97TDM Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) - am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. - cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. Editat Iulie 4, 2012 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 suruburile pilot is la 1 tura si 3/4 din cite-mi amintesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 - am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. - cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. -Daca iti iei manualul ai acolo absolut tot -Am eu bari+suport case dar habar n-am ce pret au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) daca te scarpini unde nu te mâncă... mane, pe ideea asta toti cei care modifica motoare-n vest (si sint o gramada) sufera de mincarimi. pina la urma urmei, e dreptul omului si sa-l manince. ducind ideea la extrem, toti cei care pun alte placute de frina, cauciucuri sau lanturi decit cele cu care vine motorul din fabrica tot de mincarimi sufera, ca fac modificari motocicletei. am mai cugetat oleaca la faza cu modificarea la aprindere si o explicatie ar exista. firmele care fac rotoare aftermarket is cam toate din State. Holeshot, Factory Pro. daca luam manualul de reparatii Suzuki observam ca exista o diferenta de 9 grade de avans la motoarele facute pt. SUA (inclusiv California), Canada si Elvetia. asta ar explica treaba. faptul ca totusi multi fac modificarea si la motoare care nu-s pt. aceste tari si se excita cit de mare e diferenta, mie nu-mi spune mult. exista o categorie de oameni care merg pe ideea "daca turma a facut si a zis ca e ok, trebuie sa fac si eu si neaparat sa zic si eu ca e ok". iar daca indraznesti sa zici "nu a fost ok", devii oaia neagra, care nu contribuie la atmosfera de pozitivism timp. un exemplu penibil mi s-a parut cind unul pe forum la englezi facuse modificarea gresit. adica fix invers, scazuse avansul in loc sa-l creasca. dupa care scria cit de mare e diferenta si cliseul obligatoriu, nelipsit la acea categorie de papagal "feels like a new bike!". pai normal ca pare motor nou frate, ca merge mai prost. mie mi-a luat o ora sa fac modificarea si din fericire e absolut reversibil, imi mai ia 10 minute sa ma intorc la stock. plus ca m-a costat zero lei. am incercat, n-a mers, asta e. macar am incercat sa-i avertizez pe altii sa nu incerce. atasez niste screenshoturi cu datele despre aprindere, din manualul original Suzuki. Editat Iulie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 -Dragii mei, cu parere de rau, imi iau ramas bun din cadrul comunitatii "Banditmania", dar..nu disperati, voi ramane acelasi banditrider pe care l-ati cunoscut si pe care il iubiti -Stiu ca am fost un exemplu pentru multi si ca v-am indrumat pe drumul cel bun, dar asa este viata..o sa ne mai vedem noi in trafic -In sufletul meu, voi fi acelasi banditrider(cu toate ca ma gandesc serios sa schimb numele de utilizator) -Pana imi iau alt motor, voi fi "Loganrider" si "RATBRIDER" Sper ca in maxim o luna sa fiu iar pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Ai dat Banditu'?Ce motor iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Ai dat Banditu'?Ce motor iti iei? Luni se face tranzactia..Yamaha FZ6 Fazer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) Luni se face tranzactia..Yamaha FZ6 Fazer iaca si-a facut curaj da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere. doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens. Editat Iulie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 iaca si-a facut curaj da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere. doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens. ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran.... PS: N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran.... ciopar n-o sa-mi iau in vecii-vecilor, Amin. le consider niste motoare ilogice, nu le vad scopul, nu-mi plac ca aspect si pozitia mi se pare caraghioasa. in plus, cind le vad pline de crom si kkturi mi se par de agatat cotofene. unele cotofene trag la supersporturi pestrite, altele la crom lucios N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu' nu stiu unde si ce citesti tu dar cu kit de jicloare (K&N sau din care-o fi) se cistiga multi cai. nu 1,5. e plin netul de masuratori pe stand in care se vede diferenta mare intre stock si kit. eu inteleg ca tu nu esti pasionat de moduri. accept asta. altii nu sint asa, incearca tot cei posibil. adevarat, unele merg, unele nu. de exemplu, tu ai mers in viata ta pe un Kult? sa vezi ce amortizoare stock are? stock man. adica din fabrica. proiectate de ingineri si puse pe motor ca bune. pai, iti zic eu: la frinari puternice ajunge suspensia fata-n capat si cu pasager la fel si cea spate. am mers is cu Kult si cu Pop (stock ambele) si diferenta e IMENSA. pai eu is nebun sa-mi pun arcuri aftermarket si amortizor de GSXR, nu? Editat Iulie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) ca sa adaug ceva la discutia cu 'elementele' aftermarket, am montat un jetkit cu ace de titan si tuburi emulsoare nickel plated de la factory pro si diferenta chiar se simte! la 5000-6000 de ture numai exista 'golul' de putere. partea cu 'rotorul' am sarit-o, al meu are deja 13 grade avans la aprindere! Editat Iulie 4, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 iaca si-a facut curaj da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere. doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens. Anul sa fie dupa 2004, cele mai vechi nu-mi plac cum arata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 singurul naked care-mi place, dintre astea post 2004, mai futuriste asa si pe care mi l-as permite, este FZ6 N all black (2005-)...pe care nu mi l-as permite e BMW F800R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Ca tot se discuta p-aci de vanzari si schimbari de banditi, recunosc ca si eu vreau sa-mi iau alt motor. Daca imi merge bine, cel putin ca pana acum, in primavara imi indeplinesc visul. Avand in vedere nr. de km adunati de banditu meu in ultimii ani, daca il vand nu voi lua mare lucru pe el. Asa ca, banditu o sa ramana la mine doar pentru fatait prin oras. Ce vreau sa-mi iau...ma voi decide atunci. clasamentul, in ordinea numerelor de pe tricou: 1) Triumph Tiger Explorer 1250, 2) Ducati Multistrada 1200, 3) Kawasaki Versys 1000 Grand Tourer, 4) BMW R1200GS Adventure. Vreau sa fac "investitia" asta si pentru ca vreau o motocicleta care sa stea in garaj si sa o folosesc decat la concedii si drumul de peste 500 km. Vreau sa fie noua pentru ca o iau s-o tin cel putin 5 ani. Vreau garantie, casco si toate celelalte avantaje care vin cu o mobra noua. Pana in primavara va trebui sa ma gandesc la fiecare in parte, sa pun in balanta toate detaliile (pret, service, piese de schimb, accesorii). Oricum, Banditu ramane in posesia mea pana moare. Din pacate, nu cred ca mai rezista foarte mult. Deja are aproape 60.000 kmsi cred ca pana la sfarsitul anului il duc in 70.000... Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) BMW F800R eu mi-as fi luat 800R-ul anul trecut, eram la un pas. Pretul inca mare, sub 6000E nu prea erau (imi facea cu ochiul unul de nou la 8000E), m-a facut sa nu merg pe 800. Nu am vrut sa dau inca atatia banuti pe motoreta, asa ca am gasit GSF-ul.Cu 800R nu am reusit sa ma dau, ci doar cu 800ST si cu F650GS (toate cu acelasi motor). Superbe. Editat Iulie 5, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Cosmine, deci ai hotarit ca Banditul la 70 de mii crapa? ca tot s-a vorbit de modificari si de-astea. ce nu inteleg unii e ca prin kit (Dynojet sau orice alta marca) nu se obtine doar o crestere a puterii maxime. cifra aia chioara nu spune mare cacao. in schimb se obtine o remodelare a curbei de cuplu. ca exemplu, uitati o curba cu kit Holeshot vs stock. sint doua "gropi" in curba de cuplu la 5000 si 6500 pe care le netezeste. gropile astea btw sint responsabile si pt. ceea ce numesc unii "explozie de putere". adica, treaba aia se simte dupa ce turatia ajunge la un minim de cuplu (adica cuplul scade, cu alte cuvinte) dupa care creste mai rapid. se mai observa in grafic ca punind kit deja la 7000 de ture avem cuplul pe care stock il avem la 9000 si. oare s-o fi simtind vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 2) Ducati Multistrada 1200 NUUUUuuuuuuuuuu.....!!! Iti iei macara Cu 800R nu