Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

mai am si o saiba d-aia care se pune la busonul de sub bandit(pentru atunci cand faci schimbul de ulei)

 

Daca nu le vrea nimeni, peste o saptamana zboara la gunoi toate, ca nu am ce sa fac cu ele :scratch:

salut daca mai ai saiba si discul le iau eu..cat vrei pe ele..oare merge discul pe 1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Raman dator pentru raspunsuri, cred ca vara asta ma alatur si eu grupului. Am uitat sa specific ca vreau modelul mai mare , respectiv 1250s . Din punct de vedere al dimensiunilor nu sunt mari diferente intre cele doua , deci mai mult ca sigur incap pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut daca mai ai saiba si discul le iau eu..cat vrei pe ele..oare merge discul pe 1200

Nu vreau niciun ban, numai sa vii sa le ridici, vad ca esti din Sibiu..

 

Tel 0766469055 / Alex

(e orange, nu cosmote)

 

daca tot zici ca ai placute frana spate si nu ai ce face cu ele iti multumesc anticipat. numa sa se potriveasca.

despre schimbator l-am reglat azi.

 

placutele sunt pe jumatate uzate, daca iti convin, ma suni luni si le iei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu de-amindoua, si melc, si cablu.

 

ca tot veni vorba, am o cutie plina de pese de pe Kult ('95-'99) care poate-ar interesa pe unii. probabil mare parte merg si pe Pop (2000-2003). trebuie verificat doar codul producatorului pe cmsnl.com sau alt site de genul, daca e acelasi, merge. daca nu e mentionat alfel, piesele sint intacte.

 

- 1 pereche dog bones OEM (avind amortizor de GSXR mai lung a trebuit sa cumpar unele de coborire)

- o pereche de cabluri de kilometraj

- pompa frina spate + furtun OEM

- pompa frina fata polizata intr-un colt (patania de acum 2 ani) dar perfect functionala + furtunuri OEM

- maneta frina fata putin polizata dar utilizabila (tot victima curbei respective)

- pedala frina

- maneta de ambreiaj

- o pereche de distantiere pentru intarit arcurile de la furca, grosimea 12 mm; personal consider ca oricine nu-si permite arcuri aftermarket are nevoie de asa ceva

 

daca e cineva interesat, sa ma anunte si facem niste preturi.

post-24366-0-99724200-1342471645_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu dimensiunea cauciucurilor pentru un Suzuki GSF 600 N Bandit din 1996?

 

Am cautat pe site-uri si am gasit 2 situatii:

 

110/70-17

150/70-17

 

sau

 

120/60-17

160/60-17

 

Care e mai buna?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

120/60-17

160/60-17

 

asta e la POP (2000-2004)

 

de cealalta nu stiu...uita-te si tu la gumele vechi sau in manualul de utilizare/service...sau sa spuna un kultist exact

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu dimensiunea cauciucurilor pentru un Suzuki GSF 600 N Bandit din 1996?

 

Am cautat pe site-uri si am gasit 2 situatii:

 

110/70-17

150/70-17

 

sau

 

120/60-17

160/60-17

 

Care e mai buna?

 

Multumesc anticipat.

 

Eu am prima varianta, Calin si mai cativa au a doua.La mine nu sunt probleme, dar cred ca nici la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu dimensiunea cauciucurilor pentru un Suzuki GSF 600 N Bandit din 1996?

 

Am cautat pe site-uri si am gasit 2 situatii:

 

110/70-17

150/70-17

 

sau

 

120/60-17

160/60-17

 

Care e mai buna?

 

Multumesc anticipat.

la fostul meu bandit(tot din 96) in certificat erau scrise dimensiunile de 110/150

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost aseara cu niste prieteni pe afara si am facut schimb de mobre sa vedem diferente. eu cu gsf600s 2004, un fazer din 99 si un cbr din 04.

m-a sacait putin diferenta dintre frane. la fazer si cbr simti cum ingheata, la bandit simti cum doar te incetineste dar nu are feeling-ul ala ca se opreste cum trebuie.

eu m-am obisnuit cu ea asa, stiu cat sa strang ca sa ma opresc repede dar in general evit sa merg repede cat sa ajung la frane puternice.

din ce am mai auzit cam astea sunt franele la bandit(mi-am schimbat lichidu si am placute carbone lorraine) dar ma gandeam ca poate sunt si niste chestii de mentenanta care le pot face eu(sau in service). voi ce puneti pe lista cand va servisati franele?

mai departe, daca nici asa nu se simte o diferenta, ce upgrade-uri se pot face? frane de 1200? furca de sv sau gsxr? pana unde se poate ajunge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex.r uitete in certificat si vezi ce scrie acolo(asta ca sa nu ai probleme la itp). in rest amandoua variantele merg bine pe kult.

