Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

e, motor de tinut maxim un sezon man. sint proaste Suzuki astea, se pizdesc rapid, nu vezi ca aici toti se chinuie sa scape de ele? :crack:

nush cum dreq de rezist eu cu asa o nenorocire de motor.

 

:crack:... sincer nu a trebuit decat sa fac 1 drum cu el(si ala prin oras) ca sa ma faca sa imi doresc sa nu`l mai vand. in principiu cand o fi sa-mi iau alta pe bandit l-as pastra sa fac streetfighter din el. iar de stricat(o sa ziceti ca-s nebuno-manaic) dupa ce am citit cele 1242 de pagini ale sectiunii banditmania cred ca se comporta foarte bine contre uzurii(asta in cazul in care ai grija de el). caline sper sa ne vedem la sfarsitul lui august in iasi la motorfest sa bem o bere ca desi stau in bucuresti sunt moldoveand de pe langa bacau. friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut , am si eu o intrebare pentru posesorii de suzuki bandit.Cati dintre voi aveti peste 1.90m in inaltime?Ca ma tenteaza sa imi iau vara pentru drumuri mai lungi si nu stiu daca ma incadrez .Eventual si cateva poze sunt binevenite (cu voi pe motor).

 

Eu am cam 1,90 m si ma simt foarte bine pe el,uite vreo 3 poze:

post-27379-0-95616600-1342034535_thumb.jpg

post-27379-0-69305200-1342034593_thumb.jpg

post-27379-0-90294500-1342034637_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am gasit eu prin paginile anterioare am inteles ca se poate regla pedala de la cutia de viteze din prindere. nu ma deranjeaza inca(nici nu am mers prea mult) da daca a facut cineva aceasta operatiune sa-mi zica si mie pt ca am 2 amici care au mers cu el si au zis ca li se pare destul de lunga cursa atunci cand schimbi treptele in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am gasit eu prin paginile anterioare am inteles ca se poate regla pedala de la cutia de viteze din prindere. nu ma deranjeaza inca(nici nu am mers prea mult) da daca a facut cineva aceasta operatiune sa-mi zica si mie pt ca am 2 amici care au mers cu el si au zis ca li se pare destul de lunga cursa atunci cand schimbi treptele in sus.

normal ca se poate, are un surub clema aia si pe tija inca cite o pereche de piulite la fiecare capat. doar ca la unul din capete e piulita pe stinga, vezi prin manual la care ca sa nu rupi tija aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am si eu o intrebare pentru posesorii de suzuki bandit.Cati dintre voi aveti peste 1.90m in inaltime?Ca ma tenteaza sa imi iau vara pentru drumuri mai lungi si nu stiu daca ma incadrez .Eventual si cateva poze sunt binevenite (cu voi pe motor).

 

Eu am 195. Nu prea am look reis pe motoreta (nici nu caut, dar ca idee ca intrebai de poze). Pana la 120 merg frumos, de acolo ma cam bate vantul. Am incercat sa stau si aplecat, dar e cam incomod. Nu am condus altceva (la drum lung) ca sa fac comparatie, dar cred ca depinde de constitutia fizica. Pe mine dupa 150 Km. incepe sa ma doara spatele, dar s-ar putea sa fie si datorita meseriei care ma tine la calculator toata ziua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am si eu o intrebare pentru posesorii de suzuki bandit.Cati dintre voi aveti peste 1.90m in inaltime?Ca ma tenteaza sa imi iau vara pentru drumuri mai lungi si nu stiu daca ma incadrez .Eventual si cateva poze sunt binevenite (cu voi pe motor).

 

Si eu am aproape de 1.90 si nu am nicio problema. Folosesc banditu atat in oras cat si la touring. in fiecare am fac cel putin 3.000 km legati in concediu in regim touring. viteza de croaziera e undeva pe la 120-130 km/h incarcat cu bagaje and shit si ma simt excelent. Daca depasesc 130 km/h devine usor-usor incomod din cauza vantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine dupa 150 Km. incepe sa ma doara spatele, dar s-ar putea sa fie si datorita meseriei care ma tine la calculator toata ziua.

verifica amortizorul spate sa amortizeze, nu sa se balangane. as zice ca nu e de la meserie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am look reis pe motoreta (nici nu caut, dar ca idee ca intrebai de poze).

conform simularilor mele, la o inaltime de 1m20 se obtine un look reis pe Bandit.

post-24366-0-05104600-1342102047_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca se poate, are un surub clema aia si pe tija inca cite o pereche de piulite la fiecare capat. doar ca la unul din capete e piulita pe stinga, vezi prin manual la care ca sa nu rupi tija aia.

asa cum zice Calin.e chiar simplu :D desfiletezi piulitele pana spre fiecare capat filetat(adica piulita din stanga se duce spre dreapta si cealalta spre stanga) si apoi incepi sa infiletezi/desfiletezi din tija cate putin si o sa vezi ca ridica sau coboara tija schimbatorului de viteza) apoi doar strangi la loc piulitele si gata :D spor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun pariu ca deja va este dor de mine.. :bigstar:

-In fine, daca are cineva nevoie de o janta spate(indoita, dar reparabila)+disc de frana ok, sa-mi spuneti..

