angus_young Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 si eu am cautat prin Romania dar doar asa ca sa ma aflu in treaba ca marea majoritate au bube de diverse tipuri de la kilometri , la revopsite din cauza ca se "matuise vopseaua" omitand ca poate au si fost date peste cap unele ... e aici poate exagerez un pic dar nu sunt foarte departe de adevar . Ah si sa nu uit exista si zicala aia pentru cei care cauta pe OLX .....vrei sa iei o teapa , intra pe OLX Acum vreo 2 luni m-am orientat pe Italia , am cautat zi de zi , am vorbit cu sotii Marilena si Cosmin Biris si m-am trezit in curte cu Banditul Iunie 2005 , 33.660 km , Impecabil . O singura bubita are , supureaza putin ulei pe la simeringul de la furca dreapta . Am mers putin cu el , 30-40 km din lipsa de timp din pacate , si va spun primele impresii . Se simte greutatea putin la intrarea in curbe ( am uitat sa va zic ca am mai avut acum cativa ani un Hornet 2004 ) , frana pe fata pare sa fie cam anemica in comparatie cu Hornetul , nu stiu , poate si din cauza furcii ,placutele par ok . Oglinzile sunt cam micute , si mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cum se inchide GIVI -ul ... deh , daca nu am mai avut asa ceva ( Banditul a fost in proprietatea unei doamne de 55 ani in Italia ) I-am curatat lantul ca era vai de capul lui , ( are kit nou de lant si cauciucuri la fel tot noi Pirelli ) , am cumparat Motul 5100 / 10w40 si filtru Hiflo 138RC sper sa am timp weekendul viitor sa il schimb ! In rest ce sa zic pare la prima vedere cam la fel cu Hornetul , motorul suna exceptional , acceleratia e buna , nu prea m-am obisnuit cu el in curbe , dar prietenia dintre noi e de abia la inceputuri. Trebuie sa vedem impreuna cum arata virajele la munte , As vrea sa ii montez si o toba sport , m-am tot uitat pe net si nu stiu ce diametru are galeria de la Bandit la intrarea in toba Unde gasesc ceva simeringuri de furca mai ok ? Cu service-ul m-as duce pe la Bardak ca nu ma pricep la furca ce sa fac si nici nu am rabdare sa ma uit pe youtube Asfalt uscat la toti Banditii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Apropo https://www.youtube.com/watch?v=HSWQHgdVB9I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Da men da' se strica electrica ca e italiene. Serios acuma, am ajuns in punctul in care sint deschis la orice optiune. Mai stii? Pare un motor la care as pune doar un bug spoiler. Piese se gasesc? Sint deschis la orice sugestie pt. ca lucrurile bune nu se gasesc doar acolo unde esti convins ca sint. italienele intra pe mana carpacilor romani, d-aia se strica... + ca majoritatea le cumpara ieftinache in draci si cazaturi, nu le pun la punct, nu le intretin si cand le pica "Ie stricacioase italienele astea domne!" Intr-adevar, la Raptor pe o ploaie torentiala nu mai functiona turometrul, dar dupa ce s-a uscat mergea bine...probabil a ajuns apa undeva la vreun contact, chestii d-astea pateam si la Bandit, la claxon si butonul de pornire de exemplu...dar astea-s nimicuri Piese: - pai, motorul, cu tot cu alimentare(fie carb sau ie) si aprindere e de Suzuki SV - piese cacalau - comenzile (manete, manere, butoane, bloc electric) si parte din instalatia electrica sunt tot de Suzuki - piese cacalau - restul componentelor sunt standard si se gasesc cam pe toate mobrele, ma refer la pinioane, placute, rulmenti, simeringuri etc... mai nasol daca o dai pe jos, se gasesc mai greu SH si noi sunt mai scumpe, dar na...n-o dai pe jos ce e misto e ca e f usoara PS: are rezervorul de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Nu are cumva saua prea jos in raport cu scaritele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 mie nu mi s-a parut, dar in ultimul an jumate m-am dat mai mult pe sport-touring...si na, orice naked imi muta picioarele in fata. BTW: Inafara de motor (evident si accesoriile asociate, gen evacuare si radiator) si roata spate...e fix la fel cu aia de 1.000cc, deci franele si suspensia sunt gandita pt o mobra de 120 CP si cuplu de tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 de unde iau niste garnituri de furca , am codul lor dar nu am gasit decat prin Anglia 51153-14F00-000 am gasit un site care contine toate reperele continute de un Bandit dupa aniii de fabricatie , poate fi foarte util https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSF650&Y=(E2)%202005&L=SU4_-3429&O=FRONT%20FORK%20DAMPER%20(GSF650K5%20UK5%20AK5%20UAK5%20K6%20UK6%20AK6%20UAK6)&F=SU4_-2027875&L2=SU4_-2027875 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 www.ambulantamoto.ro www.motodiscount.