Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Bre ma lasi. E buna asta. Si asa am cautat de nebun magazine.ba nu aveau ba nu ii gaseam. E oricum mai cu mot decat 1N4007.

Dha...tot caut sa inteleg de ce punem dioda acolo. Eu stiu ca dioda e un soi de valva pt curent si e folosita ca protectie. Cum ajuta efectiv la protejarea platinilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In pompele de scuter n am incredere. Si cand ma batea gandul sa pun una vacuumatica acu ceva anisori n aveam stuturi si restu acareturilor.

Ba scula ba nu scula iese okeysh. Pt impact vizual parca dunga lata mata pe mijloc e mai ok. Legat de stratul de oxid prin anodizare...am constatat ca in unele zone era mai gros si in altele mai subtire. Banuiesc ca de la timp spalari samd

» Post actualizat in 18 Oct 2016 10:22

Cred ca ma duc pana la 1500 apoi polish.

Din seria nu vreau nik..post-43689-0-42036100-1476786166_thumb.jpg

post-43689-0-01747000-1476784425_thumb.jpg

post-43689-0-63675600-1476784447_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus pompa vacumatica de motocicleta. Yamaha. :D Si n-a sighitat de loc. Dar bine, eu am incredere in Yamaha......

Aluminiul lustruit va oxida in timp scurt. Pt a impiedica asta trebuie.... anodizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimi nu e menit sa tina vesnic, oxideaza, lustruiesc sau cine stie ii trag o vopsea turbata

si... va oxida daca nu este ingrijit. de fel orice piesa lustruita se trateaza cu ceara/sealent. ceara care fct de calitate rezista la 3-5 spalari, inclusiv cu spuma activa.

am luat in calcul povestea asta cu oxidatul . in UK am gasit unde anodizeaza, am si vazut cum arata, mult mai lucios decat "original dupa 20ani" dar nicidecum oglinda.

cert este ca anodizarea are plusurile ei. cel mai cool mi se pare anodizarea cu diverse nuante.

ca sa ii raspund tizului, pt a pastra aspectul se lacuieste/ se da cu clearcoat (in special la rotile auto, buza) , sau se aplica folie clara sau , cel mai intalnit ...se ceruieste si ingrijeste constant .

ca sa scot oglinda bascula a trebuit sa trec la o bormasina mai puternica, cea cu acumulatori e prea slaba, are turatie mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

ca sa scot oglinda bascula a trebuit sa trec la o bormasina mai puternica, cea cu acumulatori e prea slaba, are turatie mica.

 

Incearca cu un flex mic cu turatie variabila. Poti regla de la foarte incet, la foarte rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asai...da tocmai ce am evitat divortul. Mi a mai vandut cineva pontul cu disc de carpe si o pasta mai fina. Asta ce o am lasa zgarieturi vizibile de aproape.

S a rupt mizeria aia de protectie de bascula. Am incropit ceva da nush cat tine. Parca era ceva de kktm ce se imbumba. Cine stie sa mi zicapost-43689-0-46892000-1476812782_thumb.jpgpost-43689-0-51264200-1476812822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre ma lasi. E buna asta. Si asa am cautat de nebun magazine.ba nu aveau ba nu ii gaseam. E oricum mai cu mot decat 1N4007.

Dha...tot caut sa inteleg de ce punem dioda acolo. Eu stiu ca dioda e un soi de valva pt curent si e folosita ca protectie. Cum ajuta efectiv la protejarea platinilor

Bag-o liniștit! Probleme de comutație ai fi avut doar la frecvențe mari, pompa de AT „bate” mai încet decît inima așa că nu-i cazul! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si polishez si polisez pana cand sper sa imi dau seama ce fac cu motorul. Recomand Motul wheel cleaner. Este f bun. Nu stiu daca la fel de bun comparativ cu Sonax extreme wheel cleaner dar a indepartat foaaaarte multa mizerie acumulata in timp. Acum incerc sa aduc gloria de alta data a spitelor

» Post actualizat in 19 Oct 2016 16:14

post-43689-0-57082500-1476893596_thumb.jpgpost-43689-0-68049700-1476893623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush inca cum sa abordez axul. Are ceva spline sa ma pot plimba cateva mii de km, exceptie zgomotul ce il va face pe decelerari. Daca il sudez in puncte voi avea liniste cateva zeci de mii, ce probabil voi face. Am gasit o firma in Vinga ce face roti dintate samd. Le am dat un email cu rugamintea sa replicheze pinionul vestit al lui Stefter. Sa vedem. Variantele astea care elimina jocul sau se prelungesc pe capul axului sunt mai mult ca ptevenire decat final fix. Sapoi odata ce axul a inceput sa aiba uzura...boala lunga moarte sigur, aka reparatie sau dezmembrari.

