paul90 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 poti sa pui o poza cu Banditu tau,cred ca l-am mai vazut postat dar pana stau sa caut imi iau un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 cum ziceam mai de mult, la mine in furca erau arcuri progresive dar montate invers. am simtit ca nu ajung la capat ca inainte si e cumva mai rigida cand merg singur. acum ma obsedeaza franele, sper sa abordez problema temperat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 bandit 1200 an 2004 motocicleta a fost intreaga,functionala s-a dat motor + instalatie. In rest ... orice piesa se gaseste. In stare foarte buna! Poze la cerere. Contact : Cosmin 0751860760 0765525872 0720667652 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 De vanzare toba sport din carbon marca Bos. Toba are galerie de legatura adaptata pentru Bandit 600. Daca e cineva interesat...pret 100euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) poti sa pui o poza cu Banditu tau,cred ca l-am mai vazut postat dar pana stau sa caut imi iau un pic Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge . Editat Septembrie 15, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 frankenbandit. imi place ca sunt numai modificari de functionalitate pe el, nu vad nimic care sa-l faca mai cul, doar mai bun. daca mai tii minte prin ce pagini ai povestit, daca ai povestit cum ai pus furca aia si de la ce mobra e, ma apuc sa citesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge . Doua intrebari am: 1. De ce ai ales bascula aia? E vreo imbunatatire notabila fata de bascula standard? se simte vreo diferenta in mers? daca da, care-i diferenta intre cele trei bascule de mai jos? 2. Filtrele de aer. Ai doua filtre de aer duble sau cate unu la fiecare carburator? Cum te descurci cu filtrele alea in tot praful si mizeria din Bucuresti? Mersi. Editat Septembrie 15, 2012 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge . 600 fara aibox...cum ai reusit sa reglezi carburatoarele?din ce stiu fara airbox nu prea poti regla carb-urile decat al 1200 cu staga3 jet kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) @silencer -am scris la modul general dar nu mai stiu pe unde...este o furca de gsxr 750,92,cel mai bun raport,reglaje,greutate(parerea mea).Ca sfaturi: trebuie sa ai grija sa intre bine axul dintre juguri(actual..sau sa-ti cumperi/faci altul la cnc) in jugul inferior al noii furci,sa refaci opritoarele de bracaj maxim si sa nu difere f mult inaltimea celor 2 furci. Spor @cosmin - avantajele basculei in proiectul meu ar fi urmatoarele:1 -cea stock nu cred ca ar fi rezistat la noile valori de torsiune ale motorului(parerea mea) -greutatea injumatatita (fata de cea stock) -rigiditatea mai mare -lungimea cu 3 cm in+ limitand wheelie-urile -as fi putut sa o folosesc si ca mini-butelie(N2O) secreta daca imi duceam proiectul pana la capat dar in combinatie cu asfaltul sau carburile se putea lasa cu artificii asa ca am abandonat acest gand ,ca nu am chef sa cant cu Sf. Petru la harpa dezavantajele: -ampatamentul marit al mobrei o face ceva mai lenta pe viraje mai stranse -limiteaza urcarea de borduri...atingand si bascula Am si una de b12 stock pt drumuri mai sinoase. Diferentele intre cele 3 bascule cred ca este doar rigiditatea(presupunand ca sunt aceeasi masura si nu influenteaza ampatamentul mobrei) cred ca nr 2 este una veche cu performante inferioare celor 1 si 3 ce nu poate fi folosita in mod agresiv pe viraje cu denivelari pt ca ar da vibratii intarziate si amplificate cadrului.(amortizoarele nu absorb denivelarile la aceleasi valori cand mobra este aplecata). 2 filtrele sunt k&n-urile postate de tine in prima poza,si nu au fost o alegere speciala a mea ci a fost o necesitate pt ca stage3-ul pt carburi sa functioneze corespunzator.Nu sunt pb cu ele nici daca m-as da numai pe pamant...conditia este sa fie periodic udate/spray-ate cu ulei special(2-3luni). Sanatate @Mihai- sti bine ceea ce sti,nici nu exista stage 3 pt b6(din ce stiam eu in 09)motorul este de gsxr si stage3-ul din carburi cerea admisie + evacuare directa ca sa dea randament. Editat Septembrie 15, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 pt chopperit /index.php?