gn77b Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) Salut, As vrea sa reglez carburatoarele si supapele la un Bandit din 2000 pe cine recomandati? Dupa ce mergi la mecanic, is curios daca poti sa revii si sa ne spui exact ce a reglat la carburatoare. La carburatoare nu exista aproape nimic care poate fi reglat. Cel mult schimbat/upgradat dar piesele alea costa mult (sute de euro). Daca costa 100 de lei treaba nu se pune problema de schimbat ceva. Ca ai membrane rupte, plutitoarele complet aiurea sau ceva, aia se cheama reparatie. Spun asta pt. ca e plin forumul de intrebari/recomandari de mecanici pt. reglat carburatoarele dar pina-n ziua de azi n-am vazut pe cineva care sa explice ce se regleaza la un carburator. Daca mie mi-ar zice cineva ca-mi regleaza (nu curata/verifica) carburile as sti ca ala nu e mecanic sau e aburitor. Editat Iulie 15, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 De regula dupa ce umblii la supape trebuie sincronizate iar. Probabil asta e "reglajul" la care se refera multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Ma bag ca musca ca sunt anti talent la mecanica. La carburi, pe langa curatare, nu insurubezi niste suruburi un anumit numar de pasi ... ? ( parte din evenimentul de sincronizare , sau nici asta nu se intampla ? ) Asta nu inseamna reglare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 se pot regla carburile: 1. pilot air screw se ajusteaza in functie de relanti, bujii; 2. needle jet se poate ajusta, este cuiul care este in capatul de jos membranei, si care poate fi ridicat sau coborat dupa ce modificari ai la motor: filtre, toba; 3. cui pontou; 4. sincronizarea e tot un reglaj. restul sunt inlocuiri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 se pot regla carburile: 1. pilot air screw se ajusteaza in functie de relanti, bujii; 2. needle jet se poate ajusta, este cuiul care este in capatul de jos membranei, si care poate fi ridicat sau coborat dupa ce modificari ai la motor: filtre, toba; 3. cui pontou; 4. sincronizarea e tot un reglaj. restul sunt inlocuiri!! ...corect,deci pana la urma se poate regla ceva la carburi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Stiti cumva turatia la care trebuie sa stea relantiul la GSF650, la cald ( 2005-2005 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) 1200±100 rpm ai mesaj cu tot manualul. Editat Iulie 16, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Salut Are cineva o toba originala de gsf600, de imprumut pana la rar si inapoi Fac cinste am! mai ai nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) @all Pai atunci sa-i zica sincronizare. Cind aud reglat carburatoare ma gindesc la ceva mistic, o incantatie stiuta doar de citiva vrajitori voodoo. Ridicatul acului de dozaj la B12 e reglaj stock (are siguranta si 3 locasuri) dar la B6 nu e, poti doar sa-l ridici cu saibe (amestec mai bogat). Hai sa zicem ca e reglaj, dar sicer nu stiu cine chiar face asta. Adica as vrea sa cred ca exista undeva stand dyno cu tot tacimul dar parca ceva-mi spune ca totul se reduce la curatat si sincronizat si in rest e ceva aer de mister adaugat de mecanici. Inca o treaba. De ce ar avea nevoie de reglaje la carburi un motor stock? PS: suruburile alea au efect pina la un sfert de tura de acceleratie si e foarte firesc sa fie asa, cind e deschisa clapeta benzina nu mai are nici un motiv sa vrea sa treaca pe acolo Editat Iulie 16, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 merge cineva din bucuresti spre mare in week end? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) am! mai ai nevoie? Nu,nu o mai vand respectivului,dupa ce ca o vindeam pe nimic mai vroia sa fac tot eu si rar.ul(autentificarea). Multumesc si ma bucur ca sunt oameni saritori(banditi) Editat Iulie 17, 2014 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 sa inteleg ca nimeni a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Cumpar disc de frana spate pentru Suzuki Bandit 600 '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Aveam unu mai praf daca ti-l trebe il schimb cu bere, numa sa il gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 mi-am polisat Bandit-ul la niste baieti foarte profesionisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 foarte frumos a iesit! (ca nou) cat te-a costat? Intreb fiindca eu in primavara am zis ca e mai ok sa-l vopsesc si m-a costat 250 lei (negru perlat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 si dracia aia de eticheta de ce nu ai dat-o jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 foarte frumos a iesit! (ca nou) cat te-a costat? Intreb fiindca eu in primavara am zis ca e mai ok sa-l vopsesc si m-a costat 250 lei (negru perlat) 150 lei, cu Polish 3m, holograma, luciu si zgarietura si dracia aia de eticheta de ce nu ai dat-o jos ? Sincer acum am observat, o sa o dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) Salutare , vand Suzuki Bandit 1200 S an 1996 stare excelenta , Toba BOS (cunoscatorii stiu ce face ), amortizor spate gsxr 1000 k8 , trage superb. 2000 euro negociabil.Timisoara , 0765270884 Editat Iulie 23, 2014 de valcaneant_adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Salutare , vand Suzuki Bandit 1200 S an 1996 stare excelenta , Toba BOS (cunoscatorii stiu ce face ), amortizor spate gsxr 1000 k8 , trage superb. 2000 euro negociabil.Timisoara , 0765270884 ...cu ceva poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 http://moto-net.ro/index.php?sec=motociclete&p=detalii&id=16095&categoria=&action=&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 (editat) salut din nou. revin cu problema mea cu indicația de neutru (/index.php?/topic/35616-banditmania/?p=3768891 ) după ce am studiat teoretic problema și am descoperit pe forumuri că este o bubă destul de frecventă la 650 K7 am început sa desfac și să măsor am început cu sezorul de cric la care sincer nu am avut ce să-i fac în afară de masurători fiind incapsulat (@gn77b: tu ai zis că ai umblat la el?) am trecut la sezorul din cutie: și ăsta este încapsulat dar parcă mai ai ceva de măsurat și verificat la el. din păcate tot măsurând am descoperit că, așa cum zicea și KMIHAI, atunci când se încălzește jucărica incepe și nu mai citește bine neutrul. pentru celelalte trepte citirea este corectă (d-aia îmi indica corect trepta de viteză nu si neutrul). din schemă se pare că sunt 2 in 1 adică neutrul este un contact magnetic iar indicația de treaptă este cu rezistență variabilă. acum nu aș prea avea chef de surubăreală dar aș încerca înainte să dau 60 de euro să-mi bag nasul și să văd dacă se poate face ceva.... parcă KMIHAI tu ai zis că l-ai desfăcut... ceva sfaturi, poze? în altă ordine de idei am fost suficient de deștept și de puternic încât să rup urechiușa de la scărița stângă: are cineva idee unde pot să sudez estetic chestia asta? ...aluminiu sau antimoniu ce naiba e? sau a vazut cineva pe la dezmembrări una? numai bine! Editat Iulie 25, 2014 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 se sudeaza la TIG aluminiu. In Bucuresti nu stiu, dar daca sapi un pic sigur gasesti. La ce ai tu acolo, max 30 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Eu ziceam ca a demontat Macke si e un senzor reed acolo. Acuma, teoretic se poate intimpla si acolo ce au avut KMIHAI si altii, sa fie problema la contactele cu firele. O varianta ar fi sa-l dezactivezi (sa-l fortezi in pozitia normala) si sa mergi cu ea sa vezi daca se schimba ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 http://moto-net.ro/index.php?sec=motociclete&p=detalii&id=16095&categoria=&action=&start=0 al tau va avea 120 de cai..Sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.