Cat despre adusul pieselor la gloria de alta data, doar fac sharing , cunoasterea e a tuturor. Cert e ca ingrijite, piesele nu batranesc asa repede si urat plis ca intretinerea lor ocazionala devine placere si nu autoflagelare :)

Inca nu reusesc sa intru pe piata neagra acolo unde se tranzactioneaza afrikane intregi, m-ar tenta

» Post actualizat in 20 Oct 2016 06:07

Ps: place pastila de la tine, dragut concept

» Post actualizat in 20 Oct 2016 16:55

Cautand protectie bascula am dat peste http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=344_318

Daca aveti nevoie de diverse piese noi...vi-l recomand, acum ceva anisori am comandat de la dilly si a fost ok.

la un moment dat a avut si axul pe comanda, pret bun.

daca stiti de vreo afrikana uitata printr-un hambar ceva...dati-mi de veste pls .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire la carburatoare: cand invart din surubul de aer al carburatorului din spate, variaza turatia motorului. Bun. Il las unde imi place mie cum suna cel mai bine, pe la 2 ture juma. Cand ma mut la surubul carburatorului din fata, invart din el in nestire iar turatia ramane neschimbata, fie ca e insurubat complet, fie ca e desurubat complet. Bina, nu l-am extras de tot. Tot asa e si la voi sau pur si simplu inseamna ca am eu carburatorul fata infundat pe traseul surubului respectiv? Desi eu zic ca am curatat si suflat bine carburatoarele.... Gaturile de cauciuc dintre carburatoare si chiulasa sunt noi si colierele stranse bine.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa vanzarea motocicletei AFRICA TWIN RD 07 mi-au ramas spre vanare camerele fata/spate-noi noute cumparate in AUGUST 2016 si releu incarcare-nemontat-.Prefer sa vand pachet complect 300 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire la carburatoare: cand invart din surubul de aer al carburatorului din spate, variaza turatia motorului. Bun. Il las unde imi place mie cum suna cel mai bine, pe la 2 ture juma. Cand ma mut la surubul carburatorului din fata, invart din el in nestire iar turatia ramane neschimbata, fie ca e insurubat complet, fie ca e desurubat complet. Bina, nu l-am extras de tot. Tot asa e si la voi sau pur si simplu inseamna ca am eu carburatorul fata infundat pe traseul surubului respectiv? Desi eu zic ca am curatat si suflat bine carburatoarele.... Gaturile de cauciuc dintre carburatoare si chiulasa sunt noi si colierele stranse bine.

 

Pe surubul ala se monteaza un arc, o saiba si un o-ring. Daca ansamblul asta nu sta bine, s-au a cazut oring-ul atunci e probabil sa nu se simta nimic cand invarti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. E de verificat. Pe de alta parte, daca inchid celalalt surub, motorul se opreste. Pare mai degraba canal/jiclor infundat, nu aer fals pe langa oring. Deci, in mod normal, cele doua suruburi ar trebui sa aiba un comportament identic, nu? Mai ales ca reglajele se fac cu mobra pe loc si cilindrii sunt incinsi egal....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nici pe loc nu se incalzesc egal cilindrii (chiar as fi curios dupa juma de ora de relanti care e temperatura masurata pe fiecare galerie). Cat despre suruburi, Sebicozaurul le avea puse deschise de tot,in sensul in care daca mai deschidea 1mm ii cadeau din carburatoare. La mine AMBELE suruburi fac fix nimic, le inchid de tot pe ambele si motorul merge, le deschid de tot, motorul merge. Le-am reglat in asa fel incat sa fie bujiile la culoarea potrivita, iar consumul e ~7.7 urban (Brasovul nu e foarte aglomerat,cu moto nu stai mult prin trafic). Tine de uzurile carburatoarelor, a motorului... nu tine de cat de bine ai curatat carburatoarele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la mine problema era cu sincronizarea, ca erau reglate dupa sincronizatoare si mergea balbait si in salturi, la recomandarea lui Cristi am desincronizat si ne-am jucat mai mult cu suruburile de amestec, acum toarce si cred ca am reusit sa ii gasesc si mixul bun la suruburi: cam 2 si un sfert/jumate la cilindrul din fata si aproape 3 la cel din spate... Cred ca "de fabrica" se aplica dupa o reconstructie completa de carburatoare, nu cand ai o membrana noua si una care mai merge si cuie pontou,plutitoare si arcuri de 26 de ani, cartea ajunge sa fie mai mult in ghid nu un regulament cand vine vorba de motoare vechi de 26 de ani. Zic si eu asa... daca ma insel, imi pare rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu un post mai sus ai spusa ca ambele suruburi de aer la tine fac fix nimic. Acum zici ca le-ai reglat de toarce motorul. Nu mai inteleg.

