare lucru pe el. Asa ca, banditu o sa ramana la mine doar pentru fatait prin oras. Ce vreau sa-mi iau...ma voi decide atunci. clasamentul, in ordinea numerelor de pe tricou: 1) Triumph Tiger Explorer 1250, 2) Ducati Multistrada 1200, 3) Kawasaki Versys 1000 Grand Tourer, 4) BMW R1200GS Adventure. Vreau sa fac "investitia" asta si pentru ca vreau o motocicleta care sa stea in garaj si sa o folosesc decat la concedii si drumul de peste 500 km. Vreau sa fie noua pentru ca o iau s-o tin cel putin 5 ani. Vreau garantie, casco si toate celelalte avantaje care vin cu o mobra noua. Pana in primavara va trebui sa ma gandesc la fiecare in parte, sa pun in balanta toate detaliile (pret, service, piese de schimb, accesorii). Oricum, Banditu ramane in posesia mea pana moare. Din pacate, nu cred ca mai rezista foarte mult. Deja are aproape 60.000 kmsi cred ca pana la sfarsitul anului il duc in 70.000... Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) BMW F800R eu mi-as fi luat 800R-ul anul trecut, eram la un pas. Pretul inca mare, sub 6000E nu prea erau (imi facea cu ochiul unul de nou la 8000E), m-a facut sa nu merg pe 800. Nu am vrut sa dau inca atatia banuti pe motoreta, asa ca am gasit GSF-ul.Cu 800R nu am reusit sa ma dau, ci doar cu 800ST si cu F650GS (toate cu acelasi motor). Superbe. Editat Iulie 5, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Cosmine, deci ai hotarit ca Banditul la 70 de mii crapa? ca tot s-a vorbit de modificari si de-astea. ce nu inteleg unii e ca prin kit (Dynojet sau orice alta marca) nu se obtine doar o crestere a puterii maxime. cifra aia chioara nu spune mare cacao. in schimb se obtine o remodelare a curbei de cuplu. ca exemplu, uitati o curba cu kit Holeshot vs stock. sint doua "gropi" in curba de cuplu la 5000 si 6500 pe care le netezeste. gropile astea btw sint responsabile si pt. ceea ce numesc unii "explozie de putere". adica, treaba aia se simte dupa ce turatia ajunge la un minim de cuplu (adica cuplul scade, cu alte cuvinte) dupa care creste mai rapid. se mai observa in grafic ca punind kit deja la 7000 de ture avem cuplul pe care stock il avem la 9000 si. oare s-o fi simtind vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 2) Ducati Multistrada 1200 NUUUUuuuuuuuuuu.....!!! Iti iei macara Cu 800R nu am reusit sa ma dau nici eu nu am apucat sa ma dau...l-am incalecat la SMAEB in fiecare an...pozitia pe el e mortala si sunt sigur ca trage frumos motorul + ca sunetul de 2 in paralel e foarte misto. da caline! ai dreptate! mea culpa! (vb serios) dar hai sa te intreb altceva...si acum se isca alta discutie: stage 1 = jeturi + toba....numai toba e ~300 iepuroi. merita pt 8 cai in plus? pai asa...vinzi banditu', iti iei FZ6 si ai din start 20 cai in plus sau iti iei SV-u si ai cuplu liniar de jos (cred, ca e V2) d-aia zic... la performante, parerea mea e ca nu merita sa umblii la nakeduri...ca oricum, nu face fata caroseria...ca sa zic asa. Un amortizor, DA...mai ales daca-s varza alea stock, un far, o frana etc, dar la motor...eh, pe mine cel putin, ma satisface, limita de care am dat la bandit nu a fost a motorului, ci a cilisticii/cadrului. Stii la ce merita modurile? si acum o sa razi...la Harleyuri. Poi ce bestii scot astia din tractoarele alea ramai paf, cresteri de 25+ CP la un singur stage...dar, NU FACE fata restul mobrei, decat in linie dreapta. si nu, nu merita sa vinzi Banditu sa-ti iei Cornet...chiar si daca ar avea 40 CP Banditu'...tot nu mi-as lua Cornet. PS: Cin' tea pus sa-ti iei Bandit Kult, tu n-ai vazut ce urat ie de la rezervor in spate? iti spune singur ca e pleasca, nu tre' sa te mai asezi pe el sa se inmoaie arcurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Cosmin, iti trebuie intai un buget! Apoi discuti de ce iti iei. Un Versys echipat bine sare de 9000 euro sh in Germania! NU e ieftin deloc! Restul nu stiu, nu ma bag, dar la cum arata lista nici celelalte nu-s prea ieftine! Insa...eu cred ca ar trebui sa mergi spre un carenat, gen 1200 RT sau Kawa 1400 GT sau GSX 1250 F. Ultimul cred ca e cel mai ieftin, si e chiar un super tourer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 @MotoRocker, eu am deja toba aftermarket. kitul Holeshot contine rotor de aprindere avansat cu 5 grade, filtru de aer K&N si jicloare. cu alte cuvinte mie mi-ar trebui doar jicloarele si