paul90 Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Si eu aveam de gand sa fac modificarile acestea,dar incet incet renunt.pt ca pt a pune motorul de 1200 tb schimbat cu tot cu carburatoare,radiator,pe langa asta franele si furca,amortizorul,o roata mai lata, si pe langa asta urmeaza omologari peste omologari,si din ce mi-am calculat ar iesi pe putin in jur de 1500-2000 euro,mai repede gasesti la 1-1500 euro unu intreg pe care sa il modifici sau unu lovit fara daune la cadru si motor Si eu aveam de gand sa fac modificarile acestea,dar incet incet renunt.pt ca pt a pune motorul de 1200 tb schimbat cu tot cu carburatoare,radiator,pe langa asta franele si furca,amortizorul,o roata mai lata, si pe langa asta urmeaza omologari peste omologari,si din ce mi-am calculat ar iesi pe putin in jur de 1500-2000 euro,mai repede gasesti la 1-1500 euro unu intreg pe care sa il modifici sau unu lovit fara daune la cadru si motor Si eu aveam de gand sa fac modificarile acestea,dar incet incet renunt.pt ca pt a pune motorul de 1200 tb schimbat cu tot cu carburatoare,radiator,pe langa asta franele si furca,amortizorul,o roata mai lata, si pe langa asta urmeaza omologari peste omologari,si din ce mi-am calculat ar iesi pe putin in jur de 1500-2000 euro,mai repede gasesti la 1-1500 euro unu intreg pe care sa il modifici sau unu lovit fara daune la cadru si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 da, asta am inceput sa fac, documentatie... o sa iau manualele de service de la amandoua modelele, la puricat, sa vad, caut si pe net, plus ca am mai citit si pe forumuri din afara si am vazut niste bandituri foarte frumusel modificate..., sunt curios daca la noi a mai modificat cineva banditu... Daca vrei 1200, vinde-l pe asta care il ai acum, cumpara 1200-le si modifica-l ala cum vrei tu. O sa iesi si mai ieftin si cu mai putine batai de cap.....si de ce nu.......mai multe imbunatatiri si modificari la aceiasi bani. O parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 ma gandeam si eu intr-o vreme sa pun un motor mai nou pe 600-le meu.. din 96' ... ce modificari (masive/importante) ar trebui facute sa poti pune unu de 650 anii 2010? cadru total schimbat? incape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 ma gandeam si eu intr-o vreme sa pun un motor mai nou pe 600-le meu.. din 96' ... ce modificari (masive/importante) ar trebui facute sa poti pune unu de 650 anii 2010? cadru total schimbat? incape? E prea mare diferenta. La 2010 ai deja injectie, racire pe apa, probabil nici prinderile pe cadru nu mai corespund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 va multumesc pentru implicare, o sa vad eu ce ma decid sa fac si o sa imi apreciez si costurile necesare proiectului, in orice caz sunt convins ca desi motocicleta mea e impecabila nu o sa mai pot obtine acum nici cat am dat pe ea, asa ca daca tot imi place sa mesteresc as vrea sa fac ceva frumos, chiar daca fiecare e cu parerea lui si unii zic ca nu se merita, sau ca e un motor depasit pentru ce ofera, mie imi place si o fac de placere, oricum daca reusesc si demarez proiectul o sa va tin la curent, vad ca mai sunt si altii cu idei de genul si ma bucura lucru asta, la noi in tara sunt prea putine motorete aranjate de la cap la coada... o seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) va multumesc pentru implicare, o sa vad eu ce ma decid sa fac si o sa imi apreciez si costurile necesare proiectului, in orice caz sunt convins ca desi motocicleta mea e impecabila nu o sa mai pot obtine acum nici cat am dat pe ea, asa ca daca tot imi place sa mesteresc as vrea sa fac ceva frumos, chiar daca fiecare e cu parerea lui si unii zic ca nu se merita, sau ca e un motor depasit pentru ce ofera, mie imi place si o fac de placere, oricum daca reusesc si demarez proiectul o sa va tin la curent, vad ca mai sunt si altii cu idei de genul si ma bucura lucru asta, la noi in tara sunt prea putine motorete aranjate de la cap la coada... o seara faina! Personal (si cred ca si restul) m-am referit ca nu merita sa il modifici daca vrei doar partea practica, adica sa ai motor