 

Eram curios daca la voi ambele suruburi au influenta. Dar acum restrang: la voi surubul carburatorului fata are vreo influenta in relantiul motorului cand invartiti de el?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă exprim mai strâmb ca a dat mustul în fermentat, DA șuruburile nu fac nimic la mine,de tors toarce din ăla de sincronizat,dar sincronizat după ureche pentru ca după ceas mergea aiurea. După ce am sincronizat m-am apucat sa facitesc amesrecul la ochi, pus șuruburile ca în carte și după x km verificate bujiile și ajustat după nevoie:sărăcit ori îmbogățit amestecul,aia ziceam. Cazurile pot diferi,dar te adaptezi după cum zice motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa x km de ce ajustai amestecul daca spui ca suruburile nu fac nimic la tine? Adica ai mai spus o data fix acelasi lucru. Bineinteles, raspunsul e ca doar ti se parea ca ajustai amestecul. Cu atat mai mult cu cat suruburile respective, din constructie/proiectare nu regleaza amestecul.

La mine e primul motor cu 2 cilindrii si 2 carburatoare si ma gandeam ca surubul de la carburatorul fata e de forma si d-aia intreb lumea pe aici daca si la celelalte mobre e la fel sau nu. Pt ca la mine, daca desfac complet surubul fata si inchid complet surubul spate, motorul moare. Adica surubul spate la mine se comporta normal ca orice surub de la orice carburator de pe orice monocilindru. Iar surubul fata e de decor. Ceea ce mi se pare bizar.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu ne înțelegem; suruburile ar trebui sa facă la fel ca la tine,ăla care merge: închis complet,moare cilindrul respectiv. Ei,la mine,închise, nu făceai nimic,motorul mergea bine merci. De ajustat,merge ajustat amestecul din ele; după x km verificam bujiile pentru ca inițial păpa 8.5,gazele miroseau a benzina,iar bujiile erau umede. Am mai strâns un pic de ele (juma de tura),una era în continuare umeda,cealaltă era alba,luat din sfert în sfert de tura ajustarea și acum e bine. Atâta timp cât faci motorul sa mearga rotund din ăla de sincronizat și bujiile sa fie la culoarea de amestec normal (un ruginiu din câte stiu), totul e bine.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi zic ca ti se parea ca reglai amestecul. Amestecul nu se regleaza din suruburile astea. Astea sunt suruburi de relanti. Nu au treaba cu mersul normal al motorului. In engleza se cheama pilot screw. Pilot. Pilot jet, pilot screw, pilot circuit. Ce e pilot? E relanti. Circuit de relanti, separat de circuitul principal. Circuitul de relanti are un jiclor de relanti si un surub de relanti (atentie, nu opritorul cablului de acceleratie) care obtureaza fie un aer, fie un amestec. Surubul de relanti nu realizeaza amestecul nici macar in circuitul de relanti, pt ca nu obtureaza benzina.

Faptul ca aveai bujii ude nu putea fi decat de la soc ne-inchis bine. Circuitul de soc (choke) ineaca motorul. Amestecul se regleaza fie prin schimbarea jiclorului de relanti pt acceleratie deschisa 1/4, fie prin modificarea pozitie cuiului in suber sau schimbarea cuiului/suberului cu alte forme pt acceleratie deschisa 1/4 - 3/4, fie prin schimbarea jiclorului principal pt acceleratie deschisa peste 3/4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...