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost aseara cu niste prieteni pe afara si am facut schimb de mobre sa vedem diferente. eu cu gsf600s 2004, un fazer din 99 si un cbr din 04.

m-a sacait putin diferenta dintre frane. la fazer si cbr simti cum ingheata, la bandit simti cum doar te incetineste dar nu are feeling-ul ala ca se opreste cum trebuie.

eu m-am obisnuit cu ea asa, stiu cat sa strang ca sa ma opresc repede dar in general evit sa merg repede cat sa ajung la frane puternice.

din ce am mai auzit cam astea sunt franele la bandit(mi-am schimbat lichidu si am placute carbone lorraine) dar ma gandeam ca poate sunt si niste chestii de mentenanta care le pot face eu(sau in service). voi ce puneti pe lista cand va servisati franele?

mai departe, daca nici asa nu se simte o diferenta, ce upgrade-uri se pot face? frane de 1200? furca de sv sau gsxr? pana unde se poate ajunge?

da' ti-ai si gasit locul unde sa-ntrebi de modificari la motor, nu vezi ca se-mbulzesc oamenii sa raspunda? :crack:

 

am pus relativ recent un tabel cu niste masuratori ale fortei de frinare pt. diverse motocicleta, facute de MCN parca. surprinzator, Banditul era in prima jumatate. la frine sint mai multe chestii care conteaza, una e sa muste la inceput, alta e distanta totala de frinare. poate o fi parind ca sint mai slabe din cauza ca nu musca.

 

cu furtunuri aftermarket nu faci nimic, o fi existind o diferenta dar e mica. ca la CBR sau Fazer n-o sa fie.

 

cea mai importanta treaba la frine e rigiditatea intregului ansamblu, inclusiv pompa si etrierii. uita-te la etrierii de la Yamaha, sint dintr-o bucata, turnati, pistoanele se scot desurubind capacele alea anodizate albastru (sau auriu la unele). scopul e unul singur: sa creasca rigiditatea micsorind numarul de piese separate care se asambleaza cu suruburi.

 

frinele de B12 sint mai OK dar nu mi se pare mare diferenta.

 

eu zic ca daca vrei diferenta radicala schimbi toata fata.

 

PS: eu am 160 pe spate, pe fata am 110, stock e 150 da' am trecuta in certificat si varianta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai intradevar, nu pot sa zic ca mobra nu franeaza, ci ca mi se pare ca nu franeaza la fel de bine ca alealalte 2. si probabil si asta e doar subiectiv, ca daca e sa testam franele cum trebuie s-ar putea sa nu ies asa prost. are intradevar un feeling ciudat franarea la bandit, simti ca ceva tot o impinge inainte(probabil greutatea enorma) fata de altele la care simti ca se pune pe franat si vrea sa se opreasca. dupa tura aia am bagat 2-3 frane mai serioase si simteam ca mai mult nu-mi trebuie, as face stoppie, mobra se opreste cum trebuie, am blocat si spatele. nush, probabil e o chestie la care nu o sa ma mai gandesc mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai intradevar, nu pot sa zic ca mobra nu franeaza, ci ca mi se pare ca nu franeaza la fel de bine ca alealalte 2. si probabil si asta e doar subiectiv, ca daca e sa testam franele cum trebuie s-ar putea sa nu ies asa prost. are intradevar un feeling ciudat franarea la bandit, simti ca ceva tot o impinge inainte(probabil greutatea enorma) fata de altele la care simti ca se pune pe franat si vrea sa se opreasca. dupa tura aia am bagat 2-3 frane mai serioase si simteam ca mai mult nu-mi trebuie, as face stoppie, mobra se opreste cum trebuie, am blocat si spatele. nush, probabil e o chestie la care nu o sa ma mai gandesc mai incolo.