/topic/684089-suzuki-gsf-bandit-600/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 @silencer -am scris la modul general dar nu mai stiu pe unde...este o furca de gsxr 750,92,cel mai bun raport,reglaje,greutate(parerea mea).Ca sfaturi: trebuie sa ai grija sa intre bine axul dintre juguri(actual..sau sa-ti cumperi/faci altul la cnc) in jugul inferior al noii furci,sa refaci opritoarele de bracaj maxim si sa nu difere f mult inaltimea celor 2 furci. Spor @cosmin - avantajele basculei in proiectul meu ar fi urmatoarele:1 -cea stock nu cred ca ar fi rezistat la noile valori de torsiune ale motorului(parerea mea) -greutatea injumatatita (fata de cea stock) -rigiditatea mai mare -lungimea cu 3 cm in+ limitand wheelie-urile -as fi putut sa o folosesc si ca mini-butelie(N2O) secreta daca imi duceam proiectul pana la capat dar in combinatie cu asfaltul sau carburile se putea lasa cu artificii asa ca am abandonat acest gand ,ca nu am chef sa cant cu Sf. Petru la harpa dezavantajele: -ampatamentul marit al mobrei o face ceva mai lenta pe viraje mai stranse -limiteaza urcarea de borduri...atingand si bascula Am si una de b12 stock pt drumuri mai sinoase. Diferentele intre cele 3 bascule cred ca este doar rigiditatea(presupunand ca sunt aceeasi masura si nu influenteaza ampatamentul mobrei) cred ca nr 2 este una veche cu performante inferioare celor 1 si 3 ce nu poate fi folosita in mod agresiv pe viraje cu denivelari pt ca ar da vibratii intarziate si amplificate cadrului.(amortizoarele nu absorb denivelarile la aceleasi valori cand mobra este aplecata). 2 filtrele sunt k&n-urile postate de tine in prima poza,si nu au fost o alegere speciala a mea ci a fost o necesitate pt ca stage3-ul pt carburi sa functioneze corespunzator.Nu sunt pb cu ele nici daca m-as da numai pe pamant...conditia este sa fie periodic udate/spray-ate cu ulei special(2-3luni). Sanatate @Mihai- sti bine ceea ce sti,nici nu exista stage 3 pt b6(din ce stiam eu in 09)motorul este de gsxr si stage3-ul din carburi cerea admisie + evacuare directa ca sa dea randament. stie careva un stage kit 1 sau 2 la banditul de 1200 la vreo oferta ceva?? ma bate gandul sa pun si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 http://www.cjaccessories.co.uk/product.php?productid=17524&cat=343&page=1 http://www.louis.de/_304004e259449b00ead5773ab2bbdef165/index.php?topic=search&searchterm=10046920&cmd.x=0&cmd.y=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 stie careva un stage kit 1 sau 2 la banditul de 1200 la vreo oferta ceva?? ma bate gandul sa pun si eu. Cred ca pe ebay sunt cele mai mari sanse sa gasesti ieftin(mai ales ca se termina sezonul) cateva indicii: http://www.ivansperformanceproducts.com/ http://www.holeshot.com/ Eu am mers cu un bandit 1200 holeshot+k&n si mi-a placut cum tragea. Pe al meu am stage 3 de la factorypro combinat cu dynojet. Citeste bine pe site-ul mama ca e posibil ca stage 2 la uni sa insemne stage 3 la altii. Salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 motorul de pe Banditul tau e de gsxr 1100 sau 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 cel mai criminal drum alba - arieseni. mi-am rupt curu' si mainile... denivelat in draci. noroc ca nu are gropi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Cred ca pe ebay sunt cele mai mari sanse sa gasesti ieftin(mai ales ca se termina sezonul) cateva indicii: http://www.ivansperformanceproducts.com/ http://www.holeshot.com/ Eu am mers cu un bandit 1200 holeshot+k&n si mi-a placut cum tragea. Pe al meu am stage 3 de la factorypro combinat cu dynojet. Citeste bine pe site-ul mama ca e posibil ca stage 2 la uni sa insemne stage 3 la altii. Salve pt mine maxim stage 2 e suficient... maxim 100eur dau pe el daca e vreo oferta ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 motorul de pe Banditul tau e de gsxr 1100 sau 750? 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 dezmembrare 1200 pop sariti pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 pacat de ea, daca a fost omtreaga si functionala... hai kultistilor, sariti sa inlocuiti piesele naspa de pe banditii vostri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 bai deci chestia asta deja devine enervanta: anunt pe scurt, cadrul e fisurat. povestea pe lung: prin primavara se decide cnairda(pe forum) ca isi ia un b12, il gaseste pe asta pe la italieni, vorbeste cu un tip sa i-l aduca. il suna intermediarul de la fata locului, ii zice ca arata ok mobra, o ia. ajunge dupa destul de mult timp in bucuresti, mergem s-o vedem. porneste greut, in 2 cilindri(eu eram socat cum poate sa sune, nu intelegeam de ce un L4 suna ca un parallel twin). doua din bujii cam murdare. le da tipu de acolo o perie rapid, porneste mobra, suna ok, sta la relanti, bla bla. foarte fericit cnairda, ii zice omului hai s-o bagam inapoi in garaj pana vin s-o iau si sa facem actele, maine gen. si in timp