Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Dap, asa am sa fac , o sa dau electromotoru jos, treaba este ca in mom cand am facut testu cu ea nu sa auzit nimic, abia dupa ce am mers cu ea spre casa dupa vreo 20-30km a inceput sa "fluiere" , sincer cred si sper sa fie de la ulei ca omu mi a zis ca trebuie schimbat si avea ulei Castrol (care 90% este contrafacut si este o pârnaie de ulei, 10w40)

I-am schimbat uleiul ieri , am bagat Yacco 10w50 care bagasem si in fostu motor si cu care nu am avut probleme, doar ca nu am apucat sa ies cu motoru si sa il testez, oricum tinand cont ca nu are racire pe apa, am de gand sa ii bag si un Metabond

Daca nu se rezolva nici cu metabond, ii dau in iarna cutia jos si aia este, nu e problema, se repara ;)

Era vorba sa-i dai jos alternatorul, nu electromotorul!

Uita de Matabolundul ala!

Ai rezolvat ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Era vorba sa-i dai jos alternatorul, nu electromotorul!

Uita de Matabolundul ala!

Ai rezolvat ceva?

Scuze, asa este alternatorul, le-am amestecat :) , bai nu am rezolvat nimic, am bagat metabondul ca este testat si face bine , chiar daca multi sunt sceptici, am dus-o la un tov care e mecanic si mi a spus ca este cutia, dar nu am de ce sa imi fac probleme, doar vâjâie putin , acum mai mult ca sigur o sa o desfac la iarna si schimb ce trebuie schimbat ca nu o las asa mai ales ca imi place mult motocicleta si vreau sa o tin 2-3 ani

Si mai este o chestie, vajaie pea3a sia4a doar in ture mici, daca o tin mai sus in ture, de la 4500 in sus, nu mai vajaie....

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, asa este alternatorul, le-am amestecat :) , bai nu am rezolvat nimic, am bagat metabondul ca este testat si face bine , chiar daca multi sunt sceptici, am dus-o la un tov care e mecanic si mi a spus ca este cutia, dar nu am de ce sa imi fac probleme, doar vâjâie putin , acum mai mult ca sigur o sa o desfac la iarna si schimb ce trebuie schimbat ca nu o las asa mai ales ca imi place mult motocicleta si vreau sa o tin 2-3 ani

Si mai este o chestie, vajaie pea3a sia4a doar in ture mici, daca o tin mai sus in ture, de la 4500 in sus, nu mai vajaie....

 

 

Sigur vajaie la orice turatie doar ca acolo intra in rezonanta si o poti auzi , apoi depaseste pragul audio.

Asa cum ti am zis e zgomot de cutie si singurul remediu e desfacutul.

Multa munca si multi bani.O sa desfaci tot motorul asa ca pregateste te sa schimbi tot ce inseamna garnitura sau semering ,

rulmenti sau altele caci daca tot ai facut operatia e pacat sa nu schimbi.

Eu as cauta un motor bun si as face swap ul fara sa ma uit.

Dar ... fiecare cu calculele lui.

 

 

Plimbare placuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sigur vajaie la orice turatie doar ca acolo intra in rezonanta si o poti auzi , apoi depaseste pragul audio.

Asa cum ti am zis e zgomot de cutie si singurul remediu e desfacutul.

Multa munca si multi bani.O sa desfaci tot motorul asa ca pregateste te sa schimbi tot ce inseamna garnitura sau semering ,

rulmenti sau altele caci daca tot ai facut operatia e pacat sa nu schimbi.

Eu as cauta un motor bun si as face swap ul fara sa ma uit.

Dar ... fiecare cu calculele lui.

 

 

Plimbare placuta !

 

Cica nu ar fi absolut nici un pericol, adica pot merge cu ea asa mult si bine..acum ramane de vazut ce o sa fac ..

Daca se va inrautati o sa ma orientez, dar asa daca se va mentine, nu cred ca ma complic..

🖒

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot spune cert fara sa o ascult, dar si eu cred ca nu e niciun dezastru iminent. Daca mergi in limitele bunului simt probabil ca mai are multi ani de viata cutia aia...

Repet, e doar o parere fara sa fi vazut/auzit utilajul in cauza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot spune cert fara sa o ascult, dar si eu cred ca nu e niciun dezastru iminent. Daca mergi in limitele bunului simt probabil ca mai are multi ani de viata cutia aia...

Repet, e doar o parere fara sa fi vazut/auzit utilajul in cauza...