am reusit sa ma dau nici eu nu am apucat sa ma dau...l-am incalecat la SMAEB in fiecare an...pozitia pe el e mortala si sunt sigur ca trage frumos motorul + ca sunetul de 2 in paralel e foarte misto. da caline! ai dreptate! mea culpa! (vb serios) dar hai sa te intreb altceva...si acum se isca alta discutie: stage 1 = jeturi + toba....numai toba e ~300 iepuroi. merita pt 8 cai in plus? pai asa...vinzi banditu', iti iei FZ6 si ai din start 20 cai in plus sau iti iei SV-u si ai cuplu liniar de jos (cred, ca e V2) d-aia zic... la performante, parerea mea e ca nu merita sa umblii la nakeduri...ca oricum, nu face fata caroseria...ca sa zic asa. Un amortizor, DA...mai ales daca-s varza alea stock, un far, o frana etc, dar la motor...eh, pe mine cel putin, ma satisface, limita de care am dat la bandit nu a fost a motorului, ci a cilisticii/cadrului. Stii la ce merita modurile? si acum o sa razi...la Harleyuri. Poi ce bestii scot astia din tractoarele alea ramai paf, cresteri de 25+ CP la un singur stage...dar, NU FACE fata restul mobrei, decat in linie dreapta. si nu, nu merita sa vinzi Banditu sa-ti iei Cornet...chiar si daca ar avea 40 CP Banditu'...tot nu mi-as lua Cornet. PS: Cin' tea pus sa-ti iei Bandit Kult, tu n-ai vazut ce urat ie de la rezervor in spate? iti spune singur ca e pleasca, nu tre' sa te mai asezi pe el sa se inmoaie arcurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Cosmin, iti trebuie intai un buget! Apoi discuti de ce iti iei. Un Versys echipat bine sare de 9000 euro sh in Germania! NU e ieftin deloc! Restul nu stiu, nu ma bag, dar la cum arata lista nici celelalte nu-s prea ieftine! Insa...eu cred ca ar trebui sa mergi spre un carenat, gen 1200 RT sau Kawa 1400 GT sau GSX 1250 F. Ultimul cred ca e cel mai ieftin, si e chiar un super tourer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 @MotoRocker, eu am deja toba aftermarket. kitul Holeshot contine rotor de aprindere avansat cu 5 grade, filtru de aer K&N si jicloare. cu alte cuvinte mie mi-ar trebui doar jicloarele si filtrul, nici vorba de 300 euroi. oricum nu ma bag pt. ca modificarile la carburatie = dureri de cap. si pina la urma urmei nu faci B12 din el. daca ar fi sa trec la altceva sub 750-800 cc nici nu mi-ar trece prin cap sa ma bag. am eu asa o pata pusa pe motoarele de 600, sint prea turate si au cuplul la turatii prea mari pt. gustul meu. de aici toate dezavantajele pe care le genereaza, cutie de viteze cu trepte scurte etc. eu vreau motor pe care sa-l tin intr-a 5-a si sa fac totul din acceleratie, prefer sa am mai mult cuplu decit am nevoie decit sa ma rog de el. la Bandit mie mi se pare ca nu puterea (sau lipsa ei e problema), ci faptul ca e disponibila la ture mari si nu ai mult pina la redline si trebuie iar sa schimbi. de ce tot zic eu oare de B12? 100 Nm la 4000 de ture. is de-acord, codita la Kult arata ca dracu', mai ales imbinarea cu rezervorul. de ce n-am luat Pop? cind mi-am luat eu motorul preturile erau MULT mai mari decit acum. pe mobile.de nu exista Kult de 600 sub 2500, unde mai pui cit te costa sa-l aduci. mi-amintesc ca gasisem un Pop prin tara care arata tipla si era 3500. pur si simplu astea erau preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Cosmin, iti trebuie intai un buget! Apoi discuti de ce iti iei. Un Versys echipat bine sare de 9000 euro sh in Germania! NU e ieftin deloc! Restul nu stiu, nu ma bag, dar la cum arata lista nici celelalte nu-s prea ieftine! Insa...eu cred ca ar trebui sa mergi spre un carenat, gen 1200 RT sau Kawa 1400 GT sau GSX 1250 F. Ultimul cred ca e cel mai ieftin, si e chiar un super tourer! In momentul in care am specificat ca vreau sa-mi iau moto enduro-touring clasa mare NOUA, crede-ma ca am luat in calcul si bugetul. Cel mai mic pret, la mobrele insirate de mine, este, la Ducati (aprox. 