raoulserban Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=h-LbvFckptY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Vorba lungă, sărăcia pompei de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 F*t*le pe mamicuta lor la RaR(sefii cei amri) ! Fiti atenti ce chestie, motocicletele is in aceeasi oala cu masinile si .....acum .... cele cu nr. european (estimativ, aka din anul 1998 incoa) suma totala la autentificare/identificare/itp/samd (vorbesc de cele aduse din strainatate) se ridica la circa 550ron iar celalate , cu numar non european(sub 1998 an de fabricatie) la incredibila suma de 800ron(50e mai scump). Ce puii mei frate! Inca nu am ajuns la RaR efectiv sa verific afacerea , asta mi s-a spus la firmulita de la inmatriculari dar...mi se pare de-a dreptul INNACEPTABIL Asa...si acum sa ma laud Mi-am luat o Cenusareasa care va fi transformata in printesa pe perioada iernii(pitici de-ai mei)! SuperJderul ce mi-a adus-o e desigur Cristian Stelia (aka Cstelia/Profesoru samd). Merci Cristi once again! PS: sa nu uitam nici sotioara ce a renuntat la banutii stransi pt concediul de la anul si alte treburi de pe acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Ce-i gluma aia pe două roți amigo ? Nu prea seamănă cu singura motocicletă bună, RD04 De câți bani te-ai scuturat pentru mobră + transport ? Cam sus suporții de sidecase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 PS: sa nu uitam nici sotioara ce a renuntat la banutii stransi pt concediul de la anul si alte treburi de pe acasa vezi ca sacrificiile astea se platesc... (vorbesc din experienta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Referitor la ghidon. Eu l-am schimbat cu unul mai lat si cu unghiul manerelor ceva mai deschis, si mi-a placut mult, atat in teren cat si pe sosea. Acum, cand merg cu una care are ghidonul original, parca sunt pe vitezana, si mi se pare incomod. Ghidonul cumparat l-am facut varza inainte de la intalnirea de la Valeni, si cativa dintre voi l-au vazut cum arata. Ma bucur ca s-a strambat in halul acela, pentru ca daca era mai solid, imi rupea ambele picioare. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar altul pana la intalnire, am facut eu altul din teava de juma' de tzol, extragroasa. L-am facut si mai lat si mai deschis, si initial mi se parea ca sunt in cabina de la camion, si invart de ditamai volanul. Acum mi se pare perfect, mai ales ca ma forteaza oarecum sa tin mainile in pozitie corecta atunci cand merg in teren, l-am testat si la trante, si e mai rezistent decat un crash-bar, dar imi e tare frica de el. Daca o sa iau o tranta ca cea dinaintea intalnirii, sigur ajung in ghips. Oricum, am si inaltatoare la ghidon, si e mult mai bine la mersul in picioare. Alecule, ce mai zici, cum te mai simti? Leo e gata de curse, tu in ce stadiu esti? Cand te apuci de treaba, sa ma notezi si pe mine cu un set de inaltatoare de ghidon ca ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Mda, am fost la motoreta sa ma imprietensc cu ea si sa o pregatesca asa din scurt pt RAR. acei 100.000 de km se vad si nu prea, mai mult se vede lipsa de atentie a fostului proprietar(se vede ca fu prea aproape de Belgia). o sa fie o iarna in care am ce mesteri, ceea ce ma incanta foarte mult. mecanic...in afara de ambreiaj nu pare sa aiba vreo buba dar de aia tot o sa-mi bag nasul pe unde apuc, estetic...are nota 6(cealalta avea nota 9) prea multe chichite ma supara ,ceea ce inseamna ca o sa am de dus la vopsit destul de multe dracovenii. ma pregatisem spiritual pt o suma mare ca sa o aduc in starea ce mi-o doresc dar vad ca e nevoie doar de o refurbishare atenta(vreo 250e cu ambreiaj cu tot) Mobra efectiv 2500e, inmatricularea 250e, transportul(expres pt mine, "te rog Cristi dute acuma " la mama zmaului in nordu DE ) 300e Total ce mai am de achitat 2100e pe la prieteni, care se intinde pe o perioada lunguta asa ca sa nu va prind ca faceti misto de cei care nu rup afrikanele pe off si stau sa le