banditbiker82 Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 va certati degeaba ! am un bandit de 600..si merge super ! sunt foarte multumit de el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne. Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta. Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere" Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns. deci daca cu un miar ai merge majoritatea timpului in a treia sunt sigur ca nu sti cum trebuie sa mearga unul de 400 dar tu zici ca merge bine..am avut 2 de 400 unul japonez unul european adica unul cu bordul negru unul cu bordul alb unul cu capacul la culbutori rosu unul . cu capacul in culoarea gri.cel european are lantul de distributie normal ca dacia cel japonez avea in w cica mai putin zgomotos si totusi sa vi sa vezi ce multe piese am de la ele si curios de la celelate nema...bine daca mergi o data pe luna si 1000km pe an si maxim 120...e bun nu bun foarte bun..o sa te tina o viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 La partea cu treapta ma gandeam mai mult la o sportiva dar cum ti-am spus nu am mers pe 1000 ca nu am fost curios sa imi cumpar deoarece am alte "antecedente" cu o alta mobra nervoasa. Si da chiar cu 120 maxim merg am si zis ca nu o alerg si aia 120 in depasiri, defapt merg lafel ca si cu masina. Am precizat de la inceput ca nu merg tare iar in rest porneste de fiecare data la sfert, nu mananca ulei, nu da nici un semn ca ar fi obosita, deci in cazul asta ce sa zic de ea? Ca e stricacioasa nu am cum, ca nu s-a stricat. Si km fac ceva pe an doar numarand aproximativ 10 drumuri pe an pana Franta-Spania sa cumpar tigari mai ieftine (sa vezi ce se chiorasc aia la numarul meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 stai vreunu pe langa toplita? nevermind...s-a dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 ce s-a dat, ca suntem curiosi acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 asta http://mercador.ro/oferta/toba-leovinve-sbk-suzuki-bandit-600s-ID1lJbj.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 MotoROcker nu vrei de-astea Made In Romania vad ... keep looking ma' man, poate pica ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 a da! scuze man, am uitat sa-ti raspund la mesaj intr-adevar, nu prea as vrea facuta de Vick pt ca mai ies din tara si nu vreau sa am probleme cu astia de prin vest....asa, daca e omologata (E) nu sunt probleme... in schimb daca nu gasesc pana se apropie ITP-ul, ma bag la un Vick cu silencer , e ultima solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 a da! scuze man, am uitat sa-ti raspund la mesaj intr-adevar, nu prea as vrea facuta de Vick pt ca mai ies din tara si nu vreau sa am probleme cu astia de prin vest....asa, daca e omologata (E) nu sunt probleme... in schimb daca nu gasesc pana se apropie ITP-ul, ma bag la un Vick cu silencer , e ultima solutie Recomand Vick,face treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Salut, mi s-a rupt unul din cablurile de acceleratie Pot sa pun cablu de frana (sau schimbator) de bicicleta? Oare trebuie schimbata si camasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 In principiu poti sa pui dar nu stiu cat o sa te tina. Camasa nu cred ca trebuie neaparat schimbata doar ca incerca sa vezi daca nu e cumva cauza din care s-a rupt cablu initial, adica sa verifici daca nu cumva e ciupita pe interior si iti agata si cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Salut, are cineva de vanzare piesa din poza .mersi Editat Februarie 13, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Salut, are cineva de vanzare piesa din poza .mersi IMG_0064.jpg asta e plasticul de deasupra de far de la 1250...nu cred ca o sa gasesti. da cu ala ce e?? Editat Februarie 13, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Vine si la 650 , eu nu il am deloc. aia e o poza de pe net ca ex. Editat Februarie 14, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) pytyk , daca nu gasesti poti sa iti iei un parbriz de pe louis si ai rezolvat problema Editat Februarie 14, 2014 de banditbiker82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Aveti idee cand se schimba ambreiajul(placi frictiune), intre nou si vechi sunt doar 0.3mm,eu am placile noi dar cand desfac busonul de ulei aprope ca sunt la fel ca cele vechi. Adica o sa patineze si atunci stiu ca trebuie schimbat sau mai bine il schimb ca sa nu stric ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Aveti idee cand se schimba ambreiajul(placi frictiune), intre nou si vechi sunt doar 0.3mm,eu am placile noi dar cand desfac busonul de ulei aprope ca sunt la fel ca cele vechi. Adica o sa patineze si atunci stiu ca trebuie schimbat sau mai bine il schimb ca sa nu stric ceva? cand patineaza iei masuri pana atunci da-i pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 salut.stie cineva unde pot gasi crash paduri de calitate si un pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Google: http://www.piese-moto-accesorii.ro/crash-pad-suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 recomand cash bars miky493 , gasesti la romimoto la un pret destul de ok , sub 100 de euro. Isi merita toti banii si te scapa de eventualele daune serioase ale motorului. crash padurile nu prea apara bine capacele motorului , eu unul nu am incredere in ele. Am facut proba pe banditul meu cu niste crash paduri, am culcat-o usor cu crash padurile montate si am observat ca atinge inainte capacul de la motor si dupa crash padul... Nu am avut ca cele din link-ul lui ruxi2k , erau ceva homemade. E alegerea ta acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) multumesc foarte mult pentru sfaturi banditbiker82 si ruxi2k.Ideea este sa nu spargi capacul de la motor si sa poti ajunge acasa.....daca il polizez nu e nici o problema.cu stima Editat Februarie 18, 2014 de miky493 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 miky493, eu te-as sfatui tot pe crashbars sa mergi. Eu le-am testat de 2 ori anul trecut si si-au facut treaba foarte bine. In amandoua cazurile am avut daune minime pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 recomand cash bars miky493 , gasesti la romimoto la un pret destul de ok , sub 100 de euro. Isi merita toti banii si te scapa de eventualele daune serioase ale motorului. crash padurile nu prea apara bine capacele motorului , eu unul nu am incredere in ele. Am facut proba pe banditul meu cu niste crash paduri, am culcat-o usor cu crash padurile montate si am observat ca atinge inainte capacul de la motor si dupa crash padul... Nu am avut ca cele din link-ul lui ruxi2k , erau ceva homemade. E alegerea ta acum ... Acuma nu trebuie sa-ti imaginezi ca trece tancu' peste motor si ramin capacele intacte daca ai crash paduri, dar tot fac cit de cit treaba. Zic pt. ca am incercat sa iau o curba la dreapta cu motorul la orizontala prin 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Va multumesc mult pentru sfaturi zven si gn77b.Cu siguranta o sa imi pun crash pad-uri si sper sa nu am nevoie de ele niciodata.Hai cu caldurica sa scoatem fiarele din barlog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 poate intereseaza pe careva: Dezmembrez suzuki bandit de 1200 din 99,honda vf 750 din 83,yamaha fzr 1000 din 90,kawasaki gpz 750 din 86...nr tel:0742 502 467! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.