Sam_UnQiuL Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Cum e protectia la vant si mai ales cat de tare vibreaza? Are ceva hibe ascunse? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Long time no post. Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte... Editat Martie 5, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Long time no post. Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte... Cauta aici ceea ce vrei : http://www.moto.it/moto-usate http://www.subito.it/annunci-italia/vendita/moto-e-scooter/ http://www.motousate.it/ In alta ordine de idei, am iesit ieri cu motorul, cam frig dar a fost fain. Trage bine de tot, inca nu am urcat mai mult de 6-7 mii de turatii si nu am prins o strada uscata ca sa o aplec mai mult, dar vine vara ... Si inca o chestie, legata de gume. Eu am avut pe vechea GSX Michelin Pilot Road 4, la al doilea tren, si ma gaseam tare bine (le-am inchis relativ repede si imi dadeau siguranta in curba). Motocicleta noua are Pirelli Angel GT, din cate am citit pe net sunt tare bune. Le are cineva montate ca sa imi zica cum sunt ? Editat Martie 5, 2016 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Sint 0 banditi de 650 cu ABS pe toate siteurile de vinzari SH italiene. Zero. Crede-ma, caut zilnic de citeva saptamini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Long time no post. Gata, imi schimb si eu motoru' dupa 8 ani. Ce-a pus capac a fost faptul ca anul trecut mi-a iesit la ITP la testul de frine 30% din forta minima pe fata, cu frina neatinsa. Am schimbat garniturile pe fata, am curatat etrierii si pistoanele o zi intreaga, s-a rezolvat pe moment si a revenit dupa citeva sute de km. Nu mai am nervi cu un motor buget, bazat pe tehnologie din anii 80 Vreau neaparat ABS si preferabil N de 650 racit pe ulei sau modelul pe injectie. Si daca se poate, sa nu fie rosu. Problema e ca se gasesc destul de putine, chiar si in Germania. De Italia nu mai zic, vad ca talienilor nu le place ABS-ul. Daca stiti intimplator vreun motor care se incadreaza la cerinte... Doar Bandit? Mie in ultimul timp imi fuge gandul la FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Doar Bandit? Mie in ultimul timp imi fuge gandul la FZ6. Am luat in calcul dar daca te uiti pe specificatii, are cuplu mai bic decit Banditul si la turatii mai mari. Mi s-ar parea un downgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Caline, ia un vtwin d-o mie...satisfactie garantata, daca gasesti un SV1000N bun e chiar "tit of the cat" Si uiti si de frana, pt ca o ai pe aia de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Caline, ia un vtwin d-o mie...satisfactie garantata, daca gasesti un SV1000N bun e chiar "tit of the cat" Si uiti si de frana, pt ca o ai pe aia de motor Variante ar fi multe, dar am si un buget. Cel mai ieftin SV650 cu ABS e 3000 de euro pe mobile.de, banditi cu ABS gasesti si sub 2000. SV1000 cu ABS vad ca nici nu exista. De cind merg cu motorul am ajuns la concluzia ca drumurile incerte sint mai periculoase decit traficul, de asta vreau ABS musai. Plus ca parca nu prea-mi place 2V. Prefer sunet de aspirator Ultima generatie de bandit are cam acelasi cuplu la aceeasi turatie, comparativ cu un SV650. Megind pe un Pop (adica ce ai avut tu) in stare buna, cu toba stock, deja ajungeam la 90-100 prin oras fara sa constientizez, deci pt. mine e destul cuplu la un ~600. Apropo, vreau toba stock. Nu mai suport zgomotul si mi-e jensa sa trezesc orasul noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Saut Mario Cred ca nu difera motorul meu de al tau. Vezi in cartea motorului turatia de moment maxim. la al meu este de 3700 rot/min asa ca trebuie "purtat" intre 3000 si 5000 de