PoliBuc Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 La motorul meu sigurantele de sub sa sunt cele mari, principale. Mai sunt cele mici (ca amperaj) care sunt sub un ornament de plastic, pe partea dreapta. Nu cred ca s-a modificat instalatia electrica intre cele doua modele, macar ca pozitionare. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
videocoru Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 am dat ambele ornamente jos si intr-adevar am gasit pe partea stanga un releu (posibil releul de pornire) cu o siguranta de 30A care era intr-adevar prajita. Am schimbat-o si a plecat imediat. totusi va intreb alta chestie: unde gasesc un rezervor de bandit 600 sau unul care sa se potriveasca? sau stiti pe cineva care le reconditioneaza pe cele ruginite? am reparat deja de 2 ori carburatoarele, nu as vrea sa o fac iar... :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Tocmai ce vroiam sa iti zic de siguranta de de amperi. Rezervorul ce are? E ruginit pe interior? Erau pe forum niste solutii de curatare home made. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
videocoru Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 da, motorul a fost tavalit inainte sa il iau. totul este in regula la el acum, doar ca de la infundatura a ruginit pe interior. nu stiu daca merg solutiile astea home made. as vrea sa o fac cum trebuie, mai ales ca am bagat bani la service mai mult decat face mobra: discuri, lant, pinioane, cauciucuri, cuie pontou, lichide, etc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Asa se aude, ca autobuzele, stiu sunetul, exact genu ala , a 3a de la 2200-4500 , si a 4,a tot asa ..... Citeste ce ti am scris Da alternatorul jos .. e simplu .. si mergi nitel pe baterie .. nu e grav daca mai suna ...e clar ca ti ai luat motor ieftin cu a3a si a4a praf. Alta cutie - pinioane. Munca lu' Calache ! Fie sa fie alternatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 (editat) Citeste ce ti am scris Da alternatorul jos .. e simplu .. si mergi nitel pe baterie .. nu e grav daca mai suna ...e clar ca ti ai luat motor ieftin cu a3a si a4a praf. Alta cutie - pinioane. Munca lu' Calache ! Fie sa fie alternatorul Dap, asa am sa fac , o sa dau electromotoru jos, treaba este ca in mom cand am facut testu cu ea nu sa auzit nimic, abia dupa ce am mers cu ea spre casa dupa vreo 20-30km a inceput sa "fluiere" , sincer cred si sper sa fie de la ulei ca omu mi a zis ca trebuie schimbat si avea ulei Castrol (care 90% este contrafacut si este o pârnaie de ulei, 10w40) I-am schimbat uleiul ieri , am bagat Yacco 10w50 care bagasem si in fostu motor si cu care nu am avut probleme, doar ca nu am apucat sa ies cu motoru si sa il testez, oricum tinand cont ca nu are racire pe apa, am de gand sa ii bag si un Metabond Daca nu se rezolva nici cu metabond, ii dau in iarna cutia jos si aia este, nu e problema, se repara Editat August 10, 2017 de AparTeGeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 am dat ambele ornamente jos si intr-adevar am gasit pe partea stanga un releu (posibil releul de pornire) cu o siguranta de 30A care era intr-adevar prajita. Am schimbat-o si a plecat imediat. totusi va intreb alta chestie: unde gasesc un rezervor de bandit 600 sau unul care sa se potriveasca? sau stiti pe cineva care le reconditioneaza pe cele ruginite? am reparat deja de 2 ori carburatoarele, nu as vrea sa o fac iar... :/ ai pus filtru de hartie din ala clasic? in felul asta reduci putin de cate ori trebuie curatate carburatoarele. nu scapi de tot dar trece mai greu mizeria. mi-a zis cineva o varianta de curatare care am de gand sa o fac si eu la iarna e cu otet. il umplii cu otet si il lasi parca o zi sau doua. apoi golesti bine rezervorul si il cureti cu "ceva" (mi-a zis apa dar nu mai stiu exact ce trebuie facut dupa). incerc