Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

 

Foarte frumoase pozele, de curiozitate, cum ai reusit sa intri cu motocicleta la muzeul aviatiei?(banuiesc ca acolo e facuta cea cu avionul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Protagonisti:

--Suzuki GSF650/2005

--Sony A58 50mm/1.8

 

 

Felicitari pentru motor si pentru poze!

 

Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS).

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru motor si pentru poze!

 

Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS).

 

:cheers:

eu vad treaba asa.

 

Kult - decent, mai ales ca la data curenta iei unul pe nimic. amortizoare muci. sa de rahat. estetic imbinarea dintrea coada si rezervor e o ratare completa. restul sint detalii usor rectificabile.

 

Pop - amortizoare superioare. sa mult mai buna. estetic peste Kult. parerea mea? cel mai reusit Bandit.

 

Neo - n-am vazut in carne si oase dar incepe sa semene a Hornet. adica combinatie nereusita intre modern si clasic.

 

Evo - sincer? mi-as cumpara, dar numai 1250 S cu ABS. N-ul mi se pare ilogic. nu inteleg farul rotund, de clasica, pe un motor cu linii moderne. decit asta mai bine un CB1000R, Z1000 etc. S-ul e in schimb un tourer cu dotari incredibile pt. pret.

PS: ce mai faci caline? :D

ce sa fac... ma distrez si eu cum consumul a ajuns printre cele mai populare subiecte pe topic :) Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: vreau sa imi iau cablu de ambreiaj de pe louis

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10037400&lang=en

 

in lista nu apare pt GSF 600, dar apare pt GSX600 F ( CLUTCH CABLE, ORIG. L.

GSX 600F/750F, Y:98-05 ). eu stiu ca motoarele sunt la fel la aceste modele.

banditu meu e '96. Se potriveste cablul asta?

daca nu, care ar trebui sa il comand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Amckart ,m-a costat cursul - adica 200 euro .

Daca vrei sa te dai fara curs , se mai intalnesc baietii seara si dau vro 30 de ron (? ) pentru 10 minute.

Am cric central, nu atinge. Ating scaritele, dar am observat ca daca ajungi sa pui genuchiu nu o mai inclini asa de mult deci nici scaritele nu ajung. (Din ce am observat pana acum ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi cum vrei tu , nu trebuie sa dai glont, dupa cum vezi nici eu nu ma dau la ea, doar incerc sa imi dezvolt o tehnica.

Cursul decurge in felul urmator : incalzire - 2 ture stanga dreapta pe circuit pentru incalzire , inca 2 intr-o mana , inca 2 in picioare.

Dupa care difera de la curs la curs: ori ne dam , ne opreste pe fiecare si ne spune ce trebuie sa facem ca sa luam curba mai bine sau ce mai vede el ca nu e bine ( ex. : eu tineam varful piciorului sub schimbator cand luam curba la stanga ceea ce poate rezulta intr-o ranire ) . Ori se fac franari - se porneste pe partea lunga si te opresti intr-un dreptunghi ideea fiind sa intelegi capacitatile tale de franare + imprimarea unei tehnici de franare mai buna. Se mai fac si jaloane. Acum eu am fost doar la 4 cursuri . Ce o mai fi, nu stiu, dar ca sa va linistesc - nimeni nu cere sa te dai tare, te dai cum vrei si cum poti , nimeni nu te forteaza sa faci nimic.

 

Nota: E rupere de cald in combinezonul ala.

Eu n-am pus-o niciodata pe jos . Unii au mai pus-o , dar nu de fata cu mine, si au pus-o pentru ca ei au mers tare, nu ca le-a zis cineva sa .

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos si "welcome to the family". E frumos modelu, oriqm ar arata el :). Cat despre piese, nu stiu sa-ti recomand ceva anume. Eu am incredere si sunt multumit de preturi (mai putin la filtre...) la KRONAU Moto (dealer al produselor de www.loius.de). Iti aduc orice din catalog la pretul din catalog. Check it out - sunt pe blvd. Dimitrie Cantemir nr. 9 (intre Piata Unirii si parcul Tineretului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

 

:hug: welcome to the gang...eu imi luam consumabile de aici: http://www.performance-shop.ro/ ,mereu le-am gasit pe stoc si nu a trebuit sa astept comenzi cum e la louis..si calitatea produselor e mai sus ,la semnale nu cunosc pretul pietei(nu le schimb prea des). Multi Km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

 

Sa-l stapanesti sanatos! (exact modelul asta din 2002 il am si eu).

 

Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu posesor de bandit. Este varianta S din 2002. Am nevoie sa schimb placutele spate si un set de semnalizatoare. Cine stie unde gasesc mai ieftin? De preferat Bucuresti in zona de nord.