-Mai am niste placute spate, folosite pe jumatate(le-am schimbat pentru ca am luat altele la oferta, in iarna..deh, stiti cum e romanul:))

 

Ca si idee, imi place berea Gosser, dar e ok si Timisoreana :friends:

mai am si o saiba d-aia care se pune la busonul de sub bandit(pentru atunci cand faci schimbul de ulei)

 

Daca nu le vrea nimeni, peste o saptamana zboara la gunoi toate, ca nu am ce sa fac cu ele :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am si o saiba d-aia care se pune la busonul de sub bandit(pentru atunci cand faci schimbul de ulei)

 

Daca nu le vrea nimeni, peste o saptamana zboara la gunoi toate, ca nu am ce sa fac cu ele :scratch:

 

daca tot zici ca ai placute frana spate si nu ai ce face cu ele iti multumesc anticipat. numa sa se potriveasca.

despre schimbator l-am reglat azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am si o saiba d-aia care se pune la busonul de sub bandit(pentru atunci cand faci schimbul de ulei)

 

Daca nu le vrea nimeni, peste o saptamana zboara la gunoi toate, ca nu am ce sa fac cu ele :scratch:

salut daca mai ai saiba si discul le iau eu..cat vrei pe ele..oare merge discul pe 1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman dator pentru raspunsuri, cred ca vara asta ma alatur si eu grupului. Am uitat sa specific ca vreau modelul mai mare , respectiv 1250s . Din punct de vedere al dimensiunilor nu sunt mari diferente intre cele doua , deci mai mult ca sigur incap pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut daca mai ai saiba si discul le iau eu..cat vrei pe ele..oare merge discul pe 1200

Nu vreau niciun ban, numai sa vii sa le ridici, vad ca esti din Sibiu..

 

Tel 0766469055 / Alex

(e orange, nu cosmote)

 

daca tot zici ca ai placute frana spate si nu ai ce face cu ele iti multumesc anticipat. numa sa se potriveasca.

despre schimbator l-am reglat azi.

 

placutele sunt pe jumatate uzate, daca iti convin, ma suni luni si le iei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu de-amindoua, si melc, si cablu.

 

ca tot veni vorba, am o cutie plina de pese de pe Kult ('95-'99) care poate-ar interesa pe unii. probabil mare parte merg si pe Pop (2000-2003). trebuie verificat doar codul producatorului pe cmsnl.com sau alt site de genul, daca e acelasi, merge. daca nu e mentionat alfel, piesele sint intacte.

 

- 1 pereche dog bones OEM (avind amortizor de GSXR mai lung a trebuit sa cumpar unele de coborire)

- o pereche de cabluri de kilometraj

- pompa frina spate + furtun OEM

- pompa frina fata polizata intr-un colt (patania de acum 2 ani) dar perfect functionala + furtunuri OEM

- maneta frina fata putin polizata dar utilizabila (tot victima curbei respective)

- pedala frina

- maneta de ambreiaj

- o pereche de distantiere pentru intarit arcurile de la furca, grosimea 12 mm; personal consider ca oricine nu-si permite arcuri aftermarket are nevoie de asa ceva

 

daca e cineva interesat, sa ma anunte si facem niste preturi.

post-24366-0-99724200-1342471645_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu dimensiunea cauciucurilor pentru un Suzuki GSF 600 N Bandit din 1996?

 

Am cautat pe site-uri si am gasit 2 situatii:

 

110/70-17

150/70-17

 

sau

 

120/60-17

160/60-17

 

Care e mai buna?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

120/60-17

160/60-17

 

asta e la POP (2000-2004)

 

de cealalta nu stiu...uita-te si tu la gumele vechi sau in manualul de utilizare/service...sau sa spuna un kultist exact

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu dimensiunea cauciucurilor pentru un Suzuki GSF 600 N Bandit din 1996?

 

Am cautat pe site-uri si am gasit 2 situatii:

 

110/70-17

150/70-17

 

sau

 

120/60-17

160/60-17

 

Care e mai buna?

 

Multumesc anticipat.

 

Eu am prima varianta, Calin si mai cativa au a doua.La mine nu sunt probleme, dar cred ca nici la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu dimensiunea cauciucurilor pentru un Suzuki GSF 600 N Bandit din 1996?

 

Am cautat pe site-uri si am gasit 2 situatii:

 

110/70-17

150/70-17

 

sau

 

120/60-17

160/60-17

 

Care e mai buna?

 

Multumesc anticipat.

la fostul meu bandit(tot din 96) in certificat erau scrise dimensiunile de 110/150

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost aseara cu niste prieteni pe afara si am facut schimb de mobre sa vedem diferente. eu cu gsf600s 2004, un fazer din 99 si un cbr din 04.

m-a sacait putin diferenta dintre frane. la fazer si cbr simti cum ingheata, la bandit simti cum doar te incetineste dar nu are feeling-ul ala ca se opreste cum trebuie.

eu m-am obisnuit cu ea asa, stiu cat sa strang ca sa ma opresc repede dar in general evit sa merg repede cat sa ajung la frane puternice.

din ce am mai auzit cam astea sunt franele la bandit(mi-am schimbat lichidu si am placute carbone lorraine) dar ma gandeam ca poate sunt si niste chestii de mentenanta care le pot face eu(sau in service). voi ce puneti pe lista cand va servisati franele?

mai departe, daca nici asa nu se simte o diferenta, ce upgrade-uri se pot face? frane de 1200? furca de sv sau gsxr? pana unde se poate ajunge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex.r uitete in certificat si vezi ce scrie acolo(asta ca sa nu ai probleme la itp). in rest amandoua variantele merg bine pe kult.

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...