Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Si eu aveam de gand sa fac modificarile acestea,dar incet incet renunt.pt ca pt a pune motorul de 1200 tb schimbat cu tot cu carburatoare,radiator,pe langa asta franele si furca,amortizorul,o roata mai lata, si pe langa asta urmeaza omologari peste omologari,si din ce mi-am calculat ar iesi pe putin in jur de 1500-2000 euro,mai repede gasesti la 1-1500 euro unu intreg pe care sa il modifici sau unu lovit fara daune la cadru si motor

 

Si eu aveam de gand sa fac modificarile acestea,dar incet incet renunt.pt ca pt a pune motorul de 1200 tb schimbat cu tot cu carburatoare,radiator,pe langa asta franele si furca,amortizorul,o roata mai lata, si pe langa asta urmeaza omologari peste omologari,si din ce mi-am calculat ar iesi pe putin in jur de 1500-2000 euro,mai repede gasesti la 1-1500 euro unu intreg pe care sa il modifici sau unu lovit fara daune la cadru si motor

 

Si eu aveam de gand sa fac modificarile acestea,dar incet incet renunt.pt ca pt a pune motorul de 1200 tb schimbat cu tot cu carburatoare,radiator,pe langa asta franele si furca,amortizorul,o roata mai lata, si pe langa asta urmeaza omologari peste omologari,si din ce mi-am calculat ar iesi pe putin in jur de 1500-2000 euro,mai repede gasesti la 1-1500 euro unu intreg pe care sa il modifici sau unu lovit fara daune la cadru si motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, asta am inceput sa fac, documentatie... o sa iau manualele de service de la amandoua modelele, la puricat, sa vad, caut si pe net, plus ca am mai citit si pe forumuri din afara si am vazut niste bandituri foarte frumusel modificate..., sunt curios daca la noi a mai modificat cineva banditu...

Daca vrei 1200, vinde-l pe asta care il ai acum, cumpara 1200-le si modifica-l ala cum vrei tu. O sa iesi si mai ieftin si cu mai putine batai de cap.....si de ce nu.......mai multe imbunatatiri si modificari la aceiasi bani.

O parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam si eu intr-o vreme sa pun un motor mai nou pe 600-le meu.. din 96' ... ce modificari (masive/importante) ar trebui facute sa poti pune unu de 650 anii 2010? cadru total schimbat? incape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam si eu intr-o vreme sa pun un motor mai nou pe 600-le meu.. din 96' ... ce modificari (masive/importante) ar trebui facute sa poti pune unu de 650 anii 2010? cadru total schimbat? incape?

 

E prea mare diferenta. La 2010 ai deja injectie, racire pe apa, probabil nici prinderile pe cadru nu mai corespund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru implicare, o sa vad eu ce ma decid sa fac si o sa imi apreciez si costurile necesare proiectului, in orice caz sunt convins ca desi motocicleta mea e impecabila nu o sa mai pot obtine acum nici cat am dat pe ea, asa ca daca tot imi place sa mesteresc as vrea sa fac ceva frumos, chiar daca fiecare e cu parerea lui si unii zic ca nu se merita, sau ca e un motor depasit pentru ce ofera, mie imi place si o fac de placere, oricum daca reusesc si demarez proiectul o sa va tin la curent, vad ca mai sunt si altii cu idei de genul si ma bucura lucru asta, la noi in tara sunt prea putine motorete aranjate de la cap la coada...

 

o seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru implicare, o sa vad eu ce ma decid sa fac si o sa imi apreciez si costurile necesare proiectului, in orice caz sunt convins ca desi motocicleta mea e impecabila nu o sa mai pot obtine acum nici cat am dat pe ea, asa ca daca tot imi place sa mesteresc as vrea sa fac ceva frumos, chiar daca fiecare e cu parerea lui si unii zic ca nu se merita, sau ca e un motor depasit pentru ce ofera, mie imi place si o fac de placere, oricum daca reusesc si demarez proiectul o sa va tin la curent, vad ca mai sunt si altii cu idei de genul si ma bucura lucru asta, la noi in tara sunt prea putine motorete aranjate de la cap la coada...

 

o seara faina!

Personal (si cred ca si restul) m-am referit ca nu merita sa il modifici daca vrei doar partea practica, adica sa ai motor mai mare, cu suspensii mai bune etc.

Nimeni de aici nu e ipocrit sa zica "nu" unei modificari gen "streetfighter". Daca despre asta e vorba, daca ai bani,timp si rabdare.....go for it.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr cei interesati am de vanzare macheta moto suzuki bandit 400,culoare negru,scala 1-18,macheta bandit 600

culoare rosu,scala 1-18 si suzuki bandit 1200,culoare albastru scala 1-24.pret 25 lei plus posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! azi am iesit iar la o tura de vreo 250 km cu noul achizitionat bandit 650...dupa ce am reglat suspensia standard caci era super rigid, a inceput sa fie mai bland cu mine pe denivelari . n am reusit insa sa termin complet tura asta fara sa ma dau jos de cateva ori caci ma durea fundul....pe`asta n`am rezolvat`o . :D bucuria mare a fost insa din nou cand am alimentat (de la full la full) si mi a iesit inca odata consum de 4,4% extraurban si mers cu 100-110km/h. am ajuns la concluzia ,dupa ce am schimbat ceva motoare, ca de fapt toate sunt bune ptr ce au fost concepute si toate au minusuri si plusuri unele fata de celelalte. cu alte cuvine banditul este un minitourer reusit dar care nu ti ofera un confort deosebit daca ai de gand sa faci o drumetie ce presupune peste 500km. e clar ca daca vrei poti sa faci si 2000 km dar nu vei fi la fel de odihnit ca cel de pe un RT , paneuropean ,etc...in rest ma pregatesc de un drum de Chisinau....sper sa fie bine :D