16.000 euro echipat de touring - bagaje, scut, crashbars, parbriz reglabil, manere incalzite, abs, esp - ), si cel mai mare pret este la BMW...dublu fata de Ducati. Intre astea doua se inscrie Triumphul, dar foarte aproape de Ducati. M-am uitat si la 1400GT, si la Yamaha FJR...dar nu ma incanta...m-am decis asupra clasei. Cele insirate sunt enduro-touring, nu sport touring. Nu mi-au placut si nici nu o sa-mi placa vreodata carenatele. D-aia si acum am Bandit si nu CBR. Ma rog. Asta e o discutie prea lunga care tine prea mult de gusturile fiecaruia. Eu stiu ce vreau de la motocicleta mea. Stiu foarte bine. Din cauza asta stiu si ce motocicleta vrea. Acum...ramane doar sa ma hotarasc asupra marcii in functie de pret, dotari si accesibilitate din punct de vedere al service-ului. Calin, nu am decis ca banditu meu o sa moara la 70.000. Stiu sigur ca la 70.000, daca nu mai devreme, imi vor pica piese din el, il simt, piese pe care va trebui sa le inlocuiesc/repar. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Salutare tuturor, Am si eu o "mica" problema cu Banditul meu. Am un Bandit de 600 din '95. Pana saptamana trecuta a mers foarte bine, dar dintr-o data intr-o dimineata nu a vrut sa porneasca decat cu socul tras. Cu socul tras porneste, dar daca il imping inapoi nu-si tine relanti-ul si se opreste. Daca tin 1-2 min socul tras (undeva pe la jumate sa stea pe la vreo 2-3000 de ture) si apoi il imping inapoi ramane pornista dar cu relantiul oscilant intre 800 si 1100 de ture. Deasemenea atunci cand porneste scoate un fum albastui si miroase destul de puternic a benzina nearsa. Banuiesc amestecul de aer/carburant este prea bogat. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat cum sa dau ceva mai mult aer in amestec si cum sa ii cresc putin relantiul? Am uitat sa mentionez, dupa ce merg purin si se incalzeste motorul mai creste putin relantiul dar nu sare de 1200-1300 de ture, iar in mers mi se pare ca trage mai greu de cand cu problema asta. Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 fum albastru - consum de ulei!! as desface capacul la chiulasa sa verific culbutori/tacheti/supape (ce se poate vedea din ele) sa nu cumva sa scape ulei in pistoane! Un test de compresie este reprezentativ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) Calin, nu am decis ca banditu meu o sa moara la 70.000. Stiu sigur ca la 70.000, daca nu mai devreme, imi vor pica piese din el, il simt, piese pe care va trebui sa le inlocuiesc/repar. eu cind am luat motorul si nu stiam nici unde-s bujiile l-am dus la un service sa se uite oleaca la el, sa-mi zica daca se vede la ochi vreo problema. mi-a zis asa: "ma, motorul asta nu are 20 de mii de km. da' eu iti zic asa: intre 60 si 80 de mii o sa te lase ambreiajul si distributia. le schimbi si mai mergi cu inca o data pe atit". ghici cu ce am probleme acum? patineaza ambreiajul si face zgomot lantul de distributie. un lant de distributie (original Morse) e vreo 250 RON iar un kit complet de ambreiaj vreo 350. adica vreo 150 de euro totul. ambreiajul ti-l poti schimba singur intr-o ora (nu exagerez) iar la distributie iti trebuie presa de inchis, ca' doar nu esti nebun sa pui lant gata inchis si sa dai motorul jos si dupa aia pe din doua. da' vad ca pica Banditi pe capete, unul cite unul muci Suzuki astea. Editat Iulie 5, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 si mie cred ca a inceput sa-mi zornaie lantu de distributie....nu stiu, se aude pe accelerare/decelarare un zgomot, slab...ca de clopotei si cred ca asta e. Mobra are 54.000 pe bord. O sa vad ce si cum si cand. Banditu n-are moarte ma! daca ramai fara motor, sunt alti banditi si gsxf-uri busite numa' buni de donatori de motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 si mie cred ca a inceput sa-mi zornaie lantu de distributie....nu stiu, se aude pe accelerare/decelarare un zgomot, slab...ca de clopotei si cred ca asta e. Mobra are 54.000 pe bord. O sa vad ce si cum si cand. Banditu n-are moarte ma! daca ramai fara motor, sunt alti banditi si gsxf-uri busite numa' buni de donatori de motoare... fa smecheria aia cu surubelnita pe post de stetoscop. crede-ma, merge. la mine sunetul se intensifica clar cind ma apropii de mijlocul motorului, unde e lantul. daca e distributia se aude si la ralanti. la mine e mai mult un fel de hiriit de metal pe metal. ca si cum ai tine o surubelnita apasata pe lantul de transmisie in timp ce se invirte. nu l-as caracteriza ca zornait. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.