rot/min. Nu trebuie a-l urci la 7-8000 ture decat in ultima treapta pentru viteza de varf. Asta este si farmecul motoarelor de cilindree mare, "trag" (sau "imping") din ture joase, ceea ce se numeste "motor elastic". Eu merg in treapta 6 de la 80 de km/h in sus fara probleme. Bine, daca vrei sa "pleci" de la viteza aia... dai doua trepte in jos si... dispari. Pentru turing si chiar si un pic mai sportiv motorul este ok. O sa-ti placa din ce in ce mai mult. Cum am mai spus ... km multi, fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Saut Mario Cred ca nu difera motorul meu de al tau. Vezi in cartea motorului turatia de moment maxim. la al meu este de 3700 rot/min asa ca trebuie "purtat" intre 3000 si 5000 de rot/min. Nu trebuie a-l urci la 7-8000 ture decat in ultima treapta pentru viteza de varf. Asta este si farmecul motoarelor de cilindree mare, "trag" (sau "imping") din ture joase, ceea ce se numeste "motor elastic". Eu merg in treapta 6 de la 80 de km/h in sus fara probleme. Bine, daca vrei sa "pleci" de la viteza aia... dai doua trepte in jos si... dispari. Pentru turing si chiar si un pic mai sportiv motorul este ok. O sa-ti placa din ce in ce mai mult. Cum am mai spus ... km multi, fara incidente Acum ca m-am mai invatat putin cu motorul am inceput sa schimb in jur de 3.500/4.000 de turatii, rar urc mai sus. Am iesit impreuna cu un prieten la plimbare si pe portiuni de drum mai libere si cu multe curbe am tras de acceleratie pe la 6.000/7.000 si ... a zburat . Are cuplu mare si e tare distractiva, de abea astept sa vina caldura sa ies la plimbari mai lungi, Multumesc pentru urari, la fel si tie ! Ai idee de ce nu a prea avut succes in restul Europei acest model ? Se sperie motociclistii de cilindrata prea mare, de consum ... e urata ... ce are ? In Italia am gasit de vanzare numai sase motociclete de acest tip, am avut noroc ca era una la 15 km de casa mea si in conditii excelente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Salut. Ma gandesc sa pun niste cutii de bagaje pe motoreta mea (Suzuki GSF 600 S Bandit - 2002) si singurul loc unde am stiut sa ma uit este louis.de. In functie de ce au ei pe acolo am cautat pe niste forum-uri sa vad cam cat de compatibile sunt (ma refer aici in primul rand la barele de sustinere). Din pacate nu am gasit informatii exacte si mai mult am vazut ca nu este o practica neobisnuita sa trebuiasca mutate semnalizarile (ceea ce nu as vrea sa fac). Puteti sa-mi recomandati ceva potrivit sau sa-mi spuneti unde sa caut? Nu vreau sa fie foarte ieftin ci mai degraba de o calitate acceptabila (ma gandesc la Givi V35 pentru laterale si pot da 200+ euro pe niste bare care sa se potriveasca la fix). Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Aveam eu niste bare de suport pt. Pop. Din cite-mi amintesc nu le-am dat. » Post actualizat in 16 Mar 2016 11:18 Citeste aici cineva sau stie pe un om care are Bandit de 650 pe injectie? Am nevoie sa stiu distanta dintre cromurile furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Salutare, Am nevoie și de alte păreri pt o problema.Pe scurt, un Dorel a stricat jumate din filetul de la axul de pe roata spate și jumate de filet din piulita axului respectiv. Am următoarele opțiuni și nu știu pe care sa ma duc: 1. Sa il las asa având în vedere ca încă se înfileteaza pe jumătatea rămasă și nu pare a fi problemă sa se desfacă (de câteva luni e asa)... Problema e ca nu știu dacă exista risc sa se desfacă... 2.schimbat cu unul nou... Totalul e vreo 450 lei 3.un strungar, sa încarce zona afectata și sa refacă filetul. 