filtrul, nici vorba de 300 euroi. oricum nu ma bag pt. ca modificarile la carburatie = dureri de cap. si pina la urma urmei nu faci B12 din el. daca ar fi sa trec la altceva sub 750-800 cc nici nu mi-ar trece prin cap sa ma bag. am eu asa o pata pusa pe motoarele de 600, sint prea turate si au cuplul la turatii prea mari pt. gustul meu. de aici toate dezavantajele pe care le genereaza, cutie de viteze cu trepte scurte etc. eu vreau motor pe care sa-l tin intr-a 5-a si sa fac totul din acceleratie, prefer sa am mai mult cuplu decit am nevoie decit sa ma rog de el. la Bandit mie mi se pare ca nu puterea (sau lipsa ei e problema), ci faptul ca e disponibila la ture mari si nu ai mult pina la redline si trebuie iar sa schimbi. de ce tot zic eu oare de B12? 100 Nm la 4000 de ture. is de-acord, codita la Kult arata ca dracu', mai ales imbinarea cu rezervorul. de ce n-am luat Pop? cind mi-am luat eu motorul preturile erau MULT mai mari decit acum. pe mobile.de nu exista Kult de 600 sub 2500, unde mai pui cit te costa sa-l aduci. mi-amintesc ca gasisem un Pop prin tara care arata tipla si era 3500. pur si simplu astea erau preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Cosmin, iti trebuie intai un buget! Apoi discuti de ce iti iei. Un Versys echipat bine sare de 9000 euro sh in Germania! NU e ieftin deloc! Restul nu stiu, nu ma bag, dar la cum arata lista nici celelalte nu-s prea ieftine! Insa...eu cred ca ar trebui sa mergi spre un carenat, gen 1200 RT sau Kawa 1400 GT sau GSX 1250 F. Ultimul cred ca e cel mai ieftin, si e chiar un super tourer! In momentul in care am specificat ca vreau sa-mi iau moto enduro-touring clasa mare NOUA, crede-ma ca am luat in calcul si bugetul. Cel mai mic pret, la mobrele insirate de mine, este, la Ducati (aprox. 16.000 euro echipat de touring - bagaje, scut, crashbars, parbriz reglabil, manere incalzite, abs, esp - ), si cel mai mare pret este la BMW...dublu fata de Ducati. Intre astea doua se inscrie Triumphul, dar foarte aproape de Ducati. M-am uitat si la 1400GT, si la Yamaha FJR...dar nu ma incanta...m-am decis asupra clasei. Cele insirate sunt enduro-touring, nu sport touring. Nu mi-au placut si nici nu o sa-mi placa vreodata carenatele. D-aia si acum am Bandit si nu CBR. Ma rog. Asta e o discutie prea lunga care tine prea mult de gusturile fiecaruia. Eu stiu ce vreau de la motocicleta mea. Stiu foarte bine. Din cauza asta stiu si ce motocicleta vrea. Acum...ramane doar sa ma hotarasc asupra marcii in functie de pret, dotari si accesibilitate din punct de vedere al service-ului. Calin, nu am decis ca banditu meu o sa moara la 70.000. Stiu sigur ca la 70.000, daca nu mai devreme, imi vor pica piese din el, il simt, piese pe care va trebui sa le inlocuiesc/repar. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Salutare tuturor, Am si eu o "mica" problema cu Banditul meu. Am un Bandit de 600 din '95. Pana saptamana trecuta a mers foarte bine, dar dintr-o data intr-o dimineata nu a vrut sa porneasca decat cu socul tras. Cu socul tras porneste, dar daca il imping inapoi nu-si tine relanti-ul si se opreste. Daca tin 1-2 min socul tras (undeva pe la jumate sa stea pe la vreo 2-3000 de ture) si apoi il imping inapoi ramane pornista dar cu relantiul oscilant intre 800 si 1100 de ture. Deasemenea atunci cand porneste scoate un fum albastui si miroase destul de puternic a benzina nearsa. Banuiesc amestecul de aer/carburant este prea bogat. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat cum sa dau ceva mai mult aer in amestec si cum sa ii cresc putin relantiul? Am uitat sa mentionez, dupa ce merg purin si se incalzeste motorul mai creste putin relantiul dar nu sare de 1200-1300 de ture, iar in mers mi se pare ca trage mai greu de cand cu problema asta. Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 fum albastru - consum de ulei!! as desface capacul la chiulasa sa verific culbutori/tacheti/supape (ce se poate vedea din ele) sa nu cumva sa scape ulei in pistoane! Un test de compresie este reprezentativ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) Calin, nu am decis ca banditu meu o sa moara la 70.000. Stiu sigur ca la 70.000, daca nu mai devreme, imi vor pica piese din el, il simt, piese pe care va trebui sa le inlocuiesc/repar. eu cind am luat motorul si nu stiam nici unde-s bujiile l-am dus la un service sa se uite oleaca la el, sa-mi zica daca se vede la ochi vreo problema. mi-a zis asa: "ma, motorul asta nu are 20 de mii de km. da' eu iti zic asa: intre 60 si 80 de mii o sa te lase ambreiajul si distributia. le schimbi si mai mergi cu inca o data pe atit". ghici cu ce am probleme acum? patineaza ambreiajul si face zgomot lantul de distributie. un lant de distributie (original Morse) e vreo 250 RON iar un kit complet de ambreiaj vreo 350. adica vreo 150 de euro totul. ambreiajul ti-l poti schimba singur intr-o ora (nu exagerez) iar la distributie iti trebuie presa de inchis, ca' doar nu esti nebun sa pui lant gata inchis si sa dai motorul jos si dupa aia pe din doua. da' vad ca pica Banditi pe capete, unul cite unul muci Suzuki astea. Editat Iulie 5, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 si mie cred ca a inceput sa-mi zornaie lantu de distributie....nu stiu, se aude pe accelerare/decelarare un zgomot, slab...ca de clopotei si cred ca asta e. Mobra are 54.000 pe bord. O sa vad ce si cum si cand. Banditu n-are moarte ma! daca ramai fara motor, sunt alti banditi si gsxf-uri busite numa' buni de donatori de motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 si mie cred ca a inceput sa-mi zornaie lantu de distributie....nu stiu, se aude pe accelerare/decelarare un zgomot, slab...ca de clopotei si cred ca asta e. Mobra are 54.000 pe bord. O sa vad ce si cum si cand. Banditu n-are moarte ma! daca ramai fara motor, sunt alti banditi si gsxf-uri busite numa' buni de donatori de motoare... fa smecheria aia cu surubelnita pe post de stetoscop. crede-ma, merge. la mine sunetul se intensifica clar cind ma apropii de mijlocul motorului, unde e lantul. daca e distributia se aude si la ralanti. la mine e mai mult un fel de hiriit de metal pe metal. ca si cum ai tine o surubelnita apasata pe lantul de transmisie in timp ce se invirte. nu l-as caracteriza ca zornait. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 eu cand am luat banditul avea 35000km,da pot sa bag mana in foc ca avea pe putin 40-50000 km,eu am mers 17000km , dupa care am schimbat kitul de distributie (intinzator+lant=750 lei) ca zornaia in ultimul hal si la relanti dar mai ales pe accelerare de ziceam ca se rupe motoru,acuma dupa ce l-am schimbat totul a revenit la normal. mecanicul de fiecare data cand il deschide se enerveaza si imi jura ca nu mai lucreaza niciodata la el ,dar normal ca nu se tine de cuvant.ambreiajul nu da semne ca ar tb schimbat si nici de fostul proprietar nu a fost schimbat.din ce mi-a zis mecanicul,multe piese sunt uzate dar mai merg linistit fara sa se strice. si oricum daca cedeaza m-am hotarat sa cumpar alt motor cu care sa il inlocuiesc pe cel stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 fum albastru - consum de ulei!! as desface capacul la chiulasa sa verific culbutori/tacheti/supape (ce se poate vedea din ele) sa nu cumva sa scape ulei in pistoane! Un test de compresie este reprezentativ! Cum fac rost de ceva banuti merg cu ea in service. Pana atunci o las la umbra ca nu as vrea sa o stric mai tare. Multumesc pentru raspunsul prompt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 nu ai scapat-o jos, nu? ca atunci se explica foarte usor fumul albastru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Banditu meu s-a dus azi-noapte pana la 215 kmh... acu doi ani s-a dus la 220...bine, aveam si ceva vanticel din fata aseara, pana la 190 se duce repde...de acolo, urca agale, incet. I-am scuturat coÂşu' fa smecheria aia cu surubelnita pe post de stetoscop. crede-ma, merge. la mine sunetul se intensifica clar cind ma apropii de mijlocul motorului, unde e lantul. daca e distributia se aude si la ralanti. la mine e mai mult un fel de hiriit de metal pe metal. ca si cum ai tine o surubelnita apasata pe lantul de transmisie in timp ce se invirte. nu l-as caracteriza ca zornait. daca vreau, iau de la pretina (isi da rezidentiatu acu') stetoscop Litman, foarte fin...dar mi-e ca imi pocneste dracu timpanu daca-l pun pe motor in mers o sa pun surubelnita sa vad... ti-am zis, la mine e un fel de zornait ca de clopotei, dar se aude fff incet, si doar pe accelerare/decelare si la ~4000 rpm, in rest nu. o fi altceva, cine stie...poate si un surub slab sau ceva de genu, care danseaza cand vibreaza motorul la