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Nu are cumva saua prea jos in raport cu scaritele? Am avut si eu pe mana vreo 3 luni un raptor, si nu mi s-a parut suparatoare poizitia scaritelor. Da este ceva mai jos ca si inaltime a seii fata de bandit, dar in rest e parfum. Cel putin in oras e mult mai agil si mai fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Am avut si eu pe mana vreo 3 luni un raptor, si nu mi s-a parut suparatoare poizitia scaritelor. Da este ceva mai jos ca si inaltime a seii fata de bandit, dar in rest e parfum. Cel putin in oras e mult mai agil si mai fun. Zi cit mai multe despre dumneaei. Cam trebuie sa ma hotarasc de acuma ca acusa e vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Eu am aproximativ 1.83 m si vreo 70 de kg. Ca si pozitie mie mi s-a parut destul de ok, si nu ma deranjat pozitia scaritelor. Daca ii schimbi ghidonul(ceva de genul celui din filmarea de mai sus) poti sa adoti si o pozitie de super-moto. Am iesit si din bucuresti cu ea, dar pe distante scurte, cam 60 km asa. La drum te bate vantu cam la fel ca si la bandit. Am mers si cu pasagera, si mi s-a parut mult mai ok decat banditu. Probabil si din cauza franelor si a furcii. In oras e mult mai agila, si faptul ca are cuplu de jos te ajuta si mai mult. Eu am reusit sa ii dau cu scartz pana in treapta a 4-a inclusiv. Se plafoneaza mai sus, pe la 8-9k ture, dar inca e acceptabil. De consum nu stiu ce sa-ti zic, ca nu am fost prea atent la el(si oricum variaza de stilul de mers si de starea mecanica), dar parca era undeva pe la 5% in oras. Piese gasesti destul de usurel, mai putin partea de plastice, care fiind de italianca sunt mai greut de gasit. Electronica, asa cum zice si MotoRocker, daca a fost ingrijita de la bun inceput cum trebuie nu ar trebui sa iti faca probleme. Asta pe care am calarito eu fusese cazuta destul de bine, dar nu am avut probleme notabile cu ea. Vezi daca gasesti una sa te dai cu ea sa iti faci o idee. Ce am vazut prin tara la vanzare(cagive) nu stiu ce sa iti zic de ele. Eu unu acuma daca ar fi sa`mi iau as incerca miarul, desi pentru oras nu cred ca e prea indicat. Per total este un fun bike, cu care poti face si un touring moderat. Combinatia de motorizare suzuki sv cu cadrul facut de cei de la MV Augusta, care mi se pare copiat oarecum dupa cel de la Moster e chiar reusita. Spor la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Vezi daca gasesti una sa te dai cu ea sa iti faci o idee. Ce am vazut prin tara la vanzare(cagive) nu stiu ce sa iti zic de ele.Nu sint in Romania, daca iau Raptor os a fie din Italea. Editat Martie 30, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Nu sint in Romania, daca iau Raptor os a fie din Italea. eu ti-as recomanda varianta de 1000... e criminala! motorul e ala de TLS/TLR/SV100, dar cu configuratia de TL (120-130CP) si cred ca cutia de VStrom 1000, deoarece ca treptele sunt scurte....asta face din ea o motoreta f fun, si rapida, si puternica...dar cu care poti merge si mosnegeste. si cum ti-am zis, diferenta mare intre 650 si 1000 nu e, inafara de motor mai e roata spate si cam atat...nici macar pretul, tot pe acolo sta...consumul da, e mai mare la 1000, dar e injectie, n-o sa te rupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 salutari. observ ca banditul meu a inceput sa dezvolte un comportament ciudat. porneste ceva mai greu, in sensul ca invarte mult mai mult pana porneste si o ia de la turatii foaarte joase pana ajunge sa stea la ralanti. pe urma patesc in mers sa se simta de parca nu merg toti cyl dar cel mai des in turatii joase sau la ralanti. in blana trage ok, nu da in nas, nu sunt intreruperi. carburatoarele sunt curate si sincronizate, bujiile schimbate in toamna, nu cred ca au 500 de km. de unde incep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 (editat) Bujiile sau carburatoarele nu au fost curatate cum trebuie. Bujii fake chiar daca sunt noi, monteazale pe cele vechi si elimini una din probleme. Editat Aprilie 4, 2016 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 carburatoarele erau foarte curate si inainte sa le