MotoRocker Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 a da! scuze man, am uitat sa-ti raspund la mesaj intr-adevar, nu prea as vrea facuta de Vick pt ca mai ies din tara si nu vreau sa am probleme cu astia de prin vest....asa, daca e omologata (E) nu sunt probleme... in schimb daca nu gasesc pana se apropie ITP-ul, ma bag la un Vick cu silencer , e ultima solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Salut, mi s-a rupt unul din cablurile de acceleratie Pot sa pun cablu de frana (sau schimbator) de bicicleta? Oare trebuie schimbata si camasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 In principiu poti sa pui dar nu stiu cat o sa te tina. Camasa nu cred ca trebuie neaparat schimbata doar ca incerca sa vezi daca nu e cumva cauza din care s-a rupt cablu initial, adica sa verifici daca nu cumva e ciupita pe interior si iti agata si cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Salut, are cineva de vanzare piesa din poza .mersi Editat Februarie 13, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Salut, are cineva de vanzare piesa din poza .mersi IMG_0064.jpg asta e plasticul de deasupra de far de la 1250...nu cred ca o sa gasesti. da cu ala ce e?? Editat Februarie 13, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Vine si la 650 , eu nu il am deloc. aia e o poza de pe net ca ex. Editat Februarie 14, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) pytyk , daca nu gasesti poti sa iti iei un parbriz de pe louis si ai rezolvat problema Editat Februarie 14, 2014 de banditbiker82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Aveti idee cand se schimba ambreiajul(placi frictiune), intre nou si vechi sunt doar 0.3mm,eu am placile noi dar cand desfac busonul de ulei aprope ca sunt la fel ca cele vechi. Adica o sa patineze si atunci stiu ca trebuie schimbat sau mai bine il schimb ca sa nu stric ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Aveti idee cand se schimba ambreiajul(placi frictiune), intre nou si vechi sunt doar 0.3mm,eu am placile noi dar cand desfac busonul de ulei aprope ca sunt la fel ca cele vechi. Adica o sa patineze si atunci stiu ca trebuie schimbat sau mai bine il schimb ca sa nu stric ceva? cand patineaza iei masuri pana atunci da-i pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 salut.stie cineva unde pot gasi crash paduri de calitate si un pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Google: http://www.piese-moto-accesorii.ro/crash-pad-suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 recomand cash bars miky493 , gasesti la romimoto la un pret destul de ok , sub 100 de euro. Isi merita toti banii si te scapa de eventualele daune serioase ale motorului. crash padurile nu prea apara bine capacele motorului , eu unul nu am incredere in ele. Am facut proba pe banditul meu cu niste crash paduri, am culcat-o usor cu crash padurile montate si am observat ca atinge inainte capacul de la motor si dupa crash padul... Nu am avut ca cele din link-ul lui ruxi2k , erau ceva homemade. E alegerea ta acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) multumesc foarte mult pentru sfaturi banditbiker82 si ruxi2k.Ideea este sa nu spargi capacul de la motor si sa poti ajunge acasa.....daca il polizez nu e nici o problema.cu stima Editat Februarie 18, 2014 de miky493 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 miky493, eu te-as sfatui tot pe crashbars sa mergi. Eu le-am testat de 2 ori anul trecut si si-au facut treaba foarte bine. In amandoua cazurile am avut daune minime pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 recomand cash bars miky493 , gasesti la romimoto la un pret destul de ok , sub 100 de euro. Isi merita toti banii si te scapa de eventualele daune serioase ale motorului. crash padurile nu prea apara bine capacele motorului , eu unul nu am incredere in ele. Am facut proba pe banditul meu cu niste crash paduri, am culcat-o usor cu crash padurile montate si am observat ca atinge inainte capacul de la motor si dupa crash padul... Nu am avut ca cele din link-ul lui ruxi2k , erau ceva homemade. E alegerea ta acum ... Acuma nu trebuie sa-ti imaginezi ca trece tancu' peste motor si ramin capacele intacte daca ai crash paduri, dar tot fac cit de cit treaba. Zic pt. ca am incercat sa iau o curba la dreapta cu motorul la orizontala prin 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Va multumesc mult pentru sfaturi zven si gn77b.Cu siguranta o sa imi pun crash pad-uri si sper sa nu am nevoie de ele niciodata.Hai cu caldurica sa scoatem fiarele din barlog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 poate intereseaza pe careva: Dezmembrez suzuki bandit de 1200 din 99,honda vf 750 din 83,yamaha fzr 1000 din 90,kawasaki gpz 750 din 86...nr tel:0742 502 467! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 salut.intentionez sa achizititionez un cauciuc nou cu dot 2008,la un pret rezonabil,dar nu stiu daca este bine sau nu(avand in vedere ca este din 2008).as dori pareri de la cunoscatori.cu stima si respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Eu in primavara cand am schimbat cauciucurile s-a simtit clar diferenta. Cu cele vechi fata se bloca uneori iar spatele fugea la accelerari bruste insa de cand le-am schimbat nu am mai avut probleme. La mine nou insemnand ca aveau maxim 2 luni de la data fabricatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 miky, daca acel cauciuc a fost depozitat in conditii specifice este foarte bun. Nu stiu daca o sa se comporte ca unu de 2013(nu doar din cauza ca are "n" ani ca vechime, ca intre timp au mai schimbat si retele de fabricatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 zven si ionut soptea,va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian chirita Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 vreau sa cumpar o motocicleta suzuki bandit s (ala un pic carenat) si am primit pareri pro si contra si nu stiu ce sa fac.motoreta e din anul 2000,are vreo 43000km,anvelope noi si costa 1100 euro. parerile contra erau despre racirea cu ulei sau ceva de genul asta,si ca ar mai avea nu stiu ce probleme (ca model).daca e cineva care are sau a mai avut bandit S d-asta,sa imi zica si mie ceva . MULTUMESC!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Am avut bandit vreo 3 ani, nu-ti face griji de racirea cu ulei..Ca si model, cel de 600 este foarte fiabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Am un prieten cu un gsx f de 600, e acelas motor cu racirea pe ulei. sezonu tercut a facut vreo 17000 de km, nu l.am auzit sa se planga de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 vreau sa cumpar o motocicleta suzuki bandit s (ala un pic carenat) si am primit pareri pro si contra si nu stiu ce sa fac.motoreta e din anul 2000,are vreo 43000km,anvelope noi si costa 1100 euro. parerile contra erau despre racirea cu ulei sau ceva de genul asta,si ca ar mai avea nu stiu ce probleme (ca model).daca e cineva care are sau a mai avut bandit S d-asta,sa imi zica si mie ceva . MULTUMESC!! Nu stiu de unde apar preturile astea dar daca ii mai merge si motorul poti sa il cumperi linistit...bandit din 2000 S cu 1100E si anvelope noi...mai termina cu prostiile astea...de unde il iei din Japonia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.