Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Sunt pe cala sa cumpar un GSX 1250 FA din 2011, cu 34.000 de km. Ce puteti sa imi spuneti despre acest model?

» Post actualizat in 09 Feb 2016 12:03

Am scris ieri de pe telefon si cam in graba, vad ca nu a raspuns inca nimeni. Stiu ca e un model mai rar, care nu a avut succes mare la public, dar citind caracteristicile si review urile pozitive, ma intreb de ce oare. Motocicleta are evacuare Yoshimura, sea refacuta (mai confortabila) si de serie ABS, kit de 3 valize.

Eu am in jur de 55.000 de km pe doua roti, pe un MT-03 si pe un GSX 750 F, asta in cazul in care cineva nu imi recomanda un motor cu cilindrata asa de mare ;) . Gabarit destul de mare, 1,88 cm si 95 de kg (da, trebuie sa mai slabesc :D ).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc nimic despre modulul respectiv, dar daca stii ca e un model care nu a avut mare succes, sa ai in vedere ca piesele SH s-ar putea sa fie o problema. Eu am un GSX750, cam in aceiasi situatie (nu foarte comuna, adica, si in plus, mult mai veche) iar piesele la mana a doua sunt o problema mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte asemanator cu GSF 1250 , parca ar fi mici diferente, suspensie mai ferma si greutate mai mare fata de modelul s. In rest, pe tine ar trebui sa te intereseze la fel de mult si parerile despre modelul gsf 1250, ca e cam acelasi motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragi colegi. Azi am scos banditu de la iernat. Am aplicat proceduri pe care.le.am invata de pe acest.forum pt a porni motorul si pot sa.spumn ca.nu am avut probleme deloc. Tin sa va multumesc si va doresc un sezon plin de bucuri. Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi sa iau motocicleta, am facut numai 15 km, pe ploaie (deci e deja udata :D ) dar deja motorul mi-a facut o impresie grozava. Trage ca un tank, parca e un dragster.

 

Pozitia in sea e inalta, eu care am 1,88 cm ajung bine pe pamant dar fara sa am piciorul inclinat prea mult. Schimbatorul mi s-a parut zgomotos, dar asa era si la vechea GSX 750 F, probabil asa sunt toate - voi sa imi spuneti.

 

Are o gramada de accesorii, de la toba la sea, tuburile de frana in metal (daca au o denumire anume nu o stiu ...), etc. O sa o scot peste 2 zile la plimbare, cand o sa am liber de la munca, si atunci o sa vad ce si cum la drum ceva mai lung.

 

Daca aveti ceva sfaturi sau orice altceva sa imi spuneti, va rog sa o faceti.

 

O seara buna va doresc.

 

post-57306-0-54518500-1455652114_thumb.jpg

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos, fara incidente. Chiar daca este cam umbra in poza arata bine dihania.

Chestia cu udatu' de ploaie nu se pune, ai grija ... glumesc, desigur

Sfaturi ? Ai suficienta experienta sa stapanesti agregatu', care cere finete la acceleratie la ce moment are.

Treaba cu zgomotul la schimbarea de treapta, presupunand ca uleiul este in regula din toate punctele de vedere, este o chestie de a va obisnui unul cu altul. Fiecare motor are ritmul lui de schimbare, te prinzi tu. Eu, dupa aproape 30.000 de km tot mai zbarcesc cate odata din neatentie.

Iti urez km multi cu noua "prietena"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumoasa, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Legat de cutie, si a mea tot asa troncane cand schimb, in special daca dau drumul la abreiaj rapid. Nu cred ca e o problema, doar un inconvenient (minor, pt mine).

 

L.E. modificarea aia nu stiu cum se cheama in romana, in engleza e "braided lines". Aparent, ar trebui sa imbunatateasca feedback-ul franei, eu am facut-o la masina si nu am simtit mare branza. Astea fiind zise, furtunele originale erau oricum indeajuns de rigide, ma indoiesc ca se umflau sub presiunea lichidului de frana, poate la motocicleta e altfel.

Editat de MistreKul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un fz6 pe care din motiv de lipsa confort la drum lung vreau sa il schimb. Bugetul pt urmatoarea motocicleta nu este foarte mare si de principiu imi doresc sa fie un tourer. In cautarile mele am gasit un bandit din 2013 care mi se pare ca arata foarte bine insa nu stiu foarte multe despre acest model si nici nu gasesc foarte multe informatii, reviewuri sau articole de presa despre el.

 

Ma puteti ajuta cu ceva informatii?

 

Ma intereșeaza urmatoarele:

 

1. Cum se aseaza la drum lung

2. Cat de tare vibreaza

3. Protectia la vant

4. Probleme ascunse, sau la ce ar treebui sa fiu atent

 

 

Motocilceta in cauza este asta:/index.php?/topic/734859-suzuki-bandit-abs-650cc-an2013-84cp-29041km-4135-eur/

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O frumusete. Asta e tot ce pot sa spun.

SI faptul ca Bandit FTW, desi a suferit multa tehnologizare in ultimii ani, nu au facut rabat la fiabilitate. Am condus o singura data ceva similar, cred ca de prin 2007 sau 2008. Injectia este dementiala, acceleratia este extrem de fina si de prompta iar pozitia in sa e de ... bandit. 250-300 km fara pauza si fara basici.

 

Dar Dumnezeule, cat de bine arata cu alb XD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Long time no post.

 

Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 :)

 

Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte...

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Long time no post.

 

Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 :)

 

Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte...

