andrew2 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 (editat) Vand set anvelope sh Michelin Pilot Power 120/70/17 si 160/60/17 provenind de pe banditul meu. Cauciucurile mai tin inca un sezon cel putin (mai depinde si cat, cum si pe unde se merge), lateralele se prezinta foarte bine, centrul este uzat, iar cel de pe fata pare uzat mai mult decat cel spate. Eu m-am inteles super cu ele, atat pe uscat cat si pe ploaie torentiala, le-am schimbat din precautie inainte de a pleca intr-o excursie de 3000+ km. Dot-urile sunt 09/12 si 10/12, se pot vedea in sectorul 4, nu trimit in tara. Pret 200 lei pret fix pentru colegii banditi. Andrei 0729786684 Editat Iunie 4, 2015 de andrew2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 salut banditi! care-mi spune si mie care e distanta intre juguri(superio-infierior) la B6? sau ma rog, inaltimea suportului de far la N (ala de vine bagat pe tuburile furcii) vreau sa ma apuc de strans piesele pentru VTR-u, la iarna am de gand s-o bucataresc si ma gandeam la farul de bandit, ca are suport misto, arata bine si lumineaza beton (mult mai bine ca VTR-ul stock) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Vezi sa n-o transformi in Bandit, piesa cu piesa Poate nu uit miine si iau o rigla cu mine dimineata. » Post actualizat in 28 Jun 2015 08:33 Un coleg de-al constru umbla cu cioara vopsita, Banditul asta are nu are fatza originala (probabil e de Kult). http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=601111&selpic=0&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare, Astazi m-am "culcat" putin cu " Suzana" (Suzuki Bandit 1200S, 2001) pe asfalt si as avea nevoie de o lampa semnal dreapta fata si eventual carena dr (poate o resuscitez). Ma poate ajuta careva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare tuturor . Am obsevat de cateva zile la bandit ca imi face figuri la pornire sau defapt poate ca nu am reglat bine socul( sau cum i-o zice rotiei alea mici de deasupra motorului) ... cand incerc sa pornesc dimineata porneste dupa care imi cade turatia sub 1000 si in scurt timp se opreste am inercat sa reglez turatia de la respectiva rotita insa dupa ce fac o tura cu ea si se incalzeste urca relantiul pana la 2000 asta in ideea in care e reglat in asa fel ca imi moare la rece daca reglez si mai mult sa stea la 1500 cand pornesc la rece in momentul in care se incalzeste imi urca si la 2300. imi poate cineva da vre-un sfat ce ar fi de facut... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Socul este pe ghidon langa mansonul din partea stanga. Daca e motorul rece tragi de levierul ala si il reglezi in functie de turatie. Relanti-ul se regleaza din acea rotita de deasupra motorului, si ATENTIE, se face cu motorul cald. Daca il reglezi cu motorul rece o sa patesti ce ai patit pana acum. Te sfatuiesc inainte sa mai faci reglaje sa te documentezi. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare tuturor . Am obsevat de cateva zile la bandit ca imi face figuri la pornire sau defapt poate ca nu am reglat bine socul( sau cum i-o zice rotiei alea mici de deasupra motorului) ... cand incerc sa pornesc dimineata porneste dupa care imi cade turatia sub 1000 si in scurt timp se opreste am inercat sa reglez turatia de la respectiva rotita insa dupa ce fac o tura cu ea si se incalzeste urca relantiul pana la 2000 asta in ideea in care e reglat in asa fel ca imi moare la rece daca reglez si mai mult sa stea la 1500 cand pornesc la rece in momentul in care se incalzeste imi urca si la 2300. imi poate cineva da vre-un sfat ce ar fi de facut... multumesc anticipat Salut!! Acelasi lucru il patesc si eu cu banditu meu probabil ne trebuie un reglaj la carb si un set nou de jigloare... Pana atunci porneste cu soclu si cand ai rel prea mic mai umbli si tu acolo la reglaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am observat ca fara soc porneste si sta la ralanti doar vara dupa citeva ore in soare (termometrul de la busonul de ulei 40 grade+). Socul ala e pus acolo ca sa fie folosit, zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am observat ca fara soc porneste si sta la ralanti doar vara dupa citeva ore in soare (termometrul de la busonul de ulei 40 grade+). Socul ala e pus acolo ca sa fie folosit, zic si eu. Da cam asa e cand e cald nu mai e nevoie de șoc ...in rest eu o pornesc mereu cu el tras...dar sa nu mai bagam toate prostiile in seama si sa ne plimbam cat mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 a mea nu pornea niciodata fara soc, nici la 40 grade.... decat daca mai fusese pornita in ultimele 4 ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 asa trebuie. si la 4 ore, daca pornesti fara soc .. scade rapid turatia la relanti si da sa moara! cei carora le pornesc motoarele fara soc, nu va afuma bujiile si nu consuma si un picut mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am observat ca fara soc porneste si sta la ralanti doar vara dupa citeva ore in soare (termometrul de la busonul de ulei 40 grade+). Socul ala e pus acolo ca sa fie folosit, zic si eu. Care este temperatura afisata cand e motorul cald? La mine este 70 de grade dupa ce am mers 20 de minute... mi se pare putin... Nu trebuie sa fie in jur de 90? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Sincer sa fiu, nu m-am uitat in ultima vreme dar din amintiri pe la 90-100 ajunge dupa 15-20 de minute de mers lejer (adica nu 9000 de ture) prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Mersi pentru lamuriri.. Nu stiam daca e normal sau nu sa faca asa dar acum m-am linistit.. O sa folosesc mai des socul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 gn77b> Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Daca aveti probleme cu banditele ,detin scula profi pt sincronizat carburatoare morgan carbtune pro plus reglez amestec si curatare la sub ce e pe piata ,pt care sunteti din timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Morgan carbtune pro = scula profi ? Fugi ma de aici ! Amestecul il reglezi tot cu carbtune ? Sau ai dat bani si pe colortune ? Eu le am pe amandoua acasa, folosite o singura data si nu ma laud ca is profi ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Zi-ne mai multe. Care-i faza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Ce sa zic? Carbtune e scula buna de avut acasa, isi face treaba de minune, dar sa zici ca e instrument profesional de reglat carburatoare e o mare prostie. Incearca si omu sa faca un ban si a pus anunt de ala, "pentru cunoscatori" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 A, eu crezusem ca e prost Carbtune-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 fata de alte scule e mai bun. ce putin fata de cele cu ceasuri e mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salut, am o intrebare daca ma poate lamuri cineva. Am luat o motocicleta de la o persoana, dar in certificat apare alt nume, si e instrainata catre altcineva.Eu pe cine ar trebui sa fac asigurarea? Nu mai dau de persoana care am luat-o sa imi dea fiscalul sa o pot trece pe mine. Stiu ca e prostia mea, dar daca ma poate lamuri cineva apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 A, eu crezusem ca e prost Carbtune-ul. Carbtune- ul Pro nu e prost, e o scula care la finetea reglajului cam bate ceasurile dar ce sa faci asa e romanu nostru , el trebe sa vada o hardughie de scula sa creada ca e buna de ceva.Nu, asta e o scula compacta care isi face treaba perfect daca o manuiesti corect. » Post actualizat in 13 Jul 2015 20:33 Morgan carbtune pro = scula profi ? Fugi ma de aici ! Amestecul il reglezi tot cu carbtune ? Sau ai dat bani si pe colortune ? Eu le am pe amandoua acasa, folosite o singura data si nu ma laud ca is profi ). De ce te pronunti tu ma daca nu cunosti situatia, amestecul il reglez cu o scula de la Motion Pro , da din state nu cred ca ai mai ajuns tu sa comanzi ceva si apropo ce amestecul pacii ai avut tu sansa sa reglezi la viata ta , la moto pe injectie sau cum , uimeste-ma ca vad ca te pricepi tare da inca mergi pe scuter din ce vad.Anuntul e pentru cei din zona timisoarei , nu vad ce te-a ofticat pe tine treaba ca eu mesteresc bandite ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Hei, nu stricati topicul ! Daca aveti ceva de impartit faceti-o in particular. Veniti cu argumente, sfaturi, nu cu reprosuri. Nimeni nu s-a nascut invatat. Va rog, un pic de decenta. Aviz noilor veniti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Bai inteligentule ... !! (Glumesc) Stai ma nene ca nu m-am luat de ce faci tu in Timisoara, e treaba ta si a clientilor tai, si poate ca daca ai cunostinte suficiente sau o mana magica, iti iese reglajul unui carburator la perfectie, eu tot ce am zis e ca e gresit sa zici ca un Carbtune Pro e scula profi. Ce anume folosesti la reglatul amestecului ? Cum ziceam, am Carbtune Pro acasa, stiu cu ce se mananca, si da, e mai bun decat ceasurile alea amarate de pe ebay sau louis, dar sunt scule cu mult mai bune si mai profi decat Carbtune, dar si pretul e pe masura. Am un B4 din 93 si un B6 din 96 pe langa Stroama, ambele desfacute de mine bucata cu bucata, deci eu as spune ca stiu sa strang un surub pe ici pe colo la Banditi. Ma crezi pe cuvant sau tre sa pun o poza ? De unde ai luat treaba cu scuterul, asta chiar nu stiu. Te salut, cu respect, Paul din Iasi(capatul alalalt de tara ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.