desfac. reglajul era de fabrica si chiar mergea foarte ok mobra. le-am curatat si pus la loc ca tot erau desfacute. bujiile nu sunt fake cu siguranta si le-am luat de noi. voi verifica din nou toate astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Ar trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile ca sunt din 2013 . Au carne gramada pe ele dar sunt vechi. Am pe motor Angel ST . Au mai iesit ceva anveloper interesante din 2013 pana acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 salutari. observ ca banditul meu a inceput sa dezvolte un comportament ciudat. porneste ceva mai greu, in sensul ca invarte mult mai mult pana porneste si o ia de la turatii foaarte joase pana ajunge sa stea la ralanti. pe urma patesc in mers sa se simta de parca nu merg toti cyl dar cel mai des in turatii joase sau la ralanti. in blana trage ok, nu da in nas, nu sunt intreruperi. carburatoarele sunt curate si sincronizate, bujiile schimbate in toamna, nu cred ca au 500 de km. de unde incep? inspecteaza flansele de admisie sa nu aiba crapaturi. La fel face si banditul meu, initial am crezut ca e de la carburator, dar de fapt sunt crapate flansele si trage aer fals pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Ar trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile ca sunt din 2013 . Au carne gramada pe ele dar sunt vechi. Am pe motor Angel ST . Au mai iesit ceva anveloper interesante din 2013 pana acum ? Salut. Si eu montez pe GSX ul meu Angel GT, pana acum ne-am inteles bine, mai am de dat jos cam 1,5 cm pe ambele parti, dar asteptam vreme buna si strazi si mai bune inainte sa incep sa ma aplec mai mult. Pana acum eu am folosit 3 trenuri de gume Michelin Pilot Road 3(2) si 4(1), gume pe care le-am gasit excelente ca si durata si aderenta. Am reusit sa le inchid pe ambele parti fara sa exagerez (sunt gume sport-touring totusi), iar cand se vor consuma actualele tot pe Pilot Road 4(sau 5, daca ies mai repede) o sa merg. Stiu ca motorul asta are faima proasta, in sensul ca rupe gumele si le consuma inainte de vreme, dar cred ca daca mergi responsabil ar trebui sa dureze in jur de 12.000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaella Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Salutare!Caut carburatoare bandit 1200 f.Daca ma poate ajuta cineva ,va rog un p.m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-bandit-1200-s-din-2004-ID51zGS.html#0549f3533c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 caline...ia vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Mai stiti pe cineva (de incredere) care aduce anvelope SH de pe afara? M-ar interesa sa le schimb sezonul asta! Stiu ca erau vreo 2 pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 (editat) caline...ia vezi Vad ca e si vedeta omu' http://www.vincenzodisilvestro.it/ Problemele e urmatoarele: 1 - e in Sicilia si fam. Biris se ocupa doar de nord si chiar si-acolo doar de anumite provincii; 2 - iese din buget, pe Cagiva n-as da mai mult de 1600, hai 1700 + transp; 3 - e revopsita si Biris mi-a zis ca nu are incredere in astea Stau zilnic pe toate siteurile de vinzari si am incercat deja citeva specimene. Ba-i revopsita, ba s-a dat, ba ba ba. Era una misto cu Dynojet, tobe din carbon, belly pan si genti laterale (cu toate ca sula face touring cu asta) dar era revopsita de doua ori. Cred ca o sa-mi bag shutul si-o sa merg pe o varianta mai la indemina, deja am vreo 2 luni de cind caut. PS: schimbam titlul in discutii generale despre motociclete? Editat Aprilie 10, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 de unde iau niste garnituri de furca , am codul lor dar nu am gasit decat prin Anglia 51153-14F00-000 am gasit un site care contine toate reperele continute de un Bandit dupa aniii de fabricatie , poate fi foarte util https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSF650&Y=(E2)%202005&L=SU4_-3429&O=FRONT%20FORK%20DAMPER%20(GSF650K5%20UK5%20AK5%20UAK5%20K6%20UK6%20AK6%20UAK6)&F=SU4_-2027875&L2=SU4_-2027875 Suna la 0721376344 intreaba de Doru. Se rezolva si manopera si piesele . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 O chestie pe care am auzit-o e sa mergi pe garnituri OEM la furci, exista totusi un motiv penru care nu le schimbi la un an pe cele cu care vine motorul din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.