mai mare, cu suspensii mai bune etc. Nimeni de aici nu e ipocrit sa zica "nu" unei modificari gen "streetfighter". Daca despre asta e vorba, daca ai bani,timp si rabdare.....go for it. Editat August 3, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 ptr cei interesati am de vanzare macheta moto suzuki bandit 400,culoare negru,scala 1-18,macheta bandit 600 culoare rosu,scala 1-18 si suzuki bandit 1200,culoare albastru scala 1-24.pret 25 lei plus posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) salutare! azi am iesit iar la o tura de vreo 250 km cu noul achizitionat bandit 650...dupa ce am reglat suspensia standard caci era super rigid, a inceput sa fie mai bland cu mine pe denivelari . n am reusit insa sa termin complet tura asta fara sa ma dau jos de cateva ori caci ma durea fundul....pe`asta n`am rezolvat`o . bucuria mare a fost insa din nou cand am alimentat (de la full la full) si mi a iesit inca odata consum de 4,4% extraurban si mers cu 100-110km/h. am ajuns la concluzia ,dupa ce am schimbat ceva motoare, ca de fapt toate sunt bune ptr ce au fost concepute si toate au minusuri si plusuri unele fata de celelalte. cu alte cuvine banditul este un minitourer reusit dar care nu ti ofera un confort deosebit daca ai de gand sa faci o drumetie ce presupune peste 500km. e clar ca daca vrei poti sa faci si 2000 km dar nu vei fi la fel de odihnit ca cel de pe un RT , paneuropean ,etc...in rest ma pregatesc de un drum de Chisinau....sper sa fie bine Editat August 3, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 (editat) vand amortizor gsxr750 an 94 se potriveste fara nici o modificare la suzuki bandit 600 95-99 poate si la alte modele in poza apare langa un amortizor de suzuki gsf 600 tel 0749805365 pret 250 ron negociabil http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=198206&selpic=2&zoom=1#foto Editat August 4, 2013 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 salutare! azi am iesit iar la o tura de vreo 250 km cu noul achizitionat bandit 650......i caci ma durea fundul....pe`asta n`am rezolvat`o . 650-ele are saua mult mai tare decat POP 600 (al doilea model). Am facut odata schimb prin oras cu Cosmin, si saua lui mi se parea ffff tare...la fel si pretinei care era pasagera. Poti rezolva prin modificarea seii la Darian. Pe de alta parte...am bagat si 1000 km intr-o zi, si am fost intr-o tura de 5500 km in 14 zile cu B6-ele meu, si desi am avut mobre cica mai confortabile (cruisere) si m-am mai dat cu tot felul de tourere si sport-tourere, n-am calarit inca mobra mai confortabila ca Banditu' POP. PS: nu imi plac tourerele seta gen RT, PAN, supercarenate, confortabile si cu difuzoare...am impresia ca taie din farmecul mersului pe motocicleta. Nici miniparbrizul ala nu il suport pe mobra, dar l-am montat pt catel. Mie imi plac mobrele cat mai chele, si sa ma bata vantul pe ele... gusturi si gusturi. Bafta cu Banditul, poti sa-l modifici sa-ti fie super confortabil...incepe cu un parbriz mare si du saua la modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete Sa stii ca si eu am mai incalecat accidental alte mobre si un mare sambure de adevar exista in ce spune MotoRocker. Pozitia mi se pare una foarte buna pe bandit (cel putin pe pop). Eu am si cu semicarena, iar la viteze medii chiar mi se pare ca nu e obositor deloc. Shaua intr-adevar este o problema. Cand fac peste 400 de km ma doare c'uru de mor. Ma gandeam sa iau la mine o perna din fulgi de gania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Asta cu perna e tare....))) Unde mai pui ca eu luna asta trebuie sa plec la kisinau...450km...iti dai seama ce va fi de c....meu? )). dar nu ma las tot ma duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Asta cu perna e tare.... ))) Unde mai pui ca eu luna asta trebuie sa plec la kisinau...450km...iti dai seama ce va fi de c....meu? )). dar nu ma las tot ma duc vezi ca era/este pe louis perna cu gel pt moto. daca nu ia o perna de acasa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 vezi ca era/este pe louis perna cu gel pt moto. daca nu ia o perna de acasa ... De obicei pentru