bibileasca. Daca tragem linia parca puteam gasi altceva dar asa se intampla cu omu ce nu-si invata lectia, am scapat de datorii si mi-am pus in cap ca vrea tot afrikana, rd07a, unic proprietar, accesorii etc etc, cum am imprumutat doar 2100e si restul or venit asa din scurt(pi alup ) imi place sa zic ca am facut o afacere buna Obiectivul meu, si reper de asemenea, e sa o aduc in aceeasi stare ca a lui Mihutz, ca sa ma apuc si eu de super ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Multumesc frumos pentru raspunsurile referitoare la ghidon! S-o stapanesti intreg si sanatos raul(e)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Referitor la ghidon. Eu l-am schimbat cu unul mai lat si cu unghiul manerelor ceva mai deschis, si mi-a placut mult, atat in teren cat si pe sosea. Acum, cand merg cu una care are ghidonul original, parca sunt pe vitezana, si mi se pare incomod. Ghidonul cumparat l-am facut varza inainte de la intalnirea de la Valeni, si cativa dintre voi l-au vazut cum arata. Ma bucur ca s-a strambat in halul acela, pentru ca daca era mai solid, imi rupea ambele picioare. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar altul pana la intalnire, am facut eu altul din teava de juma' de tzol, extragroasa. L-am facut si mai lat si mai deschis, si initial mi se parea ca sunt in cabina de la camion, si invart de ditamai volanul. Acum mi se pare perfect, mai ales ca ma forteaza oarecum sa tin mainile in pozitie corecta atunci cand merg in teren, l-am testat si la trante, si e mai rezistent decat un crash-bar, dar imi e tare frica de el. Daca o sa iau o tranta ca cea dinaintea intalnirii, sigur ajung in ghips. Oricum, am si inaltatoare la ghidon, si e mult mai bine la mersul in picioare. Alecule, ce mai zici, cum te mai simti? Leo e gata de curse, tu in ce stadiu esti? Cand te apuci de treaba, sa ma notezi si pe mine cu un set de inaltatoare de ghidon ca ale tale. Scuze, dar nu am avut timp sa facem inca inaltatoarele. Oricum trebuie sa te intreb daca 8 cm este ok pentru tine, daca urmeaza sa le montezi pe jugul original de Africa si daca vrei pentru ghidon de 22 mm. Mai trebuie sa tii cont si de lungimea furtunului de frana. Vom incerca sa facem si noi ceva furtune mai lungi, dar trebuie sa tii cont si de cat de inalt este ghidonul care urmeaza sa il folosesti. Eu am ghidon de 28, dar nu stiu cat de innalt. Mi se pare mai rigid ansamblul decat cu 22. Poate poti gasi unul indoit de 28, care sa il trimiti la noi. Zilele astea am mai pregatit ceva material pentru scarite. Imediat cum sunt gata dau un semn. In rest, cu jenunchi is mai bine dar tot se vede ca m-am iubit cu robocop. Astept sa vina vremea rea. Ma bucur sa aud ca Leo este bine; ati lipit rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Scuze, dar nu am avut timp sa facem inca inaltatoarele. Oricum trebuie sa te intreb daca 8 cm este ok pentru tine, daca urmeaza sa le montezi pe jugul original de Africa si daca vrei pentru ghidon de 22 mm. Mai trebuie sa tii cont si de lungimea furtunului de frana. Vom incerca sa facem si noi ceva furtune mai lungi, dar trebuie sa tii cont si de cat de inalt este ghidonul care urmeaza sa il folosesti. Eu am ghidon Fehling ("mizeria" aia, cum a zis Rul )inaltatoare de 35 mm de la Louis A trebuit doar sa desfac furtunul de frana din ghidajul de pe jug si sa trag putin de conducta metalica Alecule sa te faci bine si sa nu uiti de mine cu cricul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Eu am ghidon Fehling ("mizeria" aia, cum a zis Rul )inaltatoare de 35 mm de la Louis A trebuit doar sa desfac furtunul de frana din ghidajul de pe jug si sa trag putin de conducta metalica Alecule sa te faci bine si sa nu uiti de mine cu cricul Te sun imediat sa facem cu cricul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Alecule, ce crezi tu ca a facut Leo cat a fost fortzat de "tricou" sa mearga ca Jiji Becali? A facut motocicleta noua. A demontat-o toata, a vopsit-o iar, ambreiaj nou, reglaje... Saptamana