ce vorbea cu omu in service, nu stiu de ce m-am aplecat peste mobra si m-am uitat sub schimbator. surpriza, o crapatura. ii arat lu cnairda, o scoatem afara, pipaim, tot, crapatura nene, cadru fisurat. era destul de murdar, nu parea mascat intentionat. vorbeste cnairda cu vanzatorul, il roaga sa-l inteleaga ca nu poate s-o cumpere, omu isi cere scuze ca nu a observat si ca a luat mobra, promite ca o duce inapoi in italia la dezmembrat, ca are acolo baieti cu care lucreaza, nu-i nicio problema. peste vreo luna cred surpriza, apare banditu la vanzare, acelasi proprietar ca si acum, mai putini kilometri decat la intrarea in tara si scoase cateva stickere de pe el. usor de recunoscut mobra dupa discuri si etrieri. a si, cu vreo 200 de euro mai scump. trist moment, se oftica cnairda si il suna pe intermediar, nene, cum ne-a fost vorba, ce-ai facut cu banditu ca e la vanzare, vrei sa ai pe careva pe constiinta? pune si un anunt pe bikeshop cu pozele alea, descrie tzeapa, incercuieste zona cu fisura, pune datele vanzatorului ca sa-l injure cine a fost interesat de mobra. singurul rezultat e ca dupa inca o luna l-a sunat pe cnairda tipu care a luat banditu si-l vinde mai departe sa-l pwleasca ca a pus anuntu ala. acu, iar apare anuntu, e bine ca nu a luat nimeni mobra pana acu da vad ca tipu nu se lasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 bai deci chestia asta deja devine enervanta: anunt pe scurt, cadrul e fisurat. Foarte trist, ala vrea probabil sa isi recupereze gaura cu orice pret. Crezi ca are remuscari? Poate din asta traieste, insa nu tre sa ne mire. Sunt o gramada de cazane aduse rebut din Italia, cu bascule sudate, cadre strambe, furci indreptate la string etc. Cat timp au piata si romanul cumpara pretul si nu calitatea, asta avem. Ca exemplu paralel pot sa dau pe cei care aduc masini de afara. Mai scriam aici cum ii vedeam pe respectivi cum aduceau masini acordeon si in 3-4 zile erau la piata la Cluj. Indreptau stalpii (A, B, nu conteaza), puneau ziar peste gaura ( economie ) sa nu puna kile intregi de chit, km inapoi, luat de pe ea casetofon, cauciucuri-jenti, un polish si la piata. Stiti deja povestea: a unui medic batran, folosita foarte putin de acasa la super market. Daca te pui pe drum dupa ea vezi cat de stramb sta pe drum din cauza ca e dus naibii sasiul si in caz de poc, surpriza...........nu mai ai airbag-uri, au puscat in Germania ( eroarea din bord se sterge usor). Astia nu au remuscari, problema e ca uneori atat de bine ascund defectele incat tre sa belesti bine ochii, pt a nu beli ulterior altceva. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 De vanzare toba sport din carbon marca Bos. Toba are galerie de legatura adaptata pentru Bandit 600. Daca e cineva interesat...pret 100euro . Vanduta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Partea a III-a http://www.slowride.ro/2012/09/20/brambura-in-concediu-iii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Partea a III-a http://www.slowride....n-concediu-iii/ foarte tare. Cosmine gagicata scrie de m-am cracanat de ras la birou. Drum bun in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Subcriu la cele spuse! Eu am luat si masina (Ford Mondeo '96) accidentata grav, unghiul de fuga dus, haionul nu se inhide drept la balamale... etc, dar la 1000E isi face treaba; si motorul - Banditul - tipla, ma jur k n-am ce sa-i reprosez. Nu stiu dak are km dati inapoi, cui in pasa, in treapta a 6-a am o turatie si viteaza = dublul cifreti turatiei (5000RPM = 100 kmh si tot asa, intelegeti voi). Morala: cascati ochii cand luati ceva. Ca sa mai deschid si eu gura pe forum... saptamana trecuta am trantit motorul (de pe loc... ) din cauza unui caine care se dadea la gamba mea dreapta (sunt stundeent la medicina veterinara ) Morala: trebuie musai sa-mi iau crash bar; imi vine sa plang cat am putut sa zdrelesc capacu de la cutie . Dar a scapat nevatamata Pe 1 ma intorc la Bucuresti. Mai faceti intruniri la ARC?? Partea a III-a http://www.slowride.ro/2012/09/20/brambura-in-concediu-iii/ Draga Banditistule... eu, desi am TOT respectul pentru tine, incep sa te URASC. Sau poate ura nu e cel mai bun cuvand de a descrie sentimentul care ma incearca fata de plimbarile pe care reusesti sa le faci, ci mai degraba INVIDIE. Sa ma ierte Dumnezeu, dar eu nu reusesc sa-mi urnesc basanaul de la calculator. Anul asta nu m-am ales decat cu o tura pana la Rasnov (de la Ploiesti). Felicitari, esti un ceea ce inteleg eu prin termentul "motociclist". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.