4.un strungar, sa facă un filet cu diametrul axului mai mic și sa schimb cu piulita cu diametru interior mai mic 5.sa caut ceva second.. dar se găsesc tare greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+650+axle&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbandit+650+rear+axle.TRS0&_nkw=bandit+650+rear+axle&_sacat=0 Cum a reusit sa fie asa de taran? Ca sa strici filetul ala tre' sa te urci cu totul pe cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Multumesc de link-uri. A reusit destul de simplu, a strans cu ceva scula cu aer comprimat.Iar dupa vreo 2 luni cand mi-am schimat cauciucurile, 3 oameni ne-am chinuit sa il desfacem. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+650+axle&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbandit+650+rear+axle.TRS0&_nkw=bandit+650+rear+axle&_sacat=0Cum a reusit sa fie asa de taran? Ca sa strici filetul ala tre' sa te urci cu totul pe cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Salutare, Imi poate spune cineva, care sunt diferentele intre modelul de Bandit fabricat pana in 2004 si modelul 2005-2006? Suspensia, franele de pe modelul 2005-2006 sunt mai bune decat cele de pe SV 650? Eu am avut un SV si am fost dezamagit de suspensie si de frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Suzuki Bandit pana in 2004 inclusiv are motorul de 600cmc, carburatie Dupa 2005 are motor de 650cmc, carburatie Dupa 2007, motor 650cmc, injectie, racire apa. Ma depaseste exprimarea "am fost dezamagit de suspensie si de frane". Nu uita ca furca fata necesita servisare la 6-7-10 ani, furtunele de frana devin baloane dupa 10 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 (editat) Suzuki Bandit pana in 2004 inclusiv are motorul de 600cmc, carburatie Dupa 2005 are motor de 650cmc, carburatie Dupa 2007, motor 650cmc, injectie, racire apa. Ma depaseste exprimarea "am fost dezamagit de suspensie si de frane". Nu uita ca furca fata necesita servisare la 6-7-10 ani, furtunele de frana devin baloane dupa 10 ani... Cred ca e cunoscut faptul ca SV-urile(vorbesc de modelul 2003-2007) au furca foarte moale. Am fost la service si mi-a spus ca e normal sa fie asa, si ca daca vreau pot sa imi cumpar furca de GSX-R 750(parca) si sa o montez in locul furcii de SV. Ceea ce vroiam sa stiu e daca franele sau suspensia de pe Bandit-ul de 650 model 2005 sunt mai bune decat cele de pe modelul 2004(daca are o alta furca, alti etrieri, alta pompa de frana - orice informatie conteaza pentru mine). Informatiile pe care mi le-ai spus le stiam deja. Vroiam sa stiu daca au adus si alte imbunatatiri fata de modelul 2004, nu doar un motor nou si un bord pe jumatate electronic si cu indicator de combustibil. Editat Martie 24, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Generatia a treia are preincarcare ajustabila. Problema cu suspensiile moi se rezolva cu arcuri aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Eu m-as mira sa fie mai bune suspensiile si franele de pe SV 650 decat pe cele de pe Bandit 650. Chiar si de ar fi aceleasi frane si suspensii, SV e mai manevrabil si mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Problema cu suspensiile moi se rezolva cu arcuri aftermarket. Dupa parerea mea nu iti cumperi motocicleta ca apoi sa ii schimbi arcurile furcii. Mai bine iti cumperi de la bun inceput o motocicleta care nu are nevoie de o alta furca sau de arcuri noi in furca. Am avut un SV si nu mai vreau sa aud de el. Suspensia fata e prea moale si flexeaza amortizoarele de parca ar fi furca de cross/enduro, de-asta intreb cum se comporta suspensia de pe Bandit fata de cea de pe SV. Editat Martie 25, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Dupa parerea mea eu am arcuri aftermarket pe Bandit si diferenta e de la cer la pamint. Cu cele vechi ajungeam in limitarea furncii