trecuta era suparat ca ne-am bagat prin niste maracini si nu vroia sa zgarie vopseaua. Zicea ca macar sa apuce sa puna stickerele pe ea, ca pe urma e alta treaba. Am incarcat un filmulet cu el pe net, o sa sa pun un link sa il vedeti. Korben, si eu tot Fehling am avut, si am fost foarte multumit de el. L-am indreptat de multe ori dupa diverse trante, fara sa am frica ca o sa se rupa. Doar ca ultima cazatura l-a impletit prea tare. Cred ca tot modelul acesta o sa il pun. Referitor la cric, iti promisesem si eu unul, dar nu am avut deloc timp sa stau prin garaj. Am toate piesele facute, trebuiesc decat sudate. La iarna o sa stau mai mult prin garaj, si daca nu faci rost de cric pana atunci, al tau este. Daca nu o sa iti trebuiasca, o sa il donez altui posesor de Africana care are nevoie. Raul, sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati de ea si de locuri frumoase prin care sa sa plimbati. Daca nu ai inspiratie pentru traseu, stiu eu niste noroaie de cea mai buna calitate pe langa Nadrag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Carene de rd03 nu vinde nimeni? Editat Octombrie 5, 2012 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Raul, sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati de ea si de locuri frumoase prin care sa sa plimbati. Daca nu ai inspiratie pentru traseu, stiu eu niste noroaie de cea mai buna calitate pe langa Nadrag... L-ai 'cucerit' cu afirmația asta, cu siguranță băleÂşte la mocirlă Sănătate la genunchi, că e scumpi ai naibii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boro tm Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Buna . M-am plans acum ceva timp ca in timpul mersului imi intrerupe un cilindru si aseara ajutat de un posesor de Varadero i-am gasit baiul la RD03 al meu , anume un CDI defect . In masura in care are cineva de vanzare unul va rog sa ma anuntati : CDI pt xrv 650 din 1988.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Salut, CDI-urile sunt cam puține pe piața românească iar cererea este destul de mare. Verifică forum Transalp ( http://www.transalp.ro/forum/talcioc-transalp-f8.html ), sunt pe acolo câteva mobre spre vânzare, iar CDI-urile de pe Transalp PD06 se potrivesc Âşi pe RD03. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Buna . M-am plans acum ceva timp ca in timpul mersului imi intrerupe un cilindru si aseara ajutat de un posesor de Varadero i-am gasit baiul la RD03 al meu , anume un CDI defect . In masura in care are cineva de vanzare unul va rog sa ma anuntati : CDI pt xrv 650 din 1988.Multumesc Salve, daca nu l-ai calcat pe bataturi pe Cstelia iti recomand sa-l contactezi, stiu ca acu cateva zile zicea ca ar fi gasit pe cineva sa reconditioneze CDI-uri. decat unu nou/sh mai bine unul reconditionat. Try your luck PS: am cazut cu brio RAR-ul cineva m-o sabotat altca explicatie n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 RAR sau ITP ? Care-a fost cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 itp, m-o lasat frana spate in ultimu moment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Carene de rd03 nu vinde nimeni? Dezvolta subiectul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Incă caut scăriță pasager partea dreaptă Âşi-o oglindă, de preferat dreapta pentru că nu par a fi la fel brațele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Dispozitiv low cost de protectie a carenelor in caz de cadere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Buna . M-am plans acum ceva timp ca in timpul mersului imi intrerupe un cilindru si aseara ajutat de un posesor de Varadero i-am gasit baiul la RD03 al meu , anume un CDI defect . In masura in care are cineva de vanzare unul va rog sa ma anuntati : CDI pt xrv 650 din 1988.Multumesc Ti-l repar gratis daca mai gasesti unu defect de rd04. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Cristi, sa inteleg ca ai fost sa faci traseul pentru Nadrag 2013 cu Africana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.