frecventa si turatia respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 @motorocker exact cu simptomele astea m-am dus si eu la mecanic. se schimba sunetul pe la 4-6mii si mi-a zis ca e semnul clar ca trebuie umblat la distributie, ori intins ori schimbat lantul ala. eu as descrie zgomotul ca un zornait, ca si cum nu mai merg toate piesele din motor fix pe traseul lor ci parca ar fi asa, usor slabite si isi cam fac de cap inauntru. cu ambreiajul, mie pe la 100kmh daca sunt pe la 6-7 mii de ture si deschid gazul mult imi patineaza, ajunge la 10k si pe urma coboara iar la 7k si accelereaza normal. la fel, mi-a zis mecanicul ca e semn ca incepe sa cedeze ambreiajul si o sa inceapa sa faca asta mai des pe o plaja mai mare de ture. altceva ma sacaie, am observat ca atunci cand merg cu pasagera, pe langa ca nu mai simti aceeasi putere in motor, se accentueaza mai mult zgomotul de la distributie, parca se aude cum ceva metalic ar lovi ceva metalic. initial am presupus ca nu am ulei dar am, sau ca nu ajunge pana unde trebuie, o fi prea subtire. incerc sa urmaresc simptomele. clona lu cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 nu ai scapat-o jos, nu? ca atunci se explica foarte usor fumul albastru... Pana acum in sezonul asta nu am avut incidente de genul asta. Fumul alb-albastrui il scoate doar cand dau sprituri. In mers cand urca lin in ture nu scoate fum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 simeringurile la supape ... banuiesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 simeringurile la supape ... banuiesc! Voi afla Sambata viitoare cand merg cu ea la service. Pana atunci fac pauza. Sper sa nu fie ceva foarte grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Voi afla Sambata viitoare cand merg cu ea la service. Pana atunci fac pauza. Sper sa nu fie ceva foarte grav. nu stiu daca o sa afli asa de repede. simeringurile nu se vad prin simpla scoatere a capacului. un test de compresie poate sa spuna ce si cum. ca sa ajungi la ele tre' sa dai chiulasa jos, alta garnitura, vreo citeva ore de manopera. daca poti sa faci rost de un manometru de masurat compresia ai putea sa masori singur, nu e vreo filozofie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) nu stiu daca o sa afli asa de repede. simeringurile nu se vad prin simpla scoatere a capacului. un test de compresie poate sa spuna ce si cum. ca sa ajungi la ele tre' sa dai chiulasa jos, alta garnitura, vreo citeva ore de manopera. daca poti sa faci rost de un manometru de masurat compresia ai putea sa masori singur, nu e vreo filozofie. Din pacate nu am de unde sa fac rost de manometru de masurat compresia. Cand ajung la service sambata le voi cere baietilor sa imi faca un test de compresie. or fi scumpe semeringurile alea de la supape? :S Editat Iulie 6, 2012 de Bandit_Bora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 simeringuri sint aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/20310/article/93176?show=gallery&sr=30 nu-s scumpe. doar ca schimbarea lor inseamna dat jos chiulasa. adica ceva manopera + o garnitura de chiulasa noua. garnitura de 230 de lei: http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/20310/article/141360?show=gallery da' poate n-o fi asta, o fi doar segmentii glumesc, asa-s eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 la testul de compresie lucrurile sunt simple, in sensul ca se masoara compresia si daca e in afara parametrilor, se toarna citva ml de ulei in postoane, ca sa faca o pelicula subtire pe segmenti. daca compresia se imbunatateste, lucrurile-s clare si e gluma lui calin, care nu mai e gluma => segmenti daca nu, atunci poti banui simeringurile la supape, si se schimba. ideal sa-i schimbi pe toti, daca tot desfaci in zona! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 simeringuri sint aici: http://www.romimoto-...w=gallery&sr=30 nu-s scumpe. doar ca schimbarea lor inseamna dat jos chiulasa. adica ceva manopera + o garnitura de chiulasa noua. garnitura de 230 de lei: http://www.romimoto-...60?show=gallery da' poate n-o fi asta, o fi doar segmentii glumesc, asa-s eu. Nu cumparati firma athena orice ar fi ele, am patit-o cu semeringurile de la supape,telescoape sunt calitate 0.Luati orice alt produs mai scump decat gunoiele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.