 

Cauta aici ceea ce vrei :

 

http://www.moto.it/moto-usate http://www.subito.it/annunci-italia/vendita/moto-e-scooter/ http://www.motousate.it/

 

In alta ordine de idei, am iesit ieri cu motorul, cam frig dar a fost fain. Trage bine de tot, inca nu am urcat mai mult de 6-7 mii de turatii si nu am prins o strada uscata ca sa o aplec mai mult, dar vine vara ... :D

 

post-57306-0-55172000-1457181346_thumb.jpg

 

Si inca o chestie, legata de gume. Eu am avut pe vechea GSX Michelin Pilot Road 4, la al doilea tren, si ma gaseam tare bine (le-am inchis relativ repede si imi dadeau siguranta in curba). Motocicleta noua are Pirelli Angel GT, din cate am citit pe net sunt tare bune. Le are cineva montate ca sa imi zica cum sunt ?

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Long time no post.

 

Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 :)

 

Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte...

 

Doar Bandit?

Mie in ultimul timp imi fuge gandul la FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar Bandit?

Mie in ultimul timp imi fuge gandul la FZ6.

Am luat in calcul dar daca te uiti pe specificatii, are cuplu mai bic decit Banditul si la turatii mai mari. Mi s-ar parea un downgrade.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, ia un vtwin d-o mie...satisfactie garantata, daca gasesti un SV1000N bun e chiar "tit of the cat"

Si uiti si de frana, pt ca o ai pe aia de motor :D

Variante ar fi multe, dar am si un buget. Cel mai ieftin SV650 cu ABS e 3000 de euro pe mobile.de, banditi cu ABS gasesti si sub 2000. SV1000 cu ABS vad ca nici nu exista. De cind merg cu motorul am ajuns la concluzia ca drumurile incerte sint mai periculoase decit traficul, de asta vreau ABS musai. Plus ca parca nu prea-mi place 2V. Prefer sunet de aspirator :) Ultima generatie de bandit are cam acelasi cuplu la aceeasi turatie, comparativ cu un SV650. Megind pe un Pop (adica ce ai avut tu) in stare buna, cu toba stock, deja ajungeam la 90-100 prin oras fara sa constientizez, deci pt. mine e destul cuplu la un ~600. Apropo, vreau toba stock. Nu mai suport zgomotul si mi-e jensa sa trezesc orasul noaptea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saut Mario

Cred ca nu difera motorul meu de al tau. Vezi in cartea motorului turatia de moment maxim. la al meu este de 3700 rot/min asa ca trebuie "purtat" intre 3000 si 5000 de rot/min. Nu trebuie a-l urci la 7-8000 ture decat in ultima treapta pentru viteza de varf. Asta este si farmecul motoarelor de cilindree mare, "trag" (sau "imping") din ture joase, ceea ce se numeste "motor elastic". Eu merg in treapta 6 de la 80 de km/h in sus fara probleme. Bine, daca vrei sa "pleci" de la viteza aia... dai doua trepte in jos si... dispari. Pentru turing si chiar si un pic mai sportiv motorul este ok. O sa-ti placa din ce in ce mai mult.

Cum am mai spus ... km multi, fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saut Mario

Cred ca nu difera motorul meu de al tau. Vezi in cartea motorului turatia de moment maxim. la al meu este de 3700 rot/min asa ca trebuie "purtat" intre 3000 si 5000 de rot/min. Nu trebuie a-l urci la 7-8000 ture decat in ultima treapta pentru viteza de varf. Asta este si farmecul motoarelor de cilindree mare, "trag" (sau "imping") din ture joase, ceea ce se numeste "motor elastic". Eu merg in treapta 6 de la 80 de km/h in sus fara probleme. Bine, daca vrei sa "pleci" de la viteza aia... dai doua trepte in jos si... dispari. Pentru turing si chiar si un pic mai sportiv motorul este ok. O sa-ti placa din ce in ce mai mult.

Cum am mai spus ... km multi, fara incidente

 

Acum ca m-am mai invatat putin cu motorul am inceput sa schimb in jur de 3.500/4.000 de turatii, rar urc mai sus. Am iesit impreuna cu un prieten la plimbare si pe portiuni de drum mai libere si cu multe curbe am tras de acceleratie pe la 6.000/7.000 si ... a zburat :) . Are cuplu mare si e tare distractiva, de abea astept sa vina caldura sa ies la plimbari mai lungi,

Multumesc pentru urari, la fel si tie ! Ai idee de ce nu a prea avut succes in restul Europei acest model ? Se sperie motociclistii de cilindrata prea mare, de consum ... e urata ... ce are ? In Italia am gasit de vanzare numai sase motociclete de acest tip, am avut noroc ca era una la 15 km de casa mea si in conditii excelente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma gandesc sa pun niste cutii de bagaje pe motoreta mea (Suzuki GSF 600 S Bandit - 2002) si singurul loc unde am stiut sa ma uit este louis.de. In functie de ce au ei pe acolo am cautat pe niste forum-uri sa vad cam cat de compatibile sunt (ma refer aici in primul rand la barele de sustinere). Din pacate nu am gasit informatii exacte si mai mult am vazut ca nu este o practica neobisnuita sa trebuiasca mutate semnalizarile (ceea ce nu as vrea sa fac). Puteti sa-mi recomandati ceva potrivit sau sa-mi spuneti unde sa caut? Nu vreau sa fie foarte ieftin ci mai degraba de o calitate acceptabila (ma gandesc la Givi V35 pentru laterale si pot da 200+ euro pe niste bare care sa se potriveasca la fix).

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam eu niste bare de suport pt. Pop. Din cite-mi amintesc nu le-am dat.

» Post actualizat in 16 Mar 2016 11:18

Citeste aici cineva sau stie pe un om care are Bandit de 650 pe injectie? Am nevoie sa stiu distanta dintre cromurile furcii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...