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand amortizor gsxr750 an 94 se potriveste fara nici o modificare la suzuki bandit 600 95-99 poate si la alte modele

in poza apare langa un amortizor de suzuki gsf 600

tel 0749805365

post-36359-0-64232500-1375649317_thumb.jpg

pret 250 ron negociabil

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=198206&selpic=2&zoom=1#foto

Editat de dns7ate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! azi am iesit iar la o tura de vreo 250 km cu noul achizitionat bandit 650......i caci ma durea fundul....pe`asta n`am rezolvat`o . :D

 

650-ele are saua mult mai tare decat POP 600 (al doilea model). Am facut odata schimb prin oras cu Cosmin, si saua lui mi se parea ffff tare...la fel si pretinei care era pasagera.

Poti rezolva prin modificarea seii la Darian.

Pe de alta parte...am bagat si 1000 km intr-o zi, si am fost intr-o tura de 5500 km in 14 zile cu B6-ele meu, si desi am avut mobre cica mai confortabile (cruisere) si m-am mai dat cu tot felul de tourere si sport-tourere, n-am calarit inca mobra mai confortabila ca Banditu' POP.

PS: nu imi plac tourerele seta gen RT, PAN, supercarenate, confortabile si cu difuzoare...am impresia ca taie din farmecul mersului pe motocicleta. Nici miniparbrizul ala nu il suport pe mobra, dar l-am montat pt catel. Mie imi plac mobrele cat mai chele, si sa ma bata vantul pe ele... gusturi si gusturi.

Bafta cu Banditul, poti sa-l modifici sa-ti fie super confortabil...incepe cu un parbriz mare si du saua la modificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici :) ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici :) ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete :)

 

 

Sa stii ca si eu am mai incalecat accidental alte mobre si un mare sambure de adevar exista in ce spune MotoRocker. Pozitia mi se pare una foarte buna pe bandit (cel putin pe pop). Eu am si cu semicarena, iar la viteze medii chiar mi se pare ca nu e obositor deloc. Shaua intr-adevar este o problema. Cand fac peste 400 de km ma doare c'uru de mor. Ma gandeam sa iau la mine o perna din fulgi de gania.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu perna e tare.... :))))

 

Unde mai pui ca eu luna asta trebuie sa plec la kisinau...450km...iti dai seama ce va fi de c....meu? :))). dar nu ma las tot ma duc

vezi ca era/este pe louis perna cu gel pt moto. daca nu ia o perna de acasa ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca era/este pe louis perna cu gel pt moto. daca nu ia o perna de acasa ... :crack:

 

De obicei pentru intretinerea motocicletei sunt bune accesoriile soacrei: periuta de dinti pentru curatat lantul, tricoul pentru lustruit rezervorul si perna pt drumurile lungi. Daca nu se gandesc ele la binele ginerilor, ne gandim noi cum ne pot fi utile. :CBCGW:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am rezolvat toate neajunsurile. mi am luat din nou varadero . adevarul k in comparatie cu banditul devoreaza benzina...dar cum zicea cineva varadero consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu. eu merg 90% drumuri lungi si e nevoie de varadero. in rest sa aveti bafta si toate cele bune!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici :) ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete :)

normal ca sunt subiectiv...pt mine, Banditu e confortabil dar sa stii ca nu sunt devotat banditului, chiar il am la vanzare acum.

de ce? mi-e dor de motorul 2V...si pt asta sunt dispus sa merg cu o mobra mai putin confortabila decat Banditul (SV-ul, de ex...sau chiar TL1000S)

Si eu apreciez calitatile fiecarei mobre...dar, de exemplu, inloc de RT mi-as lua GSA...de gustibus, cum ziceam.

 

Shaua intr-adevar este o problema.

 

s-o vezi p-aia la 650...o sa zici ca a ta e corbin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor am rezolvat toate neajunsurile. mi am luat din nou varadero . adevarul k in comparatie cu banditul devoreaza benzina...dar cum zicea cineva varadero consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu. eu merg 90% drumuri lungi si e nevoie de varadero. in rest sa aveti bafta si toate cele bune!!! :)

LOOL

that was fast...

 

LE: legat de dureri in/de c.ur. ortopezii zic ca e esentiala si pozitia trunchiului. asta e legata si de forma ghidonului, printre altele. legat de duritatea seii, ia uitati-va cam cum e o sa folosita de un ciclist profesionist (care merge intr-un sezon pe bicicleta mai mult decit un motociclist mediu). oare sint moi, sau tari, ce credeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh...daca e s-o luam asa, uita-te ce sei au astia la moto gp/ sbk...o fasie de 5 mm grosime de spuma sau la motocross/enduro...practic o scandura

 

oricum, ciclistu' ala isi sustine putin din greutatea corpului in sa, majoritatea e in pedale.

si inca o chestie...ca ciclist profi exista riscul sa nu ti se mai scoale, ca pe saua aia tabacesti exact zona in care exista vasele de zange ce-ti alimenteaza...cricu'. Nu cred ca se mai pune problema in zilele noastre, cu tehnologiile de fabricare de acum, dar in trecut era mai complicat :)



PS: ce mai faci caline? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Foarte frumoase pozele, de curiozitate, cum ai reusit sa intri cu motocicleta la muzeul aviatiei?(banuiesc ca acolo e facuta cea cu avionul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protagonisti:

--Suzuki GSF650/2005

--Sony A58 50mm/1.8

 

 

Felicitari pentru motor si pentru poze!

 

Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS).

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...