constant, mai ales cu pasager. Am mers odata si pe SV dar nu mai tin minte cum erau furcile si frinele, parca frinele erau o idee mai bunicele. Pe generatia a doua de Bandit tin minte ca furcile is cam tot asa. Arcurile alea costa ~400 de lei. Nici Banditul nici SV-ul nu sint motoare de performanta, daca vrei frine iti iei FZ (da' si la alea nu orice model ca la pre S2 de ex au facut compromisuri acolo). In plus, Banditul e mai greu decit SV-ul iar generatiile 3 si 4 sint chiar si mai grele decit primele doua. Editat Martie 25, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Dupa parerea mea eu am arcuri aftermarket pe Bandit si diferenta e de la cer la pamint. Cu cele vechi ajungeam in limitarea furncii constant, mai ales cu pasager. Am mers odata si pe SV dar nu mai tin minte cum erau furcile si frinele, parca frinele erau o idee mai bunicele. Pe generatia a doua de Bandit tin minte ca furcile is cam tot asa. Arcurile alea costa ~400 de lei. Nici Banditul nici SV-ul nu sint motoare de performanta, daca vrei frine iti iei FZ (da' si la alea nu orice model ca la pre S2 de ex au facut compromisuri acolo). In plus, Banditul e mai greu decit SV-ul iar generatiile 3 si 4 sint chiar si mai grele decit primele doua. Am avut un CBF 500(clar nu e o motocicleta performanta) si suspensiile mi se pareau foarte bune pentru motocicleta aia. Nu am atins niciodata mai mult de 60-70% din cursa furcii nici cu pasager. Cand am mers cu SV-ul mi s-a parut ca are suspensii de cross si nu s-a pus problema sa mai iau cu mine pasager, asta fiind unul din motivele pentru care l-am vandut. Stiu ca 400-450 de lei nu e mult, dar mi se pare logic sa cumperi o motocicleta care nu are astfel de probleme. Banii aia pot fi folositi pentru benzina sau pentru echipament mai bun. Multumesc pentru informatii. Editat Martie 25, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Pai asa de ce nu iei un Z750 generatie noua care e cu totul alta treaba. » Post actualizat in 25 Mar 2016 12:44 O alta chestie care trebuie inteleasa e ca la orice motor buget gen SV sau Bandit s-au facut compromisuri. De exemplu la FZ6 cica e motor de R6 da's destule chestii scoase la injectie. La CB-ul ala compromisul probabil e motorul (nu ca la SV sau Bandit ar fi motor de racheta). Sa rezolvi o problema la suspensie cu 400 de lei cu o piesa proiectata special pt. asta mi se pare rezonabil. Eu zic ca la capitolul frine ceva bun nu gasesti la motoare buget, exceptie ar fi Yamaha. La FZ din 1998 mi s-au parut net peste Bandit. Editat Martie 25, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Pai asa de ce nu iei un Z750 generatie noua care e cu totul alta treaba. » Post actualizat in 25 Mar 2016 12:44 O alta chestie care trebuie inteleasa e ca la orice motor buget gen SV sau Bandit s-au facut compromisuri. Stiu ca e mai bine sa iti cumperi o motocicleta in care doar bagi benzina si faci km. Am intrebat de Bandit pentru ca l-am luat in considerare fiind o varianta mai ieftina. Asa eu caut de o luna si jumatate Hornet, dar in jurul Bucurestiului nu gasesc decat niste cazane si unele dintre ele chiar la niste preturi nesimtite. Asta pentru ca mi-e destul de greu sa ma duc pana la Cluj sau Timisoara si sa caut acolo o motocicleta, dar varianta asta imi creste pretul de cost cu 100-150 de euro avand in vedere ca ma duc si cu un prieten care are mai multa experienta decat mine. In plus adusul motocicletei din vestul tarii, inseamna ca e foarte posibil sa o cumperi neinmatriclata, deci alti 200 de euro si cateva zile pierdute cu inmatricularea. Deocamdata piata e asa cum e, putine motociclete si multe din cele puse la vanzare sunt praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.