 

Salut,

eu mi-am luat placute de la antonio de pe forum

/index.php?/topic/691659-vand-placute-frana/page-4&do=findComment&comment=3531676

 

51 ron cele sinterizate si 44 ron cele organice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grecule ti-am vazut motorul prin zona unirii. M-am oprit si am cascat gura la el vreo 5 minute!

 

:cheers:

 

Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc)

 

:cheers:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc)

 

:cheers:

 

Imi pare rau, dar cand am vazut furca, roata spate, motorul, masca, iti dai seama ca numa la praf nu ma uitam eu! Cred ca merge de rupe!

:dropsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ieri mi-a cazut mobra pe partea dreapta si de atunci indicatorul de semnalizare din bord nu mai functioneaza cum trebuie, adica daca semnalizez stanga se aprinde "TURN" intermitent insa pe dreapta nu. Semnalizarile merg toate 4 lafel ca si inainte. De unde poate sa fie?

Editat de Ionut Soptea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de cateva luni am un Bandit 600 N din 2002 cu 20500km. Propietarul anterior a fost tot incepator, a avut motorul 2 ani si folosit doar 1 an. si nu prea avut grija la partea de mentenanta, gen curatat lantul.

Fiind primul motor si pentru mine, inainte de itp l-am dus la service sa imi schimbe kitul de lant, curatat si sincronizat carburatoare, schimbat bujii (NGK iridium) si mai tarziu i-am schimbat si filtrul de aer. Intre timp am facut cam 1500 km, din naveta la lucru si inapoi majoritatea (15 km).

Care e rostul povestii? Pai cu toate ca merg in afara orasului si foarte rar trag de motor, in principiu merg in jur de 110-120 km/h, imi consuma peste 6,5/100.La primele 2-3plinuri am zis ca oricum invatam plecari, opriri, ma obisnuiam cu ambreiajul, dar acum ia ceva mai putin , dar tot la intre 6, 5 si 7 sunt. Uneori, cand e cald afara, la decelarari are tendinta sa acelereze pentru o fractiune de secunda. Eu schimb a 2-a pe la 4000, a 3-a cam tot pe acolo si urmatoarele prefer sa schimb dupa 6000, deoarece acolo mi se pare motorul ca vrea asta. Am incercat si mai jos, dar merge ca vechea Dacie acolo.

Service-ul unde am fost are feedback-uri pozitive si nu vreau sa arunc cu namol aiurea in lume, azi sunandu-i, dupa 3 luni cred, au fost amabili si deschisi sa verifice, probabil saptamana viitoare, dar au zis ca, consumul e normal. :(

Imi scapa mie ceva, ar trebui verificat si altceva? Voi cum schimbati si ce consum aveti la drumuri din astea scurte?

Scuze de povestea lunga si eventualel greseli, dar scriu de pe telefon.

Multumesc anticipat de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Chiar o megatura...De ce nu-l mai vinzi?

 

m-am re-indragostit de ea, e mult prea versatila si mi se potriveste prea bine ca sa o dau doar pt ca vreau sa schimb modul in care trage, vibreaza si se aude motorul.

 

eu + pretina + catel (9 kg) + coburi textil pline + cort, saltele, saci de dormit pe portbagaj + tankbag full:

- consum la 120 km/h - 4.8...media pe celelalte viteze/regimuri niciodata peste 5

- dus cauciucul la capat de multe ori si scrijelituri de scarite, cele mai multe intre Oravita si Bozovici (drum bestial)

- mers fara probleme cu 20 km/h pe forestiere incarcat full si cu 40 km/h doar eu pe ea...solo si fara bagaje, 40-50 km/h incarcat full pe macadam intretinut bine (spre Sarmisegetusa)

- super confortabila si absolut nicio buba, mers perfect de la 40 grade pana la 10 grade si ploaie sanatoasa.

si asta cu o motocicleta de 12 ani si 60.000 km.

 

mobra asta nu are de ce sa plece de la mine, mai ales ca am avut partener de drum un pretin cu VTR dezbracat (sport-touring, V2, 1000 cmc) si am vazut cat de mult te limiteaza si cateodata te chinuie o mobra de genul cand vrei sa faci calatorii ca asta, si majoritatea calatoriilor mele asa sunt, si pe E-uri fine, si pe DN si DJ fine, dar si pe E, DN si DJ mai putin fine, cu asfalt mai vechi, mai prost intretinute, secundare, uneori si macadam sau forestier.

 

cam d-asta... o dau poate pe un B12 POP :)...poate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...