sa aflu toata operatiunea in scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Banditul meu a suferit o mica schimbare de look, cand o sa fie gata mai pun poze si scriu despre tot ce i-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 te duci la furat de pepeni cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 te duci la furat de pepeni cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 Am cele mai mari sanse sa iau multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Salut, n-am mai postat de mult. Banditul meu are 68k . Trăiește bine. N-am schimbat decât ceva la pompa de apă. Luați gândit că e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 (editat) Salut, n-am mai postat de mult. Banditul meu are 68k . Trăiește bine. N-am schimbat decât ceva la pompa de apă. Luați gândit că e bun vezi daca ti-ai luat modelul nou racit pe apa , la al meu 2005 nu am treaba cu apa ....de fapt nu am treaba cu nimic , ulei , filtru , placute si in rest ....., benzina si cheie japs rulz Editat August 13, 2017 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Dap, asa am sa fac , o sa dau electromotoru jos, treaba este ca in mom cand am facut testu cu ea nu sa auzit nimic, abia dupa ce am mers cu ea spre casa dupa vreo 20-30km a inceput sa "fluiere" , sincer cred si sper sa fie de la ulei ca omu mi a zis ca trebuie schimbat si avea ulei Castrol (care 90% este contrafacut si este o pârnaie de ulei, 10w40) I-am schimbat uleiul ieri , am bagat Yacco 10w50 care bagasem si in fostu motor si cu care nu am avut probleme, doar ca nu am apucat sa ies cu motoru si sa il testez, oricum tinand cont ca nu are racire pe apa, am de gand sa ii bag si un Metabond Daca nu se rezolva nici cu metabond, ii dau in iarna cutia jos si aia este, nu e problema, se repara Era vorba sa-i dai jos alternatorul, nu electromotorul! Uita de Matabolundul ala! Ai rezolvat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 (editat) Era vorba sa-i dai jos alternatorul, nu electromotorul! Uita de Matabolundul ala! Ai rezolvat ceva? Scuze, asa este alternatorul, le-am amestecat , bai nu am rezolvat nimic, am bagat metabondul ca este testat si face bine , chiar daca multi sunt sceptici, am dus-o la un tov care e mecanic si mi a spus ca este cutia, dar nu am de ce sa imi fac probleme, doar vâjâie putin , acum mai mult ca sigur o sa o desfac la iarna si schimb ce trebuie schimbat ca nu o las asa mai ales ca imi place mult motocicleta si vreau sa o tin 2-3 ani Si mai este o chestie, vajaie pea3a sia4a doar in ture mici, daca o tin mai sus in ture, de la 4500 in sus, nu mai vajaie.... Editat August 13, 2017 de AparTeGeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Scuze, asa este alternatorul, le-am amestecat , bai nu am rezolvat nimic, am bagat metabondul ca este testat si face bine , chiar daca multi sunt sceptici, am dus-o la un tov care e mecanic si mi a spus ca este cutia, dar nu am de ce sa imi fac probleme, doar vâjâie putin , acum mai mult ca sigur o sa o desfac la iarna si schimb ce trebuie schimbat ca nu o las asa mai ales ca imi place mult motocicleta si vreau sa o tin 2-3 ani Si mai este o chestie, vajaie pea3a sia4a doar in ture mici, daca o tin mai sus in ture, de la 4500 in sus, nu mai vajaie.... Sigur vajaie la orice turatie doar ca acolo intra in rezonanta si o poti auzi , apoi depaseste pragul audio. Asa cum ti am zis e zgomot de cutie si singurul remediu e desfacutul. Multa munca si multi bani.O sa desfaci tot motorul asa ca pregateste te sa schimbi tot ce inseamna garnitura sau semering , rulmenti sau altele caci daca tot ai facut operatia e pacat sa nu schimbi. Eu as cauta un motor bun si as face swap ul fara sa ma uit. Dar ... fiecare cu calculele lui. Plimbare placuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 (editat) Sigur