alin_barburas Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 (editat) Salut Macke, nu intentionez sa le montez ci numai sa le achizitionez deocamdata (cam 1-2 luni). Ma gandesc ca poate or fi mai ieftine mai incolo, insa si acum au pret rezonabil (chiar daca nu pun botul la pretul taiat, pretul initial care cica ar fi de vreo 2100 , ceva de genul. nicaieri nu costa atat). Insa daca ma gandesc ca in februarie am RCA + ITP la masina, RCA la motor, in iulie ITP la motor,.....unde mai pui ca in persepectiva unei ture pe afara in vara mai vin frane, ulei blabla la motor, camera GO PRO, o geaca deoarece am luat-o prea mare etc etc etc.....nu se pot lua toate odata. Din cele enumerate cam astea ar fi cele mai scumpe, m-as sti scapat de o grija. Si vorba unuia, daca vanam oferte nu mai cumparam nimic niciodata. Apropo de geaca, las un link si aici, poate intereseaza pe careva. /index.php?/topic/731059-geaca-textil-roleff-racewear/ Merci si asfalt uscat » Post actualizat in 31 Aug 2015 19:19 Aici ar fi Pilot Road 3 http://www.anvelopemoto.eu/set-anvelope-michelin-pilot-road-3/ Si aici Pilot Road 4 http://www.anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-road-4/ Schimbati dimensiunile si creste si scorul Editat August 31, 2015 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Dar nu-i mai simplu sa pui banii deoparte si sa cumperi gumele la iarna cand vor fi ofertele mai avantajoase ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Banditi din Bucuresti, ne vedem si noi saptamana asta intr-o seara sa invartim putin rotile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Lamurit Aline! E ok cum ai gandit, in cazul asta spor la cumparaturi. De fapt, spor la bani si apoi la cumparaturi. Roleff am si eu, e o geaca care pica pe marime -1, deci eu port XL, am geaca XL si mi-e si mie maricica. L ar fi venit foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) Lamurit Aline! E ok cum ai gandit, in cazul asta spor la cumparaturi. De fapt, spor la bani si apoi la cumparaturi. Roleff am si eu, e o geaca care pica pe marime -1, deci eu port XL, am geaca XL si mi-e si mie maricica. L ar fi venit foarte bine! Trist e ca si prima mea geaca prin 2006 a fost tot Roleff si era XS, asa trebuia sa o comand si asta insa am uitat de atunci Se pare ca nu am facut nici spate nici burta de atunci Editat Septembrie 1, 2015 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Mi se pare mie sau acest bandit este un pic ciudat ? Farul ar trebui sa fie diferit pentru 2009. http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsf-650-bandit-ID3NfU2.html#4eaaa5c004 Editat Septembrie 5, 2015 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Eu am gasit asta: http://databikes.com/infophoto/suzuki/bandit_650_abs-2009.html Intr-adevar nu prea pare 2009. Daca ar fi 2009 pretul ar fie extraordinar. Poate proprietarul poate explica diferentele si pretul mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 In 2009 au facut un facelift si probabil pe anu respectiv exista doua modele... E foarte putin deiferit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Trist e ca si prima mea geaca prin 2006 a fost tot Roleff si era XS, asa trebuia sa o comand si asta insa am uitat de atunci Se pare ca nu am facut nici spate nici burta de atunci Ai grija cu marimile la Roleff. Am 2 geci de la ei, un M si un XS, ambele imi vine perfect. Sau mai bine zis , imi veneau, ca M-ul tre sa il arunc si XS-ul l-am donat unui verisor incepator in ale motociclismului. XS-ul l-am cumparat pentru pasagera, dar in loc de geaca de moto, pe ea parea halat de baie ) » Post actualizat in 05 Sep 2015 17:08 Inca ceva, nu fa prostia sa iti cumperi gume acum ca sa le montezi la anul. Daca nu ai incredere in tine sa nu cheltui banii aia de gume, ii dai unui prieten de incredere si ii ceri in Ianuarie/Februarie ... si iti cauti atunci gume cu DOT cat mai recent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Ai grija cu marimile la Roleff. Am 2 geci de la ei, un M si un XS, ambele imi vine perfect. Sau mai bine zis , imi veneau, ca M-ul tre sa il arunc si XS-ul l-am donat unui verisor incepator in ale motociclismului. XS-ul l-am cumparat pentru pasagera, dar in loc de geaca de moto, pe ea parea halat de baie ) » Post actualizat in 05 Sep 2015 17:08 Inca ceva, nu fa prostia sa iti cumperi gume acum ca sa le montezi la anul. Daca nu ai incredere in tine sa nu cheltui banii aia de gume, ii dai unui prieten de incredere si ii ceri in Ianuarie/Februarie ... si iti cauti atunci gume cu DOT cat mai recent Serios acuma, nu e vorba de incredere sa nu stric banii, iau in calcul sa le achizitonez in toamna asta sau la iarna maxim. Nu mori pe drum daca ai gume cu 2 luni mai vechi, ba mai mult, conform producatorilor, o anvelopa se vinde de noua cu pana la 2 ani de la data producerii. Din surse sigure, daca au trecut 24 de luni de la data productiei si anvelopa e inca in depozit, producatorul o DISTRUGE. E drept, revanzatorii iti pot face surprize dar asta e alta poveste, depinde de unde cumperi. Si ei ar trebui sa respecte acelasi interval, peste el nu are voie sa vanda de NOI anvelopele. Inca ceva, daca le cumperi online nu ai cum sa le alegi sa aibe dot cat mai nou. Vazatorul are obligatia sa iti trimita gume facute de maxim 24 de luni, desi se intampla rar sa fie atat de vechi, iar comandand tu iti asumi ca vei primi gume fabricate in acest interval de 24 de luni. Ce piata avem aici nu prea lucreaza pe stoc oamenii tocmai pt a nu ramane cu ele in depozit sa se invecheasca. Multumesc pt parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Daca le iei in toamna si le ti la temperaturi peste 10-15 grade peste iarna, in primavara/vara chiar daca o sa fie cu 3-4 luni mai vechi tot noi sunt. Ideea e sa nu le tii peste iarna afara in frig si precipitatii. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Salut un cdi pentru bandit de 400 cc unde pot gasi si eu? s-au un inlocuitor de la alta mototcicleta daca stie cineva, va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Salut un cdi pentru bandit de 400 cc unde pot gasi si eu? s-au un inlocuitor de la alta mototcicleta daca stie cineva, va multumesc pt ajutor. Salut, incearca la nr asta 0264421282 , e de la ceva service din Cluj. Pt un bandit de 400 au rezolvat pe cineva cunoscut de un CDI , cica le importeaza de prin Cehia noi , sau asa ceva. La pret a fost parca 150 de euro, nu mai stiu sigur. Biasini sau ceva de genul ii zice la servie, Spor » Post actualizat in 08 Sep 2015 13:33 sau aici http://olx.ro/oferta/cdi-suzuki-gsf-400-bandit-ID3XSlA.html#95d58802b8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Am eu unu care il tineam de rezerva pentru B4-ul meu, dar cum urmeaza sa dau Banditelul, sunt dispus sa il vand. Ca pret, sa zicem cat cel de OLX, ca sa fiu competitiv. PM daca esti interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Salut, incearca la nr asta 0264421282 , e de la ceva service din Cluj. Pt un bandit de 400 au rezolvat pe cineva cunoscut de un CDI , cica le importeaza de prin Cehia noi , sau asa ceva. La pret a fost parca 150 de euro, nu mai stiu sigur. Biasini sau ceva de genul ii zice la servie, Spor » Post actualizat in 08 Sep 2015 13:33 sau aici http://olx.ro/oferta/cdi-suzuki-gsf-400-bandit-ID3XSlA.html#95d58802b8 ms alin sa incerc sa sun acolo la nr lasat de tine, pe olx am vb cu tipul si nu mi se pare cam ok cutie este sparta arata urat si nu stiu daca este functional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 am repornit si eu banditu dupa 6-7 saptamani si se comporta cam dubios. suna de parca ar merge in 3 cilindri, sau, daca ati patit si voi, suna ca atunci cand trebuie sa treci pe rezerva si nu mai merge rotund. totusi, se tureaza destul de usor si pana sus, nu smuceste la turatii mici constante, gen 2-3mii. am verificat si schimbat intre ele bujiile (pana vin unele noi) si am luat compresia. 9juma spre 10 pe toti 4.. cam mica si cam apropiata. pasul urmator e sa verific ce e prin carburatoare.. mizerie si alte prostii dar nu ma asteptam sa vad compresie asa mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 9 si spre 10 nu e sub limita, e ok-ish! bujiile cum aratau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 erau afumate as zice eu dar functioneaza ok. parea ca 3-ul nu e ok cand am scos bujia dar pana la urma la L4 cilindrul 3 se simte cel mai putin cand il tai.. posibil oricum ca fix pe ala sa fie problema mai incolo spre carburatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 afumat nu e ok, adica functionarea ok e un fel de-a spune. acum nu stiu nici daca atunci cand ai scos bujiile erai cu motorul cald sau abia ce-l pornisei si aveai socul tras. sigur, e de investigat, dar probabil e o problema si la carburatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 motorul cald, carburatia neatinsa de mine in 4 ani si sigur nici de proprietarul anterior care a avut-o de prin 2008. oricum, concluzia e ca si in 3 ajungi cu el acasa si te duci si a doua zi la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Ceva de genul asta am avut si eu, la ralanti nu mergea un cilindru. Iti dai seama usor scotind fisele de la bujii, daca nu scade turatia si sunetul ramine neschimbat, e clar. Cu ceva efort se pot scoate paharele la carburile 1 si 4 (din margine) fara a da jos bateria de carburatoare. La 2 si 3 nu reusesti. La mine a avut efect imediat curatarea jiclorului de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Salutare, Ma poate lamuri cineva cum trebuie sa fie robinetul de benzina la banditul de 1200? Adica pe pozitia ON sau res robinetul trebuie sa fie inchis total ermetic si doar pe PRI sa fie pe liber sau si pe ON e normal sa scapa un pic fara vacuum? Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Pe ON e normal pe PRI il pui putin timp doar dupa ce moto a stat mult timp nepornita, RES lasa sa curga si ultimii 3-5 litri. Deci normal ar fi pe ON, sau pe RES daca ai grija sa nu ramai niciodata fara benzina, dar nu merita riscul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Problema e ca se pune benzina in rezervor dupa care proprietarul se trezeste ca a curs toata benzina din rezervor pe jos sau in motor. Acuma am refacut carburatoarele si in motor nu mai curge benzina dar curge in air box iar robinetul a fost lasat pe ON. Logic acest robinet pe ON se deschide doar cand este vacuum adica este motorul pornit. In rest ar trebui sa fie inchis. Sau nu ??!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) zici bine! nu trebuie sa curga benzina singura pe on poate te ajuta asta ( ) Editat Septembrie 15, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.