intretinerea motocicletei sunt bune accesoriile soacrei: periuta de dinti pentru curatat lantul, tricoul pentru lustruit rezervorul si perna pt drumurile lungi. Daca nu se gandesc ele la binele ginerilor, ne gandim noi cum ne pot fi utile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Fratilor am rezolvat toate neajunsurile. mi am luat din nou varadero . adevarul k in comparatie cu banditul devoreaza benzina...dar cum zicea cineva varadero consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu. eu merg 90% drumuri lungi si e nevoie de varadero. in rest sa aveti bafta si toate cele bune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Merci de sugestii!! Ma voi gandi. Da`mi place o treaba: "n am calarit mobra mai confortabila ca Banditu` "....subeictiv esti aici ma rog e bine ca esti devotat " banditului ". eu insa chiar daca am bandit si am inceput sa mi placa din ce in ce mai mult.........apreciez calitatile oricarei alte motociclete normal ca sunt subiectiv...pt mine, Banditu e confortabil dar sa stii ca nu sunt devotat banditului, chiar il am la vanzare acum. de ce? mi-e dor de motorul 2V...si pt asta sunt dispus sa merg cu o mobra mai putin confortabila decat Banditul (SV-ul, de ex...sau chiar TL1000S) Si eu apreciez calitatile fiecarei mobre...dar, de exemplu, inloc de RT mi-as lua GSA...de gustibus, cum ziceam. Shaua intr-adevar este o problema. s-o vezi p-aia la 650...o sa zici ca a ta e corbin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 /index.php?/topic/700885-vand-gsf-1250-s-an-2008-bandit/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Fratilor am rezolvat toate neajunsurile. mi am luat din nou varadero . adevarul k in comparatie cu banditul devoreaza benzina...dar cum zicea cineva varadero consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu. eu merg 90% drumuri lungi si e nevoie de varadero. in rest sa aveti bafta si toate cele bune!!! LOOL that was fast... LE: legat de dureri in/de c.ur. ortopezii zic ca e esentiala si pozitia trunchiului. asta e legata si de forma ghidonului, printre altele. legat de duritatea seii, ia uitati-va cam cum e o sa folosita de un ciclist profesionist (care merge intr-un sezon pe bicicleta mai mult decit un motociclist mediu). oare sint moi, sau tari, ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 eh...daca e s-o luam asa, uita-te ce sei au astia la moto gp/ sbk...o fasie de 5 mm grosime de spuma sau la motocross/enduro...practic o scandura oricum, ciclistu' ala isi sustine putin din greutatea corpului in sa, majoritatea e in pedale. si inca o chestie...ca ciclist profi exista riscul sa nu ti se mai scoale, ca pe saua aia tabacesti exact zona in care exista vasele de zange ce-ti alimenteaza...cricu'. Nu cred ca se mai pune problema in zilele noastre, cu tehnologiile de fabricare de acum, dar in trecut era mai complicat PS: ce mai faci caline? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) Protagonisti: --Suzuki GSF650/2005 --Sony A58 50mm/1.8 Editat August 9, 2013 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 DSC02787.JPGDSC02783.JPGDSC02804.JPG DSC02757.JPGDSC02763.JPG DSC02770.JPGDSC02775.JPGDSC02776.JPG Protagonisti: --Suzuki GSF650/2005 --Sony A58 50mm/1.8 Foarte frumoase pozele, de curiozitate, cum ai reusit sa intri cu motocicleta la muzeul aviatiei?(banuiesc ca acolo e facuta cea cu avionul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 nu e la muzeul aviatiei, este in incinta METAV Business Park Baneasa. il poti vedea si aici http://en.wikipedia.org/wiki/IAR-93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Protagonisti: --Suzuki GSF650/2005 --Sony A58 50mm/1.8 Felicitari pentru motor si pentru poze! Personal consider banditul 2005-2006 cel mai reusit dintre toate. Este practic granita dintre vechi (motorul inca racit pe aer+ulei cu aspectul sau inconfundabil) si nou (unghiurile ascutite si liniile bine conturate ale coditei si rezervorului, suspensiile imbunatatite si posibilitatea de a avea ABS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 bad bandit !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.