vajaie la orice turatie doar ca acolo intra in rezonanta si o poti auzi , apoi depaseste pragul audio. Asa cum ti am zis e zgomot de cutie si singurul remediu e desfacutul. Multa munca si multi bani.O sa desfaci tot motorul asa ca pregateste te sa schimbi tot ce inseamna garnitura sau semering , rulmenti sau altele caci daca tot ai facut operatia e pacat sa nu schimbi. Eu as cauta un motor bun si as face swap ul fara sa ma uit. Dar ... fiecare cu calculele lui. Plimbare placuta ! Cica nu ar fi absolut nici un pericol, adica pot merge cu ea asa mult si bine..acum ramane de vazut ce o sa fac .. Daca se va inrautati o sa ma orientez, dar asa daca se va mentine, nu cred ca ma complic.. 🖒 Editat August 14, 2017 de AparTeGeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Nu pot spune cert fara sa o ascult, dar si eu cred ca nu e niciun dezastru iminent. Daca mergi in limitele bunului simt probabil ca mai are multi ani de viata cutia aia... Repet, e doar o parere fara sa fi vazut/auzit utilajul in cauza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Nu pot spune cert fara sa o ascult, dar si eu cred ca nu e niciun dezastru iminent. Daca mergi in limitele bunului simt probabil ca mai are multi ani de viata cutia aia... Repet, e doar o parere fara sa fi vazut/auzit utilajul in cauza... Nu face rau , iar ăsta care mi-a vazut-o si a mers pe ea face mecanica de 20 de ani, nu e vre-un agiamiu , mi-a zis ca nu are nici pe drea.q merge mult si bine asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Salut, n-am mai postat de mult. Banditul meu are 68k . Trăiește bine. N-am schimbat decât ceva la pompa de apă. Luați gândit că e bun A mea are 62,5k acum, zero probleme de cand il am ... sa il tina tot asa !!! E din 2011 apropo ... il duc spre 100k apoi ma bate gandul la un Tenere de 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Bandit din 96, de 600 cu 72k+(atat arata ceasul, desi eu cred ca are mai mult, pt ca are urechile de semicarena pe el si a fost adus din italia) in crestere. Inafara de releul de incarcare nu am schimbat nimic la el. Si asta cu intretinere minimala. Daca asa sunt si modelele mai noi, nu pot sa spun decat sa luati cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Am vazut cu ochii mei in urma cu vreo cativa ani prin Ungaria un bandit care avea 200 sau 300 mii km, am intrebat posesorul si a zis ca nu a facut/schimbat nimic la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Am vazut cu ochii mei in urma cu vreo cativa ani prin Ungaria un bandit care avea 200 sau 300 mii km, am intrebat posesorul si a zis ca nu a facut/schimbat nimic la motor. blana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
troglod Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 (editat) intrebare rapida: in momentul de fata, cineva e calare pe un gs 650 cu abs din 2006, care a facut alpii zilele astea, a ajuns in ungaria si dintr-o data nu mai are putere motoreta si suge benzina multa. stie cineva rapid ce ar putea fi, daca a mai patit cineva? s a apucat sa desfaca motoreta, sa vada ce ar putea fi, dar ma gandesc ca l putem sfatui cu una alta. nu crede ca i ajunge benzina nici pana la prima benzinarie, care e la 40km de locatia lui.. Editat August 17, 2017 de troglod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 intrebare rapida: in momentul de fata, cineva e calare pe un gs 650 cu abs din 2006, care a facut alpii zilele astea, a ajuns in ungaria si dintr-o data nu mai are putere motoreta si suge benzina multa. stie cineva rapid ce ar putea fi, daca a mai patit cineva? s a apucat sa desfaca motoreta, sa vada ce ar putea fi, dar ma gandesc ca l putem sfatui cu una alta. nu crede ca i ajunge benzina nici pana la prima benzinarie, care e la 40km de locatia lui.. Pffffff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.