 

Ia in calcul si furca banditului care se comporta mult mai moale fata de altele, pana la urma este un naked (nu un ss) si dupa pararea mea per ansambul este foarte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil de-asta pare ca ceva o impinge. mi-am pus maneta pe 1 si am mai tras si acu cateva frane pe drum spre casa. parca cumva imi place mai mult feeling-ul asta ca nu te pune in cap, prima oara cand am franat cu fazer-ul am crezut ca o sa blochez fatza. o sa mergem frumos pe un drum gol si o sa vedem distantele de oprire, pana la urma asta conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la inceput faptul ca e mai domoala frina e ok. dupa ce te obsinuiesti incepe sa-ti dea adrenalina nedorita. da' cind apare conserva de nu stii de unde crede-ma ca o sa te uimesti singur cit de tare poti sa frinezi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare pentru posesorii de bandit: vreau sa schimb janta spate le gsxf-ul meu care stock are 3,5 inch cu una de bandit de 4,5 inch. intrebarea este: la ce modele este janta spate de 4,5 inch cu 'spitele' curbate(nu modelul cu spitele drepte)? :cheers: multumesc!

 

am o intrebare pentru posesorii de bandit: vreau sa schimb janta spate le gsxf-ul meu care stock are 3,5 inch cu una de bandit de 4,5 inch. intrebarea este: la ce modele este janta spate de 4,5 inch cu 'spitele' curbate(nu modelul cu spitele drepte)? :cheers: multumesc!

am gasit raspunsul, modelele MK1 ar corespunde cerintelor. acum astept sa confirme cineva si eventual daca are careva la vanzare vreuna! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare pentru posesorii de bandit: vreau sa schimb janta spate le gsxf-ul meu care stock are 3,5 inch cu una de bandit de 4,5 inch. intrebarea este: la ce modele este janta spate de 4,5 inch cu 'spitele' curbate(nu modelul cu spitele drepte)? :cheers: multumesc!

 

 

am gasit raspunsul, modelele MK1 ar corespunde cerintelor. acum astept sa confirme cineva si eventual daca are careva la vanzare vreuna! :rolleyes:

 

 

Salut!

 

Da, la banditul Pop (2000-2004) si cred ca si la urmatoarele gasesti janta de 4,5. Chiar eu am una in semnatura de vanzare. E posibil sa mai trebuiasca ajustate distantierele in functie de distanta intre bratele basculei.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat si cu cbr 1000f cu frana combinata si cu unul de 600 cu frana normala dar nu pot spune ca se punea mai repede jos decat 1200 meu...1000f chiar mult mai greu....

iar pt cauciucuri ti-ar recomanda 170 sau 180 daca intra..cand am avut 600 aveam mare pe spate oricum si statea foarte bine..atingeam cu scaritele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat si cu cbr 1000f cu frana combinata si cu unul de 600 cu frana normala dar nu pot spune ca se punea mai repede jos decat 1200 meu...1000f chiar mult mai greu....

iar pt cauciucuri ti-ar recomanda 170 sau 180 daca intra..cand am avut 600 aveam mare pe spate oricum si statea foarte bine..atingeam cu scaritele..

 

Cel cu 1000f a facut el ceva acolo la combinatia de frana, am mers si eu si te contrazic, frana stoc a unuia "ingheata" fata de bandit 600/1200.

Rectific eu am avut 600f si nu poti compara cele 2 frane, aici vb doar de frana stoc nu de alte schimbari.

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel cu 1000f a facut el ceva acolo la combinatia de frana, am mers si eu si te contrazic, frana stoc a unuia "ingheata" fata de bandit 600/1200.

Rectific eu am avut 600f si nu poti compara cele 2 frane, aici vb doar de frana stoc nu de alte schimbari.

depinde cum tragi de ea..si la 1200 ingheata..chiar fosrte bine...iti spun eu de ce crezi asta..banditul se lasa mai mult in telescopul de fata si nu ai impresia aia brusca pe cand vitezanele astea au suspensii sport si cum o pisti putin bruscheaza...mai ales ca cel de 1000are aproape 300 de kg fiind printre cele mai grele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...