 

Nu face rau , iar ăsta care mi-a vazut-o si a mers pe ea face mecanica de 20 de ani, nu e vre-un agiamiu :) , mi-a zis ca nu are nici pe drea.q merge mult si bine asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, n-am mai postat de mult. Banditul meu are 68k . Trăiește bine. N-am schimbat decât ceva la pompa de apă. Luați gândit că e bun

 

A mea are 62,5k acum, zero probleme de cand il am ... sa il tina tot asa !!! E din 2011 apropo ... il duc spre 100k apoi ma bate gandul la un Tenere de 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit din 96, de 600 cu 72k+(atat arata ceasul, desi eu cred ca are mai mult, pt ca are urechile de semicarena pe el si a fost adus din italia) in crestere. Inafara de releul de incarcare nu am schimbat nimic la el. Si asta cu intretinere minimala. Daca asa sunt si modelele mai noi, nu pot sa spun decat sa luati cu incredere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare rapida:

 

in momentul de fata, cineva e calare pe un gs 650 cu abs din 2006, care a facut alpii zilele astea, a ajuns in ungaria si dintr-o data nu mai are putere motoreta si suge benzina multa.

 

stie cineva rapid ce ar putea fi, daca a mai patit cineva?

 

s a apucat sa desfaca motoreta, sa vada ce ar putea fi, dar ma gandesc ca l putem sfatui cu una alta. nu crede ca i ajunge benzina nici pana la prima benzinarie, care e la 40km de locatia lui..

Editat de troglod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare rapida:

 

in momentul de fata, cineva e calare pe un gs 650 cu abs din 2006, care a facut alpii zilele astea, a ajuns in ungaria si dintr-o data nu mai are putere motoreta si suge benzina multa.

 

stie cineva rapid ce ar putea fi, daca a mai patit cineva?

 

s a apucat sa desfaca motoreta, sa vada ce ar putea fi, dar ma gandesc ca l putem sfatui cu una alta. nu crede ca i ajunge benzina nici pana la prima benzinarie, care e la 40km de locatia lui..

 

Pffffff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si rezolvarea:

A curatat bujiile, i a dat cineva curent pt ca murise bateria intre timp, a pornit dar peste 4500rpm iar facea problema asta, si cand a trecut prin praful de la constructiile de pe autostrada a facut problema asta.

Dar merge. Ajunge la cluj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer. Daca e infundat bine nu mai ajunge destul aer pentru amestec, deci o sa mearga innecata. Bujiile dupa. Ca alea degeaba dau scanteie cand trebuie daca nu e si aer sa bubuie.

Ai cam dat singur rezolvarea, cu praful de la constructii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca a facut benzina proasta pe undeva. Numai de la filtrul de aer nu cred sa faca asa urat, am mers si eu pe durmuri prafuite mult, dar nu am avut probleme ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incepe sa consume mult si merge de parca ar fi innecata nu are cum sa fie de la gunoaie. Alea de obicei infunda ceva, si nu mai trece benzina. La astfel de simptome, ajunge prea multa benzina in sistem(carburatie,injectie). Filtru de aer, bujii care nu dau scanteie la timp, ceva pe acolo. Eu in primavara, pana sa schb filtrul de aer aveam consum de 7-8. Dupa a scazut cu mai bine de un litru. Si filtrul de aer nu arata asa rau. Avand in vedere anul de fabricatie si cilindreea banuiesc ca e injectie. Ceva impiedica realizarea amestecului in parametrii optimi.

Daca spun prostii sa ma corecteze careva, dar sincer, gunoaiele in benzina nu cresc consumul si induc un mers innecat al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Banditilor!

 

Vreau sa fac o revizie si eventual upgrade la motorul de la Banditul meu. E de 1200 din 2001. Se aude un usor tacanit de la chiulasa, probabil trebuie sa schimb/refac joc pastile/supape, consuma ulei si are compresia slaba,cam 8-8,5 bari /piston.

 

Aveti idee cum se rezolva problema consumului de ulei? Am auzit ca la Banditul din 2001 are niste gauri in pistoane mai mari decat e normal si de asta consuma ulei. Trebuie si pistoane sau e suficient doar segmentii?

 

Puteti sa-mi spuneti de unde gasesc piese mai ieftine pt Bandit? Segmenti, garnitura chiulasa(daca trebuie sau pot sa o refolosesc?), kit de garnituri motor, pastile supape si ce mai trebuie pe acolo. Multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motor din dezmembrari cred ca e mai ieftin decat o reparatie ,

dar cel mai bine inainte sa faci ceva poate vii pana in Bucuresti la Cesar ( Grant Racing Garage ) sa se uite un pic la el si poate iti da si un sfat mai pertinent decat al meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt vreau sa-l modific. Si vreau sa stiu daca trebuie musai sa pun alte pistoane ca sa scap de consumul de ulei. Daca trebuie alte pistoane, atunci fac un efort si ii cumpar pistoane mai mari, decat sa-i cumpar standard. Multumesc oricum pt recomandare :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...