Zven Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Daca le iei in toamna si le ti la temperaturi peste 10-15 grade peste iarna, in primavara/vara chiar daca o sa fie cu 3-4 luni mai vechi tot noi sunt. Ideea e sa nu le tii peste iarna afara in frig si precipitatii. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Salut un cdi pentru bandit de 400 cc unde pot gasi si eu? s-au un inlocuitor de la alta mototcicleta daca stie cineva, va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Salut un cdi pentru bandit de 400 cc unde pot gasi si eu? s-au un inlocuitor de la alta mototcicleta daca stie cineva, va multumesc pt ajutor. Salut, incearca la nr asta 0264421282 , e de la ceva service din Cluj. Pt un bandit de 400 au rezolvat pe cineva cunoscut de un CDI , cica le importeaza de prin Cehia noi , sau asa ceva. La pret a fost parca 150 de euro, nu mai stiu sigur. Biasini sau ceva de genul ii zice la servie, Spor » Post actualizat in 08 Sep 2015 13:33 sau aici http://olx.ro/oferta/cdi-suzuki-gsf-400-bandit-ID3XSlA.html#95d58802b8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Am eu unu care il tineam de rezerva pentru B4-ul meu, dar cum urmeaza sa dau Banditelul, sunt dispus sa il vand. Ca pret, sa zicem cat cel de OLX, ca sa fiu competitiv. PM daca esti interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Salut, incearca la nr asta 0264421282 , e de la ceva service din Cluj. Pt un bandit de 400 au rezolvat pe cineva cunoscut de un CDI , cica le importeaza de prin Cehia noi , sau asa ceva. La pret a fost parca 150 de euro, nu mai stiu sigur. Biasini sau ceva de genul ii zice la servie, Spor » Post actualizat in 08 Sep 2015 13:33 sau aici http://olx.ro/oferta/cdi-suzuki-gsf-400-bandit-ID3XSlA.html#95d58802b8 ms alin sa incerc sa sun acolo la nr lasat de tine, pe olx am vb cu tipul si nu mi se pare cam ok cutie este sparta arata urat si nu stiu daca este functional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 am repornit si eu banditu dupa 6-7 saptamani si se comporta cam dubios. suna de parca ar merge in 3 cilindri, sau, daca ati patit si voi, suna ca atunci cand trebuie sa treci pe rezerva si nu mai merge rotund. totusi, se tureaza destul de usor si pana sus, nu smuceste la turatii mici constante, gen 2-3mii. am verificat si schimbat intre ele bujiile (pana vin unele noi) si am luat compresia. 9juma spre 10 pe toti 4.. cam mica si cam apropiata. pasul urmator e sa verific ce e prin carburatoare.. mizerie si alte prostii dar nu ma asteptam sa vad compresie asa mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 9 si spre 10 nu e sub limita, e ok-ish! bujiile cum aratau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 erau afumate as zice eu dar functioneaza ok. parea ca 3-ul nu e ok cand am scos bujia dar pana la urma la L4 cilindrul 3 se simte cel mai putin cand il tai.. posibil oricum ca fix pe ala sa fie problema mai incolo spre carburatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 afumat nu e ok, adica functionarea ok e un fel de-a spune. acum nu stiu nici daca atunci cand ai scos bujiile erai cu motorul cald sau abia ce-l pornisei si aveai socul tras. sigur, e de investigat, dar probabil e o problema si la carburatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 motorul cald, carburatia neatinsa de mine in 4 ani si sigur nici de proprietarul anterior care a avut-o de prin 2008. oricum, concluzia e ca si in 3 ajungi cu el acasa si te duci si a doua zi la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Ceva de genul asta am avut si eu, la ralanti nu mergea un cilindru. Iti dai seama usor scotind fisele de la bujii, daca nu scade turatia si sunetul ramine neschimbat, e clar. Cu ceva efort se pot scoate paharele la carburile 1 si 4 (din margine) fara a da jos bateria de carburatoare. La 2 si 3 nu reusesti. La mine a avut efect imediat curatarea jiclorului de ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Salutare, Ma poate lamuri cineva cum trebuie sa fie robinetul de benzina la banditul de 1200? Adica pe pozitia ON sau res robinetul trebuie sa fie inchis total ermetic si doar pe PRI sa fie pe liber sau si pe ON e normal sa scapa un pic fara vacuum? Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Pe ON e normal pe PRI il pui putin timp doar dupa ce moto a stat mult timp nepornita, RES lasa sa curga si ultimii 3-5 litri. Deci normal ar fi pe ON, sau pe RES daca ai grija sa nu ramai niciodata fara benzina, dar nu merita riscul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Problema e ca se pune benzina in rezervor dupa care proprietarul se trezeste ca a curs toata benzina din rezervor pe jos sau in motor. Acuma am refacut carburatoarele si in motor nu mai curge benzina dar curge in air box iar robinetul a fost lasat pe ON. Logic acest robinet pe ON se deschide doar cand este vacuum adica este motorul pornit. In rest ar trebui sa fie inchis. Sau nu ??!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) zici bine! nu trebuie sa curga benzina singura pe on poate te ajuta asta ( ) Editat Septembrie 15, 2015 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Azi am fost sa vad un Bandit 650 S din 2005. Motocicleta arata bine iar pretul era ok. Dar spre sfarsitul vizitei, proprietarul ma anunta ca toba sport, top si side case-urile nu sunt incluse in pret, desi in anunt da de inteles ca vin impreuna. Am plecat cam dezamagit, omul era un motociclist de 60 de ani ce parea de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 "Da de inteles" e echivalent ca asa ai citit tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Cand cineva isi scoate motocicleta de vanzare, se intelege ca tot ce scrie despre ea este inclus in pret. Cand ceva nu este inclus in pret, vanzatorii scriu clar in anunt. Bine ca nu a fost vorba de faruri sau roti Poate ca omul fiind in varsta este mai putin prieten cu internetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 schimbat bujii, alea vechi erau doar putin afumate, putin de tot. demontat carburatoare si curatat. erau destul de curate inauntru. reglajele erau cele originale puse pe marcajul din fabrica. mobra din 04 cu 42k km pe bord. sincronizat carburatoare. se aude la fel.. merge putin de tot mai bine dar tot se aude de parca nu merg toti cilindrii. la ce sa ma mai uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Sa nu fie o garnitura de evacuare si sa faca unu zgomot pe acolo. Treaba se mentine si la ture medii mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 se mentine si la ture medii, la mari parca e mai greu sa distingi sunetul si paaarca aproape de 9mii imi pare ca trag toti. se aude din motor zgomotul nu de pe la evacuare dar o sa verific si acolo. am teava originala sudata si pusa banda termica pe sectiunea dintre galerii si finala, posibil sa fi adunat ceva apa si rugina in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 masoara fisele, cu pipe si fara pipe. pe ohmmetru, parca 5 kOhmi fara pipe si pana in 55 kOhmi cu pipe. Daca nu ai manualul, da-mi semn ca il caut si iti dau valorile exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Da' tot n-am aflat daca se schimba sunetul la scoaterea fiselor. Test mai simplu decit asta nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 se schimba, si chiar da sa moara pe toti mai putin pe cilindru 3.. acolo pare ca nici nu influenteaza.. asta am facut initial, acum posibil sa fie altfel. ieri am mers ceva mai mult pe centura. cand deschid gazul si urca rapid turele, de pe la 7k imi pare ca suna ca inainte.. sub se simte ca e ceva in neregula. o sa masor si fisele si o sa le mai scot o data pe rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Pai daca doar pe cilindrul 3 nu da nici un semn de schimbare a turatie, si pe celelate da, e clar ca e vb de acel cilindru. Daca ai zis ca te-ai uitat la carburatoare, o sincronizare ai facut? Tind sa cred ca pe bujia din cilindru 3 nu iti ajunge destul curent, sau merge innecat si e prea uda. E totusi interesant faptul ca peste 7k turr nu mai face lafel. Ps:sunt speculatii pur logice, deci e posibil sa spun prostii. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.